اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۳۳ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی آذر ماه ۱۳۹۹
۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۹۷۸ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۷۵۷۸
اطلاعیه مهم شماره ۳۳ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

قابل توجه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند؛ نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه‌ای که در سایت مرکز نخبگان نیروهای مسلّح برای شرکت در دوره ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ ثبت نام نموده‌اند و پیامک سازمان وظیفه عمومی و مرکز نخبگان و یا یکی از این دو پیامک را برای حضور در دوره آموزشی ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه دریافت نموده‌اند، می‌بایست در تاریخ فوق در محلّ آموزش حضور یابند.

نشانی:

کیلومتر ۲۸ بزرگراه شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیا (ص) -

مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه

زمان مراجعه:

پذیرش فراگیران ساعت ۰۷:۰۰ صبح مورّخ ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ صورت می‌پذیرد.

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح ‌‌‌‌‌‌‌


( ۳۳ )

نظر شما :

محمدعلی امینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
با سلام پاسخ استعلام کسری خدمت 19 ماهه مرکز نخبگان از ستاد کل آجا (که پروژه کسری را در آنجا انجام داده ام) روز 22 آبان به مرکز نخبگان ارسال شده است. همچنین دوره آموزشی را در سال 93 بصورت عادی انجام داده ام و طبق راهنمایی شما درخواست ثبت سوابق خدمتی را در سایت mneb ثبت کرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید که برای پایان کار باید چه کاری را انجام دهم. علیرغم چندین بار تماس، کامنت و پرسش در تماس با ما، پاسخی دریافت نکرده ام. ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر کد ملی 0946719284 شماره پرونده مرکز نخبگان 991024 تماس 09132529207
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

میلاد ثانی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
با سلام و احترام لطفا جواب بدهید بنده پایان نامه دفاع کردم اما هنوز امور فارغ التحصیلی را به پایان نرسانده ام و در پلیس +۱۰ معافیت تحصیلی دارم بنده چه طور می توانم برگ سبز دریافت کنم ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، دانشجویان برای اخذ برگ سبز بایستی منتظر پیامک مرکز نخبگان جهت دریافت برگ یبز باشند. 

کامیار شکرایی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
با سلام روز شنبه آیا برای خروج از تهران و رسیدن به پادگان مشکلی نخواهیم داشت؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

خیر چه مشکلی؟ 

امید سرایانی بافقی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام و عرض ادب، لطفا این نظر ثبت بشه من چندبار پیام دادم گذاشته نشده. من برگه سبزم رو در سایت بارگذاری کردم با تاریخ اعزام 1 دی ماه. برای بنده در برگ سبز به دلیل غیبت 180 روز اضافه خدمت ثبت شده. برای رفع این موضوع ایا خود داعا اقدام می کنه یا نامه رفع غیبت باید بگیرم؟ شماره پرونده نخبگی اینجانب : ۹۷۰۷۷۴ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در سایت مرکز اقدام نمایید.

حامد عطاران دوم ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
سلام من ازمشهد میخام بیام خودم باید بیام یا ترمینال اتوبوس مخصوص هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، خودتان تشریف بیاورید. 

محمدهانی منصوری اصل ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
با سلام و خسته نباشید. من برای دروه آموزی دی ماه ثبت نام کردم. اما دیروز پیامکی برای من اومد که یگان خدمتی شما در اعزام 9/1 مرکز گروه پدافند سمنان تعیین گردید. میشه توضیح بدید؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اعتنایی به پیامک نکنید. 

حامد عطاران دوم ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸
سلام بنده چهارماهه از شروع خدمتم در یکی از سازمان ها میگذره و الان برای اموزشی دارم میام و سرباز کارت سپه ندارم. الان باید برم بانک سپه و اقدام کنم و موقع حضور اراءه میدم؟ پیامکی مبنی بر مراجعه به بانک دریافت نکردم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حقوق دوره آموزشی طبق مصوبه بر عهده سازمان بکارگیرنده است و تا پایان دوره نخبگی مهلت دارند برای پرداخت آن. ‌‌‌‌‌‌‌

علی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲
با سلام. پیگیری که داشتم فرمودن مدارک پایان کار به نظام وظیفه ارسال شده است. میخواستم بدانم پس از ارسال مدارک به نظام وظیفه، چند روز برای صدور کارت حدودا طول میکشد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

تقریبا ۳۰تا ۴۵ روز 

پیام ورعی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
سلام خدمت کارشناس مرکز نخبگان ابتدا تشکر کنم که دو شماره گذاشتین ولی هییچکدامشون رو پاسخگو نیستین بعدش لطفا اگر وقت شد و امکان داشتین به این سوال پاسخ دهید که برای غربالگری کرونا در محل پادگان انجام میشه یا باید خودمون انجام بدیم از قبل ؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

غربالگری و تست های کرونا را از پلیس +۱۰ پیگیری نمایید. 

محمدرضا ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
با سلام و روز بخیر من هنوز شروع به کارم شروع نشده و دوره ی آموزشی هم ثبت نام نکرده ام ولی پیامکی مبنی بر اینکه در تاریخ 09/01 در مرکز آموزشی شهدای وظیفه ی نزاجا (01) تعیین گردیده است. آیا باید در این دوره شرکت کنم یا هنوز الزامی نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، این پیامک اعزام عمومی است، اعتنایی به آن نکنید. 

قاسم فرهمند ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۱
با سلام بنده در مورخه 22 مهرماه برای دوره آموزشی دی ماه با کد182150337536316 ثبت نام کرده ولی تا کنون پیامکی دریافت نکرده و در قسمت پیگیری نیز هیچ پاسخی ذکر نشده است، لطف می فرمایید وضعیت درخواست بنده را پیگیری نمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای اعزام دی ماه پیامک ارسال نشده. 

محمدامین تحویلیان ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۹
سلام خواهش میکنم جواب من رو بدید خواهش میکنم من دارم تمام تلاشم رو میکنم که پروپوزالم زودتر تصویب شه. هر سری هم از زمان معرفی در داعا گرفته تا الان توی سازمان مداما بدشانسی میارم مثل الان که هر روز زنگ میزنم و میگن مسئولش مریضه و با این که من همه ی امضاها رو گرفتم پروپوزالمو نفرستاده داعا. از اون طرف هر روز از طرف داعا خبر میاد که نخبگی رو میخان کنسل کنن و فلان. بیاید و یک بار برای همیشه به این استرس ها که به همه ی امثال من از همه ی طرفای درگیر توی این روند پیچیده وارد میشه پایان بدید و بگید این تاخیرهایی که ما مقصرش نیستیم واقعا چقدر وضیعتمون رو تهدید میکنه؟ ثواب داره به حضرت زهرا
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

محی الدین گنجیان ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۷
با سلام اینجانب محی الدین گنجیان با کد ملی 2162710404 فارغ التحصیل دکتری هستم که در حال تهیه پروپوزال با سازمان بکارگیرنده هستم ولی هنوز نامه شروع به کار تنظیم نشده است. با توجه به فارغ التحصیل بودن، متاهل بودن، شاغل بودن و تولد فرزند در چند ماه آینده، امکان ثبت نام در دوره آموزشی دی ماه و شرکت در آن وجود دارد؟ خواهشمند مساعدت لازم را مبذول فرمایید
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که شروع بکارتان در مرکز نخبگان ثبت نشدئه باشد، امکان تایید و اعزامتان وجود ندارد.

مصطفی کاتبی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۱:۲۷
با سلام و احترام بنده مصطفی کاتبی با شماره ملی 0370952571 برای آموزشی ماه دی (1399/10/1) ثبت نام نموده‌ام. شماره پرونده بنده نیز 980588 است و همچنین کد پیگیری برای ثبت نام بنده 181796906017051 می‌باشد. میخواستم بدانم که آیا بنده در این دوره ثبت نامم تایید شده است زیرا پیامکی برای بنده نیامده است. با احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای اعزام دی ماه پیامک ارسال نشده. ‌‌‌‌‌‌‌

حجت اله ماهانی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸
با سلام و احترام خواهش میکنم من را از نگرانی خارج کنید. واقعاً هیچ راه ارتباطی با شما ندارم و متاسفانه از طریق تماس تلفنی هم موفق نمیشم با شما صحبت کنم. اینجانب بیشتر حدود دو ماه پیش (اواخر شهریور ماه) مدارک پایان کار را به نماینده محترم مرکز تحویل دادم. هر هفته که پیگیری میکردم میگفتند این هفته ارسال میشود که بالاخره در روز یکشنبه هفته پیش مراجعه حضوری داشتم که طی تماس تلفنی با مسئول محترم پایان کار در محل دژبانی، به من گفتند که دوشنبه هفته قبل یا نهایتاً سه شنبه (هفته قبل) ارسال خواهد شد. واقعاً تمام مراحل استخدام من معطل همین کارت پایان خدمت هست. الان سوال من این است که آیا مدارک پایان کار من هفته قبل به سازمان وظیفه عمومی ارسال شد؟ اجر شما با حضرت زهرا (س). با سپاس فراوان حجت اله ماهانی کد ملی: 1292478667
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌‌‌‌‌بله ارسال شده  ‌‌‌‌‌‌

احمد ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳
با سلام و عرض ادب اینجانب دارای کد ملی 4830035161 و شماره پرونده 961498 هستم. مدارک پایان کار خود را 1 مرداد تحویل داده بودم و در پیگیری های مکرر قبلی به بنده گفته می شد که مدارک بنده آماده ارسال برای سازمان وظیفه عمومی است. خواستم بپرسم که آیا مدارک بنده برای سازمان وظیفه عمومی ارسال شده است؟ من استخدامم الان چند ماهه که به خاطر همین عقب افتاده. خواهش می کنم پاسخ این پیام داده شود. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

احسانی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲
با سلام و تقدیم احترام. برای دوره آذر ثبت نام کرده بودم که متاسفانه چون شروع به کار نیامده بود بنده اعزام نشدم (درحالیکه شفاها به من اعلام نمودند که شروع به کار من از 1/8 زده شد اما نامه آماده نیست). دو سوال خدمت شما داشتم. 1. آیا شروع به کار من الان آماده شد؟ 2. برای دوره دیماه ثبت نام مجدد باید انجام دهم؟ ممنون از پاسخگویی (2220040445)
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند، مجدد ثبت نام نمایید.

سیروس لاسمی ایمنی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴
با عرض سلام اینجانب سیروس لاسمی ایمنی به شماره ملی ۲۰۵۰۴۵۹۶۱۰ و شماره پرونده ۹۷۱۳۷۱ در تاریخ ۲۹ شهریور مدارک پایان کار را به صورت حضوری به مرکز نخبگان داعا تحویل داده ام. سوال بنده این است که آیا مدارک به نظام وظیفه تحویل شده است یا خیر؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمدرضا ایزدی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵
سلام اینجانب محمدرضا ایزدی به شماره ملی 2280429446 و شماره پرونده 971205 مدارک نهایی خود را برای صدور کارت شهریور ماه تحویل داعا داده ام. اما هنوز کارت صادر نشده و نمیدانم صدور کارتم چه وضعیتی قرار دارد. لذا با توجه به فراخوان جذب هیات علمی 99 مدرکی برای پایان خدمت ندارم که ارایه دهم. 4 هفته پیش از داعا درخواست گواهی پایان طرح جایگزین دادم و حسابم را برای پست پیشتاز شارژ کردم اما هیچ اقدامی انجام نشده است. خواهشمندم برای جلوگیری از دست دادن موقعیت شغلی و آینده کاری ام اقدامی در جهت صدور گواهی صورت پذیرد تا متضرر نشوم. سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مجید عسکری پور ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱
با سلام وعرض ادب و احترام بنده سرباز نخبه، دوره آموزشی در شهریور ماه در پادگان مدرس سپری کردم و نامه پایان کار بر روی پرونده است. مدارک صدور کارت در روز سوم آموزشی در پادگان مدرس، به نماینده داعا آقای دل آرا تحویل دادم. بنده جهت استخدام به کارت نیاز دارم. لطف کنید وضعیت بنده بررسی نمایید و مراتب به بنده اطلاع دهید پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمود ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
با سلام و وقت بخیر خدمت شما بنده جهت تکمیل اطلاعات پایان کار خود نیاز به شماره پرونده نخبگی خود در مرکز دارم، بی زحمت شماره پرونده نخبگی رو به بنده اعلام کنید. خیلی پیگیر بودم ولی جوابی دریافت نکردم. با تشکر از شما بابت پاسخگوییتون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یک بار دیگر پیام خود را به همراه کد ملی خود ارسال نمایید. 

محمود ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷
با سلام خدمت شما بنده جهت تکمیل اطلاعات پایان کار خود احتیاج به شماره پرونده نخبگی دارم در صورت مقدور بودن شماره پرونده نخبگی بنده رو اعلام بفرمایید . با تشکر کدملی:2420429710
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه بنده دسترسی به پرونده ندارم.

سیرجانی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
باسلام وعرض ادب بنده چند هفته پیش مدارک تشکیل پرونده خودم را ارسال نموده ام ومیخواستم شماره پرونده بنده را بفرمایید باتشکر کدملی 0370861590
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمود ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱
با سلام وتقدیم احترام خدمت شما برادر ارجمند، بنده به شماره ملی 2420429710 یک ماه قبل درخواست گواهی بلامانع بودن استخدام رو دادم و حدودا صدربار پیگیری کردم ولی متاسفانه قادر به برقراری ارتباط با مرکز نشدم. بنده همه گزارش های میانی را به موقع به سازمان ارسال نموده ام و خواهش دارم گواهی بنده رو ارسال کنید. پس از سالها در خواندن و متاهل بودن موقعیت استخدامی برای بنده ایجاد شده و فقط درخواست گواهی دارن. خواهش میکنم توی این شرایط اقتصادی کمک کنید تا گواهی به دست من برسد. خدا خیرتون بده واقعا لازمش دارم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمود ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴
محمود: با سلام و وقت بخیر خدمت شما بنده جهت تکمیل اطلاعات پایان کار خود نیاز به شماره پرونده نخبگی خود در مرکز دارم، بی زحمت شماره پرونده نخبگی رو به بنده اعلام کنید. خیلی پیگیر بودم ولی جوابی دریافت نکردم. با تشکر از شما بابت پاسخگوییتون پاسخ مدیر سایت: با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یک بار دیگر پیام خود را به همراه کد ملی خود ارسال نمایید. محمود: 2420429710 با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

۹۸۰۵۵۹

مجید عسکری پور ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
سلام پیرو پیام قبلی کدملی 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

پیام قبلی را با کد ملی ارسال نمایید.

محسن صادقی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
با سلام و احترام، لطفا یک راه ارتباطی برای بنده پیشنهاد بدید که پاسخگو باشه!! تماس میگیرم با تلفن، کسی پاسخ نمیده، پیام میدم داخل سایت، بازم کسی پاسخ نمیده،مراجعه حضوری هم که ندارید! میشه بفرمایید من باید چیکار کنم؟؟ الان 30 ماه هستش که پژوهشگاه علوم انتظامی بنده رو معطل یک تصویب پروپوزال کرده، هیچ کسی هم پاسخگو نیست! داخل پیام های قبلی هم توضیح دادم، بنده میخوام از پژوهشگاه شکایت کنم، گزارش کامل دفاعیات خودم رو هم دارم و میخوام به ریاست مرکز نخبگان ارائه بدم تا از حق خودم دفاع کنم. لطفا پاسخ بدید. ممنون. محسن صادقی---کد ملی: 1160220824 ---- شماره پرونده: 970226
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

جواد نوروزی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶
سلام بر شما جهت تکمیل مدارک تشکیل پرونده ابتدایی نیاز است که از قسمت فرم‌های نخبگان، فرم تعهدنامه معرفی را دانلود و تکمیل کنیم. این فرم در قسمت معرفی شده موجود نیست، چه کاری انجام دهیم؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فغلا آن تعهد نامخه در دسترس نیست.

نصیری ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
با عرض سلام، بنده برای آموزشی دی ماه ثبت نام کردم، قبلا گفته شد که دانشجویان در صورت دریافت پیامک برای گرفتن برگه سبز مراجعه کنند، جال سوال اینجانب این است که آیا برای دریافت این پیامک نیاز به اقدام خاصی است؟ یا فقط لازم است در آموزشی ثبت نام کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله نیازی به اقدام خاصی نیست با تکمیل فرم معرفی به سازمان این پیام برایتان ارسال میشود.  

کاظم مشایخ ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
با سلام اینجانب با کد ملی 5470008770 برای آموزشی دوره دی ماه نام نویسی کردم و شروع به کار اینجانب 99/6/1 است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیش برد اهداف پروژه قصد دارم قبل از اینکه پیامکی برای دوره دی ماه برای بنده ارسال گردد از این دوره انصراف بدم و تابستان آینده در دوره آموزشی شرکت کنم، خواهشمند است راهنمایی فرمایید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه امکان انصراف نیست. 

عارف پنجه فولادگران ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
با سلام و احترام اینجانب حدود 45 روز پیش مدارکم را بر روی سی دی برای مرکز محترم نخبگان داعا ارسال و تصویر برگ سبزم را نیز در سایت بارگذاری کرده ام. اما از آن زمان تاکنون واقعاً هیچ راه ارتباطی با شما ندارم و متاسفانه از طریق تماس تلفنی هم موفق نمیشم با شما صحبت کنم. حتی هفته گذشته حضورا هم مراجعه کردم که گویا اطلاع دادند مسول نخبگان حضور ندارند. الان با گذشت نزدیک به دو ماه برای من از طرف نظام وظیفه پیامک اعزام دوره آموزشی 9/1 آمده که در این دوره شرکت نکردم و نمیدانم تکلیف غیبت خوردن من به چه صورت خواهد بود؟ حتی درخواست معرفی به سازمان پذیرنده را هم در سایت داعا بارگزاری کرده ام. خواهشا جوابی به به بنده بدهید که پرونده من در چه مرحله ای است. با تشکر شماره ملی (1271741180)
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مرتضی حاجی پور ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
با عرض سلام و احترام،من مدارک پایان کارمو حدود دو ماه پیش تحویل دژبانی دادم طی پیگیری هایی که تونستم صحبت کنم دو سه هفته قبل گفتند که قرار هست نظام وظیفه ارسال کنیم.نظام وظیفه پیگیری می کنم میگن چیزی هنوز ثبت نشده،چند بار پیام فرستادم نتونستم ازتون پیامی دریافت کنم. ممنون میشم بهم بگید مدارکم به نظام وظیفه ارسال شده یا نه. کد ملی 0890129428
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

بهزاد مختاری ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام، از وزارت دفاع با بنده تماس گرفته شده است که شما وضعیت نظام وظیفتون داره به مشکل برمیخوره و باید از داعا بخواهید وضعیتتون را در ناجا تغییر دهند. الان 4 ماه از شروع کارم میگرد و برگ سبز خود را نیز(اعزام تیرماه امسال) دیماه 98 به داعا تحویل داده ام. شماره پرونده:981386 کد ملی: 1130275213
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حسین زند ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام و احترام. مرکز نخبگان در دو هفتۀ اول آذر فعالیت دارد؟ و پاسخ تماس نمایندگان سازمانهای به کار گیرنده را می دهد؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله پاسخ تماسها را میدهند. 

حامد سماکوش ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با سلام و خسته نباشید. من سه بار پیام دادم اینجا در رابطه با مشکلم که بار اول فرموده بودید به مقام مسئول اطلاعاع داده میشه و دو بار دیگه جوابی دریافت نکردم. سوال من این بوده. من نامه معرفی به سازمان رو حضوری دریافت کردم اما نامه ای که باید از سمت داعا برای تربیت بدنی سپاه ارسال میشد و من به اونجا معرفی می شدم هنوز انجام نگرفته. تقریبا ده روزی هست که زنگ میزنم تربیت بدنی سپا و اونها میگن نامه ای از سمت داعا مبنی بر معرفی شما به ما ارسال نشده. الان من باید چه کار کنم؟ ایا باید در صفحه شخصی خودم کاری انجام می دادم تا نامه ارسال می شد یا هنوز داعا ارسال نکرده یا مشکل دیگری است؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید چون واقعا نمی دونم چی کار باید بکنم؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

ابوالفضل ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با سلام و خسته نباشید. بنده بیش از یک ماه است که مدارک تشکیل پرونده را ارسال کرده ام. در این مدت هم دو بار نامه اعلام نیازم (که یک بار نامه بنده گم شده بود) را به مرکز تحویل دادم، ولی همچنان خبری از صدور نامه معرفی به سازمان نشده است. متاسفانه تماس تلفنی که اصلا کسی پاسخگو نیست. از طریق تماس با ما هم چند بار پیام دادم ولی پاسخی نگرفتم. هفته گذشته اینجا پیام دادم و شما فرمودید به مدارک و نامه ها دسترسی ندارید. ولی باور کنید راه ارتباطی دیگری جز اینجا برای ما وجود ندارد. لطفا اگر ممکن است فقط مورد بنده را به اطلاع مسئول مربوطه برسانید. میخواستم ببینم نامه معرفی به سازمان من صادر شده است یا خیر؟ ابوالفضل افشین، کد ملی: 3610592117 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

آرمین ابراهیمی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام خدمت مدیریت سایت. احتراماً علیرغم پیگیری های فراوان از طریق تماس با شماره تلفن های مرکز و همچنین ارسال پیام از همین طریق، متاسفانه تاکنون به نیاز اینجانب پاسخ داده نشده است. از آن مدیریت محترم استدعا دارم مساعدت فرمایند. اینجانب آرمین ابراهیمی به شماره ملی 2580240268 در دوره آموزشی ثبت نام نمودم و در حال حاضر درخواست حذف آنرا دارم تا بتوانم دوباره ثبت نام نماید زیرا نامه شروع به کارم اخیرا ارسال گردیده است و میخواهم در ثبت نام جدید آن را قید کنم (در ثبت نام قبلی، وضعیت را در شرف تایید پروپزال زدم در حالیکه در حال حاضر نامه شروع به ار دارم). با سپاس آرمین ابراهیمی
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شروع بکار شما بایستی در مرکز نخبگان ثبت شود. 

مجید عسکری پور ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
باسلام و احترام بنده سرباز نخبه، دوره آموزشی شهریورماه 99 در پادگان شهید مدرس کرج سپری کردم و نامه پایان کار بنده بر روی پرونده است و مدارک صدور کارت در روز سوم آموزشی به نماینده داعا در پادگان، آقای دل آرا تحویل دادم. لطف کنید وضعیت بنده اطلاع دهید. بنده جهت استخدام نیاز به کارت دارم کد ملی 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

حامد ابراهیم زاده ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
با سلام و عرض احترام، اینجانب حامد ابراهیم زاده به شماره ملی 1360244980 دانشجوی دکتری هستم، که برای آموزشی دی ماه ثبت نام کرده ام که گواهی تکمیلی و پروپوزال خودم را تحویل مرکز نخبگان داعا داده بودم و تایید شده اند، منتهی وضعیت من در سیستم نظام وظیفه به نخبه در حال تحصیل تغیییر پیدا نکرده که بتونم برگ سبز بگیرم برای دی ماه، و معافیت تحصیلی در سیستم ثبت شده است که پلیس+10 میگه حتما باید به نخبه در حال تحصیل تغییر پیدا کند. من چند هفته هست تماس میگیرم و نتونستم صحبت کنم. ممنون میشم از شما تا بفرمایید چه کاری باید انجام بدم
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر اطلاع رسانی مرکز نخبگان باشید. 

محمود ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
با سلام و احترام، ممنون بابت پاسخگویی شما خدا خیرتون بده تنها امید ما هستین توی این شرایط که هر چه تماس میگیریم کسی جوابگو نیست. اجرتان به اباعبدالله. بنده به شماره ملی 2420429710 به شدت به گواهی منع عدم استخدام از مرکز نیازدارم و کارهای جذبم شده فقط این گواهی رو میخوان تا استخدامم کنن، واقعا توی این شرایط اقتصادی و با وجود اینکه نان آور خانواده هستم تقاضا دارم بزرگی کنید و گواهی عدم منع استخدام بنده رو برام ارسال کنید. تقریبا یک ماه پیش درخواست دادم و همه گزارشات پیشرفت هم تحویل سازمان دادم. چند روز پیش هم پیام دادم گفتین تماس بگیرم هر روز بیش از صدبار تماس میگیرم کسی جواب نمیده. شماره پیگیری کد ملی:2420429710
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمد جواد ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷
با سلام. در صورت امکان پاسخگوی بنده نیز باشید. برای پیگیری وضعیت پایان کار و صدور کارت پایان خدمت باید چه کار انجام دهم. الان نزدیک به 4 ماه هست که از طرح نخبگی دفاع نموده ام و نزدیک 3 ماه هست که مدارک ارسال شده است. هر چی سعی کردم با داعا تماس تلفنی بگیریم ممکن حداقل شما پاسخگو باشید یا با بنده تماس بگیرید. ممنون کد ملی: 4433670227 شماره تماس: 09134544630
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چشم پیگیری میکنم اطلاع میدهم. 

حمیدرضا کشاورز ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶
سلام وقت شما بخیر بزرگوار خسته نباشید جسارتا میخواستم بدونم وضعیت پرونده صدور کارت بنده الان در چه مرحله ای هست. ممنون میشم اگر اطلاع بفرمایید. ش پرونده نخبگی 9188 شماره ملی 2440016594 شروع به کار خرداد 95 خدا خیرتون بده.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم، هفته آینده مجدد پیگیری نمایید.

فرشید محمودی تبار ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
سلام وقت بخیر، من حدودا دو هفته پیش گزارش پیشرفت 30 درصد خود را تحویل سازمان به کارگیرنده داده و تاییده آن سازمان را دریافت نموده ام. با این شرایط میخواستم ببینم گزارش 30 درصد من به دست داعا رسیده است که بتوانم از خدمات سایت از قبیل گواهی منع عدم استخدام استفاده کنم یا اینکه فعلا باید منتظر بمانم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

امیررضا صفری لنگرودی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰
با سلام و احترام بنده بارها و بارها تماس گرفتم و پیام گذاشتم در قسمت تماس با ما. حتی مراجعه حضوری داشتم که به علت کرونا کسی پاسخگو نبود. لطفا عاجزانه میخوام جواب بنده رو بدین. من یک ماه پیش پروپوزال و درخواست شروع به کار رو از سازمان به کارگیرنده تحویل داعا دادم. از سازمان به کار گیرنده بارها پیگیری کردم ولی میگن شروع به کار تایید نشده هنوز. میخوام بدونم مشکل از کجاست. چرا داعا نامه شروع به کار بنده رو نمیفرسته که از بلاتکلیفی در بیام. لطفا پاسخ بدین. ممنونم 0017072417
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

امین ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵
با سلام و احترام اینجانب در تاریخ 99/08/15 درخواست صدور گواهی آزادسازی دانشنامه موقت و دریافت آن را از طریق آنی رسان نمودم. در تاریخ 99/08/25 با اینجانب تماس گرفته شد و گفتند برای دریافت سریعتر به درب دانشگاه دفاع ملی مراجعه کنم. در تاریخ 99/08/26 مراجعه نمودم، متاسفانه مسئول نخبگان حضور نداشتند. مجددا در تاریخ 99/08/28 مراجعه نمودم که پس از جستجو در گواهی های صادره عنوان نمودند گواهی به اسم بنده موجود نیست. خواهشمند است پیگیری نمایید آیا گواهی بنده صادر شده است و لطفا گواهی را با آنی رسان ارسال نمایید. کد پیگیری: 1619553487498735 ش.م. : 2649922141 با تشکر از توجه شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

ناصر تقوی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵
با سلام پروپوزال من در تاریخ 28 آبان ماه توسط سازمان بکارگیرنده (وزارت نیرو) به داعا تحویل داده شده است، بنده به یکی از زیر مجموعه های این وزارت خانه (شرکت توزیع برق استان مرکزی) به عنوان سرباز معرفی شده ام که تاییدیه پروپوزال بنده را در تاریخ 8 آبان ماه به سازمان بالا دستی اعلام کرده است. زمان دقیق شروع سربازی بنده کی می شود؟ 28 آبان ماه 8 آبان ماه و یا تاییدیه داعا زمان شروع را مشخص می کند (در واقع من الان نمیدونم پروژه را شروع کنم یا نه؟) (فرایند خیلی خیلی طولانی شده نزدیک 10ماه از شروع فرایند گذشته هنوز من به عنوان سرباز شناخته نشدم و کاملا سردرگم هستم) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

حمیدرضا کشاورز ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
ممنونم از همکاریتون بزرگوار من الان 3 ماهه مدارک صدور کارت و ارسال کردم ماه پیش فرمودین مدارکت ناقصه من کامل کردم و با همکاری اقای بای رسوندم خدمتتون. سه هفته پیش گفتین هفته دیگه پیام بدین. هفته بعدش گفتین 10 روز دیگه میره برای نظام وظیفه و در نهایت هفته قبل فرمودین فردا ( دوشنبه 26 آبان) ارسال میشه به نظام وظیفه برای صدور. امروز هم میفرمایید هفته آینده پیام بدین. باور کنید الان 55 ماه از شروع به کارم میگذره و سه ماه از تایید پایان کار. خواهش میکنم اطلاع دقیقتری بفرمایید. باور کنید تمام قسمتهای زندگی بنده موکول به همین کارت پایان خدمت هست. اگر ممکنه اطلاع بدین بمن. خدا خیرتون بده شماره تماس 09171386906 ش پرونده نخبگی 9188 شماره ملی 2440016594
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

تنها کاری که از من ساخته است، پیامهای شمارا منتقل کنم، که تماماً این مار را برای همه ی نخبه انجام میدهم. اینبار هم چشم مجدد به مسئول مربوط پایان کار اطلاع میدهم.

امیررضا صفری لنگرودی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷
با تشکر از پاسختون بارها از نماینده سازمان به کارگیرنده(اتکا) درخواست کردم و ایشون جواب دادن که نتونستن ارتباط برقرار کنن با مرکز. الان تکلیف من چیه. کار رو شروع کنم؟ منتظر بمونم؟ هیچکس پاسخگوی من نبوده
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱

خب عزیز، ایشون بایستی با پیگیر شروع بکار شما باشند.

جواد آرسته ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با عرض سلام و احترام. خواهش میکنم جواب من هم بدین. من جواد آرسته با کد ملی 3060021971 هستم. سه ماه پیش احراز نخبگی شدم مدارکم پست کردم و فرم معرفی به سازمان هم تکمیل کردم ولی هنوز جایی برای اخذ پروژه معرفی نشدم. خواهش میکنم پیگیری بفرمایید. ممنونم از زحمات شما با تشکر. شماره تماس: 09103731780
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمد رحمانی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و احترام بنده دارای سوابق خدمتی بوده و دوره آموزشی رو گذرانده ام. نامه نیروی انسانی مبنی بر سابقه خدمتی رو هم تحویل مرکز نخبگان دادم و در پرونده موجود هست. اما برام پیامک یگان خدمتی اومده بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی دفترچه پست کردم و برگه آماده به خدمت به تاریخ 1 شهریور 1399 تحویل مرکز نخبگان شد. در حال حاضر چه اقدامی باید انجام بدم؟ هرچقد تماس میگیرم و زیر اطلاعیه ها کامنت میذارم متاسفانه کسی پاسخگو نیست و بلا تکلیف موندم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم، انتهای هفته مجدد پیگیری نمایید. 

کریم عصارزاده ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳
با سلام و خسته نباشید، ببخشید من در شهریورماه نامه پایان کار و مدارک لازم جهت صدور کارت پایان خدمت رو به صورت حضوری خدمتتون تحویل دادم. الان چند هفته است که برای پیگیری با شماره هایی که فرمودید تماس میگیرم اما موفق نشدم با همکارانتون صحبت کنم. میخواستم از شما استدعا کنم بهم اطلاع بدید آیا مدارک برای نظام وظیفه ارسال شده. خواهش میکنم پیگیری بفرمایید. کد ملی: 0921221266 شماره پرونده: 980750 با تشکر از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

شایان فخریان جدید کد ملی 2210179475 ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳
با سلام و ضمن عرض حسته نباشید. نخبه وظیفه شایان فخریان جدید هستم به کد ملی 2210179475. با توجه به اینکه بنده سابقه ی 4 ماه خدمت در نیروی انتظامی دارم، اما در زمان درخواست معرفی به سازمان، سوابق بنده به داعا نرسیده بود، لذا این سابقه خدمتی در سازمان برای بنده محاسبه نشد. لذا در حال حاضر باتوجه به اینکه سوابق 4 ماه بنده به داعا رسیده است، تقاضای معرفی نامه‌ی جدید با لحاظ شدن سوابق خدمتی خود را برای ارائه به سازمان(شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان) دارا می باشم. و من الله توفیق.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با شما تلفنی صحبت شد.

امیررضا صفری لنگرودی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶
شماره ای بجز این شماره پایین هست که سازمان به کارگیرنده بتونن با اون پیگیری کنن یا ایمیل بزنن؟ من هر چی میگم بهشون میگن این شماره رو فقط دارن که یا کسی جواب نمیده یا اشغاله
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سازمانهای بکارگیرنده، شماره شخصی افراد داخل مرکز را دارند. 

سورنا قریبیان ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰
با سلام بنده شهریور شرایط نخبگانی رو احراز کردم و 1 ماهی هست مدارک تشکیل پرونده به همراه نامه اعلام نیاز رو بصورت حضوری درب دانشگاه دفاع ملی تحویل دادم اما سازمان بکار گیرنده دانشگاه صنعتی سهند میگن که هیچ چیزی از طرف دانشگاه دفاع ملی دریافت نکردن هنوز، بنده چطور باید پیگیر بشم لطفا راهنمایی بفرمائین
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

عباس ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
با سلام بنده مدارک صدور کارت را آخر مهرماه تحویل داعا داده ام. ظاهرا فرآیند صدور کارت حداقل دو ماه شده است!!! اکنون بنده برای شرکت در فرآخوان جذب هیئت علمی 99 نیاز به یک گواهی پایان کار دارم که به طور موقت به سازمان جذب ارائه دهم. درخواست صدور گواهی را هم دو هفته پیش داده ام که هیچ رسیدگی نشد! در مراجعه حضوری هم سرباز مسئول گفت که هیچ گواهی صادر نمیکنیم! لطفا بفرمایید بنده چه کار باید بکنم!؟ شماره پرونده 960807
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

نصیرزاده ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
با سلام، من شروع به کارم حدود 18 ماه قبل انجام شد، من در سایت برای آموزشی دی ماه ثبت نام کردم، از آنجا که دانشجو هستم، آیا برای دریافت پیامک کارت سبز باید فرم "معرفی به سازمان" رو در سایت پر کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله

سیدعلی میرمحمدصادقی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰
با سلام و احترام اینجانب سیدعلی میرمحمدصادقی به دلیل این که بایستی کمیسیون پزشکی برایم تشکیل میشد امکان شرکت در دوره آموزشی آذرماه را نداشتم. در تماسی که با من از تهران شد گفتند برای دوره دی ماه ثبت نام کنم اما سایت اجازه نمیده و میگه قبلا ثبت نام کردی. لطفا امکان ثبت نام اینجانب برای دوره دی ماه را فراهم کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

علیرضا فیضی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱
با عرض سلام و ادب و احترام. بنده پیامی را با متن " اینجانب علیرضا فیضی به شماره پرونده 970652 و کدملی 4420326859 سرباز وزارت نیرو، جهت انجام پروژه جایگزین خدمت هستم. بنده مدارک پایان کار را ارسال کرده ام، من از توانیر و وزارت نیرو پیگیری کردم. جناب آقای سیاوشی، (وزارت نیرو) گفتند نامه به شماره 99/21575/530 مورخ 1399/05/08 به دانشگاه دفاع عالی ملی ارسال شده است. مجدد بنده در تاریخ 1399/07/15 حضوری مدارک را به مسئول بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مستقر در دژبانی دانشگاه عالی دفاع ملی تحویل دادم.آیا برای نظام وظیفه ارسال شده یا نه؟ از اول تیر ماه 1397 تا شهریور 1397 دوره آموزشی را گذراندم و 22 دی 1397 تاریخ تصویب پروژه و شروع به کارم بود در تاریخ 24 اسفند 1398 و پس از گذشت 14 ماه از شروع پروژه دفاع را انجام دادم و صورتجلسه دفاع به همراه سی دی فایل های پروژه با جلد مشخص ارسال شد. در این مدت با مرکز نخبگان نیروهای مسلح خیلی تماس گرفتم ولی متاسفانه موفق به صحبت کردن با پرسنل نشدم. برای دریافت کارت باید کار دیگری انجام دهم. بارها با شماره 27353380-3 تماس گرفتم. اگر امگان دارد لطف کنید از مسئول آگاه سوال بفرمائید و در اینجا بهم اعلام کنید، چون ما که در شهرستان هیچ دسترسی دیگری نداریم و بخاطر شرایط بد این روزهای کرونا امکان مراجعه حضوری هم نیست تشکر مجدد. خدا خیرتان دهد.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

حسام ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱
سلام و خسته نباشید بنده برج 5 نامه پایان کارم ارسال شده اما از اون زمان تا حالا کارت پایان خدمت دریافت نکردم هرچقدر هم تماس میگیرم یا مشغوله یا کسی جوابگو نیست لطفا راهنمایی بفرمایید باید چکار کنم اگ پرونده نقصی داره حداقل رفع نقص کنم. بخدا خسته شدم از بس شماره گرفتم و کسی جواب نداد هیچ راه دیگه ای هم برای پیگیری ندارم شماره ملی 1756061912
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

سجاد اسماعیلی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲
با سلام و احترام. اینجانب سجاد اسماعیلی با کدملی 0590266306 در خصوص معرفی بنده به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت گذراندن دوره طرح سرباز نخبه، فرمودید که پیگیری خواهد شد و متاسفانه هرچه تماس می گیرم موفق به صحبت نمیشوم. لذا خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید که چه کاری باید انجام دهم. پیشاپیش از همکاری جنابعالی کمال تشکر را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز خبری راجع به مسئله شما بهبنده اطلاع ندادند برای اطلاع رسانی

مسعود علیخاصی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
سلام ببخشید شروع به کار من یک تیر 99 ثبت شده است. 19مهر ماه برای برقراری حقوق به سازمان مراجعه کردم. فرم های برقراری حقوق را تحویل دادم و مسئول نیروی انسانی گفت که تا دو ماه آینده واریز میشود. ولی برای بیمه گفتند که ما بیمه نمی کنیم و دفترچه بیمه نمی دهیم. کد ملی 6600033347 سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی ندسا شماره پرونده 981101 (19 آبان زیر اطلاعیه شماره 31 نظر گذاشتم و جواب دادید که مسئله جهت پیگری به دست مقام مسئول رسید. میخواستم بدونم نتیجه مشخص شد و برای دریافت دفترچه چه اقدامی باید بکنم؟) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، کدام سازمان هستید.

رضا سلطانی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
با سلام بنده ثبت نام دوره آذر ماه بودم و برگه 45 روزه بسیج را به صورت حضوری به مرکز تحویل دادم ولی دو روز قبل از اعزام با من تماس گرفته شد که به دلیل مشکل در برگه دوره 45 روزه تاریخ اعزام شما را برای دی ماه تغییر میدهیم ولی هنوز در سامانه نظام وظیفه تاریخ اعزام بنده آذر ماه خورده خواهشمندم راهنمایی کنید چندین بار پیام دادم ولی جوابی نگرفتم؟؟؟ رضا سلطانی کد ملی 4590005181
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نگران نباشید مجدد درسایت مرکز جهت اعزام برج ۱۰ ثبت نام نمایید. 

پوریا ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
با سلام و احترام حدود یک ماه پیش(3 آبان) برگه سبز خود را در سایت آپلود کرده و کد پیگیری دریافت کردم. همچنین اصل آن را به داعا نیز تحویل دادم. ولی تاکنون وضعیت خدمت من در پرتال نظام وظیفه تغییر نکرده است. با توجه به نزدیکی تاریخ اعزام من (1 دی ماه) اگر تغییری در وضعیت خدمتی من ایجاد نشود، وارد غیبت خواهم شد. خواهشمندم اینجانب را راهنمایی نمایید تا وارد غیبت نشوم. با تشکر کد ملی 0017546011
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، احتمال اینکه غیبتن بخورید کم است، ولی در صورت ثبت غیبت برای شما کافی است رفع غیبت را بزنید.

امیرعلی پوراحمدی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
با سلام و احترام خسته نباشید عزیزان من امروز از صبح نظام وظیفه بودم و با چهار نفر به مدت نیم ساعت در خصوص برگه سبز مجدد و واکسیناسیون صحبت کردم. یکی از عزیزان هم سعی کردند با سرهنگ میرعباسی تماس بگیرند که موفق نشدند. مسأله این است که من که برگ سبز را در تاریخ فروردین1397 بصورت حضوری تحویل داعا دادم،الان برای اعزام آموزشی در دی ماه که درخواست دادم، امکان گرفتن برگ سبز مجدد وجود ندارد. ضمناً اصرار داشتند که با همان برگ سبز که قبلاً تحویل دادم فرآیند آموزشی طی خواهد شد و ملاک عمل تاریخی است که داعا به نظام وظیفه اعلام میکند. دفتر پلیس +10 هم میگه برای شما یک تاریخ فعال وجود دارد و امکان صدور مجدد برگ سبز یا واکسیناسیون در سیستم بسته است و وجود ندارد. قبلاًٌ سوال پرسیدم و شما فرمودید که مجددا برگ سبز و برگ سفید اخذ شود. من واقعا سردرگم هستم. لطفاً دقیقا بفرمایید من چکار باید بکنم که آموزشی دی ماه را حضور داشته باشم. شماره ملی: 4640054505 با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای آموزشی دی ماه منتظر پیام باشید، داخل پیام اطلاع داده خواهد شد. 

مهرداد ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید بنده دو گواهی جهت آزاد سازی مدرک موقت تحصیلی و گواهی استخدام درخواست داده بودم. به این دو گواهی نیاز مبرم دارم. از هر راهی میخوام پیگیری کنم به جواب نمیرسم. لطفا به بنده کمک بفرمایید که بدانم گواهی صادر شده یا خیر؟نزدیک به سه هفته از زمان درخواست گذشته است. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مجید ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با سلام و وقت بخیر؛ متاسفانه موفق به تماس با مرکز نمیشوم. شماره ها همیشه اشغال میباشند. لطفاً تاریخ ارسال مدارک پایان کار اینجانب به سازمان وظیفه عمومی را اعلام فرمایید تا از نظام وظیفه پیگیری کنم. بنده شدیدا به کارت پایان خدمت جهت استخدام نیازمندم. کد ملی: 1381934803 سپاسگزارم ‬‎
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

عزیز بنده دسترسی به مدارک و نامه ها و. … ندارم.

حمید طالب خواه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام من شروع به کار پروژم انجام شده و 25ابان گزارش پیشرفت 30 درصد کارم را تحویل دادم. دوره اموزشی نخبگان هم هنوز ثبت نام نکردم. در تاریخ 30 شهریور پیامی برام ارسال شد مبنی بر اینکه یگان خدمتی من نیرو انتظامی بجنورد و شما فرمودین که این پیام رو جدی نگیرم الان بعد از 4 ماه مجدد پیامی دریافت کردم که یگان خدمتی شما در اعزام 1 آذر پادگان محمد رسول الله بیرجند است. سوالم از خدمت شما این است که این پیام ها باید جدی گرفته بشوند یا خیر؟ و اینکه این دوره آموزشی نخبگان رو نمیشه بعد از ارائه گزارش پیشرفت 60 درصد کار ثبت نام کرد؟ و من که الان ثبت نام نکردم به مشکل میخورد کارم یا خیر
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹

شما الان چرا ثبت نام نمیکنید.

محمد ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹
با سلام بنده برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کردم. شماره ملی ۱۲۷۱۲۷۶۱۹۴ میخواستم ببینم اسم بنده دخل لیست دی ماه هست که بتونم از دفاتر پلیس +۱۰ برگه سبز مجدد بگیرم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

بت نام دی ماه هنوز تمام نشده، منتظر پیامک باشید. 

حمید طالب خواه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
تاریخ اعزام به آموزشی بعدی کی هست؟ می توانم برای دی ماه درخواست اعزام به آموزشی بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷

بله ثبت نام کنید.