اطلاعیه شماره ۷۵ مرکز نخبگان- ثبت نام دوره آموزش رزم مقدماتی مرداد ماه ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره ۷۵ مرکز نخبگان- ثبت نام دوره آموزش رزم مقدماتی مرداد ماه ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره ۷۵ مرکز نخبگان- ثبت نام دوره آموزش رزم مقدماتی مرداد ماه ۱۴۰۳
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵ کد : ۶۹۸۷ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان ثبت نام آموزشی
تعداد بازدید:۹۵۸۱
اطلاعیه شماره ۷۵ مرکز نخبگان- ثبت نام دوره آموزش رزم مقدماتی مرداد ماه ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره ۷۵ مرکز نخبگان- ثبت نام دوره آموزش رزم مقدماتی مرداد ماه ۱۴۰۳

بسم الله الرّحمن الرّحیم

راه ارتباطی با مدیرآموزش مرکز نخبگان

در صورت داشتن سوال خارج از این اطلاعیه فقط در پیام رسان ایتا با نام کابردی D1g2d3p با مدیر آموزش (جناب گوهری) ارتباط برقرار کنید.

قابل توجّه عزیزان استعداد برتر وظیفه:

دوره آموزشی مردادماه از تاریخ ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳ به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

افرادیکه تاریخ درج شده در نامه معرفی آنان، از ۲۵/‏۰۱/ ۱۴۰۳ تا ۱۶ /‏۰۴/ ۱۴۰۳ باشد، جزء افراد شرکت کننده دوره آموزشی مرداد هستند.

این افراد بایستی بلافاصله بعد از احراز نخبگی برگ اعزام به خدمت خود را از دفاتر پ+۱۰ اخذ نمایند.

تا زمان شروع دوره آموزشی حداقل باید ۱۴ روز از زمان ترزیق واکسن مننژیت آنان سپری شده باشد.

افرادی که پیامک مرکز نخبگان مبنی بر اخذ برگ اعزام بخدمت را دریافت می‌نمایند، باید از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به اخذ برگ اعزام بخدمت نمایند. پذیرش در مرکز آموزش، منوط به اخذ برگ اعزام بخدمت و صدور برگ سفید (معرفی به پادگان که ۴ روز قبل از شروع دوره، توسط نظام وظیفه صادر و از دفاتر پ+۱۰ پرینت گرفته میشود) می‌باشد.

نخبگان وظیفه همانند سایر سربازها، برگ اعزام بخدمت" عادی" اخذ خواهند کرد. برای این افراد، یک هفته قبل شروع دوره، کد نخبگی درج خواهد کرد.

افراد فارغ‌التحصیل: بعد از ثبت مدرک فارغ‌التحصیل‌شان در دفاتر پلیس +۱۰ میتوانند برگ اعزام بخدمت اخذ نمایند. (به اصطلاح درخواست ارسال دفترچه خدمت سربازی نمایند.)

افراد دانشجو: وضعیت نظام وظیفه آنان جهت اخذ برگ اعزام بخدمت توسط مرکز نخبگان، به وضعیت" در حال تحصیل" تغییر داده خواهد شد، که بعد از دریافت پیامک از سمت مرکز نخبگان، باید از دفاتر پلیس +۱۰ برگ اخذ نمایند. درصورتیکه که کارکنان دفاتر پلیس + ۱۰ قادر به صدور برگ اعزام بخدمت اعزام به خدمت برای نخبه در حال تحصیل نشدند. خطاب به کارمند پ+ ۱۰ عنوان شود که: قسمت" وضعیت تحصیلی" را بروزرسانی نموده و با انتخاب گزینه" در حال تحصیل" قادر به صدور برگ اعزام بخدمت خواهد شد.(به اصطلاح درخواست ارسال دفترچه خدمت سربازی نمایند.) برابر هماهنگی‌های انجام شده با نظام وظیفه، این افراد جهت اخذ برگ اعزام بخدمت نیازی به هیچ‌گونه گواهی اشتغال بخدمت و یا اشتغال به تحصیل جهت ارائه به دفاتر پ+۱۰ ندارد.

افرادیکه که سابقه خدمت قبلی دارند (کسانی که دوره آموزشی را قبلاً بطور کامل طی نمودند) و افرادیکه که دارای گواهی دوره آموزش تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) می‌باشند و اصل برگ گواهی را به مرکز نخبگان جهت درج در پرونده ارسال نموده‌اند، پیامک جایگزینی دوره آموزشی برایشان (نهایتاً ۲روز قبل از شروع دوره) ارسال می‌شود، لذا از گذراندن این دوره معاف می‌باشند و نیازی به اخذ برگ سفید و حضور در مرکز آموزش را ندارند. گواهی این افراد در صورتی توسط مرکز نخبگان ثبت و جایگزین خواهد شد که برگ اعزام بخدمت اخذ کرده باشند.

گواهی دوره آموزش تکمیلی بسیج، برای افرادی مورد قبول و تایید است که قبل از احراز نخبگی این دوره را بطور کامل گذرانده باشند.

افرادیکه که در طی فرایند اخذ برگ اعزام بخدمت به" کمیسیون‌های پزشکی نظام وظیفه" جهت معافیت (دائم یا موقت - معافیت از رزم) معرفی می‌شوند، تا زمان اعلام جوابیه کمیسیون (حدوداً ۳۰ الی ۴۰ روز)، موفق به اخذ برگ اعزام بخدمت نخواهند بود. پس از اعلام جوابیه کمیسیون، اگر یک هفته مانده به شروع دوره برگ اعزام بخدمت برایشان صادر شود میتوانند در دوره پیش‌رو شرکت نمایند. در غیر این صورت به صورت سیستمی به دوره آموزشی بعدی منتقل خواهند شد.

افراد شرکت کننده در دوره آموزشی نیازی به تحویل حضوری یا پستی و یا بارگذاری برگ اعزام بخدمت در سایت مرکز نخبگان ندارند، وضعیت نظام وظیفه آنان بطور مستمر تا قبل از شروع دوره در سامانه نظام وظیفه بررسی و همه افرادی‌که موفق به دریافت برگ اعزام بخدمت می‌شوند، رؤیت و اقدام می‌گردند.

نکته ۱: کلیه افرادیکه که جهت اخذ برگ اعزام بخدمت اقدام می‌نمایند، ملزم به انجام فرایند پ+۱۰( معاینه پزشکی و تزریق واکسن) می‌باشند.

نکته ۲: چنانچه برگ اعزام بخدمت افرادی به تاریخ شهریور و یا حتی ماه های دیگر صادر گردید، این مورد توسط مرکز نخبگان به صورت سیستمی به تاریخ مردادماه (1403/۰۵/01) اصلاح خواهد شد بنابراین در این خصوص نیاز به تماس و یا مراجعه به مرکز نخبگان نیست.

  • محل مرکز آموزش: اول برگ سفید مشخص شده است."ستادکل نیروهای مسلح. مرکز نخبگان (آموزشگاه شهید مدرس نزسا-کرج) " تاریخ ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬
  • آدرس محل مراجعه در برگ سفید؛ شامل سربازهای عادی می‌باشد. نخبگان وظیفه شخصاً خود را به مرکز آموزش معرفی خواهند کرد.
  • طول دوره آموزش افراد معاف از رزم‌، متاهل و مجرد یکسان خواهد بود.
  • لباس نظامی توسط مرکز آموزش به تناسب افراد واگذار و از روز اول دوره آموزشی شروع خواهد شد. لوازم شخصی و مدارک شناسایی همراه داشته باشند.
  • استفاده از تلفن همراه (ساده و هوشمند) در اوقات فراغت و زمان‌های مشخص شده و در فضای پیش‌بینی فراهم خواهد بود.
  • با توجه به محدودیت محل نگهداری لپ تاپ در مرکز آموزش و پیشگیری از آسیب دیدگی احتمالی این لوازم، از آوردن لپ تاپ و لوازم جانبی خودداری نمایید.
  • مرکز آموزش ظرفیت محدود پارکینگ برای خودرو شرکت کنندگان در دوره آموزشی را دارد.
  • به جهت رعایت بهداشت شخصی موی سر را با شماره ۱۶ الی ۲۰ اصلاح نمائید.
  • نخبگان وظیفه الزامی به دریافت کارت بانکی سرباز (سرباز کارت) ندارند.

محل مرکز آموزش: آموزشگاه شهید مدرس نزسا-کرج

آدرس: کرج - کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده شرق به غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء (ص)

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: ایستگاه اتمسفر

زمان مراجعه: پذیرش شرکت کنندگان از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر، روز دوشنبه، مورخ ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ صورت می‌پذیرد. ‌‌‌‌‌‌‌


( ۱۱۰ )