اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه

۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳ کد : ۲۱۶۶ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۸۷۱۰
اطلاعیه

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند که با توجه به شرایط پیش رو در خصوص بیماری کرونا این مرکز تا انتها هفته جاری به تاریخ ۲۷/‏۰۹/‏۹۹‬ مراجعه کننده حضوری نمیپذیرد و کلیه درخواستها از طریق سایت و تمام پیگیری ها از طریق تلفنهای مرکز نخبگان صورت میگیرد.

۰۲۱-۲۷۳۵۳۳۸۰

۰۲۱-۲۷۳۵۳۳۸۱

۰۲۱-۲۷۳۵۳۳۸۲

۰۲۱-۲۷۳۵۳۳۸۳

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح ‌‌‌‌‌‌‌


( ۹۵ )

نظر شما :

محمدرضا ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام و عرض ادب و احترام، محمدرضا دانشور به شماره ملی 1361513551 هستم. ببخشید من با نظام وظیفه تهران صحبت کردم و مسئول مربوطه گفت برگه سفید من آماده است و با آقای گوهری در داعا هماهنگ بکنم ولی نگفتند چه چیز را لازم است هماهنگ بکنم. در حالی که در پلیس +10 وقتی در سیستم چک کردند برگه سفید هنوز ارسال نشده است و فرمودند ظاهرا بعد از دریافت پیامک مربوطه فعال می شود و بعد از دریافت ان بایستی مراجعه بکنم و بنده هنوز پیامکی دریافت نکردم. بنده برگه سبز اعزم برای 1 دی گرفتم. ممنون میشوم موضوع دریافت برگه سفید و پیامک را پیگیری بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

دریافت برگ سبز ۳ تا ۴ روز قبل از اعزام است، برای دریافت آن به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

مسعود فرشباف ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با سلام خواهشا جواب منم بدین این بار n ام هست پیام مبزارم. تلفن ها هم اشغال هست نمیتونم تماس بگیرم. بنده 19 ابان درخواست گواهی اشتغال به خدمت کرده ام ولی هنوز به دستم نرسیده ممنون میشم منو از وضعیت درخواستم مطلع بفرمایید. در ضمن 12 اذر مدارک پایان کار تحویل داده ام ایا دلیل صدور نشدن گواهی همین میتونه باشه؟ لطفا پیگیری بفرمایید. با تشکر کد ملی 1360624104
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱

عزیز من بالای ۱۰۰* n بار جواب این تیپ سوالارو دادم، دسترسی بنده به نامه ها و… محدود و صفر است. 

مسعود فرشباف ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴
خب شما دسترسی ندارین تلفن ها هم اشغال حضوری هم نمیشه مراجعه کرد پس راه پیگیری چی هست؟ لاقل لطف بفرمایید بگین مسئولش با بنده تماس بگیره بنده که نمیتونم تماس بگیرم. با شتکز
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تمام تلفن های وصل شده پاسخ داده میشوند.

محسن صادقی یارندی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
با سلام و احترام و ضمن عرض تشکر از زحمات ارزشمند شما اینجانب محسن صادقی یارندی به شماره ملی 0311262678 در تاریخ 20 آبان ماه درخواست نامه منع عدم استخدام رو در سایت دادم ولی هنوز خبری از نامه نشده است. ممنون میشم اگر پیگیری بفرمایید. سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

صیاد سیف زاده ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
اینجانب صیاد سیف زاده به شماره ملی 5040059787 برگ سبز گرفته بودم که تاریخ یک بهمن بود امروز تغییر به یک دی کرده است اما بنده که دانشجوی دکتری phd هستم و در برگ سبز یک بهمن هم ثبت شده بود امروز بعد از تغییر به فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تغییر کرده است. لطفا راهنمایی کنید. همچنین هنگام اپلود میگه این فرم را شما پر کرده اید.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱

مشکلی نیست

رامین جوادی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین محترم داعا؛ کارت پایان خدمت بنده هفته پیش به دستم رسید. متاسفانه طبق اطلاعیه 31 که یک ماه بعد از اتمام کار بنده صادر شده بود و با کمال تعجب عطف به ماسبق شد و منی که نامه پایان کار از خود داعا مبنی بر 21 ماه خدمت گرفته بودم، روی کارتم 14 ماه درج شده است. نه تنها 21 ماه صادر نشده بلکه 4 ماهی را هم که من خدمت عادی داشته ام رو هم اعمال نکرده اند. این در حالی است که اطلاعیه 31 را هم که اعمال شده به بنده اون قسمتی که خودتون اعلام کردید سوابق اضافه میشه، نشده ولی قسمتی که به ضرر بنده بوده کامل اعمال شده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محسن ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳
سلام. من نه نامه شروع به کارم خورده نه پرپوزالم تصویب شده اما پیامک تایید دریافت کردم. در دوره دی ماه شرکت کنم یا خیر؟؟ اگر پاسخ خیر هست میتونم در دوره بعدی شرکت کنم و مشکلی برام پیش نمیاد ؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نباید شدکت کنید، بله در دوره های آینده مشکلی برایتان پیش نمیاید. 

یزدان حشمتی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲
با سلام بنده 99/9/10 مدارک تشکیل پرونده را ارسال کرده ام ولی الان وضعیت خدمت من اعزام به خدمت امریه زده شده و باید 99/10/1 برای اموزشی اقدام کنم. ده هزار بار با شماره های قرار داده شده در بالا تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبوده. الان من باید برم اموزشی؟ چرا نامه ی من به نظام وظیفه ارسال نشده است؟ لطفا پیگیری کنید کد ملی 3350175961
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

اکبرزاده ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷
با سلام و احترام سپاس از زحمات بزرگواران نه امکان حضوری هست نه به تلفن جواب میدید، همین پیام رو هم ۱۰ بار کذاشتم، خواهشا جواب بدید بنده بعد از تایید شرکت در دوره دی ماه به پلیس +۱۰ مراجعه کردم، در ابتدا به من گفتن که غیبت داری و امکان دریافت برگ‌ سبز مجدد نیست، بعد از صحبت زیاد باهاشون قبول کردند که دوباره برای من‌‌ برگه معاینه پزشکی صادر کنند، کد هم‌صادر شد برای برگه ولی خود سیستم پلیس +۱۰ امکان بررسی برای پزشک را به علت غیبت صادر نمیکند، به سایت امدم و با خواندن کامنتها متوجه شدم باید با خانم کاربین در نظام وظیفه تهران صحبت کنم. امروز با نظام وظیفه تهران تماس گرفتم، کاملا در جریان مشکل موجود بودند ولی گفتند ما دسترسی به سامانه پلیس +۱۰ نداریم و تنها راه برای شما، رفع غیبت توسط دانشگاه هست. بنده اردیبهشت یا خرداد ماه درخواست رفع غیبت داده بودم ولی نامه ای ارسال نشده است. خواهش میکنم راهنمایی بفزمایید با توجه به کمبود وقت چه کاری باید بکنیم. اگر امکانش هست حضوری با پستی برگه را دریافت کنیم لطفا بفرمایید. با سپاس فراوان کد ملی : ۲۱۵۰۳۰۵۲۳۲
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم درخواست رفع غیبت را در سایت تکمیل کرده اید؟ 

قاسمی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۳
با سلام و احترام بنده 6 آذر مدارک را جهت تشکیل پرونده پست کردم. از آنجاییکه قبلا بخشی از خدمت را انجام داده بودم در سایت درخواست گواهی سابقه خدمت را پر کردم ولی از آن تاریخ خبری نشده است و نمی دانم آیا استعلام برای بنده صورت گرفته است یا نه. بنده تاریخ اعزامم 1 بهمن می باشد، آیا امیدوار باشم که تا آن تاریخ وضعیت بنده مشخص شود؟ و اگر مشخص نشود و در آن تاریخ به خدمت نروم آیا غیبت برای بنده در نظر گرفته می شود؟ با توجه به اینکه نامه معرفی بنده به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح در تاریخ 1 آذر ماه ارسال شده است. کد ملی: 2391940386
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نگران تاریخ اعزام اعزام خود نباشید برگ سبز خود را در سایت بارگذاری نمایید. برای پیگیری نامهخ معرفیتان بایستی با اشکیل پرونده و یا دبیرخانه در مرکز نخبگان تماس بگیرید. 

علی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱
با عرض سلام و احترام، اینجانب به کد ملی 3241470385 در تاریخ 3 تیر 99 نخبگیم احراز شد و همان زمان نسبت به تشکیل پرونده و آپلود برگه سبز در سایت داعا اقدام کردم. اکنون بنده در مرحله تصویب پروپوزال در سازمان هستم اما تا قبل از 1 دی به دلیل تعطیلی های به وجود آمده طرح بنده تصویب نخواهد شد از این رو قادر به شرکت در دوره آموزشی دی ماه نمی باشم و از طرفی تاریخ اعزام بنده در برگه سبز اول دی ماه 99 درج شده، لذا خواستم بدونم که مشکلی پیش نمیاد و اینکه دقیقا بنده چکاری رو باید انجام بدم؟ (بنده تیر ماه برگه سبز خود را بارگذاری کردم) پیشاپیش از پاسختون ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

کدام سازمان هستید؟ 

علیرضا عربپور داهوئی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲
با سلام. و خسته نباشید حضور شما کارشناس محترم. بنده از مرداد ماه شروع به کارم انجام شده و گزارش اول هم تسلیم نمودم. و با وجود درخواست های مکرر رفع غیبت هنوز نتیجه ای یا نامه ای دریافت نکرده ام. بنده به شدت نیاز به رفع غیبت دارم. خواش میکنم شما که نزدیک مسئول مربوطه هستید. به اطلاعشون برسونید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمد ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱
با عرض سلام و ادب، من پنج ماه از شروع به کارم در یکی از سازمان ها گذشته و گزارش پیشرفت اول رو هم بهشون ارائه کردم، اما هنوز به گفته خودشون به دلیل اشکال سیستم، حقوقی دریافت نکردم و بیمه ای هم واسم رد نکردند (چون گفتند بعد از دریافت اولین حقوق، بیمه رد میشه). خواستم لطفا کنید و راهنمایی کنید که آیا این مسئله در روند کلی پروژه و پایان کار مشکلی ایجاد نمیکنه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر در روند پایان کار مشکلی ایجاد نمیکند. 

مرتضی عبداالهی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷
باسلام، بنده دو ماه پیش درخواست نامه معرفی به سازمان دادم و چند بار هم حضوری اومدم گفتن هنوز آماده نشده چطوری باید پیگیری کنم یا از کی باید پیگیر بشم.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

علی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰
با سلام خدمت شما. من در دوره آموزشی مرداد ماه مرکز نخبگان (01 ارتش) شرکت کردم. آن موقع دانشجو بودم و هیچگونه برگ سبز یا سفیدی دریافت نکرده و وارد دوره آموزشی شده و آن را تمام کردم (آن موقع، دانشجویان نیازی به گرفتن برگ سبز یا سفید نبودند). الان فارغ التحصیل هستم و مدارک پایان کارم را ارسال کرده ام و نامه پایان کار من نیز به داعا ارسال شده است. آیا باید برگ سبز یا سفیدی دریافت کرده و آپلود کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

تا زمانی که به شما اطلاعی نداده اند خیر 

رامین یاری نژاد ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱
من مدارک پایان کارم رو پست کردم و مدارک رو پست تحویل شما داده. چطور میتونم بفهمم که مدارک کامل درستتون رسیده و یا ناقصی داره یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷

با پیگیری از طریق پست میتوانید از رسیدن آن مطمئن شوید، اگر مدارک شما نقضی داشته بشد تا ۴۰ روز آینده با شما تماس میگیریم.

علیرضا عربپور داهوئی کد ملی 2980462667 ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۵
با سلام بنده مرداد ماه شروع به کار کردم. حضورم تمام وقت سر پروژه هست توی منطقه محروم. گزارش هامم سر وقت ارائه دادم. اما بعد پنج ماه با وجود درخواست و پیگیری های فراوان هنوز رفع غیبتم انجام نشده درخواست گواهی اشتغال به خدمت دادم هیچ کاری روش انجام نشده. به شدت نیاز به نامه عدم منع استخدام دارم ولی سایت مینویسه شما قبلا این فرم را پر کرده اید در حالی که تا الان نکردم. هیچ حقوق و بیمه ای هم تا الان نگرفتم دستمون هم به هیچ کجا بند نیست. نه میشه حضوری پیگیری کرد از کرمان. نه تلفن و نه ایمیل پاسخ گفته نمیشه خواهش میکنم پیگیری کنید که حد اقل زحمتمون زیاده استرس و دغدغه نداشته باشیم.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی بلامانع استخدام در دست اقدام است و گواهی رفع غیبت برایتان ارسال شده، برای پیگیری حقوق و بیمه بایستی فرم حقوق و بیمه را در سایت مرکز تکمیل نمایید.

کامران لطفی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹
سلام، اینجانب کامران لطفی با کد ملی 3240128977 دانشجو هستم، سوالم این است که آیا اسمم به عنوان نخبه در حال تحصیل در سیستم نظام وظیفه ثبت شده است که بعدا برای برگه سبز اقدام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برایتان پیامک ارسال میشود. 

علی رضا ابراهیمی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵
با سلام و وقت بخیر. بنده چنید نبار تا الان پیام ارسال کردم اما متاسفانه پاسخی از شما دریافت نکرده ام، خواهش میکنم پاسخ من رو بدید. بنده علی رضا ابراهیمی با کد ملی 2420283309 هستم. تاریخ برگه اعزام بنده بهمن ماه خورده. منتها هنوز هیچ اصلاحی به یک دی ماه برای من ایجاد نشده است. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید. تا کی باید صبر کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سیرجانی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۹
با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بپرسم بنده دانشجو دکتری هستم و الان در مرحله معرفی به سازمان به کار گیرنده هستم آیا در این مرحله باید برای دریافت برگ سبز اقدام کنم و یا اینکه هر زمانی که برای آموزشی ثبت نام کردم باید برای دریافت برگه سبز اقدام شود ؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

دریافت برگه سبز وابسته به شرایط تحصیلی شماست. فارغ التحصیلان به محض فراغت از تحصیل بایستی برگه سبز خود را دریافت نمایند. دانشجویان برای برگه سبز باید منتظر پیامک باشند.

سید سهیل یوسفی بناب ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۱
با سلام و عرض خسته نباشید. بنده آموزشی نخبگان را در دی ماه 1399 باید بروم و برای این کار بنده میخواستم برگ سبز خود را در سایت آپلود کنم ولی پس از ارسال فرم سایت به من کد پیگیری نداد و خطا داد. هم اکنون نمیدانم که آیا برگ سبز من در سایت بارگزاری شده است یا نه خواهشا اگر بارگزاری شده است شماره پیگیری آن را به من بدهید و اگر نشده است خواهشا فرم را برای من باز کنید تا دوباره آپلود کنم زیرا در حال حاضر نوشته است که « شما این فرم را قبلا پر کرده اید» با تشکر بسیار
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

اصلاح شد دوباره بارگذاری نمایید.

جعفر ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۷
با سلام من از بهمن ماه سال 97 در سازمان مربوطه آغاز به کار انجام پروژه نموده ام و تا کنون بعد از نزدیک به 23 ماه از شروع به کار هنوز پایان کار برای من صادر نشده است. همچنین گزارش های 30درصد و 60 درصد برای مرکز ارسال شده است. با توجه به اجبار سازمان مربوطه مبنی بر ادامه کار،گذشت 24 ماه از شروع کار، ایراد و مشکلی برای من ایجاد نمی کند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

سازمان باید با مرکز نخبگان درمورد طول خدمت مکاتبه داشته باشد.

جعفر ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۹
با سلام اینجانب به تازگی فارغ التحصیل شده ام، بعد از مراجعه به پلیس+10 و گرفتن برگ سبز به چه شکل باید آن را در اختیار مرکز نخبگان قرار دهم؟ آیا به جز برگ سبز کار دیگری نیز باید انجام دهم، گفتنی است من تابستان گذشته در دوره آموزشی نخبگان شرکت نموده ام.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

بدلیل گذراندن دوره آموزشی نیازی به دریافت آن ندارید.

حسین اسکندری ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۴
سلام و خسته نباشید بنده حسین اسکندری به شماره ملی 0890060134 هستم. برگه سبز 1 بهمن رو آپلود کردم و هنوز پیامی در مورد تغییر تاریخ به 1 دی به دست من نرسیده است لطفا پیگیری بفرماید اگر زحمتی نیست چون خیلی نزدیک هستیم به تاریخ اعزام و برگه سفید رو باید اخذ کنم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سید رضا سلطانی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۷
با سلام بنده 14 روز پیش (1399/09/08) مدارک لازم برای صدور کارت پایان خدمت را از طریق پست برای شما ارسال کردم. متاسفانه هر چی زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست. من نمیدونم الان پرونده در چه وضعتی هست؟ مدارک کامله؟ لطفا بفرمایید وضعیت پرونده من به چه صورت است؟ (کد ملی : 0920144462) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صور ناقص بودن مدارک با شما تماس گرفته خواهد شد. 

سعید قلی نژاد ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۴
با سلام من سعید قلی نژاد به شماره ملی 0640224237 در تاریخ 19 آبان 1398 درخواست گواهی بلامانع بودن استخدام ویژه هیات علمی داده ام. بعد از گذشت یک ماه هنوز این گواهی صادر نشده و پیگیری ها و تماسهای مکرر بنده با شماره های ذکر شده در این اطلاعیه بی نتیجه مانده است. خواهشمندم با توجه به ضرورت این گواهی برای فراخوان پیش رو نسبت به صدور این گواهی اقدام بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مسعود شیرازی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۹
با سلام. بنده مدارک پایان کار خود را شهریور امسال برای مرکز نخبگان نیروهای مسلح ارسال کرده ام اما هنوز کارت پایان خدمت خود را دریافت نکرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی 5490041692
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمد معرفتی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۳
با عرض سلام و خسته نباشید، محمد معرفتی به شماره ملی 1467272248 هستم. در خصوص برقراری بیمه و واریز حقوق باید چه اقداماتی انجام بدهم؟ اوایل آذر ماه از سایت در خواست فرستادم ولی روال بعدی کار رو نمیدونم. با سازمان بکارگیرنده هم صحبت کردم گفتن که با داعا هماهنگ بشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

برای برقراری بیمه بایستی نامه درخواست سازمان به‌کارگیرنده به همراه فیش حقوقی به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی در ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان تحویل گردد.

جواد نوروزی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۶
سلام و احترام خدمت شما سوالی داشتم از حضورتون، دوستانی که به علت عدم معرفی به سازمان به کارگیرنده و عدم شروع به کار نتونستن در دوره آموزشی دیماه ثبتنام کنند. اگر تا دوره بعدی آموزشی که در تیرماه هست، ما به سازمانی معرفی بشیم و شروع به کارمون بخوره، آیا می‌توانیم پروژه جایگزین خدمت رو انجام بدیم. یا حتما باید دوره آموزشی رو سپری کنیم و بعد پروژه جایگزین خدمت رو انجام بدیم؟ با تشکر از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

برای شرکت در دوره آمورشی حتماً حداقل بایستی پروپوزال شما در سازمان بکار گیرنده تصویب شده باشد. 

سید هدایت داورپناه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۸
با سلام و وقت بخیر ببخشید بنده چندین برای جهت پیگیری نامه شروع بکار با مرکز تماس گرفتم ولی متاسفانه موفق به برقراری تماس نشدم. بنده برای طرح جایگزین خدمت به دانشگاه جامع امام حسین معرفی شدم و نزدیک به یک ماه از ارسال پروپوزال به دانشگاه دفاع ملی می گذرد می خواستم بپرسم نامه شروع به کار بنده صادر شده یا خیر شماره ملی 4240246377 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

صیاد سیف زاده ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۰:۲۵
با سلام و خسته نباشید سپاس گذارم به خاطر پیگیری شما و پاسخ سریع به مشکلات اینجانب صیاد سیف زاده به شماره ملی 5040059787 برگ اعزام به یک دی تغییر یافت وقتی که بارگزاری می کنم میگه شما این فرم را قبلا پر کرده اید خواهشمندم جلوی سایت را باز کنید تا برگ سبز اصلاح شده را بارگذاری نماییم. ممنونم از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما نیازی به بارگذاری ندارید.

دانشیار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۱:۱۰
با سلام بنده پزشک هستم به شماره ملی 4040216202 . برای نظام وظیفه در تاریخ ۲ شهریور ۹۹ درخواست خود را در سامانه ثبت کردم. کارگروه بنیاد نخبگان هم تشکیل شد و احراز نخبگی هم انجام شده منتها ۲ ماه است که درخواست من را تعلیق کرده اند و میگویند باید منتظر پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح باشم. از شما خواهشی داشتم که تا کی باید منتظر بمانیم؟ ممنون میشوم اگر پاسخ شفافی دهید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما بایستی با بنیاد تماس بگیرید، هنوز نامه معرفی شما صادر نشده است. 

0016943066 ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۱
سلام وقت بخیر هنوز تاریخ اعزام من از 1 بهمن به دیماه تغییر نیافته. در حالی که یک هفته پیش آپلود کردم برای سایت برگه سبز. لطفا پیگیری کنید. ممنونم میلاد ژاله رفعتی 0016943066
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0920785093 ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳
سلام بزرگوار در رابطه با گواهی تکمیلی برای کسانی که دوره 1 دی اعزام هستند، لطفا راهنمایی مجدد فرمایید. همکاران در دانشگاه فرمودند حتما یا پیامک تایید ارسال می شود و یا در سایت اطلاعیه زده می شود. لطفا راهنمایی کنید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به نحوی اطلاع رسانی میشود یا پیامک یا اطلاعیه و یا…

مهدی فرامرزی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸
با عرض سلام و خسته نباشید بنده مهدی فرامرزی پلنگر با کد ملی 2020062364 هستم. طرح جایگزین خدمت خود را تمام کردم و مرکز مربوطه به من اعلام کردند که پایان کار بنده را اعلام کرده اند. در حال حاضر در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک حضور در دوره هم برایم آمده است. برای دریافت برگ سبز به پلیس+10 رفتم و گفتند در سیستم برای من جایِ «نخبه درحال تحصیل» زده «اشتغال به تحصیل»، پیگیری کردم گفتند چون بیش از سه سال از زمان معرفی به مرکز برای انجام طرح جایگزین خدمت گذشته نخبگی شما ابطال شده و باید پرونده به بنیاد نخبگان برود و دوباره احراز نخبگی شود. از بنیاد نخبگان پیگیری کردم، آنها گفتند که بیش از دو یا سه هفته طول میکشد تا بررسی و نتیجه اعلام شود. خواستم ببینم در این شرایط و بدون برگه اعزام میتوانم در دوره دیماه شرکت کنم و بعدا که کارم درست شد، برگ اعزام بیاورم؟ اگر می شود باید چه کاری انجام بدهم و اگر نمی شود با توجه به اینکه برایم پیامک شرکت در دوره آمده، باید چه کاری انجام بدهم؟ خواهش میکنم بزرگواری کنید و جواب بدهید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدسبحان اسفندیار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰
سلام. من میخواستم برگ سبز جدیدم برای اعزام دی رو بارگذاری کنم اما خطا میدهد که این فرم را قبلا پر کرده ام. لطفا بررسی بفرمایید. محمدسبحان اسفندیار - ش.م 0019003560
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

اکبر ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲
با سلام و عرض ادب و احترام، آقا من یه سوال دارم!!! چرا مواردی که ارسال میشه نظام وظیفه برای صدور کارت را تو یک لیست نمی زنید براساس شماره پرونده و تو یک اطلاعیه تو وبسایتتون بزنید که همه ما مطلع بشویم که پروندمون رفته نظام وظیفه یا نه. والا به خدا ما خیلی گرفتاریم. ارادتمند.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نقطه نظر شما را منتقل خواهم کرد.

امیرعباس مفیدیان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴
با سلام و احترام اینجانب امیرعباس مفیدیان نائینی در شهریور امسال به مرکز پژوهشگاه دانشهای بنیادی تهران جهت انجام پروژه سربازی معرفی شدم. ولی باتوجه به عدم نیاز این سازمان به رشته و حوزه کاری من، نامه عدم نیاز برای من ایمیل کردند. از طرفی در مدارکی که در شهریور امسال به دانشگاه دفاع ملی پست کردم، نامه اعلام نیاز از طرف دانشگاه صنعتی اصفهان در مدارک وجود دارد. اولین سوالم این هست که چطور باید نامه عدم نیازی که از پژوهشگاه دانش های بنیادی تهران دریافت کردم را خدمت شما ارسال کنم؟ آیا باید پرینت این نامه را همانند مدارکم خدمت ما پست کنم؟ ثانیا اینکه آیا پس از ارسال نامه عدم نیاز من، از طرف دانشگاه دفاع ملی به دانشگاه صنعتی اصفهان جهت انجام پروژه سربازی معرفی خواهم شد؟ با تشکر فراوان امیرعباس مفیدیان نائینی
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه را دریافت نمایید و برای مرکز نخبگان ارسال کنید، اگر اعلام نیازی دارید آنرا نیز برای مرکز ارسال نمایید. 

سعید گوهرزاده ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷
با سلام و احترام بنده 40روز پیش نامه عدم نیاز رو حضورا تحویل آقای قندی دادم و یک هفته بعد هم درخواست معرفی به سازمان رو در سایت انجام دادم و با توجه به اینکه بعد از گذشت این مدت خبری نشد شنبه حضورا مراجعه کردم که متاسفانه با توجه به عدم حضور آقای قندی کسی پاسخگو نبود و مقررشد امروز حضورا مراجعه کنم که طی اطلاعیه تا آخر هفته امکانپذیر نیست از شنبه تا همین الان هم دارم با دبیرخونه تماس میگیرم که یا اشغاله یا کسی تلفن رو برنمیداره دو سه بار هم پیام دادم اما جوابی دریافت نکردم لطف کنید من رو تو این زمینه یاری کنید با تشکر از شما سعید گوهرزاده/ 0018119476
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با شما تماس گرفته شد. درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

عبدالله ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
با سلام ، بنده در اموزشی یکم دی ماه ثبت نام کرده و پیامک برای بنده ارسال شده است، لیکن هیچ اطلاعی راجع به موارد و مدارک مورد نیاز که باید تهیه کنم و فرمی که در سایت به عنوان برگه سفید از آن یاد شده ندارم. لطفا بنده را راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام برگه سبز خود را در سایت آپلود کنید.

نیما همت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با سلام و وقت بخیر بنده نیما همت با شماره ملی 1190175452 در تاریخ 5 آبان ماه 99 مدارک خودم رو به درب نخبگان داعا تحویل دادم (با نامه ی اعلام نیاز) و همون تاریخ درخواست نامه معرفی همراه با نامه ی اعلام نیاز رو در سایت ثبت کردم. بعد از پیغام دوباره ی داعا برای درخواست مجدد دوباره تاریخ 24 آبان ماه 99 درخواست معرفی به سازمان همراه ما نامه ی اعلام نیاز رو ثبت کردم ولی متاسفانه هیچگونه تماس یا پاسخی از سمت داعا دریافت نکردم. خیلی ممنون میشم پیگیری کنید ما شهرستانی ها بخاطر شرایط کرونا برامون مقدور نیست چندین بار بیایم تهران. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری می‌کنم

محمدحسین ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
با سلام و عرض ادب اینجانب با کدملی 5890023713 سوالی در خصوص شروع بکار داشتم. سازمان بکارگیرنده من پروپوزالم را بیش از دو ماه می شود که به داعا فرستاده است ولی تاکنون جوابی از سمت داعا دریافت نکردم، از سازمان بکارگیرنده پیگیری کردم گفتن فعلا جواب نیامده در حالی که به من گفته بودن حداکثر تا دوماه نتیجه مشخص می شود. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید و از روند شروع بکارم مرا مطلع سازید. باتشکر از صبرو حوصله شما در پاسخگویی به سوالات
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

هادی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴
سلام وقتتون بخیر ببخشید من‌نخبگیم ۲۱ ابان تایید شد و مدارک رو هم تحویل داعا دادم، فرم درخواست سازمان هم ۱۲ اذر پر کردم و برگ سبز رو هم بارگذاری کردم، میخاستم بدونم که تعیین سازمان برام شده یا نه و اینکه اگه نشه من باید یک دی طبق برگ سبز برای اموزشی عادی اقدام کنم؟(ممنون میشم پاسخ بدید کد ملی ۴۶۶۰۰۰۴۰۱۵،هادی منجی)
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر در هر صورت بایستی برگ سبز خود را بارگذاری نمایید و نباید به اعزام عمومی بروید.

سینا اخباری ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
با عرض سلام و وقت بخیر بنده 30 شهریور درخواست نامه معرفی دادم ولی هنوز خبری نشده. تلفن هم کسی جواب نمیده
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

‌‌‌‌‌‌‌

سید پدرام جزائری فارسانی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
سلام میخواستم ببینم معرفی نامه بنده به شماره ملی 1270753721 صادر شده است؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

‌‌‌‌‌‌‌

مصطفی اسماعیلی شایان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
سلام وقت بخیر ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان هنوز تاریخ اعزام من از 1 بهمن به دیماه تغییر نیافته. در حالی که یک هفته پیش آپلود کردم و به آقای گوهری اطلاع دادم برای سایت برگه سبز. لطفا بررسی بفرمایید. ممنونم. آیا برای دوره دی ماه اسم من هست و باید شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حسین ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
عرض سلام و خسته نباشید و ممنون از پاسخگوییتون. من برگه سبز رو داخل سایت تیر ماه داخل سایت بارگزاری کردم و شروع به کارم مرداد ماه خورده و به دلیل سنگینی پروژه قصد دارم در دوره آموزشی تیر سال آینده شرکت کنم. در سایت epolice تاریخ اعزام عقب می افتاد تا و تاریخ اعزام بنده تا اول آذر ماه عقب افتاده بود ولی پیامک شرکت در دوره آموزشی برای اول آذر از طرف نظام وظیفه برای استان فارس آمد که طبق اطلاعیه های قبلی به آن توجه نکردم ولی در سایت epolice تاریخ اعزام بنده عقب نیفتاده و فکر کنم که وارد غیبت شدم. خواستم بپرسم مرکز این غیبت رو خودش رفع میکنه و مثل روال قبل تاریخ اعزام رو عقب میندازه یا اینکه باید برای گواهی رفع غیبت اقدام کنم؟ ممنون از پاسخگویی و توجهتون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

حسام ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴
سلام سه ماه پیش مدارک پایان کارم را حضوری اوردم صد بار هم پیام دادم و هم نظر دادم و هم تماس گرفتم هیچ کدام پاسخ داده نشد. ۲۰۶۳۴۰۳۶۸۶ شماره ملی در حال اخراج از محل کار هستم. لطفا اگر مدارکم مشکلی دارد با من تماس بگیرید. یا اگر مشکلی ندارد سریعتر انرا به احا ارسال نمایید با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در تاریخ ۱۹/‏۰۹/‏۹۹‬به سازمان وظیفه عمومی ارسال شده. 

سینا ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷
با سلام. بنده در تاریخ 26 آبان مدارک تشکیل پرونده را ارسال و فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده را تکمیل نموده ام اما هنوز به سازمانی معرفی نشده ام. باید پیگیری کنم یا منتظر باشم؟ هم چنین معرفی به صورت تلفنی است یا پستی؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید تا نامه بدستتان برسد. 

افشین ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما من افشین میرزایی با کد ملی 3330164972 هستم برای شرکت در دوره آموزشی دی ماه ثبت نام و پیامک دریافت کردم ولی برگه سبز من به تاریخ 1 بهمن ماه است. قرار بر این بود که این هفته تاریخ به 1 دی ماه تغییر کند که بتوانم برگه سفید بگیرم ولی تاکنون این تغییر تاریخ انجام نشده است. از شما ممنون می شوم اگر تغییر تاریخ را پیگیری فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مصطفی اسماعیلی شایان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶
با سلام. لطفا پاسخ من رو بدین، چندبار تماس و پیام و ... لطفا بفرمایید من در دروه دی ماه باید شرکت کنم؟ قرار بود شما پیگیری بفرمایید و به من اطلاع بدین. متشکرم 0012855561
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تشریف ببرید برگ سبز بگیرید.

علی دائمی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
سلام و وقت بخیر بنده علی دائمی هستم، شماره ملی 0310526450 و شماره پرونده 991018 بنده برای اعزام آموزشی دی ماه ثبت نام کردم و امروز برگه سبز اعزام جدید را دریافت کردم. در بخش آپلود برگه سبز اجازه آپلود داده نمیشه و خطا میده که شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید. ممنون میشم پیگیری بفرمایید. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

محمدرضا ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با سلام و عرض وقت بخیر. نخبگی بنده به تازگی احراز شده و هنوز تشکیل پرونده نداده ام. با یکی از صنایع موجود در صنایع دفاع قصد همکاری دارم. نامه اعلام نیاز به چه صورتی باید از این مرکز دریافت شود؟ آیا فرمت خاصی دارد؟ اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این واحد بایستی با مرکز نخبگان نیروهای مسلح طرف تفاهم نامه باشد. 

عادل دمشقی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با سلام و احترام اینجانب سرباز نخبه از نوع فناور جایگزین خدمت در شرکت های دانش بنیان هستم، متاسفانه دو شب پیش کلانتری جهت بازداشت اینجانب به واسطه غیبت به منزل مراجعه کرد و روز بعد توانستم با تعهد و صورتجلسه از این موضوع خلاص شده و فرصت بگیرم. اینجانب در تاریخ 22/4 به معاونت فناوری ریاست جمهوری معرفی شدم و در تاریخ 1/6 شروع به کار کرده ام و تاکنون دو گزارش نیز ارسال شده است. اما مثل اینکه در سیستم این موضوع ثبت نشده است و با توجه به تاریخ اعزام یک مهرماه برای بنده غیبت و سرباز فراری منظور شده است. با توجه به اینکه این موضوع برای کار و زندگی بنده اختلال بزرگی ایجاد کرده است خواهشمند راهنمایی بفرمایید که به چه شکل موضوع رفع گردد.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

حامد ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹
با سلام و عرض احترام، اینجانب مهرماه پروپوزال و نامه تصویب در سازمان را خدمت شما عزیزان ارسال کرده ام ولی متاسفانه تا الان نامه شروع به کار من به سازمان ارسال نشده است، ولی کسانی که بعد از بنده اقدام کرده اند نامه شروع بکارشان به همین سازمانی که بنده پروژه دارم ارسال شده است. اطلاع دارم از شروع بکار به خود نخبه اطلاعاتی نمیدید ولی بخدا سازمان ما راه ارتباطی با داعا نداره و میگن خودت پیگیر باش، خواهش میکنم لطفا این مشکل بنده را بررسی کنید، تا بتونم پروژه ام را شروع کنم. خدا خیرتان بدهد، حامد ابراهیم زاده شماره ملی 1360244980
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متوجه نمیشوم چرا سازمان شما راه ارتباطی ندارد؟ نماینده نخبگانی که شماره شخصی تمام مسئولان مرکز نخبگان را دارد چطور ادعا میکند راه ارتباط برقرار کردن ندارند؟ بفرمایید تشریف بیاورند و پیگیر کار نخبه های سازمانشان شوند.

دانشیار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
ببخشید من پزشک هستم و درخواستم را ک مطرح کردم شما فرمودید با بنیاد مکاتبه کنم . به بنیاد ک زنگ میزنم میگویند ما اجازه ارسال معرفی نامه به نیروهای مسلح برای فارغ التحصیلان علوم پزشکی را نداریم. چون نیروهای مسلح فعلا برنامه ای برای پذیرش پزشکان ندارد. و باید همچنان منتظر بمانید. چگونه بنده باید پیگیری نمایم؟ از نظر نیروهای مسلح مانعی برای پذیرش ما وجود دارد یا خیر؟ کد ملی بنده 4040216202
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از طریق بنیاد نخبگان در ستاد کل پیگیری نمایید. 

احسان مشکل گشا ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
سلام مدارک پایان کارم را شهریور پست نموده ام.اما تا کنون هیچ اطلاعی از وضعیت ان ندارم و تا کنون موفق به قراری تماس با گدشت 3 ماه نشده ام.خواهشمند است فقط به من اعلام نمایید مدارکم آیا مشکلی دارد یا خیر؟سپاس از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، ۲ هفته دیگر پیگیری کنید در دست اقدام است.

مصطفی خزائی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹
سلام وقت بخیر، با توجه به اینکه اخیرا به سازمان پدافند غیرعامل کشور معرفی شدم و پروژه های این سازمان با رشته بنده همخوانی ندارد، امکانش هست بنده را به مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی معرفی کنید؟ بنده با این مرکز صحبت کرده ام قرار است نامه اعلام نیاز بدهند و پروپوزال من را هم تایید کرده اند، خواهشمندم اگر امکان معرفی به این مرکز وجود دارد اقدامات لازم را مبذول فرمایید، ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، نامه عدم نیاز از سازمان فعلی بگیرید و با نامه اعلام نیاز آنرا برای مرکز نخبگان ارسال نمایید.

سعید آقاعزیزی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰
با سلام بنده حدود یک ماه پیش نامه عدم نیازم برای شما ارسال شد و در همون تاریخ دو باره فرم معرفی به سازمان بکار گیرنده پر کردم ولی هنوز خبری نشده لطفا پیگیری کنین این موضوع رو هم الان نزدیک یک ساله احراز نخبگی من اومده ولی همش معطل این اداره و اون اداره شدم اعزام دی ماه رو هم از دست دادم تو رو خدا کمک بفرمایین بینهایت تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سید ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
با سلام و آرزوی سلامتی برای شما غزیزان....نامه پایان کار بنده سه ماه پیش از طرف سازمان برای مرکز نخبگان ارسال شده و دو سه روز بعدش هم بقیه مدارک رو خودم با پست ویژه فرستادم... لطفاً بررسی کنید که وضعیت کارت پایان به خدمت بنده به چه صورت است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

دانشیار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
عذر خواهی میکنم مجدد سوال میپرسم. شماره تماسی جهت ارتباط با بنیاد نخبگان در ستاد کل وجود دارد ک مشکلم را پیگیری نمایم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

خیر شماره ای از آنجا ندارم. 

میلاد ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳
سلام و خسته نباشید بنده میلاد چیذری به شماره ملی 0440159024 هستم. برگه سبز 1 بهمن رو آپلود کردم و هنوز پیامی در مورد تغییر تاریخ به 1 دی به دست من نرسیده است لطفا پیگیری بفرماید اگر زحمتی نیست چون خیلی نزدیک هستیم به تاریخ اعزام و برگه سفید رو باید اخذ کنم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

پیمان کریمی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱
با سلام خواهشا اینبار جواب دهید بسیار زمان کمی برای تصمیم گیری دارم. بنده درقسمت پرسش‌های متداول مطالب مربوط به جایگزینی پروژه کسر خدمت رو مطالعه کردم که این مطالب با شنیده‌های من از کسانی که پیشتر از این طرح استفاده کرده‌اند مغایرت دارد. بنده چندین بار به مدت یک ماه از طریق وبسایت و تلفن سعی در برقراری ارتباط داشتم ولی متاسفانه این امکان برای من فراهم نشد. با توجه به زمان بسیار محدودی که دارم، از مدیر سایت خواهش میکنم به این سوال من پاسخ داده شود. نامه نخبگی بنده در تاریخ 99/08/21 برای داعا ارسال شده است. شروع به کار پروژه کسر خدمت اول بنده سال 97 و اتمام آن سال 98 بوده است. و در موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، برای بنده 9 ماه کسری در نظر گرفته شده است. در حال حاضر نیز در حال انجام یک پروژه کسر خدمت دیگر از همان شرکت هستم و تا 2-3 هفته دیگر دفاع خواهم کرد. در صورتی که مجموع کسری بنده بین 16 تا 19 ماه شود، این امکان برای بنده فراهم است که از طرح جایگزینی پروژه کسر خدمت با پروژه جایگزین خدمت استفاده کنم یا خیر.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هر بار هر نخبه ای که پیام دهد پاسخ میدهم. پروژه هایی که شروع به کار آنها از سال ۹۷ و ماقبل آن باشد مورد تایید است. 

دانشیار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳
با سلام فرمودید شماره تماسی جهت ارتباط با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ندارید. پس چگونه بتده مشکلم را پیگیری کنم. ممنون میشوم اگر راهنمایی فرمایید. حضوری باید بیایم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶

میتوانید حضوری تشریف ببرید آنجا

پیمان کریمی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
با سلام مجدد من در حال حاضر در حال انجام پروژه کسر خدمت در یک شرکت وابسته به وزارت دفاع هستم. جهت تبدیل پروژه کسر خدمت به پروژه جایگزین خدمت مسول مربوطه از بنده کد نخبگی خواستن. من تنها چیزهایی که دارم تاریخ ارسال نامه (1399/08/21) و شماره نامه (15/18045) معرفی از بنیاد به داعا هست. در صورت امکان میخواستم در این مورد راهنماییم کنین.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این تبدیل برای ورودی های جدید انجام نمیشود.

کاظم رحمانی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
سلام و وقت بخیر. لطفا جواب بدین، من چند باره پیام میدم و زنگ میزنم کسی پاسخ گو نیست. من پیامک تایید دی ماه واسم اومده ولی برگه سبز تاریخش 1 بهمن هست و واسه گواهی رفع غیبت اقدام کردم که جواب دادین که به خاطر گزارش پیشفرت کار نمیتونین واسم صادر کنین. در طی 1 ماه گذشته دانشگاه ها تعطیل بودن واسه همین امکان مراجعه به دانشگاه بقیه الله واسه ارسال گزارش پیشرفت کار نبود و به همین دلیل تاخیر خورد. حالا با این اوصاف وضعیت خدمتی من چی میشه؟ آیا با این غیبت و برگه سبزی که واسه 1 بهمن دارم میتونم آموزشی دی شرکت کنم؟ اگه اقدامی هست لطفا انجام بدین.ممنونم کاظم رحمانی کد ملی 0720216826
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله اون غیبت برایتان رفع میشود درخواست گواهیرفع غیبت دهید. 

محمدرضا ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶
با سلام و احترام. بابت پاسخ های شما به سوالات نخبگان وظیفه از شما متشکرم. سوال من اینه که اگر کسی سابقه خدمت عادی داشته باشد، برای ارائه سوابق خدمتی از کدام قسمت وبسایت باید اقدام کند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها سوابق خدمتی) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌

مرتضی - شماره پرونده : 991191 ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲
با عرض سلام، ادب و خسته نباشید اینجانب یک سوالی در رابطه با شروع کار از خدمتتان داشتم چند بار از طریق تماس با ما و شماره ها اقدام نمودم ولی جوابی دریافت نکردم. به همین واسطه از این طریق خدمتتان پیام می دهم. بنده به سازمانی که اعلام نیاز داشته ام معرفی شده ام.همچنین قبل از دریافت نامه معرفی به سازمان، نامه اعلام نیاز به همراه پروپوزال تصویب شده سازمان ضمیمه پرونده شده بودند و سپس بعد از آن بنده نامه معرفی به آن سازمان را دریافت کردم با توجه به موارد بالا آیا لازم است نامه ای یا مورد دیگری از طرف سازمان جهت شروع به کار خدمتتان آورده شود؟ با تشکر شماره پرونده : 991191
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مجدد پروپوزال و نامه تاییدیه و CD را ارسال نمایید. 

احسان سیاح ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸
با عرض سلام و احترام با توجه به اینکه بیشتر از یک ماه از ارسال مدارک بنده برای تشکیل پرونده میگذره اما هنوز پرونده بنده تشکیل نشده است و اطلاعی از وضعیت خودم جهت معرفی به سازمان ندارم. خواهشمندم بنده رو راهنمایی فرمایید کد ملی : 1810272629 ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴

درخواست معرفی به سازمان را هم تکمیل نموده اید؟

 

احسان سیاح ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰
با عرض سلام مجدد بله درخواست معرفی به سازمان هم تکمیل کردم. کد پیگیری فرم معرفی به سازمان هم دریافت کرده ام.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵

بایستی منتظر نامه خود بمانید. 

فرزانگان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
با سلام و احترام. اینجانب بهزاد فرزانگان با کد ملی 1250041511 هستم. پایان کارم 1 مهر بود و مدارک برای داعا به صورت کامل طبق رویه تحویل درب نگهبانی دادم. درخواست پایان کار هم آبان ماه دادم ولی خبری نشد. من برای کارم نیاز به کارت پایان خدمت دارم. هر روز دارم قول می دم که هفته بعد میارم. لطف می کنید بفرمایید توی چه وضعیتی هستم. ارسال شده برای وظیفه عمومی. می دونم شما هزار بار نوشتید به دبیر خونه زنگ بزنید. به پیر به پیغمبر ما زنگ میزنیم ولی همیشه اشغال. شما جوان مردی کنید ببینید پرونده ما به کجا رسیده.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک و پرونده شما در صف پایان کار است.

مصطفی اسماعیلی شایان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
با سلام. اینجانب با مراجعه به پلیس + 10 برگ سبز جدید دریافت کردم. آیا لازم است بارگزاری کنم در سایت؟ پیغامی می دهد مبنی بر اینکه شما قبلا ارسال کرده اید! ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید. متشکرم 0012855561
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳

اصلاح شد دوباره بارگذاری کنید.

اسماعیل فتاحیان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷
سلام و وقت بخیر، برای بنده از مرکز نخبگان نیروهای مسلح پیامک اعزام به دوره آموزشی ویژه نخبگان به تاریخ 1/10/1399 آمده است، قبلا برگ سبز اعزام به تاریخ 1/8/1399 را در سایت بارگذاری کرده، پس از آن بنده به سازمان وظیفه عمومی تهران مراجعه کرده و برگ سبز جدید به تاریخ اول دی دریافت کرده اما امکان بارگداری مجدد وجود نداشته، همچنین در برگ سبز جدید به مدت 90 روز برای بنده غیبت ثبت شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید در این مرحله چه کاری باید انجام بدهم؟ مشکل رفع غیبت را چگونه حل کنم؟ با تشکر اسماعیل فتاحیان
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹

اصلاح شد دوباره برگه سبز خود را بارگذاری کنید.

اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

‌‌‌‌‌‌‌

امیرحسین جعفری ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام اینجانب امیرحسین جعفری مهدی آباد به شماره ملی ۳۰۴۰۱۰۰۱۱۴ درخواست صدور گواهی اجازه استخدام به عنوان هیئت علمی داده بودم اما تا کنون اقدامی نشده. خواهشمندم با توجه به مهلت اندک باقیمانده جهت ارسال مدارک به وزارت بهداشت، این موضوع را با اولویت پیگیری فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

جاوید ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴
با سلام، من در تاریخ 11 آذر فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده رو پر کردم و گفته شد که 10 روز بعد مجدد اقدام کنم برای ارسال فرم، اما امکان ارسال مجدد فرم در سامانه نیست، چون پیغام شما این فرم را قبلا پر کرده اید در سامانه ذکر میشه. تماس هم گرفتم موفق به مکالمه نشدم. کد ملی: 0310859867 -- ممنون میشم راهنمایی بفرمایید بنده رو.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمد سوادکوهی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶
با سلام. بنده به شماره ملی ۴۹۸۰۱۵۹۷۴۵ به سازمان جغرافیا معرفی شدم. امروز با آقای دژ صحبت کردم گفتن پروپوزال شما در سازمان تایید شده و فرستادیم برای موسسه، گفتند در موسسه یکماه تصویبش طول میکشه! میشه راهنمایی کنید که من میتونم دوره آموزشی دیماه رو شرکت کنم یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸

شرکت کنید بلامانع است

سید محسن هاشمی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴
سلام. از 14 مهرماه که مدارک صدور کارت رو درب دانشگاه تحویل دادم منتظر کارت هستم. متاسفانه خیلی هم ایمیل و تماس گرفتم ولی پاسخگو نیستند داعا. آیا مدارک مشکل داشته که این همه طول کشیده؟؟ در ضمن هنوز در سامانه نظام وظیفه وضعیت اعزام برای من ثبت نشده. پروژه من دیماه 96 شروع شد و اونموقع دانشحو بودم. آیا این مسئله طبیعی هست؟ شماره ملی 0590033263. شماره پرونده 961040
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در تاریخ ۱۹/‏۰۸/‏۹۹‬ ارسال شده برای نظام وظیفه

 

مهدی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷
سلام، من شهریور ماه به نخبگان نیروی مسلح معرفی شدم در آن زمان فارغ التحصیل ارشد بودم، برگه سبز گرفتم و آپلود کردم شما تاریخ اعزام را در epolice از 1 آبان به 1 دی تغییر دادید و بعد در دوره ی دکتری قبول شدم و هنوز غیبت نخورده ام و می توانم معافیت تحصیلی خودم رو فعال کنم. از آنجا که هنوز پروپوزال تصویب نکرده ام این کار را انجام بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷

برای معافیت تحصیلی گرفتن بایستی انصراف دهید. 

حسین فتاحیان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۳
سلام و وقت بخیر، اینجانب حسین فتاحیان (کد ملی: 2200732457) از مرکز نخبگان نیروهای مسلح پیامک اعزام به دوره آموزشی ویژه نخبگان به تاریخ 1/10/1399 دریافت کرده ام، قبلاً برگ سبز اعزام به تاریخ 1/8/1399 را در سایت بارگذاری کرده بودم، پس از آن به سازمان وظیفه عمومی تهران مراجعه کرده و برگ سبز جدید به تاریخ اول دی دریافت کرده ام اما امکان بارگذاری مجدد وجود ندارد، همچنین در برگ سبز جدید غیبت ثبت شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید در خصوص ثبت برگ سبز جدید و مشکل رفع غیبت با تشکر حسین فتاحیان (کد ملی: 2200732457)
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمائید. ‌‌‌‌‌‌‌

حسین فتاحیان ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲
ممنون از پاسخگویی شما. در هنگام ثبت برگ سبز جدید با این مشکل بر خوردم که این فرم قبلاً ثبت شده است. لطفاً راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

اصلاح شد برج ۱۰ را آپلود کنید

مهدی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷
با سلام و احترام، ممنونم از پیگیریهای شما، من برگه سبز که تاریخ اعزام ان اول بهمن هست رو در سایت بارگزاری کرده ام، اما هنوز از تغییر تاریخ اعزام ان به اول دی اطلاعی ندارم، باید اقدامی انجام دهم یا منتظر باشم؟ نگران نیامدن برگ سفید هستم. ملی، ۰۸۸۹۸۲۴۹۶۷ سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

ابوالفضل مشایخی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳
با عرض سلام و وقت بخیر .نخبگی من این هفته در سامانه بنیاد نخبگان احراز گردید.آیا برای تشکیل پرونده اصل برگ سبز نیز باید با پست ارسال گردد یا فایل تصویر آن در لوح فشرده کفایت میکند؟ خیلی ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بارگذری آن در سایت و اسکن آن در لوح فشرده کفایت میکند. 

علی خواستار ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸
با سلام و احترام بنده 3 ابان درخواست معرفی به سازمان دادم ، نامه در تاریخ 22 آدر به دستم رسیده و تاری خود نامه مربوط به 12 ابان هست. با مرکزی که معرفی شضدم تماس گرفتم و تلویحا اعلام کردند که به رشته بنده نیازی ندارند ولی شخصی که باید امور اداری انجام بده در اون مرکز این هفته حضور نداره. در نامه قید شده ظرف یکماه تعیین تکلیف بشه. الان با توجه به این مسئله بنده چقدر فرصت دارم تا نامه عدم نیاز سازمان اولی رو بگیرم؟ مشکلی پیش نمیاد؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی ببرایتان پیش نمیاید، نامه عدم نیاز بگیرید. 

مهدی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷
من همان طور که گفتم برگه سبز رو آپلود کردم و اعزام من از 1 آبان به 1 دی تغییر کرده از آنجا که به 1 دی نزدیک می شویم برای جلوگیری از غیبت خوردن، شما این تاریخ را تمدید می کنید یا لازم است مجدد برگه سبز بگیرم و آپلود کنم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز بگیرید و بارگذاری کنید.

محمد حسینی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۶
سلام وقت بخیر بنده محمد حسینی کد ملی 0560060793 در تاریخ 25 آبان 99 برای تشکیل پرونده به داعا اقدام کردم.و برگه اعزام(آپلود در mned) و برگه اعلام نیاز از سمت شرکت دانش بنیان و سیدی را تحویل دادم.تاریخ اعزام بنده 99/10/01 می باشد. بنده به کدام سازمان معرفی شده ام؟؟؟؟!!!!! شارژ حساب کاربری پستی هم انجام داده ام ، اما نامه معرفی برای من پست نشده است.!!!!!
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

جهانگیر ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۲
با سلام و احترام ضمن خسته نباشید به مدیر سایت خواهشمند است در صورت امکان بنده را نسبت به وضعیت دریافت مدارک پایان کار ارسالی با پست مطلع نمایید. کد ملی: ۶۴۶۰۰۳۵۵۳۹ همچنین یک سوال داشتم؛ زمان تایید پایان کار تا صدور کارت پایان خدمت معمولا چقدر است؟ با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

سبحان ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵
با سلام، سبحان مهدوی به شماره ملی 5000016599 هستم. بنده حدود 5 ماه پیش دفاع کرده ام و تا دو ماه پیش سازمان بکارگیرنده نامه ی پایان کار بنده را برای شما ارسال نکرده بود. بنده حدود دو ماه پیش مدارک پایان کار و صدور کارت را حضوری تقدیم کردم و در آن روز هنوز نامه ی پایان کارم به دست شما نرسیده بود. سازمان بکار گیرنده اعلام کرده که نامه را ارسال کرده است. در صورت امکان خواهشمندم وضعیت بنده را اطلاع بدهید که پرونده ی اینجانب در چه مرحله ای قرار دارد. مشخصات نامه ی پایان کار ارسالی شماره نامه پایان کار 6538/024/ ب ط / 53432 مورخ 99/08/17
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این ماه به نظام وظیفه ارسال میشود.

خواهشا پاسخ دهید ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸
سلام برگه ی سفیدم رو گرفتم معاف از رزمی دارم آیا اموزشیم میشه 15 روز؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی از مرکز آموزش بپرسید. 

مرتضی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
سلام من با شماره ملی 0890200424، دو هفته قبل با تماس با داعا مشکلی را مطرح کردم و درخواست کردم اسم رو در لیست آموزشی دی ماه قرار دهند، دیروز پیامکی از نظام وظیفه دریافت کردم برای دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش ( برگ سفید)، توی سایت نظام وظیفه هم وضعیتم اعزام به خدمت و تاریخ اعزام 1 دی خورده است. خواستم ببینم آیا با درخواست من موافقت شده است؟ و اینکه من موقع تشکیل پرونده مدرک تکمیلی بسیج را ارائه داده ام. ممنون از پیگیری شما و بفرمایید لازم بنده کاری انجام بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر پیام دریافت کرده اید بله، همه کسانی که تایید شده اند برای اینکه بایشستی تاریخ اعزام بخورند بایستی برگ اعزام دریافت کنند.

محمد ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و احترام، بنده برای اعزام آموزشی دی‌ماه درخواست نداده بودم، اما برگ سفید اعزام به مرکز آموزش شهید مدرس کرج در اول دی برای من صادر شده است. با توجه به اینکه در مرحله نگارش و تصویب پروپوزال در سازمان هستم و باید به سازمان رفت و آمد داشته باشم امکان شرکت در آموزشی دی را ندارم. خیلی ممنون می‌شوم راهنمایی بفرمایید که می‌توانم در آموزشی دی شرکت نکنم و برای تیر درخواست بدهم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این پیام برای خیلی از دوستانی که ثبت نام نکرده اند هم ارسال شده ‌‌‌، در صورت عدم ثبت نام و دریافت این پیام، به این پیام عتنایی نکنید. 

0014038382 ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
سلام، من پروپوزالم تصویب شده ( امضا شده)و نامه ی شروع به کارم به نخبگان خورده که تحویل دادم دم در به مسئول نخبگان، امروز دوباره زنگ زدم به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور( مرکز مطالعات) جهت پیگیری نامه ی نخبگان مسئولش آقای صارمی میگه باید روی پروپوزال کار کنی باز ما جلسه ی دفاع بگذاریم تا نهایی شود، چرا خلاف مقررات عمل می کنند؟ وقتی امضا زدند، جلسه ی دفاع گذاشتند و تصویب کردند و نامه ی شروع به کار من زده شده باز میگن روی پروپوزال باید کار کنی!! در صورتیکه تصویب کردند!!! لطفا پیگیری بفرمایید که چرا خلاف روال عمل می کنند؟!
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمد رحمانی سرجمعی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸
با سلام و عرض خسته نباشید. بنده آموزشی نخبگان را در دی ماه 1399 باید بروم و برای این کار بنده میخواستم برگ سبز خود را در سایت آپلود کنم ولی پس از ارسال فرم سایت به من کد پیگیری نداد و خطا داد. هم اکنون نمیدانم که آیا برگ سبز من در سایت بارگزاری شده است یا نه خواهشا اگر بارگزاری شده است شماره پیگیری آن را به من بدهید و اگر نشده است خواهشا فرم را برای من باز کنید تا دوباره آپلود کنم زیرا در حال حاضر نوشته است که « شما این فرم را قبلا پر کرده اید» با تشکر کد ملی:4420427272
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

امید احمدی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳
سلام و عرض ادب اینجانب برگ سبز خود را در مرداد ماه در سامانه آپلود نمودم و کد رهگیری دریافت کردم، زمان اعزام بنده نیز 1 اسفند ماه می باشد، با پیگیری از سازمان نظام وظیفه، وضعیت مشمول: در حال اعزام می باشد، در حالیکه باید یگان خدمتی را "مرکز نخبگان" اعلام میکرد، خواستم در صورت امکان لطف کنید، پیگیری نمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از تاریخ درج شده روی برگ اعزامتان به بعد کد خدوتی و محل آن مشخص می‌شود. 

اکبرزاده ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴
با سلام و احترام، بله من همونطور که نوشتم اردیبهشت یا خرداد ماه برای رفع غیبت اقدام کردم، با خانم کاربین هم صحبت کردم وای هنوز با این فرصت کم امکان دریافت برگ سبز رو‌ ندارم میشه بفرمایید من میتونم از دژبانی رفع غیبت دریافت کنم تا کارهارو سریعتر انجام بدم؟ یا راه دیگه ای هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، صدور برگ سبز برای نخبگان اصلاً ارتباطی با غیبت و… ندارد. بله تشریف بیاورید.

فرزانگان ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹
سلام برادر. مدارک پایان کار افرادی که توی صف پایان کار هستند تقریبا کی ارسال میشه؟ قبلا می گفتند دوبار در ماه ارسال میشه یه بار وسط ماه یه بار آخر ماه. با توجه به اینکه 19/9/99 یه سری پایان کار برای نظام وظیفه ارسال شده آخر ماه سری جدید ارسال میشه؟ با سپاس از شکیبایی که در جواب دوستان دارید
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله ارسال می‌شود.

علیرضا افضلی نائینی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
با سلام و احترام درخواست نظام وظیفه دانشگاهی (پروژه جایزین خدمت) ایجانب علیرضا افضلی نائینی به شماره ملی ۰۰۱۹۰۲۹۹۱۸ در سامانه سینا تایید و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ به شماره نامه ۱۵/۱۸۶۶۷ برای دانشگاه عالی دفاع ارسال شده است. پیامی که سامانه سینا به بنده داده است به این ترتیب می‌باشد که ایمیلی به بخش نخبگان دانشگاه زده تا زمانی به بنده اختصاص دهند تا مدارک مربوط را ارائه دهم. لذا خواهشمندم زمانی را برای بنده ارائه دهید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است.

مهدی شیری چیان ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
با سلام اسم بنده در لیست آموزشی دی ماه بوده و پیامک مربوط را دریافت کردم و برگه سبز خود را بارگزاری کردم به تاریخ 1 دی 99 امروز برای دریافت برگه سفید اقدام کردم و متاسفانه محل آموزشی بنده نیروی انتظامی مشخص شده است من الان باید چیکار کنم؟ شماره ملی 0014792958
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را بارگذاری نمایید و هیچ اقدام دیگری نکنید.

جواد زمانی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
با سلام اینجانب با کد ملی 1729879411 در دوره شهریورماه در دوره آموزشی شرکت کردم. ولی برای من پیامک آمده که جهت اعزام به آموزشی و تعیین محل به پلیس + 10 مراجعه کنم. به پلیس +10 هم تماس گرفتم گفتن که آموزشی شما یکم دیماه خواهد بود. باید من چکار کنم . آیا به نظام وظیفه مراجعه کنم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

توجهی به پیام نکنید.

علی سبزعلی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
سلام. وقت بخیر. بنده در هنگامی که دانشجو دکتری بودم اقدام به اخذ پروژه جایگزین خدمت از طریق بنیاد نخبگان نمودم. در حال حاضر نیز در سازمان جغرافیایی ارتش در حال انجام پروژه هستم. بعد از فارغ التحصیل و صدور مدارک به پلیس + 10 مراجعه کردم و برای دریافت برگ سبز اقدام کردم. سپس برگ سبز را در سایت نیز آپلود کردم. ولی دیروز به بنده پیامک آمد که برای دریافت معرفی نامه به پلیس + 10 مراجعه کنم. بعد از مراجعه متوجه شدم که باید برای 1 دی 99 به آموزشگاه شهید جوادنیا قزوین مراجعه کنم. ظاهرا بعد از دریافت برگ سبز برای بنده فرآیند سربازی معمول اجرا شده است. لطف کنید بفرمایید بنده در حال حاضر چه کار کنم؟ اگر مراجعه نکنم مشکلی پیش نیاید. با تشکر از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌‌‌‌برگ سبز را باگذاری کنید. نیازی به حضور در مرکز آموزش ندارید.

مجید باقریان ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲
با سلام بنده دو ماه پیش برگه سبز را در سایت بارگزاری کرده بودم، الان از نظام وظیفه پیامک اومده که برم پلیس +10 برگه سفید بگیرم، الان باید چه کرد؟ اگر غیبت بخورم کی باید در سایت گواهی رفع غیبت را ارسال کنم، وقتی خواستم آموزشی ثبت نام کنم؟ و آیا موقع آموزشی رفتن از طرف داعا باید دوباره برگه سبز گرفت و در سایت بارگزاری کرد؟ مجید باقریان-037105578
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

بله بایستی مجدد برگ یبز گرفت اما نیازی به بارگذاری مجدد نیست.

ناصر ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴
با سلام و خسته نباشید، بنده مدارک پایان کارم را با کد ملی 1360129685 به صورت حضوری دو ماه پیش تحویل دادم، واقعا هر چی زنگ میزنم جواب نمیدین ، در ضمن من در طبقه منفی دو کار میکنم انتن ندارم تا تماسی اگر از طرف شده باشد را دریافت کنم لطفا و خواهش بفرمایین مدارک من در چه مرحله ای است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌‌‌‌با شما تلفنی صحبت شد. 

0920785093 ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
سلام بزرگوار جناب چرا جواب سوال بنده را نمیدهید؟ دوستانی که تکمیلی دارند و پیامک 1 دی را دریافت کرده اند آیا باید به پلیس +10 برای دریافت معرفی آموزش مراجعه کنند یا خیر؟ دیروز برای بنده از نظام وظیفه پیامک اومده ولی نمیدونم چه اقدامی انجام بدم. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جواب این سوالات را بارها دادم، تمام دوستانی که ثبت نام انها تایید شده بایستی تاریخ اعزام بخورند برای همین بایستی برگ سبز جدید دریافت کنند. 

علی سعادت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
عرض سلام وادب.ضمن تشکر از پاسخگویی شما عزیزان.بنده گواهی تکمیلی بسیج را ارسال نمودم و برگ سبز به تاریخ 01/12/1399 را نیز بارگزاری کردم. دیروز برای بنده پیامک اخذ معرفی نامه از پلیس +10 ارسال شده است. باتوجه به گواهی تکمیلی بسیج آیا بنده باید اقدامی انجام دهم. با تشکر از راهنمایی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برگ اعزام جدید دریافت نمایید.

لطفا پاسخ بدین ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با سلام و احترام اینجانب مهدی فلاح با کد ملی 1639921109 برگ اعزام ام رو ده روز پیش به تاریخ اول بهمن ماه دریافت و تو سایت بارگذاری کردم اما تو سامانه سخا تاریخ اعزام برای اول دی ماه هنوز اصلاح نشده پیامک مراجعه به پلیس +10 برای دریافت معرفی نامه به مرکز آموزش هم دیروز دریافت کردم چند بار پیام دادم پاسخ ندادین ممنون میشم راهنمایی کنید و پاسخ بدین.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چند بار این سوال را پاسخ دادم، بعد از تاریخ درج شده در برگ سبز اصلاح میشود.

محمدرضا ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام برای فراموشی رمز عبور اقدام کردم ولی خطای There Was a Problem In Sending Email رو می ده لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

با شما تماس گرفته شد.

محمدرضا مستشاری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
سلام و وقت بخیر. برای من اس ام اس وظیفه عمومی ارسال شده. میخواستم بپرسم دی ماه اعزام هستم؟ 0016743113
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

بله اعزامید. 

حامد پورحشمتی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱
سلام. بنده پورحشمتی هستم به شماره ملی 2730049691. بارها تماس گرفتم و پیام گذاشتم ولی کسی پاسخ نمی دهد. از آبان ماه درخواست گواهی عدم منع استخدام برای جذب هیئت علمی را ثبت کردم. اوایل آذر از نخبگان با من تماس گرفتند ولی تا الان گواهی به دست من نرسیده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

علی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
سلام. پیشنهاد آقای اکبر خیلی خوب است. پرونده‌هایی که برای نظام وظیفه ارسال می‌شوند و یا پرونده هایی که نقص دارند را در یک لیست در سایت قرار دهید. باور کنید بسیاری از پیام‌ها و بارکاری شما کم خواهد شد.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

چشم من حتماً این پیشنهاد را منتقل میکنم.

مصطفی غلامرضایی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
سلام و عرض وقت بخیر بنده مهرماه مدارک را به دانشگاه دفاع ملی پست نمودم و اطمینان حاصل کردم که رسیده است. ولی از آن به بعد از هر طریقی (تلفنی، تماس با ما،کامنت) تلاش می کنم موفق به ارتباط نمی شوم و کسی پاسخگو نیست، خواهشمندم لطف کنید بفرمایید مدارک بنده ارسال شده است به نظام وظیفه یا خیر؟ پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم. (کدملی: 4420190221 و شماره پرونده: 971865) خواهش می کنم جواب منم بدید از بلا تکلیفی در بیام، نمی دونم چرا روند طولانی شده، نقص مدرک بوده یا مشکل دیگری؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شماآماده ارسال به سازمان وظیفه عمومی است. 

نیما ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
با سلام و احترام سوالی در مورد دوره آموزش دی ماه داشتم. من امروز از طرف سازمان وظیفه پیامک صدور برگ سفید دریافت کردم. برگ سفید هم برای دوره دی ماه مرکز نخبگان صادر شده. با توجه به این که از طریق سایت در این دوره ثبت نام نکردم و پروپوزال من هم هنوز در مرکز نخبگان ثبت نشده، آیا مجاز به شرکت در این دوره هستم؟ و در صورت عدم شرکت آیا غیبت برای من رد نمی شود؟ پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت عدم ثبت نام برای آموزشی اعتنایی به پیامک نظام وظیفه نکنید. 

محمدرضا مستشاری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
سلام مجدد. ممنون از پاسخگویی شما. با توجه به اینکه گفتید اعزام هستم، من اس ام اس مرکز نخبگان رو دریافت نکردم الان میتونم برم برگ سفید بگیرم؟ مشکلی پیش نمیاد؟0016743113
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

خیر مشکلی پیش نمیاید. 

مسعود نیک بخت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
با سلام عرض خسته نباشید اینجانب مسعود نیک بخت 5640036168 برگه سبز برج 8 را بارگزاری کردم. بعدا در سامانه سخا به صورت اتوماتیک اعزام بنده به دی ماه تعویق داده شد. اکنون تازه پروپوزال را برای داعا ارسال کرده و برای دی ماه درخواست اموزشی در سایت داعا ندادم. اکنون از طرف نظام وظیفه پیامک اعزام به اموزش دیماه برای بنده ارسال شده است. لطفا راهنمایی فرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که ثبت نام نکرده اید، به پیامک نظام وظیفه اعتنایی نکنید.

علی سعادت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷
عرض سلام وادب.تشکر فراوان از پاسخگویی شما عزیزان.بنده قبلا برگ سبز به تاریخ 01/12/1399 را بارگزاری کردم و برای بارگزاری برگ سبز به تاریخ 1399/10/01 با خطای شما قبلا این فرم را تکمیل کرده ای مواجه میشوم. همچنین گواهی دوره تکمیلی بسیج را ارسال نموده ام. دیروز برای بنده پیامک اخذ معرفی نامه از پلیس +10 ارسال شده است.لطفا در این خصوص راهنمایی کنید: 1- برگ سبز جدید به تاریخ 1399/10/01 را چگونه بارگزاری کنم؟ 2- باتوجه به گواهی دوره تکمیلی بسیج آیا باید معرفی نامه و برگ سفید را از پلیس +10 اخذ کنم؟ 3- باتوجه به گواهی دوره تکمیلی بسیج آیا باید در روز اول دوره آموزشی حاضر باشم؟ با تشکر از راهنمایی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

نیازی به حضور در مرکز آموزش ندارید. ‌‌‌‌‌‌‌

محسن ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
با آرزوی صحت و سلامتی شما سرور گرامی بنده درست است که زیاد پیام میدهم و پیگیرم و آن هم به دلیل مشکلاتی است که تاخیر صدور کارت برایم فراهم کرده است. از شما استدعا دارم بررسی بفرمایید که این مدارک من که کاملا تکمیل بوده و تلفنی مطمئن شدم اوکی هست آیا به نظام وظیفه ارسال شده است یا خیر. ممنونم. شماره ملی 2994082861 و شماره پرونده 961328
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

عزیز اگر نقصی داشته باشد با شما تماس میگیرند. 

فرید ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲
سلام و وقت بخیر و آرزوی توفیق و سلامت ببخشید بنده نامه پزشک متخصص و آزمایش رو به مرکز نخبگان ارسال کرده ام و به دلیل بیماری امکان حضور در دورۀ آموزش دی‌ماه رو ندارم. لطف کنید راهنمایی بفرمایید باید به چه صورت عمل کنم؟ با تشکر کد ملی ۱۲۶۲۱۲۰۴۲۱
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

امکان انصراف وجود ندارد. در صورت وجود مشکل در بهداری یگان مطرح کنید.

محسن مروت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷
سلام عذر میخوام من هنوز شروع به کارم ثبت نشده ولی برای دوره اموزش دی ثبت نام کردم میخواستم ببینم من حتما باید بعد از شروع به کار دوره اموزشی برم یا قبلش برم مشکلی نیست ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

بعد از ارسال شروع به کار به نخبگان میتوانید به آموزشی بروید

مجتبی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴
با سلام اینجانب مجتبی ریاحی با کد ملی 2240043423 میباشم. مدارک پایان کار خود را ارسال کردم. لطفا به من اطلاع دهید در چه مرحله ای میباشد. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

شهریار ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰
با سلام و عرض احترام، بنده 16 ماه پروژه کسر خدمت دارم و به تازگی پس از احراز نخبگی، نیروی انسانی ناجا برای شما ارسال کرده است. آیا همین مقدار کسری خدمت کفایت میکند یا قانون جدیدی در این خصوص وضع شده است؟ سپاس از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵

شروع به کار پروزه های کسری شما حداقل باید قبل از ۹۷ باشد علاوه بر آن باید حداقل ۴ ماه پروزه جایگزین بگذرانید تا ۲۱ ماه شما تکمیل شود.

نیما قربانی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵
با سلام و احترام. بنده نیما قربانی هستم به شماره ملی 2080444859. بنده قبلا در سایت مرکز نخبگان برگه سبزم به تاریخ 1 مهر رو آپلود کردم و برای آموزشی دی ماه از طریق سایت ثبت نام کردم و پیامک تاییدیه هم دریافت کردم، تاریخ اعزامم در سایت epolice.ir نظام وظیفه هم در حال حاضر دی ماه هست. اما هنوز در مرحله تعیین موضوع با سازمان مورد نظرم هستم و پروپوزالم آماده نشده. از طرفی پدر و مادرم مشکوک به کرونا بودند و بنده اومدم به شهرستان تا بهشون کمک کنم و شرایط شرکت در این دوره رو ندارم. در پیام‌ها چند بار خوندم فرمودید اگر پروپوزال حداقل در سازمان تصویب نشده، نباید در آموزشی شرکت کنید. میخواستم جهت اطمینان بدونم با توجه به اینکه امروز بنده پیامک تایید جهت دریافت برگه سفید رو هم دریافت کردم، اگر در این دوره شرکت نکنم مشکلی برای بنده پیش نمیاد؟ نیازی نیست کاری انجام بدم؟ میتونم برای دوره های بعدی ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱

خیر تا زمانی که شروع به کار شما از طرف سازمان برای نخبگان ارسال نشده باشد نباید در آموزشی شرکت کنید.

بله در دوره های بعدی ثبت نام کنید

حسین فتاحیان ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷
عرض سلام وادب. تشکر فراوان از پاسخگویی شما. بنده برگه سفید جهت شرکت در دوره آموزشی ویژه نخبگان اول دی ماه را دریافت کرده ام. پروپوزال اینجانب در سازمان بکارگیرنده تصویب شده اما هنوز نامه شروع بکار برای نخبگان از طرف سازمان بکارگیرنده ارسال نشده است. با این وجود، آیا می توانم در این دوره شرکت کنم؟ با تشکر حسین فتاحیان (کد ملی: 2200732457)
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵

خیر ابتدا شروع به کار شما باید به دست سازمان برسد.

مسعود شیرازی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵
با سلام و خسته نباشید. بنده بارها با شماره تماس های مرکز نخبگان تماس گرفتم اما همیشه اشغال است. من سه ماه پیش مدارک پایان کار را برای مرکز نخبگان ارسال کردم و بعد از چند روز هم سازمان، نامه پایان کار را ارسال کرده است. اما هنوز کارت پایان خدمت دریافت نکرده ام. خواهش می کنم لطفا بفرمایید پرونده من در چه مرحله ای است؟ کد ملی 5490041692 شماره پرونده 971103
صادق ع ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸
سلام وقت بخیر احراز نخبگی بنده از طریق بنیاد 19 مهر انجام شده.بلافاصله بعد از احراز شرایط درخواست برگ سبز کردم و فورا روی سایت مرکز نخبگان داعا با تاریخ اعتبار 1دی99 اپلود کردم. من 3 ابان هم درخواست معرفی به سازمان دادم و دیروز نامه معرفی به دستم رسیده که نمایده اون مرکز که صحبت کردم گفتن نیازی به تخصص من نیست. و قرار شده نامه عدم نیاز بزنن اخیرا هم پیامی از سازمان وظیفه عمومی گرفتم که برای دریافت معرفی به یگان به پلیس +10 برم. الان تکلیف من چیه؟ باید برم برگه معرفی به یگان بگیرم و به صورت عادی اعزام بشم به خدمت یا کلا نادیدش بگیرم؟ مشکلی بابت غیبت ایجاد نمیشه؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید که خیلی سردرگم شدم واقعا. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷

بعد از شروع به کار میتوانید به آموزشی بروید.

 

آرمین میرزاپور ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام. اگر برای حضور در مرکز آموزشی که در برگ سفید ذکر شده ساعت 7 صبح است ما حدود یکساعت تاخیرکنیم و حدود ساعت 8 برسیم مشکلی پیش نمیاد؟ چون از یک استان دیگه میایم و ساعت حرکت اتوبوسها طوریه که حدود یکساعت دیرتر میرسیم
پاسخ مدیر سایت ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی پیش نمیاید.

ب ف ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴
با سلام پایان کارهای که آبان ماه تحویل دادند کی برای نظام وظیفه ارسال میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

رضا سلطانی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
با سلام و عرض ادب اینجانب رضا سلطانی به کد ملی 5490005181 گواهی 45 روزه بسیج را به صورت حضوری تحویل مرکز داده ام ولی هنوز پیامک تاییدیه نیومده میخواستم اگه ممکنه بررسی بشه برای یک دی ماه حضور داشته باشم یا خیر؟؟؟در ضمن برگه سبز جدید اول دی ماهم را نمیتونم روی سایت آپلود کنم اگه ممکنه این مشکلم حل بشه
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت مشکل دار بودن گواهی با شما تماس میگرفتیم. بله مود تایید است. 

محمدصادق نصیری سروی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹
با سلام. اینجانب محمدصادق نصیری سروی با کد ملی 0012537640 از تاریخ 99/05/01 شروع به کار شده ام. اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هستم. برای بحث بیمه، سازمان بکارگیرنده بیمه من را با مدرک لیسانس انجام داده است. به دلیل اینکه کارت پایان خدمت ندارم، دانشگاه کارشناسی ارشد، مدرک بهم نداده و تمامی مدارکم از طریق نامه به بنیاد نخبگان ارسال شده است و من مدرکی از کارشناسی ارشد ندارم. میخواستم بدونم من که کارشناسی ارشد هستم و بیمه با لیسانس برایم انجام شده است، مشکلی برایم پیش نیاید؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکلی برایتان پیش نمی اید، در صورتی که میخواهید با ارشد بیمه صادر شود درخواست آزاد سازی مدارک دهید.

رضا سلطانی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹
با سلام و عرض ادب اینجانب رضا سلطانی به کد ملی 5490005181 گواهی 45 روزه بسیج را به صورت حضوری تحویل مرکز داده ام ولی هنوز پیامک تاییدیه نیومده میخواستم اگه ممکنه بررسی بشه برای یک دی ماه حضور داشته باشم یا خیر؟؟؟در ضمن برگه سبز جدید اول دی ماهم را نمیتونم روی سایت آپلود کنم اگه ممکنه این مشکلم حل بشه
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

گواهی شما مورد تایید است. به کسانی که مشکل داشتند تماس گرفته ایم.

یونس ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸
با سلام و وقت بخیر اینجانب با کد ملی 6380016007 برای بارگذاری برگ سبز جدید با پیام شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید مواجه می شوم و همچنین با اینکه دو بار در سایت درخواست رفع غیبت داده‌ام همچنان بر روی برگ سبز جدید 180 روز اضافه خدمت برای بنده ثبت شده است. لطفا در صورت امکان راهنماییم بفرمایید متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

نیازی به بارگذاری ندارید. 

مهدی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶
سلام و عرض ادب من نخبگیم احراز شده و شماره نامه معرفی به بنده نیز اعلام شده است. همچنین نامه اغلام نیاز نیز برای من صادر شده اما برای دریافت برگ سیز به مشکل برخورد کرده و باید کمیسیون تشکیل بشه آیا امکانم ارسال مدارک بدون برگ سبز با این شرایط وجود دارد؟ چکار باید انجام داد که به مشکل برنخورم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

بدون برگ سبز مدارک را ارسال نمایید و درخواست معرفی به سازمان دهید.

حسین دوست محمدی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
با سلام بنده حسین دوست محمدی هستم به شماره ملی 5300032018 و شماره نامه 15/18690 که تاریخ نامه‌ام در 13399/09/22 است و دارای نامه اعلام نیاز هستم که CD تشکیل پرونده را 27ام برای شما به همراه نامه اعلام نیازم پست کردم. سوالی که دارم این هست که آیا الان نیاز است در قسمت تسهیلات سایت قسمت معرفی به سازمان به کارگیرنده را پر کنم؟ و اینکه چطور میتونم پیگیری کنم که آیا مدارکم از سمت پست به دست شما رسیده است؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌

سلمان قربانی زاده 4073414232 ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
با سلام بنده برای اول دی ماه پیامک اعزام از پلیس +10 دریافت کردم. آیا باید اقدامی کنم؟ پروپزالم در معاونت تحقیقات سپاه تأیید شده و برای تأیید نهایی به دانشگاه دفاع ملی ارسال شده است
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲

در صورت عدم ثبت نام در دوره آموزشی نخبگان و عدم تایید آن اعتنایی به پامک نظام وظیفه نکنید.

مهدی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴
سلام، گفتید برگه سبز جدید بگیرم مجدد بازگزاری کنم، لطفا خطای این فرم را قبلا پر کرده اید را برای من برطرف بفرمائید.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نیازی به بارگذاری ندارید.

محمد خلیلی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰
با سلام. بیش از یک ماه است که نامه ی تایید پروپوزال بنده به داعا ارسال شده ولی هنوز نامه ی شروع بکار به دست بنده و سازمان بارگیرنده نرسیده است. اگر ممکن است بنده را از وضعیت فعلی نامه و پرونده خود آگاه کنید. ممنونم. شماره ملی 4051930823
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

امیر اشراقی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵
باسلام مجدد امیر اشراقی با شماره ملی 0921539053 هستم. تو سیستم پلیس +10 برام مرکز آموزشی زدن سیستان و بلوچستان، من الان کرج هستم. بی زحمت مرکز آموزش رو به مدرس اصلاح کنید. سپاس گزارم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌

حسن مظفری ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴
با سلام و وقت بخیر خدمت شما بنده چندین بار پیام گذاشتم ولی گویا فقط در وقت اداری پیامها را می خوانید. پس از احرازنخبگی توسط بنیاد نخبگان اینجانب در مرحله تشکیل پرونده می باشم. در مدارک مورد لزوم برای تشکیل پرونده نوشته شده که باید فرم تعهد نامه معرفی از قسمت تسهیلات/نخبگان دریافت شود و تکمیل و همراه با لوح فشرده ارسال شود. این فرم چیست؟؟ چنین فرمی اصلا در سایت وجود ندارد. خودتان چک بفرمایید و ببینید در این قسمت ادرس داده شده چنین فرمی با این اسم وجود ندارد. با توجه به محدودیت زمان برای ارسال مدارک لطفا در اسرع وقت راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عزیز خواهشا سوالات تکراری نپرسید، هنوز این تهد نامه در دسترس نیست، توجهی به آن نکنید. 

محتوی نژاد ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷
با سلام و خسته نباشید، بنده مدارک پایان کارم را با کد ملی 1360129685 به صورت حضوری دو ماه پیش تحویل دادم، خواهشمندم لطفا بفرمایید در چه مرحله ای هست ایا فرستاده شده به نظام وظیفه یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید

علی خواستار ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹
با سلام و احترام بنده دوماه از احراز نخبگی توسط بنیاد میگذره و هنوز به سازمانی برای به کارگیری معرفی نشدم(سازمان اولیه در حال صدور نامه عدم نیاز است). از طریق نظام وظیفه به یگان اموزشی محمد رسول الله(ص) بیرجند معرفی شدم برای 1 دی ماه 99(فردا). آیا باید برای معرفی به این یگان فردا اقدام کنم و یا کلا نادیده بگیرم پیام های معرفی نظلم وظیفه رو؟ برگ سبز رو هم در تاریخ 27 مهمرماه روی سایت اپلود کردم. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

اعتنایی به پیام نکنید. 

حمیدرضا اکبرپور ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹
سلام و وقت بخیر دیروز از موسسه تحقیقات صنایع دفاعی (یا شایدم تحقیقات راهبردی دفاعی) تماس گرفتند و گفتند شما از طرف مرکز نخبگان به ما معرفی شدید و تشریف بیارید. اما هنوز نامه معرفی به سازمان از طریق پست به دست من نرسیده که البته طبیعی است چون زمان ثبت درخواست بنده به یک هفته هم نرسیده است (۲۲ آذر). میخواستم ببینم صبر کنم تا نامه معرفی به دستم برسه و بعد مراجعه کنم چون نه من آدرس این سازمان یا موسسه بکارگیرنده رو دارم و نه میدونم چه مدارکی لازم است یا بدون نامه معرفی به اون سازمان مراجعه کنم؟ چون تو قسمت سوالات متداول نوشته بودید یک هفته پس از دریافت نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده به سازمان مربوطه مراجعه کنید. لطفا راهنمایی کنید. کد ملی: 5159960953
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بدن نامه معرفی نامه به جایی مراجعه ننمایید.

مهدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
سلام و خسته نباشید و خدا قوت ببخشید من از تاریخ تصویت پروپوزالم ۲۴ ماه گذشته و نتونستم دفاع کنم، چون وقعا از یه طرف پروژم سنگین و سر طرف دیگه مشکلات داشتم و تا حالا تونستم بخشی ازش رو تکمیل کنم حالا ممنون میشم بهم بگید تکلیف من چی میشه؟مشکل برام ایجاد میشه؟(لازم به ذکر که پروژه رو وسط دکترام برداشتم و اردیبهشت ۹۹ هم دفاع کردم از دکترام)
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اینکه مهلت دو ساله اعتبار نخبگی شما به اتمام رسیده است، مرکز نخبگان از ارائه هرگونه تسهیلات معذور است. لطفاً هرچه سریع‌تر برای پایان کار اقدام فرمایید، در غیر این صورت به منظور تعیین تکلیف به سازمان وظیفه عمومی ناجا معرفی خواهید شد.

ستار ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با سلام و خسته نباشید بنده ستار بازیار با کد ملی 2360465694 مدارک خود را برای تشکیل پرونده هفته پیش تحویل دادم اما وقتی برای بارگزاری تصویر برگ سبز در سایت اقدام کردم هیچ کد رهگیری دریافت نکردم. اکنون نیز به بنده پیغام شما قبلا این فرم را پر کرده اید می دهد و اجازه بارگزاری مجدد نمی دهد. خواهشا در صورت نیاز به بارگزاری مجدد بنده را راهنمایی فرمائید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

خیر نیازی به بارگذاری مجدد ندارید. 

مهدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
این امکان وجود نداره که چندماه کوتاه به من مهلت بدهند تا پٰروژمو تکمیل کنم و تحویل بدهم؟پروژم داخل خود داعا می باشد.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰

نامه نگاری کنید و از سازمان بخواهید به مرکز نخبگان مکاتبه کنند.

مهدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
اگر نامه نگاری بشه مرکز نخبگان قبول می کنه به من زمان بده؟ مورد مشابه بنده بوده که بیشتر از ۲۴ ماه طول بکشه؟ ممنونم واقعا از پاسخگویی سریع شما
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱

بستگی به حجم و بزرگی پروژه دارد. 

مهدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
واقعا ممنونم از شما توکل بر خدا
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

ارادتمندم. 

محمدرضا مستشاری ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱
سلام و وقت بخیر. برای برقراری حقوق و بیمه باید اقدامی انجام بدیم؟ با توجه به به اینکه تایید پروپوزال توسط مرکز نخبگان معمولا یک تا دو ماه بعد از شروع کار به سازمان ارسال میشه.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  توصیه می‌شود ابتدا بخش «پرسش‌های متداول» سایت را ملاحظه بفرمایید، خصوصاً دسته «حقوق و بیمه».

سپس در صورت نیاز، به فرم مربوطه در سایت مرکز نخبگان مراجعه (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت ← تسهیلات حقوق و بیمه) و درخواست خود را ثبت فرمایید.

برای برقراری بیمه بایستی نامه درخواست سازمان به‌کارگیرنده به همراه فیش حقوقی به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی در ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان تحویل گردد.

پیمان فخاریان ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷
سلام و عرض ادب. بنده پروپوزال پروژه جایگزین خدمتم تصویب شده و نامه معرفی به سازمان هم چند ماه پیش زده شده ولی شروع به کار من هنوز نخورده. دو سه روز پیش پیامکی مبنی بر مراجعه به پلیس +۱۰ آمد که پس از مراجعه برگه سفید به من تحویل دادند که یک دی در پادگان مدرس معرفی کنم خودم رو برای آموزشی، در حالتی که که من برای این دوره اصلا ثبت نام نکرده‌ام و شروع به کارم هم هنوز نخورده. با توجه به این مورد باید بروم یا توجهی نکنم؟ / پیمان فخاریان ۱۲۷۱۵۹۱۰۹۱
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

به این پیامک اعتنایی نکنید. 

هادی قاسمی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲
با سلام و احترام در این قسمت به چند مورد که اشاره می‌کنم که نشان می‌دهد واقعا به لحاظ منطقی اینکه بعد از دو سال از نامه بنیاد ملی به داعا لغو اعتبار نخبگی صورت میگیره درست نیست: * زمان یک ماهه لازم بعد از نامه بنیاد برای اقدام به تشکیل پرونده در گذشته که الان به یک هفته کاهش پیدا کرده، حداقل یک ماه از زمان تاریخ نامه بنیاد ملی نخبگان به مرکز نخبگان نیروهای مسلح را به خودش اختصاص میداد. * رها‌سازی از خدمت و زمان بر بودن آن و فرآیند اداری و ارسال مدارک به مرکز نخبگان نیروهای مسلح که "حداقل" ۲ ماه زمان میبرد. * درخواست سوابق خدمتی مرکز نخبگان نیروهای مسلح از کسایی که سابقه خدمت دارند (افرادی که ایست خدمتی زده¬‌اند) پیش از معرفی که روند اداری و یگان و ... زمان زیادی میبرد که "حداقل" ۲ ماه است. * زمان بر بودن معرفی به سازمان که در این شرایط کرونا نامه‌ها حداقل 2 تا 3 هفته بعد از صدور توسط آنی رسان به دست فرد میرسد. * عدم پاسخگویی برخی سازمان ها به نامه معرفی بعضا تا ۴ ماه. * معرفی به سازمان‌هایی که پروژه ندارند و بعد از معرفی فرد تازه بهدنبال پروژهای قابل تعریف هستند و زمان بر بودنش و اینکه همان اول که پروژه ندارند برخی سازمانها عدم نیاز نمیدهند یا حتی به مرکز نخبگان خبر نمیدهند که فعلا فاقد پروژه بوده و به آنها نخبه وظیفه تخصیص ندهند. * مسئولیت نپذیری سازمان‌هایی که پروژه آماده تعریف ندارن برای صدور عدم نیاز به موقع و بعضا تا چندین ماه بعد نامه عدم نیاز صادر می‌کنند. * زمان‌بر بودن روند اداری برای برسی نامه‌های عدم نیاز و اعلام نیاز در معرفی مجدد و ارسال نامه با آنی‌رسان که در معرفی هم اشاره شد. * زمان‌بر بودن روند تخصیص پروژه در سازمان‌هایی که پروژه قابل تعریف دارند به‌خصوص سازمان‌های بزرگ با زیرمجموعه‌های زیاد. * نیاز به "حداقل" یک ماه برای نخبه برای نگارش پروپوزالی با بررسی جوانب و قابل دفاع. * زمان‌بر بودن و مسئولیت نپذیری برخی سازمان‌ها برای تصویب پروژه برای تخصیص و تصویب پروپوزال و ارسال نامه به مرکز نخبگان نیروهای مسلح برای ثبت شروع به کار و گاهی عدم ارسال تاریخ تصویب واقعی و ارسال تاریخ روز که بعضا چند ماه بعد از تصویب واقعی است. * درخواست گواهی عدم سوءپیشینه توسط برخی سازمان‌ها پیش از تصویب پروپوزال که بعضا تا ۳ ماه به طول می انجامد و عدم تخصیص پروژه به فرد تا زمان وصول نامه عدم سوئ پیشینه. * شیوع ویروس کرونا و عدم‌ امکان پیگیری حتی با تلفن چون برخی سازمانها در شرایط کرونا شیوه کاری متفاوتی دارند. * عدم امکان پیگیری وصول نامهها در این شرایط کرونا برای درخواست بخصوص زمانی که نامه‌های اعلام نیاز و عدم نیاز ارسال میشود و باید صبر کرد واصل بشوند و مطمئن شد بعد درخواست معرفی داد. * مسئولیت نپذیری سازمانها بعد از دفاع از پروژه و عدم ارسال نامه پایان کار بعضا تا 5 الی 6 ماه. * درخواستهای غیر معقول سازمانها خارج از پروپوزال تصویبی و بعضا مقاله و حتی نامه پذیرش آن به منظور تصویب پایان کار. * خود انجام پروژه گاهی سنگین و دارای جزئیات زیاد هستش که زمانش از ۱۹ ماه رد می‌شود. * خدایی نکرده ابتلا به کرونای خود نخبه یا مسئول نخبگان سازمان معرفی یا هر بیماری دیگر. در‌ایده آل‌ترین درصورتی که فرد نخبه درگیر مباحثی که مطرح شد بشود انجام پروژه در 24 ماه غیرممکن خواهد بود. لطفا این مسئله را به مقام مسئول بفرمایید. انشالله نا¬مه‌ی مکتوب در این زمینه به نمایندگی از جمع کثیری از نخبگان تقدیم مرکز خواهد شد تا انشالله مساعدت فرموده و تغییراتی در این موضوع جهت کاهش استرس و نگرانی نخبگان و تمرکز بر انجام پروژه‌هایشان شود. با تشکر از شما در جهت انعکاس نظرات به مسئولین.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

سعید آقاعزیزی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳
با سلام بعد از مکاتبه با شما که فرمودین به دلیل عدم تصویب پروپوزال نمیتونم در اموزش دی ماه شرکت کنم یک پیامک اومد که در دوره دی ماه پذیرفته شدم و برم برگه سفید بگیرم منم رفتم گرفتم و توش اعزامم رو رده ۱ دی ماه الان من همچنان نباید بیام اموزشی یا تایید شدم و باید بیام؟ فردا ۱ دی هست لطفا راهنمایی بفرمایین با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱

بله مورد تایید قرار گرفتید. تشریف ببرید. 

محتوی نژاد ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴
محتوی نژاد۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷ با سلام و خسته نباشید، بنده مدارک پایان کارم را با کد ملی 1360129685 به صورت حضوری دو ماه پیش تحویل دادم، خواهشمندم لطفا بفرمایید در چه مرحله ای هست ایا فرستاده شده به نظام وظیفه یا نه؟ پاسخ مدیر سایت۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹ بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید مدیر محتر ممنون از پاسختون بخدا 100 بار بیشتر در روز تماس میگیرم کسی جواب نمیده، ماه پیش زنگ زدم یکی از دوستان گفتن معلوم نیست ، یکبار گفتن مسئولش نیست، یکبار گفتن تماس میگیریم ممکنه موقع تماس من طبقه منفی دو بوده باشم تنها راه ارتباطی که لطف میکنید جواب میدید شما هستید خواهش یک راهی جلوی پای ما بگذارید چه کنیم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

محسن صادقی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با سلام و عرض ادب، دوستان، سروران، عزیزان، چرا کسی کار بنده رو پیگیری نمی کنه؟! پژوهشگاه علوم انتظامی برای یک شروع به کار الان 30 ماهه که بنده رو سر کار گذاشته! کافی نیست؟! بنده چه گناهی کردم؟! کارم آماده هست، گزارشاتم آماده، اونوقت هنوز معطل یک شروع به کار! جناب سرهنگ دل آرا در جریان کار بنده هستن. چرا شکایت بنده از پژوهشگاه رو به دست سردار محترم ریاست مرکز نخبگان نمی رسونید؟ بخدا کار گیره، من حتی میخوام پاسپورت بگیرم، بهم گواهی اشتغال به خدمت نمی دید! خواهش میکنم، خواهش میکنم، التماس می کنم پیگیری بفرمایید. فکر کنم 30 ماه کافی باشه! محسن صادقی- کد ملی:1160220824-شماره پرونده:970226
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

مرکز نخبگان و جناب سرهنگ درحال پیگیری کار شما هستند. صبر داشته باشید نتیجه را اطلاع رسانی میکنند. 

‌‌‌

محمدحسن ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸
با سلام و تشکر از اینکه پاسخ میدهید ببخشید بنده پیامک اعزام برایم آمده ولی گفته بودید اگر گواهی تکمیلی ارسال شود از دوره معاف و پیامک تاییدیه ارسال می کنید اما هیچ پیامک تاییدیه گواهی تکمیلی برایم ارسال نشده. حدود دو هفته پیش برایتان گواهی را ارسال کرده ام. ممنون میشوم بررسی فرمایید که آیا فردا باید به دوره بروم یا خیر؟ ممنون کد ملی ۵۱۴۰۰۱۹۱۳۲
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

اگر گواهی شما مورد تایید نباشد اطلاع میدهیم. 

راهنمایی بفرمایید لطفا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹
سلام و وقت بخیر و آرزوی توفیق و سلامت ببخشید بنده مدارک پزشکی و نامه‌های پزشکان معالجم را برای مرکز نخبگان ارسال کردم آیا به دستتان رسیده است؟ بنده باید فردا به پادگان خود را معرفی کنم و تمام نامه ها و مدارکم را برای مرکز فرستاده ام و چیزی برای ارائه به بهداری پادگان ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید باید چه کار کنم؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

صادق ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱
سلام من حقوق وبیمه از طرف سازمانم فعال شده و رسید اولین پرداخت رو برای داعا فرستادم آیا لازمه که از طریق قسمت حقوق و بیمه سایت اقدام خاصی بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

خیر

حسین مقدس زاده ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
سلام و عرض ادب خواهشا جواب بدین. سه بار نظر گذاشتم. هرچی هم تماس می‌گیرم جواب نمیدین من حسین مقدس زاده هستم. در تاریخ ۹۹٫۹٫۲۲ نامه معرفیم از طریق بنیاد به شماره ۱۵/۱۸۶۸۷ صادر شده. برای اخذ برگ سبز برام جلسه پزشکی گذاشتن که حدودا یک ماه زمان می بره. من مدارکم رو برای تشکیل پرونده بفرستم بدون برگ سبز؟؟ چی کار باید بکنم؟ مهلت یک هفته ایم تموم شده برای ارسال مدارک. تو رو خدا جواب بدین.هر روز دارم این پیجو چک می‌کنم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

شما اگر هر روز چک میکردین سوالهای مطالعه میکردید متوجه میشدید، مدارک خود را بدون برگ سبز ارسال کنید. ‌‌‌‌‌

علی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
با سلام من مدارک پایان کارم را ۳ هفته گذشته برای شما پست کردم. لطفا بررسی بفرمایید که آیا مدارک من جهت صدور کارت به نظام وظیفه ارسال شده است یا خیر. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

‌‌‌‌‌‌‌

سیدرضا سادات ابراهيمي ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
باسلام. لطفا شماره تصویب پروژه بنده رو برای درج در ارائه گزارش اولیه بفرمایید سیدرضا سادات ابراهیمی 1720110956
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

‌‌‌‌‌‌‌

ب ف ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱
با سلام و احترام. امروز با نظام وظیفه تماس گرفتم اپراتور گفت باید از آقای گوهری پیگیری کنید که مدارک پایان کار فرستاده برای نظام وظیفه. شماره آقای گوهری ما نداریم لطف می کنید شماره رو بدهید یا شما لطف می کنید چک کنید اسم بنده توی لیست ارسال شده(کدملی 1250041511)
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

طحان ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
با سلام و احترام، ببخشید من در مرکز تحقیقات کاربردی معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا پروژه کسری خدمت در حال تصویب در شورای پژوهشی دارم امکان دارد از سازمان مذکور نامه معرفی بگیرم و طرح تبدیل به جایگزین خدمت بشود؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جایگزین نمیشود. 

کاظم مشایخی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳
با سلام و احترام، لطفا و خواهشا به پیام بنده پاسخ دهید. اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932، در تاریخ 15/4/1399 گواهی بلامانع بودن استخدام (گواهی منع عدم استخدام) برای هیت علمی گرفته ام (خطاب به وزارت بهداشت، مرکز امور هیت علمی). با این گواهی بصورت هیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شروع فعالیت کردم. اخیرا با بنده تماس گرفته اند و گفتند که شما حق استخدام ندارید چون سرباز هستید!!!!!! و این کار تخلف می باشد!!!!! و احتمالا هیت علمی شما از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور و نظام وظیفه با مشکل مواجه شود!!!!!! این یعنی چه؟!!! من هنوز یک ریال از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و سپاه (محل انجام پروژه جایگزین خدمت نخبگان) حقوق نگرفته ام و از اول آذر حقوق بنده جاری شده است (شروع به کارم 20/12/1398 می باشد و دو گزارش پیشرفت به داعا تحویل داده ام). اصلا بنده پروژه جایگزین خدمت برداشتم که بتوانم در حین سربازی وارد بازار کار (هیت علمی) شوم و فرصت را از دست ندهم!!!!! این تماس و تهدید به چه معنا می باشد؟؟!!!! اگر مشکل سر حقوق گرفتن از داعا و نظام وظیفه می باشد، بنده حاضرم یک ریال دریافت نکنم و تمام مزایایی که گرفته ام را پس دهم!!!! بعداز 13 سال درس خواندن، فعالیت علمی و پژوهشی، دردسر، زحمت و دوندگی، بنده این موقعیت کاری را گرفته ام!!!! لطفا بنده را بصورت شفاف رهنمایی بفرمایید. ممنون از پاسخگویی شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
با سلام من مدارک پایان کارم را ۳ هفته گذشته برای شما پست کردم. لطفا بررسی بفرمایید که آیا مدارک من جهت صدور کارت به نظام وظیفه ارسال شده است یا خیر. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمدرضا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام تقاضای رفع غیبت موجود در پرونده را دارم. ضمنا بنده عازم دوره آموزشی دی ماه هستم. شماره پرونده 980993
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

0014038382 ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
سلام اقا بالاخره متوجه نشدم برای حقوق و یمه باید صبر کنیم شما اول نامه ی شروع به کار ما رو بزنید به سازمان یا از همین الان در قسمت تسهیلات درخواست بدیم؟ (نامه ی شروع به کار سازمان خورده و تصویب پروپوزال هم انجام شده و تحویل دم در دادیم) تو رو به خدا جواب بده.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

عزیز شمازمانی سرباز نخبه میشوید که شروع بکارتان ثبت شود. تمام تسهیلات بعد از ثبت شروع بکار ارائه میشود.

مهرداد آهنگرکانی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با سلام و احترام نامه عدم نیاز از سازمان جغرافیایی به دستتون رسیده؟ ممنون. 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید

محراب اسمعیلی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
سلام و عرض وقت بخیر بنده مهرماه مدارک را به دانشگاه دفاع ملی پست نمودم و اطمینان حاصل کردم که رسیده است. ولی از آن به بعد از هر طریقی (تلفنی، تماس با ما،کامنت) تلاش می کنم موفق به ارتباط نمی شوم و کسی پاسخگو نیست، خواهشمندم لطف کنید بفرمایید مدارک بنده ارسال شده است به نظام وظیفه یا خیر؟ پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم. (کدملی: 3320010689) خواهش می کنم جواب منم بدید از بلا تکلیفی در بیام، نمی دونم چرا روند طولانی شده، نقص مدرک بوده یا مشکل دیگری؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید

0014038382 ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
متشکرم پس منظورتان این است که اول باید شما نامه ی شروع به کار را به سازمان به کار گیرنده بنزدی و بعدش ما از اونجا پیگیری کنیم؟ چون اونا که نامه ی شروع به کار رو زدن و من تحویل دادم به دم در. الان باید منتظر نامه ی شروع به کار شما به اونها باشم؟ سوال دوم اینکه: دبیرخانه ی انجا میگه بپرس به چه صورت ارسال می کنند آیا پستی یا شبکه ی دولتی و شماره ی نامه رو گیر ازشون ممنون میشم اینم راهنمایی بفرمایید من رو.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶

دبیر خانه انجا خودش به واسطه مسئول نخبگان سازمان پیگیر باشه نه از طریق نخبه. 

0014038382 ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸
متشکرم از پاسخگویی و زحمتی که می کشید پس منتظر باشم بعد از اینکه مرکز نخبگان نامه تاییدیه شروع به کار را زد به سازمان به کار گیرنده پیگیر باشم درسته؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

بله آقا درسته

جاوید ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹
سلام، بزرگوار ممنون میشم مشکل بنده رو حل کنید بیش از 15 روز هست که دارم تماس میدم، ایمیل میزنم ولی گسی پاسخگو نیست. من فرم معرفی به سازمان زدم و گفتن مجدد پر کنید فرم رو ولی سیستم اجازه پر کردن مجدد فرم رو نمیده، الآن چه اتفاقی افتاده فرم من اوکی هست، اگر نیست باید مجدد پر بشه، سایت هم که اجازه پر کردن مجدد فرم رو نمیده. ممنون میشم پاسخ بدید چون گویا این مشکل از سایت هست چون کارشناس گفته مجدد درخواست بدید ولی سایت چنین اجازه ای نمیده. بی نهایت سپاسگزارم. کد ملی: 0310859867
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

امیر ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳
سلام. خواهشا اگر امکان دارد لیست اسامی یا شماره پرونده کسانی که مراحل پایان کار آن ها به اتمام رسیده و به نظام وظیفه ارسال شده اند را در سایت اعلام فرمایید تا بار کاری شما و همکاران محترم هم کمتر گردد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، پیشنهاد شمارا منتقل میکنم. 

رسول ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
با سلام و احترام، آیا در رابطه با مشکل بنده (تغییر سازمان بکارگیرنده) که فرموده بودید پیگیری می‌کنید، اقدامی صورت گرفته است؟ کدملی:0922803536
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

هنوز خبری جهت اطلاع رسانی اعلام نکرده اند. 

بهزاد ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴
با سلامو خدا قوت اینجانب به صورت حضوری نامه شروع به کار خودم رو به داعا تحویل داده ام و برگه سبز اعزام رو هم در سایت مرکز نخبگان اپلو کرده ام . باتوجه به اینکه تاریخ اعزام 1 بهمن ماه اعلام شده و من برای دوره اموزشی در سایت مرکز نخبگان هیچ ثبت نامی انجام ندادم ایا در زمان مقرر باید در مرکز اموزشی اعلام شده حضور یابم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

خیر

محمود رحیمی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸
با سلام و احترام؛ نامه عدم نیاز بنده از طرف سازمان جغرافیایی در تاریخ 28/8/99 به داعا ارسال شده است. الان موقع درخواست معرفی به کار در جواب درخواست گفته می شود که شما به سازمان جغرافیایی معرفی شده اید. لطفا با توجه به زمان بر شدن مسئله اخذ پروژه برای اینجانب (بیش از 8 ماه)، شرایط معرفی به سازمان جدید را سریعتر مهیا بفرمایید. ممنون از لطف و زحمت های شما عزیزان کدملی: 1830333828
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، زمانی عدم نیاز شما به مرکز نخبگان نرسیده باشد و شما درخواست معرفی به سازمان را دهید، این پاسخ را دریافت میکنید. پیگیر نامه عدم نیازخود باشید. 

ابوالفضل ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷
با سلام و احترام بنده تماس با ما سوالم رو پرسیدم ولی متاسفانه کد پیگیری چیزی نمی دهد و جوابم نگرفتم . بنده با کد ملی 2980557145 تقریبا یک سال از معرفی به سازمان به کارگیرنده ام می گذرد . بنده به صورت منظم گزارش های پیشرفت را به صورت ایمیلی و واتس اپ به کسی که باهاش در ارتباط بودم ارسال کردم الان چگونه متوجه شوم چند گزارش پیشرفت به دست شما رسیده است؟ با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی از سازمان بکارگیرنده پیگیری نمایید که ارسال کرده‌اند یا خیر. 

یوسف اسمری ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۶
با سلام و احترام . کد ملی(2920129813) لطفا پاسخ نامه های من را بدهید با همین ایمیل و نام در خصوص وضعیت برگه سبز سوال پرسیدم و اینکه شماره نامه من از طرف بنیاد اعلام شده ولی گویا در نظام وظیفه ثبت نیستم و نمیتوانم برگه سبز بگیرم( دانشجوی در حال تحصیلم)
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد سوالاتتون را در این قسمت بپرسید. 

حسین دوست محمدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده چطور میتونم پیگیری کنم که مدارک تشکیل پرونده ام از طریق پست به دست شما رسیده است؟ آیا شماره ای از مسئول دریافت نامه‌های پستی در دسترس است؟ یا اگر امکانش هست بی زحمت شما میتونین پیگیری کنین؟ حسین دوست محمدی با کد ملی 5300032018
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله واصل شده. 

محمدصادق نصیری سروی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱
سلام ممنون از پاسخگویی خوبتان و خسته نباشید بنده با کد ملی 0012537640 در هفته جاری میبایست گزارش پیشرفت اول را ارسال کنم. سازمانم یک فایل 2-3 صفحه ای بهم دادند که آن را تکمیل کنم. میخواستم بدانم همراه این فایل، آیا باید فایل اصلی پروژه و طرح را هم ارسال کنم یا خیر؟ چون نیاز به ویرایش و فهرست دارد و زمان بر است. آیا ارسال همان فایل 3-2 صفحه ای پیشرفت کفایت میکند یا حتما فایل اصلی باید ارسال شود؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ارسال هر فایلی با عنوان گزارش پیشرفت از طرف نخبه فاقد اعتبار است، بایستی سازمان گزارش پیشرفت و نامه تاییدیه را به صورت فیزیکی و هم CD ارسال نماید. 

آرمین مختاریه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲
با سلام و احترام بنده آرمین مختاریه (ملی 1050435052) نامه تحصیل همزمان در مقطع دکتری در علوم پزشکی اصفهان را از مرکز نخبگان دریافت کردم. منتها دانشگاه قبول نمی کند و می گوید طبق آیین نامه بایستی ترخیص از سربازی صورت بگیرد. طبق نامه : عطف به ابلاغیه ...... مورخ ....... ستاد کل نیروهای مسلح تحصیل همزمان معرفی شدگان بنیاد با خدمت سربازی بلامانع است. گویا ابلاغیه مربوطه به دست دانشگاه نرسیده است. در این خصوص خواهشمندم راهنمایی بفرمایید. با احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، توجه بفرمایید که در متن آمده بلامانع است. یعنی این کار یک پیشنهاد است و نه دستور دانشگاه میتواند قبول نکند.

کاظم مشایخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴
سلام و وقت بخیر پیرو هماهنگی با اقای گوهری، قرار شد اینجانب با کد ملی 5470008770 از دوره آموزشی دیماه حذف شوم. این پیام جهت یادآوری بود. با احترام فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

0920785093 ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳
با سلام برادر خواهش می کنم پاسخ بدید. گواهی تککمیلی بنده پذیرفته شده. آیا باید برگ سفید برای اموزشی هم بگیرم یا خیر؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مورد تایید است. خیر نیازی ندارید. 

مهدی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۸
سلام خسته نباشید من شماره موبایلم عوض شده. این تغییر رو چطور میشه اعمال کرد؟ و اینکه اولین سازمانی که معرفی شدم گفتن پروژه رشته شما رو نداریم و نامه عدم همکاری زده بعد 1 سال رفت و امد. الان باید چیکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای پیگیری حداقل اسم و فامیل خودتونو بنویسید. 

رضا ولی زاده ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴
با عرض سلام و احترام اگر برای دوره تکمیلی بسیج که اول دی ماه تشکیل می شود شرکت کنم، میتونم از امتیازش استفاده کنم، یا اینکه محدودیت زمانی دارد، یعنی اینکه برای گواهی های دوره تکمیلی که قبل از سال تاریخ مشخصی مثلا سال 99 صادر شده، می توانند از این امتیاز استفاده کنند. (پروپزالم تصویب شده و مدارک تشکیل پرونده رو هم برای داعا ارسال کردم) لطفا جواب دهید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، معلوم نیست شاید دستور دهند سال آینده دیگر مود تایید نیست. 

Reza ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۳
با سلام. چند هفته از مراجعه به سازمان جدید هم میگذره اما موردی بعنوان پروژه معرفی نشده. نمیدونم شاید اصل مشکل نداشتن پارتی و آشنا هست و خب در سازمانهای نظامی هم نداشتن پارتی به ذاته یک مشکل بزرگ بحساب میاد. به هرحال چند سوال داشتم(قسمت تماس با ما رو از سایت برداشتید اینجا مطرح میکنم) 1- این وضع تا کِی ادامه داره؟! 2- در نظام وظیفه برام غیبت رد کردن! درحالیکه برگه سبز رو قبلا تحویل داده بودم و در سایت هم بارگزاری شده بود، الان درخواست رفع غیبت بدم یا مشکل اداری از سمت داعا ست و رفع میشه؟ 3-برای انصراف از این امتیاز بی خاصیت نخبگان باید چکار کنم؟ وضعیت نظام وظیفه بعدش چی میشه؟ لطفا راهنمایی کنین. یه خواهش هم دارم، موقعی که شرایط پذیرش نخبگان رو اعلام میکنین، در کنار همه شرایط، با فونت درشت و سر تیتر بزنید که داشتن پارتی و آشنا از همه مهمتره. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ۱) کدام وضعیت؟ تماس با ما؟ تا زمانی که میل سرور ها تعمیر شوند. ۲) بله اگر غیبت شما در طول دوره نخبگی شما باشد بله فع میشود. ۳) برای انصراف از نخبگی بایستی ابتدا از سازمان بکارگیرنده انصاف دهید و به همراه نامه انصراف از سازمان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ حضوراً تشریف بیاورید .۴) وضعیت نظام وظیفه هم بایستی از خودشان بپرسید به احتمال زیاد بایستی برای گذراندن دوره سربازی به پادگان نظامی معرفی شوید.

نیما ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۵
با سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان که واقعا زحمت میکشید وپاسخگویه دانشجویان عزیز هستید. خواهشمند است پاسخ بنده را لطف کنید و بدهید چون عده ی زیادی از دانشجویان درگیر این سوال هستند. بنده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ تایید بنیاد ملی نخبگان شدم و طبق ایمیل شما بعد از ۱ ماه مراجعه کردم برای معرفی به ارگان مربوطه که نامه بنده در تاریخ ۱۱/۰۲ زده شد و سپس بنده پروپوزال رو نوشتم اماده کردم بدلیل شرایط کرونا نامه شروع به کار اینجانب در تاریخ ۳/۱۳ زده شد . لطفا یکاری کنید کسایی که درگیر این تعطیلی کرونا شده اند از ۱۴ ماه به ۱۲ ماه کاهش پیدا کند البته شما اطلاعیه داده بودید که فقط شامل افراد اسفند ماه و فروردین ماه می شد (http://mneb.ir/fa/news/503/اطلاعیه-شماره-۶-مرکز-نخبگان-و-استعدادهای-برتر-نیروهای-مسلح). لطفا کاهش مدت به ۱۲ ماه رو طبق شرایط پیش آمده برای ما که به صورت مستقیم درگیر این مورد بودیم را هم انجام. دهید. هر چند در اطلاعیه مربوطه فرموید که پیگیری خواهید کرد ولی تا امروز هیچ نتیجه ای از پیگیری ها در سایت درج نشده است . ممنون و سپاش از شما عزیزان که همیشه کمک حال ما دانشجویان هستید . منتظر پاسخ از جانب شما هستیم . کد ملی ۲۹۶۰۱۴۳۱۱۶
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

علیرضا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۲
با سلام و احترام اینجا با شماره پرونده 980490 پروژه مصوب را تحویل دادم و زمانبندی پروژه نیز پایان یافته. ولی برای پایانکار اقدامی از سوی سازمان صورت نمی‌گیرد و با بهانه هایی که غیرعلمی است مرا بلاتکلیف گذاشته اند. بنده میخواهم از تضییع حقوقم و اتلاف وقتم و بلاتکلیف گذاشتنم شکایت کنم. بنده امکان انجام پروژه های دیگر را داشتم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

سیدحامد ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۶
سلام میخواستم بدونم که عکس نظامی در مدارک پایان کار نیاز هست یا خیر؟ چون از بچه‌ها شنیدم که از این به بعد نیازی به تحویل عکس نظامی در مدارک پایان کار نیست. خواستم از این موضوع مطمئن بشم و مدارک رو هفته آینده به صورت حضوری به دژبانی تحویل بدم. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً نیاز است، توجه داشته باشید که تمام عکسهارا پشت نویسی کرده باشید.

مرتضی عبداالهی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۸
با سلام من 22 مهر درخواست معرفی به سازمان دادم چند بار حظوری پیگیری کردم گفتن هنوز آماده نشده، یک هفته پیش پیام دادم فرمودید که به مسئول مربوطه جهت بررسی ارجاع داده شده می خواستم ببینم الان وضعیت چطوری هست؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خبری جهت اطلاع رسانی به بنده ندادند. مجدد پیام شمارا برایشان ارسال میکنم. 

احسان ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۲:۴۴
با سلام و خسته نباشید سئوال: آیا امکانش هست که تصمیمی مبنی بر تشکیل دوره آموزشی، غیر از دی ماه و تیر ماه گرفته شود؟ یا به طور قطع به یقین در همین دو بازه زمانی دوره آموزش برکزار می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عزیز امروز در برج های ۴،۵،۶،۹،۱۰ این مرکز اعزام دارد. 

علیرضا نژاداتحاد ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
سلام بنده نزدیک به دو هفته پیش گواهی رفع غیبت رو پر کردم ولی هنوز توی سیستم نظام وظیفه وضعیتم غایب هست. کار دیگه ای باید انجام بدم؟ اگر نه چقدر طول می کشه تا رفع غیبت انجام بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر منتظر باشید تا نامه به دستتان برسد. 

بهزاد ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
با سلام و احترام. من حدود دوماه مدارک پایان کارم تحویل دادم ولی هنوز از کارت خبری نیست. به نظام وظیفه هم تماس گرفتند گفتند با آقای گوهری تماس بگیرم. که شماره اش ندارم. دیروز پیام گذاشتم فرمودید به دست مقام مسئول رسید ولی خب الان من وضعیتم چیه؟ اگه آذر ماه فرستاده نشده باشه که اینجوری کارتم 4 ماه طول می کشه به دستم برسه. زنگ هم الان زدم با اینکه بوق آزاد می خوره کسی جوابگو نیست. 3380 و 3381زنگ زدم. اگه نمی تونند تلفن جواب بدن حداقل یه وقت بدید حضوری بیایم. شما ک اونجا هستید لطف کنید پیگیری کنید که مدارک ارسال شده میشه وضعیت پرونده چیه؟ ما اگه گیر کارت نبودیم سراغش نمی گرفتیم (کد ملی 1250041511)
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

ستار ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
با سلام و تشکر بابت پاسخگویی شما پس از تایید نخبگی بنده توسط بنیاد ملی نخبگان، حدود دو هفته طول کشید تا بنیاد نامه نخبگی بنده را خطاب به دانشکده عالی دفاع ملی بزند و بنده طی این دو هفته نامه اعلام نیاز خود را از سازمان موردنظر دریافت کردم. آیا این کار مشکلی در روند معرفی بنده به سازمان ایجاد نمی کند؟ اگر نیاز است بنده مجددا نامه اعلام نیاز جدید را از سازمان دریافت کنم. ستار بازیار کد ملی:2360465694 با تشکر فراوان بابت زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

خیر مشکلی ایجاد نمیکند.

علیرضا نژاداتحاد ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹
خیلی ممنون بابت جوابتون. نامه رفع غیبت که به دستم رسید باید ببرم پلیس +۱۰؟ و اینکه ارسال نامه خیلی طول نکشیده؟ (۲ هفته)
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

خیر بایستی تشریف ببرید نظام وظیفه.

انور مرادی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با سلام و احترام عاجزانه خواهشمندم پاسخ دهید از اول مهر ماه تاکنون 3 بار درخواست نامه آزاد سازی دانشنامه موقت را ثبت کرده ام و بارها پیام پیگیری ارسال کردم اما نمیدانم چرا نامه برای بنده ارسال نشده است. خواهشمند است بررسی و نتیجه را اعلام فرمایید، چون هرچی با دبیرخانه تماس میگیرم مشغول است. بنده تازه از مقطع دکتری فارغ التحصیل شدم. اما دانشگاه بدون نامه، مدرک موقت را به من نمی دهد. چون تاریخ روی کارت پایان خدمت با دوران تحصیل همزمان است. کد ملی : 3830029527 کد پیگیری سومین درخواست : 1620373823738280
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام است.

احمد ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
با سلام.اینجانب سید احمد موحدپور با کد ملی 4240156629 در تاریخ 10 آذر 99 درخواست معرفی به سازمان به کارگیرنده دادم ولی هنوز نامه ام صادر نشده.معمولا چند روز طول میکشد تا نامه صادر شود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمود کورکی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
با سلام و احترام، با توجه به اینکه حدود یکسال از احراز نخبگی ام میگذرد اما هنوز سازمان بکارگیرنده ندارم و بارها این مشکل را مطرح نمودم... حال سوال من این است با این شرایط مدت زمان از احراز نخبگی تا اتمام پروژه در یک سازمان ممکن است سه سال طول بکشید یا حتی بیشتر. این زمان طولانی از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

مهلت نخبگی از تارخ نامه معرفی بنیاد ۲ سال میباشد. 

میرحافظ سیدی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام و احترام وقت بخیر نامه پایان کار بنده از طرف سازمان به کارگیرنده برای داعا ارسال شده است و بنده نیز مدارک لازم را آماده کرده ام تا از طریق پست ارسال کنم. ولی متاسفانه جهاد خودکفایی آجا تمام نامه ها را به صورت اتوماسیون ارسال می کند و نامه ای به ما برای ابطال بیمه نمی دهد، اعلام می کنند که بعد از ارسال مدارک، از داعا گواهی پایان کار بگیریم برای ابطال کردن بیمه. الان من باقی مدارک را ارسال کنم یا حتما باید نامه ابطال بیمه را از سازمان به کارگیرنده بگیرم و بعد مدارک را ارسال کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

بله همه مدارک را با هم ارسال نمایید. 

مسعود فرشباف آقاجانی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده چطور میتونم پیگیری کنم که مدارک پایان کارم از طریق پست به دست شما رسیده است؟ آیا شماره ای از مسئول دریافت نامه‌های پستی در دسترس است؟ یا اگر امکانش هست بی زحمت شما میتونین پیگیری کنین؟ مسعود فرشباف با کد ملی 1360624104
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

امیرمهیم مهیمی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱
با سلام و عرض ادب، احترماً اینجانب در تاریخ 19 آبان مدارک بیمه را تحویل داعا داده و در تاریخ 8 آذر برای برقراری بیمه در خواست ثبت کرده بودم لذا هنوز پاسخی دریافت نکردم، از مدیر محترم سایت خواهشمندم دستور فرمایید تا به این موضوع رسیدگی شود. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

چشم حتماً پیگیری میکنم.

حسین دوست محمدی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مدیریت محترم سایت. در ابتدا بخاطر پاسخ سریع و بی وقفه شما به تمامی سوالات نخبگان، کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم. بنده حسین دوست محمدی با کد ملی 5300032018 و با شماره نامه 15/18690 مدارک تشکیل پرونده‌ام را برای شما پست کرده‌ام و با پیگیری‌ شما بزرگوار متوجه شدم که مدارک بنده به دست شما رسیده است. بنده دارای نامه اعلام نیاز از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هستم که زیر مجموعه وزارت نیرو است و این نامه را نیز به همراه CD مدارک ارسال کردم. بنده در هنگام تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان در دو پروژه تحقیقاتی شرکت توزیع برق استان سمنان همکاری بسیار بالایی داشتم و این موضوع باعث شد مهارتهایی را در سیستم توزیع برق کسب کرده و دانش علمی‌ام در این زمینه افزایش یابد و از آنجا که مسئولان شرکت توزیع برق استان سمنان از بنده در انجام پروژه‌های تحقیقاتی شرکت مذکور رضایت داشتند، نامه اعلام نیاز را برایم صادر کردند. لازم به ذکر است گواهی انجام یکی از پروژه‌ها که از سمت دانشگاه سمنان صادر گردیده است در CD مدارک قرار دارد. از طرفی به دلیل اینکه بنده ساکن شهرستان هستم و با توجه به مسئله‌ی تنها فرزند ذکور خانواده بودن و سن بالای پدر، در انجام امور خانواده همکاری دارم و همچنین با توجه به مسئله کرونا، عاجزانه تقاضای انجام پروژه جایگزین خدمت در شهرستان خود یعنی شرکت توزیع برق استان سمنان را دارم. از شما مدیریت محترم سایت عاجزانه تقاضا دارم پیام بنده را به مقام مسئول برسانید و بنده را در این امر یاری فرمایید. از زحمات بی وقفه شما کمال تشکر را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مصطفی خزائی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴
سلام وقت بخیر، بنده اخیرا به سازمان پدافند غیرعامل کشور معرفی شدم و پروژه های این سازمان با رشته بنده همخوانی ندارد و قرار شد دیروز نامه عدم نیاز بزنند. امکانش هست بنده را به مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی معرفی کنید؟ بنده از این مرکز نامه اعلام نیاز گرفتم و پروپوزال من را هم تقریبا تایید کرده اند، از طرفی با توجه به اینکه بنده از برج 4 تا الان به 3 سازمان معرفی شدم و هیچکدام به رشته بنده نیاز نداشتند و 6 ماه از فرصت 2 ساله ام گذشته، خواهشمندم اگر امکان معرفی به این مرکز وجود دارد اقدامات لازم را مبذول فرمایید، ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه عدم نیاز و اعلام نیاز خود را به مرکز نخبگان ارسال نمایید احتمال معرفی شما به این سازمان دلخواه هست. 

علی م ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴
با سلام میخواستم بدانم برای اینجانب با کدمدلی 0640289363، مجددا سازمان بکارگیرنده مشخص شده است؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

حامد ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴
با سلام. بنده حامد بنی عامریان با شماره ملی 3350006371، دیماه سال گذشته در دوره آموزشی نخبگان 01 شرکت کردم. مهرماه امسال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه برگه سبز از پلیس +10 با تریخ 1/10/99 گرفتم. اما همچنان در سیستم پلیس +10 اعزام برایم خورده و پیامک معرفی به مرکز آموزش از طرف پلیس +10 برایم ارسال شده. خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بررسی و برایم اصلاح شود.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹

حتماً پیگیری میکنم.

محمد امین آهنگری ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده چطور میتونم پیگیری کنم که مدارک تشکیل پرونده ام از طریق پست به دست شما رسیده است؟ آیا شماره ای از مسئول دریافت نامه‌های پستی در دسترس است؟ یا اگر امکانش هست بی زحمت شما میتونین پیگیری کنین؟ محمد امین آهنگری با کد ملی 3660405061
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مهدی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸
با عرض سلام من تاریخ 12 آبان (حدود 50) روز پیش درخواست گواهی آزادسازی دانشنامه داده ام ولی هنوز به دستم نرسیده است!!!!! حدود 10 روز پیش تماس گرفتم با شماره های داده شده و گفتن نامت زده شده ولی حتی نامه در آنی رسان هم ثبت نشده!! خواهشمندم پیگیری کنید. ما به این گواهی ها نیاز داریم که درخواست میدیم. کد ملی:1850303924 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سیدمحمد موسوی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶
با سلام و احترام من فارغ التحصیل ارشد هستم و به تازگی احراز نخبگی شده و مدارک تشکیل پرونده را هفته پیش تحویل داعا داده ام. ایا با اپلود برگه سبز در سایت، من سرباز ستاد کل محسوب میشوم و دیگر نباید در اموزشی عادی شرکت کنم؟ تاریخ اعزام عادی من یک بهمن هست. تقاضا دارم سوال بنده رو پاسخ بدید.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله برگ یبز را بارگذاری نمایید و در اعزام عمومی شرکت نکنید. 

سینا شیرگیر ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
با سلام و دورود خدمت شما سروران گرامی. احتراما بنده سینا شیرگیر با کد ملی 1610012763 برای انجام پروژه جایگزین خدمت به یکی از سازمان‌ها معرفی شده‌ام. لطفا راهنمایی بفرمایید که اگر من متقاضی تغییر سازمان بکار گیرنده باشم و با یک سازمان دیگر همکاری نمایم، چه مراحلی را باید طی کنم و از کجا باید شروع و پیگیری کنم؟؟ ممنون از راهنمایی شما. به دلیل کمبود زمان از طرف سازمان دوم ممنون میشم اگر جواب بدهید.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، همچین امکانی وجود ندارد.

داود ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷
با سلام و احترام با توجه به اینکه از تاریخ نامه بنیاد ملی به داعا تا نامه معرفی به سازمان توسط داعا برای من به مدت یک سال فاصله زمانی داشت (به دلیل مشکل پزشکی که داشتم و در آن بازه زمانی معافیت موقت پزشکی شامل شده بود و عملا برگه سفید را نمی توانستم جهت تحویل به داعا دریافت کنم و باید منتظر می ماندم تا نتیجه کمیسیون پزشکی صادر شود) و بعد از معرفی به سازمان متاسفانه به دلیل روند ادارای بسیار کند و طولانی تعریف پروژه و شیوع کرونا و غیرحضوری شدن پیگیری کارهای پروپوزال مدت زمان پروپوزال خیلی طول کشید و به خاطر اصلاحیه ای که برای پروپوزال اعمال شد از تاریخ نامه معرفی به سازمان تا نامه تاییدیه شروع به کار داعا بیشتر از 10 ماه طول کشید. با توجه به این شرایط عملا اتمام پروژه در 24 ماه از زمان نامه بنیاد به داعا غیرممکن است. خواهشا در مورد مهلت دو ساله ی نخبگی از تاریخ نامه بنیاد ملی به داعا تا اتمام پروژه، که مشکلات زیادی را برای من و بسیاری از دوستان ایجاد کرده است پیگیری شود تا تغییراتی در این قانون جهت رفع مشکلاتی از قبیل استرس و فشار روحی صورت گیرد تا انرژی و زمانی که برای پروژه جایگزین خدمت و نیز زمان زیادی که تا شروع پروژه گذاشته می شود نتیجه بخش باشد ممنون از توجه و پیگیرتان
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

سید پدرام جزائری فارسانی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷
سلام شماره ملی بنده 1270753721 است با توجه به اینکه چند ایمیل با عنوان "معرفی" به آدرس samna2@sndu.ac.ir فرستاده ام اما هیچ جوابی دریافت ننموده ام، تلفن داعا هم معمولا اشغال است چگونه می توانم بفهمم چرا معرفی نامه داعا هنوز از طریق پست به دست بنده نرسیده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم

محمد پورنقی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۹
باسلام بنده چندین بار پیام گذاشتم، و تماس گرفتم ولی جوابی نگرفتم. خط تلفن ها که یا مشغول هستن یا کسی پاسخگو نیست. مدارک پایان کار بنده ۱۵ مهر رسیده به داعا، ولی فعلا کارت پایان خدمت من دستم نرسیده، از نظام وظیفه هم پیگیری کردم گفتن مدارک شما فعلا به دست ما نرسیده. با سرهنگ گوهری هم صحبت کردم قرار بر این بود که هفته دوم آذر ماه مدارک بنده رو بفرستن به نظام وظیفه. با اینکه مدارک بنده کامل بوده ولی فعلا پاسخی نگرفتم. خواهشا پیگیری کنین. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۱

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم، این پیام را جهت پیگیری به مسئول مربوط خواهم داد.

فرشاد بهرامی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۳
با سلام و خسته نباشید. ببخشید من درخواست گواهی رفع غیبت دادم؛ امکانش هست که شما پیگیری بفرمایید و این نامه زودتر برای من صادر بشه؟ اگه امکانش هست ممنون میشم کمکم کنید من خیلی به این نامه نیاز دارم. ممنونم ش ملی: 3860658891
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری خواهم کرد. 

سید علیرضا رضایی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰
سلام و عرض ادب اینجانب به کدملی 0921971346 به تازگی توسط بنیاد معرفی شده ام. با توجه به اینکه در مشهد اقامت داشته و متاهل و دارای دو فرزندم، میخواستم اگر امکان دارد چند سازمان در مشهد که مورد تائید مرکز است را معرفی کنید تا به آن سازمان ها مراجعه کنم و نامه معرفی دریافت کنم چون برام مهمه که تعهد حضور نخواهند چون شاغل هستم و در این وضعیت اقتصادی نمی توانم استعفا بدهم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، فهرست سازمان‌های دارای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح قابل انتشار نیست. البته شایان ذکر است که به طور کلی سازمان های لشکری نسبت به سازمان های کشوری در اولویت هستند و چنانچه از یکی از سازمان های زیرمجموعه نیروهای مسلح نامه اعلام نیاز داشته باشید، احتمال موافقت با آن بسیار بالا است.

میلاد یثربی ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۱
با سلام و احترام جسارتا بنده میلاد یثربی با کد نخبگی 970918 و ساکن شیراز هستم ( کارشناس ارشد کامپیوتر - نرم افزار ) و نامه ی پایان کار من از طرف واحد مالک اشتر برای دانشگاه ملی دفاع ارسال شده، بنده متاسفانه هر بار که تماس گرفتم که ببیتم برای دریافت کارت پایان خدمت چه مدارکی اعم از عکس با چه درجه ای و ... نیاز هست، تمامی خطوط اشغال بوده و امکان برقراری ارتباط وجود نداشته. ممنون می شم منو راهنمایی کنید که من بایستی چی کار کنم و چه مدارکی نیاز هست و با توجه به بیماری کرونا آیا نیاز هست که حضوری مراجعه کنم ؟ سپاس از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳

مدارک پایان کار شما تاکنون در قسمت پایان کار مرکز نخبگان دریافت نشده است. لطفاً پیگیری نمایید تا سازمان به‌کارگیرنده در اسرع وقت نامه پایان کارتان را به شکل ممهور یا هولوگرام‌دار برای مرکز نخبگان ارسال نماید. لوح فشرده و دیگر مدارک پایان کار را می‌بایست شما به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۲ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

توصیه می‌شود فرم‌های مرتبط در صفحه ذیل از سایت مرکز نخبگان را نیز ملاحظه بفرمایید:

http://mneb.ir/fa/download/category/6

اگر تمامی این مدارک را به مرکز نخبگان تحویل داده‌اید، پیگیری لازم نیست و إن شاء الله مشکلی برای صدور کارت پایان خدمتتان وجود نخواهد داشت. ‌‌‌

مهدی بهمن ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰
سلام و وقت بخیر بنده در تاریخ 25 آبان ماه نامه اعلام نیاز از طرف پژوهشکده شهید رضایی دریافت کرده و برای داعا ارسال کردم. لطفا بفرمایید وضعیت پرونده بنده در چه مرحله ای است. با تشکر کدمی:1271948869
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید

سعید ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲
با سلام. 4 شماره داخل همین اطلاعیه جهت برقراری تماس گذاشتید اما 3 شماره اش که دائم الاشغال هست و شماره 27353381 رو هم اگر 24 ساعت شبانه روز تماس بگیرم بوق میخوره اما کسی جواب نمیده.اینجا هم که پیغام میزارم میفرمایید من به پرونده ها دسترسی ندارم و باید با مسئول مربوطه تماس بگیرید. میشه بفرمایید با توجه به اینکه پاسخ تماس رو نمیدند و شما هم به پرونده ها دسترسی ندارید بنده چطور باید در خصوص پرونده ام سوالاتم رو بپرسم؟؟؟؟ هر روزه اول وقت و ساعت 12 به بعد کارم شده تماس با داعا اما کسی جواب نمیده. شمایی که دارید لطف میکنید اینجا جواب پیام های بنده وامثال بنده رو میدید یه لحظه خودتون رو بزارید جای ما ببینید واقعا انصافه هر روز تماس بگیری یا شماره دائم اشغال میخوره یا جواب نمیدند. والا خدا رو خوش میاد اینقدر نسبت به مسائل و مشکلات ما بی تفاوت هستید؟ حالا که بنده موفق به برقراری تماس نیستم، شما بزرگی کنید و باهام تماس بگیرید تا بتونم با مسئول پروند ها صحبت کنم. شماره تماس:09105472633
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با شما تماس گرفته شد. 

اصلاح فرم ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳
سلام. وقتتون بخیر. شماره ملی: 0640064851 چندین و چند بار تماس گرفتم این چند روز ولی علی رغم اینکه بعد از چندین بار بوق اشغال بارها بوق آزاد هم خورد کسی جواب نداد. ممنون میشم فرم درخواست نامه معرفی به سازمان رو اصلاح بفرمایید تا با خطای فرم قبلا پر شده مواجه نشم. 15 آذر فرم رو تکمیل کردم و جواب دادید اونجا که 10 روز دیگر مجدد فرم را پر کنم. خواهش می کنم فرم رو اصلاح بفرمایید. بسیارممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

محمد امین آهنگری ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
عرض سلام خدمت مدیریت سایت بنده چندین بار در چند نوبت تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نیست، بنده مدارک رو جهت تشکیل پرونده ارسال کردم می خواستم ببینم وصول شده است یا خیر؟ محمد امین آهنگری 3660405061
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم درخواست معرفی به سازمان را تکمیل کنید در صورت عدم وصول به شما اطلاع میدهند. 

محتوی نژاد ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
با سلام و احترام و خسته نباشید اینجانب با کد ملی 1360129685 در تاریخ 1399/08/12 مدارک پایان کارم را به صورت حضوری داخل پوشه طلقی آبی رنگ ، ساعت دقیقا 9:45 صبح تقدیم ستوان دوم کردم. صد ها بار تماس گرفتم یکی دوبار موفق به صحبت شدم که یک بار گفتن مسئولش نیست، یکبار گفتن مدارک را پیدا نکردیم ، یکبار گفتن مدارک هست ولی تماس می گیریم، من در طبقه منفی دو مشغول بکار هستم . گوشیم اونجا انتن نداره. والله من نمیدونم تماس گرفتن یا نه نزدیک دوماه شده اطلاعی ندارم ، دوتا سوال دارم خواهشمندم جواب بدین : 1- آیا مدارک من به نظام وظیفه ارسال شده یا نه؟؟؟؟؟ 2- اگر ارسال نشده چرا نشده ؟؟؟ و چه تاریخی ارسال خواهد شد؟؟؟؟ بخدا به زور شاغل شدم اگه نرسه شغلمو از دست میدم لطفا ایمیلی جواب بدید چون گوشی در ساعت کاری به دلیل فوق الذکر انتن نداره ممنون، فرمودین دست مقام مسئول رسیده ولی چرا پاسخی نمیدن از بلا تکلیفی در بیاییم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده به مدارک دسترسی ندارم اما این پیام را به مسئول مربوط خواهم داد که با شما تماس گرفته شود. 

ح م ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و وقت بخیر خدمت شما اینجانب 7 روز پیش احراز نخبگیم توسط بنیاد انجام شده است. مدارک تشکیل پرونده را 2 روز پیش در قالب لوح فشرده ارسال کرده ام. و فرم معرفی به سازمان به کار گیرنده را تکمیل و ثبت کرده ام. اما در قسمت پرسش های متداول گفته شده که پس از گذشت 3 هفته از احراز نخبگی این فرم را تکمیل و ثبت کنید. آیا اینکه من زودتر این فرم زا ثبت کرده ام مشکلی ایجاد نمی کند؟؟؟ الان باید چیکار کنم و مرحله بعدی چیست؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، خیر مشکلی ایجاد نمیکند. 

حسین ابراهیمی ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
با سلام، با توجه به اینکه در سایت اعلام کردید یک هفته مهلت ارسال مدارک برای تشکیل پرونده امکان دریافت نامه اعلام نیاز با توجه به بیماری کرونا در این مدت کم وجود ندارد. و شما در توضیحات اورده شده است دو هفته بعد از ارسال مدارک وارد قسمت تسهیلات / معرفی به سازمان به کارگیرنده شویم و فرم را تکمیل کنیم. حال سوال بنده این ایا در مدت این دوهفته اگر بتوانیم نامه اعلام نیاز را از سازمان مربوطه دریافت کنیم برای ما اعمال می‌شود؟؟ و چگونه فیزیک نامه را به شما تحویل دهیم با توجه به اینکه حضوری مراجعه کننده قبول نمی‌فرمایید؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اعلام نیاز یک پیشنهاد است، احتمال دارد تایید شود و همینطور اختمال دارد تایید نشود. میتوانید آنرا در قسمت پیگیری درخواست خود بارگذاری نمایید.

ایوب صادقی ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
با سلام، بنده ایوب صادقی هستم، به شماره ملی 2500344258. حدود سه ماه پیش مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده توسط پست در لوح فشرده به مرکز نخبگان پست نموده ام. در صورت امکان لطفا شماره پرونده بنده را اعلام بفرمایید. از 17 مهر 1399، بنده در سازمان بکارگیرنده مشغول انجام پروژه جایگزین خدمت هستم. ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمد مهرداد ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲
با سلام و احترام. اینجانب محمد مهرداد به کد ملی 0890119112 هستم. بنده دوره آموزشی آذر ماه را به اتمام رسانده ام. همچنین فروردین امسال از پروژه جایگزین خود دفاع کرده ام و نامه پایان کار در خرداد ماه به دست شما گویا رسیده است. برای دریافت کارت پایان خدمت چه باید بکنم؟ آیا درخواستی باید بدهم؟ کارت من در چه مرحله ای است؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

لطفاً پیگیری نمایید تا سازمان به‌کارگیرنده در اسرع وقت نامه پایان کارتان را به شکل ممهور یا هولوگرام‌دار برای مرکز نخبگان ارسال نماید. لوح فشرده و دیگر مدارک پایان کار را می‌بایست شما به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

توصیه می‌شود فرم‌های مرتبط در صفحه ذیل از سایت مرکز نخبگان را نیز ملاحظه بفرمایید:

http://mneb.ir/fa/download/category/6

اگر تمامی این مدارک را به مرکز نخبگان تحویل داده‌اید، پیگیری لازم نیست و إن شاء الله مشکلی برای صدور کارت پایان خدمتتان وجود نخواهد داشت.

اگر نامه پایان کار توسط سازمان به مرکز نخبگان ارسال شده است، می‌توانید با در دست داشتن تاریخ سربرگ نامه پایان کار، در ساعات ۱۳ تا ۱۶ روزهای کاری با دبیرخانه مرکز نخبگان تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱.

علی ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳
با سلام من دو هفته است که هر روز با دبیرخانه تماس می‌گیریم ولی کسی پاسخ نمی‌دهد. خواهشمندم بفرمایید که وضعیت ارسال مدارک من به نظام وظیفه در چه وضعیتی است. با تشکر از زحماتتون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

علی خواستار ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و احترام و تشکر از پاسخگویی شما بزرگوار. نامه عدم نیاز بنده از سازمانی که معرفی شده بودم تاریخ 26 اذر صادر شده ولی همچنان در دبیرخانه سازمان هست. تماسی که داشتم با این سازمان قرار شد نامه مهرشده رو به ایمیل بنده از طریق ایمیل سازمانیشون ارسال کنند تا بنده خودم سریعا به همراه سایر مدارک پروندم برای شما ارسال کنم. سوالی که داشتم این هست که برای معرفی به سازمان جدید باید فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده را مجدد پر کنم؟ و چقد بعد از ارسال نامه عدم نیاز باید اینکار رو انجام بدم. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

بله، بعد از وصول عدم نیاز فرم درخواست معرفی را تکمیل نمایید.

محمد دلوی اصفهانی ۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳
با سلام و احترام و آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز بنده محمد دلوی اصفهانی به شماره ملی 1292008113 تمامی مدارک اتمام پروژه جایگین خدمت خود را در تاریخ اول مهرماه 99 تحویل آن واحد نمودم، در تاریخ 12 آبان ماه تماسی از آن مرکز دریافت کردم مبنی بر مفقود شدن سی دی حاوی فایل های پروژه که بلافاصله پس از 1 روز از طریق یکی از دوستان بدست آن واحد رسانیدم. در تاریخ 12 آذرماه مجدد تماسی آن واحد داشتم که متاسفانه متوجه تماس نشدم. از آن تاریخ تا امروز با شماره های اعلامی در سایت هر روز در ساعات مشخص شده تماس میگیرم جهت استعلام وضعیت پرونده که خدای نکرده مشکل دیگری نداشته باشد ولی متاسفانه همیشه آن تلفن ها اشغال هستند و یا کسی پاسخگو نیست. از شما خواهشمندم با توجه به شهرستانی بودن بنده و شرایط حال حاضر بخاطر بیماری کرونا که تردد را مشکل تر کرده است، به بنده کمک کنید و وضعیت پرونده اینجانب را اعلام نمایید. پیشاپیش از شما و همه همکاران شما سپاسگزارم. بسیار به بنده در این زمینه کمک خواهید کرد و همیشه دعاگوی شما خواهم بود. با تشکر از شما محمد دلوی اصفهانی - 09138081986
پاسخ مدیر سایت ۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیام شمارا به مسئول مربوطه جهت پیگیری منتقل میکنم. 

محمد دلوی اصفهانی ۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام و احترام مجدد خدمت شما سرور گرامی در ابتدا سپاسگزارم از جنابعالی که با صبر و شکیبایی به سوالات بنده و همه دوستان پاسخ می دهید و همچنین سپاسگزارم از پیگیری شما. بنده یک مطالعه اجمالی از سوالات دوستان داشتم در پایین اطلاعیه های آن سازمان، متوجه شدم یکی از سوالات دوستان که چندین بار تکرار شده مرتبط با وضعیت پرونده اتمام پروژه جایگزین آن ها و اعلام پایان خدمت به نظام وظیفه می باشد. بنده پیشنهاد می کنم جهت کمتر شدن بار پاسخ دهی به این دسته از دوستان منجمله خود بنده و همچنین شفافیت بهتر، لیست اسامی عزیزانی که نام آن ها برای صدور کارت ارسال شده و یا پرونده آن ها دارای نقص می باشد را به صورت اطلاعیه ای اعلام نمایید که خود می تواند از بسیاری از تماس ها و استعلامات کم کند. پیشاپیش از محبت و صبوری شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

با سلام خدمت شما نخبه گرامی، ممنون از پیشنهاد شما مورد یررسی قرار خواهد گرفت.

سیاوش رحمانی ۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰
با سلام و احترام درخواست بنده با شماره ملی ۰۳۱۰۷۱۹۶۲۳ برای معرفی به سازمان به کارگیرنده ۲۰ مهرماه ثبت شده است. ولی هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام و درخواست بنده در وضعیت تحت اقدام مانده است. با شماره‌های اعلام شده هم هر چه تلاش کردم موفق نشدم صحبت کنم. خواهش می‌کنم از وضعیت بنده هم اطلاع بدهید.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

حسین مقدس زاده ۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و عرض ادب. حسین مقدس زاده هستم. می خواستم بپرسم ازتون، هنوز که تکلیف برگ سبزم روشن نشده، درخواست معرفی به سازمان رو می تونم بدم یا نه؟ مدارکم رو همون طوری که فرمودین بدون برگ سبز در چهارشنبه 3 دی ماه حضورا تحویل دادم. ازتون استدعا دارم به سوال بنده جواب بدین.. ممنون از محبتتون
پاسخ مدیر سایت ۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

با سلام میتوانید در خواست معرفی به سازمان را بدهید. در صورتی که در حال تحصیل هستید در صورت دریافت پیامک برگه اعزام خود را دریافت کنید در غیر اینصورت پس از اتمام تحصیل برگه اعزام خود را دریافت کنید.

حسن زمانی ۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
با عرض سلام و احترام، اینجانب به کد ملی 4479975691 و شماره پرونده 972384 مدارک پایان کارم رو در تاریخ 99/09/22 ارسال کردم میخواستم پیگیر بشم ببینم مدارکم دستتون رسیده یا خیر. ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مصطفی حیدری ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
با سلام و احترام..اینجانب مصطفی حیدری به کد ملی 1080151842تقاضامندم پیگیری بفرمایید که آیا بنده احراز نخبگی شده ام؟ حدود 2 ماه پیش نامه من از طرف سامانه سینا برای این مرکز ارسال شده و هنوز جوابی دریافت نکرده ام..زمان معمول برای احراز نخبگی پس از ارسال نامه چقدر است؟ با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله احراز نخبگی شده اید.

مصطفی حیدری ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
با تشکر از پیگیری شما..هیچی پیامکی برای من ارسال نشده..من دانشجوی دکتری هستم می توانم با مراجعه به پلیس +10 کارت سبز خود را دریافت کنم..و اینکه نامه اعلام نیاز را تا چه موقع فرصت دارم ارسال کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، زمانی که پیامک برای شما ارسال شد میتوانید برگه اعزام بگیرید.

محمد دلوی اصفهانی ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم سایت ضمن عرض خداقوت خدمت شما و همه همکاران، بنده چندین روز پیش پیامی خدمت شما ارسال نمودم مبنی بر مشخص شدن وضعیت پایان خدمت اینجانب که اول مهرماه99 کلیه مدارک پایان پپروژه جایگزین تقدیم آن سازمان گردید. لطف فرمودید و پاسخ دادید که به مسئول مربوطه منتقل خواهد شد. بنده حقیقتا در محیط کارم با مشکل برخورده ام و دیگر نامه منع استخدام راقبول نمی کنند و حتما کارت پایان خدمت باید ارائه شود. بنده عاجزانه و خواهشاً از شما عزیز بزرگوار خواهشمندم به بنده در این زمینه کمک کنید. لطف بسیار بزرگی به بنده خواهید کرد و همیشه دعاگویه شما خواهم بود. لطفا لطفا لطفا به بنده اطلاع دهید پرونده بنده در حال حاضر درچه مرحله ای است. پیشاپیش از لطف شما و همه شما بزرگواران سپاسگزارم. با تشکر محمد دلوی اصفهانی کد ملی: 1292008113 موبایل: 09138081986
پاسخ مدیر سایت ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، آماده ارسال برای نظام وظیفه است.

علی یگانه ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۸
با سلام من در تاریخ 8 دی ماه 99 شماره نامه تاییدیه پروژه جایگزین را در سامانه سینا تحویل گرفتم. اگر ممکن است بگویید دقیقا چه مراحلی را باید طی کنم؟ در سامانه سینا نوشته است که در 2 ماه آینده به دانشگاه عالی دفاع مراجعه نمایم و مدارکی را تحویل دهم ولی در پی دی اف قسمت تشکیل پرونده این سایت نوشته است که ظرف مدت یک هفته مدارک دیگری را باید با سی دی ارسال نمایم؟ همچنین فرم تعهدنامه معرفی در قسمت تسهیلات سایت موجود نمی باشد؟ با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است.

حسین ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
سلام خسته نباشید ببخشید هرچی به شماره ها زنگ زدم کسی پاسخ نداد. من حدود یک هفته پیش توی سامانه سینا پیامی دریافت کردم که برام نامه معرفی به نخبگان نیرو های مسلح صادر شده. امکانش هست بفرمایید الآن برای شروع کار چه کار باید بکنم؟ باید مدارک رو در CD پست کنم؟ من برگه سبزم آماده نیست به علت درخواست پزشکی، امکان داره CD رو بدون برگه سبز بفرستم؟ امکان تحویل حضوری هستش؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌

انور مرادی ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
با سلام و عرض ادب و احترام بنده 19 آبان برای سومین بار درخواست نامه آزاد سازی دانشنامه موقت دکتری را ثبت کردم. یکبار فرمودید تحت اقدام است، اما هنوز نامه برای بنده صادر یا ارسال نشده است. از شما بزرگوار خواهشمند است بفرمایید که به درخواست بنده رسیدگی شود. از اولین درخواست بیش از سه ماه و 15 روز می گذرد و من همچنان انتظار می کشم. خیلی از لطف و زحمات شما سپاسگزارم کد پیگیری سومین درخواست : 1620373823738280 کد ملی 3830029527 تماس 09189983059
پاسخ مدیر سایت ۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای شما هیچ درخواست گواهی ثبت نشده است.

حامد پورحشمتی ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
سلام و خسته نباشید. من پورحشمتی هستم به شماره ملی 2730049691. در 27 آبان درخواست گواهی عدم منع استخدام دادم و هنوز گواهی به دست من نرسیده است. بارها پیام گذاشتم و هزار بار از طریق شماره های مرکز تماس گرفتم، تلفن ها یا اشغال است یا زنگ می خورد کسی جواب نمی دهد. کاملا به بن بست رسیدم و نمیدونم چکار بکنم. لطفا کمک کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه گواهی عدم منع استخدام شما انجام و تحویل داده شده است.

مصطفی حیدری ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
با عرض سلام و خسته نباشید..بنده مصطفی حیدری به شماره ملی 1080151842می باشم..به دلیل اینکه نمی دونستم احراز نخبگی یعنی همان نامه ای که از طریق سامانه سینا ارسال می شود تماس های مکرری با دانشگاه داشتم..و منتظر این بودم که از طریق دانشگاه هم مجددا احراز نخبگی گردم..حدود 2 ماه از احراز نخبگی بنده میگذرد و دیروز اقدام به درخواست معرفی به سازمان به کارگیرنده دادم..برای دریافت اعلام نیاز با سازمان آموزش تحقیقات کشاورزی و زارت جهاد کشاورزی مذاکره کردم و آنها من را پذیرفتند ولی به هیچ عنوان برگه بهم نداند و گفتند روال به این صورته که اول باید دانشگاه نامه بزنه به ما بقیه مراحل را انجام دهیم..چون من متاهل و دانشجو هستم امکان خروج از شهر خود را ندارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید..
پاسخ مدیر سایت ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای انجام پروژه در سازمان مورد نظر خود ابتدا باید نامه اعلام نیاز از طرف سازمان خود را به داعا تحویل دهید.

 

انور مرادی ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳
با سلام و سپاس از پاسخ جنابعالی به تاریخ 16 دی ماه فرمودید که " هیچ درخواست گواهی برای بنده ثبت نشده است" در حالی که یک ماه قبل فرمودید که "تحویل مقام مسئول گردیده است" لطفا بفرمایید بنده چکار کنم؟ برای نامه آزادسازی دانشنامه موقت بنده 3 بار درخواست ثبت کرده ام ... و تاکنون برای من صادر نشده است. آیا کدهای پیگیری که بنده ارسال کرده ام، درخواست بنده را نشان نمی دهد؟ کد پیگیری درخواست اول: 161467792573348 کد پیگیری درخواست دوم: 1617132938217958 کد پیگیری درخواست سوم: 1620373823738280 من هرچی با دبیرخانه تماس میگیرم موفق به صحبت نمی شوم. خواهشمند است بفرمایید بنده چکار کنم کد ملی 3830029527 تماس 09189983059
پاسخ مدیر سایت ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در تاریخ ۲۱/‏۱۰/‏۹۹‬ درخواست های شما چک شد ولی هیچکدام از موارد ذکر شده موجود نیست. حضوری مراجعه کرده و پیگیری کنید.

مصطفی حیدری ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸
با عرض سلام و خسته نباشید..با تشکر از صبوریتی که به خرج می دهید..از اینکه به کثرت به شما پیام میدم شرمنده ام..روزانه بالای 200بار به مرکز نخبگان نیروهای مسلح زنگ می زنم کسی جوابگو نیست یا خط اشغاله یا جواب نمی دهند..درخواستم را قبلا هم به شما گفتم ..من برای مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان زیر نظر سازمان آموزش و تحقیقات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی پروپوزال فرستادم و مورد تایید آنها قرار گرفت با پیگیری هایی که انجام دادم آنها به تهران نامه زدند با این حال آنها به من گفتند که روال قبلی به این صورت بوده که نامه از دانشگاه عالی برای این سازمان ارسال میشده و من از یکی از دوستانم که در این مرکز به عنوان سرباز مشغول هستند روال را پرسیدم گفتند که من شفاها به دانشگاه عالی اعلام کردم آن ها هم نامه من را برای سازمان آموزش و تحقیقات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی زدند..من تمام مراحل را انجام دادم تقاضامندم به درخواست من رسیدگی کنید و نامه شروع به کار من را برای سازمان آموزش و تحقیقات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بزنید..به خاطر اینکه پروپوزال من در این مرکز مورد تایید قرار گرفته است..من دانشجو هستم و متاهل..واقعا زندگی من به این کار وابسته است.. کد ملی 1080151842
پاسخ مدیر سایت ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد.

مصطفی حیدری ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲
با تشکر فراوان از لطف شما..خدا قوت
حسین مقدس زاده ۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵
با سلام و احترام عذرخواهم من اعزامم 1 اسفند خورده در برگ سبزم. درخواست معرفی به سازمان رو هم 2 هفته قبل انجام دادم ولی نامه معرفی به سازمان برام نیومده. می خواستم بپرسم اگر تا اون موقع به جایی معرفی نشم باید چه کار کنم؟ دوره آموزشی اسفند ماه رو ثبت کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. خدا خیرتون بده
پاسخ مدیر سایت ۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از معرفی به سازمان و صدور نامه شروع به کار میتوانید به آموزشی اعزام شوید. ‌‌‌‌‌‌‌

حسین مقدس زاده ۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹
با سلام. حسین مقدس زاده هستم. میخواستم برگ سبزم رو آپلود کنم ولی خطا می ده که شما قبلا این فرم را پر کرده اید و هیچ کد رهگیری هم به من نمی ده. چه کار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکل بر طرف شد.

علیرضا جبین پور ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰
با سلام و احترام شروع به کار بنده از ابتدای آذر سال جاری بوده است. برای شرکت در دوره آموزشی چه محدودیت هایی وجود دارد. منظورم این است که دوره آموزشی می تواند پس از پایان انجام پروژه و گزارش نهایی باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از معرفی به سازمان و صدور نامه شروع به کار میتوانید به آموزشی اعزام شوید.

موسوی نژاد ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۸
با سلام خدمت شما +++++ببخشید قبلا هم اینجا نظر گذاشتم، اگر نمیخواید جواب بدید بفرمایید تا فکر دیگه ای کنم، اینکه سوالی رو بی پاسخ میگذارید هم به شعور آدم توهین میشه و هم اینکه نمیدونه واقعا باید چه کنه+++++ ببخشید من در تاریخ 4 شهریور به قرارگاه خاتم معرفی شدم و در تاریخ 6 آبان ماه نامه عدم نیاز من به داعا تحویل داده شد طی تماس من با داعا در دی ماه، هنوز نامه من در پرونده من قرار نگرفته متاسفانه! و گفتند اصلا عدم نیازی در پرونده شما موجود نیست!!!! اعلام نیاز از آستان قدس امام رضا(علیه السلام) در تاریخ 10 آذر ماه برای داعا ارسال شد و باز هم با تماس با داعا متوجه شدم که هنوز این نامه هم درون پرونده من قرار نگرفته!!!!! در تاریخ 13 دی ماه هم نامه عدم نیاز و هم نامه اعلام نیاز برای چندمین بار برای داعا ارسال شد ولی هنوز هیچ تماسی از داعا با من گرفته نشده متاسفانه تماس هم به هیچ عنوان پاسخگو نیستید!!!! روزی نزدیک به 200 بار تماس میگیرم، یا شماره شما اشغال هست و یا گوشی رو برنمیدارن!!! با توجه به تجربه قبلی من، که نامه اعلام نیاز از سازمان دیگری برای داعا ارسال شد و بعد از ارسال معرفی به سازمان از طریق لینک سایت، گفتند که شما به محل دیگری معرفی کردیم، چون اصلا نامه شما وارد پرونده شما نشده و مفقود شده!!!! با این حساب، شما لطفا بفرمایید من باید چکار کنم؟؟؟؟؟ با تشکر نام:موسوی نژاد کد ملی:0370445031
پاسخ مدیر سایت ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حضوری به درب دانشگاه مراجعه کرده و از طریق نماینده نخبگان پیگیر شوید.

حسن زمانی ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷
با عرض سلام و احترام و خدا قوت اینجانب حسن زمانی به کد ملی 4479975691 و شماره پرونده 972384 مدارک پایان کارم رو نزدیک به دو ماه است که ارسال کردم و با شماره های اعلام شده تا حالا 1000 بار تماس گرفتم ولی موفق نشدم که با کارشناسان مربوطه در مورد اینکه اینکه آیا اصلا مدارک دستشون رسیده یا نه و اینکه پرونده من تو چه وضعیتی هستش صحبت کنم با توجه به اینکه بنده برای یه موقعیت کاری برای کارت پایان خدمت تحت فشار هستم آیا امکانش هست که لطف کنین ببینین پرونده بنده تو چه وضعیتی هستش و یا اینکه اعلام کنین از زمان ارسال مدارک پایان کار به داعا تا زمان ارسال مدارک به نظام وظیفه حدوداً چقدر طول میشکه چون من تو سایت نظام وظیفه هم چک کردم هنوز وضعیت اعزام بنده تغییر نکرده است غایب درج شده است. با سپاس بیکران
پاسخ مدیر سایت ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمد حسین منتظری ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹
سلام. خسته نباشید. من چند بار در همین بخش نظر به اطلاعیه ها پیام دادم ولی پیامم تایید نشده، بیش از ۲۰۰ بار هم تماس گرفتم ولی نتونستم تماس برقرار کنم، چند بار هم توی بخش تماس با مای سایت پیام گذاشتم ولی جوابی داده نشده. اگر لطف کنید پیگیری کنید ممنون میشم. نامه پایان خدمت بنده به کد ملی 2511903164 حدود ۷ هفته پیش برای داعا ارسال شده و کل مدارک و cd مربوطه ۱۳ دی پست کردم. برای استخدام شدیدا تحت فشار هستم که نامه پایان خدمت داشته باشم اما نمیدانم اصلا روند صدور کارتم شروع شده یا مشکلی داره؟ بی زحمت اگر مسئول مربوطه بررسی کنند و از طریق ایمیل یا پیامک یا تلفن اطلاع بدن یا در پاسخ به این نظر جواب بدید، ممنون می شم.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌