اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه دوره آموزشی رزم مقدماتی اسفندماه ۱۳۹۹ مرکز نخبگان ن.م

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۲ کد : ۲۷۵۳ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۶۸۰۷
اطلاعیه دوره آموزشی رزم مقدماتی اسفندماه ۱۳۹۹ مرکز نخبگان ن.م

اطلاعیه شماره ۳۷:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اطّلاع می‌رساند؛ نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه‌ای که در سایت مرکز نخبگان نیروهای مسلّح برای شرکت در دوره ۰۱/‏۱۲/‏۱۳۹۹ ثبت نام نموده‌اند و پیامک را برای حضور در دوره آموزشی ۰۱/‏۱۲/‏۱۳۹۹ مرکز آموزش شهدای نیروی زمینی آجا ۰۱ دریافت نموده‌اند، می‌بایست با توجه شرایط ذکر شده در تاریخ فوق در محلّ آموزش حضور یابند.

دوره آموزشی اسفندماه ۱۳۹۹- ۲۱ روزه (سه هفته) آموزشی بوده، روز پذیرش و حضور در مرکز آموزش شنبه مورخ ۰۲/‏۱۲/‏۱۳۹۹‬ خواهد بود.

افرادی که دارای گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند و پیامک تایید این دوره برایشان ارسال شده، از گذراندن این دوره معاف میباشند و نیاز به حضور درتاریخ و مکان مقرر را ندارند.

بدلیل افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شما عزیزان، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده و اعطای مرخصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری با صلاحدید فرماندهان مرکز آموزش امکان پذیر میباشد.

افراد شرکت کننده در دوره لازم است جهت رعایت اصول بهداشتی، لوازم شخصی (وسایل استحمام، مسواک، ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و) مورد نیاز خود را برای طول دوره آموزشی به همراه داشته باشند.

افرادی که دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح و یا سایر بیمه ها هستند، دفترچه مذکور را در طول دوره همراه داشته باشند.

همراه داشتن تلفن همراه و لپ تاپ برای استفاده فقط در اوقات فراغت و در فضای پیش بینی شده برای تعداد محدودی فراهم می باشد.

مرکز آموزش دارای ظرفیت محدودی برای پارک خودرو شرکت کنندگان در دوره آموزش می باشد و فراگیران میتوانند از آن استفاده کنند.

پیامک تاییدیه ثبت نام برای تمام افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی اسفندماه ۱۳۹۹ می باشند، ارسال شده است.

آدرس و زمان مراجعه به مرکز آموزش شهدای نیروی زمینی آجا- ۰۱

آدرس: تهران - بزرگراه بسیج سه راه تختی ابتدای بلوار هجرت

آدرس مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیروی هوایی

زمان مراجعه: پذیرش فراگیران از ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/‏۱۲/‏۹۹‬ صورت می‌پذیرد.

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

کلید واژه ها: دوره دوره آموزشی آموزشی مرکز


( ۶۴ )

نظر شما :

محسن ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۴
ممنون بابت اطلاع رسانی به موقع
رضایی ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱
با سلام افرادی که دارای گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند و پیامک تایید این دوره برایشان ارسال شده، از گذراندن این دوره معاف میباشند و نیاز به حضور درتاریخ و مکان مقرر را ندارند. منظور از پیامک تایید همان پیامک دوم می باشد؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که پیامک تایید دریافت گواهی تکمیلی شما برای شما ارسال شد نیازی به شرکت در دوره آموزشی نیست. ‌‌‌‌‌‌

امیرعادل شمشیرگران ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷
با سلام، بنده از شهرستان پست کردم دفترچه رو و در برگ سفید ذکر شده که باید ۲ ام اسفند در نظام وظیفه شهرستان حضور داشته باشم، با این حساب صبح ۳ ام در پادگان ۰۱ حضور خواهم داشت، از این نظر مشکلی نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام

تمامی نخبگان عزیز در روز مقرر خودشان را مستقیماً به مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا ۰۱ معرفی نمایند و به نظام وظیفه مرکز استان خود نروند

سعید ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹
با سلام و احترام به همراه داشتن گوشی هوشمند اشکالی ندارد!
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

با سلام

اطلاعیه شماره ۳۷ را کامل مطالعه فرمایید.

رمضان نیا ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۰
با سلام آیا انجام تست کرونا برای شرکت در دوره آموزشی الزامی است؟ سپاس رمضان نیا
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱

با سلام

تمامی موارد در اطلاعیه شماره ۳۷ توضیح داده شده است.

مجید باقریان ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
با سلام اسم بنده در لیست آموزشی اسفند هست؟ پیامک داعا برای بنده نیامده ولی دیروز پیامک نظام وظیفه برای دریافت برگه سفید آموزشی نزاجا 01 اومده مجید باقریان 0371055784
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

با سلام

بله خود را مستقیماً به مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا ۰۱ معرفی نمایید.

شایان ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹
با سلام. بنده گواهی دوره تکمیلی بسیج را ارسال کرده ام ولی هنوز پیامکی تاییدی برای آن دریافت نکرده ام. لطفا در صورت امکان بررسی بفرمایید آیا گواهی بنده تایید شده؟ با تشکر. 1960424750
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تا تاریخ ۲۹/‏۱۱/‏۹۹‬ برای همه نخبگانی که گواهی خود را تحویل داده اند پیامک ارسال خواهد شد.

مسعود محمدی ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲
سلام و وقت بخیر، بنده با ارور شما قبلا این فرم را پر کرده اید مواجه میشوم. قسمت تماس با ما را هم پیدا نمیکنم که مشکلم رو مطرح کنم. چه کار باید بکنم که این ارور رفع شود؟ کد ملی: 1271133512
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

حامد حسنی ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
با سلام بنده حامد حسنی با کدملی 3860475274 تاریخ اعزام1/12/99 هستم.برای آپلود برگ سبز جدیدم در سایت با خطای"شما قبلا این فرم را پر کرده اید" روبرو میشم.از طرفی در برگه سبز و سفید بنده 180 روز اضافه خدمت درج شده که هنوز برطرف نشده.ممنون میشم این خطا رو برطرف کنید تا بتونم برگه سبز رو بارگذاری کنم و مشکل غیبت نیز رفع بشه.چندین بار هم پیام دادم بهتون ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید برگ اعزام خود را بارگذاری نمایید.

پژمان غفاری ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
سلام. لطفا پیام بنده رو جواب بدید. هر چی تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست. برای دوره ی اسفند ثبت نام کرده ام و گواهی 45 روزه دارم اما هنوز پیامک تایید گواهی نیومده چرا؟ لطفا پیگیری فرمایید کد ملی 2281551318
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک تایید دریافت گواهی تکمیلی تا تاریخ ۲۹/‏۱۱/‏۹۹‬ برای شما ارسال خواهد شد.

صابر ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
با عرض سلام و وقت بخیر روی برگه ی اعزام زمان حضور رو 1 اسفند گفته و گفته در صورت عدم حضور غایب حساب می شید بهش اعتنا نکنیم و 2 اسفند حاضر بشیم توی محل؟ یه سوال دیگه هم داشتم که آیا امکان بردن گوشی هوشمند برامون فراهم شده؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

با سلام

اطلاعیه شماره ۳۷ را مطالعه فرمایید تمامی موارد توضیح داده شده است.

میلاد ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۳
با سلام و احترام بنده برگه سفید مربوط به دوره آموزشی اسفندماه را دریافت نمودم، در برگه نوشته شده است جهت اعزام به پادگان 01 – نزاجا (مرکز آموزشی نخبگان) در مورخه 2 اسفند در محلی معین واقع در شهرستان خودمان حاضر شویم. حال با عنایت به موارد اشاره شده در اطلاعیه 37، در مورخه 2/12/1399 خودمان به پادگان آموزشی 01 مراجعه کنیم و یا به محل مشخص شده در شهرستان خودمان برویم؟ در صورتی که خودمان شخصا به پادگان مراجعه کنیم مشکلاتی نظیر غیبت برایمان ایجاد نمی‌شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام

تمامی نخبگان عزیز در روز مقرر خودشان را مستقیماً به مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا ۰۱ معرفی نمایند و به نظام وظیفه مرکز استان خود نروند.

امیر کاهائی خسروشاهی ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۳
با سلام. بنده دوتا سوال دارم اگر ممکن هست راهنمایی بفرمایید. اول اینکه همراه داشتن گوشی هوشمند ممکن هست یا خیر؟ و عرض دوم اینکه بنده ساکن تبریز هستم. ادرسی هم که برای حضور در روز اعزام روی برگه معرفی بنده نوشته شده تبریز هست. ما میریم تبریز و خودشون اعزام میکنن به تهران یا باید خودم بلیط تهیه کنم ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

با سلام

تمامی نخبگان عزیز در روز مقرر خودشان را مستقیماً به مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا ۰۱ معرفی نمایند و به نظام وظیفه مرکز استان خود نروند.

مهرداد آهنگرکانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با سلام و احترام.. اگر سازمان از برداحت حقوق و بیمه حودداری کند، چه اقدامی باید انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از طریق سایت قسمت تسهیلات حقوق و بیمه درخواست خود را مطرح نمایید تا بررسی شود.

مسعود محمدی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
سلام و وقت بخیر، بنده در تلاش هستم که برگه سبز خود را در سایت ثبت کنم ولی با ارور شما قبلا این فرم را پر کرده اید مواجه میشوم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه باید بکنم؟ کدملی: 1271133512
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید برگ اعزام خود را بارگذاری نمایید

امیر ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
سلام و خسته نباشید. در قسمت گواهی ها پیام "شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید " میاید. لطفا اصلاح نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

طاهر ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام و عرض احترام در ارتباط با تاریخ آغاز و خاتمه خدمت مندرج در کارت، ممکن است مبنا تشکیل پرونده باشد، بنده 1397/3 تشکیل پرونده داشتم و درخواست دارم در صورت امکان تاریخ پایان خدمت 1398/12/01 باشد. تاریخ تصویب پروپوزال در سازمان 1397/06 آموزشی 1398/10 تاریخ پایانکار: 1399/08 (پرونده هنوز به نظام وظیفه ارسال نشده است) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲

با سلام

به اطلاعیه شماره ۳۱ مراجعه فرمایید.

محمدی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت نامه معرفی به سازمان را برای بنده با کد ملی 3850012190 برطرف کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

محمدی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷
با سلام با احترام ببخشید اینجانب با کد ملی 3850012190 در تاریخ 23 مهر مدارک ارسال شده است. آخرین بار با کد پیگیری 262167291075044 درخواست فرم معرفی به سازمان به‌کارگیرنده داده شده است. لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. با تشکر با تقدیم احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

امیرمهیم مهیمی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶
با سلام و عرض ادب و احترام، احتراماً، اینجانب امیرمهیم مهیمی با شماره ملی 2993868748، در 14 بهمن درخواست گواهی هیأت علمی داشتم که با پیام "درخواست خود را ۱۰ روز دیگر مجدد ارسال نمایید" مواجه شدم، و الان برای درخواست مجدد در قسمت گواهی ها با خطای "شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید" مواجه میشوم. ممنون میشوم اگر بررسی و اصلاح شود. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

سید علیرضا رضایی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
سلام و عرض ادب بنده سید علیرضا رضایی با کدملی 0921971346 هستم. سی دی مدارک و نامه اعلام نیاز را تحویل دادم. اما به دلیل عدم تغییر وضعیت به سرباز نخبه و دانشجو بودن نمی توانم برگ سبز بگیرم. برای دریافت برگ سبز باید چکار کنم؟ همچنین از کی می توانم در آموزشی شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از معرفی به سازمان و صدور نامه شروع به کار میتوانید برگ سبز دریافت کرده و به آموزشی اعزام شوید. ‌‌‌‌‌

مهرداد آهنگرکانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
با سلام و احترام... بنده هنوز شروع به کارم نخورده و فعلا در مرحله تهیه پروپوزال هستم... بنده به دانشگاه خواجه نصیر معرفی شدم... معاونت پزوهشی گفته که با اساتید صحبت کنم تا استادی اعلام آمادگی نماید به عنوان استاد راهنمای طرح سربازی... الان استادی را مشخص کردم ولی هم استاد و هم معاونت پژوهشی گفتند که حقوق و بیمه نمی دهند... آیا چنین اجازه ای دارند؟؟؟ موضوعی که هست اینه که اگر بنده اصرار کنم بر گرفتن حقوق و بیمه، ممکن است نامه عدم نیاز صادر کنند...ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی سازمان به‌کارگیرنده موظف است پس از دریافت مجوز شروع به کار از مرکز نخبگان، نام نخبه وظیفه را بلافاصله در فهرست کارکنان مشمول حقوق و بیمه خود قرار دهد. حقوق و بیمه بایستی تا انتهای مدت زمان انجام پروژه یعنی حداکثر ۱۹ ماه برقرار باشد.

چنانچه پس از ارسال نامه شروع به کار، حقوق و بیمه توسط سازمان به‌کارگیرنده برقرار نشود، نخبه وظیفه بایستی بلافاصله مرکز نخبگان را در جریان بگذارد.

آرمین میرزاپور ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳
با سلام بنده دانشجوی دکترای تخصصی و متأهل و بدون فرزند هستم، میخواستم بدونم مقدار بیمه‌ای که برای کل ۱۴ ماه طرح جایگزین خدمت چقدر هست؟ و به چه حسابی باید واریز شود؟ سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در بخش سوالات متداول به طور کامل به سوال شما در بخش حقوق و بیمه پاسخ داده شده است.

کامران لطفی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۵
سلام-وقت شما بخیر، بنده کامران لطفی با کد ملی 3240128977 2ماه پیش مدارک بیمه ام توسط سازمان بکارگیرنده به مرکز نخبگان پست شده است، خواهشمندم ببرسی بفرمایید که آیا این سوابق بیمه برایم در سیستم ثبت شده است که دفترچه بیمه ام را بگیرم-با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

عرفان ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۶
لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت نامه معرفی به سازمان را برای بنده با کد ملی 1292370051 برطرف کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

حسین حیدری ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۹
با سلام و خداقوت ببخشید من نامه بلامانع بودن استخدام میخواستم، تو سایت درخواست داده بودم، و حضوری آمدم نامه را گرفتم. اما الان سازمانی که من آنجا مشغول هستم نامه را بخاطر اینکه قید شده استخدام نامبرده در سازمانهای غیر نظامی مغایرتی با طرح ایشان ندارد، نامه را قبول ندارن، چون من مکانی که کار میکنم وابستگی نظامی دارد، ما کار محرومیت زدایی میکنیم، اما زیرمجموعه یکی از سازمانهای نظامی هستیم. این نامه را قبول ندارند و میگن تو نامه ذکر شده استخدام نامبرده در سازمانهای غیر نظامی بلامانع است. باید اینجور نوشته نمیشد که قبول میکردند. من چکار کنم الان؟ اگر امکان داره یه نامه دیگری برای من صادر کنید که در آن کلمه سازمانهای غیر نظامی نباشد، که کارم را از دست ندم. ممنونم حسین حیدری ۳۳۵۹۸۶۵۰۵۷
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست خود را مجدداً در سایت مطرح نمایید. 

محمدی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲
با سلام با احترام ببخشید اینجانب با کد ملی 3850012190 با کد پیگیری 2623451220149150 درخواست فرم معرفی به سازمان به‌کارگیرنده داده‎ام و نامه اعلام نیاز نیز در قسمت پاسخ ضمیمه شده است. لطفا در صورت امکان در مورد وضعیت درخواست راهنمایی بفرمایید. با تشکر با تقدیم احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

عارف ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۸
سلام. وقتتون بخیر ممنون میشم خطای فرم قبلا پرشده رو برای فرم معرفی به سازمان رو برطرف بفرمایید. کدملی 0640064851 بسیارممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

حسینی ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۲
با سلام و احترام سید سعید حسینی با شماره ملی 2220010211 هستم. بنده سرباز دانشگاه بقیه الله هستم و پروژه ام را نیز تحویل دادم و انتهای سربازی من آخر اسفند هست. من با توجه به اینکه دانشجو هستم برگه سبز ندارم. آیا برای گرفتن کارت پایان خدمت مشکلی خواهم داشت؟ لازم به ذکر است که یک مرداد ماه سال جاری به آموزشی رفتم و چون دانشجو بودم برگه سبز به ما داده نشد. خیلی ممنون می شوم اگر جواب بدهید با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در تکمیل مدارک پایان کار باید برگ اعزام وجود داشته باشد. با تغییر وضعیت شما به نخبه وظیفه در سامانه نظام وظیفه میتوانید برگ اعزام خود را دریافت نمایید.

میثم ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۱
با سلام. اینجانب با کد ملی 1292889721 هنگام ثبت برگ سبز جدید با خطای شما قبلا این فرم را پر نمودید روبرو میشوم. آیا لازم است برگ سبز جدید را ثبت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید برگ اعزام خود را بارگذاری نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

حمیدرضا ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
باسلام و وقت بخیر. من در تاریخ ۲۲ آذر ۹۹ نامه احراز نخبگیم صادر شده است و پس از تکمیل و ارسال مدارک مربوطه، در تاریخ ۱۰ دی ۹۹ بخش معرفی به سازمان را تکمیل کرده‌ام، حال با گذشت بیش از ۵۰ روز هنوز نامه‌ای برای بنده جهت معرفی به سازمانی صادر نگردیده است. لذا از شما خواهشمندم درخواست مرا پیگیری نمایید و یا درخواست مرا به دست مسئول مربوطه برسانید. با تشکر از محبتتان. حمیدرضا جهانگیرزاده سوره ۲۸۴۰۲۷۷۷۹۴
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. ‌‌‌‌‌‌‌

فرزاد ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۸
با سلام و عرض ادب بنده 7 ماه است که نامه پایان کارم رو تحویل داعا داده ام 5 ماه پیش با داعا که تماس گرفتم گفتند که نامه بنده در مرکز ثبت شده است ولی تا الان هیچ خبری از پرونده خودم ندارم و چندین بار برای پگیری به نظام وظیفه مراجعه کردم. در این مدت هم نتوانستم با داعا تماس بگیرم خواهشا پرونده بنده رو بررسی بفرماید. شماره پرونده 971359
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

ابوالقاسم گل‌خندان ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۶
سلام. بنده حدود یک ماه پیش مدارک پایان کار خودم رو برای شما ارسال کردم. هر چه تماس میگیریم تا از وصول اون اطلاع پیدا کنم متاسفانه کسی جواب تلفن را نمی دهد. امکانش هست شما بفرمایید که آیا مدارک بنده به دستتون رسیده یا خیر؟ با تشکر ابوالقاسم گل خندان کد ملی 0559850522
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی خواستار ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱
با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار بنده یک هفته هست دارم به هر طریقی تماس میگیرم ولی بی جواب هست تلفن ها به هیچ عنوان پاسخگو نیست و دائم مشغول است. من 12 بهمن مدارکم رو ارسال کردم که داخلش نامه اعلام نیاز سازمان تات و عدم نیاز دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار داشته که 18 بهمن تحویل اقای ذاکری شده در داعا. ولی در پاسخ به بنده در فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده فرمودین به دست داعا چیزی نرسیده. الان من از چه طریقی میتونم پیگیر این موضوع باشم. تکلیف فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده چی میشه الان؟ اگه قرار بر پیگیری تلفنی هست تلفنی رو خواهشا اعلام بفرمایید که کسی پاسخگو باشه. به ولله که سردرگم موندم چند ماه. به خدا اگه روش دیگه بود جهت ارتباط با داعا مزاحم شما نمی شدیم و زیر خبرها کامنت نمیذاشتیم. ممنون میشم راهنمایی کنید به مانند همیشه با سپاس فراوان از شما بزگوار
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست معرفی به سازمان را مجدداً تکمیل نمایید تا بررسی شود.

‌‌در صورت امکان نامه اعلام نیاز و عدم نیاز خود را ضمیمه درخواست خود نمایید.

سعید ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و احترام؛ لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت نامه حقوق و بیمه را برای بنده با کد ملی 2980486191 برطرف کنید. با تشکر از لطف شما
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

محمد مهرداد ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
با سلام و احترام؛ اینجانب محمد مهرداد با کد ملی 0890119112 هستم. از حضرتعالی تقاضا دارم تا من را راهنمایی کنید. من از پروژه جایگزین خدمت خود فروردین ماه دفاع کردم. نامه ی اتمام پروژه تاریخ 30 اردیبهشت به داعا زده شده است. سوال من این است که کارت پایان خدمت من در چه مرحله ای است؟ به چه آدرسی می خواد ارسال شود؟ کی ارسال می شود؟!! از حضرتعالی خواهشمندم پاسخ بفرمایید. با توجه به اینکه بین دفاع پروژه و آموزشی من فاصله افتاده است فکر می کنم صدور کارت اینجانب انجام نشده است. خواهشمندم مسئول مربوطه را در جریان وضعیت من بگذارید. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

فربد حاتمی ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
با عرض سلام و احترام و خسته نباشید خدمت شما، در حال حاضر ۲ هفته از زمان درخواست بلامانع بودن استخدام من گذشته است، ایا مشکلی در روند کار پیش آمده است؟ با سپاس فراوان. شماره تماس 09365373759
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است.

ناصر محتوی نژاد ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴
باسلام و خسته نباشید من مدارک پایان کارمو 4 ماهه پیش حضوری دادم به آقای قندی، قرار بود طی 90 روزه بفرستن نظام وظیفه ، بعد 4ماه روزی بخدا 100 بار با دبیرخونه تماس می گیریم و دهها بار پیام دادم جوابگو نیستین ( میدونم بخدا مسئول پایان کار شما نیستین ولی چاره ای نمونده و شهرستانم بخدا 1000 کیلومتر فاصله دارم با تهران نمیتونم تو این وضعیت حضوری بیام)، تروخدا از مسئولش بپرسین وضعیت پرونده در چه مرحله ای هست کی میخوان بفرستن . خواهش می کنم اینکارو در حق برادرتون بکنید. کد ملی 1360129685 محتوی نژاد
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

مجید عابدین زاده شهری ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹
با سلام و احترام. اینجانب مجید عابدین زاده شهری با کد ملی 0920691927 پیش تر، درخواست صدور گواهی بلامانع بودن گذراندن دوره ی پسا دکتری را درخواست داده بودم. بدلیل عدم وصول نامه ی شروع به کار اینجانب توسط داعا، این درخواست صادر نشد. اما بعد از پیگیری مجدد، در حال حاضر نامه ی شروع به کار اینجانب توسط داعا دریافت شده است. ممنون میشوم درخواست اینجانب برای صدور گواهی بلا مانع بودن گذراندن پسادکتری را مجدد بررسی و تایید بفرمایید. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست خود را در قسمت گواهی ها مجددا مطرح نمایید. 

مازیار جلالوندی ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
اقا تورو خدا جواب بدید من دو ماه بیشتره پایانکارم رو تحویل دادم میخوام بدونم ارسال شده نظام وظیفه یا خبر؟ طبق صحبتم با سرهنگ دل ارا قرار بود دو هفته پیش ارسال شه. بخدا استخدامیم داره باطل میشه لطفا نتیجه رو بهم اطلاع بدید. کدملی:3241087808
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

معین ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷
با سلام و وقت بخیر لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت گواهی بلامانع بدودن ادامه تحصیل را برای بنده با کد ملی 0083841180 برطرف فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد می‌توانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

محسن ترابی خواه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۳
سلام پروپوزال من "مهر ماه" توی سازمان به کارگیرنده تصویب شده و "بهمن ماه" از طرح جهاد خودکفایی آجا به داعا ارسال شده. ولی بعد از گذشته نزدیک 5 هنوز بلاتکلیفم و نامه شروع به کارم زده نشده. هر چقدر با تلفن های مرکز تماس میگیرم کسی جواب نمیده. جدا از اینکه چندتا موقعیت استخدامی رو بخاطر نداشتن گواهی بلامانع بودن استخدام از دست دادم نمیدونم تا کی قراره این وضعیت ادامه داشته باشه. توی این شرایط کرونایی هم تقریبا هر ماه 600 کیلومتر رو میام تهران و بدون نتیجه برمیگردم. به ایمیل و نظرات هم که جواب داده نمیشه. این چه تسهیلاتی هست که در اختیار ما قرار داده شده ؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

پویا هادوی ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۰
با عرض سلام و وقت بخیر. من مدارک پایان کارم رو در آبان ماه تحویل دادم. برای پیگیری بار ها زنگ زدم و کسی جوابگو نبود. سه بار حضوری به داعا اومدم و نماینده مستقر در درب دانشگاه اسمم رو نوشت و گفت به من زنگ میزنند که باز هم خبری نشد. دیروز یکی از دوستان رفت داعا و به صورت تک تک پایان کار دوستان رو طبق لیستی که تهیه کرده بود پیگیری کرد، و مشخص شد که پرونده من رو کلا پیدا نکردم. خواهش میکنم، تمنا میکنم، التماس میکنم یک راه ارتباطی برای پیگیری برای من مشخص کنید. من به شدت نیازمند کارت پایان خدمتم و الان چهار ماه گذشته و معلوم نیست چقدر دیگه باید منتظر باشم
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی ملاحسینی ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۱
لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت نامه معرفی به سازمان را برای بنده با کد ملی 0550069267 برطرف کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

امین کامرانی ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۴
با سلام و احترام اینجانب امین کامرانی به کد ملی 1361539291 33 روز قبل سی دی و نامه اعلام نیاز رو بعد احراز نخبگی به داعا تحویل دادم ولی هنوز نامه معرفی به سازمان نیامده بی زحمت اگه آمادس اطلاع بدین چون مال دوستم که مدارکشو 4 روز پیش فرستاد زنگ زدین ولی برا من رو هنوز اطلاع ندادین
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست معرفی به سازمان را در سایت تکمیل نمایید تا توسط مسئول مربوطه بررسی شود.

آرمین میرزاپور ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
سلام سوال بنده این بود که آیا حتما بایستی برای پایان کار زدن حضورب بیایم داعا تهران چون ۲ تا از مواردی که گفته شده نیاز هست فرم اطلاعات(وضعیت خدمتی کارکنان وظیفه) و مدرک دوره آموزشی هستن که هر دو فقط در مرکز نخبگان هستن و ما دسترسی نداریم که اسکنشونو بزنیم روی CD براتون پست کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لوح فشرده و دیگر مدارک پایان کار را می‌بایست شما به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۲ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

سینا شیرگیر ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
با سلام بنده سینا شیرگیر با کد ملی 1610012763 هستم. لطفا خطای "شما قبلا این فرم را پر کرده اید" را برای بنده برطرف فرمایید. ممنون از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

محمد مهرداد ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴
با سلام و احترام؛ اینجانب محمد مهرداد با کد ملی 0890119112 هستم. از حضرتعالی تقاضا دارم تا من را راهنمایی کنید. من از پروژه جایگزین خدمت خود فروردین ماه دفاع کردم. نامه ی اتمام پروژه تاریخ 30 اردیبهشت به داعا زده شده است. سوال من این است که کارت پایان خدمت من در چه مرحله ای است؟ به چه آدرسی می خواد ارسال شود؟ کی ارسال می شود؟!! از حضرتعالی خواهشمندم پاسخ بفرمایید. با توجه به اینکه بین دفاع پروژه و آموزشی من فاصله افتاده است فکر می کنم صدور کارت اینجانب انجام نشده است. خواهشمندم مسئول مربوطه را در جریان وضعیت من بگذارید. با سپاس فراوان
امیرحسین فرحزادی ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰
سلام و عرض ادب در خصوص نامه ابطال بیمه سوالی داشتم. بنده طی انجام پروژه جایگزین خدمت به کل بیمه نشدم. با این حال به دفتر ساتا مراجعه و ضمن تشریح وضعیتم، یک فرم با عنوان "فرم پاسخ به استعلام های رفع همپوشانی بیمه ای" به من دادند که در اون قید شده تحت پوشش این بیمه نیستم. همین فرم را در کنار سایر مدارک صدور کارت به دانشگاه عالی تحویل دادم. آیا برای صدور کارت همین فرم کفایت می کند؟ بنده جهاد خودکفایی آجا معرفی شده بودم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  نیازی به مراجعه به دفاتر ساتا نیست. کافی است نامه ای تنظیم بفرمایید دال بر اینکه در طول خدمت وظیفه خود هیچ‌گاه دفترچه بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح نداشته‌اید، و حتماً امضا و اثر انگشت خود را در ذیل نامه درج فرمایید و به همراه دیگر مدارک پایان کار به مرکز نخبگان ارسال فرمایید.

امیر رجائی ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۶
سلام وقت بخیر خدمت مسئول محترم سایت. ممنون از پاسخگویی شما که واقعا زحمت می کشید. با توجه به نامه اعلام نیازی که حضوری دو هفته پیش تقدیم داعا نمودم، در بخش پیگیری همکار شما فرمودند به سپاه معرفی شدم. برای دریافت معرفی نامه می توانم حضوری بیام خدمت شما؟ ( چون ساکن شهرستان هستم و میخواستم مطمئن شوم). ممنون از زحمات شما. امیر رجائی، کد ملی 2581645881.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه معرفی به سازمان برای شما توسط آنی رسان به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

محمود آروین ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۵
با سلام و احترام با توجه به در خواست مرکز به منظور صدور کارت، اینجانب محمود آروین با شماره ملی 48110024393 اقدام به دریافت کارت سبز نموده ام. گفتن در صورت دریافت کارت سبز به مرکز اطلاع دهید. ممنون میشم وضعیت اینجانب را به مسئول مربوطه اطلاع دهید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، میتوانید به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۲ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

معین ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۰
با سلام و وقت بخیر من سه نوبت برای درخواست گواهی بلامانع بودن تحصیل در مقطع دکتری اقدام کردم. اما متاسفانه در نوبت اول (با کدپیگیری: 1628651992744517) هنوز نامه بکارگیری بنده از سازمان برای داعا ارسال نشده بود و با پیگیری که از سازمان انجام دادم نامه ارسال شد اما در دو نوبت بعدی درخواست گواهی (باشماره پیگیری: 1630152148940831 و 1631421760653945) پیامی ارسال شده است به این صورت که بعد از 10 روز مجددا درخواست خود را ارسال نمایید. من از 2 بهمن دنبال این گواهی هستم و بشدت در دانشگاه نیازمند این گواهی هستم تا بتوانم دفاع کنم و از پرداخت شهریه اضافه رها شوم، خواهشمند هستم مساعدت فرمایید و این گواهی را برای اینجانب صادر شود. در صورت نیاز به درخواست مجدد این صفحه را برای من باز فرمایید چون پیامی می دهد که قبلا این فرم را پرکرده اید. باتشکر(کدملی:0083841180)
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

سادات ابراهیمی ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۱
با سلام و احترام اینجانب سیدرضا سادات ابراهیمی با کد ملی 1720110956 سرباز نخبه بوده و در حال انجام پروژه میباشم. اینجانب یک نوبت در شهریور 99 نامه بلامانع بودن استخدام را دریافت نموده ام لیکن با توجه به اینکه مهلت نامه ها 6 ماهه بوده و از طرف کارفرما تحت فشار هستم که نامه ای با تاریخ جدید برای ایشان ارائه دهم تا اجازه ادامه کار به بنده بدهند. بنابراین تقاضامندم امکان درخواست مجدد این نامه برای بنده در سایت فراهم شود
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

امیرحسین علامی ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲
با سلام بنده امیرحسین علامی با کد ملی 0020112270 هستم. لطفا خطای "شما قبلا این فرم را پر کرده اید" را برای بنده در قسمت نامه معرفی به سازمان برطرف فرمایید. ممنون از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

علی خواستار ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
با سلام و احترام فراوان 3روز هست درخواست اصلاح اخطار "شما قبلا این فرن را پر کرده اید" از فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده رو دارم..ولی پاسخگو نیستید. همه ما میدونیم که مشغله کاری شما بسیار زیاد هست ولی باور بفرمایید که هیچ راه ارتباطی جز همین کامنت ها نیست. خواهش می کنم اصلاح بفرمایید این خطا رو با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

شهاب وصالی محمود ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹
با سلام، بنده شهاب وصالی محمود 0014323680 هستم. درخواستی برای نامۀ آزادسازی مدرک ارشد ارائه دادم که در آن نام دانشگاه را به اشتباه درج کردم. عنوان صحیح «دانشگاه شهیدبهشتی» است. چون امکان ویرایش ندارد، لطفا در صورت امکان ویرایش را شما انجام دهید. همچنین، همین درخواست را برای آزادسازی مدرک کارشناسی نیز دارم، اما خطای «شما قبلا این فرم را پر کرده اید» نمایش داده می شود. لطفا کمک بفرمایید این مسئله برطرف شود. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نام دانشگاه به درستی درج خواهد شد.

مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

سپهر روزدار ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶
سلام و وقت بخیر. بنده بتازگی سی دی تشکیل پرونده را تحویل مرکز نخبگان داده ام و هنوز شروع به کار نکرده ام. در قسمت «ثبت نام دوره های آموزشی» به اشتباه بر روی دکمه ثبت فرم کلیک کردم و الان با پیغام «شما قبلا این فرم را پر کرده اید» مواجه میشوم. لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه درخواست را لغو کنم. کد ملی: 2110171146
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ثبت نام شما حذف گردید.

ایمان ابراهیمی ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۳
عرض ادب ببخشید من CD تشکیل پرونده رو برای داعا ارسال کردم ۵-۶ روز پیش ولی توش نامه ی اعلام نیاز نذاشتم. الان یه جایی نیاز دارن بهم. میتونم الان ازشون نامه بگیرم یا دیر شده دیگه؟ چجوری باید بفرستم براتون اگه میشه گرفت؟ و اینکه من توی برگ سبزم غیبت داشتم. دارم سعی میکنم مشکل رفع بشه. زمانی که برگه ی توجیه غیبت از پلیس+10 گرفتم نیازه که برای شما ارسالش کنم یا دیگه نیازی نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی لطفاً نامه اعلام نیاز و همچنین توجیه غیبت خود را به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی در ساعات ۸ تا ۱۲ روزهای کاری) به این مرکز برسانید تا تصمیم‌گیری شود.

حمیدرضا قره چاهی ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۰
سلام و وقت به خیر، یه سوال داشتم بنده بعد از چندماه خدمت تو ناجا احراز نخبگی شدم و بعد از رهایی، پروژه جایگزین خدمت گرفتم. از اونجایی که تو یکی از مدارک لازم برای پایان کار ، " مدرک دوره آموزشی" هست، آیا مدرک آموزشی ما به طور اتوماتیک به مرکز نخبگان ارسال شده؟ اگر خیر ، ما باید مدرک آموزشیمون رو از کجا بگیریم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در سایت مرکز نخبگان به قسمت تسهیلات بخش گواهی مراجعه و درخواست سوابق خدمتی را تکمیل نمایید.

میلاد مسروری ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۷
با سلام لطفا خطای "این فرم قبلا پر شده است" را برای بنده رفع نمایید. میلاد مسروری ۲۸۸۰۱۵۶۵۴۸
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

مجید عابدین زاده شهری ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹
با سلام و وقت بخیر لطفا خطای "قبلا این فرم را پر کرده اید" در قسمت گواهی بلامانع بدودن ادامه تحصیل را برای بنده با کد ملی 0920691927 برطرف فرمایید. با تشکر
سید حمید رضا موسوی ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۶
با سلام و خسته نباشید قسمت درخواست گواهی برای من غیر فعال شده و مینویسد که این فرم قبلا پر شده در حالی من این کار را نکردم ممنون میشم اصلاح کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

احسان امینیان ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵
سلام و خسته نباشید. در قسمت معرفی به سازمان ها پیام "شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید " میاید. لطفا اصلاح نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

فرید.ع ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۶
با سلام. بنده فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده رو پر کرده بودم، 29 بهمن پاسخ نوشتین که «10 روز دیگر درخواست را مجدد ارسال نمائید». الان که 10 روز گذشته و میخوام فرم رو مجدد بفرستم، پائینش نوشته که این فرم قبلا پر شده است. کد ملی: 1381845861
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

امیرحسین علامی ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
با سلام بنده امیرحسین علامی با کد ملی 0020112270 هستم. لطفا خطای "شما قبلا این فرم را پر کرده اید" را برای بنده در قسمت معرفی به سازمان برطرف فرمایید. ممنون از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.

محمد تواضعی ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام، من در قسمت معرفی به سازمان با خطای قبلا فرم را پر کرده اید مواجه میشم، خواهشمندم خطا رو برطرف کنید تا بتونم مجدد درخاست بدم. محمد تواضعی کد ملی: 2560411512
بابک ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳
با سلام و آرزوی سلامتی اصل نامه اعلام نیاز اینجانب از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (دارای ظرفیت برای طرح سربازی نخبگان داعا) در تاریخ 5 بهمن به همراه CD توسط پست به مرکز نخبگان تحویل داده شده است. امروز نامه معرفی به سازمان "دیگری" را دریافت کردم. خواهشمند است رسیدگی شود. (کد ملی: 3860614932) با سپاس فراوان از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  در معرفی نخبگان به سازمان‌های به کار گیرنده، سازمان‌های لشکری در اولویت هستند؛ چراکه پروژه این عزیزان جایگزین خدمت مقدس وظیفه عمومی است.

حامد عراقی ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
سلام و وقت بخیر فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده، خطای شما قبلا این فرم رو پر کرده اید رو نشون میده. لطف می کنین مشکل رو رفع کنین ممنون کد ملی 2740980566
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد میتوانید گواهی مورد نظر را تکمیل نمایید.