اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۱ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹ کد : ۹۳۴ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۳۴۳۶
اطلاعیه مهم شماره ۲۱ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

قابل توجه عزیزان استعداد برتر وظیفه

 

با توجه به اینکه ارائه تسهیلات به شما عزیزان به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد، تفاهم نامه ای در مورخه ۰۳/‏۰۴/‏۹۹‬ با شرکت آنی رسان پست امضا شده که درخواستهای شما بصورت پستی در مدت زمان تعریف شده و منطقی به آدرس پستی ثبت شده ارسال میشود.

لذا لازم است موارد زیر مورد توجه قرار گیرد؛

  1. به سایت شرکت آنی رسان به آدرس www.aniresan.com مراجعه و در قسمت پورتال مشتریان ثبت نام نموده و وارد سامانه شوید.

 

  1. بااستفاده از این پورتال میتوانید متناسب با تعداد درخواست احتمالی برای دریافت خدمات از طریق پست، اقدام به شارژ کیف پول خود نمایید.

 

 

  1. شما میتوانید کلیه خدماتی که از طریق پست دریافت نموده اید را در قسمت "مرسولات شما" و وضعیت ارسال نامه را در قسمت "وضعیت آخرین مرسوله مشاهده نمایید".

 

  1. مبلغ مورد نیاز برای شارژ حساب کاربری و مدت زمان انتظار برای دریافت نامه در سامانه قابل مشاهده میباشد.

 

 

  1. از این پس امکان ارسال نامه (ارائه خدمات غیر حضوری) برای حساب کاربری افرادی که فاقد شارژ پولی میباشند، امکان پذیر نمیباشد.

 

(لازم به ذکر است که پیش از این، مبلغ ارسال مرسولات پستی به صورت پس کرایه (درب منزل) اخذ میشد که مشکلاتی به همراه داشت).


( ۶۲ )

نظر شما :

محمد‌ امین ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴
سلام دو سوال داشتم. ۱- چقدر شارژ کنیم حسابمون را برای یک نامه؟ ۲- نامه معرفی من به سازمانم رسیده ولی نامه مکتوبی برای خودم نیامده. آیا همین که سازمان میگوید دریافت کرده کفایت میکند؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷

سلام، داخل سایت http://aniresan.com/ قسمت نرخ نامه را مطالعه کنید. 

اسماعیل ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
با سلام بنده نامه اعلام نیاز دانشگاه مالک اشتر را دریافت کردم اما این دانشگاه بعد از مدت طولانی گفتند چون شهرستانی هستید نمی خواهیمت و عدم نیاز صادر کردند. الان از سازمان صنایع دفاعی تاییدیه گرفتم گفتند نامه معرفی رو از داعا بگیرید. هیچ کسی پاسخگو نیست من باید چه کار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ابتدا به ساکن عذر خواهی می‌کنم بابت عدم پاسخگویی به سوالاتتون، اما باید عرض کنم که، نظر دادن زیر پست‌ها باید مربوط به آن پست باشد تا پاسخ داده شود.

نامهعدم نیاز و اعلام نیاز خود را به مرکز نخبگان ارسال کنید تا تحت اقدام قرار گیرد.

سپهر راسخ ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۰
با سلام. آیا این سیستم جدید شامل نامه هایی که صادر شده اند و هنوز به دست ما نرسیده اند نیز می شود؟ یا فقط برای مواردی که از این تاریخ صادر می شوند می باشد. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۵

سلام، بله شامل تمام نامه هایی که هنوز به مقصد نرسیده اند میشود.

مجتبی ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲
با سلام. این اطلاعیه شامل کارت پایان خدمت و پیگیری وضعیت آن نیز می باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶

سلام، خیر، ارسال کارت پایان خدمت به عهده سازمان وظیفه عمومی میباشد.

مهدی ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷
در صورتی که تحویل نامه درب دانشگاه را انتخاب کنیم تکلیف چه خواهد شد؟ یا
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۷

سلام، در این صورت تشریف می آورید و نامه را تحویل میگیرید.

علی ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۸
وقت بخیر بنده در حال حاضر دارای حساب فعال در سامانه اشاره شده در اطلاعیه(آنی رسان) هستم و علی رغم اینکه امروز از طرف بخش نخبگان تماسی جهت هماهنگی برای پست (نامه معرفی به سازمان) داشتم هنوز در این سامانه چیزی جهت مشاهده ثبت نگردیده است. آیا این فرآیند زمان بر است یا دارای نقص و مشکل موقتی سیستم است؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱

سلام، حجم نامه ها و مرسولات بسیار بالاست، تحمل بفرمایید تا دیتا بارگذاری شود.

شاهین ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹
یعنی نیازی به شارژ احتمالی نیست؟ در صورت وجود نامه اطلاع رسانی میشود؟ و اینکه برای پست کردن مدارک تشکیل پرونده به داعا خودمان از هر پستی که خواستیم میتوانیم استفاده کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵

سلام، بله، از هر پستی میوانید استفاده کنید مهم ارسال مدارک به مرکز است.

محمد ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۴
با سلام بنده حساب کاربری ایجاد کرده ام ولی مبلغ میزان شارژی برای هر مرسوله معین نیست. آیا میزان مبلغ پرداختی شارژ، پس از درخواست تسهیلات و تایید مرکز نخبگان انجام می پذیرد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵

سلام، داخل سایت http://aniresan.com/ قسمت نرخ نامه را مطالعه کنید.

پارسا ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵
سلام. آیا نامه های شروع به کار نیز به همین شیوه ارسال خواهد شد ؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۶

سلام، خیر نامه های تایید شروع بکار مستقیم به سازمان بکارگیرنده ارسال میشوند.

عباس محمدی ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۹
با عرض سلام و احترام برای اینجانب خطای شماره موبایل یا کلمه عبور اشتباه است می دهد. عباس محمدی شماره موبایل:09133333861 کد ملی:1092114904
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

با پشتیبانی سایت http://aniresan.com/ ارتباط برقرار کنید. 

علیرضا ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۲
با سلام حدود سه الی چهار هفته پیش، درخواست معرفی به سازمان بکارگیرنده پر کردم. با توجه به پیگیری درخواست مربوطه، ظاهرا وضعیت معرفی مشخص شده. با این حال، در حساب من در سایت آنی رسان هیچ موردی دیده نمی شود.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

سلام، حجم نامه ها و مرسولات بسیار بالاست، تحمل بفرمایید تا دیتا بارگذاری شود.

کامران پورقاسم لامعی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۱۴
با سلام متاسفانه بیش از 2 ماه پیش مدارک پایان کار طرح جایگزین خدمت خود را برای مرکز پست کرده ام که تحویل مرکز شده است اما هیچ راه ارتباطی برای پیگیری وضعیت صدور کارت پایان خدمتم پیدا نکردم تلفن تماس که قطع شده به ایمیل و درخواست از طریق سایت هم پاسخ داده نمیشه لطفا یک راه ارتباطی اعلام بفرمایید برای پیگیری درخوایت و اینکه ایا کارت پایان خدمت به آدرس اینجانب پست شده یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

سلام، باید عرض کنم که، نظر دادن زیر پست‌ها باید مربوط به آن پست باشد تا پاسخ داده شود.

‌‌مدارک شما در تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۹ به نظام وظیفه ارسال ش‬ده.

کاظم مشایخی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳
با سلام و احترام، لطفا پیام بنده را پاسخ دهید، تا الان چندین بار ایمیل زدم و تماس گرفتم، بنده کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 گزارش پیشرفت خود را به داعا ارسال کردم و شروع به کارم نیز از طرف داعا تایید شده است. بنده در سایت درخواست گواهی شروع ضریب کا داده ام و آینده کاری من به این گواهی وابسته است و از طرف وزرات بهداشت و دانشگاهی که درخواست هیت علمی به آن داده ام شدیدا تحت فشار هستم. شنبه 7 تیر برابر با 7 روز کاری می باشد و گزینه دریافت گواهی درب داعا را انتخاب کرده ام. بنده شنبه از شهرستان میام برای گرفتن گواهی، آیا آماده خواهد شد!؟ یا طبق این اطلاعیه پست خواهد شد؟ تعویق دوره آموزشی تمام برنامه ریزی های ما را خراب کرده است، لطفا با تاخیر در تحویل این گواهی، کمی به ما کمک کنید. ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

سلام، بله رأس زمان معین شده صادر می‌شود.

محراب اسمعیلی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه بنده در لیست قبلی آموزشی تیر 99 بودم ولی در گروه بندی پیامک برای بنده ارسال نشد، اکنون با توجه به شرایطم نیاز به هماهنگی از قبل برای ماهی که قرار است آموزشی بروم را دارم. بسیار لطف میکنید چنانچه زمان آموزشی بنده را اعلام کنید که در مرداد است یا شهریور؟ کد ملی 3320010689 سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

سلام، نخبه گرامی، عدم دریافت پیامک به منزله عدم تایید ثبت نام است.

برای ثبت نام منتظر فراخوان ثبت نام برج ۶ باشید و ثبت نام کنید.

امیرحسین محجوب ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
سلام .. دو بار از من خواسته میشه معرفی نامه پر کنم و هر بار گفته میشه فلان موقع بعد دوباره اقدام کن.. مشکل کجا هست ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

سلام، درخواست خود را باید ۱ ماه بعد از صدور نامه معرفی به مرکز نخبگان در سایت ثبت کنید، در غیر این صورت این صورت اقدامی صورت نمیگیرد. 

آهنی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
با عرض سلام و ادب، متاسفانه به دلیل عدم برقرای ارتباط با مرکز و ارسال چنیدین ایمیل،لاجرم سوال خود را در بخش نظرهای این خبر می نویسم. نامه عدم نیاز به تاریخ 18 خرداد به سازمان ارسال گردیده است، اما تاکنون نامه معرفی به سازمان مجدد صادر نگردیده است. لطفا پیگیری بفرمایید.(کد ملی 1360810978) با تقدیم احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سلام، پاسخ چرایی عدم صدور نامه در بخش پیگیری برایتان ارسال شده است.

نامه عدم نیاز شما تاکنون واصل نشده است. 

احسان صنیعی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱
سلام مجدد- من از سازمانم هم پیگیری کردم گزارش پیشرفت هامو دادم گفتن میفرستن بهرحال خود سازمانم سرش شلوغه نمیشه خیلی اصرار کرد بهشون حتی پایان نامه مو تحویل دادم میتونید استعلام بگیرید بخدا نزدیک دفاعم هست اما الان شرکت جدیدی که رفتم نامه عدم منع استخدام میخواد ازم که فعلا بهشون بدم . خواهش میکنم یک لطفی در حقم بکنید چندبار قبل هم پیگیری کردم و اومدم مرکز نخبگان ماه 14 هستم آموزشی هم رفتم گزارشها مو هم به سازمانم دادم و پایان نامه ام در مرحله نهایی نزدیک دفاعه احسان صنیعی 0010330054 بانک انصار دکتری اقتصاد- ممنون از تمام زحمات و لطف هاتون دوبار قبلا نامه گرفتم ولی هیج جا کارم نشد و بیکار بودم این مدت
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

سلام، درخواست قبلی شما بدلیل عدم وصول گزارشات پیشرفت رد شده، لطفاً مجدد درخواست خود را ثبت کنید.

. ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
با سلام نام کاربری و رمز عبور درخواستی در این سایت رو چی باید بزنیم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با پشتیبانی سایت http://aniresan.com/ در تماس باشید.

سید سینا پویا ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
سلام و خسته نباشید من از طریق فرم تماس با ما پیام دادم و منتها جوابی داده نشد و مجبور شدم زیر اطلاعیه پیام بگذارم. من از 31اردیبهشت ماه برای دریافت گواهی مشغولیت به خدمت درخواست دادم و تا امروز هیچ خبری نشده و هیچ راه ارتباطی هم برای کسب اطلاع باز نیست. خواستم پیگیر بشم تا ببینم این گواهی در چه مرحله ای هست. متشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

سلام، مجدد درخواست خود را ثبت کنید تا پیگیری شود.

علی دهقان ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
سلام خواهش میکنم، تمنا میکنم، استدعا میکنم به پیام ها جواب بدید. به خدا گرفتار هستیم. چند بار پیام دادم جواب ندادید. تلفن هم که قطعه.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

سلام، درخواستتتون را بفرمائید. 

احسان صنیعی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸
سلام مجدد- خداخیرتان بده که انقدر سریع جواب میدهید با این حجم مراجعات و کارهای بخش نخبگان که بخصوص برای آموزشی این مدت میبینم خیلی زیاد شده خداخیرتان بدهد. فقط خواستم تشکر کنم.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

ارادتمندم

محمد رحیمی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
ضمن عذرخواهی بابت پرسش سوال ذیل این اطلاعیه با سلام و احترام بنده مدارک پایان کار خود را یکماه پیش ارسال نمودم و در سایت درخواست گواهی پایان کار دادم اما از من خواسته شد 10 روز دیگر مجدد صحیح و کامل ارسال کنم که در قسمت پیگیری سوال پرسیدم که مشکل چه بوده است؟ اما هنوز جوابی نگرفته ام همچنین در مورد وضعیت کارت پایان خدمتم هم نمیتوانم پیگیری کنم و هیچ راه ارتباطی نیست تلفن مسدود است و پاسخ پیام داده نشده است، آیا ممکن است لطفی کنید و بگویید در چه وضعیتی می باشد؟ با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

سلام، پرونده شما در صف ارسال به نظام وظیفه است، لذا برای اقدام گواهی بایستی زود تر اقدام میکردید تا صادر میشد. 

حمید ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
با سلام و احترام. در تاریخ 99/3/21 گواهی درخواست کردم که در 99/3/24 در دست اقدام قرار گرفته اما هنوز به دستم نرسیده است. با توجه به اطلاعیه اخیر آیا باید مجددا ثبت درخواست انجام شود؟!
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

سلام، خیر نیازی به ثبت درخواست مجدد نیست.

بابک ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
با سلام و احترام اینجانب به شماره ملی 6510012685 پس از گذشت یک ماه و نیم از درخواست معرفی به سازمان، با وجود نامه اعلام نیاز که برایتان به چند شکل ارسال کرده ام، تا کنون هیچ معرفی نامه ای دریافت نکرده ام. شماره تلفن مرکز هم مسدود است لطفا جواب بدید در چه مرحله ای است. چند بار است پیام می گذارم. خواهش می کنم جواب بدید. به هیج جایی دسترسی نداریم
صادق ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲
سلام اصلا نمیشه وارد این سایت شد زنگ هم میزنم به این شرکت اصلا در جریان نیستن
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۱

سلام،  منتظر تماس کارشناس پست باشید. 

عباس مبشری ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
با عرض سلام و احترام. بنده درتاریخ 31 اردیبهشت مدارک پایان کارم رو ارسال کردم. تا حدود 3 هفته پیش امکان پیگیری از طریق قسمت «پیگیری درخواست ها» وجود داشت ولی الآن مدتیه که سایت پیام میده درحال بروزرسانی هستیم. ضمن عذرخواهی از اینکه امکان داره پیامم نامرتبط با این اطلاعیه باشه، خواهش میکنم در صورت امکان بفرمایید اولا آیا برای پیگیری نیاز به ثبت نام در این سامانه که در اطلاعیه اومده هست؟ و ثانیا چطور میتونم پیگیر کارم بشم؟ ممنون از توجهتون
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

سلام، خیر نیازی به انجام کار خاصی نیست، مدارک پایان کار شما تا آخر ماه جاری به سازمان نظام وظیفه ارسال خواهد شد. 

احسان صنیعی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
سلام گواهی عدم منع استخدام جهت ارائه به معاونت پشتیبانی و تأمین مالی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در درخواست نوشته بودم تامین اجتماعی سرمایه گذاری ببخشید اشتباه نوشته بودم. دیدم نمیشد ویرایش کرد همونجا پاسخ پایین نوشتم هر وقت حاضر بشه زدم تحویل درب دانشگاه
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

درخواست را مجدد ثبت کنید.

امیر علی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
سلام. آیا پس از ثبت درخواست گواهی جدید در سامانه مرکز و تایید آن، باید منتظر نمایش نامه در سامانه آنی رسان باشیم تا مرحله پرداخت هزینه و پیگیری های بعدی فعال شود؟! با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹

خیر، منتظر باشید تا کارشناسان با شما تماس برقرار کنند.

شاهین زرگرنژاد ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
با سلام و تشکر از اطلاع رسانیتون کسانی که پیامک آموزشی مرداد را دریافت کردند اعزامشون حتمی هست؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

سلام، بله لیست نهایی است.

مجید ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
با عرض سلام و خدا قوت. برای ارسال مدارک جهت صدور کارت پایان خدمت، در فایل آپلود شده در سایت، شش قطعه عکس با لباس نیروی زمینی ارتش همراه با درجه نظامی مورد نیاز است. اما متأسفانه بدلیل شیوع کرونا، عکاسی ها لباس های موجود در آتلیه ها مانند لباس نظامی را جمع آوری کردند. آیا در این شرایط می توان عکس بدون لباس نظامی جهت صدور کارت پایان خدمت ارسال کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

سلام، خیر عکس با لباس نیرو زمینی ارتش الزامیست.

احسان صنیعی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷
سلام بله مجدد در خواست را ثبت کردم. خیلی امروز لطف کردید بخاطر پاسخ گویی هاتون به سوالات متعددم. دعاگوتون خواهم بود. انشالله به زودی مدارک پایان کار را هم میفرستم خدمتتون
کاظم مشایخی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹
با سلام و احترام، ضمن تشکر از پیگیری شما، بنده کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 گزارش پیشرفت خود را در تاریخ دوشنبه 26 خرداد به داعا ارسال کردم و شروع به کارم نیز از طرف داعا تایید شده است و در همان تاریخ (26 خرداد) درخواست گواهی شروع ضریب کا داده ام اما در بخش پیگیری درخواست ها با این پیام مواجه شدم " سلام، بعلت عدم ارسال گزارش پیشرفت از اقدام برای درخواست شما معذوریم " ، لطفا پیگیری نمایید که گواهی بنده صادر شود و به دلیل اینکه از طرف وزرات بهداشت و دانشگاهی که درخواست هیت علمی به آن داده ام شدیدا تحت فشار هستم، گزینه دریافت گواهی درب داعا را انتخاب کرده ام تا سریعنر آن را تحویل گرفته و به وزرات بهداشت تحویل دهم. بنده از شهرستان میام برای گرفتن گواهی، آیا آماده خواهد شد!؟ باید مجدد درخواست ثبت کنم یا همان درخواست قبلی کفایت می کند؟! ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲

با توجه به ضوابط وضع شده و اطلاع سازمانها به هیچ عنوان امکان ندارد، پیگیری کنید تا هر چه سریعتر گزارشات پیشرفت را ارسال کنند.

مسعود دیلمی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
با سلام بنده در تاریخ ۲۰ خرداد در خواست معرفی به سازمان دادم و در تاریخ 25 خرداد پیغام"درخواست شما در تاریخ ۲۴/‏۰۳/‏۹۹‬ در دست اقدام قرار گرفت" در سیستم ثبت شده است اما در پنل آنی رسان مرسوله ای وجود ندارد. اقدامی باید انجام بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

سلام، قرار بر این شد که با تمامی نخبگانی که نامه آنها اقدام شده است، از طرف پست تماس برقرار خواهند کرد و توضیح‌های تکمیلی را می‌دهند.

حسین رضازاده ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
باسلام پایان کار بنده در تاریخ 19/3/99 توسط سازمان گیرنده(ستادکل) صادر و بنده مدارک مورد نیاز برای صدور کارت را در تاریخ 26/3/99 پست کرده ام. میخواستم بدونم مدارک ارسال شده به دست نخبگان نیروهای مسلح رسیده است؟ و در پروسه بررسی قرار دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶

سلام، مدارک پایان کار شما امروز به مرکز رسیده و ثبت شده است.

هادی علیرضایی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹
با سلام آخرین باری که پیام گذاشتم شما فرمودید نامه بنده 27 اردیبهشت صادر شده ولی در این 40 روز بدستم نرسیده و تو بخش پیگیری هم چیزی ننوشتید چطور باید نامه رو دریافت کنم و یا بدونم به کدام سازمان معرفی شدم؟ کد ملی 1450946712
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳

سلام، نامه شما تحویل پست شده است.

محمد فتحعلی پور ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰
سلام وقت بخیر من حساب کاربری رو شارژ کردم. آیا دوباره باید برای دریافت گواهی درخواست بفرستم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲

سلام، خیر نیازی نیست.

بهزاد بابازاده ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲
سلام علیکم خواهشمندم وضعیت نامه معرفی به سازمان اینجانب را مشخص بفرمایید، 31 اردیبهشت مدارک را ارسال کرده ام و در سایت تقاضا داده ام ، باور بفرمایید جهت تمدید قرارداد شغلی به مشکل برخورده ام و از طریق بخش تماس با ما، تلفن، پیام ذیل اطلاعیه ها و مراجعه حضوری پیگیری کرده ام اما پاسخی دریافت نکرده ام. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵

سلام، معرفی نامه صادر شده و تحویل پست شده.

معرفی شما چه ارتباطی با تمدید قرارداد کاریتان دارد؟ 

هوشمند ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵
با سلام. اینجانب به شماره ملی 6510012685 پس از گذشت یک ماه و نیم از درخواست معرفی به سازمان، با وجود نامه اعلام نیاز که برایتان به چند شکل ارسال کرده ام، تا کنون هیچ معرفی نامه ای دریافت نکرده ام. شماره تلفن مرکز هم مسدود است لطفا جواب بدید. نامه من در چه مرحله ای است؟ آیا برای مرکزی که نامه اعلام نیاز داشته ام صادر شده است؟ لطفا پاسخ بدید
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸

سلام، نامه شما تحویل پست شده است.

کاظم مشایخی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴
با سلام و احترام، ضمن تشکر از پیگیری و پاسخگویی شما عزیزان، بنده کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 گزارش پیشرفت (فرم گزارش 30 درصد و نامه تاییدیه علوم پزشکی بقیه الله) را شخصا در تاریخ یکشنبه 25 خرداد به نگهبان جلوی در داعا و رابط بنیاد تحویل داده ام و در همان تاریخ (25 خرداد) درخواست گواهی شروع ضریب کا را در سامانه ثبت کرده ام. احتمالا گزارش پیرفت بنده با تاخیر به دست مسولین رسیده است. لطفا پیگیری نمایید که گواهی بنده صادر شود. همچنین درخواست مجدد برای گواهی در سامانه برای بنده غیرفعال شده است. بنده گزینه دریافت گواهی درب داعا را انتخاب کرده ام تا سریعنر آن را تحویل گرفته و به وزرات بهداشت تحویل دهم. بنده از شهرستان میام برای گرفتن گواهی، آیا آماده خواهد شد!؟ باید مجدد درخواست ثبت کنم یا همان درخواست قبلی کفایت می کند؟! ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰

چشم پیگیری خواهم کرد.

مجدد درخواست خود را ثبت کنید. 

شایان فقیهی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶
با سلام و وقت بخیر من واسه دریافت نامه معرفی جدید حضوری رسیدم خدمتتون. و کپی نامه عدم نیاز سازمان قبلی هم تحویل دادم. فرمودند نامه معرفی پست میشه، اما داخل سامانه آنی رسان من هیچ مرسوله ای واسه تحویل ندارم
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰

سلام، منتظر تماس کارشناس پست باشید.

صمد رحمتی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶
با سلام و احترام.. متاسفانه به دلیل عدم امکان برقرای ارتباط با مرکز و ارسال چنیدین ایمیل عدم دریافت پاسخ، به الاجبار درخواست خود را در اینجا می‌نویسم. اینجانب صمد رحمتی با کد ملی 4180015129 طی نامه ای به تاریخ 05/‏12/‏98 شروع به کار خورده‌ام.. درخواست صدور گواهی منع عدم استخدام خود را جهت ارائه به مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را داشته‌ام.. این نامه در تاریخ ۱۴/‏۰۲/‏۹۹ صادر شده است ولی هنوز توسط اینجانب دریافت نشده است.. ضمناً امرروز در سایت شرکت آنی‌رسان ثبتنام و کیف پول خود را نیز شارژ کرده‌ام. لذا خواهشمند است پیگیری نمایید که وضعیت درخواست اینجانب در چه مرحله‌ای می‌باشد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸

سلام، نامه شما تحویل مرکز پست شده است.

حسین غفار حسن آبادی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶
با سلام بنده مدارک خود را در تاریخ 99/2/20 به مرکز ارسال کرده ام و منتظر صدور پایان کار و دریافت کارت پایان خدمت می باشم. آیا پایان کار من به سازمان نظام وظیفه ارسال شده و آیا نیازی به ثبت نام در "سامانه آنی رسان" برای دریافت کارت پایان خدمت هست؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹

سلام، خیر شما نیازی به ثبت نام ندارید.

عباس مبشری ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲
با سلام و عرض ارادت. بنده چون راه دیگری برای ارتباط گرفتن ندارم، مجبورم زیر همین پست پیام بذارم. میبخشید منو. من یک ماه پیش مدارک پایان کارم رو از طریق پست ارسال کردم. میخواستم ببینم: 1.آیا مدارک من رسیده و به سازمان وظیفه عمومی ارسال شده؟ 2.بعد از ارسال مدارک از داعا به سازمان وظیفه عمومی چقدر طول میکشیده تا کارت صادر شه؟ 3. برای دریافت کارت پایان خدمت باید کار خاصی انجام بدم؟ بسیار سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

سلام، مدارک شما در مرکز ثبت و آماده ارسال به نظام وظیفه میباشد.

سیاوش گویلی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱
سلام و خسته نباشید عرض میکنم. سوال مرتبط با موضوع نیست اما چون نه با ایمیل و نه تماس جوابی دریافت نشد در صورت امکان لطف کنید جواب بدین ممنون میشم. مدارک و نامه پایانکار بنده 21 خرداد تحویل داعا داده شده است. آیا مدارک تا این تاریخ به نظام وظیفه ارسال شده اند؟ در غیر اینصورت تا چه تاریخی ارسال می شوند که به سایر نخبه های وظیفه اعلام کنم. 3720277161
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

سلام، مدارک شما در مرکز ثبت و آماده ارسال به نظام وظیفه میباشد. 

مهرداد صدری ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷
با سلام. خسته نباشید. بنده فرم مربوط به نامه ی معرفی به سازمان رو ۱۴ اردیبهشت ثبت کردم اما هنوز پست نشده. مشکل از ارسالی پستی بوده که با سرویس آنی رسان حل خواهد شد یا مربوط به خود معرفی نامه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰

سلام، درخواست شما در تاریخ ۳۱/‏۰۳/‏۹۹‬ صادر و تحویل پست شده.

علی رضا یوسفی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۶
سلام و ادب ضمن تشکر از پاسخدهی دقیق شما؛ عذرخواهی میکنم یک سوال داشتم خدمتتان؛ نامه تصویب و یک نسخه از پروپوزالم از مرکز بکارگیرنده توسط پست در اردیبهشت ماه ارسال کردم داعا، خواستم ببینم آیا در پرونده ثبت گردیده است؟؟ ممنونم از پاسخدهی.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

سلام، (طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن. م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی‌باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن. م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

مجید احسن ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰
با سلام و احترام. من ذیل اطلاعیه 20 این پیام رو گذاشتم: میشه لطف کنید بگید سرنوشت ثبت نام من چی شده و من در چه مرحله ای هستم. ایا در لیستها حضور دارم یا خیر؟ ممنونم مدیر سایت پاسخ دادند: سلام، قبل از درخواست باید در سایت ثبت نام خود را کامل کنید (کد ملی خود، آدرس و.. کامل درج کنید). اولا من رفتم نگاه کردم ثبت نامم کامله. اگر نیست خب بگین چکار کنم چون تو ثبت نامم کدملی و بقیه اطلاعات کامله ثانیا جواب سوال فوقم چی شد؟ ثالثا کدپیگیری هم می زنم ببینم نتیجه ثبت نامم چی شده نتیجه ای نشون نمی ده و فقط اطلاعات ثبت نامی رو میاره. ممنونم اگر کمکم کنید
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

سلام، در لیست مرداد ماه نیز نیستید برای ثبت نام در دوره‌ی شهریور ماه، منتظر فراخوان ثبت نام باشید و در مهلت مقرر ثبت نام نموده.

علیرضا ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳
با سلام کسانی که مدارک پایان کار را ارسال کرده اند به چه صورت می‌تواند از وضعیت خود مطلع شوند؟ آیا پستی وجود دارد که بتوان در زیر آن سوالات خود را در این زمینه مطرح کرد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

سلام، در صورتی که مدارکشان دارای نقص باشد از طرف مرکز نخبگان با آنها تماس گرفته میشود. در غیر این صورت روال عادی ثبت و ارسال به نظام وظیفه را پیش میگیرد و نیازی به پیگیری نمیباشد. 

اشکان خلیلی ۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰
با سلام در تاریخ ۹۹/۰۲/۱۳ مدارک پایان کار طرح جایگزین خدمت بنده توسط سازمان بکارگیرنده تحویل مرکز شده است (شماره نامه: ۵۰۰۶۸/ب ط/۶۵۳۸/۰۲۴)، اما هیچ راه ارتباطی برای پیگیری وضعیت صدور کارت پایان خدمتم پیدا نکرده‌ام. تلفن تماستان قطع است، به ایمیل و درخواست‌هایم از طریق سایت هم تا به این لحظه پاسخی داده نشده است. خواهشمندم یک راه ارتباطی اعلام بفرمایید جهت پیگیری درخواست و اینکه آیا کارت پایان خدمتم به آدرس بنده پست شده است یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

سلام، مدارک شما در مرکز ثبت شده است و آماده ارسال است.

سبحان ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۹
با سلام ببخشید من درخئاست معرفی به سازمان به کار گیرنده دادم نزذیک به 20 روز هست ولی هیچ نامه ای برام پست نشده و خبری نشده. لازم هست خودم اقدامی کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳

سلام، خیر نیازی به اقدام خاصی نیست، نامه شما تحویل پست شده است منتظر باشید.

م ج ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۳
با سلام. اینجانب مجید عابدین زاده شهری همراه با نامه ی معرفی با شماره 3123/1/1612/982365/1 به مرکز مربوطه در تاریخ 21/3/99 مراجعه کردم. با توجه به اینکه تاریخ نامه 27/2/99 است، خواستم اطلاع بدم که طرح تحقیقی اینجانب ان شاا... تا 21/4/99 تصویب خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تاخیر پیش آمده به دلیل این بود که نامه ی مذکور به آدرس قبلی اینجانب ارسال شده بود. ممنون میشوم نامه های بعدی را به آدرس ذکر شده در همان درخواست ارسال نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲

سلام، بله حتماً.

فرزین احمدپورپورناکی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۵۲
با عرض سلام و خسته نباشید و عرض پوزش فراوان به خاطر مطرح کردن سوالم در بخش نظرات. اینجانب فرزین احمدپورپورناکی به کد ملی ۱۳۶۰۴۲۲۰۰۵ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت درخواستی را جهت گواهی جذب هیئت علمی ثبت کرده ام ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده ام. همچنین طی تماسم با عاجا، نامه شروع به کارم با شماره نامه ۴۰۸\۴\۴۱۰۹\ج\۹۹ و تاریخ ۹۹/۲/۱۰ که بنا به گفته ایشان به داعا ارسال شده است. از طرفی امکان ثبت درخواست گواهی برایم غیرفعال شده است. لذا از شما تمنا دارم وضعیت درخواستم را به اطلاع بنده برسانید. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

سلام، ظرف ۱ هفته آینده صادر خواهد شد.

محمدهانی منصوری اصل ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۵:۵۴
با سلام. اینجانب به شماره ملی 1810351030 پس از گذشت یک ماه از درخواست معرفی به سازمان، با وجود نامه اعلام نیاز که برایتان پست کرده ام، تا کنون هیچ معرفی نامه ای دریافت نکرده ام. شماره تلفن مرکز هم مسدود است لطفا جواب بدید. نامه من در چه مرحله ای است؟ آیا برای مرکزی که نامه اعلام نیاز داشته ام صادر شده است؟ لطفا پاسخ بدید
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۴

سلام، نامه شما در حال بررسی و اقدام است. 

سیناکرمی راد ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
با سلام و روز بخیر اینجانب سیناکرمی راد، حدود 3 هفته پیش تمامی مدارک پایان کارم را برای گرفتن کارت پایان خدمت به داعا پست کردم و چون راههای ارتباطی قطع می باشد نتوانستم از رسیدن بسته پستی و اینکه کار من در چه مرحله ای است کسب اطلاع کنم از بابت بسته پستی نگرانی شدیدی دارم ممنون می شوم پاسخ بدهید.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲

سلام، مدارک شما در مرکز ثبت شده است.

بهزاد الهامی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲
با سلام و احترام. از شما استدعا دارم پاسخ مرا بدهید. نزدیک به ده بار است پیامم بی جواب مانده. اینجانب به شماره ملی 1270870580 یک ماه پیش از موسسه صنایع دفاع نامه عدم نیاز دریافت کردم که این نامه برای مرکز نخبگان ارسال شد. اینجانب دارای نامه اعلام نیاز از سازمان تحقیقات کشاورزی هستم که در متن نامه مذکور برای شما ارسال شده. لطف کنیدجواب بدید. به هیج جایی دسترسی نداریم
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

سلام، بعد از اطمینان از وصول نامه عدم نیاز، درخواست معرفی به سازمان را ثبت کنید.

علی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
با عرض سلام و وقت بخیر، من چند وقت پیش درخواست معرفی به سازمان بکار گیرنده دادم، بعد خواستم بدونم در صورتی که نامه ای قرار باشه به من ارسال شه اطلاع رسانی می کنید که من داخل سامانه آنی رسان شارژ کنم حسابمو؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

در صورتی که نحوه دریافت نامه را به صورت پستی درج کرده باشید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

امین ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱
سلام. نامه صدور مجوزم که قرار بود از آجا به داعا تحویل داده بشه مفقود شد(به دست داعا نرسید) و بعد از آن به تصمیم آجا یک نامه المثنی به صورت دستی بهم دادند و منم به داعا پست کردم. آیا نامه المثنی به دستتون رسیده؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

سلام، برای پیگیری وصول مرسوله ها باید با دبیرخانه مرکز تماس داشته باشید.

دانیال ایروانی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۳
با عرض سلام. آیا برای دریافت نامه شروع به کار، نیاز به ثبت نام در سایت آنی رسان پست می باشد؟ باتشکر از پاسخگویی شما.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام،  خیر نامه شروع بکار برای سازمان ارسال میشود. 

پرهام رستمی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۶
سلام وقت بخیر من تمامی مدارک لازم جهت صدور کارت پایان خدمت را در تاریخ 99/02/30 پست کردم. خواهش میکنم بررسی بفرمائید وضعیت صدور کارت پایان خدمت بنده در چه مرحله ای است و چگونه باید پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

سلام، در ایمیل پاسخ داده ام. 

پرهام رستمی ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۶
با سلام و عرض ادب اینجانب پرهام رستمی با شماره پرونده ۹۷۰۵۲۶ تمامی مدارک پایان کارم در تاریخ 99/02/30 به مرکز رسیده است. خواهش میکنم بررسی بفرمائید صدور کارت پایان خدمت بنده در چه وضعیتی است و از چه طریقی باید پیگیری کنم؟ ارادتمند
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

سلام، در ایمیل پاسخ داده ام. 

هادی افکار ۰۵ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۸
با سلام و احترام با عرض پوزش با توجه به اینکه از راه های ارتباطی دیگه جوابی دریافت نکردم سوالم رو اینجا مطرح می کنم. بنده هادی افکار به شماره ملی 0859925994 مدارک صدور کارت را از طریق پست به مرکز ارسال کرده ام. همچنین مدارک پایان کار و سی دی از طریق سازمان ارسال شده است. با توجه به اینکه من سریعا به کارت پایان خدمت برای استخدام نیاز دارم. از شما خواهش می کنم که بررسی کنید آیا مدارک به مرکز رسیده است. چه زمانی مدارک به نظام وظیفه ارسال خواهد شد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

سلام، برای پیگیری وصول مرسوله ها باید با دبیرخانه مرکز تماس داشته باشید. 

محمدرضا ۰۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
با سلام و احترام. تروخدا جواب این پیام رو بدین. این چندمین باره ک پیام میدم. واقعا کار و زندگیم خوابیده، الان 2 ماهه که منتطر نامه معرفی هستم. 6 اردیبهشت درخواست دادم. همه مدارک کسری خدمت و نامه تعلام نیاز هم پست کردم. ولی هیچییی به دستم نرسیده. شماره تماس شما هم که مسدود شده. کد ملی بنده 6330005672 به نام محمدرضا نوروزی
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

سلام، در ایمیل پاسخ داده ام.

احسان ۰۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۹
سلام.با عرض پوزش برای گذاشتن کامنت در پست نا مربوط ولی پیرامون این موضوع که دوستانی که نیمه دوم بهمن نخبگیشون احراز شده (در مورد خودم 29 بهمن) هم میتونن 12 ماهه تمام کنن خدمت رو بعد از چند بار پیغام گذاشتن هنوز به جوابی نرسیدم و فکر میکنم شما هم فراموش کردید پیگیری کنید.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

سلام، خیر فراموشمان شده، هنوز پاسخ کتبی واصل نشده برای اطلاع رسانی.

زارعی ۰۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
با سلام و عرض ادب، بنده سرباز نخبه با کد ملی 4020067678 می‌باشم و مدارک لازم برای صدور کارت پایان خدمت را از طریق پست برای مرکز ارسال کرده ام. دو سوال داشتم؛ خواهشمندم پاسخ سوال ها را برایم ارسال فرمائید. 1. آیا مدارک بنده توسط شما دریافت شده است؟ راه پیگیری دیگری نداشتم که اینجا پیام دادم. 2. بنده برای جذب هیأت علمی نیاز دارم فعلا تا زمانی که کارت پایان خدمت صادر شود (بدستم برسد) گواهی پایان کار طرح جایگزین را تحویل مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری بدهم؛ از طرفی در بخش گواهی ها درخواست را نمیتوانم ثبت کنم چرا که خطای «این درخواست قبلا ثبت شده است» مواجه میشوم، در حالی که قبلا درخواست نداده بودم. لطفا این مشکل را نیز چک بفرمائید تا بلکه زودتر مشکل بنده حل بشود. خیلی ممنونم خدا خیرتان بدهد
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، برای پیگیری وصول مرسوله ها با دبیرخانه مرکز در تماس باشید.

برای گواهی پایان کار (در قسمت تسهیلات، گواهی ها، گئاهی پایان کار را درخواست دهید).

حجت دهقان بنادکی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۵
با سلام و احترام، اینجانب حجت دهقان بنادکی به کد ملی 4420390220 در تاریخ 21 خرداد ماه درخواست دریافت نامه عدم منع استخدام داده ام و در تاریخ 25 خرداد ماه پاسخ (سلام، لطفاً ۱۰ روز دیگر مجدد درخواست خود را ارسال کنید.) را دریافت کردم، در حال حاضر در سامانه آنی رسان ثبت نام کرده ام و مبلغ 50 هزار تومان شارژ کرده ام و الان که می خواهم درخواست دریافت نامه عدم منع استخدام بده ام سامانه mneb.ir پیام می دهد که این فرم یک مرتبه پرشده است. لذا خواهشمندم لطفا نامه مربوطه را برای اینجانب ارسال فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

سلام، اصلاح شد مجدد تلاش کنید. 

پرهام رستمی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳
سلام و عرض ادب، ببخشید که این سوال رو اینجا میپرسم چون مسیر ارتباطی دیگه ای ندارم. اینجانب پرهام رستمی با شماره پرونده 970526 بسته پستی شامل تمام مدارک لازم برای صدور کارت پایان خدمت را پست کردم و در تاریخ 99/02/30 تحویل دانشگاه عالی دفاع ملی گردید. (سابقه حدود 8 ماه خدمت قبلی بنده در پرونده موجود است) بررسی میفرمائید که صدور کارت پایان خدمت بنده در چه مرحله است و از چه طریقی میتونم پیگیری کنم؟ ارادتمند
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

سلام، مدارک شما در تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۹۹‬ برای نظام وظیفه ارسال شده است. 

محراب اسمعیلی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه بنده در لیست قبلی آموزشی تیر 99 بودم ولی در گروه بندی پیامک برای بنده ارسال نشد، اکنون با توجه به شرایطم نیاز به هماهنگی از قبل برای ماهی که قرار است آموزشی بروم را دارم. بسیار لطف میکنید چنانچه زمان آموزشی بنده را اعلام کنید که در مرداد است یا شهریور؟ کد ملی 3320010689 سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

سلام، در لیست مرداد ماه نیستید، جهت ثبت نام برای دوره شهریور ماه منتظر فراخوان ثبت نام باشید.

مجید ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و وقت بخیر. علیرغم ارسال مکرر ایمیل به مرکز متأسفانه جوابی دریافت نکردم. به این جهت سوال خود را در اینجا مطرح میکنم. پیشاپیش بابت جوابدهی شما سپاسگزارم. اینجانب به شماره ملی 4669836412 از تاریخ 98/5/1 به عنوان مشمول نخبه در مرکز تحقیقات مشغول انجام پروژه جایگزین خدمت شدم. من پروپوزال خود را قبل از تاریخ ذکر شده به سازمان به کارگیرنده تحویل دادم اما متأسفانه مسئول مربوطه در ارسال پروپوزال به مرکز نخبگان نیروهای مسلح کوتاهی کرده و پس از پیگیری های اینجانب مشخص شد که پروپوزال در دبیرخانه آن سازمان مفقود شد! و بنده مجدد در تاریخ 98/10/1 پروپوزال را ارسال کردم. سازمان مربطه نامه ارسال پروپوزال به مرکز نخبگان را در تاریخ 98/10/10 صادر کردند و بنابراین تاریخ شروع به کار من از طرف مرکز نخبگان به مرکز تحقیقات تاریخ 98/10/10 قید شده. لذا خواهشمندم با توجه به اینکه شروع به کار بنده از مرداد ماه 98 بوده و این موضوع در زیر نامه ارسالی از سازمان تحقیقات کشاورزی به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر به شماره نامه 111099/215 ذکر شده نسبت به تصحیح تاریخ شروع به کار مساعدت فرمایید. چون واقعأ 5 ماه خدمت بیشتر در شرایط فعلی و متأهل بودن و داشتن فرزند مشکل هست. سپاس از شما. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

سلام، تاریخ شروع بکار شما ۱۰/‏۱۰/‏۹۸‬ ثبت شده است. 

میلاد ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
باسلام.کارم تموم شده و سازمان نامه من رو باcd به داعا ارسال کرده.الان من باید باز همcd بفرستم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴

سلام، مدارک پایان کار را مطالعه کنید اگر نقصی ندارد خیر نیازی به ارسال مجدد نیست. 

مجید ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹
با سلام ممنون از پاسخگویی شما. بله تاریخ شروع به کار بنده 10 دی ماه ثبت شده است. درخواست من اینست که با توجه به اینکه شروع به کار بنده از مرداد ماه 98 بوده (اما متأسفانه سازمان به کارگیرنده نامه و پروپوزال بنده را در این تاریخ برای مرکز نخبگان ارسال نکردند و 5 ماه بعد از شروع به کار یعنی دی ماه پروپوزال را فرستادند) و این موضوع در زیر نامه ارسالی از سازمان تحقیقات کشاورزی به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر به شماره نامه 111099/215 ذکر شده نسبت به تصحیح تاریخ شروع به کار مساعدت فرمائید. باتشکر کدملی 4669836412
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

بله، پیگیری خواهم کرد. 

مجید ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
سپاس فراوان
علی داوودی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
با سلام عرض احترام و قبولی طاعات و عبادات با تشکر از حسن توجه شما. نامه شروع به کار بنده از طریق پست و با شماره مرسوله 853989905500063950000113 در تاریخ 1399/02/24 روز چهارشنبه خدمت شما ارسال شده است. ولی هنوز نامه منع عدم استخدام برای بنده ارسال نشده است.ممنون میشم که اقدام نمائید. متقابلا از همکاری ها و پیگیری های شما سپاسگزاری کرده و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون شما را دارم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

سلام، گواهی منع عدم را مجدد درخواست دهید.

علی رضا یوسفی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام و ادب ضمن تشکر از پاسخگویی شما و خداقوت/ عذرخواهی میکنم حسب دستور پیگیر نامه شروع به کارم از سازمان بکارگیرنده شدم که متاسفانه موفق به برقراری ارتباط تلفنی نشدم. امکانش هست عنایت بفرمایید آیا نامه شروع به کار اینجانب تنظیم شده است یا خیر؟ بی نهایت ممنون می شوم پاسخ این سوالم را مرقوم بفرمایید واقعا ممنون می شوم. اگر نیاز باشد جهت پیگیری این موضوع به تهران بیام چون از شهرستان هستم. کد ملی 5149961841
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱

سلام، (طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن. م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی‌باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن. م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

شایان فقیهی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با عرض سلام مجدد زمانی که من برای دریافت نامه معرفی حضورا به داعا مراجعه کردم، گفتند بعد از 2 هفته نامه به دستم میرسه. همچنان خبری نیست و کارشناس پست هم تماسی با بنده نگرفته. ممنون میشم پیگیری نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷

سلام، پاسخ درخواست شما در تاریخ، ۳۱/‏۰۲/‏۹۹‬ صادر و تحویل پست شده است. 

علی روستایی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام و احترام و سپاس بابت پاسخگویی به سوالات و ابهامات بنده پیامک جهت اعزام در دوره آموزشی مرداد ماه را دریافت نموده ام اما در سایت نظام وظیفه تاریخ اعزام من را آبان 98 و و ضعیت را غایب درج نموده است. آیا لازم است اقدامی در این خصوص انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲

سلام، خیر نیازی به انجام کاری نیست، اما در صورت نیاز درخواست گواهی رفع غیبت را در سایت ثبت کنید. 

سعید ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶
با سلام و احترام عذرخواهم که سوالم مربوط به این اطلاعیه نیست ولی پسغام میذارم. از اونجایی که از طریق تماس و ایمیل پاسخی دریافت نکرردمف ناچارم اینجا بپرسم. میخواستم بدونم حداقل پایه حقوق سرباز نخبه طبق آخرین ابلاغیه مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح چقدر هست؟؟؟ آیا افزایش 20 درصد حقوق سربازان که از پس از سال جدید تصویب شده بود شامل حال سربازای نخبه هم میشه یا نه؟؟ ممنون میشم سوالم را پاسخگو باشید.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

سلام، حقوق در چه مقطعی؟

خیر این ۲۰% برای نخبگان نیست. 

حسین طالبی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
با توجه به اینکه راه ارتباطی مشخصی با مرکز وجود ندارد، امکان دارد از این طریق به بنده اطلاع دهید که آیا مدارک پایان کار بنده برای صدور کارت به نظام وظیفه ارسال شده است و یا اینکه در چه مرحله ای است؟ (مدارک را اوایل خرداد به نگهبانی تحویل دادم اما از وضعیت پرونده در حال حاضر اطلاعی ندارم و تغییری حاصل نشده!) کد ملی: 2150209039 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

سلام، مدارک شما در مرکز ثبت و آماده ارسال به نظام وظیفه می‌باشد.

میلاد ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱
ببخشید باز پیام میزارم اینجا،میشه لطفا چک کنین اگه cdدست شماست من دیگه نفرستم.شماره پرونده:۹۶۱۲۵۸،اگه cdهست همین الان بقیه مدارک رو بفرستم.ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳

سلام، بله واصل شده است. 

سپهر ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
خواهشااااا جواب بدید... من از تاریخ 2/24 معرفی شدم به مرکز نخبکان و تمام اطلاعات تشکیل پرونده را هم همان زمان ارسال کرده ام، الان بیش از بیست روز هست که درخواست معرفی به سازمان داده ام و از طرف مرکز تحقیقات ارتش هم اعلام نیاز دارم که گفتن خودشون ارسال کردن. همچنان وضعیت من نامشخص هست و چون از 3/1 دارم غیبت میخورم نگران کننده. درخواست "گواهی رفع غیبت" هم در سایت دادم که بار اول گفتن ده روز بعد مجدد درخواست بده و بعد از اینکه مجدد درخواست دادم هم گفتن نمیدیم، من همان موقع که معرفی شدم با مرکز صحبت کردم گفتن آموزشیت رو نرو و برگ سبزت رو تو سایت بفرست خودمون درستش میکنیم منتها من همچنان مشکل دارم. خواهشاااا جواب بدید
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

سلام، پاسخ به در خواست شما در تاریخ ۲۴/‏۰۳/‏۹۹‬ صادر و تحویل پست شده است.

فربد اباذر حسین پور ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۲
سلام، نامه معرفی به سازمان اینجانب در بهمن ماه 1398 صادر شده است و با توجه به شیوع کرونا روند ارسال و ثبت پروپوزال جهت ارسال مدارک به داعا بیش از دو ماه به طول انجامید و در حال حاضر هم حدود یک ماه است که نامه شروع به کار اینجانب از طرف بنیاد ارسال نشده است و سازمان بکارگیرنده هم اطلاعی از تاریخ دقیق نامه ندارد. چه طور باید پیگیر نامه شروع بکار شوم؟ و آیا برای اینجانب تخفیفی در مدت زمان پروژه لحاظ می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷

سلام،

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند) 

محمد امین جعفری ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴
با عرض سلام من چندمین باره سوال مطرح میکنم ولی متاسفانه پاسخ ندادید. برای دریافت نامه ی معرفی به سازمان برای داخل تهران به مبلغ 18000تومان برای تحویل یک روزه شارژ کردم ولی نامه ام در مرسولات در سیستم دیده نمیشود لطفا بفرمایید که ببینم نامه ام تحویل آنی رسان شده یا نه؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

سلام، بله تحویل پست شده است. 

علی رضا یوسفی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶
سلام و ادب عذرخواهی میکنم امکانش هست عنایت بفرمایید آیا نامه و نسخه پروپوزال تصویب شده از سوی سازمان بکارگیرنده اینجانب واصل شده است یا خیر؟ (در پرونده درج گردیده است؟) کد ملی 5149961841 از طریق پست در اردیبشهت ماه 99 خدمتتان ارسال کرده ام. سپاسگزارم از پاسخگویی تان
پاسخ مدیر سایت ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷

سلام،

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند) 

سعید ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۴
سلام مجدد عذرخواهم که بنده الان متوجه شدم سوالم رو جواب دادید. حداقل حقوق در مقطع ارشد طبق قوانین مرکز نخبگان ن.م چقدر است؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷

سلام، ۶,۷۳۸,۰۰۰ ریال برای کارشناس ارشد مجرد.

احسان صنیعی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۰
سلام مجدد-با سازمان صحبت کردم گفتن این هفته هم علاوه بر گزارشات قبلی، گزارشات پیشرفت جدیدی براتون میفرستن. فایل پایان نامه ام هم تحویل دادم در حال اصلاحات دفاع هست. ماه 14 هستم. نامه عدم منع استخدام رو هم مطابق فرموده شما در سایت پر کردم.توکل به خدا دفاعم کردم مدارک پایان کاررو انشالله میفرستم. انشالله بعد از هفت روز کاری صادر میشه بیام دم دانشگاه بگیرم؟ چون بعد از مدتها بیکاری، این شرکت داره کارم جور میشه برای طی فرآیند استخدام.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

سلام، انشاالله صادر خواهد شد.

اگر مشکلی داشته باشد شما را مطلع خواهیم کرد.

بهزاد الهامی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۹
با عرض سلام، نامه عدم نیاز اینجانب از طرف موسسه صنایع دفاع قطعا به مرکز نخبگان وصول گردیده. الان که مجددا میخواهم درخواست سازمان به کار گیرنده بدهم میگه که این فرم یک بار پر شده است. من مدت هاست از سازمان تحقیقات کشاورزی نامه اعلام نیاز دارم. خواهش میکنم مرا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۴

سلام، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید

آرمين ابراهيمي ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۹
با عرض سلام و خسته نباشید. در ابتدا تشکر میکنم از پاسخگویی دقیق مدیریت این صفحه، احتراماً نامه بنیاد ملی نخبگان اینجانب آرمین ابراهیمی به شماره ملی 2580240268 در تاریخ 99/02/24 (به شماره نامه 15/13851) برای آن دانشگاه محترم ارسال گردیده است. پیرو آن اینجانب نامه اعلام نیاز را دریافت نموده و در تاریخ 99/03/27 تمامی مدارک مورد نیاز را به آدرس دانشگاه ارسال نمودم. لیکن تاکنون نامه معرفی به سازمان مربوطه برای اینجانب ارسال نگردیده است. خواهشمند است پیگیری فرمائید و اینجانب را مطلع نمائید. مزید استحضار اینجانب هیچگونه امکان ارتباط با دانشگاه را ندارم. با سپاس و قدردانی
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵

سلام، نامه شما ارسال و تحویل پست شده است.

زارعی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۳
با سلام و عرض ادب، این پیام را قبلا ارسال کردم پاسخ دادید اما مشکل بنده حل نشد. بنده سرباز نخبه با کد ملی 4020067678 می‌باشم و مدارک لازم برای صدور کارت پایان خدمت را از طریق پست برای مرکز ارسال کرده ام. با کد پیگیری پست چک کردم که مدارک بدست شما رسیده است. بنده برای جذب هیأت علمی نیاز دارم فعلا تا زمانی که کارت پایان خدمت صادر شود (بدستم برسد) گواهی پایان کار طرح جایگزین را تحویل مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری بدهم؛ از طرفی در بخش گواهی ها درخواست مربوطه را نمیتوانم ثبت کنم چرا که خطای «««««شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید»»»»» مواجه میشوم، در حالی که قبلا درخواست نداده بودم. لطفا این مشکل را نیز چک بفرمائید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

سلام، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

معین خبازیان ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۸
با سلام و احترام. اینجانب معین خبازیان در تاریخ 22 اردیبهشت و 31 خرداد، دو نامه گواهی اشتغال به خدمت برای دو سازمان متفاوت در خواست داده بودم. با وجود اینکه در سامانه آنی رسان ثبت نام کرده و کیف پول شارژ کرده ام، ممنون میشم بفرمایید نامه ها صادر شده اند یا خیر؟ آیا ارسال شده اند؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۷

سلام، در صورتی که برای صدور نامه مشکلی بوجد می آمد شما را از طریق قسمت پیگیری مطلع میکردیم.

امیرعلی محمدی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۹
با سلام و عرض ادب و احترام. بر خلاف برخی از دوستان که زیر هر اطلاعیه جوابشون داده میشه, بعد از چندین بار پرسش,جواب بنده را تنها یک بار زیر یکی از اطلاعیه ها دادین, امیدوارم اینبار پاسخگو باشید, چون راه ارتباطی دیگری وجود ندارد. بنده 5 ماه سابقه خدمت در سپاه را دارم و از شهریور 98 در مرکز تحقیقات کشاورزی استان مازندران در حال انجام طرح جایگزین خدمت می باشم. در زیر یکی از اطلاعیه ها درباره میزان تاثیر سابقه خدمتیم سوال پرسیدم و فرمودین که باید تو کمیسیون مطرح بشه ولی عموما سه ماه کم میشه. میخواستم بدونم با توجه اینکه دوره آموزش را گذراندم، میتونم زودتر از 14 ماه دفاع کنم؟؟ لطفا جواب بدین
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۱

سلام، در صورتی که نامه سوابق خدمتی خود را به مرکز تحویل داده باشید، بله میتوانید زودتر از ۱۴ ماه دفاع کنید.

 

محمود کورکی ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰
با سلام و احترام به دلیل عدم پاسخگویی مکرر از طریق تلفن، ایمیل، پیام و... مجبورم برای پاسخ سوالاتم بیش از 1000 کیلومتر راه در این شرایط کرونایی طی کنم پس فقط به خاطر رضای خدا پاسخگو باشید... اینجانب با شماره پرونده 15/12471در تاریخ بهمن ماه 98 احراز نخبگی شدم، نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده در 15 اردیبهشت ماه صادر گردید که پس از دریافت نامه توسط پست بلافاصله با سازمان بکارگیرنده تماس گرفته و حضوری مراجعه نمودم که قرار شد به بنده اطلاع دهند مجدداً با تمام مشکلات در نیمه خردادماه حضوراً مراجعه نمودم اما متاسفانه حدود یک ماه است که به هیچ تماس یا پیام بنده پاسخ نمی‌دهند ضمن اینکه تاکنون هیچ عنوان پژوهشی نیز به من پیشنهاد نشده است، آیا باید همچنان ماه‌ها منتظر تصمیم مرکز مربوطه باشم؟ ضمناً اگر امکان دارد بررسی فرمایید در چه تاریخی اعزام می‌شوم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

سلام، سازمانها بایستی ظرف یک ماه جواب دهند (شما در تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۹۹‬ معرفی شده اید). ولی عموماً سازمانها در تایید پروپوزال ۳ یا ۴ ماه تاخیر میکنن که در حال پیگیری است. لذا شما از سازمان پیگیر باشید.

پارسا ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۴
چرا در سال جدید شروع به کار ها ارسال نشه است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲

سلام، نامه های شروع بکار برای سازمانها مانند قدیم ارسال میشوند.

نوید مستوفی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۶
با عرض سلام و احترام؛ پیشاپیش به دلیل طرح سوال در این بخش به دلیل عدم امکان دسترسی به مرکز نخبگان در طی چند ماه گذشته پوزش می‌طلبم. اینجانب در تاریخ 98/11/8 مدارک شروع به کار خود را (همزمان با طی دوره آموزش دی ماه در مرآ01) به مرکز نخبگان تحویل دادم. در نامه معرفی و شروع به کار اینجانب به سازمان، مدت کسر خدمت از 19 ماه کم شده و برای مدت باقی مانده درخواست تعریف پروژه به سازمان ذکر شده بود. در مراسم تحلیف دوره آموزش در مرکز 01، در طی دیداری که مسئولان محترم ستاد کل و مرکز نخبگان با سربازان داشتند، معاون محترم مرکز نخبگان اعلام فرمودند که قواعد جدیدی برای دانشجویان کسر خدمت‌دار برقرار شده و با ضرایبی، سابقه پروژه کسر خدمت از مدت پروژه جایگزین کسر می‌گردد (با توجه به این موضوع که تا چند هفته پیش از این دیدار، مدت باقی مانده از 14 ماه کسر می‌گردید) حتی اعلام فرمودند که این ضرایب در وبسایت و کانال سروش مرکز نخبگان بارگذاری خواهد گردید. با صحبت شخصی که با ایشان داشتم و اطلاعاتم را ارائه دادم، متوجه شدم این ضرایب در پرونده من منظور نگردیده است و ایشان اطلاعاتم را در برگه‌ای گرفتند و مقرر شد برای پیگیری، پس از دوره به مرکز نخبگان مراجعه نمایم. متاسفانه وقت اختصاص داده شده به اینجانب در هفته اول اسفند بود و به دلیل تعطیلی کرونا امکان مراجعه حضوری جهت بررسی این مسئله مقدور نگردید. اکنون، احتراما از حضرتعالی تقاضا دارم مساعدتی در جهت بررسی این مسئله مبذول فرمایید. پیشاپیش از توجه و همکاری جنابعالی کمال تشکر و امتنان را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۹

سلام، حتماً پیگیری میشود و اطلاع رسانی خواهم کرد. 

احسان صنیعی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶
سلام پاسخ گویی تون و روند انجام کارتون عالیه-خداوند خیر و برکت بده بهتون که به نخبگان اینگونه بها میدید تشکر صنیعی دکتری اقتصاد
امیر زیوری روان ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با سلام. ضمن عرض پوش به دلیل ارسال سوال در این بخش به دلیل عدم دستررسی به بخش دیگری برای ارتباط با مرکز نخبگان. اینجانب به شماره پرونده 971183 مدارک پایان کار خود راد تاریخ 3/3/99 به دژبانی مرکز نخبگان تحویل داده ام، اما هنوز تغییری در وضعیت اعزاl به خدمت من در سامانه سخا ایجاد نشده است. میخواستم بدانم آیا مدارک من به سازمان نظام وظیفه ارسال شده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

مدارک شما در مرکز ثبت شده و آماده ارسال به نظام وظیفه میباشد. 

پیمان کمالوند ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
من نامه پایان کارم این هفته صادر میشه تاریخ اعزامم هم 5/1 خورده برگ سبز زو بارگذاری کردم ولی هیچ پیامی دریافت نکردم خواهشا منو راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

سلام. برای اعزام به آموزشی نخبگان بایستی در مهلت مقرر سایت ثبت نام کنید و اعزام شوید.

تاریخ اعزام بر روی برگ سبز برای اعزام عمومی است نه نخبگی.

سعید ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
با سلام به دلیل مطرح کردن سوال غیر مرتبط با این اطلاعیه از محضر مدیریت محترم سایت پوزش میطلبم. ولی با توجه به شرایط موجود، تنها راه مکاتبه همین می‌باشد. میخواستم بپرسم چنانچه طبق نظر سازمان بکار گیرنده، عنوان پروپوزال (طرح تحقیقاتی) نیاز به اصلاح جزئی داشته باشد، به چه صورت باید اقدام کرد؟؟؟ ضمناً یاد آور می‌شود که موعد ارسال گزارش پیشرفت سه ماهه اول فرا نرسیده است. خواهشمند است راهنمایی فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

سلام، بایستی خود سازمان بکارگیرنده تحت نامه کتبی توضیح دهد  برای مرکز نخبگان.

شعیب دهقانی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با سلام خدمت شما من دانشگاهی که بهش معرفی شدم می خواد نامه شروع به کارمو بزنه به شما از چه طریقی باید اقدام کنه؟ باید خودم مستقیم بیارم تحویل بدم؟ شما چه طور باید تایید کنید شروع به کارمو که بتونم تسهیلات و درخواست بدم؟ با تشکر از پاسخگوییتون
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

سلام، میتوانند پست کنند.

بایستی نامه شروع بکار (تصویب پروپوزال) در ضمیمه آن پروپوزال را ارسال کنن. پاسخ نامه از طرف مرکز نخبگان برای سازمانها ارسال خواهد شد.

کاظم مشایخی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰
سلام و وقت بخیر. از آنجایی که تنها راه ارتباطی سوال و پاسخ زیر اطلاعیه می باشد، لطفا به سوال و پیگیری بنده پاسخ دهید. اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 درباره رسیدن گزارش پیشرفت و دریافت گواهی شروع ضریب کا قبلا درخواست داد ام و گزینه دریافت نامه از درب داعا را انتخاب کرده ام. آیا گزارش پیشرفت بنده خدمت شما رسیده و گواهی ام بعداز 7 روز کاری آماده خواهد شد؟ به دلیل عجله ایی که دارم، بنده از شهرستان برای دریافت گواهی خواهم آمد. ممنون از پاسخ و پیگیری شما عزیزان
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

سلام، بله حاظر است. 

وحید عرب نصرآبادی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹
اینجانب وحید عرب نصرآبادی با شماره ملی 127***1931 فرزند احمد با شماره پرونده 970888 مدارک پایان کارم توسط سازمان به کارگیرنده اواسط ماه خرداد تحویل دانشگاه دفاع شده و نواقص مدارکم هم خودم با پست فرستادم. نمیدونم توسط شما دریافت شده یا نه؟ لطفا سوال بنده را پاسخ دهید نگران هستم
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

سلام، خیر هنوز در دبیرخانه مرکز نخبگان ثبت نشده است. 

سپهر راسخ ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با سلام خدمت مدیریت گرامی سایت. نامه معرفی بنده طبق گفته شما 11 خرداد برای من ارسال شده است(البته من گزینه دریافت حضوری را انتخاب کرده بودم) ولی هنوز به دست من نرسیده است. چگونه می توان از طریق پست یا سازمان شما پیگیری نمود. کد ملی 2281481980
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

سلام،  با شما تماس خواهند گرفت و یا پیامک میدهند. 

علی رضا یوسفی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
سلام و ادب عذرخواهی میکنم ممنون می شوم بفرمایید آیا گواهی رفع غیبت برای اینجانب ارسال گردیده است یا خیر؟ در آنی رسان نیز ثبت نام کرده ام. دو مرتبه درخواست خود را همانطور که فرموده بودید ارسال کردم. کد ملی 5149961841 خیلی خیلی ممنونم که پاسخ ها را با صبر و حوصله مرقوم می فرمایید. انشاا خدا خیرتآن دهد.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

خیر در قسمت پیگیری هم درج کردیم که ۱۰ روز دیگر مجدد درخواست دهید.

محسن صادقی یارندی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷
با سلام و احترام امکانش هست لطف کنید و چک بفرمایید که نام بنده در لیست اعزام مرداد هست یا خیر؟ پیامک مرداد را هم دریافت کردم. سپاس محسن صادقی یارندی کد ملی: 0311262678
پاسخ مدیر سایت ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

سلام، تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ میباشد. 

علی رضا یوسفی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲
سلام و ادب مجدد ابتدا جا دارد تشکر کنم از پاسخدهی شما عزیزان به سوالات،،، فقط خواستم بپرسم آیا نامه سازمان بکارگیرنده مبنی بر تایید پروپوزال و نسخه تصویب پروپوزال اینجانب که در اردیبشهت ماه پست کردم در پرونده درج شده است؟ چرا که نمیدونم توسط شما دریافت شده یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۳

سلام،

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

سعید ایرانمنش ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
با عرض سلام و احترام....میخواستم بدانم که تاریخ اعزام به دوره آموزشی بنده چه تاریخی می باشد؟کد ملی:2980486191 با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۶

سلام، در صورتی که شروع بکار شما در مرکز نخبگان ثبت شده است، منتظر فراخوان ثبت نام دوره شهریور ماه باشید و با ثبت فرم در مهلت مقرر ثبت نام نمایید.

محمد ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
با سلام و احترام چندین بار پیام دادم اما پاسخی دریافت نکردم بحث بر قراری بیمه به چه شکل است؟ برنامه ای برای افزایش حقوق وجود دارد؟ هنوز حقوق سال 97 اجرا می شود!!
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۱

سلام،

حقوق و بیمه سازمان ها به شرح ذیل می باشد:

۱- کسانی که در سازمان های لشکری می باشند برقراری حقوق و بیمه آنها به عهد خود سازمان بکارگیرنده می باشد.

۲- کسانی که در سازمان های کشوری در حال انجام پروژه می باشند برای برقراری بیمه شان باید فیش حقوقی و نامه برقراری بیمه از سازمان بکارگیرنده به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر ارسال کنند و فرم درخواست برقراری بیمه را در سایت پرکنند.

۳- در سازمان های کشوری برقراری حقوق بر عهده خود سازمان می باشد.

۴. تا زمانی که شروع بکار نخورده باشد امکان برقراری حقوق و بیمه وجود ندارد

موسی خدادادی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۱
با عرض سلام و احترام. می خواستم بدانم اسم بنده در لیست مرداد هست یا خیر؟ با تشکر فراوان موسی خدادادی آرپناهی کدملی: 4610110997
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸

سلام، بله، تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬میباشد. 

عارفی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۶
سلام عارفی هستم با کد ملی 2150271818 . هفته ی پیش مدارک پایان کار رو پست کردم. دیروز از سایت پست پیگیری کردم تحویل داعا شده نامه. امروز زنگ زدم به داعا وصل شدم به دبیرخانه ولی گفتن نامه ایی از شما ثبت نشده. گفتن معمولا چند روز طول میکشه. حالا میخواستم بدونم ایا نامه ی من اصلا دریافت شده و وجود داره در مرکز نخبگان یا خیر (حالا ثبت فعلا هیچی). ممنون میشم پیگیری بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

سلام، تمامیه مرسولات ابتدا به دبیرخانه میرسد، در آنجا ثبت میشود و بعد به بخش پایان کار تحویل داده میشود.

میلاد ذوقی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴
سلام، وقت بخیر من هفته پیش تو سایت درخواست گواهی سوابق خدمتی، معرفی به سازمان پر کردم و مدارکم رو هم با پست فرستادم، ولی امروز چک کردم دیدم نوشته 10 روز دیگه مجددا درخواست بدید! من فرم هارو درست پر کرده بودم. میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟ الان باید 10 روز صبر کنم باز دوباره درخواست بدم؟؟ کد ملی: 0015271455
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

سلام، درخواست شما در تاریخ ۰۴/‏۰۴/‏۹۹‬ تحت اقدام قرار گرفت.

علی اکبری احمدآبادی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹
با سلام و تشکر بابت پاسخگویی شما از تاریخ 7 اردیبهشت درخواست معرفی به سازمان بکارگیرنده رو از طریق سایت پر کردم و نحوه دریافت رو از طریق پست انتخاب کردم و داخل پروفایل آنی رسان هم در حال حاضر چیزی درج نشده. شماره ملی 0010143432
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵

سلام، بعلت عدم مراجعه (دو ماه بعد از صدور نامه بنیاد) انصراف شما به ناجا اعلام گردیده است.

محمد ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
با سلام. بنده بارها و بارها از سازمان بکارگیرنده پیگیری کرده‌ام و پاسخی موثقی در رابطه با تاریخ شروع بکار خود دریافت نمیکنم. بنده دیماه پارسال احراز و به سازمان ... معرفی شدم و از بهمن ماه مشغول پروژه شده‌ام. لطفا خواهش میکنم بیزحمت تاریخ شروع بکار بنده را اعلام کنید تا درصورت وجود مشکل اقدام کنم. با تشکر. شماره ملی: 4260147048
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸

سلام،

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

مهرداد ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴
با سلام و احترام بنده در تاریخ یازدهم خرداد درخواست گواهی عدم منع استخدام کردم و کد پیگیری دریافت کردم ولی مشخص نیست که نامه صادر شده یا نه؟! لطفا راهنمایی بفرمایید که چکار کنم...
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

سلام، درخواست خود را مجدد ثبت کنید. 

حمید رضائی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
با سلام و آرزوی توفیق و سلامتی خدمت شما و همکاران محترمتون. حدود 2 هفته پیش پروپوزال بنده از طریق سازمانم برای داعا ارسال شده است. میشه لطف کنید ببینید الان در چه مرحله ای است. حمید رضائی با کد ملی 1160288127
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶

سلام، (طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

حسین خلیجی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۵
با عرض سلام و وقت به خیر بنده امروز مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در قالب یک لوح فشروده به داعا فرستادم. میخواستم بدونم که نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده (در مدارک، نامه اعلام به نیاز از سازمان وجود دارد.) تا چه زمانی به دست بنده میرسه و آیا باید از همین سامانه آنی رسان پیگیری کنم یا جایی دیگه. سوال دیگه ای هم که خدمتتون داشتم این بود که آیا من میتونم برای آموزشی شهریور ما ثبت نام کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

سلام، برای دریافت معرفی نامه بایستی فرم معرفی به سازمان بکارگیرنده را قسمت تسهیلات پر کنید.

در صورتی که میخواهید نامه شما به صورت پستی برایتان ارسال شود، بله بایستی در سامانه آنی رسان ثبت نام کنید.

 

محمدرضا رضائی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۹
با سلام. پروپوزال اینجانب محمدرضا رضائی با شماره ملی 0922846243 از طرف سازمان تحقیقات، اموزش و ترویج کشاورزی به تاریخ 1398/12/04 در مرکز نخبگان نیروهای مسلح تصویب شده است و نامه شروع به کار اینجانب نیز از مرکز نخبگان به سازمان تحقیقات رسیده است. من در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی مشهد مشغول به کار هستم. این مرکز به اینجانب اعلام کرده که بودجه لازم برای برقراری حقوق نداریم، در نتیجه به کارگیری و برقراری حقوق را برای اینجانب انجام نمی دهند و چهار ماه است اینجانب را بین مشهد و تهران ارجاع می دهند. خواهشمندم راهنمایی بفرمایید که چه اقدامی باید انجام دهم؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

سلام،

مرکز بکارگیرنده نخبگان و استعداد های برتر هر سازمان بایستی حقوق کارکنان را پرداخت کند و مشکلات بودجه و.. درون سازمانی بوده و نباید فرد نخبه را از مزایا محروم نماید.

با بازرسی و امور مالی مرکز آموزش و ترویج کشاورزی در ارتباط باشیدریال، حتماً کمک خواهند کرد، ناکنون چنین موردی مشاهده نشده است. 

مسعود فرشباف ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۸
با سلام و عرض ادب. بنده پیامک اعزام مرداد ماه را دریافت کرده ام. میشه لطفا چک بفرمایید آیا بنده در لیست قطعی اعزام مرداد ماه هستم. کد ملی 1360624104
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

سلام، بله، تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬میباشد. 

فرزاد هاشم زاده ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۶
با سلام و احترام امکانش هست لطف کنید و چک بفرمایید که نام بنده در لیست اعزام مرداد هست یا خیر؟ پیامک مرداد را هم دریافت کردم. ممنون فرزاد هاشم زاده کد ملی: 0013420402
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

سلام، بله تاریخ اعزام شما، ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬میباشد. 

محمود کورکی ۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۶
مدیر محترم سایت سلام، ممنون میشوم پیام بنده را که در 8 تیرماه پاسخ فرمودید مجدداً مطالعه کنید... شما نوشتید از سازمان پیگیر باشید، در متن پیام توضیح دادم سازمان بکارگیرنده به تماس یا پیام بنده پاسخ نمی‌دهند. امکان دارد بفرمایید با فاصله بیش از 1000 کیلومتر چگونه از سازمان پیگیر باشم؟ حضرتعالی فرمودید عموماً سازمان‌ها در تأیید پروپوزال 3 یا 4 ماه تأخیر میکنند در حالی که تا به امروز حتی عنوان پژوهشی به بنده پیشنهاد نکرده‌اند (در واقع به مرحله نگارش پروپوزال نرسیده‌ام) یعنی در واقع رشته تحصیلی‌ام با نیازهای مرکز تحقیقات معرفی شده همخوانی ندارد. چگونه باید درخواست معرفی به سازمان دیگری بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام، با مسئول نخبگان صدر صحبت شد، ایشان گفتند هفته پیش با شما تماس گرفته و گفته اند که پروژه بایستی بررسی و پاسخ داده شود.(پروژه بایستی در حد نخبگی باشد)

علی هذا قول داده اند که سریع تر کار شمارا انجام دهند. 

در ضمن توجهخ داشته باشید در صورت نیاز؛ معرفی به سازمانی دیگر با ارسال نامه عدم نیاز میسر است.

میثاق خانلریان ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۱۰
سلام و خسته نباشید، بنده (کد ملی 2050453795) مدارک پایان کارم رو 27 خرداد با پست ارسال کردم و سازمان هم گفته سی دی و نامه پایان کار رو ارسال کرده می خواستم بدونم آیا مدارک من رسیده؟ و اینکه حدودا چقدر طول میکشه لیست ارسال بشه به نظام وظیفه؟ عذر می خوام از سوال نامرتبط با پست و لطف می کنید واقعا اگر پاسخ بدید.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

سلام، خیر هنوز در دبیرخانه مرکز ثبت نشده است.

امین معراجی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۲:۱۰
کد ملی: 3380008346 شماره پرونده: 971549 با سلام و احترام. استدعا دارم با توجه به گذشت 5 ماه از صدور نامه سازمان بکارگیرنده محبت نمایید صدور مجوز شروع بکارم را تسریع نمایید. نامه به شماره 5848/4/4901/ج/98 تاریخ 98/11/16 از سازمان آجا ارسال شد که ظاهرا به دست داعا نرسید و مفقود اعلام شد اما 10 روز پیش مجدد نسخه المثنی به صورت پستی ارسال شد. در حال حاضر از طرف مرکز بکارگیرنده بابت تاخیر صدور مجوز تحت فشار هستم و اگر صلاح بدانید دستور فرمایید تا حضوری به داعا مراجعه کنم. لازم به ذکر است سازمان بکارگیرنده پیگیری نمیکنند و اگر خودم تلاشی نکنم معلوم نیست که چه خواهد شد.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

سلام، جهت تسریع در انجام کار شما پیگیری خواهم کرد.

صادق - کارت پایان خدمت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹
سلام و درود بر شما برای همه زحماتتان با توجه به فرمایش شما در پاسخ به نظرات در این صفحه با توجه به ارسال نامه‌های پایان کار در تاریخ 20 خرداد ماه به نظام وظیفه، ولی با پیگیری از مسئول محترم سربازان نخبگان در نظام وظیفه، متاسفانه هنوز نامه جدیدی را دریافت نکرده اند. لطفا راهنمایی کنید. خیلی ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

سلام، مدارکتان ارسال شده است. جهت پیگیری نماینده مرکز امروز به سازمان وظیفه عمومی رفته است.

مهدی محمدیان ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹
با سلام و عرض خسته نباشید. من در سایت درخواست گواهی برای ازادسازی مدرک موقت تحصیلی دادم و همه گزینه ها را پرکردم. با این حال ایراداتی گرفته شده و پاسخ داده شد که دوباره فرم را پرکنم اما اخطار میدهد که شما یکبار فرم را پر کرده اید. در صورت امکان رسیدگی فرمایید. ک م 2130171461
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

سلام، اصلاح شد، مجدد درخواست دهید. 

یوسف ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰
با سلام. من در حال صحبت کردن با سازمان بکارگیرنده درباره موضوع پروپوزال هستم. امکانش هست لطف کنید و چک بفرمایید که تاریخ آموزشی بنده چه زمانی است؟ کد ملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

با توجه به عدم صدور نامه شروع بکار شما بایستی مجدد برای اعزام شهریور ماه ثبت نام کنید. 

محمد ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید میخاستم بدونم نامه معرفی به سازمان اینجانب با کد ملی 5130015606 در چه مرحله ای قرار دارد آیا ارسال شده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

سلام، نامه شما صادر و تحویل پست شده است. 

آرمين ابراهيمي ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
با عرض سلام و خسته نباشید. احتراماً در خصوص سوال اینجانب ذیل همین اطلاعیه در مورد وضعیت نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده، مدیریت محترم سایت از ارسال نامه به پست اطلاع رسانی نمودند. لیکن اینجانب از پست (آقای کفاش زاده) پیگیری نموده و ایشان فرمودند مرسوله مرتبط به اینجانب در پست موجود نیست. لذا خواهشمند است پیگیری فرمائید. آرمین ابراهیمی (2580240268). در پایان تشکر میکنم از پاسخگویی دقیق و سریع مدیریت این صفحه، با تقدیم سپاس و احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

سلام،

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

علی روستایی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام و احترام سپاس فراوان از پاسخگویی شما. جسارتاً دو تا سئوال داشتم: 1.گزارش اول پیشرفت پروژه بنده به سازمان بکارگیرنده ارائه شده و ایشان اعلام کردند که باید بنده نامه تاییدیه رو ازشون بگیرم و بیام حضوری گزارش رو به مرکز نخبگان تحویل بدهم. خواستم ببینم امکان مراجعه حضوری جهت ارائه گزارش وجود دارد؟ 2. بنده تاکنون دوبار درخواست گواهی آزادسازی مدرک موقت دادم اما تاکنون تغییری در وضعیت درخواست ها روی نداده است. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

سلام، بله میتوانید حضوری تشریف بیاورید و گزارش را به مسئول نخبگان در درب دانگشه دفاع ملی تحویل دهید.

کاظم مشایخی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
با سلام و تشکر از پیگیری های شما. گواهی موافقت شروع ضریب کا برای اینجانب صادر شده است و با بنده تماس گرفته شد که از امروز گواهی جلوی درب داعا آماده تحویل می باشد. سوال بنده این است، بنده از شهرستان مجبورم بیام، آیا نامه تحویل کس دیگری می شود که من مجبور نباشم شخصا مراجعه کنم و می توانم با دوستانم برای دریافت گواهی هماهنگ کنم یا حتما حضور خودم الزامی باشد؟ با تشکر از پاسخگویی شما عزیزان
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳

سلام، موردی ندارد قبلش با مرکز نخبگان هماهنک کنید.

میثاق خانلریان ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲
سلام مجدد ببخشید این که فرمودید در دبیرخونه ثبت نشده به این معنی هست که نامه باید دوباره ارسال بشه؟ چون مدارکی که من خودم فرستادم از طریق پست 29 خرداد تحویل داعا شده ممنون میشم پاسخ بدید چون دم در هم اومدم حتی ازم نگرفتن گفتن برو پست کن الان که میگین ثبت نشده. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

خیر، به این معنی است که احتمالاً رسیده اما با توجه به حجم بالای نامه ها و مرسولات هنوز ثبت نشده، لطفاً چند روز تحمل کنید.

یوسف ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
باسلام. ببخشید که مجددا پیام می دهم. در پاسخ پیام بالا نوشته اید که با توجه به عدم صدور نامه شروع بکار بایستی مجدد برای اعزام شهریور ماه ثبت نام کنم. از طرفی برای بنده پیامک تایید آموزشی مردادماه آمده است. یعنی اینکه این پیامک بی تاثیر است و باید برای اعزام شهریور ثبت نام کنم؟ باتشکر. کدملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

برای کسانی که شروع بکارشان بت نشده است بله، بی تأثیر است.

تنها کسانی مجاز به شرکت در دورهای آموشی نخبگان هستند که شروع بکارشان ثبت شده باشد.

محمود کورکی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
با سلام و احترام، از پیگیری سریع موارد مطرح شده و لطف و همکاری شما صمیمانه سپاسگذارم
امیرعلی محمدی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام و عرض ادب و احترام, بنده 5 ماه سابقه خدمت در سپاه را دارم و از شهریور 98 در مرکز تحقیقات کشاورزی استان مازندران در حال انجام طرح جایگزین خدمت می باشم. در زیر یکی از اطلاعیه ها درباره میزان تاثیر سابقه خدمتیم سوال پرسیدم و فرمودین که باید تو کمیسیون مطرح بشه ولی عموما سه ماه کم میشه. میخواستم بدونم با توجه اینکه دوره آموزش را گذراندم، میتونم زودتر از 14 ماه دفاع کنم؟؟ لطفا جواب بدین, چون راه ارتباطی دیگه ای وجود نداره و خدارو خوش نمیاد که برای یه سوال 300 کیلومتر راه بیام.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

سلام، در صورتی که پروژه را تا ۲ ماه به اتمام برسانید، بله.

یاسرسبزواری ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
باعرض سلام و احترام.درخواست معرفی اینجانب باکدملی۴۰۶۰۶۵۸۹۰۱در۳۱\۳مورد اقدام قرار گرفته.آیا برای بنده نامه معرفی به سازمان صادر شده است؟و برای تسریع در فرآیند کار اقدام حضوری لازم است؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

سلام، اگر مشکلی می‌بود در قسمت پیگیری اعلام می‌کردیم.

نوید ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸
Navid Rasekh, [28.06.20 10:45] با سلام به دلیل مطرح کردن سوال غیر مرتبط با این اطلاعیه از محضر مدیریت محترم سایت پوزش میطلبم. ولی با توجه به شرایط موجود، تنها راه مکاتبه همین می‌باشد. اینجانب نوید راسخ به شماره ملی 2670106471 حدود یک ماه و نیم پیش درخواست معرفی به سازمان دادم، وضعیت درخواست من در چه مرحله ای است؟ پیشاپیش تشکر از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷

سلام، نامه شما در تاریخ ۲۵/‏۰۳/‏۹۹‬صادر و به پست تحویل داده شده است. 

یاسرسبزواری ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰
سپاس از پاسخگویی شما
صادق - کارت پایان خدمت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
سلام و درود بر شما برای همه زحماتتان و پاسخی که دادید. ببخشید نتیجه حضور و پیگیری نماینده محترم داعا در نظام وظیفه برای نامه های پایان کار ارسال شده در 20 خرداد به نظام وظیفه مشخص شده است؟ خیلی ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

سلام، خیر 

اشکان ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
سلام و عرض ادب بنده اواخر اسفند احراز نخبگی شدم، بعد از ایمیل و ۲ مرتبه مراجعه حضوری از شهرستان ، در تاریخ ۲/۱۶ درخواست صدور نامه معرفی به سازمان کردم. چندین مرتبه برای پیگیری وضعیت نامه تو این ۲ ماه، تماس گرفتم ولی وضعیتم مشخص نیست. کد ملی ۵۱۰۰۱۱۰۰۴۱ هست و حساب آنی رسان هم شارژ کردم ولی در قسمت مرسولات نامه ای نیومده برام و چیزی نیست. میشه لطفا وضعیت وبنده رو‌ خواهشا بفرماین. در بلاتکلیفی محض هستم ۳-۴ ماهه! تلفن وصل نمیشه و‌ حضورا هم دوستم رو فرستادم دژبانی جوابی نگرفته. لطفا راهنمایی بفرماین. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

سلام، شما در تاریخ ۲۷/‏۰۲/‏۹۹‬ به دانشگاه بقیه الله معرفی شده اید.

سامان نیک پور ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵
با سلام و احترام نامه پایان کار اینجانب با کد ملی 0922205051 در تاریخ 99/03/26 توسط ساصد صادر شد. مدارک مورد نیاز برای پایان کار و صدور کارت نیز در تاریخ 99/04/02 توسط پست به دانشگاه تحویل داده شد. ممنون میشم بفرمایید که آیا مدارک به صورت کامل دریافت و ثبت شده اند؟ چقدر طول میکشد تا در سامانه نظام وظیفه ثبت گردد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳

برای پیگیری وصول نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید.

آشوری ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب به شماره پرونده 960943 مدارک پایان کار خود را در خرداد ماه به دژبانی مرکز نخبگان تحویل داده‌ام، اما هنوز تغییری در وضعیت اعزام به خدمت من در سامانه سخا ایجاد نشده است. در صورت امکان میخواستم بدانم آیا مدارک من به سازمان نظام وظیفه ارسال شده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۶

سلام، مدارک شما آماده ارسال به سازمان وظیفه عمومی میباشد.

اشکان خلیلی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶
سپاس از پاسخگویی شما
امیرعلی محمدی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳
ممنون از پاسخگویی شما، ببخشید متوجه منظورتان نشدم.پرسیدم میتوانم با توجه به سوابق خدمتی و گذراندن دوره آموزشی زودتر از 14 ماه دفاع کنم, فرمودین در صورتی که پروژه را تا دو ماه به اتمام برسانید, بله! یعنی چه؟ یعنی اگه پروژه ام تا دو ماه دیگه تموم بشه میتونم دفاع کنم؟ لطفا مشخص بفرمایید تا بتونم برنامه ریزی کنم. بازم ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

یعنی تا حداکثر ۲ ماه میتوانید زود تر از ۱۴ ماه دفاع کنید. 

حسین ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲
با سلام احتراما لیست پایان کارهای اردیبهشت و خرداد ماه را چه زمانی به سازمان وظیفه عمومی ارسال می کنید؟ بنده روز شنبه 99/04/07 به سازمان نظام وظیفه مراجعه کردم اما اظهار داشتند که هنوز نامه ای از مرکز دریافت نکرده اند. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

سلام، دیروز سازمان وظیفه عمومی ارسال شده است.

رضا ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
سلام خواهش میکنم به سوالی که پرسیده بودم، پاسخ بدین
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام، پاسخ داده شده.

پرهام رستمی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹
سلام مجدد ممنون از پاسخگوییتون، فرمودید در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۰ مدارک بنده رو به نظام وظیفه جهت صدور کارت پایان خدمت ارسال کردید. بی زحمت میفرمائید حدودا" چه مدت بعد از ارسال مدارک، کارت پست می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام، از نظام وظیفه پیگیری کنید.

محمدرضا ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۹
با سلام میخواستم بدونم برای اموزشی مرداد ماه تایید شده ام؟ کد ملی : 0370889339
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

سلام، بله، تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ می‌باشد.

محمد جواد وثاقی ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۳
سلام در مورد نامه معرفی به سازمان داعا میگه حدود دو هفته قبل نامه رو دادیم به آنی رسان تماس گرفتم با انی رسان میگن چیزی به ما ندادن از کجا باید پیگیری کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، نامه شما تحویل پست آنی رسان شده، شما با چه کسی صحبت کردید؟ 

مجید ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۳
با سلام و احترام؛ میزان حقوق در مقطع دکتری با شرایط متأهلی طبق قوانین مرکز نخبگان ن.م چقدر است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

سلام،

مقطع دکتری، مجرد =۷،۷۲۷،۸۸۲ ریال

مقطع دکتری، متأهل بدون فرزند =۸،۹۲۷،۵۴۲ ریال

مقطع دکتری، متأهل تک فرزند =۹،۰۴۸،۸۲۲ ریال

مقطع دکتری، متأهل دو فرزند =۹،۱۷۰،۱۹۲ ریال

شایان توجه است که ارقام بالا خالص حقوق و مزایا کارکنان نخبه وظیفه پس از کسر کسورات میباشد. 

علی-چند سوال ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۸
سلام. لطفاً جواب سوال من را هم بدهید. چرا به سوال های من جواب نمیدهید. من علی نقاش اسدی هستم با کد ملی 2640065807. 1- من 8 تیر درخواست گواهی منع عدم استخدام دادم، و در سامانه آنی رسان هم ثبت نام کردم. چه مدت طول میکشد که این گواهی در مرسولات پستی من در سامانه قرار گیرد؟ آیا پس از مشاهده مرسوله باید کیف پول را شارژ کنم یا قبل از آن؟ 2- برای من پیامک اعزام به دوره آموزشی مرداد ماه آمده است. آیا در لیست نهایی قرار دارم؟ پیشاپیش از زحمات شما تشکر میکنم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

سلام، مسائل مربوط به آنی رسان را با پشتیبانی سایت آنی رسان مطرح کنید.

بله شما در لیست اعزامی ۰۱/‏۰۵/‏۰۹۹‬ هستید.

شایان ۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۸
با سلام و خسته نباشید در حال حاضر نامه شروع به کار را از سازمان به کار گیرنده خودمون باید بیاریم حضوری یا سازمان خودش ارسال میکنه یا باید از طریق پست پیگیر بشیم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸

سلام، هر ۳ حالت امکان پذیر است.

ادریس بدیعی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۵۰
با سلام اینجانب با کد ملی ۲۹۲۰۰۷۸۰۷۰ پایان کار اینجانب در خرداد ماه از طریق سارمان به مرکز ارسال شده و من نیز مدارک پایان کار را از طریق پست ارسال کردم . میشه بفرمائید مدارکم به سازمان وظیفه عمومی ارسال شده برای کارت پایان خدمت؟ چون نیاز شدید دارم به کارت پایان خدمتم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱

سلام، نامه شما دیروز به دست مرکز رسید، حداقل ۲۵ روز دیگر آماده ارسال میشود. 

احسان صنیعی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶
سلام مجدد- ممنون میشم یک کمکی بهم بکنید در صدور درخواست گواهی عدم منع استخدام که بار سوم ام میشه- موارد قبلی خداشاهده اصلا ترتیب اثر داده نشد و اشتباه از من بود- الانم نزدیک دفاعم هست ولی خب فرصتم برای ارائه مدرکی دال بر خدمت کمه در شرکتی که میخام برم ماه 14 هستم آموزشی هم رفتم گزارشات هم دادم و نزدیک دفاعم هست. بخدا یک راهی جلوم بزارید قبلاً هم اومدم مرکز نخبگان اما بخاطر کرونا با مسئول دم در صحبت کردم اگر لازمه بیام صحبت کنم بخدا بخاطر کرونا ممنویم که این راه ارتباطی رو گذاشتید- فقط خواهش میکنم تمنا میکنم یک فرصتی بهم بدید بار آخرم هست.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸

سلام، شرمنده از اختیار بنده خارج است. 

سامان نیک پور ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸
با تشکر از پاسخ شما راه ارتباطی با دبیر خانه مرکز به چه صورت هست؟ شماره پرونده نخبگی بنده 971195 است، امکانش هست بفرمایید پرونده الان در چه مرحله ای است؟ مدارک پایان کار در خرداد ماه تحویل داده شده است با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹

سلام، با دبیرخانه تماس بگیرید (زنگ بزنید) 

امین فرجاه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با عرض سلام و خسته نباشید بنده با شماره پرونده 971650 مدارک پایان کارم را تحویل دژبانی داده ام. میخواستم بدونم مدارک بنده در چه وضعیتی هست و کی تحویل نظام وظیفه می شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴

سلام، مدارک شما آماده برای ارسال به سازمان وظیفه عمومی میباشد.

پرهام رستمی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲
سلام مجدد ممنون از پاسخگوییتون، مدارک من طبق فرمایشتون در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۰ به نظام وظیفه جهت صدور کارت ارسال شده است. بی زحمت امکانش هست بفرمائید حدودا چه زمانی کارت پایان خدمت پست میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سلام، از سازمان وظیفه عمومی پیگیری کنید. 

احسان صنیعی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
بازم دستتون درد نکنه پس حداقل سیستم رو باز بزارید من بتونم وقتی مدارک پایان کاررو فرستادم درخواست گواهی پایان کار رو بدم. بازم من میام حضوری تا ببینیم خدا چی میخواد- زندگیم رفته رو هوا بخدا متاهلم-نیاز دارم بعد مدتها بیکاری به کار
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

دسترسی شما مجدد باز شد.

رزگار حسن زاده ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با سلام بنده رزگار حسن زاده با کد ملی ۲۹۲۰۱۲۵۶۵۶ در تاریخ ۳۰ اردیبهشت درخواست نامه معرفی به سازمان رو دادم ولی هنوز نامه‌ای دریافت نکردم و در سامانه آنی رسان هم مرسوله‌ای برام ثبت نشده. میشه بفرمایید نامه معرفی به سازمان من در چه مرحله ای است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

سلام، درخواست و نامه شما تحت بررسی و اقدام دارد.

احسان صنیعی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
سلام و عرض ادب مجدد میتونید یک وقتی بهم بدید بیام با دکتر میارعباسی صحبت کنم در خصوص نامه عدم منع استخدام
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

مراجعه حضوری در مرکز نخبگان ممنوع شده است.

علیرضا ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
با سلام و خسته نباشید. شماره پرونده نخبگی بنده 971978 میباشد. چند روز پیش گزارش پیشرفت 1 رو خدمت مرکز نخبگان ارسال کردم . لطفا تحقیق کنید رسیده یا خیر؟ بنده پیامک تحویل نامه به گیرنده رو از پست دریافت کردم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

برای پیگری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. 

محمد جواد وثاقی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲
پیرو سوال و پاسخ قبلی با شماره ای که از خود داعا گرفتم با آنی رسان تماس گرفتم ۰۲۱۴۴۲۰۳۰۵۳ شخصی که گوشی رو بر میداره میگه اسمت تو لیستی که دست منه نیستت
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸

پیگیری میکنم پاسخ میدهم

مجید ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵
سلام؛ جلسات کمیسیون در مرکز به صورت هفتگی برگزار میشود یا ماهانه؟ لطفاً پاسخ فرمایید. سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

سلام، به صورت ماهانه برگزار میشود.

علیرضا ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
متشکرم از پاسخگوییتون. پل ارتباطی با دبیرخانه مرکز چیست؟ شماره یا ادرس ایمیل. ممنون میشم پاسخ بدین من کلی دوندگی کردم برای ارسال گزارش پیشرفت. که در نهایت پست کردم. شماره پرونده نخبگی 971978
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

شما با شماره هایی که داخل سایت هست تماس بگیرید بفرمایید وصل کنن به دبیرخانه نخبگان

عباس ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
سلام خدمت همه دوستان سوالی نداشتم. فقط خواستم به کسانی که با پست به مشکل خوردن اطلاع بدم که منتظر اینکه اول نامتون توی سایت ثبت بشه نشینید. من زنگ زدم گفتن که تا اول شارژ نکنید مرسوله نشون داده نمیشه و ارسال هم نمیشه. یا بر اساس لیست خدمات توی سایتشون شارژ کنید (که بعید میدونم با کیفیت تصاویر و اون همه مدل ارسال چیزی بیابید) یا زنگ بزنید یه قیمت حدودی از خودشون بگیرید. خلاصه منتظر نمونید... با تشکر
وحید عرب نصرآبادی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
اینجانب وحید عرب نصرآبادی با شماره ملی 1271381931 فرزند احمد با شماره پرونده 970888 مدارک پایان کارم توسط سازمان به کارگیرنده به شماره نامه ۹۹/۱۴۹۶۶/۵۳۰ در تاریخ 7 خرداد ارسال شده و بقیه مدارکم هم خودم با پست فرستادم و زده 8 تیر به دانشگاه دفاع رسیده. لطفا بفرمایید رسیدن یا خیر، کاملا سرگردانم/ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

سلام، بله مرسولات رسیده و درحال آماده شدن برای ارسال به سازمان وظیفه عمومی میباشد. 

احسان صنیعی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
سلام خوبین یک نامه خطاب به دکتر میارعباسی دارم تهیه میکنم در خصوص نامه منع استخدام - حتی میتونید استعلام بگیرید که کارم نشده در نامه منع استخدام قبلی که خطاب به سازمان گسترش بوده که منو اصلا استخدام نکردن من اشتباه کردم گرفتم اون نامه رو بخدا وقتی میگرفتم حواسم به دوبار نبود توروخدا کمکم کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

نامه را ارسال کنید به مرکز نخبگان 

احسان ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
سلام بنده درخواست سوابق خدمتی داده بودم. گفتن 10 روز بعد مجدد درخواست دهید. اکنون پس از 10 روز که میخام درخواست بدم نوشته شما قبلا این فرم را پر کردید. کد ملی 3660110736
پاسخ مدیر سایت ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

پرهام رستمی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
سلام مجدد مدارک من در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۰ به نظام وظیفه توسط شما ارسال شده است. من امروز به نظام وظیفه استان مرکزی مراجعه کردم از طریق سیستم بهم گفتن اطلاعاتی پیدا نمیکنن. امکان داره که مدارک ناقص باشه یا زمانی که شما مدارک رو برای نظام وظیفه ارسال میکنید به منزله کامل بودن مدارک صدور کارت است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سلام، زمانی ارسال میشود که کامل و بدون نقص باشد.

امیرعلی محمدی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸
سلام روز بخیر ببخشید میزان حقوق در سال 99 چه مقدار افزایش داشته است؟ الان منی که متاهلم با مدرک کارشناسی ارشد چه مقدار باید حقوق بگیرم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶

سلام، فعلاً افزایش حقوق نداریم

دانیال ایروانی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶
با عرض سلام. ببخشید که سوال غیر مرتبط خود را در این بخش مطرح می کنم. نامه پروپوزال بنده از سازمان بکارگیرنده در تاریخ 99/3/26 به داعا ارسال شده است. جواب تایید پروپوزال بنده و پاسخ آن به سازمان بکارگیرنده، حداکثر پس از چند روز ارسال می گردد؟ باتشکر از پاسخگویی شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۵

از روز وصول نامه تاییدیه پروپوزال، ۲۰ روز 

رضا ع ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰
سلام بیش از چهل روز از ارائه نامه معرفی و رزومه به سازمان مربوطه گذشت و متاسفانه هیچ پروژه ای برای بنده وجود نداشت که معرفی کنن یا حداقل برای مصاحبه اولیه به جایی معرفی بشم، لزا به نظر نامه عدم نیاز برای بنده صادر بشه، قبلا هم این درخواست رو داشتم که لطف کنین سازمان‌های مدنظر شما و مرتبط با مهندسی مکانیک طراحی کاربردی رو به بنده معرفی کنین تا برای گرفتن اعلام نیاز باهاشون تماس بگیرم و حضوری مراجعه کنم تا وقتیکه نامه عدم نیاز سازمان فعلی بدستتون رسید حداقل یه سری صحبتای اولیه رو انجام داده باشم، بلکه بتونم نامه اعلام نیاز تهیه کنم و براتون بفرستم تا مشکلات اداری و زمان معرفی کوتاه تر بشه. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۳

سلام، قبلاً هم عرض کردیم که امکان انتشار لیست سازمانهای طرف تفاهم مرکز وجود ندارد.

اسماعیلی ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۶
سلام ببخشید من برگ اعزامم برای برج 5 هست و تو سایت بار گزاری کردم ولی تا الان مدارکما پست نکردم، نامه معرفی از بنیاد نخبگانم ولی سه ماه پیش ارسال شده. الان باید چکار کنم که اعزامما درست بشه و بتونم آموزشی نخبگان ثبت نام کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

برای شرکت در دوره های آموزشی ، بایستی سریع تر اقدام برای تشکیل پرونده و اخذ معرفی نامه به سازمان بکارگیرنده نمایید.

مجید ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۳
با سلام و خسته نباشید. سوالی در تاریخ 7 تیر در رابطه با تاریخ شروع به کار خدمتتان عرض کردم جهت یادآوری پیام میدم. تاریخ شروع به کار من 10 دی ماه ثبت شده است. درخواست من اینست که با توجه به اینکه شروع به کار بنده از مرداد ماه 98 بوده (اما علیرغم تحویل پروپوزال از طرف اینجانب به سازمان به کارگیرنده در تاریخ اعلام شده متأسفانه سازمان مربوطه نامه و پروپوزال بنده را در این تاریخ برای مرکز نخبگان ارسال نکردند و 5 ماه بعد از شروع به کار یعنی دی ماه پروپوزال را فرستادند) و این موضوع در زیر نامه ارسالی از سازمان تحقیقات کشاورزی به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر به شماره نامه 111099/215 ذکر شده. خواهشمندم نسبت به تصحیح تاریخ شروع به کار مساعدت فرمائید. چنانچه لازم باشد نامه ای از طرف مرکز تحقیقات محل انجام پروژه در رابطه با تاریخ شروع به کار به مرکز نخبگان نیروهای مسلح ارسال شود. باتشکر کدملی 4669836412
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۸

برای تغییر تاریخ شروع بکار بایتس نامه از اداری مسازمان بکارگیرنده به مرکز نخبگان نیرو های مسح زده شود.

محمدی نژاد ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۴
با سلام من حساب کاربری درست کردم و حساب رو شارژ کردم ولی نامه ام نبود چطور پیگیری کنم؟ چند روز پیش تماس داشتم که باید حساب درست کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

با پشتیبانی سایت آنی رسان در تماس باشید. 

سعید ایرانمنش ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲
با عرض سلام و احترام بنده هر چقدر با مرکز نخبگان تماس میگیرم،کسی پاسخگو نمی باشد متاسفانه....روز دوشنبه1399/4/9 از طرف مرکز پژوهش های مجلس یک نامه به مرکز نخبگان ارسال گردیده است که درخواست ارسال نامه معرفی اینجانب به مرکز پژوهش های مجلس برای شروع کار می باشد که تا به حال ارسال نشده است...نامه خیلی فوری می باشد و به شماره 3421 در داعا ثبت شده است....میخواستم بپرسم معرفی نامه بنده به مرکز پژوهش های مجلس کی ارسال میشود که پیگیری کنم بقیه کارها رو؟ کد ملی:2980486191 با تشکر فراوان سعید ایرانمنش
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

سلام، نامه اعلام نیاز شما به مرکز نرسیده.

شما به داعا معرفی شده اید. 

سید محمد صادقیه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
سلام بنده درخواست گواهی پایان کار داده بودم. گفتن 10 روز بعد مجدد درخواست دهید. الان میخوام درخواست بدم ولی مینویسه شما قبلا این فرم را پر کردید. کد ملی 1270637517
احسان ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
با سلام خواستم بپرسم. آیا قبل از اینکه نامه ای آماده ارسال به ما باشه، اطلاع رسانی میشه برای شارژ پول؟؟، یا اینکه قبلش باید حساب رو شارژ کرده باشیم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

بله از طرف پست به شما پیامک زده خواهد شد.

شایان فقیهی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
با عرض سلام مجدد طبق گفته شما در تاریخ 3/31 نامه بنده ارسال و تحویل پست شده. من با پشتیبانی آنی رسان تماس گرفتم. گفتند اسم من نه تو لیست ارسالی هاست نه درخواست های جدید. ممنون میشم پیگیری نمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

سلام، نامه شما در تاریخ ۳/۳۱ تحویل پست شده. با نماینده پست جناب کفاش زاده تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۲۰۳۰۵۳

دانیال ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱
با سلام مجدد و تشکر بابت پاسخگویی به سوالات. ببخشید، تحویل سی دی مدارک به مرکز، برای تأیید پروپوزال الزامی می باشد؟ من تشکیل پرونده ام را بصورت حضوری و در بهمن ماه 1398 انجام داده ام.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

سلام، بله الزامیست.

سپهر راسخ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
با سلام و خسته نباشید. از من خواسته شد دوباره درخواست معرفی به سازمان را بدهم ولی سیستم خطا میدهد. لطفا اگر امکانش هست پیگیری بفرمایید. تشکر کد ملی 2281481980
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

اصلاح شد، مجدد تلاش کنید.

 

سید علی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
با سلام و احترام. ابتدا معذرت میخوام بابت درج این سوال در زیر پست. در خصوص اعزام مرداد باز شبهاتی مطرح شده در صورتی که بنده پیامک مرداد رو دریافت کرده بودم و در لیست نهایی بودم. میخواستم از خدمتتون بخوام لطفا وضعیت نهایی بنده رو برای اعزام آموزشی بفرمایید. با تشکر از زحمات شما. کدملی: ۱۳۶۱۶۸۹۸۴۶
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

سلام، بله شما در لیست اعزام برج ۵ هستید. 

علی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷
سلام. با تشکر از پاسخگویی شما. اینجانب با کدملی 2640065807 در 8 تیر درخواست گواهی منع عدم استخدام دادم. در شرکت آنی رسان هم حساب کاربری ایجاد کردم و کیف پولم را نیز شارژ کردم. چه مدت طول میکشد که این گواهی توسط داعا آماده شده و در اختیار شرکت آنی رسان قرار گیرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱

سلام، با نماینده پست تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۲۰۳۰۵۳ 

محمدامین حامدی راد ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳
سلام و عرض ادب . من درخواست برقراری بیمه رو در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ با کد پیگیری 1434589172146 در سیستم ثبت کردم. تا الان خبری از نامه نشده. امروز مورخ 11 تیرماه 99 مجدد درخواست رو به شماره 1479359352742 ثبت کردم و محل رو درب داعا انتخاب کردم. چه زمانی برای تحویلش مراجعه کنم و این که من از شهرستان میام از کجا بدونم و مطمئن شم تحویل میشه در اون زمان؟ مورد بعد این که من به تازگی متاهل شدم و کارای ثبت تاهل در سازمانم رو انجام دادم و حق بیمه ایشون هم قراره واریز بشه. الان چطوری میتونم دفترچه بیمه همسرم رو هم بگیرم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

سلام، بایستی حق بیمه ایشان هم واریز شود.

صمد رحمتی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰
با عرض سلام و احترام مجدد.. ممنون از پاسخگوییتون.. شما فرمودید که گواهی منع عدم استخدام اینجانب صمد رحمتی با کد ملی 4180015129 تحویل مرکز پست گریده ولی از زمان صدور این گواهی (۱۴/‏۰۲/‏۹۹) دو ماه می‌گذرد و هنوز گواهی را دریافت نکرده ام و از هیچ طریقی نمی توانم از پست پیگیری کنم در سایت شرکت آنی‌رسان نیز ثبتنام و کیف پول خود را نیز شارژ کرده‌ام، بنده واقعاً به گواهی منع عدم استخدام نیاز دارم خواهش میکنم پیگیری کنید دوماه است که لنگ این گواهی هستم.. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰

برای پیگیری با پشتیبانی سایت انی رسان تماس بگیرید. 

کیارش ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵
سلام، برای در خواست نامه عدم ممانعت از استخدام از چه طریقی باید اقدام کرد؟ اگه به صورت ثبت در خواست در سایت هستش، از چه سایتی باید اقدام کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۱

سلام، نخبه گرامی از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://b2n.ir/343850

احمد احمدی یزدی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱
سلام من احمد احمدی یزدی هستم به شماره ملی 4420240520. چند ماهی است از پروژه نخبه وظیفه م دفاع کردم و سازمانم نامه پایان کار من را به داعا ارسال کرده است. اما الان با توجه به غیر حضوری بودن فعالیت ها نمی دانم چه کار باید انجام دهم تا کارت پایان خدمت را دریافت کنم. لطفا در این زمینه بنده را راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۷

بایستی مدارک پایان کار را به مرکز نخبگان ارسال کنید.

دانیال ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
با سلام. ببخشید، سی دی مدارک رو حداکثر تا قبل از چه مرحله ای باید برای مرکز نخبگان پست کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶

قبل از معرفی به سازمان بکارگیرنده.

محمد جواد وثاقی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶
سلام مجدد در مورد نامه معرفی با وجود تاکید شما در مورد تحویل نامه به دست شرکت آنی رسان شرکت انی رسان میگه نامه ای بدست ما نرسیده فرمودید پیگیری میکنید لطفا اخرین وضعیت رو بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

با شما تماس گرفته شد. 

قادرپور ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱
خوااااااااااااااااااااااااهشن پیغام بنده را جواب بدید. چرا گلچین میکنید اخه. تا الان 20 بار پیام دادم بخدا. لطف کنید جواب بدید
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۶

سلام، پیام خود را مجدد ارسال کنید. 

مصطفی خزائی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۲
سلام و عرض ادب تاریخ نامه بنیاد به نیروهای مسلح من 26 خرداد هست و من سی دی تشکیل پرونده رو پست کردم خواستم ببینم چه تاریخی می توانم درخواست نامه معرفی به سازمان را در سایت ثبت کنم؟ و اینکه سی دی مدارک به دستتون رسیده است؟ کد ملی 0016464941
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶

سلام، ۳ هفته بعد از تاریخ احراز نخبگی بایستی در خواست معرفی به سازمان بکارگیرنده را در سایت ثبت کنید.

احسان صنیعی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
باسلام و احترام فقط میخواستم تشکر کنم از تمامی مسئولین و کارمندان مرکز نخبگان که باوجود این همه پرونده های زیاد نخبگی و با تعداد مراجعین بالا، کار آدم رو تا جای امکان انجام میدهند. انشالله به زودی مدارک پایان کار و گزارشات رو ارسال میکنم خدمتتون- خداوند خیرتون بده که اینگونه کار میکنید که نظیرش کم است.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

از حسن توجه شما سپاسگذاریم.

محراب اسمعیلی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۵
با سلام و احترام اینجانب محراب اسمعیلی 3320010689 گزارش های دوم و سوم (آخر) را از طریق پست به مرکز نخبگان ارسال کردم. سپاسگزارم چنانچه دریافت گردیده اند به بنده اطلاع دهید. با تشکر از محبت شما
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

سلام، برای پیگیری نامه‌ها و مرسولات با دبیرخانه مرکز در تماس باشید.

رضا عادلخانی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲
سلام کساییکه برای آموزشی تیر اسم نویسی کرده بودن و پیامک تایید نگرفتن، الان برای دوره شهریور باز باید برگه اعزام جدید بگیرن و در سایت آپلود کنن؟ قسمت آپلود برگه اعزام اجازه نمیده اینکار انجام بشه (چون قبلا یکبار استفاده شده) بعد، از سازمانی که بنده رو بهش معرفی کرده بودید داره زمان به دوماه نزدیک میشه و بعد اینهمه مدت بهم گفتن که پروژه ها اشباعه و هیچ موردی برای معرفی وجود نداره، قصد اعلام عدم نیاز دارند، الان باید چکار کنم؟؟؟ نامه عدم نیاز رو شخصاً بگیرم و بیارم برای شما؟ (ساکن تهران نیستم) یا از اون سازمان برای شما ارسال میشه؟؟؟ الانم نمیشه درخواست معرفی جدید بدم، امکان داره حداقل سازمان دیگه ای رو برای بررسی اولیه به بنده اعلام کنین تا برای گرفتن اعلام نیاز احتمالی قبل از طی شدن روند عدم نیاز سازمان قبلی بهشون مراجعه کنم؟؟؟ این سوالات رو چندباره مینویسم و برام خیلی مهمه که جواب بگیرم. (ایمیل هم زدم) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

سلام، خیر نیازی به اخذ برگ اعزام مجدد نیست.

نامه عدم نیاز خود را به مرکز ارسال کنید و فرم درخواست معرفی به سازمان را پر کنید.

شروین ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۲
با سلام. بنده درخواست گواهی "منع عدم استخدام" با کد پیگیری "16611315209343" داده بودم. در پاسخ به این درخواست برای بنده نوشته شده : "سلام، نامه پایان کار شما تاکنون به مرکز نرسیده، لذا از صدور گواهی پایان کار معذوریم. " در صورتی که بنده درخواست گواهی "پایان کار" نداشتم بلکه گواهی مد نظر بنده "منع عدم استخدام" بوده است. با اینکه در پایین فرم نیز این موضوع را توضیح دادم اما تغییری حاصل نشده و به صورت تلفنی نیز موفق به تماس با مرکز نشدم. لطفا در خصوص تقاضای بنده بازنگری فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

مجدد درخواست خود را ثبت کنید. 

محمد مهدی مجرد کاهانی ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۶
با سلام و احترام ضمن پوزش بابت طرح سوال در ذیل این اطلاعیه، اینجانب در تاریخ مقرر برگه اعزام را آپلود کردم اما هیچ پیامک یا ایمیلی بابت اعزام به دستم نرسیده است. پیرو مشورت با مسئول جلوی درب دانشگاه، احتمالا در دوره های بعدی اعزام خواهم شد و جهت رفع غیبت درخواست گواهی ثبت کردم و نوع دریافت را یک هفته پس از درخواست جلوی درب دانشگاه انتخاب کردم. در مهلت مقرر مراجعه کردم اما مسئول جلوی درب گفتند یک ماه طول میکشد و برو بعد از یکماه بیا. خواهشمند است با توجه به اهمیت مسئله و در صورت صلاحدید، دو مورد ذیل را به من اطلاع دهید. 1- آیا در صدور گواهی درخواست رفع غیبت اینجانب مشکلی وجود دارد یا اینکه صادر خواهد شد و در این صورت چه موقع میتوانم آن را دریافت کنم؟ 2- حدود یکماه از ارسال مدارکم جهت شروع به کار با پست به آن مرکز محترم می گذرد، آیا نامه شروع به کار اینجانب صادر شده است؟ قبلا از همکاری و صبر شما در پاسخگویی کمال تشکر را دارم. شماره ملی : 0946441669
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳

خیر مشکلی برای دریافت رفع غیبت ندارید درخواست شما تحت اقدام است.

 

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

رضا ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳
سایت اصلی آنی رسان (نه لینک به اکانتی که شما در سایت گذاشتید) ارور امنیتی میده و نمیشه تعرفه ها رو دید، اگر ممکنه فایل تعرفه های پستی رو بارگذاری کنین تا موقع درخواست ها دچار مشکل نشیم.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

با نماینده پست جناب کفاش زاده تماس بگیرید.

۴۴۲۰۳۰۵۳

سعید نجات دارابی ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
با سلام یک هفته پیش از طرف مرکز نخبگان با بنده تماس گرفته شد برای ارسال نامه معرفی به سازمان. من در آنی رسان حساب باز کردم و شارژ هم کردم. ولی چیزی در قسمت مرسولات نیست. نامه من تحویل آنی رسان شده است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

با نماینده پست جناب کفاش زاده تماس بگیرید.

۴۴۲۰۳۰۵۳

پوریا ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۴
با عرض سلام لطف می فرمایید کنترل کنید که نام بنده در میان اعزامی های مرداد ماه قرار گرفته است یا خیر؟ کد ملی ۲۲۸۱۲۱۲۴۶۷ من تا کنون پیامی در قالب ایمیل دریافت نکرده ام. آیا ایمیل بنده درست ثبت شده است؟ با تشکر فراوان از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

سلام، بله تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ میباشد. 

محمد ستایش پور ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
با سلام و وقت به خیر؛ از این که پاسخ می دهید ممنونم. بنده در تاریخ 1 تیرماه 1399، تقاضای صدور گواهی عدم منع استخدام داده ام و در 2 تیرماه نامه تحت اقدام قرار گرفته است. در تاریخ 11 تیرماه تماس گرفتم گفتند که نامه صادر شده است ولی هنوز نامه ای به دست من نرسیده است. من امروز در تاریخ 13 تیر، متوجه شدم که باید آنی رسان را شارژ کنم و سرویس ویژه پست دو روزه را انتخاب کرده ام. به نظرتان باید چه کار کنم؟ چنانچه بنده را از وضعیت نامه خود مطلع کنید ممنون می شوم. نامه خیلی برایم ضروری است. واقعاً متشکرم که پاسخ می دهید. محمد ستایش پور کد ملی: 2280666588
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲

با نماینده پست جناب کفاش زاده تماس بگیرید.

۴۴۲۰۳۰۵۳

حسن براخاص ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۶
با سلام نخبگی اینجانب در تاریخ 99/1/23 توسط بنیاد ملی نخبگان تایید شده است و به من اطلاع داده شد که در تاریخ 99/2/23 به دانشگاه دفاع ملی ایمیل بزنم. منم این کار را کردم ولی هنوز هیچ جوابی دریافت نکردم و تماس هم می گیرم کسی پاسخگو نیست. ممنون میشم پاسخ بدید که من باید چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۶

سلام، قسمت در سایت سوالات متداول را مطالعه کنید.

براخاص ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵
ببخشید من قسمت پرسش های متداول رو چک کردم اونجا نوشته بعد از احراز نخبگی باید درخواست تشکیل پرونده بدید. ولی قسمت تشکیل پرونده رو که وارد میشیم گزینه درخواست نداره فقط یک pdf هست که مدارک مورد نیاز رو در یک سی دی باید پست کنیم. من باید الان این مدارک رو در یک سی دی برای شما پست کنم؟ یا صبر کنم از طرف شما به من اطلاع داده بشه و بعد پست کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷

بله پست کنید.

۳ هفته بعد از تاریخ احراز نخبگی در قسمت تسهیلات، فرم معرفی به سازمان بکارگیرنده را پر کنید. 

شهباز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰
سلام خسته نباشید. شهاب الدین شهباز هستم به کد ملی0602460662 . طبق صحبتی که با شما تلفنی داشتم فرمودید که برای اینکه میزان کسری خدمتی که از دوتا سازمان مختلف قبل از احراز نخبگی دریافت کرده بودم را برای شما بیاورم باید گواهی سوابق خدمتی را پر کنم. من برای یکی از پروژه ها که مربوط به صنایع دفاع است این گواهی را تکمیل و ارسال کردم ولی برای پروژه دوم که مربوط به سازمان دیگری است امکان ارسال گواهی جدید وجود ندارد و پیغام "شما قبلا این فرم را پر کرده اید" را نشان میدهد. چه کار باید کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

اصلاح شده، مجدد امتحان کنید. 

کاظم مشایخی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
با سلام خدمت شما، لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید. اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 فارغ التحصیل دکترای تخصصی ایمنی شناسی پزشکی از وزارت بهداشت می باشم، برای هیت علمی شدن به صورت سرباز نخبه به کدام گواهی نیاز دارم؟! قبلا گواهی شروع یا تمدید ضریب کا را درخواست داده بودم که از سوی وزارت بهداشت قبول نشد. برای این روند، باید گواهی منع عدم استخدام درخواست بدهم؟! با تشکر از پیگیری و پاسخگویی شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

سلام، برای خذ گواهی بایستی نامه شروع بکار شما ثبت شده باشد و اولین گزارش پیشرفت خود را ارائه کرده باشید.

با توجه اینکه گزارشی ارئه نکردید ازصدور نامه معذوریم.

 

شهباز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
در مورد پیغام " شما قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت گواهی ها برای درخواست گواهی سوابق خدمتی فرمودید که اصلاح شده است ولی همچنان این پیغام وجود دارد و ایراد رفع نشده است!!!
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

مجدد تلاش کنید. 

محمدحسین بابایی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹
سلام سوالی داشتم که مربوط به این اطلاعیه نمیشه ولی خیلی ضروریه ممنون میشم اگر راهنماییم کنید. بنده از سازمان اول نامه عدم نیاز می‌خوام ولی سازمان گفته نامه عدم همکاری میدیم فقط، از طرفی از سازمان دوم نامه اعلام نیاز دریافت کردم حتی پروپوزالم هم تایید شده است. دو تا سوال داشتم. ۱- با ارائه این دو نامه به داعا(نامه عدم همکاری سازمان اول و نامه اعلام نیاز سازمان دوم) باز به سربازی عادی میفرستن؟ ۲- با شماره نامه‌ها میشود نامه معرفی رو از داعا گرفت یا بایستی فیزیک نامه‌هارو حتما به داعا ارسال کنم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

بله برای اعزام عمومی به ناجا معرفی میشوید.

بله باید اصل نامه در مرکز ثبت شده باشد.

مجید ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷
سلام؛ لطفاً پاسخ فرمایید که برای یک پروژه 6 ماهه، بایستی چند گزارش پیشرفت سه ماهه تحویل مرکز داده شود؟ دو گزارش کافی است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

یک گزارش کفایت میکند. گزارش دوم تحت عنوان گزارش پایانی میباشد.

صمد رحمتی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶
با سلام و عرض ادب مجدد.. ممنون از پاسخگوییتون.. فرمودید که با پشتیبانی سایت آنی رسان تماس بگیرم، با پشتیبانی سایت تماس گرفتم گفتند که نامه برای ما هنوز ارسال نشده.. آیا نیاز هست که مجدداً درخواست صدور گواهی بدهم؟ ممنونم صمد رحمتی (کد ملی 4180015129)
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

مجدد درخواست دهید. 

قادرپور ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹
با سلام سوال بنده شاید مربوط به این اطلاعیه نباشه ولی خب راه ارتباطی دیگری با شما جز اینجا وجود نداره. برای بار چندم سوال پرسیدم خواهشن این یک بار جواب بدید ممنون میشم. اینجانب امید قادرپور با کد ملی 2920182544 و ش پرونده 9615554 نامه پایان کارم با شماره 6496/215 در مورخه 23ام خرداد به داعا ارسال شده و بنده نیز بقیه مدارک صدور کارت را 26ام خرداد به داعا ارسال نمودم. فقط سوالم این است که ای مدارکم رسیده با داعا و مشکلی نداره؟ و اینکه کی ارسال میشه به نظام وظیفه. خوااااااااااهشن پاسخگو باشید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید

محمد ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
سلام اگر با سازمان اول بر سر موضوع به توافق نرسیم و نامه عدم همکاری دریافت کنیم. از طرفی با ارایه نامه اعلام نیاز سازمان دیگر به داعا، به سازمان دوم معرفی میشویم؟؟ اگه امکانش باشه لطف کنید پاسخ دهید خیلی ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

سلام،  کاملاً بستگی به علت صدور نامه عدم همکاری از طرف سازمان A دارد. 

سیدسیناپویا ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
سلام و خسته نباشید من اولین گزارش سه ماهه پروژم رو میخواستم برای دانشگاه بفرستم. خواستم ببینم فرم مربوط رو باید از دانشگاه بگیرم یا از سازمان بکارگیرنده (پژوهشکده میراث فرهنگی)؟ و اینکه خودم برای دانشگاه باید بفرستم یا سازمان بکارگیرنده این فرایند رو انجام میده؟ و میخواستم بدونم گزارش ها به صورت سه ماهه هست یا 30درصد و 60درصد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

سلام، تمامی فرم های خام مورد نیاز نخبگان در اختیاز سازمانها قرار کرفته، از سازمان بخواهید.

سازمان بایستی نامه تاییدیه خود را به همراه گزارش برای مرکز ارسال کنید.

تمامی مسایل در قسمت سوالات متداول نوشته شده، لطفاً یکبار مطالعه کنید. 

مصطفی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷
با سلام و احترام؛ بارها این سوال رو ایمیل زدم ولی پاسخی دریافت نکردم، بالاجبار اینجا کامنت می‌کنم. پروژه بنده با بانک انصار بود که تا پایان اسفند ماه میخواستم تمام کنم و فقط جمع‌آوری اطلاعات و پرسشنامه از شعب از مدیران شعب و مشتریان و تحلیل نهایی باقی‌مونده بود که با شرایط شیوع کرونا قابل انجام نبود. با این تفاسیر احتمالاً پروژه تا پایان تیر ماه به طول می انجامد. از طرف دیگه اینطوری بیشتر از 19 ماه فرصتی که بنده برای انجام پروژه داشتم می گذرد. (و همچنین 2 سال احراز نخبگی) در این شرایط باید چه کنیم؟ شماره پرونده: 970360 شروع به کار: مهرماه 97
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳

سلام،  تا اوایل مرداد ماه اگر پایان کار بیاورید مشکلی ندارد. 

سعید آقاجانی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸
با عرض سلام، نامه بنیاد نخبگان به داعا برای من در تاریخ 7 اردیبهشت 99 صادر شده و من به دلیل معاینه پزشکی هنوز موفق به دریافت برگه سبز نشده ام. پیامک برگزاری کمیسیون پزشکی از طرف نظام وظیفه هنوز برای من ارسال نشده است. میخواستم بدونم آیا باید مدارک مربوط به تشکیل پرونده به همراه نامه اعلام نیاز رو بدون برگه سبز برای داعا ارسال کنم یا همچنان منتظر دریافت برگه سبز باشم و همه مدارک رو به صورت کامل برای داعا ارسال کنم. چون زمان زیادی از تاریخ نامه گذشته نگران این هستم که انصراف در نظر گرفته بشه، درحالیکه منتظر دریافت برگه سبز هستم. خواهشمندم بفریمایید چه کار کنم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

سلام، برای شما نیازی به برگ سبز نیست، مدارکتان را ارسال کنید.

محمد‌ امین ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹
سلام و خسته نباشید. محمد امین صفابخش با کد ملی ۱۲۷۱۸۵۳۰۰۰. میخواستم بدانم سی دی و برگ سبزم به دست شما رسیده است یا خیر؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸

برای پیگیری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

هادی علیرضایی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۵
با سلام لطفا شماره تماسی از شرکت آنی رسان برای پیگیری نامه قرار دهید، شماره های ثبت شده در سایت آنی رسان اشتباه هست مورد بعدی در مورد آموزش تکمیلی بسیج می باشد گواهی های دوره 30 روزه و 15 روزه به صورت جداگانه مورد تایید هست؟ یا باید به صورت یک گواهی 45 روزه باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

۰۲۱-۴۴۲۰۳۰۵۳ آقای کفاش زاده، نماینده پست.

خیر فقط گواهی ۴۵ روزه مورد تایید است. 

احسان ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۱
با سلام. ممنون میشم پاسخ سوال بنده را بدهید. خاستم بپرسم نزدیک 3 هفته پیش نخبگی بنده احراز شده است و چون سوابق خدمتی دارم، درخواست گواهی سوابق خدمتی کردم. حالا باید منتظر گواهی سوابق خدمتی باشم و بعدش درخواست اعلام نیاز بدم؟ یا الان درخواست اعلام نیاز هم بدم؟ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴

سلام، ابتدا بایستی نامه سوابق قبلی خدمت شما واصل شود تا طول پروژه و طرح مشخص شود.

پس بعد از وصول پاسخ نامه سوابق خدمتی در خواست معرفی به سازمان بکارگیرنده را ثبت کنید. 

هادی افکار ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۴
با سلام و احترام از شما استدعا دارم کمکم کنید. من تماس میگیرم و نتونستم ارتباط برقرار کنم با داعا. نامه پایان کار بنده به شماره 99/18115/530 به تاریخ 99/4/8 به مرکز نخبگان ارسال شده است. همچنین بقیه مدارک لازم جهت صدور کارت نیز توسط خودم از طریق پست ارسال شده که در تاریخ 99/4/4 تحویل مرکز شده است. بنده با توجه به اینکه وزارت عوم نامه عدم منع استخدام رو قبول نداره نیاز فوری به کارت پایان خدمت دارم. از شما استدعا دارم بررسی کنید مدارک به مرکز رسیده و اینکه این مدارک به نظام وظیفه ارسال خواهد شد؟ کد ملی 0859925994 شماره پرونده: 970267 از شما تقاضا دارم کمکم کنید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید. ‌‌‌‌‌‌‌

کاظم مشایخی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵
با سلام و احترام، بنده گزارش پیشرفت اول به همراه نامه تایید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (30 درصد) را شخصا در تاریخ 25 خرداد ماه به رابط داعا جلوی درب دانشگاه تحویل داده ام،لطفا پیگیری بفرمایید. قبلا نیز من این مشکل را داشته ام و موفع درخواست گواهی ضریب کا، گفتند که گزارش پیشرفت نداده ام، درصورتیکه خودم شخصا آن را تحویل داده بودم. بعداز پیگیری گواهی ضریب کا برای من صادر شد اما وزارت بهداشت آن را قبول نکرد و گفتند گواهی منع عدم استخدام برای جذب هیت علمی لازم است، مجددا امروز درخواست گواهی منع عدم استخدام را در سامانه ثبت کردم، لطفا پیگیری نمایید که بعداز 7 روز کاری گواهی من آماده شود، برای سرعت بخشیدن به کارم، بنده از شهرستان برای تحویل گرفتم گواهی خواهم آمد، کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932، با تشکر از پاسخگویی و پیگیری شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

با شما تماس گرفته شد. 

سهراب نصرتی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۳
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما تشکر میکنم از پیگیری سوال های دوستان نخبه ممنون میشم به سوال بنده جواب بدین واقعا راهم دوره و راه ارتباطی دیگه ای پیدا نکردم بنده ۲۱ خرداد مدارک پایان کارم را خدمت شما پست کردم...میشه بفرمایید الان در چه مرحله ای می باشد؟آیا برای نظام وظیفه ارسال شده؟ سپاسگزارم شماره پرونده 961367
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید.

محمدامین حامدی راد ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۶
سلام و عرض ادب . من درخواست برقراری بیمه رو در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ با کد پیگیری 1434589172146 در سیستم ثبت کردم. تا الان خبری از نامه نشده. امروز مورخ 11 تیرماه 99 مجدد درخواست رو به شماره 1479359352742 ثبت کردم و محل رو درب داعا انتخاب کردم. چه زمانی برای تحویلش مراجعه کنم و این که من از شهرستان میام از کجا بدونم و مطمئن شم تحویل میشه در اون زمان؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷

۷ روز بعد از پیغام تاییدیه در قسمت پیگیری درخواست.

عارفی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۹
با سلام عارفی هستم با کد ملی 2150271818 . در تاریخ 7 تیر مدارک پایان کارم توسط پست به دست داعا رسیده است. می خواستم پیگیری کنم پرونده ام در کدام مرحله است . بسیار تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید. ‌‌‌‌‌‌‌

میلاد ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۳
باسلام خدمت شما.کاش میتونستم از طریق ایمیل با شما مکاتبه کنم،ولی متاسفانه ایمیل جوابگو نیس،انصاری هستم و شماره پرونده۹۶۱۲۵۸،هفته پیش مدارک پایان کارم رو فرستادم،میخاستم ببینم پروسه صدور در چه وضعیتی و مراحل بعدی رو چطوری باید پیگیری کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴

از طریق تماس با ما در سایت در خدمتم اما دوستان علاقه شدیدی به مطرح کردن تمامی مسایل در زیر پست ها هستند، من هم مجبورم همینجا پاسخگو باشم. 

محمد هادوی ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵
با عرض سلام و وقت به خیر. بنده امروز برگه سبز خود را در سایت ثبت کردم. با توجه به اینکه منتظر صدور نامه اعلام نیاز از ارگان موردنظر می باشم، هنوز تشکیل پرونده نداده ام. وضعیت نظام وظیفه من از این پس به وضعیت سرباز نخبه تغییر می کند؟ تاریخ اعزام عمومی بنده 1 مرداد است و من نگران غیبت و ... می باشم. با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰

نگران نباشید، تا ۲۲ تیر ماه مهلت ثبت و یا ارسال اعزامیان ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ میباشد. 

مجید ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
با سلام و احترام؛ لطفاً به سوال بنده در بخش گواهی ها (گواهی کسری) پاسخ فرمایید. سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸

با شما تماس گرفته شد. 

هیمن حیدری ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹
باسلام پایان کار بنده در تاریخ 29/11/98 توسط سازمان گیرنده(ستادکل) صادر و بنده مدارک مورد نیاز برای صدور کارت را در تاریخ 3/4/99 پست کرده ام. میخواستم بدونم مدارک ارسال شده به دست نخبگان نیروهای مسلح رسیده است؟ و در پروسه بررسی قرار دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵

برای پیگری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

امیر ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱
با سلام و خسته نباشید . نامه معرفی من به مرکز به تاریخ 3/20 میباشد. من هفته ی اول اقدام به درخواست نامه معرفی کردم و گفتید ده روز دیگر. ده روز بعدش درخواست دادم گفتید ده روز دیگر... ده روز بعد درخواست دادم گفتید بعد از سه هفته از تاریخ نامه بنیاد... الان 25 روز از تاریخ نامه میگذره درخواست دادم میگید ده روز دیگر. میشه لطفا یک تاریخ واحد بگید خدا رو خوش نمیاد انقد روان ما مختل باشه
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۴

سلام، شما هنوز نامه بنیادتون به مرکز نخبگان ارسسال نشده است. تقریباً ۳ هفته تا ۱ ماه بعد از تاریخ احراز نخبگی میبایست درخواست معرفی داد. 

سعید ایرانمنش ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با عرض سلام و احترام خواهشا این پیام من رو جواب بدین....هزاران بار تماس گرفتم و متاسفانه کسی جواب نمیدهد....یه نامه خیلی فوری از مرکز پژوهش های مجلس به مرکز نخبگان برای معرفی نامه ارسال شده است به شماره 3421....خواهشا بفرمایید که چه دستوری به این نامه خورده است؟ سعید ایرانمنش با کد ملی 2980486191 با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲

سلام جناب ایرانمنش، بالای ۳ مرتبه فقط خود بنده جواب شما را برایتان ارسال کرده ام، این نامه با این شماره نامه اصلاً در مرکز نخبگان ثبت نشده است، شما به داعا مغرفی شدید.

محمد ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴
با سلام اینجانب با کد ملی 4433670227 در شهریور ماه سال 1398 از رساله دکتری خودم دفاع کردم. اما فرآیند تسویه حساب دانشگاه (با توجه به شرایط مختلف پیش امده) کمی طولانی شد و تازه دیروز نامه فارغ التحصیلی برای انجام امور خدمت سربازی به دست بنده رسیده است. پروژه جایگزین خدمت بنده نیز مدتی است که در دست داوری است و به زودی از آن دفاع خواهم کرد و همچنین بنده برای دوره آموزشی مرداد ماه 1399 نیز پیامک دریافت کرده ام. الان بنده باید اقدامی برای گرفتن برگ سبز و ... از پلیس +10 انجام دهم؟ آیا باید نامه ای برای مرکز نخبگان ارسال کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

سلام، بله، برگ سبز خود را بعد از فراغت از تحصیل اخذ کنید و برای مرکز نخبگان ارسال کنید و یا داخل سایت بارگذاری کنید. 

سیدمهدی ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸
سلام و خسته نباشید...ببخشید بلاخره مشخص شد افرادی مثل بنده که هنوز شروع به کار نخورده ایم و اسممون تو لیست اعزام مرداد ماه هست، اول مرداد اعزام میشویم یا خیر!؟ لطفا بنده را چک نمایید. ممنونم. شماره ملی 2660197921
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶

بله تاریخ اعزام شما ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬میباشد. 

سعید ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸
با عرض سلام و احترام. متاسفانه بعد از گذشت چند روز از تحویل نامه از داعا به آنی رسان و شارژ کیف پول، هیچ گونه خدماتی از آنی رسان دریافت نشده و تلفن دفتر آنی رسان هم پاسخگو نیستن و فقط استرس و اتلاف وقت برای رسیدن یک نامه برای ما باقی گذاشته. لطفا پیگیری بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴

سلام، چشم پیگیری میشود. 

سهراب نصرتی ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
با عرض سلام بنده چند بار است درباره وضعیت مدارک پایان کارم که 21 خرداد ارسال شده از شما سوال می پرسم...ممنونم می شوم جواب بنده را بدهید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمد هادوی ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰
خیلی ممنون از پاسخگویی شما. خب الان بنده که امروز (15 تیر) برگ سبز خود را در سایت ثبت کرده ام (یعنی قبل از تاریخ 22 تیر که شما فرمودید)، میتونم تشکیل پرونده رو دیرتر (مثلا در مردادماه) انجام بدهم؟ چون نامه ی اعلام نیاز بنده هنوز آماده نشده و من مرتب در حال پیگیری اون هستم. با تشکر از شما و وقتی که می گذارید برای پاسخگویی به پیام ها
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶

سعی کنید تا اواخر تیر ماه اقدام به معرفی کنید. 

علي علي اكبري ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲
با عرض سلام و احترام بنده علی علی اکبری با کد ملی (5429973531) در تاریخ 27 خردادماه پیامک تاییدیه حضور در دوره ی اموزشی مرداد ماه را دریافت کرده ام. ایا اسم بنده در لیست مرداد ماه ثبت شده است ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳

سلام، بله در لیست اعزام هستید. 

عارفی ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷
با سلام - عارفی هستم با کد ملی 2150271818 . بنده مدارک پایان کارم در تاریخ 7 تیر از طریق پست تحویل داعا شده. می خواستم پیگیری کنم پروندم در چه مرحله ایی است. من روی پاکت نامه نوشتم پایان کار. ولی اسم مرکز نخبگان رو ننوشتم. ایا قطعا میرسه نامه ام به نخبگان یا نه. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸

سلام، مسئول پایان کار تا هفته آینده نیستند، هفته آینده مجدد پیگیری کنید. ‌‌‌‌‌‌‌

ایمان ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳
با سلام، قبلاً برای آموزشی تیرماه ثبت‌نام کرده بودم اما جزء اعزامی‌ها نبودم. اعزام بنده چه ماهی خواهد بود؟ در سایت هم مجدد نمی‌توانم ثبت‌نام آموزشی انجام دهم و پیام "شما قبلاً این فرم را پر کرده‌اید" نشان داده شده است. لطفاً راهنمایی بفرمائید. تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳

منتظر باشید تا برای ثبت نام شهریور ماه باز شود. 

داود ایل بیگی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با سلام و ادب. من طرحم تموم شده و باید مدارک جهت صدور کارت رو به داعا تحویل بدم. چون شهرستان هستم میخواستم بدونم میتونم مدارک رو پست کنم؟ اگه نکته ای در این زمینه هست ممنون میشم بفرمایین
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

سلام، بله مدارک را بصورت یکجا ارسال کنید.

وحید امیرکیایی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵
با سلام بنده نامه تصویب پروموزالم از سازمان مربوطه اماده شده و تحویل گرفتم خ استن ببینم ارسال از طریق پست فقط باید از طریق آتی رسان باشد یا هر گونه مستی امکان پذیر است؟ واینکه همراه نانه چه مدارکی باید ارسال شود؟ با تشکر از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۴

سلام، نه هر پستی باشد مهم نیست، پروپوزال به همراه نامه تاییدیه و به علاوه CD را ارسال کنید.