اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه

۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۹۷۷ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۵۲۷۵
اطلاعیه

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اطلاعیه

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند؛ کلیه خدمات و تسهیلات درخواستی نخبگان وظیفه در مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح از طریق سایت مرکز و ارسال توسط پست انجام می شود لذا از مراجعه حضوری به درب ورودی دانشگاه از مورخه ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹‬ تا اطلاع بعدی خودداری نمایید.

ضمناً امکان ارتباط تلفنی با این مرکز با شماره ۴-۲۷۳۵۳۳۸۰-۰۲۱ از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۵۰۰ روز های شنبه تا چهارشنبه و همچنین قسمت تماس با ما در سایت مرکز برقرار شده است.

خواهشمند است با رعایت شرایط فوق این مرکز را در جهت هر چه بهتر خدمت رسانی یاری نمایید.

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

‌‌‌‌‌‌‌


( ۴۷ )

نظر شما :

جواهري ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۴
سلام و احترام. من اول اذر اعزام هستم و هنوز نمیدونم گواهی تکمیلیم تایید شده یا نه. چون برام پیامک نیومده، و نمیدونم اگر اول اذر نرم پادگان مشکل ایجاد میشه یا نه. امروز اخرین فرصت ما برای سوال است، خواهش تمنا داریم جواب بدین کد ملی ۰۰۸۲۴۰۱۳۷۳
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

تایید شده. 

علی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰
با سلام مدارک مربوط به پایان کار (شامل CD) به دانشگاه عالی پست شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله پست کنید. 

حسین ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
سلام وقتتون بخیر بعد از سه ما از تحویل مدارک به داعا، هفته گذشته از مرکز بهم اطلاع دادند که سی دی گزارش نیست و من هم دو روز بعد حضوری به سرباز مرکز تحویل دادم. الان می خوام بدونم مدارکم تکمیل شده و در مرحله صدور کارت قرار گرفته یا نه. سی دی هم الان به دستتون رسیده یا نه؟ لطفا بهم اطلاع بدین. از طریق تماس نمیشه به راحتی ارتباط برقرار کرد. و خیلی وقته که پروژه ام تمام شده و دوره آموزشی هم تو تیر رفتم. سپاسگذارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

سید امین میرحسینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷
با سلام و احترام چند روز پیش از طرف داعا با بنده تماس گرفتن و گفتن که نامه معرفی من به «پژوهشگاه دانا» صادر شده و از من خواستند مدارکی از جمله تاییده حساب بانک سپه را در سایت دانشگاه داعا بارگذاری کنم. من همان روز مدارک رو بارگذاری کردم. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید که در این مرحله من باید چه کار کنم؟ منتظر بمونم تا نامه پست بشه یا این که باید به پژوهشگاه دانا مراجعه کنم؟ با سپاس فراوان 0311243290
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

بله منتظر نامه بمانید. 

رضا ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
با سلام و احترام، تماس با مای سایت درست شده است؟چون من دیروز پیامی فرستادم ولی جوابی نگرفتم. با تشکر از پاسخ شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

خیر متاسفانه هنوز مشکل دارد. 

رسول ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳
با سلام و احترام. پیرو پیگیری‌های شما از سازمان بکار گیرنده با بنده تماس گرفتند که راهی جز آن سازمان ندارم و داعا مرا به هیچ سازمانی غیر از آن‌ها معرفی نخواهد کرد! آیا گفته ایشان صحیح است؟ گفته‌ها و راه‌حل‌هایی که دادند غیرمنطقی بود و بنده نیز به ایشان عرض کردم که نه تنها راه حل‌هایشان غیرمنطقی است بلکه بعد از 2 سال اعتمادی نیز به گفته‌هایشان ندارم. با این وجود استدعا دارم مرا به سازمان دیگری معرفی نمایید. بنده حتی راضی هستم بقیه خدمت را در داعا سپری کنم. لطفاً مساعدت بفرمایید. کد ملی: 0922803536
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محسن رحیمی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام و احترام . اینجانب محسن رحیمی لرکی با کد ملی 2281154181 ،مدارک پایان کار خود را که به تاریخ مرداد 99 صادر شده بود به همراه مدارک صدور کارت به صورت حضوری تحویل مرکز نخبگان داده ام ، متاسفانه درخواست صدور نامه پایان کار هم دادم ولی صادر نشده است. چندین بار تماس گرفتم ونتوانستم پیگیری کنم . اگه میشه لطفا بررسی کنید وضعیت پرونده من در چه مرحله ای است؟ بنده در شرف استخدام هستم و متاسفانه سازمان مربوطه قضیه بنده را منوط کرده به وضعیت صدور کارت. بنده شهرستانم واقعا نمیتونم تو این شرایط بیام پیگیری کنم . خواهش میکنم پرونده بنده را در پیگیری و ارسال به نظام وظیفه مساعدت کنید. سپاس از لطفتون. شماره تماس : 09365236695
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مرتضی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
با سلام و احترام اینجانب گواهی بلامانع بودن استخدام درخواست کرده ام برای سایت جذب هیات علمی، آذر ماه اعزام هستم دوره آموزشی و بسیار پیگیر موضع بودم هر روز کارمان شده زنگ زدن به مرکز و پیام گذاشتن در داخل سایت هیچ پاسخی دریافت نکردم متاسفانه کد پیگیری گواهی درخواستی (1619093367648714) لازم به ذکر است که اینجانب هیات علمی نیستم و امکان تغییر گواهی درخواستی نیز فراهم نشد کد ملی 0945573332 شماره تماس 09159964623 در سایت آنی رسان هم مشخصات خود را ثبت کرده و مبلغ 40000 تومان هم حساب خود را شارژ کرده ام با توجه به اینکه آذر دوره آموزشی هستم و امروز هم آخرین روز پاسخگویی شما برای بنده است خواهمشندم پاسخ بنده را بدهید که وضعیت نامه من به چه صورت است. با تشکر و سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

4240097371 ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
با سلام لطفا جواب من را بدهید. اینجانب با کد ملی 4240097371 مدارک لازم جهت صدور کارت پایان خدمت را برای داعا ارسال کردم و هیچ کسی جوابگو من نیس نه سازمان مربوطه نه مدیریت سایت ...از طریق تلفنم تا حالا موفق نشدم تماس بگیرم و کسی جوابگو باشه.. توروخدا یکی نتیجه پرونده بنده رو اعلام کنه...بخدا خسته شدم از استرس و بی اطلاعی...
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

رضا ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵
با سلام و احترام، مدارک تشکیل پرونده اینجانب به همراه اصل نامه اعلام نیاز در تاریخ ۱۴ آبان توسط پست تحویل مرکز نخبگان گردید و اینجانب درخواست معرفی به سازمان را در تاریخ ۱۹ آبان در سایت ثبت کردم (کد ملی 1271934175). هم اکنون متوجه شدم که دو هفته بعد از تاریخ احراز نخبگی (تاریخ احراز نخبگی اینجانب: ۱۱ آبان) باید درخواست معرفی به سازمان بدهم. خواهشمند است چنانچه لازم است مجددا درخواست معرفی به سازمان را در سایت ثبت کنم، به اینجانب اعلام‌ فرمایید. همچنین خواهشمندم اگر برایتان مقدور است لطف فرمایید به من اعلام نمایید که مدارک تشکیل پرونده اینجانب شامل لوح فشرده و اصل نامه اعلام نیاز توسط مرکز نخبگان دریافت شده است؟چون با شماره های ۲۷۳۵۳۳۸۰-۴ که تماس میگیرم موفق به برقراری ارتباط با مرکز نخبگان نمی شوم. از پاسخگویی شما بسیار سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد درخواست دهید.

میراحمدی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
سلام آقا چرا یکی جواب ما رو نمیده... شاید ده بار پیام دادم من یک هفته است که از طرف بنیاد نخبگان به شما معرفی شده ام. از مدارکی که باید به شما پست کنم برگ سبز را چون دانشجو هستم ندارم. تایید کسری خدمت را هم در همین سامانه درخواست داده ام که از اونم خبری نیست. الان من چیکار کنم تا کی صبر کنم....بقیه موارد بدون این دو تا مدرک را پست کنم ؟ استدعا میکنم جواب بدید...
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله باقی مدارک را پست کنید. 

محسن رحیمی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با سلام مجدد ، متاسفانه سه هفته ای است که بنده تماس میگیرم و اشغال است ، اگر امکان پذیر است وضعیت پرونده بنده رو پیگیری کنید. واقعا در شرایط اورژانسی هستم برای استخدام ، به من تا آخر آذر برای ارائه مدارک پایان خدمت مهلت دادن . خواهش میکنم خواهش میکنم پرونده بنده رو اولویت بدین . بهم اطلاع بدین . یه دنیا ممنون میشم اگه این کارو کنین شماره ملی : 2281154181- شماره تماس : 09365236695
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

حجت اله ماهانی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
با سلام و احترام خواهش میکنم من را از نگرانی خارج کنید. اینجانب حدود دو ماه پیش (اواخر شهریور ماه) مدارک پایان کار را به نماینده محترم مرکز تحویل دادم. هر هفته که پیگیری میکردم میگفتند این هفته ارسال میشود که بالاخره در روز یکشنبه این هفته مراجعه حضوری داشتم که طی تماس تلفنی با مسئول محترم پایان کار در محل دژبانی، به من گفتند که دوشنبه همین هفته یا نهایتاً سه شنبه (دیروز) ارسال خواهد شد. واقعاً تمام مراحل استخدام من معطل همین کارت پایان خدمت هست. الان سوال من این است که آیا مدارک پایان کار من این هفته به سازمان وظیفه عمومی ارسال شد؟ با سپاس فراوان حجت اله ماهانی کد ملی: 1292478667
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

بله دیروز ارسال شده. 

قاسم ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
قاسم۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶ با سلام و احترام پیرو پیام ها و مدارک ارسال شده به داعا مبنی بر عدم توانایی شرکت در دوره آموزشی به دلیل بیماری حاد، جسارتا آیا بررسی در این مورد شده است؟ یا حق پاسخ مدیر سایت۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ مدارک پزشکی خود را ارسال کرده اید؟ بله ارسال نموده ام و در تاریخ 17 آبان به داعا رسیده است. میخواهم ببینم مورد بررسی قرارگرفته است و نتیجه آن مشخص شده است یا نه؟ شما را به خدا نگویید با فلان شماره تماس بگیرید. یک ماهه تماس میگیرم کسی پاسخ نمی دهد. 0820078816 متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میکنم با شما تماس میگیرم.

محمدرضا میرزائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
با سلام و احترام. سازمانم پروپوزال و نامه شروع به کار رو براتون فرستاده. تاریخ نامه 30 شهریور 99 هست ولی داعا هنوز نامه تایید شروع به کار نداده. سازمان هم به من گفته که خودم پیگیر این قضیه باشم. نامه تایید شروع به کار در چه وضعیتی هست؟کد ملی 0520523652 شماره پرونده 981177
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

محمود کریمی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
با سلام. پیرو تماس شما من منتظر دریافت پستی نامه معرفی به سازمان هستم. نامه به دستم نرسیده و شارژ حسابم چیزی کم نشده. من نگران تعطیلی هفته آینده و فرصت یک هفته ای معرفی به سازمان هستم. امکان داره نامه حضوری امروز ار درب دانشگاه بگیرم و اگر بشه همین امروز مراجعه کنم به سازمان مذکور؟ (که نمیدونم کجاست البته هنوز) کد ملی: 1293061621
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه مکان مراجعه حضوری نیست.

محمد میرزاحسینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵
با سلام و احترام بنده میدونم شما به نامه ها دسترسی ندارید. اما هیچکدام از تلفن ها پاسخ نمیدن (هر روز بالای هزارن بار تماس گرفتم)، درب نخبگانم فرد مسئولشون دیگه نسیتن و شما فقط میتونید موارد مربوط به سایت، آموزشی و پایان کار را چک فرمایید. من چند بارم هم از طریق تماس با ما اقدام کردم ولی هیچ پاسخی نگرفتم. خواهش میکنم و استدعا دارم به مقام مسئول برسونید چطور کارم را پیگیری کنم که نامه های عدم نیازم و اعلام نیازم بعد دو هفته از تحویل به درب مرکز نخبگان رسیده است. درخواستی دیگری که شما میتونید کمک کنید: محمد میرزاحسینی با کد ملی 0440307279 با شماره پرونده 990027 هستم، بخش درخواست معرفی بنده زده قبلا فرم پر شده لطفا درصورت این بخش را برای درخواست معرفی مجدد توسط بنده باز کنید (درخواست قبلیم به دلیل عدم وصول نامه عدم نیاز کنسل یا معلق شده که هنوز هم نتوانستم پیگیری کنم). بسیار تشکر میکنم شما تنها راه ارتباطی هستید در اوج نگرانی هستم و راهی ندارم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

سلام، چشم حتماً پیام شما را بدست مسئول مربوط میرسانم. 

کیان کامگار ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم، توی نامه معرفی به سازمان من مهلت یک ماهه برای ارائه طرح از طرف سازمان داده شده. با توجه به اینکه هنوز پروپوزال من در سازمان تأیید نشده و از مهلت یک ماهه حدود یک هفته می گذره برای من مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی پیش نماید، نگران نباشید.

محمد میرزاحسینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲
بسیار ممنون که مسئولانه پاسخگو هستید. خواهشی که داشتم بخش درخواست معرفی بنده زده قبلا فرم پر شده لطفا این بخش را برای درخواست معرفی مجدد توسط بنده باز کنید محمد میرزاحسینی با کد ملی 0440307279. تشکر اجرتون با اباعدلله
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

اصلاح شد، مجدد تلاش کنید

مهراب پورمددی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲
با سلام و احترام: اینجانب مهراب پورمددی کد ملی 2282495500 دو هفته پیش نامه عدم نیاز ستاد توسعه ی زیست فناوری همراهه با نامه اعلام نیاز دانشگاه تهران تحویل درب ورودی دادم و ایشان گفتند طی یک یا نهایتا دو هفته ی اینده پیگیر بشید تلفنی تا نامه معررفی مجدد بدستتون برسه بنده طی این مدت حضوری نیز مراجعه کردم گفتن که دو هفته تعطیل شده و تلفنی هم پاسخی دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مهرداد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
با سلام ببخشید بنده با قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کردم پاسخی نگرفتم. تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست. حضوری هم میگید کسی نیاد. بنده درخواست دو گواهی دادم امکانش هست پیگیری بفرمایید که صادر شده یا خیر؟ بنده به این دو گواهی نیاز دارم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه قسمت تماس با ما همچنان دچار مشکل است و کار نمیکند، برای پیگیری نامه ها بایستی تماس بگیرید.

مهرداد حلاجی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
با سلام و احترام اینجانب گواهی بلامانع بودن استخدام درخواست کرده ام برای وزارت بهداشت، ولی الان نامه ای که بدست من رسیده است برای وزارت علوم صادر شده استذ من باید چیکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

قاسم ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
با سلام. لطفا راهنمایی کنید که من برای دریافت گواهی پایان کار باید چکار کنم. اصلا گیج گیج شدم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

گواهی پایان کار فعلاً بعلت تغییرات در قوانین درج تاریخ شروع به خدمت و خاتمه آن، دیگر صادر نمیشود.

مهدی‌ پور ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
سلام و وقت بخیر من در موعد ثبتنام برای آموزشی، دوره آذر ماه رو ثبتنام کرده بودم. طبق اطلاعیه‌تون برای افرادی که برای دوره آذر ثبتنام کرده بودند پیامک اعزام ارسال شده. منتهی هیچ پیامکی رو من دریافت نکردم. آیا مشکلی وجود داره؟ ممنون میشم که پیگیری بفرمایید. از اونجایی که من آخرای پروژم هست، اگر که دوره آذر نشد، لااقل برای دوره دی بتونم آموزشی رو شرکت کنم و نهایتا موقع پایا‌ن‌کار به مشکل برنخورم. کد ملی: ۰۰۱۶۱۲۱۵۳۸ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای دوره دی ماه مجدد ثبت نام نمایید. 

محمد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
با سلام. لطفا وضعیت پرونده بنده برای صدور کارت پایان خدمت را بررسی میفرمایید. چند هفته پیش پس از حدود یکماه و نیم از ارسال مدارک، با پیگیری و تماس تلفنی خودم، به بنده فرمودند همه مدارک نیست و مجددا ارسال کنید، چون نیاز دارم به کارت، نگرانم مجددا مشکلی در پرونده باشد و زمان طولانی شود. در صورت امکان بررسی بفرمایید. بار دوم ارسال پرونده چند هفته پیش بود. کدملی 1250205557
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

سید ابراهیم نزل آبادی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹
با سلام بنده به شماره پرونده 961738 و کد ملی 0780084111 چند سوال دارم: 1- علیرغم اینکه بنده شهریور ماه به دوره آموزشی رفتم؛ مجددا پیامک برای دوره آذر ماه آمده است. آیا مشکلی وجود دارد که باید پیگیری کنم؟ 2- بنده مدارک پایان کار و سایر مدارک را حدودا یکماه پیش به نگهبانی تحویل دادم. هرچقدر با شماره های اعلام شده در ساعت های مقرر تماس می گیرم و یا از طریق "تماس با ما" سوال کردم پاسخی دریافت نکردم که مراحل روند اتمام کار و صدور کارت بنده در چه وضعیتی است و آیا مشکلی هست؟ متشکرم از پاسخ گویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی برایتان پیش نمیآید، برای پیگیری پایان کار بایستی با مرکز تماس بگیرید، بنده دسترسی به مدارک ندارم.

رضا ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰
با تشکر از پاسخ قبلی شما، مجددا درخواست معرفی به سازمان را پر کردم (کدملی: 1271934175). آیا لازم است که تصویر برگه اعلام نیاز در سایت هم آپلود شود؟چون وقتی کد پیگیری معرفی به سازمان را در سایت میزنیم در پایین اگر گزینه ""پاسخ"" را بزنیم، میتوان فایلی را بارگزاری کرد. واقعا از پاسخگویی شما ممنونم. خدا خیرتان دهد.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

خیر نباید نامه ها را بارگذاری نمایید. 

محمدعلی امینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸
با سلام پاسخ استعلام کسری خدمت 19 ماهه مرکز نخبگان از ستاد کل آجا (که پروژه کسری را در آنجا انجام داده ام) روز 22 آبان به مرکز نخبگان ارسال شده است. همچنین دوره آموزشی را در سال 93 بصورت عادی انجام داده ام و طبق راهنمایی شما درخواست ثبت سوابق خدمتی را در سایت mneb ثبت کرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید که برای پایان کار باید چه کاری را انجام دهم. با تشکر کد ملی 0946719284 شماره پرونده مرکز نخبگان 991024 تماس 09132529207
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با این حساب شما ۲۱ ماه خدمتتان پر شده و بایستی عادی اقدام نمایید. 

مصطفی خزائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰
سلام و خسته نباشید. من چندروزی هست پیام میگذارم ولی نمایش داده نمی شود. بنده تا به حال از سازمان جغرافیای نیروهای مسلح، پدافند سپاه و قرارگاه خاتم عدم نیاز گرفتم، جدیدا نیز به پدافند غیر عامل کشور معرفی شدم، از طرفی بعد از کلی دوندگی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی نامه اعلام نیاز گرفتم، با توجه به اینکه پروژه های پدافند مرتبط با رشته بنده نیست،خواستم بدونم اگر از پدافند غیرعامل کشور عدم نیاز بگیرم و به همراه اعلام نیاز راه و شهرسازی بیارم خدمتتون مشکلی پیش نمیاد؟ با توجه به اینکه 3 بار عدم نیاز گرفتم، عدم نیاز چهارم مشکل ساز نمیشه؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سعید ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲
با سلام و احترام. طبق اطلاعیه جدیدتون فرمودید امکان برقراری تماس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15 برقرار می باشد ولی از صبح تماس میگیرم شماره اشغاله. لطفا چنانچه امکان داره با بنده تماس بگیرید. کد ملی: 0910110212_ شماره تماس: 09105472633
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

از شنبه ۳۰/‏۰۹/‏۹۹‬ اقدام به تماس گرفتن نمایید 

صادقی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
سلام و وقت بخیر تاریخ نوشته شده در کارت پایان خدمت تمام افرادی که تاریخ پایان کارشان بعد از 1 شهریور ماه باشد با قانون جدید اعمال می شود و یا به تاریخ شروع پروژه نیز بستگی دارد؟ سپاس از زحماتتان
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

بله دقیقا

محمد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
تشکر از پاسخگویی شما. امکان بررسی کلی وضعیت پرونده هم برای شما نیست که اصلا به نظام وظیفه ارسال شده است یا خیر؟ چون متاسفانه تلفنی اصلا موفق نمیشم در اون ساعت کد ملی 1250205557
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴

 خیر 

مهدی پور ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
مهدی پور هستم. بالاتر لطف کردید پاسخ من رو دادید. من یه خواهش می‌خواستم بکنم. با توجه به اینکه شما در پاسخ به پیام قبلی من فرمودید که برای دوره آموزشی دی دوباره ثبت‌نام کنم، سپاس‌گزار می‌شم با توجه به اینکه من قبلا برای دوره آذر پیش ثبت‌نام کرده بودم اما پیامکی دریافت نکردم، این مورد احیانا برای دوره دی دو مرتبه پیش نیاد. اگر که مشکلی چیزی در پرونده من وجود داشته که برای دوره آذر پیامکی دریافت نکردم به من بفرمایید که این مشکل برای دی ان‌شا‌ءالله برطرف بشود. من در ماه‌های انتهایی پروژه‌م به سر می‌برم و اگر در لیست دوره‌ی دی قرار نگیرم مراحل پایان‌کارم به مشکل بر می‌خورد. کد ملی: ۰۰۱۶۱۲۱۵۳۸ بازم ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲

منتظر پیامک باشید. 

حامد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
با سلام و احترام بنده با کد ملی 3350006371 در دوره آموزشی نخبگان دیماه سال گذشته شرکت کردم. با توجه با اینکه دانشجو بودم امکان دریافت برگه سبز را نداشتم. به تازگی فارغ التحصیل شدم و برگه سبز با تاریخ 1/10/99 در سیستم بارگذاری کردم. اما همچنان در سیستم پلیس +10 وضعیت اعزام به خدمت 1/10/99 خورده است. خواستم پیگیری کنم به چه صورتی است چون من سال گذشته آموزشی نخبگان شرکت کردم. خیلی ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ماه آینده بعد از تاریخ ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ مجدد پیگیری کنید تا اصلاح شود. 

حامد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
با تشکر از پاسخ شما در رابطه تاریخ برگه سبز که فرمودید بعد از تاریخ 1/10 پیگیری کنم. خواستم بگم من دفاع طرح جایگزین خدمت رو هم به تازگی انجام دادم و میخواهم مدارک پایان کار را به داعا ارسال کنم. آیا بایستی تا بعد از تاریخ 1/10 صبر کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

فرهاد احمدنژاد ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
با سلام و عرض ادب اینجانب با شماره پرونده 971021 و کدملی 3762241457 سه ماه قبل پایان کار رو خدمت شما ارسال کردم. تنها به ما بفرماییید آیا مدارک به نظام وظیفه ارسال شده است یا خیر ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

ناصر ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵
با سلام و خسته نباشید. برای پیگیری صدور گواهی درخواستی با شماره تماس هایی که فرمودید. از امروز میشه پیگیری کرد یا از شنبه هفته بعد تماس بگیریم و پیگیری کنیم؟ خیلی ممنونم از پاسخ گویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

بله از شنبه پیگیری نمایید 

محمدعلی امینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
با سلام بنده چند دقیقه پیش کامنت گذاشتم و لطف کردید پاسخ دادید. من دانشجوی دکترا هستم و مراحل احراز نخبگی و تشکیل پرونده در مرکز نخبگان را گذرانده ام و امکان اقدام برای سربازی عادی را ندارم. از طرفی نیاز به کارت پایان خدمت دارم. طبق توضیحاتی که در بخش پرسش های متداول داده اید، بنده شرایط جایگزینی پروژه کسری خدمت (حداقل 19 ماه و شروع قبل 1397) را دارم. راهنمایی بفرمایید برای پایان کار باید چه کاری انجام دهم. با تشکر کد ملی 0946719284 پرونده مرکز نخبگان 991024 تماس 09132529207
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

چرا امکان اقدام برای اعزام عمومی ندارید. 

سعید ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹
ممنون از پاسخگویی شما. حداقل بفرمایید گزارش سه ماهه نوبت اول اینجانب با کد ملی: 0910110212 به دست شما رسیده است یا خیر؟ ضمناً اخرین نامه ای که از وزارت نیرو در خصوص عنوان طرح تحقیقاتی اینجانب به مرکز نخبگان ارسال شده است نتیجه آن چه می باشد؟؟ لطفا اگر امکان داره تماس بگیرید تا بهتر توضیح بدم موضوع چیه.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

‌‌‌‌‌‌‌

محمدعلی امینی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام بنده چند دقیقه پیش سوال کردم و شما لطف کردید پاسخ دادید. حین تحصیل امکان اقدام برای سربازی عادی فراهم نیست. باید صبر کنم تا فارغ التحصیل شوم و دفترچه سربازی عادی ارسال کنم. ولی بنده تمامی مراحل احراز نخبگی بنیاد ملی نخبگان و تشکیل پرونده مرکز نخبگان را گذرانده ام تا حین تحصیل خدمت خودم را انجام دهم. موضوع بعد اینکه من متاهل هستم و در صورت اعزام به خدمت عادی باید سه ماه بیشتر (قانون 24ماه خدمت در منطقه بومی) به خدمت بروم که این موضوع بسیار باعث تاخیر در کارها و زندگی من میشود. راهنمایی بفرمایید که برای پایان کار چه باید بکنم. با تشکر کد ملی 0946719284 شماره پرونده مرکز نخبگان 991024 تماس 09132529207
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

1182 ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲
با سلام و احترام در تاریخ 30 مهر فرم معرفی به سازمان به کارگیرنده را از طریق سایت پر کرده و ارسال نمودم. با گذشت حدود یک ماه از زمان درخواست و پیگیری های بسیار چه از طریق «تماس با ما» که هیچ پاسخی تاکنون دریافت نکرده ام و چه از طریق تماس تلفنی مکرر با دبیرخانه مرکز در ساعات تعیین شده، هر بار می فرمایند هفته آینده نامه صادر می شود، اما با گذشت 4 هفته هنوز مرسوله ای در پرتال آنی رسان برایم ثبت نشده است. درحالی که نظرات زیر اطلاعیه ها را که مطالعه نمودم، اکثرا ظرف 2 هفته نامه معرفی به سازمان را دریافت کرده اند. با عنایت به اینکه طبق زمان بندی اعلام شده مرکز، موفق به دریافت نامه های اعلام نیاز با تلاش بسیار در کمتر از یک هفته از زمان صدور نامه احراز نخبگی شدم و همراه با مدارک تشکیل پرونده پست نمودم و اطلاع دارم شما به مدارک و نامه ها دسترسی ندارید، خواهشمند است از مقام مسئول سوال بفرمایید که بالاخره چه زمانی نامه معرفی به سازمان برایم صادر خواهد شد؟ پیشاپیش از تسریع در پاسخ شما کمال امتنان را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

قاسم ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
قاسم۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶ با سلام و احترام پیرو پیام ها و مدارک ارسال شده به داعا مبنی بر عدم توانایی شرکت در دوره آموزشی به دلیل بیماری حاد، جسارتا آیا بررسی در این مورد شده است؟ یا حق پاسخ مدیر سایت۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ مدارک پزشکی خود را ارسال کرده اید؟ بله ارسال نموده ام و در تاریخ 17 آبان به داعا رسیده است. میخواهم ببینم مورد بررسی قرارگرفته است و نتیجه آن مشخص شده است یا نه؟ شما را به خدا نگویید با فلان شماره تماس بگیرید. یک ماهه تماس میگیرم کسی پاسخ نمی دهد. 0820078816 متشکرم پاسخ مدیر سایت۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶ با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میکنم با شما تماس میگیرم. متشکرم. لطفا ترجیحا در صورت امکان نتیجه را برایم ایمیل کنید و یا اگر نشد با این شماره تماس بگیرید 09100303221. متشکرم. قبلا هم چندین بار در قسمت تماس با ما پیام داده ام** لطفا اگر این پیام را دیده اید تایید بفرمایید تا مطمئن بشوم از نتیجه مطلع خواهم شد. به شماره تماس موجود در پرونده دسترسی ندارم. متشکرم.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

باشه چشم.

حسین ظفری ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۰
سلام گفته بودید بنده در تاریخ 21/08/1399 به دانشگاه دفاع ملی معرفی شدم.با توجه به تعطیلی به خاطر کرونا و عدم مراجعه حضوری و اِشغال بودن دائمی تلفن ها که باید به عنوان رکورد گینس نوشته شود؛لطفاً راهنمایی بکنید که بنده باید چه کار بکنم؟لطفاً با بنده تماس بگیرید و حقیر را راهنمایی کنید. کدملی:4610494851.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵

با شما تماس گرفته شد. 

حسین ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲
سلام وقتتون بخیر خواهش میکنم پیشنهاد نکنید تا تماس بگیرم. چون از هفته گذشته زنگ میزنم بین ساعات 13 تا 16 اما پاسخ نمیدید. همینجوری هم 4 ماهه که مدارکام تکمیل بوده اما بعد 3 ماه بهم گفتید فقط سی دی پروژه نیست. سی دی فایل پروژه رو سه هفته گذشته تحویل سرباز مرکز دادم. فقط بهم بگید الان مداراکم تجمیع شده و صدور کارتم در جرییان می باشد؟ همه ماها میدونیم که الان به خاطر کرونا شرایط سخت شده اما خواهش می کنم به بنده اطلاع بدین. با آرزوی سلامتی و گذر از شرایط بد کرونا کد ملی 0653306539
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میکنم حتماً اطلاع میدهم. 

مصطفی گوینده ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۴
با سلام واحترام. من قبلا مدارک را بر روی سی دی به صورت حضوری تحویل دادم. الان منتظر نامه معرفی به سازمان میباشم. خواهشمند است بنده را راهنمایی کنید. در ضمن درخواست معرفی به سازمان آب و فاضلاب استان تهران را داشتم. کد ملی 1092178163 با تشکر در پناه حق
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید: 

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است.

محمود کورکی ۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۲
با عرض سلام و وقت بخیر، بنده سال گذشته احراز نخبگی شده و دوره آموزشی نخبگان را طی نموده ام اما پس از ارسال دو عدم نیاز، برای سومین بار به هیچ سازمانی معرفی نشده ام که قصد مراجعه حضوری داشتم لذا با توجه به اطلاعیه فوق، اگر امکان دارد بزرگواری فرمایید و پیام بنده را به مسئول مربوطه ارجاع دهید. (15/12471) با سپاس از زحمات و پیگیری های حضرتعالی.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چشم حتماً منتقل میکنم. 

حمید ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۲:۴۰
با سلام و احترام بمنظور شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی نیاز به گواهی منع استخدام برای آنجا را دارم. درخواست را با کد رهگیری 162188252826206 ثبت نمودم و ارسال پستی را نیز شارژ کرده ام. بدلیل ضیق وقت لطفا عنایت بفرمایید تا انتهای این هفته به اینجانب ارسال شود. کد ملی: 2994043416 با توفیق روزافزون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

ناصر ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰
با سلام و خسته نباشید. اینجانب برای فراخوان جذب هیئت علمی درخواست صدور گواهی با کد پیگیری 162146450267673 را دارم. وقت فراخوان هم خیلی محدود می باشد. ولی هنوز در پروتابل پستی من چیزی نیومده. خواستم پیگیری کنم. شماره تماس های گفته شده، جواب نمیدن اصلا. ممنونم از پاسخ گویی شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶
با عرض سلام و احترام با تشکر بابت پاسخ گویی شما برای پیگیری ارسال پستی نامه ی معرفی به سازمان، فرموده بودین که با مرکز در تماس باشم، من تمام شمار های مرکز که در اطلاعیه جدید ذکر کرده بودین رو چندین بار گرفتم، اما یا مشغول بود یا کسی بر نمیداشت. می خواستم خواهش کنم جهت تعیین وضعیت نامه، لطفا پیگیری کنین. با توجه به شرایط جدید حاکم بر کشور ناشی از ویروس کرونا، امکان مراجعه حضوری به مرکز نیست، و الا من به صورت حضوری برای نامه میومدم بی زحمت این مورد رو بررسی و پیگیری کنین خداوند پشت و پناهتان باشد. با احترام سید جواد وزیری کنگ علیائی 0922672581
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله چشم پیگیری میکنم.

رضا ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶
با سلام عذر میخوام سه تا سوال داشتم از خدمتتون، در این ایام، نامه انصراف از ادامه طرح را میتوان حضوری تحویل دژبانی داد؟ چه مدت بعد از تحویل نامه ی انصراف از سازمان، نامه ی خطاب به نظام وظیفه را میشود از داعا دریافت کرد؟ و سوال آخر اینکه پس از اینکه نامه را از داعا گرفتیم چه مدت فرصت داریم خود را به نظام وظیفه معرفی کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله امکانش هست، داخل نامه نوشته.

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

ارادتمندم.

محمدعلی طوسی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
با سلام و احترام ضمن تشکر از پاسخگویی شما. بنده درخواست معرفی به سازمان خود را در تاریخ 25 مهر 99 با شماره پیگیری 2614753155541522 ثبت کردم. با توجه به رشته تحصیلی خود در مقطع ارشد ( مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک) با مرکز توسعه تجارت الکترونیک مذاکرات شفاهی داشتم و به توافق برای انجام پروژه رسیدیم. اما سازمان مربوطه امکان ارسال نامه اعلام نیاز را نداشته و به همین سبب بنده از شما خواهشمندم لطفا نامه معرفی به سازمان بنده را خطاب به آقای زرندی با سمت سرپرست معاونت مدیریت و منبع وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم فرمایید و در نامه لطفا قید بفرمایید که بنده برای انجام پروژه در مرکز توسعه تجارت الکترونیک معرفی شده ام. هرگونه سوال و ابهامی بود بنده در خدمت شما هستم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمد میرعبدلی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
با سلام اینجانب محمد میرعبدلی به شماره پرونده981763 درخواست توجیه غیبت داده بودم و نامه مذکور را به نظام وظیفه ابلاغ کردم. امروز و پس از سپری شدن یک هفته از درخواست بنده، سازمان نظام وظیفه عمومی به بنده پیامک داده است که با درخواست توجیه غیبت شما موافقت نگردید. بنده به تازگی در دوره دکتری پذیرش شده ام لطفا راهنمایی بفرمایید که بنده چه اقدامی انجام دهم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله را پیگیری میکنم، انتهای هفته مجدد پیگیری نمایید.

مجید حاجی پور ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
با سلام و تقدیم احترام خدمت شما کارشناس گرامی، بنده تا کنون سه مرتبه درخواست معرفی به سازمان داده ام اما هیچ نامه ای برای من ارسال نشده است. یک مرتبه 24 شهریور امسال (با کد پیگیری 261199473029680) و یک مرتبه 20 مهر (با کد پیگیری 2614211664598696) درخواست معرفی ارسال نمودم که در هر دو مورد از بنده خواسته شد تا درخواست خود را مجدد ثبت کنم. آخرین بار در تاریخ 15 آبان 99 درخواست معرفی به سازمان به‌کارگیرنده را ارسال و کد پیگیری 2616311763048437 را دریافت کردم. با این حال پس از گذشت دو هفته هنوز هیچ پاسخی به درخواست بنده داده نشده است. اکثر دوستان پس از دو هفته نامه معرفی را دریافت کرده اند، اما اینجانب از شهریور تا کنون موفق به دریافت آن نشده ام. از جنابعالی تقاضا دارم بنده را در این خصوص راهنمایی فرمائید. با تشکر کد ملی 1740720970
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

احمدی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
سلام. صبحتون بخیر. بنده دیروز توسط بنیاد نخبگان (سامانه سینا) شماره نامه خود را دریافت کردم. در قسمت تشکیل پرونده عنوان شده است که مدارک حداکثر 1 هفته بعد از تاریخ نامه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح پست شود. در صورتی که در سامانه سینا این زمان را حداکثر دو ماه اعلام کرده است. مشکل بنده این است که به دلیل ثبت در خواست معافیت پزشکی امکان ارائه برگه اعزام به خدمت را تا بعد از تعیین تکلیف درخواست معافیت ندارم. با توجه به زمان شورای پزشکی، وضعیت بنده تا 20 روز آینده مشخص خواهد شد و بعد از آن می توانم برگه اعزام را بگیرم. می خواستم بدانم آیا می توانم مدارک را فعلا بدون برگه اعزام ارسال کنم و یا صبر کنم و بعد از گرفتن برگه اعزام مدارک را ارسال کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مدارک را بدون برگ سبز ارسال و فرم درخواست معرفی به سازمان را تکمیل نمایید.

روزبه ترابیان ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
سلام و وقت بخیر من مدارک پایان کارم را اول آبان تحویل دادم، آیا تخمینی دارید که چه زمانی برای صدور کارت ارسال میشود؟ ممنونم از وقتتان، تماس تلفنی عملا امکان پذیر نبود. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تقریباً ۴۰ تا ۶۰ روز. 

احمدی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
سلام. صبحتون بخیر. بنده دیروز توسط بنیاد نخبگان (سامانه سینا) شماره نامه خود را دریافت کردم. در قسمت تشکیل پرونده عنوان شده است که مدارک حداکثر 1 هفته بعد از تاریخ نامه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح پست شود. در صورتی که در سامانه سینا این زمان را حداکثر دو ماه اعلام کرده است. مشکل بنده این است که به دلیل ثبت در خواست معافیت پزشکی امکان ارائه برگه اعزام به خدمت را تا بعد از تعیین تکلیف درخواست معافیت ندارم. با توجه به زمان شورای پزشکی، وضعیت بنده تا 20 روز آینده مشخص خواهد شد و بعد از آن می توانم برگه اعزام را بگیرم. می خواستم بدانم آیا می توانم مدارک را فعلا بدون برگه اعزام ارسال کنم و یا صبر کنم و بعد از گرفتن برگه اعزام مدارک را ارسال کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مدارک را ارسال نمایید. 

ابوالفضل گل محمدیان طهرانی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲
با سلام بنده پس از گذشت 2 هفته از احراز نخبگی در سایت درخواست معرفی به سازمان دادم و کد رهگیری دریافت کردم. همچنین سی دی مدارک را نیز قبلا ارسال کرده ام. ممنون میشم چک بفرمایید که آیا مدارک و درخواست من ثبت شده است یا خیر ؟ با تشکر کد ملی 0018502733
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و ، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مرتضی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
با سلام و عرض ادب من چندباری هم توی نظرات مزاحم شدم و میدونم که واقعا هم شما دسترسی ندارین ولی بیش از ده هزار بار توی این هفته تماس گرفتم و هیچ توفیقی حاصل نشده. متاسفانه بنده شدیدا به کارت پایان خدمت نیاز دارم و آخرین بار حدود 1 ماه پیش به من گفتین که تا 10 روز آینده ارسال میشه ولی از اون موقع چیزی به دست نظام وظیفه نرسیده. میدونم که در شرایط کرونا و بار زیاد پرونده ها امکان رسیدگی به همه به صورت مورد به مورد شاید نباشه ولی عاجزانه خواهش میکنم اگه ممکنه راهنمایی کنین تا به یه صورتی بتونم پیگیری کنم که آیا مدارکم ارسال شده یا اصن نقصی چیزی داشته من خیلی خیلی نیاز دارم به کارت پایان خدمت با تشکر کد ملی: 4270728469
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

چشم بنده مجدد پیگیری میکنم. 

علی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام و احترام. اینجانب به منظور شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی نیاز به گواهی منع استخدام دارم. درخواست را با کد رهگیری 1621452234823395 ثبت کردم. بدلیل ضیق وقت لطفا عنایت بفرمایید تا انتهای این هفته به اینجانب ارسال شود. با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مرتضی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
با عرض سلام، ادب و خسته نباشید غرض از مزاحمت، من یکبار از طریق “تماس با ما” خدمتتان پیام دادم اما با توجه به اینکه پاسخی دریافت نکردم فکر می کنم پیام ارسال نشده است. شماره پرونده ۹۹۱۱۹۱ اینجانب نوزدهم آبان ماه پروپوزال مصوبه سازمان را تحویل مرکز دادم و ضمیمه پرونده گردید، مقام محترم مسئول فرمودند طی یک هفته آتی در رابطه با “نامه معرفی” با بنده تماس گرفته خواهد شد. یک بار نیز حضورا مراجعه نمودم و گفته شد موضوع در دست اقدام می باشد.به همین واسطه، با توجه به محدودیت های فعلی کرونا و گذشت قریب به دو هفته از این موضوع، می خواستم نتیجه را از خدمتتان جویا شوم. پ.ن پس از تلاش های بسیار زیاد، شماره دبیر خانه اشغال می باشد و نتوانستم از طریق تلفنی ارتباط برقرار نمایم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

غلامرضا محمدی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
من مدارک را جهت تشکیل پرونده از طریق پست فرستادم و در تاریخ 1399/08/14 تحویل مرکز نخبگان قرار گرفت(از طریق پست). و در تاریخ 1399/08/26 فرم معرفی به سازمان به کار گیرنده را زدم. خواستم ببینم ثبت نام من انجام شده است؟ و کی با من تماس میگیرند. 09138279203 هر چی تماس میگیرم جواب نمی دهند. خدا خیرت بده کمکم کن
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک، پرونده ها و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمود کریمی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴
با سلام عرض خسته نباشید. من یک هفته هست که تماس میگیرم تلفن اشغال. نامه معرفی به سازمان من قرار بود پست بشه اما نشده هنوز. از شارژ حساب هم چیزی کم نشده. هیچ راهی نیست من حضوری خودم بیام بگیرم؟ خواهشا پیگیری کنید. کد ملی: 1293061621
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر متاسفانه امکانش نیست.

محمود کریمی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
پس من برای پیگیری نامه معرفی به سازمان باید چیکار کنم؟ چرا پست نمیشه؟ تلفن به خدا هیچکس جواب نمیده.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

بنده برایتان پیگیری میکنم.

محمد توحیدی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴
با عرض سلام و احترام؛ بنده محمد توحیدی مقدم با کد ملی: 0820271306 در تاریخ 1399/8/21 تمامی مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده را پست کردم. در تاریخ 1399/8/22 مدارک بنده تحویل مرکز نخبگان شده ( طبق اعلام شرکت پست). برگ سبز رو هم در سایت بارگذاری کردم. می خواستم بدونم مدارک بنده تحویل مرکز نخبگان شده و در صورت تشکیل پرونده، شماره پرونده رو نیاز دارم. با تشکر فراوان از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه بنده دسترسی به پرونده ها ندارم. 

پژمان رضوانی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰
با سلام و احترام. بنده چند ماه هستش برای بیمه (صدور دفترچه درمانی) اقدام کردم. دو بار از طریق سایت درخواست دادم. بار اول از داعا تماس گرفتن که فیش حقوقیتون رو بیارید و من علاوه بر مدارکی که سازمان بکارگیرنده فرستاده، حضورا هم تحویل دادم. اون روزی که تحویل دادم دوباره گفتن توی سایت درخواست بده و الان بعد از گذشت چند هفته هنوز خبری نشده. تماس هم که اصلا پاسخگو نیستن. حالا باید چکار کنم بنده؟ توی این شرایط بیماری کرونا انتظار میرفت برای بحث های بیمه مساعدت بیشتری بشه. ممنون. کد ملی 4310574734
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

ناصر ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
با سلام مجدد و خسته نباشید. اینجانب ناصر علی زاده با کد ملی 2790131643 برای فراخوان جذب هیئت علمی درخواست صدور گواهی با کد پیگیری 162146450267673 را دارم. وقت فراخوان هم خیلی محدود می باشد. می‌دونم سر شما هم خیلی شلوغ هستش ولی هنوز در پروتابل پستی من چیزی نیومده. شما بگید تواین شرایط ما چیکار کنیم؟ پیگیری حضوری نمیشه. تلفن هم مشغول هستش. ممنونم از پاسخ گویی شما
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، من برایتان پیگیری میکنم.