اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۳۴ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

دوره آموزشی رزم مقدماتی دیماه ۱۳۹۹ نخبگان وظیفه
۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۰۳۳ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۲۰۷۲۸
اطلاعیه مهم شماره ۳۴ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اطلاعیه شماره ۳۴

ویژه دوره آموزشی دیماه ۱۳۹۹

 

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند؛ نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه‌ای که در سایت مرکز نخبگان نیروهای مسلّح برای شرکت در دوره دی ماه ۹۹ ثبت نام نموده و پیامک تاییدیه ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی که در مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه برگزار میشود را دریافت نموده‌اند، می‌بایست با توجه به شرایط زیر در تاریخ فوق در محلّ مرکز آموزش حضور یابند.

  1. دوره آموزشی دی ماه ۱۳۹۹ از تاریخ ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ و به صورت یکماهه برگزار میشود.
  2. کلیه افرادی که برای دوره آموزشی تاییدیه ثبت نام دریافت کرده اند (اعم از دانشجو، دانش آموخته و دارندگان گواهی تکمیلی بسیج)، باید دارای برگ اعزام ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ باشند. چنانچه هر کدام از عزیزان تاکنون نسبت به دریافت برگ اعزام به هر دلیلی اقدام نکرده اند، در اسرع وقت نسبت به دریافت برگ اعزام خود اقدام نمایند. پذیرش در مرکز آموزش، منوط به داشتن برگ سبز اعزام و برگ سفید میباشد.

تبصره: دانشجویانی که فاقد برگ اعزام هستند، باید ابتدا با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ فرایند معاینه پزشکی و واکسیناسیون را طی نموده و سپس برگ اعزام دریافت نمایند. چنانچه برای این عزیزان برگ اعزام به تاریخ بهمن ماه و یا ماه های بعدی صادر گردید، باید بلافاصله برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نموده تا نسبت به اصلاح تاریخ اعزام آنان به تاریخ ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ اقدام شود.

افرادی که دارای برگ اعزام قبلی بوده و بدلیل ورود به غیبت، برگ اعزام مجدد دریافت مینمایند نیازی به طی فرایند معاینه پزشکی و واکسیناسیون نداشته، لیکن در صورت دریافت برگ اعزام به تاریخ بهمن ماه و یا ماه های بعدی، باید بلافاصله برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نموده تا نسبت به اصلاح تاریخ اعزام آنان به تاریخ ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ اقدام شود.

  1. افراد تایید شده برای شرکت در دوره آموزش، در روزهای قبل از شروع دوره، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدور برگ سفید دریافت خواهند کرد که این عزیزان بایستی برای دریافت برگ سفید (برگ مراجعه به مرکز آموزش) به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و برگه مذکور را دریافت و در روز مراجعه به مرکز آموزش همراه خود داشته باشند.

تبصره: چنانچه افراد به هر دلیلی پیامک مربوط به برگ سفید را دریافت ننمایند، میتوانند ۲۴ ساعت قبل از اعزام، به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و برگ سفید را دریافت نمایند.

  1. افرادی که دارای گواهی دوره آموزش تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند و اصل آنرا ارسال نموده و پیامک تایید گواهی تکمیلی برایشان ارسال میشود، از گذراندن این دوره معاف میباشند و نیاز به حضور درمرکز آموزش ندارند.
  2. بدلیل شیوع ویروس و بیماری کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شما عزیزان، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده و اعطای مرخصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری با صلاحدید فرمانده مرکز آموزش امکان پذیر میباشد.
  3. افراد شرکت کننده در دوره لازم است جهت رعایت اصول بهداشتی، لوازم شخصی (وسایل استحمام، مسواک، ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و …) مورد نیاز خود را برای طول دوره آموزشی به همراه داشته باشند.
  4. افرادی که دارای دفترچه بیمه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح یا سایر بیمه ها هستند، دفترچه مذکور را در طول دوره همراه داشته باشند.
  5. پیامک تاییدیه ثبت نام برای تمام افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی دی ماه ۹۹ می باشند، توسط مرکز نخبگان ارسال شده است.
  6. آدرس و زمان مراجعه به مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه واقع در کرج

آدرس: کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء (ص)

زمان مراجعه: پذیرش فراگیران از ساعت ۰۷:۰۰ صبح مورخ ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ صورت می‌پذیرد.

 

توجه: خواهشمند است پیامهای غیر مرتبط با اطلاعیه و نیز سئولات مربوط به پرونده خود را که شامل حال دیگران نمیشود، فقط در قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) مطرح نمایید. ضمناً پاسخگوئی به سئوالات در سایت فقط در ساعات اداری انجام میگیرد.

 

با توجّه به تراکم بسیار بالای امور اداری و مراجعات حضوری مرکز نخبگان، پاسخ‌گویی تلفنی از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) انجام می‌گیرد.

۲۷۳۵۳۳۸۰ - ۲۷۳۵۳۳۸۱

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح


( ۸۳ )

نظر شما :

حسین دست رس ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده حسین دست رس با کد ملی 2700127854 هستم. من مهرماه برای آموزشی دیماه توی سایت mneb ثبت نام کرده بودم و دیروز پیامک تاییدش از طرف مرکز نخبگان برام اومده. من هنوز پرووزالم توی سازمان تصویب نشده. سوالم اینه که آموزشی رو باید برم یا نه؟ حتما باید شروع به کار داشته باشم یا فقط پروپوزال از طرف سازمان به کارگیرنده برای داعا فرستاده بشه کافیه؟ و اینکه تا چه تاریخی پروپوزال از سمت سازمان به کارگیرنده برای مرکز نخبگان ارسال بشه میتونم آموزشی دیماه رو برم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید و من رو از این نگرانی در بیارین. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که تا قبل از اعزامتان در سازمان تصویب می‌شود بله بلامانع است. 

عارف ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
باسلام و احترام؛ یه سوالی داشتم از محضرتون؛ بنده پس از دریافت پیامک مرکز مبنی بر دوره آموزشی دی ماه به پلیس + 10 مراجعه کردم تا نسبت به دریافت برگ سبز اقدام نمایم اما مسئول مربوطه گفت از آنجایی که شما دانشجو هستید، امکان صدور برگ سبز وجود ندارد. خواستم راهنماییم بفرمایید که برای صدور برگ سبز چطور میتونم این مشکل رو رفع کنم؟ ضمنا شایان ذکر است که گواهی گذراندن دوره 45 روزه (تکمیلی) را بیش از یک ماه پیش ارسال کردم. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید. شماره ملی: 0640064851 بسیارممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تمامی نخبگان در حال تحصیل که برایشان پیام ارسال شده است، امکان صدور برگ سبز را دارند، در صورتی که مسئول باجه در دفتر پلیس +۱۰ توجیه نبودند، پیشنهاد کنید تا با نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرند و یا مرکز پیام خود را چک کنند. 

رضا میرگلوی بیات ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵
با سلام بنده رضا میرگلوی بیات با شماره ملی 6189970397 برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کردم برگ سبز رو سال ۹۸ تحویل دادم،گواهی تکمیلی ۴۵ روزه هم تحویل داعا دادم.دیروز برای گرفتن برکه اعزام به پلیس +۱۰ مراجعه کردم که گفتن چون غیبت دارم،نمیتونن برگ اعزام جدید صادر کنن ممنون میشم در مورد برگ سبز و مورد قبول بودن گواهی تکمیلی راهنماییم بفرمایید تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تمامی نخبگان غایب در سامانه ناجا برایشان پیام ارسال شده است، بایستی مجدد برای اخذ برگ سبز اقدام نمایند، لذا تمامی مراحل واکسیناسیون و غربال گری و معاینات و… را بایستی از ابتدا انجام دهند تا اماکن صدور برگ سبز باشد.

جوان ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵
با سلام و احترام من با لینکی که فرستاده بودید برای آموزشی دیماه ثبتنام کردم و شماره پیگیری دریافت کردم اما پیامکی برای من نیومد دیروز توانستم با مرکز نخبگان تماس تلفنی بگیرم که گفتند اسمتون در لیست دوره دیماه هست و باید ا دی برید آموزشی. برای دریافت برگ سبز به چند تا پلیس +۱۰ مراجعه کردم گفتند چون مشغول تحصیل هستید (بنده حوزه هم مشغول تحصیلم) برگ سبز صادر نمیشه. با مرکز نظام وظیفه تهران تماس گرفتم کد ملی رو چک کرد و گفت از داعا چیزی برای ما نیومده درمورد شما. چه کار باید بکنم؟ متشکرم راهنمایی بفرمایید و اگر چیزی باید در سیستم نظام وظیفه ثبت بشه زحمتش رو بکشید. با تشکر ۰۰۷۴۶۴۱۵۷۳ ۰۹۱۲۴۵۳۱۲۸۸
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما مورد تایید هستید جهت دریافت برگ سبز اقدام نمایید. 

هادی بابایی ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹
با عرض سلام و احترام. طی تماس تلفنی که با دانشگاه داشتم همکاران شما به بنده فرمودند نامه معرفی به سازمان شما ارسال شده و باید حساب آنی رسان خود را شارژ کنم تا نامه به دست بنده برسد لکن در سایت مذکور هیچ مرسوله ای به نام اینجانب ثبت نشده است و طی تماس تلفنی با این شرکت پستی، نام و شماره ملی بنده مجدد بررسی شده و نامه ای برای بنده به این شرکت ارسال نشده است.در حال حاضر بنده باید چه اقدامی انجام دهم؟ سپاس هادی بابایی کد ملی 0311064248
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

فولادی ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵
سلام وقت بخیر من سال گذشته برای برگه سبز اقدام کردم و معاف از رزم شدم و برگه سبزم رو هم پارسال به دانشگاه دفاع ملی تحویل دادم. من امروز رفتم پلیس + ۱۰ که مجدد برای این دوره برگه سبز بگیرم مسئولش گفت دیگه امکان استفاده از معاف از رزم نیست و فقط می تونم سالم برات رد کنیم و در صورت تمایل به معاف از رزمی باید همه فرایندها از نو مجدد انجام بشه(که دفعه گذشته فرایندش برای من بیشتر از یک ماه طول کشید!)‌. خواستم ببینم در این شرایط باید چیکار کرد؟ امکان استفاده از همون برگه اعزام قبلی نیست؟ کدملی: 0923525335 باتشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مجدد بایستی باید برگ سبز بگیرید. 

محمد ۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۴
با سلام و احترام، سوالی داشتم خدمت شما. برای دوره ی آموزشی آیا محدودیت برای همراه بردن لوازم تحریر (دفتر، کتب و ...) وجود دارد یا خیر؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر

علی سعادت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
عرض سلام وادب و تشکر فراوان از زحمات شما. احتراما اینجانب علی سعادت نیا به کد ملی 1190029847 اصل گواهی دوره تکمیلی بسیج خود را برای مرکز نخبگان نیروهای مسلح ارسال نمودم لکن پیامک تایید آن را دریافت ننموده ام. باتوجه به دریافت پیامک شرکت در دوره آموزشی دی ماه، لطفا در این خصوص و زمان ارسال پیامک تایید گواهی دوره تکمیلی بسیج راهنمایی بفرمایید. باتشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک تایید گواهی برای کسی ارسال نمیشود، به کسانی که گواهی آنان مشکل دارد تماس میگریم. 

رضا میرگلوی بیات ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱
با عرض سلام بنده گواهی تکمیلی رو چند ماه قبل تحویل داعا دادم الان در لیست آموزشی دی هستم چطور میتونم بفهمم که گواهی مورد قبول هست یا نه؟ رضا میرگلوی بیات ۶۱۸۹۹۷۰۳۹۷
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی مشکلی باشد با شما تماس گیرند.

آذری ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲
با سلام و احترام اگر فردی که برای دوره آموزشی دیماه پیامک تائید دریافت کرده، بنا به دلایلی نتواند در این دوره شرکت کند، آیا می تواند برای دوره بعدی ثبت نام کند؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمائید. هادی آذری هستم به شماره ملی 0943538696
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله امکانش هست.

موسی الرضا ابوچناری ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷
با سلام و احترام بنده موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 هستم. من توی دوره دی ماه ثبت نام کردم و الان هم پیامک تایید رو دریافت کردم، ولی میخواستم که به دلیل محدویت هایی که برام بوجود اومده، دوره آموزشی رو به تاخیر بندازم. ایا این مسئله امکان پذیر هست؟ چه طور باید پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بایستی غیبت توجیه داشته باشد.

ابوذر گراوند ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
با سلام و احترام بنده برای دوره آموزشی آذر ماه ثبت نام کرده بودم و در فرم ثبت نام هم قید کرده بودم که پروپوزال در سازمان تایید شده و به داعا ارسال شده. ولی متاسفانه به علت عدم نامه شروع به کار در لیست اعزام آذر ماه قرار نگرفتم. حالا نامه شروع کار به تاریخ1.7 از داعا به سازمان ارسال شده و می خواستم برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کنم ولی سیستم با این پیام "شما قبلا این فرم را پر کرده اید" به من اجازه ثبت نام نمیده. اگه میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم برای دوره دی ماه ثبت نام کنم! من این پیام رو دو هفته است هم در تماس با ما می فرستم و هم زیر اطلاعیه ها، متاسفانه بدون پاسخ. پاسخگویی ضعیف و دلبخواه و مشمولین در بلا تکلیفی! پیشاپیش ممنون از لطفتون!
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

مهلت ثبت نام تمام شده. 

علیرضا شاه زیدی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
سلام، روز بخیر من تاکنون چندین ایمیل در بخش تماس با ما، برای شما ارسال کرده ام اما متاسفانه هیچ پاسخی از جانب شما دریافت نکرده ام. خواهشمندم، بنده را راهنمایی بفرمایید. اینجانب یک ماه پیش کلیه مدارک خود را برای تشکیل پرونده برای سازمان شما ارسال کردم. همچنین فرم مربوط به سازمان بکار گیرنده را هم پر کرده ام. نمیدانم چقدر فرایند تشکیل پرونده بطول می انجامد؟ با توجه به اینکه تاریخ برگ سبزم برج ۱۰ است، آیا باید نگران اعزام به سربازی عادی باشم یا خیر؟ علیرغم تلاش بسیار موفق به تماس تلفنی موفق نمیشوم. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را درسایت بارگذاری نمایید. 

مهرداد آهنگرکانی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸
با سلام و احترام بنده به سازمان جغرافیایی معرفی شدم و نامه معرفی رو به سازمان و آقای دژ دادم ایشان گفتند که ظرفیت سازمان تکمیله و نامه عدم نیاز میزنند. نامه عدم نیاز در تاریح 26 آبان صادر شده و در تاریح 4 آذر ارسال شده برای مرکز نحبگان داعا.. آیا نامه عدم نیاز به دستتون رسیده؟؟؟ شماره نامه عدم نیاز به صورت زیر هست: 4161/99/111/1350 شماره ملی بنده: 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

‌‌‌‌‌‌‌

سجاد اسماعیلی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
باسلام. اگر هنوز سازمانی برای فرد معرفی نشده باشد و پروپوزالی تصویب نشده باشد. می توان در دوره آموزشی دی ماه شرکت کرد؟ بنده برای دوره دی ماه ثبت نام کرده ام و پیامک حضور آمده است.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بایتی حد اقل در سازمان خود تصویب کرده باشند. 

سینا ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
سلام من برای آموزشی دی ماه برام پیامک امده می خواستم سوال کنم از میان وسایل الکترونیکی امکان بردن لپ تاپ هست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر.

احسان ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹
با سلام و خسته نباشید من برای دریافت برگ اعزام جدید به پلیس+۱۰ مشهد مراجعه کردم اما نمیتوانند برگ جدید صادر کنن ( برگ اعزام قبلی من پارسال بود و فارغ التحصیلم) و از نظام وظیفه تهران هم پیگیری کردن کد ملی رو فرمودند باید خود نخبگان تاریخ رو درست کنه تا بشه برگ جدید صادر کرد. ممنونو میشم پیگیری نمایید. ۰۹۲۱۹۵۶۶۲۲
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

کاظم رحمانی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷
با سلام و وقت بخیر. پیامک تایید واسه بنده اومده ولی پلیس +10 میگه برگه سبز واسه شما صادر نشده و غیبت خوردم، چون من بهمن 98 مدارکم رو تحول داعا دادم آیا باید دوباره اقدامات لازم نظیر واکسیناسیون و ... را جهت برگه سبز بگیرم؟ لطفا پیگیری بفرمایید. کاظم رحمانی کد ملی 0720216826
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی تاریخ اعزام مجدد بگیرید.

مرتضی رشیدی مقدم ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
با سلام بنده رشیدی مقدم با کدملی3091579166 نزدیک دو ماه و نیم است که مدارک پایان کار فرستادم ولی هیچ خبری نشده است. حداقل ممنون میشوم پیگیری بفرمایید که گواهی با کد رهگیری 1622851514280139 برای بنده زود ارسال شود که از کار اخراج نشوم!!!
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک ، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

سید علیرضا علامه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
با سلام پیرو سوال قبلی منظور از "پیشنهادیه" پروپوزال طرح جایگزین قدمت است. سوال قبلیم را در قسمت زیر آورده ام: با سلام اینجانب سید علیرضا علامه حدود 2.5 ماه پیش پیشنهادیه خود را برای مرکز نخبگان از طریق پست ارسال کرده ام. ایا این پیشنهادیه به دست مرکز رسیده است؟ چگونه می توانم مراحل تایید آن را پیگیری بکنم؟ با شماره های دبیرخانه نیز تماس گرفته ام اما این شماره ها اشغال هستند و در صورت آزاد بودن کسی پاسخ گو نیست. لطفا در این زمینه من را راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

امیر نوری ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
با سلام و تشکر فراوان از زحمات شما، بنده امیر نوری به کد ملی 4960048591 در دوره آموزشی دی ماه ثبت نام نموده و پیامک تایید را هم دریافت کرده ام. ولی علی رغم پیش بینی اینجانب، پروپوزال من در سازمان هنوز تصویب نشده و با پیگیری هایی که کردم بعید به نظر میرسه که تا آخر این ماه اتفاق خاصی برای تصویب طرح رخ بده. حالا با توجه به نداشتن نامه شروع بکار من میتونم تو آموزشی دیماه شرکت کنم؟ اگر نه، برای حذف اسمم از لیست چطور باید هماهنگ کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، اگر تا قبل از دیماه در سازمانتان تصویب میشود، بلامانع است، در غیر صورت اقدامی برای دریافت برگ سبز و… نکنید.

معین مهربان ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶
با سلام و احترام ، وقت شما بخیر ببخشید برای تست کرونا و غربالگری در استان قم به کجا مراجعه کنیم؟ برای من در تاریخ 99/9/8 پیامک اعزام اول دی مرکز نخبگان ارسال شده است و به پلیس+10 و مراکز بهداشت مراجعه کردم و گفتند که در تاریخ اول و دوم هرماه تست های کرونا و غربالگری در محل اداره نظام وظیفه عمومی انجام می شود. با توجه به این که بعد از دوم این ماه پیامک برای من ارسال شده است ، لطفا راهنمایی بفرمایید تا به کجا مراجعه نماییم. ازلطف شما بسیار متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از دفاتر پلیس +۱۰ مسورت نمایید.

حسین شاه حسینی خالق آباد ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶
با سلام حسین شاه حسینی هستم با کد ملی 3040338625 اگر امکانش هست به سوال من جواب بدین و منو از بلاتکلیفی بیرون بیارید من الان نمیدونم میتونم تو دوره آموزشی دی ماه شرکت کنم یا نه چون سازمان معرفی شده بعد از این که من پروپوزالم رو تحویل دادم موضوع رو عوض کردن و بعیده تا شروع دوره من بتونم پروپوزال جدید رو تصویب کنم هر چی تماس میگیرم و پیام میدم جوابی داده نمیشه بهم ممنون میشم اینجا جواب بدین بهم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در تاریخ ۰۱/‏۰۱۰/‏۹۹‬اعزام هستید. 

رستمی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱
ضمن عرض سلام و تشکر از زحمات ما بنده در لیست آموزشی دی ماه هستم و امروز برگ اعزام دریافت کردم اما متاسفانه مسئول پلیس +۱۰ علی رغم یادآوری، وضعیت بنده را مجرد ثبت کرده در حالیکه متاهل و دارای فرزند هستم. آیا امکان تغییر آن در سامانه وجود دارد؟ شماره ملی: ۳۷۵۰۲۰۷۹۳۳
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به دفتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید. 

میلاد حیدری ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام بنده قبل از تعطیلی دو هفتگی، برای انصراف از طرح جایگزین خدمت اقدام کردم (به دلیل ادامه تحصیل و قبولی در دانشگاه)، به بنده فرمودید همراه با نامه ی انصراف از سازمان به کار گیرنده حضورا به داعا مراجعه کنم. اکنون نامه انصراف از سازمان به کارگیرنده برای بنده صادر شده و به دستم رسیده است. اکنون برای انصراف از داعا و معرفی مجدد به سازمان نظام وظیفه باید چکار کنم؟ 1130289095 کد ملی با تشکر از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای انصراف از نخبگی بایستی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ حضوراً تشریف بیاورید.

جوان ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
با سلام مجدد من الآن هم با نظام وظیفه تهران با شماره تلفن ۰۹۶۴۸۰ تماس گرفتم شماره ملی من رو در سیستمشون میزنند میگن برای شما در سیستم نخبگی ثبت نشده به همین خاطر بهتون برگ اعزام نمیدن. خواهشمندم پیگیری بفرمایید و به بنده هم بفرمایید با عدم همکاری مراکز پلیس+۱۰ چطور برگ سبز بگیرم. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

ناصر ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
با سلام و خسته نباشید اینجانب به کد ملی 2790131643 درخواست اعزام در دوره دی ماه را داشته ام. اکنون به دلیل مشکلات درسی و ... امکان اعزام در دی ماه را ندارم. آیا امکان اعزام در دوره بعد وجود دارد؟ با تشکر فراوان از پاسخ گویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امکان انظراف از دوره نیست.

علی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷
با سلام. گواهی‌های منع عدم استخدام کی ارسال می‌شوند؟ من با کد ملی 2640065807 گواهی منع عدم استخدام در تاریخ 27 آبان درخواست کردم؛ ولی تا امروز حتی در بخش پیگیری درخواست‌ها هم پیامی مبنی بر ارسال نامه نوشته نشده است. در صفحه آنی رسان هم مرسوله‌ای وجود ندارد. لطفاً پیگیری کنید. به این گواهی نیاز فوری دارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک ، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

مرتضی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
من با شماره ملی 0890200424 گواهی دوره تکمیلی بسیج را در زمان تشکیل پرونده تحویل داده ام.( سال 97) با توجه به اطلاعیه های اخیر مبنی بر معافیت از گذارندن دوره آموزشی، دوره آموزشی دی ماه را ثبت نام نکرده ام. با توجه به اینکه در شرف پایان کار و منتظر تایید نهایی استاد راهنما هستم، آیا نیازی به ثبت نام در دوره داشته ام؟ و اگر بله، اکنون که ثبت نام نکردم راه حل چیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی ثبت نام میکردید. برای دوره آینده ثبت نام نمایید. 

احسانی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷
با سلام و عرض ادب قربان بنده استاد دروسی در دانشگاه هستم. با توجه به برگزاری کلاس ها در دیماه، آیا امکاناتی در خود مرکز در طی دوره آموزشی وجود دارد که بتوان تدریس را انجام داد با حداقل فایل ها را ضبط کرد و برای دانشجویان ارسال کرد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید که چه وسایلی مجاز است؟ خیلی ممنونم از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لوازم خود را به همراه ببرید اگر مسئولان اجازه داده اند، ببرید داخل.

سید سروش میرعمادی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
سلام من برگه سبز جدید رو دریافت کردم کجا سایت باید بارگزاری کنم؟ باتوجه به اینکه فرم رو قبلا پر کردم امکان تکمیل مجدد نیست ممنون
سعید یعقوبی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹
با سلام و احترام اینجانب سعید یعقوبی با کد ملی 4490029438 چندین بار درخواست اینترنتی ثبت کردم ولی متاسفانه هیچ پاسخی نمی گیرم. تلفن که عملا در دسترس نبوده و حضور هم ممنوع می باشد. انتظار می رود که به حداقل حقوق نخبه ها عنایت داشته باشید. خواهشمندم در صورت امکان دو درخواست اخیر که تقریبا دارای یک موضوع بوده رو به مقام مسئول برسونید...به خدا ما هم زندگیمون لنگ مونده...سپاسگزارم. شماره پیگیری درخواستهای اخیر: 161788952233125 1620983048941850 بازم تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سلام باشه چشم حتماً

علی رضایی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
با سلام. برگه اعزام بنده برای تاریخ 99/9/1 بوده که در سایت داعا بارگذاری کردم و برای مراجعه به مرکز شهید جوادنیا قزوین (کسری پروژه تحقیقاتی) در تاریخ مذکور برای من پیامک آمد. لازم به ذکر است، اکنون سیکل پروژه نخبگان اینجانب در سازمان داعا پیش رفته و نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده اینجانب برای شرکت دانش بنیان از طرف داعا در تاریخ 99/8/14 ارسال شده است. در تاریخ 99/9/8 از امور وظیفه وزارت دفاع با من تماس گرفتند و گفتند نخبگی من در سیستم نخورده و حتما طی مدت دو روز با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی (با در دست داشتن نامه نخبگان) باید بگم که نسبت به ثبت اطلاعات اینجانب در سامانه ناجا اقدام فرمایند وگرنه الان سرباز عادی هستم و غیبت خواهم خورد. خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید. آیا خودم باید پیگیری انجام دهم یا از طرف مرکز نخبگان نیروهای مسلح اقدامی باید انجام گیرد؟ خواهشمندم پیامم را جواب بدین. بسیار نگرانم.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

کیانوش شجاع ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
سلام، جواب این سوال بنده به نظرم جواب خیلی ها است اجازه انتشار بدین از نگرانی دربیان خیلی ممنون... - کسانی که در سیستم وارد کردن که گواهی دوره تکمیلی دارن ولی به دست شما چیزی نرسه یا رسیده باشه و مشکل داشته باشه حالا به هر دلیلی باهاش تماس میگیرین، درسته؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نسبت به نقص گواهی ها بله به تمام مشکل دار ها تماس میگیریم. 

سعید شریفی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹
با عرض سلام و احترام من حدود در تاریخ 17 و 18 آبان ماه دو درخواست گواهی رفع غیبت و اشتغال به خدمت ثبت کردم. اما بعد از گذشت یکماه و پیگیری مستمر هنوز به دستم نرسیده. شرایط کاری شما رو درک میکنم اما واقعا نیاز دارم لطف میکنید پیگیری بفرمایید خدا خیرتون بده. سعید شریفی کد ملی: 0922050767 کد پیگیری:1620111935224763 کد پیگیری:1619871243109228
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

غلامرضا محمدی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
کد ملی: 4660249522 من مدارک را جهت تشکیل پرونده از طریق پست فرستادم و در تاریخ 1399/08/14 تحویل مرکز نخبگان قرار گرفت(از طریق پست). و در تاریخ 1399/08/26 فرم معرفی به سازمان به کار گیرنده را زدم. خواستم ببینم ثبت نام من انجام شده است؟ و کی با من تماس میگیرند. 09138279203 هر چی تماس میگیرم جواب نمی دهند. خدا خیرت بده کمکم کن
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، هیچکس با شما قرار نیست تماس بگیرید، منتظر معرفی نامه خود باشید.

حامد ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
با سلام و عرض ادب بنده برگه سبز جدید گرفتم و تاریخ آن هم بهمن ماه است و طبق اطلاعیه شماره 34 می بایست آن را در سایت داعا بارگذاری کنم. اما هنگامی که از قسمت تسهیلات و زیربخش ثبت برکه سبز اعزام اقدام میکنم این امکان برای بنده وجود ندارد و سیستم پیغام می دهد که شما این فرم را قبلا پر کرده اید. ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

در صورتی که برای اعزام برج ۱۰ ثبت نام نمودید و تأیید شده نیازی به بارگذاری برگ سبز خود ندارید.

سینا وکیلی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷
با سلام و احترام هرچه در قسمت تماس با ما پیام میذارم پاسخ نمیگیرم. من در حین پروژه جایگزین فارالتحصیل شدم. الان باید چکار کنم؟ برم پلیس + 10؟ میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰

بله

قاسم فرهمند ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
با سلام بنده قاسم فرهمند به شماره ملی 6380008276، بعد از دریافت پیامک تأیید دوره آموزشی خدمت دی ماه، جهت دریافت برگه اعزام به خدمت به پلیس +10 رفته، متاسفانه برگ اعزام به خدمت به علت عدم قید شدن نخبه دانشجو، صادر نشد، بعد از تماس با نظام وظیفه تهران گفته شد که می بایست از طرف دانشگاه دفاع ملی برای بنده معرفی نامه مبنی بر نخبه دانشجو به سازمان نظام وظیفه ارسال شود تا بتوانند برگ اعزام به خدمت ثبت کنند. لطفا در صورت امکان موضوع را بررسی نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، شما تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه ناجا معرفی شدید. 

شایان آرام ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱
با سلام و خسته نباشید نامه اینجانب شایان آرام به شماره ملی در اسفند ماه 1398 به سازمان نخبگان نیرو های مسلح ارسال شده و همچنین نامه شروع به کار اینجانب در تاریخ 22 مرداد توسط آن مرکز صادر شده است و بنده برگ سبز اعزام خود را که مربوط به تاریخ اول اسفند 98 است به مرکز نخبگان تحویل داده و همچنین در سایت بارگزاری نموده ام، یک مرتبه هم در تاریخ اول شهریور 99 برای بنده برگ سبز اعزام صادر شده است که طی تماس با مرکز نخبگان به بنده اعلام شد که نیازی به حضور و توجه به این تاریخ اعزام نیست، من برای دوره آموزشی اول دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اعزام نیز برای اینجانب ارسال شده است با مراجعه به پلیس +10 به بنده اعلام شد که برگ سبز من قابل ارایه نیست و به سازمان نظام وظیفه مراجعه کنم، در مراجعه با سازمان نظام وظیفه به من اعلام شد که باید نامه رفع غیبت و همچنین نامه بکارگیری خطاب به سازمان وظیفه عمومی ارایه دهم و همچنین به دلیل غیبت امکان ارایه برگ سبز قبلی برای من وجود ندارد و همچنین درخواست اعزامی نیز برای من وجود ندارد و همچنین نامه اعلام نخبگی اینجانب به سازمان وظیفه وجود ندارد. با توجه به اینکه بنده قبلا برگ سبز به مرکز نخبگان ارایه داده ام آیا نیاز هست که دو مرتبه برای دریافت برگ سبز اقدام نمایم؟ همچنین با توجه به کمبود وقت تقاضا دارم نامه رفع غیبت اینجانب را در صورت امکان در اسرع وقت صادر کرده و به بنده اعلام فرمایید تا از درب دانشگاه تحویل بگیرم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، به هیچ وجه نیازی به برگ رفع غیبت سربازی نیست، به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید، در صورت بروز مشکل با خانم کاربین در نظام وظیفه عمومی استان تهزان تماس بگیرند.  ‌‌‌

سعيد پورجعفر ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴
با سلام و احترام اگر فردی که برای دوره آموزشی دیماه پیامک تائید دریافت کرده، بنا به دلایلی نتواند در این دوره شرکت کند، باید اطلاع بده؟ و این که میتونه دوره بعدى شرکت کنه؟ ممنون میشم راهنمایى کنید. سعید پورجعفر کد ملى ۱۴۵۰۷۷۳۶۵۶
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امکان انصراف از دوره نیست عزیز. 

اکبرزاده ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰
با سلام و احترام بنده ۵ بار پیام دادم خدمت شما ولی جواب ندادید خواهش میکنم چون هیچ دسترسی دیگری به شما نداریم جواب بدید من‌برای آموزشی دی ثبت نام کرده بودم، میشه لطف بفرمایید ببینید تایید شده یا نه؟ برای من پیامکی نیومده
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مورد تایید بوده، جهت دریافت برگ سبز به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید. 

امیر ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱
با سلام و احترام؛ کد تایید حضور در اعزامی‌های تاریخ 01/10/99 در تاریخ 07/09/99 برایم ارسال شده و در همان روز به پلیس +10 مراجعه کردم، اما تاریخ اعزام جدید در پرونده من نبود که امکان صدور برگ سبز را داشته باشند. با این جال گفتند ممکن است ثبت سیستمی نشده باشد و 48 ساعت دیگر مراجعه کنید، امروز که مجدد مراجعه کردم همان مشکل موجود بود... ممنون میشم در جهت رفع این مشکل پیگیری فرمایید. شماره پرونده اینجانب: 990157 تاریخ اعزام قبلی (عادی) در پرونده نظام وظیفه : 01/06/99
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مجید باقریان ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۳
سلام بنده معرفی به سازمان بکارگیرنده را در تاریخ 99/07/22 ارسال کردم الان حدود 40 روزه که هیچ نامه ای بدستم نرسیده، قسمت تماس با ما هم کلا جواب نمیدن شماره ملی 0371055784
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

0016943066 ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷
با سلام و احترام بنده به چندین شعبه پلیس +10 مراجعه کردم تا برگه سبز برای اعزام دی ماه بگیرم( در دوره دی ماه ثبت نام کرده ام و اس ام اس برای من آمده است) ولی همشون میگویند که چون غیاب هستید امکانش نیست. بنده از شهریور ماه درخاست گواهی رفع غیبت داده ام اما هنوز گواهی به دست من نرسیده است! امکانش هست بفرمایید من باید چه کنم؟ پروژه من سال پیش (آبان 98) شروع شده و همون اول هم برگه سبز را تحویل داده ام. اما در سامانه غیبت برای من رد شده. من باید برگه رفع غیبت رو به نظام وظیفه بدم تا در سیتسم غیبت بر طرف بشه و بعدش بتونم تاریخ اعزام مجدد بگیرم از پلیس +10 و اگر دی ماه نبود تاریخ این برگه سبز باید اپلودش کنم. که یه مشکل دیگه ای که دارم اینه که چون قبلا برگه سبز سال گذشته امو اپلود کردم الان دوباره نمیزاره برگه ای که قراره بگیرم رو اپلود کنم اگر ممکنه این مشکل رو هم حل کنید بخش اپلود برگه سبز رو برای من باز کنید که برگه جدید رو بتونم اپلود کنم! ممنونم. متاسفانه روزانه بالای 100 بار تماس میگیرم با شماره هایی که مربوط به داعا هست ولی کسی پاسخ گو نیست. بخش تماس با ما هم بار ها درخاستمو مطرح کردم اما باز هم پاسخی نگرفتم. پوزش که در این بخش عمومی مطرح میکنم مشکل رو. پیشاپیش ممنونم از زحمات و پیگیری های شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، نسبت به وصول گواهی خود صبر کنید، میرسد.

بعد از دریافت نیازی به بارگذاری نیست.

مصطفی خالدی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۸
سلام، وقت بخیر بنده مصطفی خالدی به شماره ملی 4660289461 هستم. تاکنون چندبار در بخش تماس با ما ایمل ارسال کردم اما متاسفانه هیچ پاسخی از جانب شما دریافت نکرده ام. تقاضا دارم، بنده را راهنمایی بفرمایید چون واقعا بلاتکلیف هستم. اینجانب یک ماه پیش کلیه مدارک خود را برای تشکیل پرونده برای سازمان شما ارسال کردم. برگه سبز را هم در سامانه شما بارگزاری کردم، همچنین فرم مربوط به سازمان بکار گیرنده را هم در مدت زمانی که همکاران شما در درب دانشگاه فرموده بودن پر کرده ام. تاریخ برگ سبزم دی ماه است، آیا باید نگران اعزام به سربازی عادی باشم یا خیر؟ سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

امید فلاح مهرجردی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶
اینجانب امید فلاح مهرجردی با کدملی و شناسنامه 1270007998 درخواست گواهی بلامانع بودن استخدام ویژه هیئت علمی را در تاریخ 9 آذرماه 99 با کد پیگیری 1622893220913146 در سایت دادم. اما در پاسخ نوشته شده که 10 روز دیگر مجددا اقدام نمایم. باتوجه به اینکه مهلت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه تنها تا 18 آذرماه 99 امکان پذیر است، لذا خواهشمندم هرچه سریعتر نسبت به ارسال گواهی مذکور اقدام فرمایید. درصورتیکه برای ارسال این گواهی به بنده مشکلی وجود دارد لطفا مشکل مذکور را ذکر فرمایید. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

Mostafa Heydari ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸
سلام روز بخیر مصطفی حیدری هستم با کد ملی 6520009415. نامه احراز نخبگی من ماه پیش آماده شد و مدارکی که لازم بود برای دانشگاه عالی پست کردم (البته حضوری هم مراجعه کردم ولی بدلیل کرونا مراجعه کننده حضوری قبول نمیکنند.) و برگ سبز و درخواست معرفی به سازمان بکارگیرنده و درخواست شرکت در دوره 1 دی رو هم داخل سایت ثبت کردم. تو اطلاعیه جدید اعلام شده پیامک اعزام دوره 1/10 ارسال شده ولی من پیامکی دریافت نکردم و توی قسمت پیگیری درخواست های سایت هم تغییری روی درخواستم اعمال نشده، شماره هایی هم که گذاشتن روی سایت عملا کسی پاسخ گو نیست و من از اول آذر تا الان نتونستم با کسی صحبت کنم میخواستم ببینم چطور میشه این موضوع رو پیگیری کرد که ثبت نام من برای دوره آموزشی 1 دی تایید شده یا نه؟ چون من برگ سبز گرفتم و معافیت تحصیلیم هم تموم شده و غیبت میخورم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، برای تایید ثبت نام شما بایستی حداقل پروپوزال را در سازمان خودتون تصویب نمایید. 

مهدی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵
با عرض سلام و خسته نباشید و خیلی ممنون بابت پاسخگویی سریع و دقیقتون من برای آموزشی دی ثبت نام کردم و پیامک تایید برای شرکت توی دوره رو گرفتم. با توجه به اینکه دوره شبانه روزی برگزار میشه، جایی هست که شیوه نامه حضور توی دوره آموزشی شبانه روزی رو داشته باشه که بتونیم مطالعه کنیم؟ مثلا چه وسایلی رو میتونیم بیاریم (گوشی موبایل ساده یا هوشمند، تبلت یا ...)؟ یا اینکه روز اول معرفی باید همه وسایل رو همراه داشته باشیم یا اینکه روز اول برمیگردیم خونه ؟ فکر میکنم سوال خیلی از نخبه های عزیز هم باشه...ممنون میشم که پاسخ بدهید
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به شرایط نظامی امکان بهمراه داشتن تمام وسایل برقی و حافظه دار ممنوع است، همراه تلفن همراه نیز بلامانع است، در مرکز آموزش به صندق امانات تحویل میدهید و در روز در زمان مشخص و مکان مشخص از آن استفاده میکنید. تمامی وسایل شخصی اعم از لباس، مسواک حوله و.. در روز اول همراه خود ببرید.

 

محمد سوادکوهی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۸
با سلام. بنده به شماره ملی ۴۹۸۰۱۵۹۷۴۵ قبلا برگ سبز به تاریخ ۱/۷ را بارگذاری کردم. پیامک حضور در اموزشی دیماه را دریافت کردم ولی برای دریافت مجدد برگ سبز در سامانه پلیس+۱۰ خطا میزند. برای حل مشکل به سازمان نظام وظیفه بخش اعزام رفتم گفتند باید از مرکز نخبگان نامه ای مبنی بر احراز نخبگیتان بیاورید. ممنون میشوم راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، تشریف ببرید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ و جهت دریافت برگ سبز اعزام برگه های معاینات و واکسیناسیون و.. را بگیرید از مجدد انجام دهید. 

علی فتاحی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۸
با سلام و احترام امکان بردن تلفن همراه وجود داره که بتوانیم در ساعات خاصی از روز استفاده کنیم. بنده مدیرعامل هستم و باید برای عملیات بانکی و.. حتما باید تلفن همراه داشته باشم. ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، بله امکان تلفن بردن هست، در مزکط آموزش به صندق امانات تحویل میدهید و در روز در زمان مشخص و مکان مشخص از آن استفاده میکنید. 

سعید آقاعزیزی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۶
با سلام من در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اومده ولی با سازمان بکار گیرنده به مشکل خوردیم و نامه عدم نیاز ارسال شد برای شما و در حال حاضر من نه پروپوزال تصویب شده دارم و نه سازمان بکارگیرنده سوال بنده اینه که من الان میتونم در دوره اموزش دی ماه حضور داشته باشم؟ اگر امکانش باشه برای بنده خیلی ضروری هست که این دوره برم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، الویت با نخبگان دارای شروع بکار است، در صورتی ظرفیت باشد امکان اعزام دارید.

علی احمدپور ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۱
با سلام و وقت بخیر. پیامک تایید دوره دی ماه برای من اومده و من ثبت نام رو تکمیل کردم. فقط نحوه مراجعه به پایگاه از طرف سازمان نظام وظیفه استان مون خواهد بود یا شخصی باید بریم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، خودتان باید تشریف ببرید.

محمود کورکی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۲:۰۳
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما برادر بزرگوار. با توجه به اینکه در کامنت هفته قبل در مورد اینکه در سال 98 و قبل از شیوع کرونا احراز نخبگی شدم و دوره آموزشی نخبگان را طی نمودم اما در حال حاضر بیش از یک ماه منتظر معرفی به سازمان بکارگیرنده ام... فرمودید به مسئول مربوطه منتقل میفرمایید، با توجه به اینکه بنده امکان ارتباط با ایشان ندارم خواهشمندم اگر برایتان امکان پذیر است نتیجه را از ایشان پیگیری فرمایید؟ پ ن: در حال حاضر شرایط استخدام را دارم و حدود یکسال از معرفی ام به مرکز نخبگان میگذرد، چون برای انجام پروژه به جایی معرفی نمیشوم امکانش هست نامه بدید حداقل برای استخدام اقدام کنم؟ با سپاس از لطف و محبت شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۵/‏۰۵/‏۹۹‬ به وزارت صنعت و معدن معرفی شدید. با شماره ۰۲۱-۸۱۷۶۲۵۸۵ تمکاس بگیرید

امیر مشایخی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶
با سلام و احترام. بنده برای دوره دی ماه اقدام کردم و پیامک نیز دریافت کرده ام. اما بنا به پیش آمد یک مشکل حاد، نمیتوانم در این دوره شرکت کنم و برای دوره بعدی میخواهم اقدام کنم. سوالم این هست که آیا امکان انصراف از این دوره را دارم؟ و اگر بله به چه صورت باید اقدام کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکانش نیست. 

محمد میرزاحسینی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱
ضمن عرض سلام و خسته نباشید بابت کار در این شرایط کرونا. بنده در حال حاضر نزدیک به یک ماه از درخواست معرفی به سازمان بکارگیرنده ام به شماره پیگیری 261673166803107 میگذرد. در حال حاضر هیچ نامه ای دریافت یا در سامانه آنی رسان ندارم، اگر برایتان امکان پذیر است تنها نتیجه معرفی بنده را به من بگویید که به سازمانی معرفی شده ام یا خیر تا بتوانم پیش از دریافت نامه با سازمان هماهنگ شوم. محمد میرزاحسینی کد ملی 0440307279 با سپاس از شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌

حسین دست رس ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷
با عرض سلام و خسته نباشید. شنیدم گرفتن یا نگرفتن برگه سبز به تاریخ 1 دی به نوع پیامکی که برای افراد ارسال شده بستگی داره. با توجه به این پیامکی که برای تایید ثبت نام آموزشی دیماه برای من ارسال شده نیازی به گرفتن برگه سبز به تاریخ 1 دی هست؟ درصورت گرفتن برگه سبز باید توی سایت بارگزاری کنیم؟ لازم به ذکر هست که من برگه سبز اعزام به تاریخ 1 شهریور رو در قبلا سایت بارگزاری کردم. در سایت epolice تاریخ اعزام من 1 دی هست. متن پیامک ارسالی به شرح زیر هست: "با سلام: شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01/10/1399 مورد تایید قرار گرفته اید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی به اطلاعیه شماره 34 در سایت مرکز نخبگان مراجعه نمایید . مرکز نخبگان نیروهای مسلح". با تشکر از حسن توجه و همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر در سامانه ناجا غیبت دارید و یا دانشجو هستید، بایستی برگ سبز بگیرید. خیر نیازی به بارگذاری مجدد برگ سبز نیست.

مهرداد ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸
با سلام من برکگه اعزامم به تاریخ 1/11 صادر شده است و در سامانه آپلود کردم-آیا برای تغییر آن به تاریخ دی ماه اقدام شده است؟ شماره ملی 1270619640 مهرداد حلاجی با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متوجه سوالتان نمیشم

شعید شهرویی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با سلام و احترام. بنده برای دوره دی ماه پیامک دریافت کرده ام اما چند روزی است که به کرونا مبتلا شده ام و بویایی و چشایی ام را از دست داده ام. برای انصراف از این دوره باید به چه صورت اقدام کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک پزشکی خود را ارسال نمایید.

ایوب صادقی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶
با سلام و خسته نباشید، بنده درخواست گواهی رفع غیبت داده ام، ممنون می شوم بفرمایید در چه مرحله ای می باشد؟ کد پیگیری:1621993501361448 ایوب صادقی،
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

علی سعادت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
عرض سلام وادب و تشکر فراوان از زحمات شما. احتراما اینجانب علی سعادت نیا به کد ملی 1190029847 اصل گواهی دوره تکمیلی بسیج خود را برای مرکز نخبگان نیروهای مسلح ارسال نمودم. همچنین باتوجه به تماس تلفنی مرکز با بنده، اسکن مدارک شناسنامه خود را نیز ایمیل کردم. باتوجه به دریافت پیامک شرکت در دوره آموزشی دی ماه، لطفا در خصوص وضعیت تایید گواهی دوره تکمیلی بسیج بنده راهنمایی بفرمایید. باتشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، در صورت مشکل دار باشد با شما تماس میگیریم. 

احسانی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹
با سلام و وقت بخیر بنده پیامک مبنی بر دوره آموزشی دیماه را دریافت کردم. با توجه به اینکه استاد دانشگاه هستم و کلاسهای دانشگاه بصورت انلاین باید برگزار شود. آیا امکان همراه داشتن وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ وجود دارد؟ البته هر زمان که اجازه استفاده وجود داشته باشد و تداخلی با نظم مرکز آموزش نداشته باشد. لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، همراه خود ببرید در صورت اجازه داشتن ببرید داخل. 

اشکان اولی پوریان ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و عرض پوزش برای مزاحمت دوباره. بنده دیروز و پریروز هم پیام دادم اما جوابی نگرفتم، بنابراین دوباره پیام میدهم امیدوارم عفو بفرمایید. بنده با شماره ملی 4560054843، هنوز مشغول به تحصیل هستم. بعد از دریافت پیامک آموزشی به مرکز پلیس +10 شهرستان گرمسار رجوع کردم گفتند چیزی نیامده. با مرکز نظام وظیفه استان تماس گرفتم آنها هم چیزی برایشان نبود. آیا باید دفترچه پست کنم؟ یا مشکلی اساسی تر وجود دارد. ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید و باز هم عذر میخواهم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، تشریف ببرید پلیس +۱۰ بفرمایید با نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرند. 

محمد دانیالی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با سلام متاسفانه توی بخش پرسش سوالات که سوال میپرسیم هیچ پاسخی نمیدید تلفنم که همیشه اشغاله ناچاریم اینجا بپرسیم بنده از قبل سابقه خدمتی داشتم و در تیجه دفترچه بیمه داشتم که به تازگی تاریخش تموم شده به کجا باید برای تمدید دفترچه بیمه درمانی نیروی مسلح مراجعه بکنم؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به دفاتر ساتا مراجعه نمایید. 

شعید شهرویی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
سلام و عرض احترام فراوان بنده برای دوره دی ماه پیامک دریافت کرده ام اما چند روزی است که به کرونا مبتلا شده ام و حس بویایی و چشایی ام را از دست داده ام، برای انصراف از این دوره به چه صورت باید اقدام کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مدارک پزشکی خود را ارسال نمایید.

محمدرضا مستشاری ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷
سلام وقت بخیر. تو رو خدا جواب بدید همه نگران وضعیتمون هستیم. من بخاطر اینکه آذر ثبت نام کردم سایت اجازه نداد برای دی ثبت نام کنم. الانم شروع به کارم صادر شده توسط سازمان. من میتونم برای دی اعزام بشم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، آقا من دیروز با شما تلفنی صحبت کردم، منتظر تماس باشید.

امیر نوروززاده ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
با سلام و احترام، اینجانب امیر نوروززاده به شماره ملی 2710034867 در تاریخ 2 آذر درخواست گواهی استخدام هیات علمی به شماره پیگیری 1622052572405098 دادم ولی نه در قسمت مرسولات موردی هست نه از شارژ کم شده. با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا 18 آذر هست لطفا پیگیری بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

امیر نوروززاده ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
با سلام و احترام، اینجانب امیر نوروززاده به شماره ملی 2710034867 در تاریخ 2 آذر درخواست گواهی استخدام هیات علمی به شماره پیگیری 1622052572405098 دادم ولی نه در قسمت مرسولات موردی هست نه از شارژ کم شده. با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا 18 آذر هست لطفا پیگیری بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم و بایستی از طریق تماس تلفنی پیگیر آن مسائل شوید و همچنین مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

جوان ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
با سلام و ارادت پیرو پیام قبلی که عرض شد نظام وظیفه تهران گفتند در سیستم نظام وظیفه نخبگی بنده ثبت نشده و به همین خاطر برگ سبز نمیدند و فرمودید مطلب به مسول مربوطه اطلاع داده شده می خواستم بپرسم آیا ثبت نخبگی صورت گرفته و امروز می توانم برای برگ سبز پیگیری کنم؟ چه زمانی ثبت می شود؟ با تشکر فراوان ۰۰۷۴۶۴۱۵۷۳
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، بنده اعلام کردم، میتوانید پیگیری کنید. 

محمدرضا مستشاری ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
سلام وقت بخیر. من بارها پیام دادم کسی جوابگو نیست. لطفا رسیدگی کنید به اوضاع ما. من بخاطر اینکه آذر ثبت نام کرده بودم سایت اجازه نداد برای دی ثبت نام کنم الان هم شروع به کارم توسط سازمان صادر شده و امکان حضور در آموزشی های سال بعد برام نیست. امکانش هست برای دی ماه اعزام بشم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، اگر تایید شد ثبت نام شما با شما تماس میکگیرم، در غیر این صورت با اعزام شما موافقت نشد است.

حسن ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶
سلام، اگر کسی بعد از معاینات پزشکی قرار باشه به کمیسیون پزشکی ارجاع بشه و با توجه به زمانبر بودن کارهای کمیسیون پزشکی، نتونه سر وقت معافیت از رزم یا برگ اعزام برای آموزشی دی ماه رو بگیره، دیگه نیازی نیست بره به آموزشی دی ماه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، بله 

hemmat ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
سلام و خسته نباشید اینجانب همت بدرآبادی با کد ملی 3111490998 هستم علی رغم ارسال چند بار پیام هنوز به من پاسخی ندادید با توجه به اینکه هنوز پیامکی برای اعزام دی ماه برای بنده صادر نشده بعد از بارها تماس یکی از عزیزان پاسخ دادند که اسم من در لیست است. اما برای دریافت برگ سبز به پلیس +10 مراجعه کردم گفتند امکان دریافت برگ سبز را ندارم و گفتند باید در سیستم نظام وظیفه باید نخبه درحال تحصیل برای شما ثبت شود لطفا در این خصوص راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

جناب بدری شما تلفنی صحبت کردم و گفتم تایید شده اید. 

علی فتاحی حسن آباد ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰
سلام و احترام. بنده قبلا برگ سبز برای تاریخ 99/5/1 گرفته بودم و در سایت بارگزاری کرده بودم و برای اعزام 99/10/1 ثبت نام کردم. به دلیل غیبت مجبور شدم مجدد برگ سبز تهیه کنم که تاریخ آن برای 99/11/1 زده و وقتی میخوام داخل سایت بارگزاری کنم میگه شما قبلا فرم را پر کرده اید و نمیتونم بارگزاری کنم. الان باید چیکار کنم ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

نیازی به بارگذاری مجدد ندارید. 

محمد ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
عرض سلام و خسته نباشید کسانی که در کمیسیون پزشکی بدلیل بیماری معاف از رزم شدند ، باید در دوره آموزشی شرکت کنند؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله تمامی افراد بایستی شرکت نمایند.

hemmat ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸
تشکر از پاسختان به پیام بنده من امروز به پلیس +10 مراجعه کردم و علی رغم اینکه واکسیناسیون و معاینات پزشکی را انجام داده ام گفتند امکان صدور برگ سبز برای شما وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به مسئول باجه نظام وظیفه در پلیس +۱۰ بفرمایید یا مرکز پیام خود را چک کنند ویا برای توجیه شدن با خانم کاربین در نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرید.

امین رحمان زاده ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳
با عرض سلام و ادب، امین رحمان زاده هستم با شماره ملی 2930052805، برای دریافت برگ سبز به پلیس + 10 مراجعه کردم و نتوانستند برایم تاریخ یک دی ماه را در برگ سبز ثبت کنند و تاریخ یک بهمن را ثبت کردند. با توجه به تبصره بند دو برگ سبز را جهت تصحیح تاریخ اعزام در سیستم بارگزاری کردم. در حال حاضر باید کار دیگری انجام بدهم؟ آیا باید پس از تصحیح مجددا برگ سبز دریافت نمایم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیرفعلا به کاری دیگر نیازی ندارید.  

حامد ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹
سلام. من پروژم تموم شده. پایان کارمم آماده است. گواهی 45 روزه تکمیلی رو تحویل داعا دادم. و پیامک دی ماه هم برام اومده. الان فرصت مطالعاتی خارجم و بخاطر تعهد به وزارت علوم برای اتمام پروژه در موعد مقرر برگ سبز رو تا روز آخر آذر نمیتونم بگیرم. برام مهمه همین دی ماه کارم انجام بشه. راهی داره داعا برا تاریخ بارگذاری برگه سبز باهام همکاری کنه؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، متوجه نمیشم چرا نمیتونید برگ سبز دریافت کنید؟ 

آرمین شاه محمدی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۲
با عرض سلام و احترام. بنده آرمین شاهمحمدی با کد ملی 0440490197 هستم. برای بنده پیامک اعزام در دی ماه آمده است اما پروپوزال هنوز در سازمان تصویب نشده است. سوالی که داشتم اینه که اگر نتونیم به دلایل مشکلاتی در این دوره شرکت کنیم، میتونیم در دوره ای بعد ثبت نام کنیم و مشکلی پیش میاد یا نه. در همین قسمت به این سوال 2 جواب مختلف داده شده است. یکجا مدیر سایت نوشته است: آذری۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲ با سلام و احترام اگر فردی که برای دوره آموزشی دیماه پیامک تائید دریافت کرده، بنا به دلایلی نتواند در این دوره شرکت کند، آیا می تواند برای دوره بعدی ثبت نام کند؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمائید. هادی آذری هستم به شماره ملی 0943538696 پاسخ مدیر سایت۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله امکانش هست. در جای دیگر نوشته اند که این امر امکان پذیر نیست و حتما باید در همین دوره شرکت کرد. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، اگر پروپوزال شما در سازمان تصویب نشده باشد امکان شرکت ندارید، در صورتی که پروپوزال خود در سازمان تصویب شده امکان انصراف ندارید.

محمدرضا ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰
با سلام و عرض ادب و احترام، محمدرضا دانشور به شماره ملی 1361513551 هستم و پیامک تایید برای حضور در دوره آموزشی دی ماه 1399 دریافت کرده ام. بعد از دریافت برگ سبز، تاریخ اعزام برای بنده در برگ سبز ۱ بهمن ۱۳۹۹ زده شده است و این در حالی است که دوره آموزشی در اول دی ماه برگزار می شود. با توجه به اینکه در اطلاعیه فرموده بودید در صورتی که تاریخ اعزام به اول بهمن زده شده باشد لازم است تا برگ سبز را در سایت بارگذاری کنیم تا تاریخ اعزاممان به اول دی ماه اصلاح گردد، لذا بنده برگ سبز را درسایت بارگذاری کردم و شماره پیگیری مربوطه نیز 28144835339864 می باشد. ممنون میشوم اگر اطلاع بدهید که تاریخ اعزام بنده به اول دی ماه اصلاح شده است یا نه؟ پیشاپیش از زحمات ارزشمند شما سپاسگذارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، بله اطلاع رسانی میشود. 

محمدرضا ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴
با سلام و عرض ادب و احترام، ببخشید سوالی داشتم که شاید سوال اکثر دوستان دیگر هم باشد؟ آیا لازم است ما به هنگام مراجعه به مرکز آموزشی نتیجه تست کرونا داشته باشیم؟ اگر لازم است تست بدهیم، تاریخ تست کرونا بایستی کی باشد که مورد تایید مرکز قرار بگیرد؟ یا کلا نیاز به دادن تست کرونا قبل از مراجعه به مرکز آموزشی نیست. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، از دفاتر پلیس +۱۰ مشورت بگیرید. 

مهرداد ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲
با سلام و احترام بنده در دوره ی دی ماه ثبت نام کرده ام قصد انصراف از شرکت در این دوره را دارم. با تشکر. کدملی1210088551
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، انصراف از دوره مقدور نمیباشد.

0014038382 ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۵
سلام و عرض ادب می خواستم سوال کنم که حضور بنده در آموزشی دی ماه تایید قطع شده است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، اگر برایتان پیامک آمده بایستی اقدام نمایید تا قطغی شود در غیر این صورت خیر.

0014038382 ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴
سلام مجدد خدمت شما بله پیامک آمده و از پلیس +10 هم برگه ی سبز 1 دی ماه رو گرفتم. چون پروپوزالم در شرف تایید است و بهم اعلام کردند که این هفته نامش زده می شود خواستم جویا شوم که مشکلی که نیست برای آموزشی اقدام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

مورد تأیید است، اعزام خواهید شد.

مهرداد آهنگرکانی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹
با سلام و احترام...هرچه تماس میگیرم متاسفانه کسی باسحگو نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید...بنده به سازمان جغرافیایی معرفی شدم و نامه معرفی رو به سازمان و آقای دژ دادم ایشان گفتند که ظرفیت سازمان تکمیله و نامه عدم نیاز میزنند. نامه عدم نیاز در تاریح 26 آبان صادر شده و در تاریح 4 آذر ارسال شده برای مرکز نحبگان داعا.. آیا نامه عدم نیاز به دستتون رسیده؟؟؟ شماره نامه عدم نیاز به صورت زیر هست: 4161/99/111/1350 شماره ملی بنده: 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر هنوز واصل نشده.

مهرداد آهنگرکانی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

ارادتمندم. 

محمود کورکی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما برادر عزیز- پیرو کامنت دیروز در رابطه با سازمان بکارگیرنده فرمودید در 99/05/05 به وزارت صمت معرفی شدم، نیم ساعت پیش که با وزارت خانه تماس گرفتم بیان داشتند از آنجایی که این وزارتخانه هیچ پروژه ای برای رشته صنایع ندارد حدود یک ماه پیش عدم نیاز به داعا ارسال شده است، لطفا راهنمایی می فرمائید؟ با تشکر از لطف و بزرگواری شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌است. برای طرح سوالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمائید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

حسین مسافر ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
سلام. وقت شما بخیر. من پیامکی دریافت کردم که "شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01/10/1399 قرار گرفته اید، وضعیت شما نخبه در حال تحصیل درج شده است. لازم است در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به اخذ تاریخ اعزام جدید اقدام و برابر اطلاعیه شماره 34 عمل نمایید." اینکه نوشته شده "اخذ تاریخ اعزام جدید" برا چی هست؟ مگه مشکلی برای اعزام در تاریخ 1/10/99 وجود داره؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما بایستی برگ سبز دریافت نمایید.

حامد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴
با سلام و احترام بنده سوالی پرسیده بودم که فکر میکنم برای مدیریت محترم چندان واضح بیان نکردم و پاسخ آن نیز صحیح داده نشده. بنده در برگه سبز جدیدی که دریافت کردم 180 روز غیبت برایم ثبت شده است و حدود دو سه ماه پیش هم برگه سفیدم را در سایت بارگذاری کرده بودم. الان این برگه سبزی که 180 روز غیبت در آن ثبت شده را نمیتوانم در سایت بارگذاری کنم و به بنده اجازه داده نمیشه. بنده حامد بازیاد با کد ملی 0922572471 هستم. ممنون میشوم بررسی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

مهدی پور ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰
با سلام... برای من پیامک تایید دوره آموزشی دی ماه آمده است. پارسال برای تشکیل پرونده‌ام برگ سبز گرفته بودم و در سایت آن را بارگذاری کرده بودم. با توجه به پیامک دوره آموزشی دی ماه، دوباره به پلیس +۱۰ مراجعه کردم و به من یک برگه سبز جدید، به تاریخ اعزام یک دی ماه ۹۹ دادند و گفتند که سه چهار روز قبل از یک دی برای گرفتن برگه سفید(برگه اعزام) دوباره مراجعه کن و اونو دریافت کن. من سوالی که داشتم این هست آیا نیازه برگه سبز جدید رو دوباره در سایت بارگذاری کنم؟ و اگر بله ممنون میشم که به من دسترسی اضافه کردن برگ سبز جدید رو بدید. چون قبلا وارد کرده بودم اجازه‌‌ی بازگذاری مجدد رو بهم نمیده. ممنون کد ملی: ۰۰۱۶۱۲۱۵۳۸
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نیازی به بارگذاری مجدد ندارید. 

رضا احمدی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
با سلام و احترام تاریخ برگه سبز اینجانب 1 بهمن درج شده است. با توجه به لزوم تغییر تاریخ به وسیله مرکز نخبگان، امکان بارگذاری برگه سبز در سایت برای بنده وجود ندارد و با خطای «شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید» مواجه می شوم. لطفا همکاری لازم را مبذول بفرمایید. کد ملی: 2920193589
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نیازی به بارگذاری مجدد ندارید.

سعید ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
سلام و وقت بخیر، نخبگی بنده به تازگی از طرف بنیاد تائید شده است و بنده به دلیل مشکلی که دارم معاف از رزم میشوم. با توجه به اینکه در زمان اعزام دوره آموزشی باید دوباره برگ سبز بگیریم، آیا نیاز هست الان برگ سبز با معافیت از رزم بگیرم یا خیر (فرآیند معافیت از رزم زمانبر است!!) ؟ و سوال دوم اینکه آیا امکان تمدید مدت یک هفته ای ارسال مدارک میباشد؟ با تشکر و احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حسین داودی یگانه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹
با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب حسین داودی یگانه با کد ملی 4400084329 مدارک خود را جهت تشکیل پرونده پست نموده ام همچنین موافقت تلفنی یک مرکز را کسب کرده ام که همراه مدارک ذکر کرده ام. ایا مدارک تشکیل پرونده رسیده است و با درخواست من موافقت می شود برای معرفی به مرکز مورد نظر؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

رضا ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
عرض سلام. نامه احراز نخبگی بنده از سمت بنیاد ملی نخبگان در تاریخ 25/8/99 به آن مرکز محترم ارسال شده. بعد از اون تاریخ بنده برگه سبز خودم رو دریافت کرده ام که اعزام رو 1/11/99 اعلام کرده. ولی از اونجایی که به تازگی و در تیرماه 99 تابعیت ایران رو کسب کرده ام و قبل از اون اتباع خارجی بودم، توی برگه سبز برای من غیبت درج شده که برای این منظور نامه توجیه غیبت ارسال کرده ام که تا یک هفته دیگه جوابش میاد. الان ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من همین برگه سبز با غیبت رو توی سامانه لود کنم یا منتظر جواب نامه توجیه غیبت و برگه سبز جدید (بدون غیبت) بمونم. از طرفی دیگه قانونا من از تاریخ دریافت تابعیت 6 ماه فرصت دارم برای خدمت اقدام کنم یعنی تا سوم دی 99. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم، انتهای هفته مجدد پیگیری نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

حامد مرادی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با عرض سلام و خسته نباشید بنده حامد مرادی با کد ملی 4360279868 هستم . بنده برای ارائه گزارش کار 30 و 60 درصد نیازمند شماره پرونده نخبگی در داعا هستم هرچقدر هم که تماس میگرم کسی پاسخگو نبودند. ممنون میشم این شماره را برای بنده ارسال کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

۹۸۰۳۷۷

محمدرضا مستشاری ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
سلام و وقت بخیر. من به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها معرفی شدم که تا الان نمیدونست باید حقوق و بیمه کنه شروع کرده به نامه نگاری اداری با داعا. من پروپوزالم داخل سازمان تصویب شده همه امضاها اخذ شده ولی برای این مشکل که از سمت من هم نیست نامه شروع به کار رو نمیزنن. لطفا خواهش میکنم رسیدگی کنید که حداقل بتونم آموزشی رو برم قربانی دعوای سازمان با داعا نباشیم. اگر با تماس میشه استعلام کرد از سازمان در مورد تصویب پروپوزال انجام بشه. هر کاری میشه کرد بگین ما انجام میدیم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تا زمانی که شروع بکار نداشته باشید شما  سرباز نیستید و حضورتون در مرکز آموزش غیر مجاز است. 

علیرضا جلیلی مرند ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷
با سلام. اینجانب با کد ملی 1382029799 قبلا (اواخر سال قبل) برگ سبز خود را به مرکز تحویل داده ام. آیا برای آموزشی دی ماه دوباره باید برگ سبز اعزام دریافت کنم؟ آیا برگ سفید بعد از پیامک کافی هست؟ در سایت نظام وظیفه نیز تاریخ اعزام ا دی ماه اعلام شده.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر پیامک اخذ برگ سبز را دریافت نموده‌اید بایستی برگ سبز مجدد دریافت کنید. 

مصطفی گوینده ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
با سلام و وقت بخیر، من قبلا مدارک مورد نیاز رو بر روی لوح فشرده (سی دی) تحویل دادم. برای دریافت نامه معرفی به سازمان بکار گیرنده به صورت حضوری مراجعه کردم، که گفتند باید تلفنی و اینترنتی پیگیری کنید، تلفنی هم که جواب نمیدید، اینترنتی هم درخواست کردم که نامه برام ارسال بشه. اما حدود ده روز هست که نامه ای دریافت نکردم. تلفن هم جواب نمیدید، من واقعا چکار باید بکنم. خواهشمندم که این موضوع رو بررسی کنید و یک جواب قانع کننده بدید. کد ملی 1092178163. من واقعا نمیدونم باید چکار کنم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با شما تماس گرفته شد.

امین ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱
سلام.بنده پیامک جهت دریافت انجامآموزشی دریافت کردم اما هنوز نتوانستم برگه سبزم را از مراکز پلیس +10 بگیرم به علت کرونا تمام مراکز پلیس +10 تعطیل شده است . و اینکه من پرپوزالم تایید ده اما هنوز حقوقم رو از سازمان دریافت نکردم ایا مشکلی برام پیش نم یآید؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز را دریافت ننمایید امکان حضور در مرکز آموزش را ندارید. 

حامد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰
سلام. اشاره کردم فرصت مطالعاتی خارج هستم و تنها پرواز ایران ایر برای این ایام 29 آذر هست. من فقط میتونم روز سی ام بیام و برگ سبزمو بگیرم. برای گرفتن برگ سبز حضور شخص الزامیه. من 30 ام بگیرم اسمم از لیست حذف نمیشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حذف میشید اگر نتونبد برگ سبز بگیرید.

آرمين ابراهيمي ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
با عرض سلام و احترام، اینجانب پیامک تایید دوره آموزشی را دریافت و جهت دریافت برگه سبز به پلیس +10 مراجعه نموده و برگ سبز را دریافت نمودم. لیکن تاریخ اعزام اینجانب، 99/11/01 درج گردیده است. خواهشمند است ترتیب اثر نمایید. متاسفانه هیچ گونه راه ارتباطی با مرکز نخبگان میسر نمی باشد. مضاعف بر این جهت ثبت برگه سبز در محل مربوطه در سایت، با خطا روبه رو می شود و اصلا اجازه ورود اینجانب به کارتابل خود را نمی دهد و با خطای نام کاربری فعال نیست روبه رو میشوl. عاجزانه خواهشمندم مساعدت نمایید. آرمین ابراهیمی کد ملی 2580240268 با سپاس ابراهیمی
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما اگر باقی کامنتها را مطالعه بفرمایید تمام سوالات خود را پیدا میکنید و دیگر نیازی به راه ارتباطی نیستید، ۱) نیازی به بارگذاری آن ندارید. ۲) توجهی به تاریخ برگ اعزام نکنید در صورت لزو برای تغییر تاریخ به شما پیامک زده میشود.

مهدی فلاح ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶
با سلام و احترام اینجانب مهدی فلاح با کد ملی 1639921109 برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام و پیامک تائید هم دریافت کرده ام با توجه به اینکه دانشجوی دکتری هستم برای دریافت برگ اعزام به پلیس +10 مراجعه کردم گفتند وضعیت شما تو سیستم هنوز نخبه در حال تحصیل ثبت نشده و باید از نظام وظیفه پیگیری کنید وضعیت تون اصلاح بشه ممنون میشم راهنمایی بفرمائید الان من باید چیکار کنیم خودتون این موضوع رو پیگیری و اصلاح می کنید یا بنده باید برای تغییر وضعیت به نظام وظیفه میدان سپاه مراجعه کنم ؟ سپاسگزارم بابت پاسخگویی
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بفرمایید که مرکز پیام دفتر را چک کنند و یا با خانم کاربین در نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرند.

میثم بخشی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. میثم بخشی با کدملی 4220001557 روز 26 آبان ماه درخواست نامه معرفی به سازمان رو در سایت ثبت کردم ولی تا کنون تماسی گرفته نشد و پاسخی هم در سامانه دریافت نکردم. لطف میفرمائید اگر پیگیری کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

جوان ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵
با سلام و عرض ارادت خدمت شما امروز برگ سبز برای بنده صادر کردند که تاریخش اول بهمن هست. برگ سبز رو بارگذاری کردم. منتها برای برگ سفید گفتند یک هفته قبل اول بهمن بیایید. خواستم بپرسم از کجا متوجه بشوم که تاریخش در چه زمانی به اول دی تغییر کرده؟ آیا باید دوباره برگ سبز جدید بگیرم؟ و برای دریافت برگ سفید در چه زمانی باید اقدام کنم؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یا پیامک ارسال میشه و یا اطلاعیه میگذاریم. 

محمد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱
سلام و عرض ادب. بنده پیامکی که دریافت به این صورته: «شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01/10/1399 مورد تایید قرار گرفته اید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی به اطلاعیه شماره 34 در سایت مرکز نخبگان مراجعه نمایید.» که هیچ اشاره‌ای به دریافت برگ سبز نشده. بنده برگ سبزم رو شهریور ۹۸ حضوری تحویل دادم. توی پنل نظام وظیفه هم تاریخ اعزامم تغییر کرده و ۱ دی ۹۹ درج شده. آیا احتیاجه که برای دریافت برگ سبز مجدداً اقدام کنم؟ ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر برگ سبز اعزام اولیه خودتان برج ۱۰ بوده خیر. 

حامد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۴
سلام مجدد. من نگفتم نمیتونم. میتونم برگ سبزمو بگیرم اما روزهای آخر آذر. راهی نیست زودتر بیام و دارم همینجوری هم فرصتم را نا تمام میذارم و میام بخاطر آموزشی. اگر امکان همکاری از طرف داعا وجود نداره که بمونم و کارهام رو کامل کنم چند ماه بعد بیام برای سری بعد اقدام کنم. ممنون میشم یکم شرایط خاص کرونا رو در نظر بگیرید. واقعا بلیط نیست قبل اون تاریخ
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸

چه همکاری عزیز، شما اینجا بنویسید بنده به مسئولش منتقل میکنم. 

میلاد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷
با سلام و احترام لطفا این توضیحات من رو بزارید که خیلیا این مشکل من رو داشتن تا مشکلشون حل بشه. من مشکل دریافت برگه سبز داشتم و نمیدادن به خاطر غیبت اما کاری که باید کنید تا برگه سبز بگیرید اینه به پلیس+10 بگید کلا میخاهید اعزام بشید همین اصلا این که قبلا برگه سبز گرفتید یا نه نیاز نیست بگید فقط درخاست اعزام بدید و واکسیناسیون رو انجام بدید فقط واکسن کزار رو اگر سال پیش زدید نیاز نیست بزنید به مامور بهداشت بگید خودش بهتون میگه. همین و برگه سبز رو میدن بعد معاینه دکتر و واکسن. غیبت هم مساله ای نیست کلا با نامه رفع غیبت که بعد از چند ماه میاد حل میشه.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ممنون

امین ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸
با سلام.بنده امروز به دفتر پلیس +10 مراجعه کردم وضعیت تحصیلی بنده نوشته شده بود. نخبه درحال تحصیل. یه من گفته شده برای صدور برگه سبز باید وضعیت تحصیلی بصورت فارغ التحصیلی باشد و ما با مدرک ارشد برای ما برگه سبز صدور میکنیم که دراینصورت بنده اضافه خدمت میخورم. بنده در حال حاضر دانشجوی دکتری هستم لطفا راهنمایی لازم را بفرمائید کد ملی: 2940075794
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر برگ سبز نخبگان در حال تحصیل هم صادر میشود و نیازی به فراغت نیست. به دفتر پلیس +۱۰ بفرمایید که یا مرکز پیام خود را چک کنند و یا با خانم کاربین در نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرند. 

0016943066 ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱
با سلام و احترام بنده درخاست گواهی رفع غیبت کرده ام در شهریور 99 (شروع پروژه من ابان 98) ولی هنوز نرسیده. ابان 99 هم دوباره درخاست دادم با من تماس گرفتید و ادرس گرفتید از من که ارسال کنید ولی باز هم بعد 20 روز نرسیده. میخاستم بگم ما ادرسمون در حال عوض شدن هست حدودا کی میرسه نامه اگر تا 24 این ماه نمیرسه ادرس عوض میشه. ممنون میشم پاسخ بدیدچون شماره ای که مربوط به داعا هست هر روز با نرم افزار خاصی هر 5 ثانیه میگیرم و کسی جواب گو نیست بخش تماس با ما هم پاسخ گو نیست. مرسوله ای هم به نام من در سیستم ثبت نشده. خیلی خیلی ممنون میشم پاسخ من رو از این راه ارتباطی که ایجاد شده بدید. پیشاپیش از زحمات بسیار شما سپاس گزارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

حامد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷
ممنون از همکاریتون. قربان توضیح دادم. من همه کارام آماده تسویه هست. تو لیست دی هم هستم. گواهی 45 روزه هم دارم. الان خارج از ایرانم برای فرصت مطالعاتی. تنها پرواز موجود برای برگشت اواخر آذرماهه. به من اجازه بدن برگه سبزمو یکم دیرتر یعنی روز اخر آذر بارگزاری کنم و حذفم نکنن از لیست به این دلیل. این خواهشو میتونم ازتون بکنم انتقال بدید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

علیرضا طاهرزاده فرد ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۶
با سلام. ضمن عرض خسته نباشید، سوالی از حضورتان داشتم. تاریخ اعزام برگ سبز اولیه من برج 10 بود و اصل آن را به داعا تحویل دادم. خواستم بدونم الان کپی اون برای ارائه قابل قبول هست یا اینکه مجددا برم و برگ سبز جدید بگیرم؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نسبت شیوه نامه درج شده داخل پیام دریافتی عمل نمایید. 

علی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
سلام وقت بخیر من در سامانه سخا، استعلام وضعیت که کردم، زمان اعزام خورده 1/09/99 در صورتی که برای دی ماه برای بنده اومده و البته زمان پر کردن برگه سبز من مربوط به سال 97 هست... تاریخ اعزام ثبت شده درست است؟ 2280733897 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نسبت شیوه نامه درج شده داخل پیام دریافتی عمل نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی جمال پور ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۴
سلام و وقت بخیر جسارتا برای دریافت گواهی برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی که اسفندماه برگزار می شود چه زمانی باید اقدام کنم؟ آیا لازم است قبل از آن دوره آموزشی را بگذرانم؟ لازم به ذکر است که تاریخ شروع پروژه جایگزین خدمت بنده 99/3/26 می باشد با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، خیر ارتباطی با دوره آموزشی ندارد، برای دریافت تسهیلات بایستی ابتدا شروع بکارتان در مرکز نخبگان ثبت شود وبعد از گذست هر ۵ ماه بایستی یک گزارش پیشرفت ارائه شده شده باشد تا درخواستها و تسهیلات ارائه گردد. 

سعید آقاعزیزی ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲
با سلام با توجه به اینکه در جواب قبلی فرمودین اگر ظرفیت با شه بنده اعزام میشم من برای برگ سبز اقدام کردم میخواستم مطمئن بشم این دوره هستم خیلی ممنون میشم اگر لطف کنین و بنده هم در دوره دی ماه حضور داشته باشم با سلام من در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اومده ولی با سازمان بکار گیرنده به مشکل خوردیم و نامه عدم نیاز ارسال شد برای شما و در حال حاضر من نه پروپوزال تصویب شده دارم و نه سازمان بکارگیرنده سوال بنده اینه که من الان میتونم در دوره اموزش دی ماه حضور داشته باشم؟ اگر امکانش باشه برای بنده خیلی ضروری هست که این دوره برم با تشکر پاسخ مدیر سایت۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳ با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، الویت با نخبگان دارای شروع بکار است، در صورتی ظرفیت باشد امکان اعزام دارید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

بابک ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
با سلام عرض خسته نباشید بنده برگ سبز خود به تایخ اعزام ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ را بهمن پارسال به صورت حضوری تحویل داعا داده ام. تاریخ اعزام بنده متعاقبا به تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ تغییر یافته بود. در حال حاضر برای شرکت در دوره آموزشی دی ماه پیامک از طرف داعا دریافت کرده ام. برای دریافت مجدد برگ سبز به پلیس + ۱۰ مراجعه کردم که تاریخ اعزام بنده دوباره به تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ تغییر یافته بود(گمان کنم از طرف داعا اصلاح شده بود). الان در حال حاضر لازم می باشد گه برگ سبز خود را آپلود کنم؟ پروپوزال بنده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ به شماره نامه ۲۸۴۲۹۱ از سازمان به کارگیرنده (وزارت نفت) به داعا فرستاده شده است. لطفا برای اقدامات لازم فرایند شروع به کار پروژه بنده پیگیری بفرمایید تا بنده برای شرکت در دوره آموزشی دی ماه با مشکلی مواجه نشوم. با تشکر از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به بارگذاری ندارید. 

محمود محرابی ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
با سلام و عرض خسته نباشید. من برگه سبز به تاریخ اردیبهشت98 رو قبل از همون تاریخ و در فروردین 98 تحویل داده بودم و الان برای دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید هم دریافت کردم. توی سایت نظام وظیفه هم که چک کردم، دیدم که تاریخ اعزامم تغییر کرده به 1 دی 99. با توجه به این موضوع باز هم نیاز هست که برم پلیس +10 و دوباره برگ سبز بگیرم؟ ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی هم برگ سبز و سفید را دریافت نمائید.

قاسم فرهمند ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳
سلام مجدد دوست عزیز متاسفانه عدم ثبت نخبه در حال تحصیل در پرونده بنده باعث عدم صدور برگ سبز شده. بعد از پیگیری از نظام وظیفه و خانم کاربین هم به نتیجه ای نرسیدیم و در آخر خانم کاربین از طریق پیام سیستمی به پلیس +10 فرمودند تنها راه چاره ارسال نامه از طریق دانشگاه دفاع ملی یا بنیاد نخبگان به سازمان نظام وظیفه مبنی بر احراز نخبگی اینجاب می باشد. از شما دوست عزیز طاستدعا دارم در صورت امکان مشکل بنده را پیگیری نمایید. هم واکسن زدم، هم معاینات پزشکی را انجام داده و فقط درگیر صدور برگ اعزام می باشم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

رضا هزاره ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۳
با سلام. در قسمت ثبت نام دوره های آموزشی برای من پیام "قبلا این فرم پر شده است" اعلام میشود. در تاریخ 12/9/99 پس از ورود به این قسمت به اشتباه گزینه ی "ارسال فرم" رو کلیک کردم و سایت به من کد پیگیری (1823201882006718) داده است.ممنون میشم این درخواست رو لحاظ نفرمایید و دسترسی این قسمت رو برای اینجانب رضا هزاره کد ملی 0157173781 مجددا اعطا بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مهلت ثبت نام برای اعزام دی ماه به اتمام رسیده است.

پوریا ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۲
با سلام و احترام من برای آموزشی دی ماه ثبتنام کردم و شماره پیگیری دریافت کردم اما پیامکی برای من هنوز ارسال نشده است. با توجه به اینکه پروژه بنده در ماه های انتهایی هست، ممنونم می شوم که این مساله را پیگیری بفرمایید. شماره ملی 1830205110 و شماره تماس 09360940439.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی تشریف ببرید برگ سبز بگیرید.

سعید آقاعزیزی ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴
با سلام پیرو جواب به سوال قبلی بنده که در زیر اوردم من برای برگ سبز اقدام کردم و منتظرم. فرمودین اگه ظرفیت باشه اعزام میشم منم تو رو خدا یه کاری کنین منم اعزارم بشم برام ضروریه الان از کجا بفهمم که اسمم تو لیست هست یا خیر سعید آقاعزیزی ۱۴۵۰۶۲۳۳۹۵ با تشکر با سلام من در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اومده ولی با سازمان بکار گیرنده به مشکل خوردیم و نامه عدم نیاز ارسال شد برای شما و در حال حاضر من نه پروپوزال تصویب شده دارم و نه سازمان بکارگیرنده سوال بنده اینه که من الان میتونم در دوره اموزش دی ماه حضور داشته باشم؟ اگر امکانش باشه برای بنده خیلی ضروری هست که این دوره برم با تشکر پاسخ مدیر سایت۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳ با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، الویت با نخبگان دارای شروع بکار است، در صورتی ظرفیت باشد امکان اعزام دارید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰
جناب آقا عزیزی عزیز بنده منتقل کردم درخواستتون رو، هنوز جوابی ندادند، به محض پاسخ دادن به بنده اطلاع رسانی خواهم کرد. 
علی ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۷
سلام. وقت بخیر. من همه‌ی سوالات و جواب‌ها رو نگاه کردم ولی یه موضوعی رو خوب متوجه نشدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. الان من برگه سبز رو دی 98 تحویل داعا دادم و در حال حاضر برای آموزشی دی ثبت نام کردم اس ام اسی هم که اومده اینه: "با سلام: شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01/10/1399 مورد تایید قرار گرفته اید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی به اطلاعیه شماره 34 در سایت مرکز نخبگان مراجعه نمایید . مرکز نخبگان نیروهای مسلح ". حالا موضوع اینجاست که الان من باید برم پلیس +10و برگه سبز رو دوباره بگیرم و واکسیناسیون و معاینات رو انجام بدم یا کار دیگه‌ای باید کنم و این کارها لازم نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیرشما نیازی به دریافت برگ سبز ندارید  ، فقط ۱ هفته قبل از اعزام برگ سفید خود را دریافت نمایید.

مهران زمانی ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵
ضمن عرض سلام و خسته نباشید صحبت بنده بی ربط از این اطلاعیه است منتها چون موفق به تماس با داعا نشدم مشکلم را اینجا مطرح میکنم بنده در تاریخ ۲۵ آبان ماه درخواست گواهی بلامانع بودن استخدام دادم اما تاکنون صادر نشده است خواستم بپرسم آیا با توجه به محدودیت های کرونا آیا این گواهی صادر می شود و در صورت صدور تاکی به دست بنده خواهد رسید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

طه اکرمی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱
با عرض سلام و احترام برای بنده پیامک ارسال شده است ولی تا کنون موفق به دفاع از پروپوزال نشده ام. آیا برای اعزام بنده مشکلی پیش نمی آید؟ پروژه بنده نیز در دانشگاه دفاع در حال انجام است و موضوع تایید شده است.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که در سازمان تصویب شده و یا تا قبل از اعزام تصویب خواهد شد، بلامانع است.

یونس ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷
با سلام و وقت بخیر اینجانب با کد ملی 6380016007 برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده و پیامک تایید را نیز دریافت کرده ام برای دریافت برگ سبز به پلیس 10+ مراجعه کردم گفتن که به دلیل غیبتی که در سامانه ناجا برایم رد شده نمیتونن برگه سبز جدید صادر کنن پیام دوستان عزیز نخبه وظیفه رو هم که خوندم همه عزیزان گفتن که برای برگ سبز جدید باید تمامی مراحل واکسیناسیون و معاینات از ابتدا انجام بشود. بنده هم رفتم که مجدد همین فرایند رو دوباره تکرار کنم ولی پلیس 10+ گفتن که به دلیل همین غیبت طولانی باید برم نظام وظیفه و اعزام قبلی رو لغو و اعزام جدید ثبت کنم و مجدد دفترچه پر کنم خواستم ببینم آیا باید اعزام قبلی رو لغو کنم و مجددا فرایند رو انجام بدم یا راه دیگه ای هم وجود دارد خوااااااااااااااااااااهش میکنم جوابمو بدید در روز 100 بار بیشتر باهاتون تماس میگیرم ولی یا مشغوله یا جواب نمیدید خیلی ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی تاریخ اعزام جدیدی ثبت نمایید.

طه اکرمی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵
با تشکر از شما، در صورتی که تصویب نشود، به هیچ وجه امکان اعزام نیست؟ تشکیل جلسه دفاع از پروپوزال با توجه به تعطیلیهای اخیر و نگرانی اساتید از کرونا کمی دشوارتر شده است. تشکر مجدد
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸

اولویت با افرادی است که دارای شروع بکارند، در صورتی که ظرفیت باشد اعزام خواهید شد.

طه اکرمی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴
تشکر . خبر قطعی مبنی بر اعزام یا عدم اعزام را به چه صورت باید پیگیری کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

روز اعزام تشریف بیاورید. 

مهدی صبوری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
با سلام و عرض ادب جهت تقدیم مدارک پایان کار نیاز به شماره پرونده خود دارم ممنون میشم این شماره رو بمن اعلام بفرمایید کد ملی 0078662419 تلفن 9021120064
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

۹۸۰۷۹۶

2150381869 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰
با سلام و وقت بخیر. خواهشا نسبت به تعیین تکلیف و بررسی سوالات مربوط به تشکیل پرونده و معرفی به سازمان به کارگیرنده فکری کنید چون عملا نه امکان تماس تلفنی هست و نه پیگیری اینترنتی موضوع.... خیلی از دوستان در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و بعد از گذشت یک ماه از ارسال CD مدارک و بارگزاری برگ سبز و همچنین درخواست صدور معرفی‌نامه، همچنان پاسخی دریافت نکرده‌اند. خواهشا پیگیر این موضوع باشید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ارائه اطلاعات راجع به شروع بکار نخبگان فقط به نمایندگان سازمانها مقدور است. تشکیل پرونده هم که سوال و یا سردرگمی ندارد، شما CD مدارک را ارسال نمایید تا تشکیل پرونده انجام شود. نسبت معرفی نامه ها و البته تمام نامه های پستی چشم منعکس میکنم. 

مرتضی داوری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
با سلام و احترام. اینجانب مرتضی داوری به شماره ملی ۲۵۱۱۹۱۴۹۲۱ جهت اعزام به دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده و پیامک مربوطه را نیز دریافت کرده ام. همچنین با مراجعه به مرکز پلیس +۱۰ برگ اعزام نیز دریافت کرده ام اما تاریخ اعزام در برگ اعزام بهمن ماه قید شده است. با توجه به اینکه برگ اعزام جهت اصلاح در سامانه بارگذاری شده است، بنده کی و چگونه باید برگ اعزام جدید را دریافت نمایم؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

اطلاع خواهیم داد. 

نامداری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
سلام و وقت بخیر. من از سازمانم پرسیدم میگن فرآیند ارسال نامه شروع به کار به داعا دو ماه طول میکشه. از طرفی در کامنتا به دوستان گفتید که تا شروع به کار ثبت نشه سرباز محسوب نمیشیم. میخواستم بپرسم حالا که شروع به کارم دوماه طول میکشه ثبت شه، میتونم دوره آموزشی عادی دی ماه رو برم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اولویت با دوستان دارای شروع بکار میباشد.

سید ابوالقضل میررضایی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸
با سلام و احترام و وقت بخیر بنده اس ام اس حضور در دوره 1 دی ماه برایم آمده است .برگ سبز قبلی بنده برای پارسال بهمن بود که تحویل داعا دادم.اکنون به پلیس +10 مراجعه کردم برای تغییر تاریخ اعزام به 1 دی اما پلیس +10 گفت که غیبت برایم ثبت شده است و باید با 096480 تماس بگیرم با ان ها تماس گرفتم گفتند که باید به داعا مراجعه کنید تا در سیستم اطلاعات شما را اصلاح اسم شمارا به عنوان نخبگان زد کنند و غیبت شما رو لغو نمایند .لطفا راهنمایی فرمایید ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

نامداری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
سلام و وقت بخیر. من از سازمانم پرسیدم میگن فرآیند ارسال نامه شروع به کار به داعا دو ماه طول میکشه. از طرفی در کامنتا به دوستان گفتید که تا شروع به کار ثبت نشه سرباز محسوب نمیشیم. میخواستم بپرسم حالا که شروع به کارم دوماه طول میکشه ثبت شه، میتونم دوره آموزشی عادی دی ماه رو برم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نخبگان گر در حین دوره نخبگی آموزشی عمومی را شرکت نمایند به مشکل برمیخورند. 

محمد مرشدی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
درود امیدوارم خوب باشید بنده محمد مرشدی توفیق به شماره ملی 0015590666 جهت اعزام به دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده و پیامک تایید را نیز دریافت کرده ام. اصل گواهی دوره تکمیلی را قبلا فرصت نشد تا تحویل تون بدم. میخواستم بدونم چطور میتونم خدمتتون برسونم؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یا به صورت حضوری درب دانشگاه تحویل دهید یا به صورت پستی ارسال نمایید. 

مهدی صبوری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱
ضمن قدردانی فراوان از پاسخدهی عالی ان مقام، احتراما ایا جه تحویل مدارک پایان کار پروژه جایگزین خدمت،نیاز به اخذ نوبت اینترنتی است؟ یا می توان حضوری به واحد مربوطه مراجعه کرد سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پس از تکمیل مدارک پایان کار، آن را در اولین فرصت به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. البته اصل نامه پایان کار می‌بایست به صورت ممهور یا هولوگرام‌دار فقط توسّط سازمان به مرکز نخبگان تحویل شود.

میلاد احمدی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
با عرض سلام و احترام، بنده میلاد احمدی با شماره ملی 0590250868 برای دوره آموزشی دی ماه 99 ثبت نام نموده و پیامک دریافت کرده ام. ولی غیبت بنده رفع نشده و بنده برای دریافت تاریخ اعزام جدید (برگ اعزام قبلی تیر 99) به مشکل خورده ام. در حال حاضر برای رفع غیبت و دریافت برگه اعزام جدید چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0016943066 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با سلام و احترام و وقت بخیر بنده اس ام اس حضور در دوره 1 دی ماه برایم آمده است .برگ سبز قبلی بنده برای پارسال بهمن بود که تحویل داعا دادم.اکنون به پلیس +10 مراجعه کردم برای تغییر تاریخ اعزام به 1 دی اما پلیس +10 گفت که غیبت برایم ثبت شده است و باید با 096480 تماس بگیرم با ان ها تماس گرفتم گفتند که باید به داعا مراجعه کنید تا در سیستم اطلاعات شما را اصلاح اسم شمارا به عنوان نخبگان زد کنند و غیبت شما رو لغو نمایند .لطفا راهنمایی فرمایید ممنونم با سلام و احترام من هم همین مشکل را دارم. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حامد مرادی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
با عرض سلام و خسته نباشد خدمت شما و همکاران زحمت کشتان در مرکز داعا. اینجانب حامد مرادی با کد ملی 4360279868 و شماره پرونده 980377 هستم . اینجانب در تاریخ خرداد 1398 پس از احراز نخبگی و معرفی به داعا تشکیل پرونده داده و سپس نامه رهاسازی دریافت کردم . بعد از مدت تقریبا دو ماه و دوندگی های فراوان توانستم از یگان خدمتی ترخیص بشم. بعد از ارجاع به نزاجا و سپس به آجا قرار بر این شد که خود آجا پرونده سوابق خدمتی را به داعا ارسال نمایند . الان بنده چطور میتوانم بفهم که آیا سوابق خدمتی بنده به داعا ارسال شده است یا خیر ؟ همچنین در زمان خدمت 4 ماهه که بنده داشتم برگ سبز اعزام به خدمتم را به کسی تحویل ندادم و این برگه همچنان نز خود بنده هست آیا الان نیازی هست که این برگه را خدمت شما در داعا ارسال نمایم. با تشکر و سپاس فراوان از شما و همکاران به خاطر پاسخگویی
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

 

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌است. برای طرح سوالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمائید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

مهرداد حلاجی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با سلام و احترام بنده مهرداد حلاجی کد ملی 1270610640، برای گرفتن برگه سبز جدید به تاریخ 1 دی ماه به پلیس 10 مراجعه کردم ولی گفتند که هنوز تغییر نکرده و همان تاریخ قبلی هست (1 بهمن)ذ لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار بکنم برای دریافت برگه سبز جدید؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

پژمان رضوانی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام و آرزوی سلامتی. بنده پژمان رضوانی با شماره ملی 4310574734 هستم که در لیست اعزام دی ماه هستم. بنده چندین ماه برای صدور دفترچه خدمات درمانی اقدام کردم ولی متاسفانه هنوز دفترچه صادر نشده است. با توجه به لزوم همراه داشتن دفترچه در طول دوره آموزشی خواهشمندم که مساعدت فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جهت امور مربوط به بیمه بایستی فیش حقوقی و نامه سازمان را ارسال نمایید.

عباس کریمی نوبندگانی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱
با سلام، بنده در دوره ی آموزشی دی ماه ثبت نام کردم و برگ سبز هم دریافت کردم، آیا برای شرکت در دوره ی آموزشی داشتن دفترچه بیمه لازم است؟ چون سازمان هنوز حتی حقوق بنده رو هم برقرار نکرده و دفتر چه بیمه اصلا مشخص نیست کی صادر شود، اگر داشتن دفتر چه ضروری هست بنده چکارکنم؟ در دوره شرکت نکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر داشتن شروع بکار الزامیست.

0920785093 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
با سلام بنده پیامک اعزام را دریافت کرده ام و دارای گواهی تکمیلی نیز می باشم. آیا گواهی تکمیلی بنده تایید شده است؟ همچنین نیازی به دریافت برگ سفید می باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به کسانی که گواهی آنان دارای مشکل باشد تماس میگیریم. 

پژمان رضوانی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹
پیرو پیام قبلی بنده و پاسخ مدیر محترم سایت باید خدمت شما عرض شود که فیش حقوقی و مدارک لازم از سوی سازمان بکارگیرنده ارسال شده است. علاوه برآن بنده حضورا نیز، اوایل آبان ماه فیش حقوقی را تقدیم داعا کردم. اگر اقدام دیگری از سوی بنده نیاز است بنده آمادگی لازم را دارم تا ان شاء الله قبل از اعزام در دی ماه دفترچه صادر گردد. با تشکر کد ملی 4310574734
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

معین عسکری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹
با سلام بنده دانشجوی مقطع دکتری هستم و با وجود دریافت پیامک آموزشی دی ماه پلیس +10 کرمان برای بنده برگ سبز صادر نمی کنند و می گویند فقط نظام وظیفه کرمان باید تایید به آنها بدهند و ارتباطی با تهران و خانم کاربین ندارند. لطفا با نظام وظیفه کرمان هماهنگی کنید. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0920785093 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
در رابطه با برگ سفید برای کسانی که گواهی دوره تکمیلی دارند، چطور؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سوال خود را کامل بپرسید.

انور مرادی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
با سلام و احترام عاجزانه خواهشمندم پاسخ دهید از اول مهر ماه تاکنون 3 بار درخواست نامه آزاد سازی دانشنامه موقت را ثبت کرده ام و اقدام نشده است. بارها پیام پیگیری ارسال کردم از طریق تماس با ما اما گویا مشکل داره و به دست شما نمیرسه. خواهشمند است نتیجه را اعلام فرمایید. کد پیگیری سومین درخواست : 1620373823738280
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0920785093 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹
با سلام پیامک اعزام در دی ماه برای من ارسال شده است. همچنین بنده گواهی دوره تکمیلی را دارا می باشم. اما هنوز پروپوزال را تصویب نکرده ام ولی در شرف تصویب هستم (احتمالا در دی ماه دفاع می شود). آیا برای دوره آموزشی، مشکلی پیش نمی آید و گواهی در صورت تایید، به عنوان دوره محسوب می شود؟ همچنین آیا بنده نیازی به دریافت برگ سفید پیش از اعزام نیز می باشم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت مورد دار بودن گواهی با شما تماس میگیریم.

علیرضا نبوتی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱
عرض سلام و احترام من قبلا پیام دادم متاسفانه هنوز پاسخ داده نشده. دو سوال داشتم. نامه معرفی به سازمان من در مهرماه از داعا اخذ و تحویل سازمان بکارگیرنده شده به من هم اعلام کردند پروپوزال ارسال و شروع بکار تایید شده است. خواستم ببینم شروع به کار بنده مورد تایید است؟ بنده برگ سبز اعزام خود را در سایت بارگذاری کردم. برای تحویل حضوری به چه شکل امکان پذیر است؟ چون می خواستم برای جلوگیری از غیبت، با توجه به تاریخ اعزام 10/1 در سامانه نظام وظیفه تعیین وضعیت شوم. علیرضا نبوتی 0017174015 متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

فرید ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴
عرض سلام و ادب و اخلاص و آرزوی توفیق و سلامتی ببخشید بارگذاری مدارک پزشکی و آزمایش تست کرونای مثبت در کدام قسمت سایت باید انجام شود؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از طریق پست ارسال کنید.

احمد مسعودی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲
با سلام و عرض احترام، بنده تاریخ اعزامم در برگ سبز اول دی ماه است و هفته گذشته CD را برای تشکیل پرونده فرستادم و موفق به ثبت نام آموزشی دی ماه نشده ام. پروسه تشکیل پرونده تقریباٌ چقدر طول می کشه ؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به محض وصول مدارک تشکیل پرونده انجام میشود.

hemmat ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶
سلام و عرض ادب اینجانب همت بدرآبادی با کد ملی 3111490998 هستم امروز برای چندمین بار به پلیس +10 در قم برای دریافت برگ سبز مراجعه کردم اما کما کان گفتن نمی شود برگ سبز صادر کرد و هنوز در سیستم نظام وظیفه نخبه در حال تحصیل ثبت نشده و امکان صدور نیست و هرچه از نظام وظیفه پیگیری کردن شماره تلفن خانم کاربین را هم پیدا نکردند تماس بگیرند. همینجور بلاتکلیف مانده ام لطفا راهنمایی کنید که گزینه نخبه وظیفه برام در سامانه نظام وظیفه ثبت شود با تشکر از زحمات همه شما عزیزان خدا خیرتان دهد
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

علیرضا فیضی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵
با عرض سلام و ادب و احترام. اینجانب علیرضا فیضی به شماره پرونده 970652 و کدملی 4420326859 سرباز وزارت نیرو، جهت انجام پروژه جایگزین خدمت هستم. بنده مدارک پایان کار را ارسال کرده ام، من از توانیر و وزارت نیرو پیگیری کردم. جناب آقای سیاوشی، (وزارت نیرو) گفتند نامه به شماره 99/21575/530 مورخ 1399/05/08 به دانشگاه دفاع عالی ملی ارسال شده است. مجدد بنده در تاریخ 1399/07/15 حضوری مدارک را به مسئول بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مستقر در دژبانی دانشگاه عالی دفاع ملی تحویل دادم.آیا برای نظام وظیفه ارسال شده یا نه؟ از اول تیر ماه 1397 تا شهریور 1397 دوره آموزشی را گذراندم و 22 دی 1397 تاریخ تصویب پروژه و شروع به کارم بود در تاریخ 24 اسفند 1398 و پس از گذشت 14 ماه از شروع پروژه دفاع را انجام دادم و صورتجلسه دفاع به همراه سی دی فایل های پروژه با جلد مشخص ارسال شد. در این مدت با مرکز نخبگان نیروهای مسلح خیلی تماس گرفتم ولی متاسفانه موفق به صحبت کردن با پرسنل نشدم. برای دریافت کارت باید کار دیگری انجام دهم. بارها با شماره 27353380-3 تماس گرفتم. اگر امگان دارد لطف کنید از مسئول آگاه سوال بفرمائید و در اینجا بهم اعلام کنید، چون ما که در شهرستان هیچ دسترسی دیگری نداریم و بخاطر شرایط بد این روزهای کرونا امکان مراجعه حضوری هم نیست تشکر مجدد. خدا خیرتان دهد.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

0920785093 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶
با عرض پوزش متوجه پاسختان نشدم. بنده پیامک اعزام را دریافت کرده ام و گواهی تکمیلی را نیز دارم. اما هنوز از پروپوزال دفاع نکرده ام. مشکلی برای بنده به لحاظ تطبیق گواهی تکمیلی به عنوان دوره آموزشی، در صورت تایید شدن گواهی تکمیلی، پیش نمی آید؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر

عارف ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۳
باسلام و احترام؛ من اطلاع نداشتم که برای اعزام به آموزشی حتما باید پروپوزال تصویب شده باشه. پیامک دوره دی برام اومده ولی پروپوزال تصویب شده ندارم. آیا برای دریافت و بارگذاری برگ سبز اقدام کنم یا نمی توانم در این دوره شرکت کنم؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید. کدملی: 0640064851
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، دوستانی که دارای شروع بکار هستند در اوویتند، در صورتی که ظرفیت باقی مانده بود مجاز میشوید. 

آرمان دیلمی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۱
با سلام و احترام بنده مدارکم را ۱۷ آبان تحویل سازمان دادم و برگه سبز به تاریخ ۱ دی ماه دارم و متاسفانه موفق به ثبت نام آموزشی دی ماه نشدم. می خواستم بپرسم فرآیند تشکیل پرونده چقدر طول می کشد و آیا باید منتظر تماس باشم یا کار دیگیری باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر منتظر تماس نباید باشید، برگ سبز خود را در سایت بارگذاری نمایید.

برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است

فرید ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸
عرض سلام و ادب دوباره و آرزوی توفیق و سلامت پیرو پیام قبلی که فرمودید مدارک پزشکی از طریق پست ارسال بشه؛ آدرس پستی همان آدرس پایین همین صفحه است؟ گیرنده چه بخش یا فردی نوشته شود؟ کپی آزمایش و نامۀ پزشک متخصص کافی است یا اصل مدرک؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصل مدارک را برای مرکز نخبگان نیروهای مسلح ارسال نمایید. 

محمد جواد ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۶
با سلام تاریخ اعزام درج شده در برگه سبز ۹۹/۱۱/۱ هست ولی اسم بنده در لیست آموزشی دی ماه میباشد. خواهشمندم تاریخ برگ سبز بنده که بارگزاری شده اصلاح گردد. همچنین در برگه سبز بنده ۱۸۰ روز اضافه خدمت گزارش شده و از جنابعالی تقاضا دارم جهت اصلاح آن نیز بنده را راهنمایی فرمایید شماره ملی ۱۲۷۱۲۷۶۱۹۴
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید تاریخ اعزام  اصلاح میشود 

پورحشمتی ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹
سلام و خسته نباشید. بنده حامد پورحشمتی هستم به شماره ملی 2730049691. برای تسهیلات بلا مانع بودن استخدام اقدام کردم. جهت ارسال گواهی تقریبا دو هفته پیش از جانب نخبگان دانشگاه دفاع ملی با من تماس گرفته شده، ولی تاکنون گواهی به دست من نرسیده است. مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی سه روز دیگه به پایان می رسد و من به این گواهی نیاز فوری دارم. خواهش می کنم پیگیری بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدرضا ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۷
با سلام و عرض ادب و احترام، محمدرضا دانشور به شماره ملی 1361513551 هستم و پیامک تایید برای حضور در دوره آموزشی دی ماه 1399 دریافت کرده ام. بعد از دریافت برگ سبز، تاریخ اعزام برای بنده در برگ سبز ۱ بهمن ۱۳۹۹ زده شده است و این در حالی است که دوره آموزشی در اول دی ماه برگزار می شود. با توجه به اینکه در اطلاعیه فرموده بودید در صورتی که تاریخ اعزام به اول بهمن زده شده باشد لازم است تا برگ سبز را در سایت بارگذاری کنیم تا تاریخ اعزاممان به اول دی ماه اصلاح گردد، لذا بنده برگ سبز را درسایت بارگذاری کردم و شماره پیگیری مربوطه نیز 28144835339864 می باشد. در سایت وظیفه عمومی هنوز تاریخ اعزام بنده ۱ بهمن ماه است و به ۱ دی ماه تغییر پیدا نکرده است. ممنون میشوم موضوع اصلاح تاریخ اعزام بنده به ۱ دی ماه را پیگیری بفرمایید. پیشاپیش از زحمات ارزشمند شما سپاسگذارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0014038382 ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۸
سلام من آموزشی دی ماه برام پیامک آمده و برگه ی سبزم رو هم گرفتم در حال حاضر پیگیر تصویب پروپوزال در سازمان به کار گیرنده می باشم در کامنت های دوستان پاسخ های متفاوتی دیدم اگر تا قبل از دی ماه نامه شروع به کارم نخورد من باید چی کار کنم؟ نباید رجوع کنم به آموزشی؟ یعنی نرم؟ و مجدد برگه ی سبزم رو آپلود کنم این جدیده رو؟ واقعیت در پاسخ های شما به دیگران گیج شده ام. اگر یک پاسخ جامع و کامل بهم بدید ممنون میشم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عزیز جان تمام کاراتونو بکنید، اولویت با دارای شروع بکار است، اگرظرفیتی بماند نوبت شما میشود. 

میلاد حیدری ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۵
سلام بنده درخواست انصراف از نخبگی و معرفی مجدد به سازمان نظام وظیفه دارم. نامه انصراف از سازمان به کار گیرنده به دستم رسیده است. به بنده گفته شد به صورت حضوری مراجعه کنم، ولی در پیام ها گفته شده مراجعه حضوری ممنوع است. بنده باید چکار کنم الآن؟ نیاز فوری به انصراف از نخبگی دارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای انصراف از نخبگی بایستی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ حضوراً تشریف بیاورید.

امین ماهوتی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۱:۵۴
سلام. خسته نباشید. من برای دوره آموزشی دی ماه برام پیامک اومده ولی تاریخ برگه اعزامم برای بهمن ماه خورده..روسایت بارگذاری کردم. لطفا پیگیری فرمایید. در ضمن چرا برای من روی برگه سبزم به خاطر غیبت اضافه خدمت خورده؟ برای من مشکل درست نخواهد کرد؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سید میثم موسوی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام وخسته نباشید اینجانب سید میثم موسوی (با کد ملی ۰۰۶۷۳۴۸۴۶۷)، یک سوال و یک درخواست داشتم: 1- برای روز اول آموزشی دیماه کچل باید بکنیم؟ 2- دوهفته پیش برای گواهی منع جذب هیات علمی وزارت علوم درخواست ثبت کردم؛ ولی متاسفانه هنوز خبری نیست. با توجه به اینکه مهلت فراخوان در شرف اتمام است تقاضای تسریع در روند صدور دارم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به کچل کردن ندارید اما حدالمقدور برای نظافت در یک اردوگاه نظامی نیاز است که موی سر کوتاه باشد.

علی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با سلام. برای من پیامک شرکت در دوره دی ماه اومده و من کارهای مربوطه رو انجام دادم. فقط سازمان بکارگیرنده نامه شروع به کار رو گفتن 2 ماه دیگه میفرستید. و اینکه توی سایت زدید تاریخ شروع به کار همون تاریخ ارسال نامه سازمان بکارگیرنده هست. خواستم بدونم مشکلی از نظر حضور من در این دوره داره یا نه؟ چون ظاهرا تا شروع به کار نباشه نمیتونیم توی دوره شرکت کنیم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاریخ شروع بکار همان تاریخی است که سازمان در نامه اعلام میکند، نه تاریخ ارسال نامه، اگر در سازمان تصویب شده ات، بلامانع است.

محمد میرزاحسینی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲
سلام و ضمن عرض پوزش بابت سوال نامرتبط با اطلاعیه. بنده 27 روز پیش درخواست معرفی به سازمان دادم اما همچنان نمیدونم در چه وضعیتی است، در حال نگارش پروپوزال برای سازمانی که از آن اعلام نیاز ارسال کردم هستم و واقعا نمیدونم اونجا معرفی شدم یا نه تا مراحل تصویبش را پیش ببرم. می شود راهنمایی بفرمایید من کجا معرفی شدم. محمد میرزاحسینی کد ملی 0440307279
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

محمد میرزاحسینی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳
ضمن عذرخواهی بنده سوالم را بد مطرح کردم. من هنوز معرفی نشده ام و نامه اعلام نیاز ارسال کردم و 27 روز پیش درخواست معرفی داده ام و با توجه به عدم تماس و وصول نامه تنها میخواهم بدانم کجا معرفی شده ام تا روند معرفی را تسریع بخشم. باز هم اگر امکانش بود یک بررسی بفرمایید. محمد میرزاحسینی 0440307279
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما فناور هستید و به معاونت علمی معرفی شدید.

محمود محرابی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴
با عرض سلام و خسته نباشید، من برگ سبز جدید به تاریخ دی گرفتم، فقط توی اون برام زدن که 90 روز غیبت دارم ولی من برگ سبز قبلی رو به موقع تحویل داعا داده بودم. الان باید کار دیگه ای انجام بدم غیر از آپلود برگ سبز؟ یا اینکه خود داعا پیگیری میکنن برای رفع غیبت؟ ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست رفع غیب دهید.

محمد میرزاحسینی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶
خیر از دنیا و آخرتتان ببینید بسیار بسیار ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

ارادتمندم. 

مجتبی نوروزی فرد ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲
با عرض سلام خدمت شما بنده برگه سبز خود را در سایت اپلود کرده ام معرفی به سازمان بکار گیرنده را نیز کامل نموده ام همچنین CD تشکیل پرونده را به وسیله پست به دست سازمان رسانده ام بیش از 1 ماه از این زمان گذشته است اما هیچ اطلاعی از ادامه روند ندارم و تاریخ اعزام بنده در برگه سبز 1 دی ماه میباشد در این صورت بنده اضافه خدمت نیز میخورم لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید در چه مرحله از روند هستم چون هیچ تماسی بابنده گرفته نشده و هیچ تماسی نیز پاسخ داده نمیشود مجتبی نوروزی فرد 6240081361
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را بارگذاری نمایید، مشکلی برایتان پیش نمیاید.

مازیار ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷
سلام من مازیار جلالوندی هستم یک ماه پیش درخواست گواهی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه را داده ام اما هنوز این گواهی به دستم نرسیده و فرصت ثبت نام دانشگاه هم داره تموم میشه ممنون میشم از آخرین وضعیتش به بنده اطلاعی بدید. کد ملی:3241087808
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌است. برای طرح سوالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمائید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

علیرضا گلی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰
با سلام. بنده علیرضا گلی هستم با کد ملی 1130067319 و شماره پرونده 981014. در تاریخ 23 مرداد دفاع کرده در 27 مهرماه درخواست گواهی پایان کار دادم. تا به این لحظه گواهی به دستم نرسیده است. میخواستم درخواست کنم وضعیت صدوم گواهی بنده را پیگیری بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌است. برای طرح سوالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمائید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

سعید گوهرزاده ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
با سلام و عرض خسته نباشید بنده ماه گذشته نامه عدم نیاز رو تحویل داعا دادم و یک هفته بعد مجددا براساس نامه اعلام نیازی که تحویل داده بودم درخواست معرفی دادم الان میخواستم بدونم که به همون سازمان معرفی شدم یا خیر؟ تا کارهای مربوط به تصویب پورپوزالم رو شروع کنم با تشکر از همکاری شما سعید گوهرزاده/0018119476 سعید گوهرزاده
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

آرشام باصری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲
با سلام . . در قسمت پیگیری درخواستها با کد پیگیری : 2618332491997694 برای درخواست معرفی به سازمان نوشته شده است که شما در تاریخ ۱۷/‏۰۸/‏۹۹‬ به سازمان راه آهن معرّفی شده‌اید ولی با گذشت یک ماه نامه ای بدست من نرسیده . از طرفی هم برای آموزشی برج10 ثبت نام کردم و باید تا قبل اعزام پروژه ام مشخص بشه. لطفا اعلام کنید نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده من آیا صادر شده ؟اگر شده چرا بدست من نرسیده کد ملی :0921636970
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

امیر ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
با سلام و احترام، اینجانب امیر کوثری دوره کامل 60 روزه آموزشی را قبلا گذرانده و مدارک پایان کار پروژه بنده مدتی است که به دست شما رسیده است. امکان دارد وضعیت اینجانب را اطلاع رسانی نمایید. با تشکر فراوان. امیر کوثری کد ملی 0943001201
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمدحسین عباسی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام و عرض خسته نباشید. بنده محمدحسین عباسی به شماره ملی ۰۴۴۰۱۲۵۸۴۷ برای دفاع دکتری نیاز به ارایه گواهی اشتغال به خدمت به دانشگاه دارم. در سایت درخواستم را ثبت کردم. امادر پیام کلی فرمودند ۱۰ روز دیگر دوباره درخواست دهم. با توجه به این که برای ارایه گواهی زمان کوتاهی دارم لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، بایستی ۱۰ روز منتظر بمانید، راه دیگری ندارید.

مهدی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲
با عرض سلام و خسته نباشید، من دانشجوی دکترا هستم و پیامک تایید شرکت در دوره آموزشی دیماه 99 برایم آمده و برگه سبز خودم رو از پلیس +10 گرفتم و در سایت آپلود کردم (کد ملی 0386586731 و شماره پیگیری آپلود برگه سبز 2814742588380886 ، تاریخ آپلود برگه سبز 13 آذر 99) تاریخ روی برگه سبز 1 بهمن 99 خورده و همینطور که اعلام کرده بودید، برگه سبز را آپلود کردم که تاریخ به 1 دی 99 تغییر پیدا کنه...آیا کار دیگه ای باید انجام بدم؟ و سوال بعد اینکه برای شرکت در دوره آموزشی قاعده ای داره که مو رو باید با شماره 4 یا 20 یا ... بزنیم یا اینکه صرفا مرتب و کوتاه باشه کافیه؟
مجتبی نوروزی فرد ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
ممنون از راهنمایی شما بنده تو تاریخ 10/آبان برگه سبز اعزام خودم را در سایت بارگذاری کرده ام با کد پیگیری2811091252269698 پس الان باید منتظر تماس از طرف داعا باشم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳

خیر از طریق سامانه سخا تاریخ عزام خود را چک نمایید.

میلاد حیدری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
سلام مجدد آیا امکان مراجعه حضوری به داعا برای انصراف از نخبگی هست؟ آیا این هفته میتوانم مراجعه کنم؟ بنده شهرستان هستم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

تشریف بیاورید 

سید علی امامیان ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲
با سلام و عرض احترام بنده حدود 75 روز از تصویب پروپوزال ام (26 شهریور 98 تصویب و 30 شهریور ارسال شده) در سازمان معرفی شده گذشته است. برای دریافت حقوق ماهیانه از سازمان سوال کردم و انها به من گفتن که نامه ای را برای داعا ارسال کردند و منتظر دریافت جواب نامه اند تا حقوق من برقرار شود و تاکنون این نامه به سازمان من نرسیده است. صدور این نامه هنوز برای من انجام نشده است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

مصطفی بازیار ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲
سلام روز بخیر بنده برگه سبز خود را 3 ماه پیش بارگذاری کردم. تاریخ اعزارم برگه سبز از ماه 8 به ماه ده تغییر کرد. ولی تا الان نتوانسته ام پروپزال خود را تصویب کنم و بنا بر این به آموزشی ماه ده نیز نمیرسم. آیا لازم هست مجددا کاری کنم تا تاریخ اعزام بنده در سامانه سخا مجددا به تعویق بیفتد؟ با تشکر مصطفی بازیار. کد ملی 2380254702
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰

الان خیر، بعداً با غیبت و تاخیر انجام میشود.

علیرضا حسین نژاد ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با عرض سلام و ادب و احترام. بنده علیرضا حسین نژاد به شماره ملی 0480299889 در دوره آموزشی شهریور ثبت نام نموده و به دلیل داشتن برگه سبز 45 روزه (گواهی تکمیلی بسیج) و اعلام نمایندگان محترم آن سازمان، در محل پادگان حضور نیافته و گواهی تکمیلی را تحویل نماینده مرکز نخبگان مستقر در درب دانشگاه داده ام. در حال حاضر هیچگونه تاییدیه ای در خصوص تحویل و تایید گواهی تکمیلی دریافت ننموده و در صورت تماس نیز صرفا همکاران محترم بیان می نمایند که نیازی به نگرانی نیست. خواهشمند است دستور فرمائید موضوع گواهی تکمیلی اینجانب بررسی و مرا مطلع فرمایند. با تشکر و تجدید احترام 09127705430
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمد جواد ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
با سلام تاریخ اعزام درج شده در برگه سبز ۹۹/۱۱/۱ هست ولی اسم بنده در لیست آموزشی دی ماه میباشد. خواهشمندم تاریخ برگ سبز بنده که در سایت بارگزاری نمودم اصلاح گردد. همچنین در برگه سبز بنده ۱۸۰ روز اضافه خدمت گزارش شده و از جنابعالی تقاضا دارم جهت اصلاح آن نیز بنده را راهنمایی فرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدرضا مستشاری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
سلام وقت بخیر. من قبلا هم برای آموزشی تلفنی باهاتون صحبت کردم، نامه شروع به کارم رو تحویل باجه دم در مرکز نخبگان تحویل دادم. لطفا برای آموزشی اگر ممکنه برای دی ثبت کنید؟ 0016743113
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله تشریف ببرید برگ سبز بگیرید.

میلاد حیدری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
آیا بعدا از انصراف از نخبگی و معرفی به نظام وظیفه، غیبت بنده در سامانه وظیفه رفع میشود؟ چون داعا تا ماه آذر برام تمدید کرده ولی بعد از اون تمدید نشده و وضعیت غایب خورده توی سامانه. مشکلی پیش نمیاد؟ چون بنده باید برای تحصیل در دانشگاه ثبت نام کنم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه رفع غیبت به شما داده خواهد.

محمدرضا میرزائی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام و احترام. سازمان بکارگیرنده من، نامه شروع به کارم رو 30 شهریور با پروپوزال براتون فرستاده و هنوز نامه تایید شروع به کار ندادید. بعداً که پیگیری کردم گفتید که به خودم پاسخی نمی دهید و سازمان باید پیگیری کند. به سازمان هم گفتید که نامه تایید رو به تاریخ ششم مهر ارسال کرده اید. ولی نامه ای به دست سازمان نرسیده است! بعدا قرار شده این نامه رو برای سازمان فکس کنید ولی باز هم این کار را نکردید. الان هم سازمان گفته که خودم باید پیگیری کنم و شما هم که جواب تلفن ها را نمی دهید! با شرایط کرونا هم که نمی تونیم بیایم تهران و امکان پیگیری حضوری نیست. من الان چه کار کنم دقیقا؟؟ کد ملی 0520523652 شماره پرونده 981177
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

سعید ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
با سلام. من از دو هفته پیش هرچی تماس میگیرم یا شماره اشغال هست یا پاسخی دریافت نکردم.دو هفته پیش باید گزارش سه ماهه دوم رو ارسال میکردم ولی قبلش در خصوص پرونده ام سوالاتی دارم که باید بپرسم. خواهش دارم به شخصی که مسئول پرونده و گزارشات دریافتی هستند، بگید باهام تماس بگیرند. کد ملی: 0910110212
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محسن ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
باسلام و احترام، از پشتیبانی و صبر شما واقعا متشکرم. واقعا شرمنده هستم که مجددا مزاحم میشوم. باور بفرمایید به هر دری که شما فکر کنید زدم و به هر کدام از افراد دم دژبانی رو زدم که این پایان کار بنده به نظام وظیفه ارسال بشه. متاسفانه تماس با ما که جوابم را نمی دهد، پیام زیر اطلاعیه ها میگذارم جوابی نمی دهند. حتی تلفنی هم با واحد پایان کار تماس گرفتم و همه مدارکم کامل است و قول ارسال چهارشنبه هفته پیش را داده اند. باور بفرمایید من استخدام هیات علمی ام آمده و منتظر کارت پایان خدمتم است!! اینقدر براساس حرف های داعا امروز و فردا قول دادم که دیگه حرفم خریدار نداره. به خدا من از زندگی افتادم بس که به هر دری میزنم. ممنون میشوم لطف بفرمایید و مرا از وضعیت ارسال پایان کارم به نظام وظیفه باخبر کنید. شماره ملی ۲۹۹۴۰۸۲۸۶۱ شماره پرونده ۹۶۱۳۲۸
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0016943066 ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹
با سلام و خسته نباشید. من برگه سبز رو دریافت کردم امروز اما تاریخ اعزام بهمن ماه هست. من اس ام اس دی رو دریافت کردم. لطفا بخش اپلود برگه سبز رو برای من باز میکنید که برگه سبز دومی که امروز گرفتم اپلود کنم؟ قبلا ابتدای پروژه(آبان 98) برگه سبز را حضورا تحویل داده بودم و ان را اپلود کرده بودم. و برای اپلود برگه سبز جدید که تاریخ اعزام بهمن ماه دارد خطای : شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید میدهد. لطفا رسیدگی کنید. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹

کد ملی خود را ارسال نمایید. 

0014038382 ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹
سلام خواستم اطلاع دهم خدمتتان نامه ی شروع به کار من خورد و امروز حضوری تحویل مامور دم در دادم دیگه برای شرکت در آموزشی مشکلی نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی نیست. 

0016943066 ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
با سلام و خسته نباشید. من برگه سبز رو دریافت کردم امروز اما تاریخ اعزام بهمن ماه هست. من اس ام اس دی رو دریافت کردم. لطفا بخش اپلود برگه سبز رو برای من باز میکنید که برگه سبز دومی که امروز گرفتم اپلود کنم؟ قبلا ابتدای پروژه برگه سبز را حضورا تحویل داده بودم و ابتدای امسال ان را اپلود کرده بودم. و برای اپلود برگه سبز جدید که تاریخ بهمن ماه دارد خطای : شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید میدهد. لطفا رسیدگی کنید. همچنین 180 روز اضافه خدمت برای من درج شده در برگه سبز درخاست گواهی رفع غیبت در شهریور امسال داده ام اما هنوز نامه ای دریافت نکرده ام. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، کد ملی خود را ارسال کنید. 

مسعود ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲
با سلام و عرض تشکر بابت پاسخگویی؛ دانش اموخته ارشد هستم. بنده پوروزالم تصویب شده، نامه شروع به کار هم اکی شده، در شرف ارسال گزارش 30 درصد هستم. سوالم اینه که اگر دکترای سال 1400 قبول شوم دقیقا در کدام مرحله باید نسبت به گرفتن نامه عدم منع ادامه تحصیل اقدام کنم؟ کلا مراحل انجام این کار دقیقا چی هست. در قسمت سوالات متداول خیلی سر بسته توضیح داده شده است. ممنون میشم مبسوط توضیح دهید. از همه مهمتر چگونه میتوان از قبول نامه عدم منع ادامه تحصیل توسط دانشگاه مطمن شد؟ میشود نمونه نامه رو در دسترس قراردهید؟ کلا نامه صادر می شود یا گواهی ؟ توسط مرکز نخبگان صادر می شود یا از نظام وظیفه؟؟ ببخشید طولانی شد.پیشاپسش ممنون از وقتی که می گذارید
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی بلامانع تحصیل در هنگام خدمت به صورت یک گواهی صادر میشود. متاسفانه نمونه نامه را نمیشود در اختیار بگیرید. 

محمدرضا مستشاری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸
با سلام و وقت بخیر. و ممنون از پیگیری شما. طبق پیام شما برگ سبز رو از دفتر خدمات گرفتم. قبلا برگه سبز برای آذر ثبت کرده بودم. دوباره باید آپلود کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به بارگذاری مجدد ندارید.

0016943066 ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام و خسته نباشید. من برگه سبز رو دریافت کردم امروز اما تاریخ اعزام بهمن ماه هست. من اس ام اس دی رو دریافت کردم. لطفا بخش اپلود برگه سبز رو برای من باز میکنید که برگه سبز دومی که امروز گرفتم اپلود کنم؟ قبلا ابتدای پروژه(آبان 98) برگه سبز را حضورا تحویل داده بودم و ان را اپلود کرده بودم. و برای اپلود برگه سبز جدید که تاریخ اعزام بهمن ماه دارد خطای : شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید میدهد. لطفا رسیدگی کنید. ممنونم پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد ملی خود را ارسال نمایید. پاسخ: 0016943066
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

بهمن ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
با سلام و وقت بخیر میخواستم ببینم بعد از ارائه نامه پایان کار و تکمیل مدارک چقدر طول میکشه تا کارت پایان خدمت صادر بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمدرضا مستشاری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴
سلام مجدد و وقت بخیر. ممنون از پیگیری شما. طبق پیام شما برگ سبز رو از پلیس +10 دریافت کردم. چون برای آذر هم برگ سبز آپلود کرده بودم الان نمیتونم دوباره آپلود کنم. چیکار باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

با سلام و تقدیم احترام و خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد. 

مسعود نیک بخت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
با سلام و عرض خسته نباشید پاسخ به نامه معرفی به سازمان بنده و همچنین پروپوزال بنده از طرف سازمان مورد نظر اماده و در اختیار اینجانب قرار گرفته است. ایا ارسال این نامه از طرف بنده برای داعا ممکن است و یا فقط باید خود سازمان این نامه را ارسال کند تا فرایند شروع به کار پیگیری شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً قبول خواهیم کرد، فقط پیگیری از طریق سازمان مجاز است

مسعود نیک بخت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱
با عرض پوزش بابت سوال مجدد در حال حاضر پروپوزال و نامه پاسخ به داعا هر دو بصورت نسخ الکترونیکی موجودند. ارسال این نسخ به صورت فایل CD و از طریق پست مانعی نخواهد داشت؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۳

خیر بلامانع است. 

محمود ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹
سلام من با کد ملی ۳۵۱۰۰۸۷۲۷۵ و نامه معرفی به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به تاریخ ۱۰/۱۰/۹۸ نامه عدم نیاز از سازمان معرفی شده به شما گفتند ارسال شده و من هم دوباره درخواست معرفی کرده ام آیا تحت بررسی است خواهش میکنم کمک کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

هادی کاظمی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵
با سلام و عرض ادب بنده برای دوره آموزشی دی ماه پیامک تاییدیه دریافت کردم و مجددا نیز برگه سبز را دریافت و در سایت بارگذاری کردم ولی تاریخ اعزام مندرج در آن 99/11/01 می باشد و همچنین 180 روز نیز اضافه خدمت در آن درج شده است. ممنون میشم پیگیری بفرمایید مشکل اینجانب حل شود. کد ملی:1271462672
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

اکبرزاده ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
با سلام و احترام سپاس از زحمات بزرگواران بنده بعد از تایید شرکت در دوره دی ماه به پلیس +۱۰ مراجعه کردم، در ابتدا به من گفتن که غیبت داری و امکان دریافت برگ‌ سبز مجدد نیست، بعد از صحبت زیاد باهاشون قبول کردند که دوباره برای من‌‌ برگه معاینه پزشکی صادر کنند، کد هم‌صادر شد برای برگه ولی خود سیستم پلیس +۱۰ امکان بررسی برای پزشک را به علت غیبت صادر نمیکند، به سایت امدم و با خواندن کامنتها متوجه شدم باید با خانم کاربین در نظام وظیفه تهران صحبت کنم. امروز با نظام وظیفه تهران تماس گرفتم، کاملا در جریان مشکل موجود بودند ولی گفتند ما دسترسی به سامانه پلیس +۱۰ نداریم و تنها راه برای شما، رفع غیبت توسط دانشگاه هست. بنده اردیبهشت یا خرداد ماه درخواست رفع غیبت داده بودم ولی نامه ای ارسال نشده است. خواهش میکنم راهنمایی بفزمایید با توجه به کمبود وقت چه کاری باید بکنیم. اگر امکانش هست حضوری با پستی برگه را دریافت کنیم لطفا بفرمایید. با سپاس فراوان خواهشمند است با توجه به کمبود وقت و عدم امکان پرسش سوالات به صورت حضوری، پاسخ دهید کد ملی : ۲۱۵۰۳۰۵۲۳۲
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم، انتهای هفته مجدد پیگیری نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

حمید طالب خواه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹
با سلام حمید طالب خواه هستم با کد ملی ۰۶۷۰۳۳۸۶۵۶ برای دوره اموزشی دی ماه حدودا ۱۲ ۱۳ روز پیش ثبت نام کردم ولی کد تایید برای من نیومده من باید چکار کنم ؟ ضمن اینکه اگه کد تایید بیاد ایا باید دوباره برگه سبز بگیرم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای دوره آینده ثبت نام نمایید.

محراب اسمعیلی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
با سلام و عرض ادب اینجانب محراب اسمعیلی با کد ملی 3320010689 مدت زیادی هست مدارک صدور کارت را پست کردم و دو ماهه هر روز به شماره های دبیرخانه زنگ میزنم ولی کسی گوشی بر نمیداره و حضوری هم که امکان پذیر نیست. بسیار ممنون میشوم چنانچه یه بررسی بفرمایید که در صدور کارت در چه مرحله ای است. ممنمونم از لطفتان
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

علی علی اکبری صادق اباد ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام و عرض خسته نباشید بنده علی علی اکبری (کدملی 5429973531) هستم. من مدارک صدور کارت و نامه پایان کارم(کپی) رو در اولیل مهر ماه 99 به دفتر نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ارسال کردم دو روز بعد از ارسال با من تماس گرفتند که مدارک رسیده اگه امکانش هست اطلاع پیدا کنم که ایا مدارک برا صدور کارت به نظام وظیفه ارسال شده؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

 

آرمین میرزاپور ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲
سلام اینجانب آرمین میرزاپور به شماره ملی ۴۲۰۰۱۴۳۹۱۷ پیامک اموزشی دیماه دریافت کردم و برگ سبز گرفتم و بلافاصله در سایتتون اپلود کردم، واکسن هم زدم ایا چون برگ سبز تاریخش ۱ بهمن ماه است مشکلی برای دریافت برگ سفید نداریم؟ تاریخ برگ سبز من اصلاح شده توی سیستم شما و دیماهه الان؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تغییر تاریخ اعزام را از طریق سامانه سخا و یا دفاتر پلیس +۱۰ پیگیری نمایید، مرکز نخبگان در حال انجام اقدامات لازم است.

مهرداد حلاجی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰
با سلام و احترام بنده مهرداد حلاجی کد ملی 1270610640، برای گرفتن برگه سبز جدید به تاریخ 1 دی ماه امروز مجددا به پلیس 10 مراجعه کردم ولی گفتند که هنوز تغییر نکرده و همان تاریخ قبلی هست (1 بهمن) لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار بکنم برای دریافت برگه سبز جدید؟ با تشکر بخدا استرس داریم و میخوایم برنامه ریزی کنیم برای دیماه
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

منتظر باشید

محمد ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
با عرض سلام و وقت بخیر. اینجانب محمد مناقب با کد ملی 1250205557 باتوجه به اینکه با چندین پیام در قسمت تماس با ما پاسخی دریافت نکردم، مزاحم شما شدم. با توجه به عدم دسترسی، لطفا درخواست بنده به مسئول مورد نظر منتقل گردد. در مورد وضعیت پرونده و صدور کارت پایان خدمت، صحبتی داشتم. بنده حدودا اوایل مهرماه، مدارک پایان کار را به صورت کامل جهت صدور کارت، به داعا پست کردم. از آنجایی که تا حدود اوایل آبان ماه اطلاعی به بنده داده نشد با تماسهای مکرر موفق به صحبت با کارشناس محترم شدم که با بررسی مدارک، به بنده فرمودند برخی مدارک در پرونده نیست(علیرغم اینکه بنده ارسال کرده بودم). البته با بررسی که داشتند فرمودند که مدرک پایان دوره آموزشی بنده آمده است(بنده دوره آموزشی شهریورماه امسال در شهید مدرس کرج بودم) و عرض کردند که سریعا برخی مدارک مجددا ایمیل گردد تا مدارک به نظام وظیفه ارسال گردد و برای این کار ایمیل سمنا به بنده داده شد و اسم بنده را برای پیگیری بیشتر یادداشت نمودند. پس از قطع تماس تلفنی، متاسفانه علیرغم اینکه بارها با ایمیلهای مختلف اقدام به ارسال مدارک کردم، ناموفق بود و بعدا از طریق پیگیری از کارشناس سایت و ... متوجه شدم که ایمیلهای سمنا کلا غیرفعال است. با توجه به این شرایط و عدم دسترسی به کارشناس محترم، بنده مجددا مدارک را پست کردم (حدود اوایل آبانماه). پس از آن دیگر موفق نشدم چه به صورت ایمیل و چه تلفنی ارتباطی بگیرم و اصلا از وضعیت پرونده خود خبر ندارم ولی با توجه به سوالی که از نظام وظیفه داشتم مدارک بنده به دست آنها نرسیده است. نیازی به پاسخ نمیباشد فقط لطفا درصورت امکان تقاضای بنده به مسئول مورد نظر منتقل گردد که وضعیت پرونده بنده به کجا رسیده است و با توجه به نوبت دهی مرکز برای انجام امور و تعداد زیاد متقاضیان، مجددا فرآیند کار بنده به انتهای نوبت منتقل نشود. با تشکر فراوان مناقب
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰

چشم بنده حتماً منتقل میکنم. 

رسول ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
با سلام و احترام بنده هفته گذشته جهت پیگیری تغییر سازمان بکارگیرنده تماس گرفتم و فرمودند مجدداً درخواست را از بخش تماس با ما ارسال کنم تا پرینت و پیگیری شود. بنده هم پنجشنبه گذشته و هم شنبه متن درخواست را ارسال کردم. آیا به دست تان رسیده است؟ آیا در این خصوص اقدامی صورت گرفته است؟ با تشکر. کدملی:0922803536
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز به بنده خبری جهت اطلاع رسانی ندادند.

رسول ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
خیلی ممنون از پاسخ گویی سریع تان. استدعا دارم پیگیری بفرمایید. قبلا نیز مشکلاتم را خدمتتان عرض کرده بودم، خواهش میکنم پیگیری بفرمایید تا مشکل برطرف شود من بعد 2 سال فقط 10 ماه خدمت ثبت شده دارم لطفاً پیگیری کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴

چشم پیگیری میکنم. 

فرید ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹
عرض سلام و ادب و اخلاص و آرزوی توفیق و سلامت بنده برای دورۀ آموزشی دی‌ماه انتخاب شده‌ام ولی با توجه به مشکلات جسمی و بیماری که دارم طی پیام‌های قبلی فرمودید که اصل نامۀ پزشک را به ستاد کل ارسال کنم؛ لطف کنید راهنمایی بفرمایید که آیا لازم است در سایت سرویس ای‌پلیس هم درخواست تمدید و تاخیر را ثبت کنم؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برای مرکز نخبگان ارسال میکردید نه ستاد کل. 

علی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵
با سلام خدمت شما. لطفاً به مقامات مسئول اطلاع بدهید که ما به چه روشی از وضعیت پرونده‌های پایان کار و صدور کارت مطلع شویم. از چه طریقی از وضعیت صدور گواهی‌های مورد نیاز خود مطلع شویم؟ شماره‌هایی که در اختیار گذاشته‌اید، اشغال هستند و به هیچ وجه پاسخگو نیستند؛ ولی شما مجدد ما را به این شماره‌ها ارجاع می‌دهید! از کجا مطلع شویم که پرونده‌های ما به دست شما رسیده و نقص ندارد؟ چرا حداقل با ما تماس نمی‌گیرید و بگویید فلان بسته پستی که ارسال کردید به دست ما رسید. حدود 20 روز است گواهی منع عدم استخدام درخواست کردم (که مثلاً یک هفته‌ای پست ارسال کند!) ولی نه نامه‌ای به دست ما رسیده، نه به سایت آنی‌رسان نامه‌ای رسیده و نه حتی پاسخی به درخواست ما در بخش پیگیری درخواست‌ها داده شده است. هیچ گواهی صادر نمی‌شود. هیچ تلفنی جواب داده نمی‌شود. هیچ پیامی در قسمت تماس با ما جواب داده نمی‌شود. نخبه این مملکت (خودم را نمی گویم، منظورم سایر دوستان است) را سر کار گذاشته‌اید. همه ما نزدیک 30 سال سن داریم و کارهای استخدام ما روی هوا است. چرا پیگیری نمی‌کنید که این مشکل نخبه وظیفه‌ها حل شود و در جریان فرآیند اداری خود قرار بگیرند.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۷

چشم، بنده این ایده ها و و انتقادات را منعکس میکنم.

مهدی فسنقری ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴
با سلام و احترام پروپوزال اینجانب مهدی فسنقری به شماره ملی 0780499387 در سازمان معرفی شده تصویب و جهت تصویب به دانشگاه ارسال شده است ولی در حال حاضر وضعیت خدمت بنده در نظام وظیفه غیبت ثبت شده است لطفا راهنمایی بفرمایید که با توجه به غیبت بودن وضعیت و عدم امکان اخذ برگه سبز برای دوره دی ماه چه باید کرد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

محمد سوادکوهی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱
با سلام. لطفا پاسخ بنده را بدهید. بنده به شماره ملی ۴۹۸۰۱۵۹۷۴۵ بعد از دریافت پیامک اعزام برگ سبز به تاریخ اول بهمن دریافت کردم که در آن ۱۸۰ روز اضافه خدمت ثبت شده. آن را در سایت آپلود کرده اما‌ کماکان تاریخ اعزام بنده به اول دیماه تغییر نیافته. ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید. درضمن بابت حضور در دوره تصویب پروپوزال در سازمان کافیست و یا الزاما نیاز به داشتن نامه شروع به کار است؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

تصویب آن کفایت میکند. 

رضا هزاره ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶
عرض سلام. حسب دستور شما مجددا جهت پیگیری حضورتون پیامم رو می فرستم. نامه احراز نخبگی بنده از سمت بنیاد ملی نخبگان در تاریخ 25/8/99 به آن مرکز محترم ارسال شده. بعد از اون تاریخ بنده برگه سبز خودم رو دریافت کرده ام که اعزام رو 1/11/99 اعلام کرده. ولی از اونجایی که به تازگی و در تیرماه 99 تابعیت ایران رو کسب کرده ام و قبل از اون اتباع خارجی بودم، توی برگه سبز برای من غیبت درج شده که برای این منظور نامه توجیه غیبت ارسال کرده ام که تا یک هفته دیگه جوابش میاد. الان ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من همین برگه سبز با غیبت رو توی سامانه لود کنم یا منتظر جواب نامه توجیه غیبت و برگه سبز جدید (بدون غیبت) بمونم. از طرفی دیگه قانونا من از تاریخ دریافت تابعیت 6 ماه فرصت دارم برای خدمت اقدام کنم یعنی تا سوم دی 99. در ضمن تاریخ اعزام در برگه سبز 1/11/99 اعلام شده. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، موردی ندارد همین برگه سبز را بارگذاری نمایید.

مهدی فسنقری ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۶
سلام مجدد فسنقری هستم کدملی 0780499387 بابت اعزام برج ده به اموزشی اقدام کردم برای بنده غیبت ثبت شده در سیستم نظام وظیفه، شما فرمودید باید گواهی رفع غیبت درخواست بزنم، بنده پیش از این مدارکم رو به داعا تحویل دادم و برای برج تیرماه درخواست آموزشی داده بودم که اون موقع جز اسامی که برای اعزام انتخاب شدند نام بنده نبود و در نظام وظیفه هم گفتند گویا به صورت سیستمی میبایست توسط شما به نظام وظیفه اعلام بشه که بنده سرباز بنیاد هستم تا غیبتم رفع بشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر نامه رفع غیبت خود باشید.

امیرعباس مفیدیان ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۶
با سلام و احترام اینجانب امیرعباس مفیدیان نائینی، مدارک مربوط به پروژه سربازی و همچنین نامه اعلام نیاز خود را حدود 3 ماه پیش برای دانشگاه دفاع ملی، واحد نخبگان ارسال کردم ولی هنوز پاسخ یا نامه ای در رابطه با تایید و شروع به انجام پروژه و همچنین ارسال پروپوزال، دریافت نکردم. همچنین در تاریخ 17 آبان ماه نیز از طریق سایت درخواست خود را مطرح نمودم و مدیرمحترم سایت در پاسخ به من گفتند که تا 10 روز آینده، نامه مربوطه ارسال خواهد شد ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است. لذا مجددا از مدیر محترم سایت تقاضا دارم درخواست بنده را به واحد مربوطه ابلاغ نماید. با تشکر فراوان امیرعباس مفیدیان نائینی
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید

فرید ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
عرض سلام و ادب و اخلاص و آرزوی توفیق و سلامت بنده برای دورۀ آموزشی دی‌ماه انتخاب شده‌ام ولی با توجه به مشکلات جسمی و بیماری که دارم لطف کنید راهنمایی بفرمایید که آیا لازم است در سایت سرویس ای‌پلیس درخواست تمدید و تاخیر را ثبت کنم؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امکان انصراف از دوره آموزشی نیست.

مسعود دهقانی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۰
سلام وقت بخیر برای تحویل مدارک پایان کار باید چکار کرد؟ بصورت پستی ارسال شود؟ نیاز به هماهنگی قبلی ندارد؟ دو شماره ی ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱ و 02127353380 اصلا پاسخگو نیستند. خواهشا یک راه که پاسخ گو باشد معرفی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲

شما به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.

محمدرضا ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵
با سلام و عرض ادب و احترام، محمدرضا دانشور به شماره ملی 1361513551 هستم و پیامک تایید برای حضور در دوره آموزشی دی ماه 1399 دریافت کرده ام. ببخشید تاریخ اعزام بنده در برگ سبز ۱ بهمن ۱۳۹۹ بود که با پیگیری ارزشمند شما و همکاران محترمتان به ۱ دی ماه تغییر پیدا کرده است. حال آیا بنده نیاز هست مجددا برگ سبز جدید که در آن تاریخ اعزام ۱ دی ماه ۱۳۹۹ قید شده است از پلیس +۱۰ دریافت کنم؟ ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، دریافت کنید اما نیاز به بارگذاری مجدد نیست.

مهرداد آهنگرکانی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵
با سلام و احترام...هرچه تماس میگیرم متاسفانه کسی باسحگو نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید...بنده به سازمان جغرافیایی معرفی شدم و نامه معرفی رو به سازمان و آقای دژ دادم ایشان گفتند که ظرفیت سازمان تکمیله و نامه عدم نیاز میزنند. نامه عدم نیاز در تاریح 26 آبان صادر شده و در تاریح 4 آذر ارسال شده برای مرکز نحبگان داعا.. آیا نامه عدم نیاز به دستتون رسیده؟؟؟ شماره نامه عدم نیاز به صورت زیر هست: 4161/99/111/1350 شماره ملی بنده: 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مسعود ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۴
با سلام و احترام و تشکر از شما به‌خاطر پاسخ‌گویی‌. من علی‌رغم این‌که حدود ۶ ماه از شروع به‌کارم می‌گذره و با پیگیری‌های زیاد هنوز سازمان به‌کار گیرنده برام حقوق رد نکرده لذا فیش حقوقی نداشتم که بخوام باهاش بیمه و دفترچه بیمه بگیرم. در فرم ثبت‌نام هم عرض کردم این موضوع رو. آیا نداشتن بیمه مشکلی برای دوره آموزشی ایجاد خواهد کرد؟ و این‌که بنده سال گذشته دفترچه پست کردم پس از طی مراحل پزشکی معاف از رزم شدم. چند روز پیش هم برای بررسی برگ سبز اقدام کردم و تاریخ یک دی ۹۹ برام ثبت شده بود خوشبختانه. برای معاف از رزمی مدرک خاصی نیاز داره همراه داشته باشم در روز معرفی؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نداشتن بیمه برای شما بلامانع است. بله مدارک پزشکی خود را همراه داشته باشید.

صادق ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۹
سلام و خسته نباشید برای ارائۀ گواهی تکمیلی بسیج تا کی فرصت هست؟ برای دورۀ‌ دی‌ماه قابل ارائه هست؟ و به چه صورت؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

با سلام. تا قبل از تاریخ اعزام مهلت دارید.

امیرعباس مفیدیان ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
با سلام و احترام از مدیر محترم سایت به دلیل صبر و حوصله و همچنین اینکه مسئولانه پیگیر سوالات و درخواستهای تمامی افراد هستند تشکر میکنم.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

ارادتمندم. 

حمیدرضا اکبرپور ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲
با سلام بنده مدارکم تشکیل پرونده رو ۱۰ روز پیش پست کردم و برگه اعزام به خدمت رو هم در سایت بارگذاری کردم. میخواستم ببینم به دست شما رسیده است یا خیر؟ و اینکه در مرحله بعد چکار کنم؟ با تشکر کد ملی 5159960953 حمیدرضا اکبرپور
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
سلام. بنده پروژه کسری خدمت انجام دادم و ۱۲ ماه کسری دارم. سابقه فعالی بسیج هم به اندازه کسری ۶ ماه رو دارم و برگه سبز دوره تکمیلی ۴۵ روزه بسیج رو هم دارم. الان که ارشدم رو فارغ التحصیل شدم واجد شرایط تسهیلات بنیاد شدم. سوالم اینه که الان پروژه جایگزین خدمت چند ماهه به من میدن؟ آیا کسری هایی که دارم در نظر گرفته میشن؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

کسری هایی که شروع بکارشان در سال ۹۷ و ماقبل باشد مورد تایید است. بایستی وارد کمیسیون شود. 

علی خواستار ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵
با سلام و احترام فکر می کنم دفعه nام هست که از طروق مختلف میخوام تماس بگیرم و موفق نمیشم. تلفن دائما مشغوله و اگرم مشغول نباشه کسی پاسخگو نیست. تماس با ما جواب داده نمیشه. بنده فرم معرفی به سازمان به کار گیرنده و فرم اپلود برگ سبز تکمیل و ارسال کردم. که هنوز جوابی برای هیچکدام دریافت نکردم. CD تشکیل پرونده هم طی تماسی که 2ماه قبل داشتم فرموده بودین تا زمان شروع به کار مهلت ارسال هست و من به دلیل نقص مدارک هنوز ارسال نکردم. با توجه به اینکه اعتبار برگ سبز 1 دی ماه سال جاری هست ایا باید در این تاریخ خودم رو به یگانی که نظام وظیفه تعیین خواهد کرد معرفی کنم یا نیازی به معرفی نیست؟ در صورت عدم معرفی به یگان ایا غیبت لحاظ شده قابل برطرف شدن است؟ با سپاس استدعا دارم جواب بدین.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نباید خود را به آن یگان معرفی کنید. در صورتی که برگ سبز خود را سایت بارگذاری کنید خیر غیبت نمیخورید.

مهرداد آهنگرکانی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
شما میفرمایید دسترسی به مدارک ندارید.. تماس هم که میگیرم یا اشغاله یا کسی جواب نمیده... حضوری هم امکانش وجود نداره... به حدا بنده تو بلاتکلیفی موندم که چیکار کنم.... لطفا کسی بیگیری کنه که این مشکلات حل بشه... الان 3 هفته ست که دنبال جواب سوالم هستم ولی متاسفانه هنوز جوابی نگرفتم...
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

پیگیری کردم عزیز نامه عدم نیاز شما هنوز واصل نشده.

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
ممنون از پاسخگویی قبلیتون ببخشید شماره های اعلام شده رو کسی جواب نمیده پروپوزال پروژه بنده اسفند ۹۷ بوده و شروع به کار تاریخ اردیبهشت ۹۸ خورده. میخواستم ببینم من اگه بخوام از تسهیلات به جای خدمت بنیاد استفاده کنم عملا این کسری خدمت ۱۲ ماهه ناشی از پروژه کسری خدمت برای بنده لحاظ نمیشه؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

اگر شروع بکار آنها سال ۹۷ و ما قبل باشد بله مورد تایید است. 

موسی الرضا ابوچناری ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹
با سلام و احترام بنده موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 بابت دریافت برگه سبز اقدام کردم و مدارک رو کامل به پلیس +10 دادم. ولی پیلس +10 میگن که برگ سب برای 99/11/01 صادر میشه؟ در صورتی که برای دوره دی ماه ثبت نام کردم. الان باید چیکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲

منتظر باشید تا تاریخ اعزام شما برای برج ۱۰ تغییر کند سپس مجدد آنرا بگیرید.

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱
یه سوال کلی تر داشتن چه مدت کسری خدمت پروژه و با چه شرایطی باعث میشه که دیگه نیازی به پروژه جایگزین خدمت نباشه و مستقیما تایید بشن. و ایا کسری های بسیج نیز توسط بنیاد در نظر گرفته میشوند یا خیر؟ توجه شود که در شیوه نامه تسهیلات بنیاد ملی نخبگان نوشته شده که کسری خدمت های قانونی در نظر گرفته میشوند.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

هر مقدار کسری با یستیبرای جایگزین شدن بایستی در کمیسیون تصمیم گیری شود. خیر کسری بسیج و ایثارگری و… مورد تایید نیست.

مهرداد آهنگرکانی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
یعنی چی هنوز واصل نشده.... سازمان جغرافیایی گفته که 26 آبان نامه عدم نیاز صادر شده و 3 آذر فرستاده شده برای ستاد کل و 5 آذر تحویل ستاد کل شده... گفتند که یکی دو روزه بعد از طریق پیک ارسال میشه برای مرکز نحبگان داعا... الان باید تقریبا یه هفته تا 10 روز پیش به دستتون رسیده باشه...
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

واصل نشده یعنی هنور نرسیده اینجا.

موسی الرضا ابوچناری ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 هستم بابت اصلاح تاریخ برگه سبز برای برج 10 چقدر زمان میبرد؟ چه زمانی میتونم به پلیس +10برای دریافت برگه سبز مراجعه کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

هفته جاری را هر روز در سامانه سخا چک کنید. 

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
ممنون از پاسخگوییتون خب الان راه حل ما که تاریخ شروع به کار بعد از ۹۷ هست چیه؟ ممکنه درخواست بدیم و بره کمیسیون و تایید بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

چند ماه کسری دارید؟ 

سجاد زینلی عرب زاده ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب بیشتر از یک ماهه که گواهی بلامانع بودن ادامه تحصیل در مقطع دکتری رو در سایت ثبت کردم ولی تاکنون هرچه تماس می گیرم یا ایمیل می زنم متاسفانه کسی پاسخگو نیست لذا از شما تقاضا دارم که پیگیری بفرمایید ببینید اصلا این گواهی برای بنده صادر شده است یا خیر. در ضمن کد ملی اینجانب 0923277951 می باشد.با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
12 ماه کسری دارم یه پروژه دوم هم گرفتم که تا انتهای سال فرض کنید ۲ تا ۴ ماه کسری بده در مجموع تا انتهای سال ۱۴ تا ۱۶ ماه
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

اگر ۱۸ یا ۱۹ ماه داشتید احتمال تایید در کمیسیون بود اما ۱۶ ماه خیر. 

صادق ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
عرض سلام و خسته نباشید گواهی تکمیلی بسیج باید از چه طریقی ارائه شود؟ در سایت بارگزاری شود؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

خیر بصورت پستی و یا حضوری اصل آنرا بایستی تحویل دهید.

محمدرضا میرزائی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳
با سلام. لطفا پیامم رو بخونید و جواب درست بدین. چرا یه پاسخ تکراری رو کپی میکنید همیشه؟؟ قرار بوده نامه تایید شروع به کارم را برای سازمانم فکس کنید ولی فکس نکردید. شرایط مراجعه حضوری هم که نداریم با شرایط کرونا. تلفن ها هم که کلاً جواب نمیدین! شماره پرونده 981177
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

هم با شما و هم با نماینده سازمانتون تماس گرفته شد. اقدام میشود. 

آرمان دیلمی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸
با سلام و احترام. در ابتدا از پاسخ گویی شما بسیار ممنونم همانطور که قبلا گفتم بنده ۱ ماه پیش مدارک را تحویل دادم و ۲ هفته پیش هم برگ سبز را بارگذاری و فرم معرفی به سازمان بکارگیرنده را پر کردم. در ضمن ۱۲ ماه کسری پروژه قبل از ۹۷ نیز دارم. در هر صورت الان باید چه کار کنم و آیا دیگر از سمت بنده کاری مانده است که انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم درخواست گواهی کسری خدمت را تکمیل کرده اید؟ 

محمد ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از پاسخگویی با صبر و حوصله جنابعالی، عذر میخوام بنده دیروز پیام زده بودم، درخواست بنده را منتقل فرمودید؟ به نام سید محمد مناقب
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله

مهرداد حلاجی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۷
با سلام و احتزام اینجامب مهرداد حلاجی کد ملی ۱۲۷۰۶۱۹۶۴۰ برای اپلود بزگه سبز جدید که اصلاح شده است بامشکل "قبلا این فرم پر شده است" مواجه شده ام لطفا اصلاح بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶
با عرض سلام و احترام با تشکر از پاسخ گویی و زحمات شما پیروی نامه معرفی به سازمان به کار گیرنده ی بنده، که در تاریخ 1399/8/14 صادر شده بود، 8 روز پیش فرمودین که ارسال می شود ولی هنوز ارسال نشده. بنده می خواستم وضعیت نامه و ارسال رو پیگیری کنم، بنده قبل از ارسال این پیام، باز هم از طریق شماره هایی که شما فرمودین و در ساعات اداری و اعلام شده، اقدام به تماس کردم، ولی حتی یک بار هم موفق به برقراری تماس نشدم. در قسمت تماس با ما هم، پیام دادم ولی پاسخی دریافت نکردم. به همین خاطر اینجا پیام دادم و مزاحم شدم. همچنین می خواستم بدونم من به کجا معرفی شدم، بنده در جریان هستم که شما به نامه ها دسترسی ندارین، اما می خواستم خواهش اگه راهی هست که به بنده بگین، کجا معرفی شدم، خیلی سپاس گذار هستم. من نامه معرفی به سازمان هم داشتم و اصل نامه رو ارسال هم کردم. آیا نیاز به ثبت دوباره درخواست معرفی به سازمان به کار گیرنده است؟ خداوند انشالله خیر دنیا و آخرت شما رو بدهد با احترام سید جواد وزیری کنگ علیائی 0922672581
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

عادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱
خب الان یعنی من ۱۲ ماه کسری بعد ۹۷ دارم اگه بیام بنیاد نمیتونم ازشون استفاده کنم؟؟؟ هیچ راهی نداره؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

خیر

سعید دریجانی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
سلام و خسته نباشید ممنون میشم جواب بنده رو بدید چون چند روز تماس میگیرم کسی جواب نمیده من مدارک از طریق پست و برگ سبز در سایت اپلود کردم و طی تماس که گرفتم گفتن به دستشون رسیده. الان برای شروع کار با یکی از اساتید دانشگاه دافوس صحبت کردم ایشون موافق هستن که بده اونجا یک پروژه درباره بازی جنگ انجام بدم. با ایشون که صحبت کردم گفتن باید از بنیاد به اینجا معرفی بشم من دقیقا باید چکار کنم؟ شماره ملی 3111634701
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

سیرجانی ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا پاسخ بنده را بدهید چون نه در قسمت تماس با ما کسی جواب می دهد و نه از طریق تماس تلفنی بنده میخواستم بدونم با توجه به اینکه مدارک کامل تحویل دادم و فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده خیلی وقت هست پر کرده ام چرا نامه بنده صادر جهت معرفی صادر نمی شود کدملی 0370861590
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه قسمت تماس با ما با مشکل روربرو شده و فعلاً از کار افتاده است. بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

علیرضا نژاداتحاد ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷
با سلام بنده در تاریخ ۱۹ مرداد ۹۹ توسط بنیاد ملی نخبگان به مرکز نخبگان معرفی شد ام و در حال حاضر منتظر استعلام حفاظت سازمان به کار گیرنده خود (وزارت دفاع) می باشم تا این سازمان نامه شروع به کار بنده را برای مرکز نخبگان ارسال نماید. آیا بنده می توانم در دوره آموزشی تیر ماه سال ۱۴۰۰ برای دوره آموزشی ثبت نام نمایم یا می باید در اولین دوره آموزشی آتی خود را معرفی نمایم؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

بله امکانش هست

شهرام دادگستر ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۰
سلام برگ سبز عادی رو به تاریخ اول آبان در سایت قبلا بارگذاری کردم و بعد نخبگی احراز شد و برای اعزام دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اعزام هم آمد. الان برگ سبز جدید گرفتم برای تاریخ اول دی ولی سایت اجازه بارگذاری نمیده و میگه شما قبلا این فرم را پر کردید. آیا الزامی هست برگ سبز جدید آپلود بشه و اگر بله، چطور باید اینکار رو انجام بدم با توجه به پیام گفته شده سیستم؟ کد ملی 0010903011
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

خیر نیازی نیست.

hemmat ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷
سلام و ارادت بنده همت بدرآبادی با کد ملی 3111490998 هستم به علت اینکه اشتغال تحصیل برای من در سامانه نظام وظیفه ثبت شده برای دریافت کارت سبز باید نخبه در حال تحصیل در سیستم ثبت شود اماعلی رغم پیگیری های مکرر چند روز پیش همکارانتان تماس گرفتند و فرمودند تا چند روز حل می شود و نتیجه به شما اعلام می شود اما کما کان خبری ندادند. از شما مسئول محترم تقاضا داریم به بنده اعلام کنید آیا مشکل بنده برای شرکت در این دوره حل می شود یا باید بی خیال این دوره شوم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

ابراهیم نوری ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲
اینجانب ابراهیم نوری با شماره ملی 2080397451 قبلا برگه سبزم رو آپلود کردم. برای دوره ی آموزشی دی ماه تایید شدم و میخوام برگه سبز جدید برای تاریخ 1 دی را آپلود کنم و با خطای "شما قبلا این فرم را ارسال کردید" مواجه میشوم. لطفا این خطا را رفع فرمایید تا بتوانم مجددا ارسال کنم.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزامیان برج ۱۰ نیازی به بارگذاری برج ۱۰ نیست.

میلاد حیدری ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
باسلام. بنده دو روز پیش با مراجعه حضوری به داعا انصراف خود را اعلام کردم و نامه انصراف را به نظام وظیفه تحویل دادم. ولی هنوز تاریخ اعزام بنده همان تاریخ قبلی می باشد. آیا خود نظام وظیفه تغییر میدهد یا باید با مرکز نخبگان هماهنگ کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله خود نظام وظیفه اقدام میکند. 

علی باغدار دلگشا ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام. من پیامک حضور دوره آموزشی دیماه را دریافت کرده ام. برگ سبز من تاریخ بهمن ماه خورده است. جهت اصلاح در سامانه شما ارسال کردم اما هنوز نمیدانم برای دوره دیماه باید حاضر شوم یا خیر و شما اصلاح بهمن به دی ماه را در برگ سبز من انجام داده اید یا خیر؟ کد پیگیری درخواست من: 2814021008698669 همچنین مرکزی که من طرح جایگزین کامل خدمتم را در آن انجام میدهم گفته اند دوره آموزشی نخبگان طرح جایگزین خدمت قزوین بوده؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزامیان برج ۱۰ نیازی به بارگذاری برج ۱۰ نیست

مصطفی اسماعیلی شایان ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با سلام؛ ممکنه لطفا جواب سوال من رو بدین. متاسفانه کانال های ارتباطی با شما هیچکدام پاسخگو نیست.بعد از صحبت با مسئول لیست آموزشی من به پلیس + 10 مراجعه کردم و معاینات و واکسن و غیره انجام شد و برگه سبز به تاریخ 11/1 صادر کرده اند و آن را در سایت شما بارگذاری کردم. اما هیچ پیامکی برای اعزام و یا غیره برای من نیامده است. دوستان هم گفتن که با من تماس می گیرند اما خبر نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید؟ مصطفی اسماعیلی شایان
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده پیگیر کار شما هستم.

مهدی فرامرزی ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
با عرض سلام و خسته نباشید بنده مهدی فرامرزی پلنگر با کد ملی 2020062364 هستم. در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک حضور در دوره هم برایم آمده است. برای دریافت برگ سبز و دریافت برگه اعزام به خدمت به پلیس+10 مراجعه کردم، به من گفتند که چون در سیستم برای من «اشتغال به تحصیل» ثبت شده، امکان دریافت برگه معرفی به اعزام به خدمت وجود ندارد و در سیستم باید «نخبه درحال تحصیل» ثبت شود. از نظام وظیفه استان گلستان و تهران پیگیری کردم و جوابی دریافت نکردم و گفتند باید از نخبگان نیروهای مسلح پیگیری کنم. از شما خواهشمندم که کمک کنید تا این مشکل حل شود و بتوانم در این دوره شرکت کنم. اگر نتوانم در این دوره شرکت کنم مشکلات بسیاری برایم پیش می آید. خواهش میکنم کمک کنید. شماره تماس: 09117037110
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حمید طالب خواه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
با سلام حمید طالب خواه هستم به شماره ملی ۰۶۷۰۳۳۸۶۵۶ و شماره همراه ۰۹۳۵۸۷۷۵۴۵۹ دیروز به درب دانشگاه عالی مراجعه کردم و سوالی رو مطرح کردم در خصوص اینکه من آموزشی دی ماه رو ثبت نام کردم ولی پیامکی برام نیومده قرار شد مسئولی که دم در پاسخگوی سوالات بودن موضوع رو بررسی کنن و با من تماس بگیرن. ایشون تماس گرفتن متاسفانه من نتونستم جواب بدم الان هم هرچی زنگ میزنم شماره های مرکز اشغاله لطفا بگین نتیجه بررسی ها چیشد
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر ثبت نام شما مورد تایید قرار نگرفت. 

محمدامین ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱
با سلام و تقدیم احترام، ابتدا تشکر می کنم از زحمات شما. بنده (کدملی 0011575395) چند مرتبه پیامی را ارسال کردم ولی پاسخ داده نشده است. بنده چند ماه قبل برگ سبز دریافت کرده و پروژه نخبگی را تصویب نمودیم. حال برای آموزشی دی ماه تاییدیه دریافت کرده ام. برگ سبز را دوباره دریافت کرده و در سایت آپلود کردم. با توجه به تاریخ ثبت شده 1 بهمن و همچنین "180 روز اضافه خدمت" نامناسب روی برگ سبز ، حال سوال این است: (1) تا چه زمانی تاریخ اعزام اینجانب به 1 دی تغییر می کند (با توجه به این 10 روز بیشتر تا دی ماه نمانده)؟ (2) آیا نیاز به گواهی رفع غیبت قبل از آموزشی است؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر فعلاً نیازی به رفع غیبت ندارید.

سید مسعود جعفرپور ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
سلام و وقت بخیر من برای استخدام در ارگانی احتیاج به نامه برای عدم منع استخدام دارم از طرفی کارم به پایان رسیده و تو جهاد خودکفایی آجا قرار داره هنوز و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار تقاضای این نامه رو دارم از طرف نام کاربری من کار نمیکنه و سایت هم از قسمت فراموشی رمز عبور ایمیل مربوط به رمز رو نمیفرسته برام
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بدلیل صصدور نامه پایان کار، هیچ گونه تسهیلاتی به شما تعلق نمیگیرد، منتظر کارت پایان خدمت باشید. 

سید حسین صادقی ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
سلام و عرض ادب اینجانب سید حسین صادقی بشماره ملی 2093520796 پیامک تاییدیه ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی که در مرکز آموزش شهید مدرّس را دریافت و مطابق فرمایش شما برگه سبز خود را در سایت اپلود کردم تا شما تاریخ اعزام مندرج در برگه سبز( 1 بهمن) را تغییر دهید ولی هنوز پیامکی مبنی بر انجام ان دریافت نکرده ام . میخواستم بدونم که ایا اینکار صورت گرفته و من میتونم برای دوره یک دی برم اموزشی یا مشکلی وجود داره؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدسبحان اسفندیار ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵
سلام. من امروز برگ سبز برای اعزام دی گرفتم ولی تاریخ برگه برای بهمن خورد. به متصدی گفتم برای دی اعزامم ثبت شده ولی گفت در سیستم دی پر شده است. چقدر طول میکشد برگ سبز اصلاح شود و چه کاری باید بکنم؟ همچنین اگه میشه در مورد رفع غیبت راهنمایی کنید. من پارسال برگ سبزم رو حضوری تحویل دادم ولی الان دیدم غیبت خوردم. چه باید کرد؟ محمدسبحان اسفندیار ش.ملی : ۰۰۱۹۰۰۳۵۶۰
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

جهت رفع غیبت، در قسمت فرم ها گواهی رفع غیبت را پر کنید.

علیرضا نژاداتحاد ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰
با سلام تاریخ اعزام برگ سبز بنده تاریخ ۱ شهریور ۹۹ بود و بنده در الریخ ۱۹ مرداد به مرکز نخبگان معرفی شدم و همان موقع برگ سبز خود را در سایت آپلود نمودم. همین امروز که از نظام وظیفه استلام گرفتم به من گفتند که نخبگی بنده در نظام وظیفه ثبت نشده است و از شهریور امسال غیبت خورده ام. برای حذف و توجیه غیبت چه کاری می باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

مجید پوربرزگر ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲
با سلام و احترام این پیام رو واسه چندمین بار گذاشتم صفحه بارگذاری برگ سبز خطای شما قبلا این فرم را پر کرده اید را نمایش می دهد. لطفا راهنمایی فرمایید مجید پوربرزگر کد ملی 2281167811
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶

سلام الان میتوانید دوباره بارگذاری کنید.

صیاد سیف زاده ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۴
با سلام و عرض احترام اینجانب صیاد سیف زاده هستم برای دوره اموزشی دی ماه ثبت نام نموده و برگ سبز را در سامانه اپلود کرده اما تاریخ اعزام را برای یک بهمن زده انده امروز هم به پلیس ۱۰+ مراجعه کرده هنوزی اصلاح صورت نگرفته لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکلی وجود ندارد و مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

علی ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۶
با عرض سلام و احترام، اینجانب به کد ملی 3241470385 در تاریخ 3 تیر 99 نخبگیم احراز شد و همان زمان نسبت به تشکیل پرونده و آپلود برگه سبز در سایت داعا اقدام کردم. اکنون بنده در مرحله تصویب پروپوزال در سازمان هستم اما تا قبل از 1 دی به دلیل تعطیلی های به وجود آمده طرح بنده تصویب نخواهد شد از این رو قادر به شرکت در دوره آموزشی دی ماه نمی باشم و از طرفی تاریخ اعزام بنده در برگه سبز اول دی ماه 99 درج شده، لذا خواستم بدونم که مشکلی پیش نمیاد و اینکه دقیقا بنده چکاری رو باید انجام بدم؟ پیشاپیش از پاسختون ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

برگ سبز خود را بارگذاری نمایید.

امیر اشراقی ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۷
با سلام: شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01/10/1399 قرار گرفته اید، وضعیت شما نخبه در حال تحصیل درج شده است. لازم است در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به اخذ تاریخ اعزام جدید اقدام و برابر اطلاعیه شماره 34 عمل نمایید. مرکز نخبگان نیروهای مسلح. امیر اشراقی کد ملی ۰۹۲۱۵۳۹۰۵۳ من به دفاتر پلیس ۱۰+ شهرمون (سیستان و بلوچستان _ ایرانشهر) مراجعه میکنم کد ملی رو که میزنن میگن اسمت نیست. با اینکه وقت اندک هست چکار میشه کرد.میشه بدون برگه اعزام آمد. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸

به دفتر پلیس +۱۰ بفرمایید که یا مرکز پیام خود را چک کنند و یا با خانم کاربین در نظام وظیفه استان تهران تماس بگیرند. ‌‌‌‌‌‌‌

بهزاد الهامی ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۶
با عرض سلام و احترام. اینجانب بهزاد الهامی به کد ملی 1270870580، پروپوزال خودم را در سازمان تحقیقات کشاورزی در تاریخ 15 آذر 99 تصویب نموده ام؛ ولی مسئول مربوطه میگوید تا زمانی که آموزشی نروی، نامه شروع به کار نمیزنم. بنده اول دی ماه عازم آموزشی هستم. چه باید بکنم؟ لطفا راهنمایی کنید. فرصتی نمانده. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲

ابتدا بایستی شروع به کار شما در مرکز نخبگان ثبت شود سپس مجاز به ثبت نام آموزشی هستید.

محمد ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۷
با سلام و عرض ادب، بنده یک پروژه کسری 7 ماهه به تاریخ شروع 97/8/20 دارم آیا در کمیسیون این کسری مورد قبول است؟ آیا با وجود داشتن گواهی 45 روزه بسیج در نهایت یک پروژه 6 ماه برای بنده در نظر گرفته میشود؟ ممنون اگر پاسخ بنده را بدهید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳

کسری شما در کنار یک پروژه ۹ تا ۱۱ ماهه مورد تایید است.

مرتضی / شماره پرونده : 991191 ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۵
با عرض سلام، ادب و خسته نباشید. یک سوالی در رابطه با شروع کار از خدمتتان داشتم. بنده به سازمانی که اعلام نیاز داشتم معرفی شدم. همچنین لازم به ذکر است قبل از دریافت نامه معرفی به سازمان، نامه اعلام نیاز و پروپوزال تصویب شده سازمان باهم ضمیمه پرونده بنده شده بودند. و بعد از ضمیمه این موارد، نامه معرفی به جایی که اعلام نیاز داشتم را دریافت نمودم. به همین واسطه، با توجه به این موضوع، آیا نامه شروع به کار به طور اتوماتیک به سازمان ارسال می گردد یا لازم است نامه ای یا مورد دیگری از طرف سازمان جهت شروع به کار خدمتتان آورده شود؟ با تشکر. شماره پرونده : 991191
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶
مجدد ارسال نمایند. 
محمد صادق صادقی مهارلویی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۸
سلام. وقتتون به خیر. این پیام را چون کد ملی را در پیام قبلی نذاشته بودم دوباره گذاشتم. سیستم اجازه ثبت برگ سبز جدید را که تاریخ 1/11/99 ثبت شده نمی دهد. تاریخ باید به 1/10/99 تغییر یابد. کد ملی: 5140018063 محمد صادق صادقی مهارلویی
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

hemmat ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۲
سلام و عرض ادب و احترام اینجانب همت بدرآبادی با شماره ملی3111490998 هستم طی هفته های گذشته علی رغم پیگیری های مکرر اما هنوز تکلیف بنده برای شرکت در دوره آموزش دی ماه روشن نشده است خواهشمندم تکلیف من را روشن کنید آیا مشکل من جهت دریافت برگ سبز حل می شود یانه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مشکلی برای اخذ برگ سبز ندارید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید.

سادات ابراهیمی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸
با سلام و ادب. لطفا و خواهشا به این پیتم پاسخ بدید بنده کاملا بلاتکلیف موندم و فرصت بسیار کمی هم باقی هستش. پیرو درخواست اینجانب سیدرضا سادات ابراهیی (شماره ملی 1720110956) برای حذف اسم بنده از لیست داوطلبین دوره آموزشی دی ماه 99 در پیام قبلی فرموده بودید که "درخواست بنده برای پیگیری به مقام مسئول رسانده شده است". سوال بنده این است که آیا این درخواست مورد پذیرش واقع شده است یا خیر. و بنده چه اقداماتی را جهت پیگیری های بعدی میبایستی انجام دهم.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله موافقت شد.

قاسم ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱
با سلام من سه شنبه حضوری پیگیری کردم از شما که مشکلم را بیان کردم. خواستم ببینم نامه من به سازمان مربوطه ارسال شده است یا نه؟ 0820078816. سازمانم برای من مشکل ایجاد کرده بود. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

حسام ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰
با سلام و احترام بنده امروز کارت پایان خدمت خودم رو دریافت کردم، با توجه به عدم امکان حضور مراتب تشکر و سپاسگذاری خودم رو از شما و همکارانتون از این طریق اعلام میدارم خداقوت
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳

سپاسگزارم از حسن توجهتون  موفقیت باشید. 

آرمین میرزاپور ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱
با سلام بنده آرمین میرزاپور کوهدشت به شماره ملی ۴۲۰۰۱۴۳۹۱۷ برگ سبز دوم با تاریخ ۱ دیماه را گرفتم ولیدو ایراد دارد، اول اینکه برای اپلود کردن پیام میدهد" شما قبلا این فرم را پر کرده اید" و مشکل دوم اینه که توی فرم دوم وضعیت تحصیلیمو به جای دانشجوی دکترای تخصصی زده فارغ التحصیل ارشد لطف بفزمایید راهنمایی کنید ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

هادی کاظمی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳
با سلام و عرض ادب بنده برگه سبز را در سامانه هفته پیش بارگذاری کردم ولی هنوز تاریخ اعزام به 99/10/01 تغییر نیافته، ممنون میشم پیگیری بفرمایید مشکل اینجانب حل شود. کد ملی :1271462672
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدامین ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸
با سلام و عرض ادب خدمت شما، اینجانب (شماره ملی 0011575395) هفته ی قبل برگه ی سبز خود را در سایت آپلود کرده ام ولی ظاهرا هنوز تاریخ اعزام از 1 بهمن به 1 دی تغییر نکرده است. در صورت امکان، یک پیگیری بفرمایید. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سید سهیل یوسفی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳
با سلام و احترام، بنده برای اعزام دی ماه ثبت نام کرده بودم و همچنین پیامک را دریافت نموده ام. در حال حاضر برگ سبز خود را نیز از پلیس +10 گرفتم. متاسفانه رمز ورود به سایت را فراموش کردم و نزدیک به یک هفته است که تلاش کرده ام رمز را بازیابی کنم. ولی متاسفانه نه سیستم بازیابی رمز سایت کار میکند و نه توانستم از طریق قسمت تماس با ما به نتیجه ای برسم. ۳ بار در آن قسمت پیام گذاشته ام که من نیاز مبرم به ورود به حساب کاربری دارم و همچنین در طی این یک هفته بارها تماس تلفنی نیز برقرار کردم ولی متاسفانه موفق نشده ام با کسی صحبت کنم. در نتیجه بالاجبار در این قسمت پیغام میگذارم. خواهشا پیگیری بفرمایید تا لینک بازیابی رمز به ایمیل بنده ارسال شود تا بتوانم برگ سبز خود را در سیستم بارگزاری کنم. ( ایمیل من : b_s_s.yousefi[at]yahoo.com ) با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴

با شما تماس گرفته شد.

قاسم ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸
سلام. ممنون بابت پاسختان. جسارتا شماره دبیرخانه چند است. من از همین شماره موجود در سایت استفاده میکنم. روزها و ماه ها تماس میگیرم هیچ کس تلفن را جواب نمیدهد. آیا ساعت کاری خاصی دارند؟ آیا شرایط ویژه ای دارند؟ این مشکل من تنها نیست. مشکل حدود 5000 نفر است.لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. همه سر درگم هستند. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

عزیز بعلت تعداد کم نیرو کاری و ترافیم و حجم کار مرکز است که تعداد کمی موفق به صحبت میشوند، حتمًا بنده به انتقاد حضرت عالی رامنتقل میکنم. 

علیرضا نژاداتحاد ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
باسلام آیا گواهی رفع غیبت به آدرس منزل ارسال می شود و می باید توسط بنده به پلیس +۱۰ یا نظام وظیفه تحویل داده شود یا مراحل رفع غیبت توسط خود مرکز نخبگان پیگیری می شود؟ در حالت دوم چقدر زمان میبرد تا رفع غیبت انجام شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
بله ارسال می‌شود. 
بهراد علی زاده ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
با سلام، هفته گذشته با بنده تماس گرفته شد و اعلام شد که به سازمانی قرار معرفی بشم ولی نفرمودن که آیا نامه بنده صادر شده است یا خیر، میخواستم بدونم نامه معرفی به سازمان بنده صادر شده است؟ 2080166883 بهراد علی زاده خارکشی
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹

شما قرار بود از سازمان مورد توجهتان اعلام نیاز بیاورید. ‌‌‌‌‌‌

پویا شیرازی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
با سلام و احترام اینجامب پویا شیرازی علیان با کد ملی 1285145941 برای درخواست گواهی رها سازی از یگان که گفته بوده اند 10 روز بعد دوباره ارسال کنم با مشکل «قبلا این فرم پر شده است» مواجه شده ام لطفا اصلاح بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

رسول ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
با سلام و احترام، آیا در رابطه با مشکل بنده (تغییر سازمان بکارگیرنده) که فرموده بودید پیگیری می‌کنید، اقدامی صورت گرفته است؟ کدملی:0922803536
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز خبری جهت اطلاع رسانی به بنده نداده اند.

سید ابوالقضل میررضایی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲
باسلام و احترام بنده برای دوره اموزشی دی ماه اقدام کردم و اس ام اس تایید هم برایم امد . اما با مراجعه به پلیس بعلاوه ده تاریخ یک بهمن را به من دادند همچنین ۱۸۰ روز غیبت خورده ام .لطفا بررسی فرمایید . با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

قاسم ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
ممنونم بابت انتقال انتقاد. من فقط میخواهم بدانم آیا نامه ام به سازمانم ارسال شده یا نه و اگر خیر چه زمانی ارسال خواهد شد. مسئول نخبگان سازمانم متاسفانه به هیچ وجه پاسخگو نیست. خواهش میکنم کمکم کنید یکی از مشکلاتم حل شود. 08200788916 متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

سلام ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
سلام معاف از رزمی در دوره ی آموزشی دی ماه لحاظ می شود؟ یعنی می شود 15 روز؟ یا تاثیری ندارد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

مطابق شیوه نامه مرکز آموزش برخورد میگردد.

امیر اشراقی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲
با سلام امیر اشراقی با شماره ملی 0921539053 هستم. پیامک تایید برای دوره آموزشی دی ماه آمده است. چندین باره به مرکز پلیس +۱۰ شهرمون (سیستان و بلوچستان _ایرانشهر) میرم متوجه نوع شرایط ما نیستن و میگن که اسمتون تو سامانه ما نیست. تو رو خدا راهنمایی کنید چکار کنیم امثال ما که تو شهرهای دور افتاده هستند چکار کنند. من به سه شهر تو استانمون برای برگه سبز اقدام کردم ولی موفق نشدم. نمیشه بدون برگه آمد.منحتما باید در این دوره حضور داشته باشم. شماره تلفن(09155479276) یک دنیا ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

خیر حتماً باید برگه سبز برج ۱۰ را دریافت کنید.

سیدحمید یثربی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
سلام. وقت بخیر. ببخشید میدونم در این بخش نباید پیام بگذارم ولی متاسفانه از طریق تماس تلفنی و همچنین بخش تماس با ما موفق به ارتباط نشده ام. من پروژه خود را به اتمام رسانده و مدارکم رو تحویل درب دادم. میخواستم پیگیری کنم که وضعیت بنده در چه مرحله ای هست. من برای کار دریک شرکت شدیدا به کارت پایان خدمت یا یک مدرک معتبر مبنی بر پایان خدمت نیاز دارم. ولی کارت هنوز به دستم نرسیده. دو تا درخواست داشتم. یکی اینکه آیا نامه پایان کار من هم از طرف سازمان به کار گیرنده ام به داعا ارسال و تحویل شده؟ و اصلا پرونده من در چه مرحله ای هست و چه زمانی کارت صادر میشه؟ دوم اینکه اگر حالا حالاها صادر نمیشه، امکانش هست یک گواهی پایان کار برای بنده صادر بشه. چون طبق بخش پرسشهای متداول این امکان وجود داره. ولی توو بخش درخواست گواهی آیتمش وجود نداره. لطفا راهنمایی کنید چون واقعا بهش نیاز دارم و کارم رو از دست میدم. شماره ملی: 0370427246 با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

ناصر ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹
با سلام و خسته نباشید اینجانب ناصر علی زاده به کد ملی 2790131643 به دلیل مشکل پزشکی و مشکلات شخصی زیاد و عدم توانایی حل این مشکلات در این مدت کوتاه مانده تا اعزام درخواست عدم اعزام در دوره دی ماه را دارم. واقعا شرایط اعزام رو ندارم.خواهشا در صورت امکان موافقت فرمایید تا مشکلات من حل شود. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳

امکان انصراف نیست.

فرخ ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
با سلام و احترام. اینجانب به شماره ملی 0083062084 پیامک شرکت در دوره آموزشی دی‌ماه را دریافت نموده و حسب اطلاعیه برگه سبز اعزام جدید به تاریخ ۱ دی را هم دریافت نمودم. اما چون قبلا برگه سبز قبلی ام را بارگزاری کرده‌ام، الان سیستم اجازه بارگزاری برگه سبز جدید را نمیدهد. سپاسگزار میشم اگر اصلاح بفرمایید تا بتوانم برگه جدید را ارسال کنم. همچنین باتوجه به اینکه اکثر نخبگان اعزامی به فعالیت‌های تحقیقاتی و تدریس مشغول هستند لطفا راهنمایی بفرمایید (۱) طی دوره آموزشی امکان استفاده از لبتاب هست؟ (۲) در مورد تلفن همراه چطور؟ چه نوع گوشی میتوانیم همراه داشته باشیم؟ پیشاپیش از توجه و پاسخ‌گویی شما ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ۱) خیر امکان همراه داشتن لوازم برقی در حین دوره نیست. ۲) همراه داشتن گوشی بلامانع است، فقط استفاده از آن در زمان و مکان مشخص مجاز است. 

امیر ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸
با عرض سلام؛ امروز مجدد پیامک اعزام به تاریخ 1/10 را دریافت کردم، اما تاریخ مذکور برای دریافت برگ سبز در سامانه نظام وظیفه برای اینجانب مجددا ثبت نشده است و مشکل قبلی که بیان کردم پا برجا است... ممنون میشم یک پیگیری کنید شماره پرونده: 990157
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری می‌کنم

صیاد سیف زاده ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
با سلام و عرض خسته نباشید اینحانبب صیاد سیف زاده به شماره ملی ۵۰۴۰۰۵۹۷۸۷ برای اموزشی دی ماه ثبت نام شدم و برگه سبز برای یک بهمن زده شده است به پلیس ۱۰+ مراجعه کردم گفتن هنوز اصلاح نشده خواهش میکنم اصلاح فرمایید این سومین پیام من خدمت شما هست. ۸ روزه دیگه ما ما باید اعزام بشیم. محبت کنید ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری می‌کنم

احسان سیاح ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با عرض سلام و احترام دقیقا یک ماه از ارسال CD تشکیل پرونده بنده به مرکز نخبگان میگذره. تا هفته گذشته همچنان پرونده بنده تشکیل نشده بود. خواهش میکنم روند تشکیل پرونده بنده را پیگیری بفرمایید. شماره ملی : 1810272629 ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

محمدحسین عباسی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
بنده محمدحسین عباسی به شماره ملی ۰۴۴۰۱۲۵۸۴۷ حدود ده روز پیش درخواست گواهی اشتغال به خدمت داده بودم که در پاسخ فرمودند ۱۰ روز دیگر دوباره درخواست دهم. الان که می خواهم درخواست ثبت کنم با این پیام مواجه می شوم که شما قبلا این فرم را پر کرده اید. لطفا راهنمایی فرمایید باید چکار کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

سعید نورزاده نمین ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴
با سلام و عرض ادب و احترام و پوزش از بابت اینکه مصدع اوقات شریف میشوم. اینجانب با کد ملی 1450731120 برای چندمین بار است که از این طریق درخواست راهنمایی و رسیدگی به وضعیت خود را دارم. ولی تا کنون به پیام های من جوابی داده نشده است. لازم به ذکر است که بنده در شهریور ماه سال جاری برای دریافت پروژه به سازمان مربوطه معرفی شده ام و مدارک را تحویل سازمان داده ام اما با گذشت چندین ماه هیچ خبری از سازمان و ارائه پروژه نشده است. با توجه به اینکه ساکن شهرستان هستم تنها طریق ارتباطی من از طریق تلفن میباشد که آن هم پاسخگو نیستند. در ضمن اکنون در مقطع دکتری تخصصی پذیرفته شده ام و در حال تحصیل میباشم. خواهشمندم در این خصوص پیگیری لازم معمول و بنده را راهنمایی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مجید پوربرزگر ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و احترام فوری و حیاتی (تاریخ اعزام و غیبت) برای چندمین بار این بار را در بخش تماس با ما و این صفحه بارگذاری کرده ام خواهش میکنم راهنمایی فرمایید بنده طبق اطلاعیه شماره 34 برگ سبز خود را از پلیس +10 تحویل گرفته و در سایت باگذاری کرده ام. تاریخ اعزام برگ سبز اینجانب اول بهمن ماه 99 است و دارای غیبت نیز می باشد. بنده درخواست رفع غیبت خود را نیز ثبت نموده ام ولی با توجه به محدود بودن زمان تا دی ماه جاری نیازمند کمک و همکاری هستم پیشاپیش از همکاری شما متشکرم مجید پوربرزگر کد ملی 2281167811
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مهدی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲
سلام وقتتون بخیر مهدی دادخواه هستم کد ملی 5490012447 ممنون میشم شماره پرونده نخبگی ام رو بهم اطلاع بدید. من شماره پروندم رو ندارم متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

۹۷۲۴۸۰

hemmat ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
سلام و عرض ادب تشکر از پیگیری همه شما عزیزان امروز موفق به دریافت برگ سبز از پلیس +10 شدم اما تاریخ اعزام 11/1 در برگه ثبت شده است برای ثبت برگه در قسمت تسهیلات با مشکل مواجهه هستم لطفا راهنمایی کنید چگونه برگ سبز را جهت اصلاح تاریخ اعزام خدمتتان ارسال کنم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نیازی به ارسال آن ندارید 

فرنود مسعودی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و عرض ادب، سلام. من فرنود مسعودی با کد ملی ۰۰۱۶۹۳۰۵۴۱ هفته گذشته برگ سبز برای اعزام دی گرفتم ولی تاریخ برگه برای بهمن خورد. به متصدی گفتم برای دی اعزامم ثبت شده ولی گفت در سیستم دی پر شده است. همچنین امکان بارگذاری برگ سبز در سایت رو ندارم به علت خطاهای مکرر. ممنون میشم راهنمایی کنید چی کار باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

جوان ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
با سلام و احترام با توجه به این که برگ سبز برای من برای تاریخ اول بهمن صادر شده به پلیس +۱۰ مراجعه کردم ولی تاریخ هنوز اصلاح نشده. لطفا تاریخ رو برای اول دیماه اصلاح بفرمایید که برای گرفتن برگ سفید مشکل پیش نیاد. متشکرم ۰۰۷۴۶۴۱۵۷۳
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

فرنود مسعودی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸
با سلام و عرض ادب، سلام. من فرنود مسعودی با کد ملی ۰۰۱۶۹۳۰۵۴۱ برای چندمین بار است که این پیام را میگذارم که هیچ جوابی به آن داده نشده. هفته گذشته برگ سبز برای اعزام دی گرفتم ولی تاریخ برگه برای بهمن خورد. به متصدی گفتم برای دی اعزامم ثبت شده ولی گفت در سیستم دی پر شده است. همچنین امکان بارگذاری برگ سبز در سایت رو ندارم به علت خطاهای مکرر. لطف کنید بررسی کنید، تنها راه ارتباطی من اینجا است.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱

 عزیز برای چندمین بار است پاسخ میدهم مشکلی برای بارگذاری برگ سبز ندارید 

فرنود مسعودی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷
با سلام و عرض ادب، ممنون بابت جوابتون ولی چیزی اصلاح نشد. همچنان فراموشی رمز عبور با خطا روبروئه و من نمیتونم وارد اکانت خودم بشم و برگ سبز آپلود کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

عزیز انتظار دارید من رمز را تغییر دهم و اینجا برایتان ارسال کنم؟ 

محمد عظیمی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷
سلام وقت بخیر الان چند مرتبه ای میشه که از طریق تماس با ما و شماره تماس سعی کردم با مرکز ارتباط بگیرم ولی پاسخی دریافت نکردم. من از 11 آبان ماه درخواست معرفی به سازمان دادم ولی هنوز تماسی با بنده گرفته نشده است. خواهش می کنم در صورتی که برای شما امکان پذیر هست این مورد را برای من پیگیری کنید. من واقعا راه ارتباطی دیگری به غیر از شما پیدا نکردم و از طرفی هم برای گرفتن پروژه جایگزین 2 سال زحمت کشیدم. ممنون می شوم کمکم کنید. با سپاس کد ملی: 1810289191
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد درخواست خود را ثبت کنید. 

محمد امین جعفری ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸
سلام، متاسفانه پس از گذشت 4 ماه نه نامه شروع به کارمو ارسال کردید نه نامه بلامانع بودن تحصیل همزمان دکتری و هربارم صحبت کردم میگید صادر شده و این هفته ارسال میشه ولی بازم یه ماه میگذره خبری نمیشه. به خدا دیگه از زندگی سیرمون کردین
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، زحمت بکشید همین پیام را برای نماینده محترم نخبگان سازمانتون ارسال نمایید، چرا که طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

مسعود ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
سلام و عرض خسته نباشید. پیامک آموزشی هنوز برای من ارسال نشده میخواستم ببینم داخل لیست قرار گرفتم برای دی ماه یا خیر مسعود حق بین تکیه ۰۰۱۶۷۰۹۲۳۳
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیستید. 

امیرمهیم مهیمی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
با سلام و عرض ادب، احترماً اینجانب امیرمهیم مهیمی با شماره ملی 2993868748، در تاریخ 19 آبان مدارک بیمه را تحویل داعا داده و در تاریخ 8 آذر برای برقراری بیمه در خواست ثبت کرده بودم لذا هنوز پاسخی دریافت نکردم، از مدیر محترم سایت خواهشمندم دستور فرمایید تا به این موضوع رسیدگی شود. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مصطفی خزائی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
سلام و وقت بخیر، برای من از نظام وظیفه پیامک اعزام به آموزشی برای 01 ارتش برج 9 اومد، ولی من هنوز هیچ سازمانی برای همکاری برایم نهایی نشده است. امروز سایت نظام وظیفه را چک کردم دیدم غایب ذکر شده، قبلا مرکز نخبگان اعزام را تمدید میکردن ولی این سری غیبت خوردم، چگونه باید پیگیری کنم؟ برگ سبز برج 5 را در سایت بارگذاری کرده بودم تیرماه، ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

فرنود مسعودی ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷
با سلام و احترام، ممنون بابت جوابتون و من عذر میخوام اگه مجبورم بازم پیام بدم، ولی «بازیابی رمز عبور با استفاده از ایمیل» با خطا مواجه میشه: There was error sending email ممنون میشم حداقل راهنمایی کنید من چطور میتونم بازیابی کنم؟ یا اگه امکانش باشه ایمیل بزنید بهم: fa.massoudi@gmail.com لطف میکنید اگه کمک کنید. پیشاپیش ازتون ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲

با شما تماس گرفته شد. 

مسعود صدری ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵
با سلام و احترام اینجانب مسعود صدری به شماره ملی ۶۱۵۰۰۷۸۸۶۸ مرداد ماه در مرکز آموزشی ۰۱ نزاجا دوره آموزشی را سپری کردم ولی ابان ماه پیامک اعزام برای برج ۹ برای بنده ارسال شد، با پیگیری از پلیس +۱۰ نیز متوجه شدم که وضعیت غایب برای بنده ثبت شده است. چندین مرحله کامنت گذاشتم و ایمیل زدم و بارها تماس گرفتم ولی موفق به دریافت پاسخ نشدم، با توجه به اینکه پروژه بنده در شرف اتمام است و وضعیت آموزشی مشکل بزرگی برایم ایجاد کرده است، عاجزانه خواهشمندم راهنمایی فرمایید. با تشکر و سپاس صدری
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

قاسم فرهمند ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۰
با سلام با تشکر از جواب دهی به موقع و سریع شما دوست عزیز، برخلاف شماره های تماس، بنده برگ اعزام به خدمت به تاریخ 11/01 بارگذاری کرده ام، امروز نیز به پلیس +10 مراجعه کرده و تا کنون تاریخ اعزام بنده به دی ماه تغییر نکرده است. لطف می فرمایید مشکل بنده را پیگیری کنید با تشکر کد ملی: 6380008276
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴

چشم پیگیری می‌کنم.

آرمین میرزاپور ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۲
با سلام بنده آرمین میرزاپور با شماره ملی 4200143917 بعد از تغییر تاریخ برگ سبز از بهمن به دیماه داخل برگ سبز جدیدم به حای دانشجوی دکترای تخصصی نوشته فوق لیسانس (فارغ التحصیل). ایرادی پیش نمیاد؟ یا نیاز هست حتما باز هم یک برگ سبز دیگر بگیرم؟ بسیار ممنون از پاسختون
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷

موردی ندارد 

hemmat ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳
سلام و عرض خسته نباشید دارم برای من در برگ سبز تاریخ اعزام 11/1 ثبت شده که دیروز از طریق سامانه نیز برایتان ارسال کردم آیا برای دریافت برگ سفید باید تاریخ اعزام 10/1 باشد یا مشکلی نیست و امکان دریافت برگ سفید برای من وجود دارد همت بدرآبادی 3111490998
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

در برگه اعزام شما ۱/‏۱۰‬ میخورد

جمشید مالکی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶
با سلام و احترام، بنده 25 آبان مدارک مربوط به پایانکار را به همراه نامه پایانکار سازمان، به مسئول نخبگان در ورودی دانشگاه تحویل دادم. میخواستم مطلع بشم آیا مدارک بنده به دست شما رسیده است؟ و یک گواهی پایان کار در سایت درخواست داده ام اگر برای بنده ارسال کنید، لطف بزرگی را در حق بنده کرده اید. با سپاس فراوان جمشید مالکی شماره پرونده: 971323 شماره ملی: 4285814821
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳

بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

ناصر ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۱
با سلام و خسته نباشید اینجانب ناصر علی زاده به کد ملی 2790131643 به دلیل مشکل پزشکی و مشکلات شخصی زیاد و عدم توانایی حل این مشکلات در این مدت کوتاه مانده تا اعزام درخواست عدم اعزام در دوره دی ماه را دارم. واقعا امکان اعزام ندارم. خواهشا در صورت امکان موافقت فرمایید تا مشکلات من حل شود. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

امکان انصراف وجود ندارد

موسی الرضا ابوچناری ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
با سلام بنده موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 هستم. من برای دوره دی ماه اعزام بشم و کارهای لازم رو انجام دادم. موقع دریافت برگه سبز تاریخ اعزام برای 1بهمن خورده بود که برای اصلاح پیگیری کردم. دیروز یه پیام دریافت کردم که اصلاحات لازم انجام شده، اما دیروز و امروز به پلیس +10 مراجعه کردم ولی هنوز تاریخ برگه سبز برای دی ماه اصلاح نشده بود. لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹

مشکلی نیس اصلاح خواهد شد.

 

عارف ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵
سلام. وقتتون بخیر. من هنوز به سازمان معرفی نشدم ولی دوره 45 روزه رو گذروندم و گواهی رو هم براتون پست کردم. در دوره دی ماه پیامک برام دو بار شده میاد که شما در لیست هستید و برای دریافت برگ سبز اقدام کنید. از طرفی شنیدم که تا شروع بکار صادر نشده باشه نمیشه برای آموزشی اقدام کرد. ممنون میشم راهنماییم کنید.البته همانطور که عرض شد، دوره 45 روزه بسیج روگذروندم. کدملی: 0640064851 ممنون از زحماتتون
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۳

برگ سبز خود را دریافت کنید.

گواهی تکمیلی بسیج جایگزین برگ سبز خواهد بود.

قاسم عبدل پور ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
سلام. هنوز تاریخ اعزام من از 1 بهمن به دیماه تغییر نیافته. در حالی که یک هفته پیش آپلود کردم برای سایت برگه سبز. چطوری پیگیری کنم. چندین بارم اینجا پیام گذاشتم ولی متاسفانه پاسخ نداید
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

معین ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
باسلام و وقت بخیر من دانشجوی دکتری هستم و برگ اعزام خود را که تاریخ آن ۱ بهمن ۹۹ بود در سایت آپلود کردم و دیروز که برگ اعزام جدید گرفتم تاریخ آن اصلاح شده بود و به ۱ دی تغییر کرده بود اما وضعیت تحصیلی به فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد تغییر کرده است من دانشجو دکتری هستم و من برای ترم بعد دانشگاه باید سنوات بگیرم حالا چطور می توانم؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵

مشکلی نیست

ساجد مجیدزاده ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸
سلام وقتتون بخیر ساجد مجیدزاده هستم با کدملی 2740653581، امروز برگ سبز اعزام رو از پلیس +10 دریافت کردم که تاریخ اعزام رو زده بود برای 1 بهمن ماه. بنده پیامک آموزشی برای 1 دی ماه رو از داعا دریافت کرده ام. امروز که می خواستم برگ سبز رو برای اصلاح تاریخ اعزام در سایت آپلود کنم، سایت پیام داد ک شما قبلا این فرم رو پر کرده اید. لطفا این مشکل من رو حل کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳

اصلاح شد.

یزدان حشمتی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹
با سلام و احترام بنده مدارک تشکیل پرونده را در تاریخ 99/9/9 ارسال کردم ولی اکنون برای سربازی امریه فرا خوانده شده ام. لطفا پرونده بنده را رسیدگی فرمایید. کد ملی 3350175961 یزدان حشمتی با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

برگه سبز اعزام خود را در سایت بارگذاری کرده اید؟ 

حامد دشتارا ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
ضمن عرض سلام و خسته نباشید، بنده حامد دشتارا هستم با کد ملی 0015034283 و شماره پرونده ی 98676. با توجه به اینکه احتمال می دادم تا دی ماه پروپوزال در سازمان تصویب بشه برای دوره ی آموزشی ثبت نام کردم اما اینطور نشد و الان هم از سازمانم عدم نیاز گرفتم. الان پیامک تایید اموزشی برام ارسال شده و گفته برگ سبز جدید رو آپلود کنید. آیا با این وضعیت مجاز به شرکت در دوره ی آموزشی هستم یا خیر. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

خیر برای دریافت برگه سبز جدید اقدام نکنید

یونس ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰
با سلام و وقت بخیر اینجانب با کد ملی ۶۳۸۰۰۱۶۰۰۸ برگ سبز به تاریخ یکم بهمن دریافت کرد‌ه‌ام ولی هنوز تاریخ اعزامم به یک دی تغییر نیافته است‌ لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محسن فاضلی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۶
با عرض سلام و خسته نباشید متاسفانه دیروز از سازمان به من اطلاع دادن که داور ایرادات اساسی به پروپزال من گرفته و باید موضوع را عوض کنیم و از نو پروپزال بنویسم و دفاع کنم که احتمالا میوفته بعد از دی ماه. از طرفی اسم من برای آموزشی دی ماه در اومده. حالا سوال من اینه که تکلیف بنده برای آموزشی دی چی هست؟ ممنون میشم منو از بلاتکلیفی در بیارید. چند بار پیام گذاشتم ولی جوابی نگرفتم. کد ملی 5650060061 با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

بعد شروع به کار برای دوره آموزشی ثبت نام کنید

حسین اسکندری ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۰
سلام و وقت بخیر حسین اسکندری هستم به شماره ملی 0890060134 و در دوره رزم دی شرکت کردم. برگه سبز بنده تاریخ 1 بهمن داشت و برای اصلاح در سیستم شما در تاریخ 15 آذر آپلود کرده ام. از آنجا که پیامکی برای بنده ارسال نشده است، خواستم از خدمت شما سوال بپرسم که آیا تغییر زمان از بهمن به دی برای بنده انجام شده است یا خیر؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

بایستی از سامانه سخا و یا دفاتر پلیس +۱۰ پیگیری نمایید.

امیر اشراقی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۸
با سلام مجددا امیراشراقی با شماره ملی 0921539053 هستم. الان دو هفته هست که مرتب دارم میرم مرکز پلیس +۱۰، مسئولش نمیدونه چکار کنه حتی من به حوزه نظام وظیفه هم مراجعه کردم اونا هم توجیه نیستند. مسئولش میگه تا الان چنین مورد ثبتی در استان سیستان بلوچستان نبوده. میگه شما در حین تحصیل هستین و برگه اعزام صادر نمیشه. الان تکلیف ما چیه؟ شماره تماسم 09155479276 من متاهل هستم و بچه دارم تو رو خدا لااقل تماسی بگیرید تا مشکلم حل بشه
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم

0016943066 ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۱
سلام وقت بخیر هنوز تاریخ اعزام من از 1 بهمن به دیماه تغییر نیافته. در حالی که یک هفته پیش آپلود کردم برای سایت برگه سبز. لطفا پیگیری کنید. ممنونم میلاد ژاله رفعتی 0016943066
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم.

سعید آقاعزیزی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲
با سلام فرمودین وضعیت اعزام بنده رو پیگیر میشین خبری نشد من الان در بلاتکلیفی مطلق هستم خواهش میکنم یه جوابی بهم بدین سوال قبلی با سلام من در دوره دی ماه ثبت نام کردم و پیامک تایید اومده ولی با سازمان بکار گیرنده به مشکل خوردیم و نامه عدم نیاز ارسال شد برای شما و در حال حاضر من نه پروپوزال تصویب شده دارم و نه سازمان بکارگیرنده سوال بنده اینه که من الان میتونم در دوره اموزش دی ماه حضور داشته باشم؟ اگر امکانش باشه برای بنده خیلی ضروری هست که این دوره برم با تشکر پاسخ مدیر سایت۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳ با سلام و تقدیم احترام و عرض خدمت شما نخبه گرامی، الویت با نخبگان دارای شروع بکار است، در صورتی ظرفیت باشد امکان اعزام دارید
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

خیر در صورت عدم بکار گیری و یا حداقل تصویب پروپوزال در سازمان، امکان شرکت در دوره را ندارید. 

محمدامین ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶
با سلام و عرض ادب، اینجانب با شماره ملی 0011575395 هفته ی گذشته برگ سبز با تاریخ 1 بهمن را درسایت آپلود کرده ام ولی متاسفانه هنوز سایت epolice تاریخ اعزام را همان 1 بهمن نشان می دهد. یک زحمت می کشید که پیگیری بفرمایید که چه باید کرد؟ با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

هادی کاظمی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
با سلام و احترام بنده برگه سبز به تاریخ اعزام 99/11/01 را هفته گذشته در سامانه بارگذاری کردم ولی هنوز تاریخ اعزام به 99/10/01 تغییر نیافته ممنون میشم پیگیری بفرمایید چون برای دریافت برگه سفید به مشکل میخورم و اینکه مهلت چندانی هم تا اعزام نمانده. کد ملی: 1271462672
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. ‌‌‌‌‌‌

علی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱
سلام با توجه به موقعیت شغلی بنده که در برخی مواقع بحرانی و اضطراری، برای رفع مشکل سرورهای شرکت نیاز به لپ تاپ میشود که فقط توسط بنده قابل حل میباشد. آیا این امکان وجود دارد که ما لپ تاپ را بیاوریم و روز اول یکی از بستگان در کرج بیایند تحویل بگیرند و در مواقع لزوم برای بنده بیاورند که صورت فوری مشکل را برطرف کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این برنامه را بریزید،  اکر فرمانه پادگان تأیید کرد عملی کنید.

لطفی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
سلام و خسته نباشید، اینجانب با کد ملی 3240128977 هفت ماه از شروع بکارم گذشته و هنوز پیامکی مبنی بر اینکه به عنوان نخبه وظیفه وضعیتم در نظام وظیفه ثبت شده یا نه دریافت نکردم، تماس هم زیاد گرفتم لطفا بررسی بفرمایید. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را تحویل داده‌اید؟

امیر اشراقی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
با سلام امیر اشراقی با کد ملی 0921539053 هستم. پیامک اعزام برای دیماه امده ولی تاریخ اعزام زده بهمن ماه. برگه اعزام رو هم با شماره پیگیری 2816031571113901 در سایت بارگذاری کردم. بی زحمت تاریخ اعزام رو اصلاح کنید تا بتونم در دوره دی ماه شرکت کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مسعود آقایی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با سلام و احترام و تشکر از پاسخ‌گویی شما ببخشید من معاف از رزمی رو توی شورای پزشکی سال گذشته دریافت کردم، می‌خواستم بپرسم الان باید توی برگ سبزم قید شده باشه؟ یا توی برگه سبز نمی‌نویسند معاف از رزمی رو؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

چرا ننویسند، تمام شرایط شما درج میشود.

میلاد احمدی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹
با عرض سلام و احترام بنده جهت انجام دوره آموزشی دی 99 انتخاب شده ام و دارای برگه سبز قبلی به تاریخ 1 تیر 99 بوده ام. ولی بر اساس اطلاعیه برگه سبز جدید به تاریخ 1 بهمن 99 گرفته ام. در حال حاضر سایت به دلیل آپلود برگه اعزام قبلی، اجازه آپلود برگه سبز جدید به بنده نمی دهد تا تاریخ اعزام اینجانب درست شود. بنده چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

iman ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده در تاریخ 1397/06/20 برای برگه سبز اقدام کردم و در اواخر مهر ماه سال 97 به علت احراز نخبگی، برگه سبز خود را به داعا تحویل دادم. در سایت برای تاریخ دی ماه، ثبت نام آموزشی انجام دادم و امروز مجددا برگه سبزی برای تاریخ 1399/10/01 دریافت نمودم. در زیر برگه سبز جدید بنده نوشته شده است "به علت عدم معرفی در مهلت یا موعد مقرر، مشمول غایب محسوب شده و به مدت 90 روز اضافه خدمت برای ایشان لحاظ گردیده است". سوال بنده این است که بعد از تحویل برگه سبز قبلی به داعا مگر موارد لازم در سامانه نظام وظیفه نباید درست گردد؟ از طرفی برای بنده پیامک آموزشی ارسال نشده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

سعید آقاعزیزی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
سلام مجدد با توجه به پاسخ قبلی شما من برای برگ سبز اقدام کردم و گرفتم و بارگزاری کردم در سامانه ولی الان میفرمایید نمیتونم برم حالا من باید چیکار کنم با این برگ سبز که گرفتم اگر نرم مشکلی پیش نمیاد؟؟ کار خاصی باید انجام بدم بنده؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

مشکلی برایتان پیش نمیاید. 

محمد امین جعفری ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
سلام آقا این گواهی بلامانع بودن تحصیل ما صادر نشد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم

حامد ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲
با سلام و عرض ادب بنده حامد بازیاد هستم به کد ملی 0922572471 تاریخ اعزام بنده در برگه سبز 1 بهمن ماه خورده است (با 180 روز غیبت) و امروز که برای دریافت برگه سفید به پلیس +10 مراجعه کردم هنوز برگه سفید بنده نیامده بود. از طرفی نگران هستم که چون دی ماه باید در پادگان مدرس حضور پیدا کنم و هنوز برگه سفید بنده نیامده است. ممنون میشوم بفرمایید باید چه اقدامی انجام دهم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶

برگه سفید ۴ روز قبل ز اعزام صادر میشود.

احمد شعبانی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۰
با سلام بنده در تاریخ 15 آذر برگه سبز به تاریخ اعزام 1 بهمن دریافت و در سامانه بارگذاری نموده ام، اما همچنان زمان اعزام بنده در سایت ای پلیس تغییر نکرده است. با توجه به اینکه بنده باید یک دی در پادگان حضور داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی اینجانب 1940278724
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

موسی الرضا ابوچناری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸
با سلام و احترام بنده موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 هستم. متاسفانه هنوز تاریخ برگ سبز من اصلاح نشده و هر بار که به پلس +10 مراجعه می کنم تاریخ برگ سببز رو 1 بهمن زدن. لطفا پیگیری بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

حامد ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶
یا سلام و احترام خدمت مدیریت محترم سایت قبل از هر چیز از پاسخگویی به موقع شما سپاسگزارم. ممنون میشوم اگر این سوال بنده را هم جواب دهید: برای بنده پیامک آمد و برگه سفیدم را از پلیس +10 گرفتم و خوشبختانه تاریخ اعزام بنده از بهمن ماه به دی ماه انتقال داده شده و همچنین پادگان بنده هم به مدرس تغییر پیدا کرد. اما مساله ای که وجود دارد این است که 180 روز غیبت بنده اصلاح نشده. این در حالی است که تاریخ تصویب پروپزال بنده به مهر ماه 99 بر میگردد و علنا اعزام بنده در برج 6 غیرممکن بود.
پاسخ مدیر سایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

محسن ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲
باسلام و احترام ممنونم از صبر و حوصله حضرتعالی. حقیقتا بیش از ۴ ماه هست که پایان کار من انجام گرفته و بنده هنوز منتظر کارتم هستم. صدها بار حضوری و تلفنی مراجعه کرده ام و گفتند نقصی نیست و امروز و فردا و هفته دیگه و ماه دیگه میفرستیم. برادر عزیز و محترم استخدام من واقعا دو هفته دیگه باطل می شود و بنده دستم به جایی بند نیست. لطفا هرجوری هست بفرمایید که این مدارک من آیا حقیقتا نظام وظیفه رفته است یا خیر. خواهش میکنم بنده را از نگرانی در بیاورید. من به دبیرخانتون زنگ زدم. حضوری آمدم و تمام راهها را چک کرده ام. استدعا دارم کاری کنید. شماره پرونده ۹۶۱۳۲۸ و شماره ملی ۲۹۹۴۰۸۲۸۶۱
پاسخ مدیر سایت ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

بنده دسترسی به مدارک، پرونده‌ها و نامه‌ها و پایان کار ندارم می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. پیامتان را برای مسئول مربوط پین میکنم برای پیگیری. 

امیرحسین ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
با سلام و عرض ادب. بزرگواران دوره بعدی آموزشی انشالله چه ماهی خواهد بود ؟ ش ملی 3241443000
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

اطلاع رسانی خواهد شد. 

میلاد احمدی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸
با عرض سلام و احترام بنده میلاد احمدی با کد ملی 0590250868 در دوره آموزشی دی ماه پذیرفته شده ام. تاریخ سبز اینجانب به تاریخ یک بهمن 99 می باشد که مطابق با دستورالعمل در سایت آپلود نمودم. ولی تاریخ اعزام بنده در سیستم پلیس +10 اصلاح نشده و بنده با وجود یک روز مانده تا شروع دوره نتوانسته ام برگه سفید دریافت کنم. در حال حاضر چه کاری باید انجام دهم. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

جناب احمدی شما در هر صورت چه با برگ سفید و سبز و چه بدون آنان فردا تتشریف بیاورید. 

0920785093 ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹
افراد تایید شده برای شرکت در دوره آموزش، در روزهای قبل از "شروع دوره، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدور برگ سفید دریافت خواهند کرد که این عزیزان بایستی برای دریافت برگ سفید (برگ مراجعه به مرکز آموزش) به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و برگه مذکور را دریافت و در روز مراجعه به مرکز آموزش همراه خود داشته باشند." با سلام با توجه به متن بالا، دارندگان گواهی تکمیلی باید برگ سفید دریافت کنند یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

خیر نیازی به دریافت برگ سفید ندارند.

مجتبایی ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷
با سلام و معذرت که اینجا میفرستم هر چقدر تماس میگیرم نمیشه اشغاله. من سال ۹۸ شروع بکارم بوده حتی حضوری هم اقدام کردم دفترچه درمانی ندارم. الان فقط فیش حقوق دارم همون رو بفرستم کافیه؟ باید جایی بارگزاری کنم یا پست کنم؟ نامه معرفی ندارم یا نمیدونم چیه چیزی بهم ندادن.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از سازمان بخواهید درجریان هستند، فیش حقوقی و نامه سازمان را ارسال میکنید، سپس در سایت فرم درخواست برقراری بیمه با تکمیل میکنید.

سعید مهدوی فر ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
سلام.بنده سعید مهدوی فر با کد ملی 4210219101 در سایت درخواست بلا مانع بودن استخدام رو ثبت کردن پاسخ دادن که شروع به کار وصول نشده از سازمان بکار گیرنده سازمان توسعه انرژی نامه به دانشگاه عالی دفاع ملی گرفتم که 19 آبان شروع بکار ارسال شده و در قسمت پیگیری درخواست اپلود کردم. ممنون میشم بررسی کنید.تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی اصل نامه تاییدیه ب همراه CD و خود پروپوزال جهت داوری به مرکز نخبگان ارسال گردد.

محمد امین جعفری ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با عرض سلام و خسته نباشید آقا به خدا این نامه بلامانع بودن تحصیل دکتری رو گفتید میفرستیم ولی خبری نیست تو رو خدا اینو پیگیری کنین تلفن هم جواب نمیدید آخه من باید چیکار کنم یه گواهی سادس میخوام
پاسخ مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴

حتماً پیگیری میکنم.

محمد ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵
با سلام وعرض ادب امروز پیامکی به شرح زیر از نظام وظیفه دریافت کرده ام، بایستی چکار کنم؟ راهنماییم میکنید لطفا متن پیامک: مشمول گرامی بدلیل عدم تعیین تکلیف به موقع وضعیت خدمتی مرتکب غیبت شده اید، لذا ضمن مراجعه با پلیس+10 نسبت به تعیین تکلیف اقدام نمایید. در غیر اینصورت در اجرای ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی به مراجع محترم قضایی معرفی خواهید شد.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

حسین رفیعی مهر ۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۹
با سلام بنده با کد ملی 4052050002 فرم معرفی به سازمان پر کردم و بعد از گذشت نزدیک به یک ماه به پلیس 10+ مراجعه کردم و گفتند هیچ معرفی و یا اطلاعاتی در مورد من توی سیستم ثبت نشده و نمیشه برگ سبز اعزام به خدمت بگیرم از شما خواهش میکنم یک پیگیری و راهنمایی بکنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از معرفی به سازمان و شروع به کار میتوانید به آموزشی اعزام شوید. ‌‌‌‌‌‌‌

مهرداد ولی زاده ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
با سلام بنده مهرداد ولی زاده با کد ملی 1660082528 و شماره پرونده 970157 حدود سه ماه پیش مدارک پایان کارم را تحویل دادم اما هنوز کارت پایان خدمت را دریافت نکرده ام. حدود یکماه است که تقریبا هر روز تماس می گیرم ولی موفق به صحبت کردن نشده ام. لطفا وضعیت پرونده ام را اعلام نمایید. با تشکر