اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۳۲ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۹۳۵ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۴۷۲۰
اطلاعیه مهم شماره ۳۲ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اطلاعیه شماره ۳۲

ویژه دوره آموزشی

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند؛ نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه‌ای که در سایت مرکز نخبگان نیروهای مسلّح برای شرکت در دوره آذر ماه ۹۹ ثبت نام نموده و پیامک تاییدیه ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی که در مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه برگزار میشود را دریافت نموده‌اند، می‌بایست با توجه به شرایط زیر در تاریخ فوق در محلّ مرکز آموزش حضور یابند.

  1. دوره آموزشی آذر ماه ۱۳۹۹ از تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ و به صورت یکماهه برگزار میشود.
  2. کلیه افرادی که برای دوره آموزشی تاییدیه ثبت نام دریافت کرده اند (اعم از دانشجو، دانش آموخته و دارندگان گواهی تکمیلی بسیج)، باید دارای برگ اعزام ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬  باشند. چنانچه هر کدام از عزیزان تاکنون نسبت به دریافت برگ اعزام به هر دلیلی اقدام نکرده اند، در فرصت باقی مانده و حداکثر ۵ روز آینده نسبت به دریافت برگ اقدام نمایند. پذیرش در مرکز آموزش، منوط به داشتن برگ سبز اعزام و برگ سفید میباشد.

تبصره: دانشجویانی که فاقد برگ اعزام هستند، باید ابتدا با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ فرایند معاینه پزشکی و واکسیناسیون را طی نموده و سپس برگ اعزام دریافت نمایند. چنانچه برای این عزیزان برگ اعزام به تاریخ دیماه و یا ماه های بعدی صادر گردید، باید بلافاصله برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نموده تا نسبت به اصلاح تاریخ اعزام آنان به تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اقدام شود.

افرادی که دارای برگ اعزام قبلی بوده و بدلیل ورود به غیبت، برگ اعزام مجدد دریافت مینمایند نیازی به طی فرایند معاینه پزشکی و واکسیناسیون نداشته، لیکن در صورت دریافت برگ اعزام به تاریخ دیماه و یا ماه های بعدی، باید بلافاصله برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نموده تا نسبت به اصلاح تاریخ اعزام آنان به تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اقدام شود.

  1. افراد تایید شده برای شرکت در دوره آموزش، در روزهای قبل از شروع دوره، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدور برگ سفید دریافت خواهند کرد که این عزیزان بایستی برای دریافت برگ سفید (برگ مراجعه به مرکز آموزش) به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و برگه مذکور را دریافت و در روز مراجعه به مرکز آموزش همراه خود داشته باشند.

تبصره: چنانچه افراد به هر دلیلی پیامک مربوط به برگ سفید را دریافت ننمایند، میتوانند ۲۴ ساعت قبل از اعزام، به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و برگ سفید را دریافت نمایند.

  1. افرادی که دارای گواهی دوره آموزش تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند و اصل آنرا ارسال نموده و پیامک تایید گواهی تکمیلی برایشان ارسال شده است، از گذراندن این دوره معاف میباشند و نیاز به حضور درمرکز آموزش ندارند.
  2. بدلیل شیوع ویروس وبیماری کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شما عزیزان، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده و اعطای مرخصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری با صلاحدید فرمانده مرکز آموزش امکان پذیر میباشد.
  3. افراد شرکت کننده در دوره لازم است جهت رعایت اصول بهداشتی، لوازم شخصی (وسایل استحمام، مسواک، ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و) مورد نیاز خود را برای طول دوره آموزشی به همراه داشته باشند.
  4. افرادی که دارای دفترچه بیمه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح یا سایر بیمه ها هستند، دفترچه مذکور را در طول دوره همراه داشته باشند.
  5. پیامک تاییدیه ثبت نام برای تمام افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی آذر ماه ۹۹ می باشند، توسط مرکز نخبگان ارسال شده است.
  6. آدرس و زمان مراجعه به مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه واقع در کرج

آدرس:

کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء (ص)

زمان مراجعه:

پذیرش فراگیران از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ صورت می‌پذیرد.

توجه: خواهشمند است پیامهای غیر مرتبط با اطلاعیه و نیز سئولات مربوط به پرونده خود را که شامل حال دیگران نمیشود، فقط در قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) مطرح نمایید. ضمناً پاسخگوئی به سئوالات در سایت فقط در ساعات اداری انجام میگیرد.

با توجّه به تراکم بسیار بالای امور اداری و مراجعات حضوری مرکز نخبگان، پاسخ‌گویی تلفنی از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) انجام می‌گیرد.

۲۷۳۵۳۳۸۰

۲۷۳۵۳۳۸۱

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ‌‌‌‌‌‌


( ۵۵ )

نظر شما :

محمدعلی عامری ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷
با سلام و احترام دوره بعدی چه زمانی برگزار میشه ؟؟ مکانش مشخص هست ؟؟ و اینکه برگه تکمیلی 45 روزه بسیج از کجا باید اقدام کرد برای گرفتنش ؟؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، دی ماه، مدرس کرج، پایگاه بسیج.

سید سجاد ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۲
سلام و خدا قوت بنده اس ام اس را دریافت کرده ام، اما یک سوال مهم دارم. ظاهرا شرکت کننده ها در دوره باید قبل از اعزام تست کرونا بدهند. این صحت دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فعلاً از تست کرونا اطلاعی ندارم اما حتماً غربالگری خواهید شد. 

مجتبی رسولی ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۶
با سلام بنده با توجه به اینکه غیبت برایم لحاظ شده بود برای گرفتن برگ اعزام جدید به پلیس +۱۰ مراجعه کردم اما برگ معاینه پزشکی به بنده داده شد هر چند یکسال پیش معاینه انجام داده ام. خواستم بپرسم باید برای معاینه مراجعه کنم یا راه دیگری دارد. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

بله بایتی مجدد اقدام نمایید. 

یعقوب مدملی ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
باسلام و عرض ادب وقت بخیر ایا پیامک تاییدیه گواهی تکمیلی ارسال شده است؟ چون به دست بنده نرسیده هنوز
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر به کسانی کهگواهی تکمیلی آنها مشکل داشته است در حال تماس هستیم. 

محمد مهرداد ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه می خواهم برای آخر هفته بلیط تهیه کنم یک سوال داشتم. با توجه به اینکه طرح تعطیلی کلی تهران به احتما زیاد تصویب می شود، وضعیت برگزاری دوره آموزشی آذر ماه به چه صورت است؟ آیا تحت هر شرایطی برگزار می شود؟ گفته اند از کلیه ورود و خروج ها به تهران می خواند جلوگیری کنند. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به محض ایجاد هرگونه تغییر اطلاع رسانی میشود.

علی سبحانی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷
باسلام و خسته نباشید پیامک برای شرکت در دوره آموزشی آذرماه برای من ارسال شده برگ سبز اعزام را که از پلیس به اضافه 10 گرفتم، اعزام برای دی ماه خورده است. همانطور که در اطلاعیه آمده برای هماهنگی با نظام وظیفه باید آن را در سایت بارگذاری کنم تا شما آن را انجام دهید. اما امکان بارگذاری در سایت نیست. نوشته شما قبلا فرم را پر کرده اید. الان باید چه کنم؟ کدملی: 3860675613 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

پوریا محمودی اصل همدانی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام و خسته نباشید ببخشید، من برای دوره‌ی دی ثبت‌نام کرده‌ام. منتها قبلاً خودِ داعا اعزامم رو تمدید کرده بود و اول آذر اعزام داشتم. چند روز پیش رفتم برگه‌سبزم رو گرفتم. ولی باتوجه‌به اینکه دِی ثبت‌نام کرده‌ام، یک ماه غیبت می‌خورم. پیگیری ‌کردم دوستان گفتن باید به داعا بگم تا اعزامم رو به دِی تمدید کنن و بازهم برم برگه‌سبز برای دی بگیرم. شما چه دستوری می‌فرمایین؟ این‌که الان اینجا اطلاع دادم کافیه؟ شماره‌ی ملی: ۲۲۱۰۱۹۶۲۴۸ تشکر از زحمات شما.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، صبر کنید اقدامات برای دوره دی ماه طبق زمانبندی نجام میگیرد.  ‌‌‌‌

4060556475 ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹
با سلام و عرض ادب، بنده توی اطلاعیه قبلی هم عرض کردم که هرچی تلاش میکنم برای بارگزاری برگه سبز جدید سیستم خطا میده که قبلا بارگزاری کرده اید. شما هم چند بار زحمت کشیدید برای حل ولی مشکل پابرجا بود که در نهایت فرمودید اونهایی که آذر هستند نیاز به بارگزاری نیست. اما الان که توی سیستم نظام وظیفه چک کردم هنوز تاریخ اعزامم به 01/09 تغییر نکرده و در نتیجه برگه سفیدی هم برام صادر نمیشه. لطفا راهنمایی بفرمایید که چاره چیه. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

برگ سبز جدیدتان به چه تاریخی صادر شده؟

مهدی خدمتلو ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
سلام.من میخوام برک سبز جدید آپلود کم میکه که قبلا فرم رو پر کردید و نمیکذاره.اعزامم آذر و روی برک سبز خورده دی. طبق اس ام اسی که دادید میخوام آپلود کنم. بیزحمت راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

احسان سیاح ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
با عرض سلام و احترام لطفا مرا راهنمایی کنید. برگ سبز بنده به تاریخ 1 آبان 99 صادر شده بود که آن را در سایت آپلود کردم. همچنین مدارک تشکیل پرونده را خدمت شما ارسال کردم. با توجه به اینکه بنیاد ملی نخبگان بنا به گفنه خودشان در اثر مشکل سامانه دیرتر تاریخ و شماره نامه من را ارسال کرده است، خواهشمندم که در ادامه فرآیند مرا راهنمایی کنید که متضرر نشوم. کد ملی : 1810272629 تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

محمدرضا مستشاری ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
سلام و وقت بخیر. من برای دوره آذر ثبت نام کرده بودم ولی نامه شروع به کارم نخورده. برای دوره دی ماه دوباره باید ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر شروع بکارتان ثبت شده، بله.

مهدی خدمتلو ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
سلام مجدد امکانش هست فرم کواهی هارو هم برام باز کنید؟غیبت خوردم میخوام نامه رفع غیبت بگیرم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

محمد مرشدی توفیق ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
سلام وقتتون بخیر. این چندمین بارهست که پیام میزارم و جواب پیامم داده نمیشه. بنده درخواست در خصوص شرکت در آموزش دی ماه داده بودم و گواهی تکمیلی بسیج هم دارم که در ثبت نام لحاظ کرده بودم. طی آخرین تماسی که با مرکز داشتم قرار بود تا شنبه ی گذشته پیامک تایید ارسال بشه که هنوز پیامکی به دست بنده نرسیده. میخواستم بدونم چطور میتونم خبردار بشم از اینکه درخواست بنده موافقت شده و در لیست اعزام 10/1 هستم یا خیر. با سپاس. محمد مرشدی توفیق، کدملی: 0015590666
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عزیز هنوز لیست برج ۱۰ بسته نشده، پیامکهای اعزام برج ۹ ارسال شده. 

حمیدرضا سعادتی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
سلام . من برگه سبزم را سال 96 پیش تحویل داعا دادم . باید برم برگه سبز بگیرم ؟ یا مستقیم برم برگه سفید بگیرم . برگه تاییدیه پزشکی و واکسیناسیون رو دارم الان. و سوال دیگه اینکه اگر تعطیلی دو هفته ای اتفاق بیفته خدایی نکرده این دوره کنسل نمیشه که ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، همانطور که داخل پیام برایتان توضیح داده اقدام کنید. 

جواهری ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
با سلام. من پیامک اعزام اذرماه برایم ارسال شده ولی پیامک تایید گواهی تکمیلی نیامده است. در حالی که در اطلاعیه بر این موضوع تاکید شده است که معافیت از دوره ، منوط به دریافت پیاک تایید گواهی تکمیلی است.ممنونم میشم راهنمایی بفرمایین. کد ملی 0082401373
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر به کسانی که گواهی تکمیلی آنها مشکل داشته است در حال تماس هستیم.

امیرحسین ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴
با سلام بسیار ممنون میشم لطف بفرمایید خواهشا خواهشا پاسخ بنده رو بدید از این بلاتکلیفی من رو نجات بدید. با شماره تماس داعا هم تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست. در لیست اعزام آذر ماه هستم؟ برام پیامکی نیومده قرار بود در لیست قرار داشته باشم. در تماس با ما هم سوالم رو پرسیدم پاسخی دریافت نکردم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

شما برای دی ماه ثبت نام کرده اید، در صورت تایید هم برای دی ماه اعزام خواهید شد، برای اعزام

آذر ماه بلاتکلیفید؟

فرید ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴
سلام خواهشا پاسخ دهید تمامی برنامه های به هم خورده میشن با این جور بلاتکلیفی ها. هفته پیش شما زیر اطلاعیه 31 به من گفتید که اعزامم اول آذرماه. منم با همه هماهنگ کردم و رفتم برگ سبز اعزام گرفتم برای 99/9/1 که اعزام بشم. الان طبق این اطلاعیه به من پیامک نیومده. لطف کنید به من بگید فقط که آیا اعزام من قطعی است ؟؟ (ملی: 1361699485)
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶

دیروز با شما تلفنی صحبت شد.

محمد حسین سلیمانی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۴
همانطور که در اطلاعیه آمده برای هماهنگی با نظام وظیفه باید برگ سبز را در سایت بارگذاری کنم تا شما آن را انجام دهید. اما امکان بارگذاری در سایت نیست. نوشته شما قبلا فرم را پر کرده اید. الان باید چه کنم؟ کدملی: 2301361802باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶

نیازی به بارگذاری نیست. 

مهرداد حلاجی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
با سلام. من اخیرا برای دوره دی ماه ثبت نام کرده ام و فارغ التحصیل هم شده ام. آیا امکان شرکت در دوره دی ماه هنوز وجود دارد؟ و آیا نیاز هست در حال حاضر که مشخص نیست در دوره دی ماه هستم یا نه، برگه سبز دریافت کنم؟ شماره ملی 1270619640
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸

هنوز فرم ثبت نام برای دی ماه بسته نشده، منتظر باشید تا اطلاع دهیم. 

مصطفی جان‌نثاری ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۱
سلام من مدارک پایان‌کارم را ۱۸ شهریور تحویل دادم ولی هنوز کارت پایان‌خدمت به دستم نرسیده. سه هفته پیش تماس گرفتم و گفتن که هنوز تأیید نشده. می‌خواستم بدونم الان پرونده‌ی من تأیید شده یا نه. کد ملی: 1271485117
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

فرید ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵
عرض سلام و ادب و احترام و خدا قوت و آرزوی توفیق و سلامت بنده برای دورۀ دی‌ماه ثبت نام کرده‌ام ولی با توجه به شیوع کرونا قصد انصراف از این دوره را دارم، آیا امکان انصراف وجود دارد و از چه طریقی؟ متشکرم در پناه حق
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۹

خیر امکان انصراف نیست.

حیدری ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲
با سلام و عرض ادب. وقت بخیر. من تقریبا یک عفته پیش مدارکم را ارسال کردم از طریق پست. آیا راهی هست که بتونم مطمئن بشوم که مدارک وصول شده و مشکلی در روند بررسی وجود نداره ؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

نیما ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰
با سلام و عرض خسته نباشید بنده نیما رحیمی به شماره ملی ۱۲۰۰۰۹۳۳۱۳ و شماره پرونده ۹۷۱۱۱۳ در تاریخ ۱۶ شهریور مدارک پایان کار را به داعا پست کردم و سازمان به کار گیرنده هم نامه پایان کار را به همراه گزارش نهایی طی نامه شماره ۶۰/۱۳۶۳۰۵ مورخ ۹۹/۶/۲ به داعا پست کردند اما بعد از گذشت ۲ ماه اقای وصفی با بنده تماس گرفتند و فرمودند که نامه پایان کار سازمان به کار گیرنده را دریافت نکردن و تنها مدارک ارسالی بنده رو دریافت کردند و فرمودند شماره نامه و تاریخ را بعدا تماس بگیر و به بنده بده تا پیگیری کنم این مساله را اما متاسفانه هیچ گونه راه ارتباطی با ایشان وجود ندارد. ممنون میشوم اگر مشکل بنده را به ایشان یاداوری کنید تا مشکل بنده را حل کنند. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

مصطفی بازیار ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
سلام وقتتون بخیر بخش تماس با ما سایت درست شده است؟ بنده سوال پرسیدم ولی نمیدونم به دستتون رسیده یا خیر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶

خیر همچنان مشکل دار است. 

4240097371 ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰
با سلام اینجانب با کد ملی 4240097371 مدارک لازم جهت صدور کارت پایان خدمت را برای داعا ارسال کردم و هنوز که هنوزه نتوانستم تاییدیه ای که از طریقه تماس تلفنی (هرکاری کردم موفق نشدم حتی ی بار ارتباط برقرار کنم) یا از طریق سازمان مربوطه ام برای مدارکم بگیرم، هیچ کسی پاسخو نبوده... لطفا خواهشا تمنا میکنم نتیجه پیگیری های بنده را بدهید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محراب اسمعیلی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
با سلام و عرض ادب پوزش بابت پیام غیر مرتبط با این اطلاعیه مدت زیادی هست مدارک صدور کارت ارسال شده و برای پیگیری وضعیت کارت یکسره تماس میگیرم و پیام میگذارم اما پاسخی داده نمی شود. بسیار ممنونم چنانچه بررسی و پاسخ دهید کد ملی 3320010689 محراب اسمعیلی با تشکر از زحمات شما و احترام
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

4060556475 ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
مدیر سایت: برگ سبز جدیدتان به چه تاریخی صادر شده؟ پاسخ: به تاریخ 10/1 صادر شده ولی من اعزام آذر هستم. سیستم هم که همچنان خطا میده شما قبلا فرم را پر کرده اید. خواهشمندم یه جوری این فرم ثبت برگه سبز اعزام رو برای منم باز کنید تا برگه سبز جدید رو بتونم بارگزاری کنم و شما بتونید تاریخ اعزام رو تصحیح بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸

نیازی به بارگذاری نیست. 

اسماعیل سهولی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶
سلام من در لیست رزرو قرار داشتم برای آذرماه، می خواستم بدونم الان تایید شدم برای حضور در دوره آموزشی یا ک در دی ماه باید شرکت کنم. ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

برای دی ماه اقدام کنید در سایت. 

حمیدرضا کشاورز ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶
سلام بزرگوار وقت شما بخیر و خداقوت. ممنونم که انقدر با حوصله و سریع به سوالات دوستان جواب میدین. میخواستم بپرسم الان پرونده بنده در چه وضعیتی هست؟ ش ملی 2440016594 و شماره پرونده نخبگی 9188 مدارک پایان کار رو خدمتتون ارسال کردم. خداخیرتون بده انشالله.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

با تشکیل پرونده مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمود ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱
با سلام و خداقوت خدمت شما برادر گرامی بنده بارها تماس گرفتم و پیام گذاشتم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم مجبور شدم اینجاهم پیام بذارم. بنده گواهی 45 روزه بسیج رو تیرماه ارسال کردم برای مرکز ازون موقع تا الان هرچی پیگیری میکنم نمیتونم ارتباط برقرار کنم که گواهی رفته روی پرونده ام یا نه؟ لطفا پیگیری کنید بهم اطلاع بدین از دلشوره بیرون بیام. یه خواهش دیگه هم داشتم تقریبا یک ماهی میشه درخواست صدور گواهی بلامانع بودن استخدام رو دادم ولی با توجه اینکه خیلی هم پیگیری کردم وچندین بار هم بهتون پیام دادم ولی گواهی صادر نشده و من فرصت استخدامم رو با توجه به متاهل بودنم دارم از دست میدم. خواهش میکنم پیگیری کنید تا این گواهی برای من ارسال بشه. خدا خیرتون بده بخدا تنها روزنه امید ما توی این شرایط هستین . ممنون کدملی:2420429710
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

0014038382 ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۳
سلام من 10 امین بار هست پیام می دهم لطفا پاسخ دهید در تماس با ما پاسخ ندادید مجورم اینجا سوال کنم من تاریخ اعزام برگه ی سبزم 1 آذر 99 می باشد و کد ملی 0014038382 می خواستم بدونم به نظام وظیفه ابلاغ کردید که غیبت نخورم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

هنوز قسمت تماس با ما مشکل دارد، انتهای ماه ارسال میشود.

جوان ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۳
با سلام و احترام بنده با شماره ملی ۰۰۷۴۶۴۱۵۷۳ در شرف اتمام و اخذ پایان پروژه جایگزین خدمت هستم ولی متاسفانه از ثبتنام دوره آموزشی دیماه جا مانده و دیر متوجه شدم اگر امکان داشته باشه در صورت عدم شرکت برخی بنده رو جایگزین بفرمایید خیلی ممنون میشم مطلب دوم این که حضوری که مراجعه کرده بودم یکی از مسوولان فرمودند چون شما طلبه و مشغول به تحصیل در حوزه قم هستید می توانید در دوره آموزشی طلاب سرباز که تیپ امام صادق در قم برگزار می کنه هم شرکت کنید که برای بنده که ساکن قم هستم بهتر هست می خواستم بفرمایید این امکان هست و چطور باید اقدام کنم؟ با تشکر ممنون میشم پاسخ بدید که تکلیف من روشن بشه چون تلفنی نتونستم پاسخ بگیرم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

هنوز فرم ثبت نام دی ماه بسته نشده، میتوانید اقدام کنید.

حسین ظفری ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵
با عرض سلام و خسته نباشید،احتراماً اینجانب حسین ظفری دوازده امامی با کد ملی 4610494851 ساکن استان چهارمحال و بختیاری، ،در تاریخ 20/11/1398 نامه احراز نخبگی از طرف بنیاد نخبگان نیروهای مسلح برایم آمد.بلافاصله با آمدن نامه با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح تماس گرفتم.شخصی گوشی را برداشت و گفت:که بعد از عید بیا، می خواهیم به تعطیلات برویم.بعد از عید نیز که کرونا آمد ،غیر حضوری در اردیبهشت پرونده بنده را بر روی معاونت نیروی انسانی سپاه تهران فرستادند.بنده نیز آنجا رفتم و آنها نیز به دانشگاه امام حسین ارجاع دادند.به آن جا رفتم و مدارکم را تحویل دادم،گفتند زنگ میزنیم.یک ماه بعد از طرف دانشکده پیامبر اعظم شخصی به نام رسول زارع زاده زنگ شد و بنده هم رزومه خودم رو برای ایشان فرستادم.وی بعد از دو ماه معطلی و عدم جواب دادن به پیامک ها و تماس های بنده زنگ زد و گفت ما دانشجوی دکتری می خواهیم.آخه یکی نیست به این شخص که مثلاً استاد است بگوید که همان موقع این حرف را بگو و یکی نیست پیگیری کند آقای رمضانی که نماینده رابط بین دانشگاه حسین امام و بنیاد ن.ن.م هستید چرا بر روی این دانشکده فرستادید در حالی که میدونستید بنده کارشناسی ارشد داشتم.خلاصه بعدن، فرستادن روی دانشکده علوم اجتماعی.آن ها نیز مثل توپ فوتبال به همدیگر پاس می دادند.آقای ظفری به آفای صدری و صدری هم به موسوی نیا.آقای موسوی نیا دانشکده انقلاب بعد چند هفته معطل کردن فرستاد روی دکتر چیت فروش و ایشان هم میگویند درباره دولت ملت سازی یه موضوع و تحقیق بفرست،در حالی که حیطه کاری بنده جنگ نرم و فضای سایبری است و این دوموضوع یعنی دولت ملت سازی با جنگ نرم هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند.آیا میشود مهندس عمران عمل قلب باز انجام دهد؟ هرروز یک بهانه میارن.آدم رو از همه چیز با این کم کاری ها زده کردن. اولا بنده در یک خانواده فقیر به دنیا آمده ام و با افتخار میگویم:بنده زاده هستم نه آقازاده. و با تمام سختی ها و مشکلات کارگری کرده ام وهمزمان نیز درس خوانده ام.دوما پارتی ندارم جز خدا.آیا باید حتما فامیل نزدیک و درجه یک شما و یک آقازاده باشم تا مشکلاتم حل شود..سوماً جواب این نه ماه بلاتکلیفی بنده را چه کسی می دهد. همین کم کاری ها را انجام میدهند که کشور پیشرفت کندی دارد،همیشه دم از کم کاری مسئولین دولتی می زنید در حالی که خودشان مسئول هستید. در سایه نشسته اید حقوق بالا میگیرید،کارتان را به نحو احسن انجام دهید،آیا این خواسته زیادی است؟ اگر زیر لفظی نمی خواین جواب بدین.. لطفاًبه این موضوع رسیدگی بفرمایید و حق را به حق دار برسانید.با تشکر و سپاس فراوان.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

شما در تاریخ ۲۱/‏۰۸/‏۹۹‬ به دانشگاه دفاع ملی معرفی شدید. 

فرید ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
با سلام لطفا، خواهشا جواب بدید این طور بلاتکلیف موندن واقعا آزاردهنده هست و نجاتمون بدین با یه پاسخ ساده. من تو اطلاعیه 31 پرسیدم گفتید که اول آذر اعزامم و من برگ سبز هم گرفتم و برنامه ریزی کردم برای اعزام اول آذر. الان طبق این اطلاعیه پیامک نیومده. آیا اعزام من قطعی است ؟؟؟ خواهشا جواب بدین من جواب قطعی بدم به سازمانم و افراد دیگر.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

من دیروز با شما تلفنی صحبت کردم، چه بلاتکلیفی؟ 

حسن ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
با سلام و احترام بنده با کد پرونده 981341 به علت مشکل دار بودن سایت تقریبا ده روز پیش در سایت برای دوره دی ماه ثبت نام کرده ام اما گواهی 45 روزه بسیج را اوایل مهر به آن سازمان ارسال کرده ام همچنین من یکبار در 1398/6/1 به آموزشی سپاه دوره 15 روزه کسری از 60 روز (به دلیل داشتن دوره تکمیلی 45 روزه) اعزام شده ام ممنون میشوم اخرین وضعیت بنده را درخصوص آموزشی اطلاع رسانی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

صبر کنید تا ثبت نام برای دوره دی ماه به اتمام برسد. 

علی باشی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۴
با عرض سلام و خسته نباشید من از شرکت کنندگان دوره آذر ماه هستم و برگ سبزم رو پنج شنبه گرفتم و تاریخ اعزام همون 1/9/99 هست. باز میخواد بارگذاری کنم یا نه؟ ضمنا میشه هماهنگ بفرمایید که بتونم لپ تاپ ببریم؟ آخه خیلی کار تحقیقاتی دارم من که باید انجامشون بدم و وقفه یکماهه زیاد هست....
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

خیر امکان همراه بردن لپ تاپ نیست. 

کاظم رحمانی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳
سلام. خواهش میکنم بررسی کنین اسم من توی لیست اعزام هست یا نه؟ کاظم رحمانی کد ملی 0720216826
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

شما برای دی ماه ثبت نام کردید و هنوز فرم ثبت نام برای دی ماه بسته نشده. 

سید علیرضا علامه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰
با سلام اینجانب سید علیرضا علامه حدود 2 ماه پیش پیشنهادیه خود را برای مرکز نخبگان از طریق پست ارسال کرده ام. ایا این پیشنهادیه به دست مرکز رسیده است؟ چگونه می توانم مراحل تایید آن را پیگیری بکنم؟ با شماره های دبیرخانه نیز تماس گرفته ام اما این شماره ها اشغال هستند و در صورت آزاد بودن کسی پاسخ گو نیست. لطفا در این زمینه من را راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

منظورتون از پیشنهادیه جیه؟ 

فرهاد احمدنژاد ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۵
با سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران عزیز اینجانب با شماره پرونده 971021 و کد ملی 3762241457 ضمن عرض خسته نباشید بسیار ممنون و سپاسگزار خواهم بود که یکبار دیگه وضعیت پایان کار بنده رو چک بفرمایید که از این اوضاع اسف بار نجات پیدا کنیم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مهدی ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۰
با سلام و عرض خسته نباشید بنده درخواست گواهی عدم منع استخدام را در تاریخ 6 آبان ثبت کرده ام. حساب پستی را هم شارژ کرده ام. تا الان ارسال نشده. میخواستم بپرسم چجوری پیگیری کنم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمدرضا خلیلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۶
با سلام تاریخ برگه سبز و برگه اعزام من مربوط به به دی ماه سال گذشته است و تا الان به 10 تا پلیس +10 مراجعه کردم و گفتند ما نمیتونیم تاریخ برگه سبز و برگه اعزام رو تغییر بدیم. برای انجام معاینه پزشکی هم گفتن که برای شما داخل سیستم غیبت نخورده و نمیتونید انجام بدید. با شماره تلفنی هم که شما برای برقراری تماس گذاشتید بارها تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود . من الان باید چکار کنم؟ کد ملی 6170059028 ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

شما چه پیامکی از مرکز نخبگان دریافت کرده اید؟ 

محمد میرزاوند ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵
با سلام و عرض ادب برای بارگذاری مجدد برگ سبز به تاریخ جدید سامانه می نویسد که قبلا شما ثبت کردین. ممنون میشوم مشکل را برطرف بفرمایید. کد ملی بنده 1931133921 متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳

نیازی به بارگذاری مجدد نیست. 

میراحمدی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷
برای دریافت نامه تاییدیه کسری خدمت؛ در قسمت تسهیلات>گواهی ها> در فیلد "گواهی برای ارائه به" باید نام چه سازمانی را بنویسیم؟ - در هنگام پایان پروژه کسری خدمت نامه از طرف بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی برای تأیید کسری خدمت به من دادند، این نامه همان نامه ای است که به عنوانی یکی از مدارکی باید پست شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

همان سازمانی که پروژه انجام داده اید. 

میراحمدی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱
من دانشجوی دکتری هستم و پس از تایید نخبگی توسط بنیاد ملی و دریافت شماره نامه به نیروهای مسلح به پلیس +10 جهت گرفتن برگ سبز مراجعه کردم ولی گفتند که برای دانشجویان امکان پذیر نیست و باید در وضعیت شما نخبه درحال تحصیل ثبت شود تا برگ سبز صادر شود ممنون میشوم راهنمایی کنید. حسن میراحمدی کد ملی 6330002118
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

شما پیامی تحت عنوان اخذ برگ سبز دریافت کرده اید؟ 

جوان ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸
با سلام و احترام بنده چند بار سوال پرسیدم و مکرر تماس گرفتم ممنون میشم اگر پاسخ بنده رو بدید تا تکلیف خودم رو بدونم در مراجعه حضوری که داشتم یکی از مسوولان گفتند که چون شما طلبه و شاغل به تحصیل در حوزه قم هستید برای دوره آموزشی می توانید در دوره مربوط به سربازان طلبه که تیپ امام صادق علیه السلام قم برگزار می کند هم شرکت کنید که با توجه به تاهل و سکونت بنده در قم برای بنده بهتر هست. می خواستم بپرسم این امکان برقراره و چطور باید اقدام کنم؟ در صورتی که این امکان نیست تقاضا دارم اگر کسی از دوره دیماه انصراف داده بنده رو جایگزین بفرمایید من در حال گرفتن اتمام پروژه هستم با تشکر فراوان از شما کد ملی ۰۰۷۴۶۴۱۵۷۳‌‌ ۰۹۱۲۴۵۳۱۲۸۸
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

تیپ امام صادق علیه السلام به مرکز نخبگان ارتباطی ندارد بایستی با خودشان هماهنگ کنید. 

کوهستانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳
با عرض سلام و احترام من پیامک اموزش اذر ماه رو دریافت کردم و برگه سبز جدید(تاریخ 1 دیماه) خود را در سایت بارگذاری کردم ولی تاریخ اعزام به اذر ماه تغییر نکرده است. با توجه به اینکه در اطلاعیه امده حضور در اموزشی منوط به گرفتن برگه سفید هست و بنده با توجه به تاریخ دیماه امکان گرفتن برگه سفید ندارم .لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.0850065615 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

تاریخ اعزام شما نخبگان اعزامی به برج ۹ تغییر شده، به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

امیرحسین ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶
با سلام بله در سایت برای آموزشی دی ماه ثبت نام کرده بودم، قبل از ویرایش ثبت نام در سایت پیام گذاشتم که به آذرماه تغییر پیدا کنه چون دی ماه مشکل دارم. تماس هم گرفتم لطف کردن وصل کردن مستقیما با خودتون صحبت کردم فرمودین در لیست دستی جابجا میفرمایین. هفته گذشته دیدم پیامی نیومد پیام گذاشتم واستون لطف کردین خودتون تماس گرفتین مشکل رو گفتم همه اینا رو اسم و کد ملی گرفتین فرمودین برم برگه سبز بگیرم مجددا که همون موقع رفتم گرفتم. الان یعنی در لیست آذر ماه نیستم؟ امکانش هست لطف کنین بعد از این همه پیگیری اضافه بفرمایید؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

خیر امکانش نیست و متاسفانه با جابجایی موافقت نشده.

ایمان توکل ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶
با عرض سلام و احترام اینجانب ایمان توکل با شماره ملی ۲۴۰۰۱۷۲۳۴۱ میباشم. پروپوزال بنده در سازمان مربوطه (ساصد) تایید شده و برای داعا ارسال شده است. از آنجایی که بنده برای دوره آموزشی دی ماه ثبت‌نام کرده‌ام، میخواستم ببینم آیا پروپوزال بنده در داعا نیز تایید شده یا خیر و اینکه شروع به کار نیز اعلام شده است؟ با تشکر و سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

حمیدرضا کشاورز ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
سلام بزرگوار وقت شما بخیر و خداقوت. ممنونم که انقدر با حوصله و سریع به سوالات دوستان جواب میدین. میخواستم بپرسم الان پرونده بنده در چه وضعیتی هست؟ ش ملی 2440016594 و شماره پرونده نخبگی 9188 خداخیرتون بده انشالله.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

خیر عزیز متاسفنه بنده دسترسی ندارم

 

مجتبی نوروزی فرد ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵
باعرض سلام و وقت بخیر خدمت شما بنده برگه سبز اعزام خود را در 10/ابان ماه در داخل سایت بارگذاری کرده ام و مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده را به وسیله دیسک فشرده مطابق ادرس درج شده در سایت پست نموده ام اما با گذشت 15 روز تماسی بابند برقرار نشده است و بنده ادامه از ادامه روند مطلع نیستم خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید باتوجه به نظر کارشناسان بنیاد ملی نخبگان بنده برای معرفی خود به دانشگاه دفاع ملی تا تاریخ 25/ابان زمان دارم و در این مدت هم تماس های بنده بی پاسخ بوده اند ممنون میشم اگر بنده را راهنمایی بفرمایید که الان باید چه کاری انجام دهم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید: 

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است.

حمید ترکاشوند ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷
سلام صبحتون بخیر خداقوت میخواستم بدونم هفته پیش که گفتید من رو برای لیست رزرو آذر آموزشی اضافه کردید، تائید شد یا خیر ؟ حمید ترکاشوند ۰۴۸۰۵۵۲۳۰۴ خیلی ممنون از لطفتون
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

خیر تایید نشد. 

امیرحسین ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸
اگر برای اعزام دی ماه مشکل نداشتم انقد پیگیری نمیکردم و مزاحم شما نمیشدم بعد از این همه پیگیری و وقت گذاشتن یه جابجایی لیست که میتونست انجام بشه واقعا کمک بزرگی به من بود. لطف میکنین اگر امکانش باشه جابجایی رو انجام بدین واقعا دو هفتس همش دارم پیام میذارم و زنگ میزنم واسه پیگیری این قضیه
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

مسئله شما را جهت پیگیری به دست مقام مسئول میرسانم. 

حمیدرضا کشاورز ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳
راستش امید ما به همین مکاتبه با شماست بزرگوار وگرنه الان خداشاهده نزدیک به 60 روزه که من هر روز از ساعت 1 تا 4 شماره هایی که گفتین و میگیرم.همیشه مشغوله. بدون استثنا مشغوله. الان 54 ماه از شروع به کار من میگذره(خرداد 95). من سه دوره سربازهایی که اومدن توی دانشگاه دفاع و رفتن و یادمه. 3 ماه از ثبت نامه پایان کار من میگذره مدارک پایان کار هم ارسال کردم. الان نمیدونم واقعا چیکار کنم. ش پرونده: 9188 ش ملی: 2440016594
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶

طبق پیگیری های بنده فردا به نظام وظیفه ارسال میشود.

محراب اسمعیلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
با سلام پیرو پیام قبلی در خصوص اعلام وضعیت صدور کارت، بنده یک ماهه هر روز با شماره ذکر شده تماس میگیریم ولی متاسفانه کسی گوشی را بر نمی داره. ممنون میشوم در خصوص مرحله صدور کارت اینجانب، خبری بدهید. خیلی وقته مدارک صدور کارت ارسال شده است. کد ملی 3320010689 با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

 

نائلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
با سلام و احترام و عرض خداقوت پیامک تاییده دوره آموزشی آذرماه برای بنده (محمدحسین نائلی کذ ملی 0946481172) ارسال شده است. در تاریخ 99.08.15 برای دریافت برگه اعزام اقدام کردم و در برگه اعزام تاریخ اعزام 99.10.01 ثبت شده است. طبق پیامک دوم داعا و اطلاعیه 32 برای دریافت مجدد برگه اعزام با تاریخ اعزام جدید اقدام کردم ولی در پلیس +10 با مشکل مواجه شدیم (وضعیت اعزام حذف شده است). لطفا بفرمایید که برای دریافت مجدد برگه اعزام باید اقدام کنم؟ و اینکه چه تاریخی مجدد اقدام کنم؟ با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

اسماعیل سهولی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
سلام گفتید برای دی ماه اقدام کنم، مگر میشه ثبت نام کرد الان؟ گفته بودید در لیست رزو هستم، الان سهمیه خالی نیست ک بتونم در اذرماه شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸

خیر متاسفانه

حسن عرب ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
سلام و عرض ادب. بنده، حسن عرب، با کد ملی ۰۳۲۳۴۹۶۲۱۰، برای دوره‌ی آذرماه ثبت نام کردم و در تاریخ ۱۲ آبان پبامک تأیید شرکت در دوره برایم ارسال شد. بنده برگ سبز را ۱۷ آبان از پلیس +۱۰ دریافت کردم و بلافاصله در این سایت بارگذاری کردم. تاربخ اعزام در برگه به‌صورت خودکار ۱ دی درج شده بود. در تاریخ ۲۱ آبان، پیامک دومی برای بنده ارسال شد که در آن ذکر شده بود تاریخ‌های اعزام اصلاح شده است و برای گرفتن برگه‌ی سبز جدید به پلیس +۱۰ مراجعه کنم. بنده پنجشنبه و شنبه چند بار با پلیس +۱۰ تماس گرفتم و فرمودند که این تاریخ اصلاح نشده و همچنان ۱ دی است. ضمناً هنوز اعزام بنده از جانب نظام وظیفه تأیید نشده است. لطف می‌فرمایید راهنمایی کنید که آیا ضروری است برای بنده برگه‌ی سبز جدید صادر شود. خیلی متشکرم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

امیرحسین ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴
بعد از این همه پیگیری واقعا به نظرم درست نیست حداقل انتظار اینه که یه جواب از شما بگیرم تکلیفم رو بدونم من رو فرمایش شما حساب کرده بودم برای جابجایی با توجه به اینکه متاهل هستم و مشکلاتی داشتم برای دی ماه از شما خواهش کردم جابجا بشه اگر هم مقدور نبود میفرمودین حداقل تکلیفم مشخص باشه این بلاتکلیفی و اینکه هر روز بخوام پیگیری کنم و جوابی نگیرم واقعا درست نیست.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

چه کاری از بنده برمیاد؟ 

مهرداد آهنگرکانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶
با سلام و احترام امروز نامه معرفی به سازمان جغرافیایی رو تحویل سازمان دادم. گفتند که ظرفیت سازمان تکمیله و نیاز ندارند و نامه عدم نیاز برای داعا میفرستند. بنابراین، مرکز نحبگان دوباره بنده را جایی دیگر معرفی میکنه و دوباره نامه معرفی برام پست میشه و بنده دوباره باید نامه را تحویل سازمان دیگر بدم؟؟؟ البته بنده نامه اعلام نیاز از دانشگاه براتون به همراه مدارک تشکیل برونده در تاریح 12 یا 13 مهر فرستادم... لطفا این مرتبه که بنده را معرفی به سازمان میکنید، نامه اعلام نیاز را ترتیب اثر بدید و به دانشگاه که اعلام نیاز داده، معرفی کنید. با تشکر 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

مسعود علی خاصی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
سلام وقت بخیر، ببخشید من برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کردم، امروز به سایت نظام وظیفه مراجعه کردم. در سایت تاریخ اعزام من یک آذر ثبت شده بود. می خواستم بدانم برای ثبت نام من در دوره دی ماه مشکلی پیش آمده است. همچنین هیچ پیامکی برای شرکت در دوره آذر ماه دریافت نکرده ام. کد ملی 6600033347 شماره پرونده 981101
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

شما برای برج ۱۰ ثبت نام کرده اید، منتظر پیاممک باشید. 

مصطفی بازیار ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶
سلام وقتتون بخیر چون بخش تماس با ما مشکل داره دارم اینجا درخواستم رو می گم ببخشید من 47 روزه منتظرم نامه معرفی به سازمان بنده رو بزنین و هربار پیگیری میکنم، میفرمایین در دست بررسی هست. دوستان با همین رشته و تخصص و حتی همین سوابق بنده، بعد از من درخواست نامه معرفی به سازمان داده اند و به سازمان هایی مثل « مرکز تحقیقات مخابرات» و «دانشگاه تهران» معرفی شده اند و حتی پروپزال هم تصویب کرده اند. بنده چه کاری باید برای تسریع این کار انجام بدم؟ آیا امکانش نیست من رو هم به خود دانشگاه تهران یا مرکز تحقیقات مخابرات معرفی نمایین؟ خیلی ممنون میشم نامه بنده رو هم پیگیری کنین
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

میراحمدی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
سلام نه من پیامی تحت عنوان اخذ برگ سبز دریافت نکرده ام، فقط در سامانه بنیاد ملی نخبگان گفتند که نامه معرفی به نخبگان نیروهای مسلح ارسال شده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

اگر دانشجو هستید بایستی ابتدا برایتان پیامکی ارسال شود سپس جهت دریافت برگ سبز افدام نمایید.

مهرداد حلاجی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
با سلام من برای دی ماه ثبت نام کرده ام. آیا نیاز هست الان دنبال برگه سبز باشم؟ یا باید صبر کنم تا تایید شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

منتظر پیامک باشید. 

امیرحسین ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
با توجه به اینکه درخواست جابجایی من قبل از پایان ثبت نام در سایت بوده عملا موافقتی نیاز نداشته این جابجایی. قبلش تماس گرفته بودم فرمودین در لیست جابجا میفرمایین اینکه فراموش کردین و انجام نشده مشکلاتی رو برای من به وجود میاره واقعا شاید برای شما تفاوتی نداشته باشه اما حقیقتا به دور از انصاف هست اینکه بخوام متحمل این مشکلات بشم بعد از این همه پیگیری از ابتدای ثبت نام تا الان. اگر امکانش هست خودم به شخصه پیگیری ای کنم یا به گونه ای جابجایی انجام بشه ممنون میشم اطلاع بدید بهم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

چرا امکانش نباشه؟ خودتان شخصاً پیگیر جابجا شدن بشید. 

کامیار شکرایی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
سلام و وقت بخیر بنده در لیست اعزام 1 آذر قرار گرفتم و برگ اعزام رو هم امروز ثبت کردم. بیمارستان بقیه الله به من گفته که دفترچه ی بیمه ی من تاریخ 5 آذر آماده میشه و میتونم از طریق خود پادگان اقدام کنم برای دفترچه بیمه و گرفتنش، این که من در ابتدای ورودم دفترچه ندارم مشکلی ایجاد خواهد کرد؟ با توجه به اینکه من دو ماه هست مدارک بیمه رو به مرکز دادم و قرار بود نیمه ی آبان ماه به من دفترچه بدهند و نهایت تاریخ 5 آذر رو اعلام کردن برای دادن دفترچه
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

خیر دچار مشکل نخواهید شد. 

امیرعلی پوراحمدی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳
با سلام و احترام من پروژه ام را به تازگی دفاع کردم و در حال آماده سازی نامه پایان کار توسط سازمان به کارگیرنده است. بنده درخواست وام از بانک مسکن داشتم که نیاز به ارائه گواهی مبنی بر ((عدم مشکل نظام وظیفه/غیبت)) است. در قسمت تسهیلات هم بخش گواهی ها درخواست ((گواهی اشتغال به خدمت)) را دادم اما نمیدونم که درسته یا خیر؟ خواهشمندم در این خصوص راهنمایی فرمایید. سپاسگزارم از لطف و توجه همه همکاران
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بایستی درخواست رفع غیبت بدهید.

صلاح اشترابه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
با سلام و عرض ادب بنده (کدملی 2860295984) برگه اعزام به خدمت را دریافت کرده و در برگه تاریخ اعزام 1 آذر قید شده و در سایت هم برای آذر ماه درخواست دادم که شما فرمودید در آذرماه تایید نشده، 3هفته پیش هم از مرکز با بنده تماس گرفتن قرار شد نامه معرفی به سازمان را برای بنده پست کنند که هنوز دستم نرسیده، هر چقدر هم تماس می‌گیرم با مرکز متاسفانه مشغوله و پاسخی دریافت نکردم. ممنون میشم از شما، بنده رو راهنمایی کنید که معرفی نامه بنده در چه مرحله‌ای هستش و تاریخ احتمالی اعزامم چه ماهی هست؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده هم متاسفانه دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری تماس بگیرید.

کاظم مشایخ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
با سلام و وقت بخیر عذر میخواهم بنده با کد ملی 5470008770 پیامک تایید برای دوره آموزشی آذر ماه را دریافت نمودم و الان به دلایلی نمیتوانم در این دوره شرکت کنم، میخواستم بنده را راهنمایی فرمائید که چه کاری بایستی انجام بدم که بتونم در دوره های بعدی نام نویسی کنم. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

مکان انصراف وجو ندارد و تمامی مسئولیت غیبت در روز اعزام بر عهده خود شما خواهد بود.

جوان ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
پیرو سوال قبلی بنده با بخش نظام وظیفه حوزه صحبت کردم گفتند چون سربازی حوزویان ۲۴ ماهه هست اگر مرکز نخبگان به شما ۲۱ ماه کسری بده بابت پروژه و ۳ ماه هم بخاطر فرزند کسری بگیرید میشه به عنوا سرباز طلبه برید آموزشی در تیپ آیا همچین چیزی از نظر شما امکان داره با توجه به این که پروژه بنده جایگزین خدمت بوده؟ اگر ممکنه چطور باید اقدام کنم؟ خیلی ممنون که پاسخ میدید
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

بله خیلی از طلاب نخبه به جای مرکز آموزش نخبگان آنجا میروند، بایستی از خودشان بپرسید درجریان چگونگیش نیستم. 

مجتبی نوروزی فرد ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما بنده برگه سبز اعزام خود را در تاریخ 10/آبان در سایت با کد پیگیری 2811091252269698 آپلود کرده ام و اطلاعات تشکیل پرونده را مطابق آدرس سایت ارسال نموده ام اما تماسی بابنده برای ادامه روند برقرار نشده است و در این مدت تماس های بنده تماما بی پاسخ مانده اند که تماس تلفنی و چه ارسال پیام خواهشمندم بنده را برای ادامه فرایندراهنمایی به فرمایید مطابق نظر کارشناسان بیناد ملی نخبگان امروز اخرین مهلت بنده برای معرفی خود به دانشگاه دفاع ملی میباشد
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

احمد ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰
با سلام میخاستم بدونم نامه معرفی من به کدام سازمان رفته است ؟1150165529
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

جواد آرسته ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
با عرض سلام و احترام. جواد آرسته هستم با شماره ملی 3060021971. خواهش میکنم اگه امکانش هست جواب بدین من در شهریور ماه احراز نخبگی شدم هنوز جایی معرفی نشدم. فرم معرفی به سازمان هم تکمیل کردم و مدارکم را نیز فرستادم. ولی هیچ سازمانی برای اخذ پروژه معرفی نشدم خواهشمندم پیگیری بفرمایید. ببخشید یک سوال دیگه نامه معرفی به سازمان را برا خودمان پست میکنید یا به سازمان مربوطه؟ ممنون از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول میرسانم. بله برای خودتان ارسال خواهد شد.

مهرداد آهنگرکانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
سلام چرا جواب بنده را نمی دهید؟ چندین بار سوالم را مطرح کردم ولی ثبت نکردید و جواب ندادید
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

عزیز دل بنده بنده دسترسی به پرونده ها و نامه ها و.... ندارم شما ۱۰۰ بار دیگر هم بپرسید من همان پاسخ اول کفایت میکند.

امیرمهیم مهیمی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
با سلام و عرض ادب و احترام، اینجانب امیرمهیم مهیمی به شماره ملی 2993868748 می باشم. درخواستم این بود که در صورت امکان اعزام اینجانب از آذر ماه به دی ماه تغییر یابد (به دلیل نداشتن دفترچه بیمه)، که مورد موافقت قرار گرفت، اما برای من پیامک اعزام آمده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷

خیر مورد توافق قرار نگرفت. 

نائلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷
با سلام و احترام و عرض خداقوت لطفاً راهنمایی فرمایید، برای برنامه ریزی به راهنمایی شما نیاز دارم. پیامک تاییده دوره آموزشی آذرماه برای بنده (محمدحسین نائلی کذ ملی 0946481172) ارسال شده است. در تاریخ 99.08.15 برای دریافت برگه اعزام اقدام کردم و در برگه اعزام تاریخ اعزام 99.10.01 ثبت شده است. طبق پیامک دوم داعا و اطلاعیه 32 برای دریافت مجدد برگه اعزام با تاریخ اعزام جدید اقدام کردم ولی در پلیس +10 با مشکل مواجه شدیم (وضعیت اعزام حذف شده است). لطفا بفرمایید که برای دریافت مجدد برگه اعزام باید اقدام کنم؟ و اینکه چه تاریخی مجدد اقدام کنم؟ با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

پیام اولتان هم همین سوال بود، صبر کنید مسئول این مسئله بیایند و پیگیری کنم. اطلاع میدهم.

پوریا محمودی اصل همدانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰
با سلام و احترام برای کارهای اداری بیمه و ارسال گزارش‌های پیشرفت به شماره‌ی پرونده‌ی نخبگی نیاز دارم. می‌خواستم خواهش کنم اگه امکان داره اینجا ازتون بپرسم و بهم بگینش؛ چون قبلاً دیده‌م که دوستان زیر اطلاعیه‌ها پرسیده بودن و بهشون اعلام کرده بودین. شماره‌ی ملی: ۲۲۱۰۱۹۶۲۴۸ با تشکر از زحماتتون.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

 ۹۹۰۰۷۴

مهرداد ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴
با سلام و عرض خسته نباشید. عذرخواهی میکنم بنده چند بار در قسمت تماس با ما پیام گذاشتم اما پاسخی دریافت نکردم نمیدونم اصلا پیام بنده به دست شما رسیده یا نه. بنده درخواست دو گواهی (آزادسازی دانشنامه موقت و نامه منع استخدام) داده بودم میخواستم بپرسم آیا این دو گواهی صادر شده است؟من به هر دوی این گواهی ها نیاز مبرم دارم. بنده را راهنمایی بفرمایید بسیار ممنون میشوم. ارادتمندم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله متاسفانه تماس با ما مجدد دچار ایراد شده است. بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، میتوانید با مرکز تماس بگیرید.

محسن ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
باسلام خدمت شما عزیز بزرگوار و صبور. واقعا عذرخواهی بنده را میپذیرید. متاسفانه دستم به جایی بند نیست و ملتمس دعاییم. خواستم ببینم پرونده بنده که فرموده بودید این هفته میفرستید نظام وظیفه برای پایان کار به کجا رسید. خدایی همه روزه شماره تماس امور اداریتون رو میگیرم بیش از 100 بار و یا مشغوله و با بوق آزاد میزنه و کسی جواب نمیده. من 5 بارم امدم دم در دژبانی از شهرستان. واقعا استخدامم درگرو کارت پایان خدمتم است. شماره پرونده 961328. شماره ملی 2994082861
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳

عزیز جان من خودم دیگه روم نمیشه به شما تاریخ بدم. پیگیری کردم گفتند فردا ارسال میشود.

میلاد حیدری ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
سلام مجدد بسیار ممنون از پاسخگویی سریع شما، خدا قوت و خسته نباشید. 1) برای انصراف از طرح جایگزین خدمت نخبگی، بعد از دریافت نامه ی انصراف از سازمان به کار گیرنده، آیا باید به صورت حضوری به داعا مراجعه کرد؟ 2) آیا در صورت انصراف حضوری، اجازه ی ورود به داعا به بنده داده میشود؟ و چه روزهایی میتوانم آنجا حضور پیدا کنم؟ 3) از زمان انصراف از داعا تا معرفی به نظام وظیفه عمومی حدودا چند روز طول میکشد؟ باتشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴

برای انصراف از نخبگی بایستی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ حضوراً تشریف بیاورید.

سجاد اسماعیلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با عرض سلام و احترام. اینجانب سجاد اسماعیلی با کد ملی 0590266306 ساکن اصفهان پس از تشکیل پرونده به مرکز تحقیقات جهاد خودکفایی آجا معرفی شدم ولی بعد از تماس با جناب سرهنگ گلرنگ (نماینده سازمان تحقیقات)، به بنده گفتند که پرونده را دوباره به مرکز نخبگان دانشگاه عالی دفاع ارجاع داده اند چون موضوعی متناسب با رشته و تخصص بنده نداشتند. بنده برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام نموده ام و با توجه به اینکه نامه اعلام نیاز به بنده از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را حضوری و همراه مدارک خدمتتان تقدیم کردم، لذا خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید و در صورت امکان با عنایت به تفاهم نامه به کارگیری نخبگان وظیفه بین دانشگاه عالی دفاع با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، لطفا بنده را به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت گذراندن طرح معرفی فرمایید. با تشکر فراوان از پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

کاظم مشایخ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶
امکانش هست به سؤال بنده نیز پاسخ دهید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

پاسخ داده شد.

حمیدرضا جهانگیر ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰
با سلام و احترام بنده پیام زیر را دریافت کرده ام و برای دریافت برگه سبز جدید به پلیس +۱۰ مراجعه کردم و گفتند که تاریخ اعزام بنده در سیستم هنوز اول دی ماه می باشد و به اول اذر تغییر نکرده است. بنده در سامانه برگ سبز مربوط به ۱۰/۱ را بارگذاری کرده بودم. برای دریافت برگه جدید باید چکار کنم؟ لطفا پرونده بنده را بررسی کنید و راهنمایی کنید. کد ملی: ۰۴۸۰۱۶۴۰۲۹ بنده دانشجوی دکتری هستم و در حین تحصیل اقدام کرده ام. با تشکر با سلام: شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01-09-1399 قرار گرفته اید، لازم است در اسرع وقت و حداکثر تا 25-08-1399 با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به اخذ تاریخ اعزام جدید اقدام و برابر اطلاعیه شماره 32 عمل نمایید. مرکز نخبگان نیروهای مسلح
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

تشریف ببرید پلیس +۱۰ برگ سبز برج ۹ بگیرید. 

محمدرضا خلیلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
با سلام پیرو سوال تون در مورد پیامک دریافتی شما چه پیامکی از مرکز نخبگان دریافت کرده اید؟ پیامک های زیر رو دریافت کردم با سلام؛ شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزشی نظامی آذرماه 1399 قرار گرفته اید. لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس + 10 نسبت به فعال نمودن مجدد تاریخ اعزام خود اقدام و برگه جدید را دریافت و در سایت مرکز نخبگان حداکثر تا تاریخ 1399/08/15 بارگذاری نمایید. پیام دوم : با سلام: شما در فهرست شرکت کنندگان دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه به تاریخ 01-09-1399 قرار گرفته اید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی به اطلاعیه شماره 32 در سایت مرکز نخبگان مراجعه نمایید . مرکز نخبگان نیروهای مسلح
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲

تشریف ببرید پلیس +۱۰ و برگ سبز دریافت نمایید.

ابوذر گراوند ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام و خسته نباشید، ممنون میشم جواب من رو هم بدید! هفته قبل فرمودید که به لیست آذر ماه اضافه شدم، ولی هنوز پیامکی دریافت نکردم. می خواستم وضعیت نهایی اعزامم برای آذر ماه رو بدونم؟ (کد ملی 4199802649) اگه در لیست آذر ماه نیستم، برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کنم! با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

بله مجدد چک شد شروع بکار شما ثبت نشده.

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶
با سلام و احترام می خواستم خواهش کنم، به سوال و مورد بنده، رسیدیگی کنید، چند بار پیام دادم. خدا انشالله خیرتان بدهد سید جواد وزیری کنگ علیائی 0922672581
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

مسئله شما را جهت پیگیری به دست مقام مسئول رساندم.

حمیدرضا جهانگیر ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵
با سلام لطفا پاسخ سوال بنده را نیز بدهید. بنده سه روز متوالی هست که به پلیس +۱۰ مراجعه میکنم. بسیار سپاسگذارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

مجدد سوالتان را بفرمایید. 

قاسم ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام و احترام پیرو پیام ها و مدارک ارسال شده به داعا مبنی بر عدم توانایی شرکت در دوره آموزشی به دلیل بیماری حاد، جسارتا آیا بررسی در این مورد شده است؟ یا حق
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

مدارک پزشکی خود را ارسال کرده اید؟

جوان ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
فرمودید برای دوره دیماه میتونم اقدام کنم الان در قسمت ثبتنام دوره آموزشی در سایت جایی برای ثبتنام نیست چطور باید اقدام کنم؟ در مورد شرکت در آموزشی حوزه هم آیا مرکز نخبگان وضعیت پروژه رو از جایگزین خدمت به ۲۱ ماه کسری تغییر میده و نامه کسر خدمت ۲۱ ماه به بنده میده؟ چطور باید این نامه رو ازتون بگیرم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

از لینک زیر اقدام کنید.

 

http://mneb.ir/fa/form/18/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C

حامد سماکوش ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
سلام و احترام. نامه معرفی به سازمان اینجانب با کد ملی 2050393679 به دستم رسیده (دریافت حضوری در داعا) اما وقتی با تربیت بدنی سپاه که به اونجا معرفی شدم تماس گرفتم گفتن نامه ای به ما ارسال نشده و عملا شما به این سازمان معرفی نشدید. در صفحه شخصی اینجانب هم تغییری اعمال نشده. خواستم بپرسم که مشکل کجاست که هنوز نامه به سازمان مربوطه نرسیده؟ هنوز ارسال نشده یا از سمت داعا ارسال شده است. با سپاس از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

محمدرضا خلیلی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
با سلام چرا برای من پیامک آموزشی اول آذر اومده ولی تاریخ برگه سبز و اعزام آپدیت نمی شود؟ این تاریخ ها برای دی ماه سال گذشته است. و این آیا باید معاینه پزشکی انجام بدم؟ شماره ملی 6170059028
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

بایستی از ابتدا دفترچه پست کنید، معاینات پزشکی و واکسیناسیون و… انجام دهید.

امیرعلی پوراحمدی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
با سلام و احترام من پیرو سوال قبلی، متاسفانه در زمان اقدام برای تکمیل فرم گواهی ((رفع غیبت)) با پیغام ((شما قبلاً این فرم را تکمیل نموده اید)) مواجه شدم. میشه لطفا بررسی نمایید. بسیار ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

مهرداد آهنگرکانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸
سلام شما دسترسی ندارید، تماس هم که هزار بار میگیرم کسی جوابگو نیست... بس شما میفرمایید که بنده چه کار کنم؟ دوباره درحواست معرفی به سازمان به کارگیرنده را دهم به نظرتون کفایت میکنه و حوبه؟؟؟ ممنون از باسحگویی شما 2050254830
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

بله حق با شماس مشکل تعداد کم نیرو کاری اینجاس.

امتحانش ضرر ندارد، مجدد درخواست دهید. 

هوشمند ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸
سلام و عرض ادب. بنده، با کد ملی 6510012685، برای دوره‌ی آذرماه ثبت نام کردم و پبامک تأیید شرکت در دوره برایم ارسال شد. بنده برگ سبز را دریافت کردم و بلافاصله در این سایت بارگذاری کردم. تاربخ اعزام در برگه به‌صورت خودکار ۱ دی درج شده بود. بنده امروز بار با پلیس +۱۰ تماس گرفتم و فرمودند که این تاریخ اصلاح نشده و همچنان ۱ دی است. ضمناً هنوز اعزام بنده از جانب نظام وظیفه تأیید نشده است. لطف می‌فرمایید راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

فردا مجدد پیگیری نمایید.

مهرداد آهنگرکانی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و احترام ببحشید جوابی که به درحواست بنده داده بودید را ندیدم ممنون از باسحگویی و راهنمایی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵

ارادتمندم. 

فرهاد بردبار ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹
با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید. من چندمین بار هست که پیام میدهم. باور کنید ارزو من شده است که یکبار جواب تلفن و جواب پیام من را کسی بدهد. شما میفرمایید مراجعه حضوری ندارید. چشم. حداقل جواب تلفن را بدهید؟ بخدا بالغ بر هزار بار تماس گرفتم هفته پیش. یکسر اشغاله. شهرستانم هستم. در قسمت تماس با ما هم خیلی پیام گذاشتم بازم هیچ کس پاسخگوی من نیست. من تشکیل پرونده داده ام و منتظرم سازمان محترم من رو معرفی به مکان مورد نظرشون برای اراعه پروپوزال بکند. اما هیچ جوابی دریافت نکرده ام. ملتمسانه تقاضادارم درخواست من رو پیگیری کنید. فرهاد بردبار با کد ملی: 3170017233
پاسخ مدیر سایت ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جناب بردبار بنده شخصاً بالای ۱۵ بار با شما تماس گرفتم و در دسترس نبودید.

طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

ناصرعلی نورانی ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
اینجانب ناصرعلی نورانی به شماره ملی 5300011241 در لیست آموزشی آذر ماه سال 1399 قرار گرفته ام. با توجه به اینکه بنده اصل مدرک گواهی دوره آموزشی تکمیلی 45 روزه بسیج خود را به صورت حضوری در تاریخ 99/7/12 تحویل داده ام و تاکنون پیامک تایید دریافت نکردم و با بنده تماسی هم گرفته نشده است. آیا گواهی بنده تایید شده است ؟ بنده چندین بار پیام ثبت نموده ام که پاسخی داده نشده است. خواهش میکنم به سوال بنده پاسخ دهید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مشکلی ندارد.

محمودرضا سعدی خانی ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱
با سلام و عرض ادب. بنده محمودرضا سعدی خانی با شماره پرونده 970160 و کد ملی: 2300271214 پیامکی با این مضمون دریافت کرده ام که شما در فهرست شرکت کنندگان دوره نظامی اذر 99 قرار گرفته اید. بنده گواهی دوره 45 روزه بسیج دارم و در پرونده خدمتتان موجود است. برگ سبز را هم از طریق سایت بارگزاری کردم . پیامک تایید گواهی 45 روزه بسیج به جای دوره آموزش اذر 99 چه زمانی به دستم میرسد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر گواهی شما مشکل داشته باشد به شما اطلاع میدهند، در غیر این صورت پیامی دریافت نمیکنید. 

حسین دست رس ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با عرض سلام و وقت بخیر بنده حسین دست رس با کد ملی 2700127854 هستم. بنده تمامی راه های ارتباطی رو در یک هفته اخیر به صورت مستمر امتحان کردم، بارها تماس گرفتم، ایمیل زدم و حتی زیر اطلاعیه 32 کامنت گذاشتم، اما کسی پاسخگو نیست. خواهشمندم لطفا به سوالات بنده جواب بدین تا از این بلاتکلیفی دربیام. با توجه به اینکه بنده چند سوال دارم و پاسخ به سوالات به صورت جدا وقت شما رو میگیره، ترجیح دادم سوالاتم رو به صورت یکجا بپرسم. 1: دیروز بنده پیامکی تحت عنوان: "یگان خدمتی شما در اعزام 01/09/1399 برای مرکز مرکز آموزش شهید بیگلری مشکین شهر تعیین گردید. جهت دریافت برگه معرفی نامه به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایید". این پیامک از سمت نظام وظیفه برای دوره آموزشی عادی هست؟ منی که نخبه وظیفه هستم باید نسبت به این پیامک بی توجه باشم و منتظر دریافت پیامک از سمت داعا باشم؟ 2: من 12 مهرماه برای آموزشی دی ماه در سیستم درخواست دادم چون اون موقع پروپوزال رو به سازمان مربوطه تحویل داده بودم و فکر میکردم تا دیماه تصویب میشه و شروع به کارم توی داعا میخوره. اما به دلیل مشغله کاری استاد طرح پروژه جایگزین، با وجود پیگیری های هر روز بنده، هنوز پروپوزال حتی در سازمان به تصویب نرسیده و من نمیدونم آیا به اعزام دی ماه میرسم یا نه. میخواستم بدونم که اگه تا دی شروع به کارم نخوره یا پروپوزال توی سازمان تصویب نشه، با توجه به اینکه بنده برای آموزش دی ماه درخواست دادم تکلیف بنده چیه؟ 3: قبلا یک ایمیلی به اکثر نخبه وظیفه ها تحت این عنوان که تا پایان دی ماه برای تعیین تکلیف پروژه جایگزین فرصت دارین. من که اینقدر پیگیر بودم و بلافاصله پس از دریافت نامه معرفی به سازمان به سازمان مراجعه کردم و برای نوشتن پروپوال اقدام کردم، تکلیفم چیه؟ اگه تا پایان آبان پروپوزالم برای داعا فرستاده نشه من به مشکل میخورم و پروژه جایگزین لغو میشه؟ 3: پروژه جایگزین خدمت حتما باید نهایت ظرف مدت 21 ماه تموم بشه، بیشتر طول بکشه پروژه جایگزین لغو میشه؟ و این 21 ماه از زمان شروع به کار حساب میشه یا از تاریخ احراز نخبگی یا تاریخ معرفی به سازمان؟ عاجزانه تقاضا دارم لطفا سوالات من رو جواب بدین. تنها امید من به همین پیام هستش. چون تماس که میگیرم اکثر اوقات خط مشغوله و بعضی اوقات هم بوق میخوره ولی کسی جوااب نمیده.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی ،۱) بله از طرف مرکز نخبگان نیست. ۳) اعزام نخواهید شد .۳) بستگی به شرایط دارد.

اشکان اولی پوریان ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با عرض سلام و خسته نباشید. من برای آموزشی دی ماه 25 آبان ثبت نام کردم. آیا با توجه به دیربودن امکان تایید حضور در آموزشی برای بنده هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله امکان دارد. 

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶
با عرض سلام و احترام من چند بار در قسمت تماس با ما پیام دادم، خواهش می کنم مورد بنده رو بررسی کنین. پیروی پیگیری مسئله ی بنده در مورد نامه ی معرفی به سازمان به کار گیرنده که در تاریخ 1399/8/14 صادر شده بود و فرمودین در روز 1399/8/18 تحویل پست شده، پس از پیگیری فراوان از نماینده ی پست، گفتند که نامه ی بنده به دستشون نرسیده. روز 1399/8/25 فرمودین که مسئله رو جهت پیگیری به دست مقام مسئول رساندین، می خواستم بدونم وضعیت نامه به چه صورت هست. نیاز مبرم به این نامه، برای شروع به کار هست. می خواستم خواهش کنم این مورد رو بررسی بفرمایید. خدا انشالله خیرتان بدهد با تشکر فراوان سید جواد وزیری کنگ علیائی 0922672581
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

میلاد ثانی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و احترام افرادی که از پایان نامه دفاع کرده اما هنوز موفق به انجام امور فارغ التحصیلی نیستند چه طور باید کارت سبز دریافت کنند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶

دریافت برگ سبز برای نخبگان در حال تحصیل بعد از پیام مرکز امکان پذیر است. 

سجاد کلانتری ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳
با سلام و احترام، بنده برم پیامک اعزام برای آذر امده، ولی برای گرفتن برگ‌معرفی به پلیس +۱۰ مراجعه کردم، ولی برگ معرفی ندادن ک گفتن که نخبگیم در سیستم پلیس +۱۰ ثبت نشده، الان من چه کاری باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با شماره ی ۲۷۳۵۳۳۸۳ تماس بگیرید. 

داود فرامرزی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با سلام متاسفانه پیام قبلی من نمایش داده نشد. من اعزام آذر 99 برای دوره آموزشی هستم. جهت تست غربالگری به مرکز بهداشت مراجعه کردم و چون از نظرشون مشکوک بودم ازم تست کرونا گرفته شد. جواب تست تا شنبه 1 آذر آماده نمی شود. لطفا راهنمایی بفرمایید که روز 1 آذر به پادگان مراجعه نمایم یا بعد از مشخص شدن جواب تست و در صورت منفی بودن آن به پادگان بروم؟ در صورت مثبت بودن جواب تست تکلیف بنده چه خواهد بود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مراجعه نمایید و در محل آموزش مطرح نمایید تا تصمیم بگبرند. 

مهدی محمدی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با سلام. بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معدن از دانشگاه امیرکبیر هستم. سوالی داشتم و امیدوارم امکان پاسخگویی را داشته باشید. پروژه معادل خدمت اخیرا مختص دانشجویان و یا فارغ التحصیلان دکتری است و یا برای فار التحصیلان ارشد هم ارائه می شود؟ لطفا پاسخ سوال بنده را بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

سلام، در صورت احراز نخبگی، مقطع تحصیلی شما مطرح نیست. 

سید جواد وزیری کنگ علیائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

ارادتمندم.

علی محمد رحمانی مهدی آبادی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
با سلام، ممنون میشم اگر جوابمو بدید تا بحال بیش از 10 بار پیام و 1000 بارتماس گرفتم ولی جوابی دریافت نکرده ام و الان با وضعیت تاهل و داربودننوزاد بدجور بلاتکلیفم، اینجانب علی محمد رحمانی با کد ملی 4433396990 برگ سبز اعزامم رو تحویل دادم والان اس ام اس اعزام برای اذرماه دریافت کردم ولی با وجود تحویل حضوری برگ دوره تکمیلی 45 روزه که فرموده بودند قبول هست و جایگزین آموزشی می شود و در پرونده ام درج شده است اسم ام اس تاییدیه تکمیلی دریافت نکرده ام الان نمی دانم آموزشی باید بروم یا خیر. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت مشکل دار بودن گواهی با شما تماس گرفته شده در غیر این صورت گواهی شما مورد تایید است.

سجاد کلانتری ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
سلام‌مجدد، شماره ۲۷۳۵۳۳۸۳ که لطف کردید گذاشتید، مسدود است، لطف میکنید یک شماره در دسترس بدید، ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

۲۷۳۵۳۳۸۰/‏۲۷۳۵۳۳۸۱/‏۲۷۳۵۳۳۸۲/‏۲۷۳۵۳۳۸۴

کریم عصارزاده ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲
با سلام و خسته نباشید، ببخشید من در تاریخ 25 شهریورماه نامه پایان کار به همراه مدارک لازم جهت صدور کارت پایان خدمت رو به صورت حضوری خدمتتون تحویل دادم. میخواستم ازتون خواهش کنم اگر براتون مقدوره بهم اطلاع بدید آیا اقدام شده. کد ملی: 0921221266 شماره پرونده: 980750 با تشکر از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

علی خالقی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
سلام و وقت بخیر بنده علی خالقی به کد ملی 1630007102 می باشم که در دوره آذرماه ثبت نام کرده و برگه سبز اعزامم رو گرفته ام و پریروز پیامک فرستادید که معرفی نامه رو از پلیس +10 برای مرکز آموزش کرج بگیرید؛ باتوجه به اینکه بنده برگه 45 روزه تکمیلی بسیج را دارا هستم و زمان ثبت نام در شهریور ماه هم گزینه مربوطه را تیک زده ام و طی مراجعه حضوریم این گواهی 45 روزه را تایید کرده اید، آیا افرادی که مثل ما گواهی 45 روزه شان تایید شده، باز نیاز هست که در تاریخ 1 آذرماه در مرکز آموزش حضور داشته باشند یا خیر؟ سپاس از پاسخگویی تان
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

خیر نیازی به حضور ندارند. 

مرتضی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما، ببخشید که مجددا زیر این پست پیام میدم و شاید خیلی مرتبط نباشه، اما واقعا راه تماسی نیست و متاسفانه نمیشه پیگیری کرد به هیچ طریقی. البته میدونم که شما به نامه ها و مدارک دسترسی ندارین ولی چون واقعا در شرایط اضطراری قرار دارم مزاحمتون شدم و امیدوارم راهنمایی کنین. بنده در هفته های گذشته چندباری پیگیر وضعیت بررسی مدارک پایان کارم شدم و البته پس از کلی مزاحمت برای شما و همچنین کلی تماس با دبیرخانه که متاسفانه کسی پاسخگو نبود، پیامی دریافت کردم مبنی بر این که طی 10 روز آینده ارسال میشه برای نظام وظیفه با توجه به این که بنده به شدت برای تمدید و تغییر نوع قرارداد کاری ای که دارم به کارت پایان خدمت نیاز دارم و دیر رسیدن کارتم ممکنه باعث عدم تمدید قراردادم بشه، می خواستم اگه امکانش باشه زحمت بکشین یه بار دیگه پیگیری کنین و اگه کاری یا مراجعه حضوری جهت تسریع فرآیندش نیازه به بنده اطلاع بدین باز هم عذرخواهی می کنم از شما و بقیه عزیزان بابت پیام غیر مرتبطم ولی واقعا با توجه به شرایطی که دارم و این که هیچ راه دیگه ای واسه دسترسی نداشتم مجبور شدم پیام بدم با تشکر کد ملی: 4270728469
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

عزیز من پییام شمارا به مسئول پایان کار میرسانم، اما واقفا امکان پیگیری آنی وجو ندارد.

علیرضا شاه زیدی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲
با سلام و احترام. بنده علیرضا شاه زیدی هستم، به شماره ملی ۱۲۷۰۵۳۰۴۹۶. تاکنون بیش از هزار بار با ایمیل و تماس تلفنی تلاش کردم، اما متاسفانه پاسخی از سازمان شما دریافت نکردم. اینجانب برای تشکیل پرونده اقدام کردم و کلیه مدارک خودم را واستون فرستادم، اما هنوز تلفنی یا خبری از سمت سازمان شما دریافت نکردم. برگه سبز بنده تاریخ اول دی ماه می باشد، آیا درصورت طول کشیدن فرآیند تشکیل پرونده، اینجانب باید به صورت سربازی عادی اقدام کنم یا خیر؟؟؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر چه خبری هستید؟ در سایت فرم درخواست معرفی به سازمان را تکمیل نمایید.

حمیدرضا جهانگیر ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با عرض سلام و احترام برای دوره آذر امکان آوردن گوشی همراه بدون دوربین وجود دارد؟ با تشکر و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله امکان دارد. 

صلاح اشترابه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹
با عرض سلام و احترام بنده خیلی وقته تماس میگیرم متاسفانه کسی پاسخگو نیست. ممنونمیشم شما لطفا جواب این دوتا سوالم بدید: 1-دو روز پیش پیامکی برای بنده اومد با این موضوع که یگان آموزشی شما اصلاندوز تعیین شده است، آیا بنده باید صبر کنم تا اسمم در لیست دوره آموزشی مرکز نخبگان ثبت شود یا همین دوره اصلاندوز را باید شرکت کنم؟ 2- سه هفته پیش هم از مرکز با بنده تماس گرفتن که نامه معرفی به سازمان را برای بنده پست می کنند ولی متاسفانه هنوز نامه به دستم نرسیده است، اگر امکانش هست لطفا بنده رو در جریان بذارید که این نامه در چه مرحله‌ای هستش. کدملی: 280295984 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی ،۱) خیر شما برای اعزام بایستی ابتدا در سایت مرکز نخبگان ثبت نام نماییدتا اعزام شوید، به آن پیامک اعتناییی نکنید. ۲) برای پیگیری نامه ها بایستی با مرکز تماس بگیرید.

ابوالفضل افشین ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
با سلام. بنده اواخر مهرماه مدارک تشکیل پرونده را برای داعا پست کردم. یک هفته بعد هم نامه اعلام نیازم را پست کردم و در سایت درخواست معرفی به سازمان را ثبت کردم. 17 آبان با من تماس گرفتند که در مرحله صدور نامه معرفی به سازمان هستم، اما نامه اعلام نیازم در پرونده نیست درحالیکه از طریق پست پیگیری کردم و نامه تحویل داده شده بود. به هر حال قرار شد دوباره نامه اعلام نیاز را بفرستم تا پس از اینکه به دستشان رسید نامه معرفی به سازمان بنده صادر شود. نهایتا، روز یکشنبه 25 آبان، مجددا نامه اعلام نیازم اینبار از طریق یکی از دوستانم به واحد تشکیل پرونده تحویل داده شد. متاسفانه تماس تلفنی که اصلا کسی پاسخگو نیست. قسمت تماس با ما هم پیام دادم ولی جوابی نگرفتم. خواهش میکنم سوال من رو پاسخ بدین. لطفا بفرمایید نامه معرفی به سازمان بنده صادر شده است یا خیر؟ کد ملی: 3610592117 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

کریم عصارزاده ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴
ببخشید من برای پیگیری وضعیت صدور کارتم در دو هفته گذشته چندین مرتبه با شماره هایی که فرمودید تماس گرفتم اما موفق نشدم با همکارانتون صحبت کنم. با توجه به اینکه مدت بیش از دو ماه است که نامه پایان کار و مدارک لازم جهت صدور کارت رو خدمتتون تحویل دادم، میخواستم از شما خواهش کنم اگر ممکنه پیگیری بفرمایید و بهم اطلاع بدید. کد ملی: 0921221266 شماره پرونده: 980750 از کمک و توجه شما تشکر میکنم.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مرتضی باغستانی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
با سلام و احترام در شهریور ماه سال جاری، مدارک پایان کار را تحویل دادم. از آن زمان تاکنون هر چه با شماره های اعلامی تماس میگیرم، امکان پیگیری وجود ندارد. لطفا راهنمایی نمایید که وضعیتم چگونه می باشد. ش.م=4433326992 ش.پ=99627
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

حمیدرضا سعادتی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
سلام . من امروز برگه سفیدم رو گرفتم برای اعزام. فقط داخلش زده شده 90 روز اضافه خدمت. من در تمام مدت انجام پروژم برگه سبزم برای انجام امور اداری و عدم غیبتم داعا بوده . من چرا 90 روز خوردم . و اینکه این 90 روز به چه صورت اجرا میشه ؟؟ کد ملی 0010249443
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بهش اعتنایی نکنید. 

اکبر حیدری تاشه کبود ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷
با سلام و احترام. خواهش می کنم لطفا به این سوال من پاسخ دهید. به خدا این قدر از تماس با ما و زنگ زدن تلاش کردم کسی پاسخگو نیست. فقط همین سوال را پاسخ دهید، من قول می دهم تا یه مدت دیگه اصلاً مزاحم وقت شما بزرگواران نشوم. آیا مدارک بنده برای صدور پایان کارت به نظام وظیفه ارسال شده است؟؟ به خدا اونقدر کارم گیره، سرپرست خانواده ام و کارم گیره. تو رو خدا یه خبری بدید. با تشکر: کد ملی: 2949874231
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مصطفی خزائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳
سلام و خسته نباشید. من چندروزی هست پیام میگذارم ولی نمایش داده نمی شود. بنده تا به حال از سازمان جغرافیای نیروهای مسلح، پدافند سپاه و قرارگاه خاتم عدم نیاز گرفتم، جدیدا نیز به پدافند غیر عامل کشور معرفی شدم، از طرفی بعد از کلی دوندگی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی نامه اعلام نیاز گرفتم، با توجه به اینکه پروژه های پدافند مرتبط با رشته بنده نیست،خواستم بدونم اگر از پدافند غیرعامل کشور عدم نیاز بگیرم و به همراه اعلام نیاز راه و شهرسازی بیارم خدمتتون مشکلی پیش نمیاد؟ با توجه به اینکه 3 بار عدم نیاز گرفتم، عدم نیاز چهارم مشکل ساز نمیشه؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

در کامنت قبلیتن هم عرض کردم، مسئله شمارا جهت پیگیری به دست مقام مسئول میرسانم. 

عرفان معالي ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
با سلام من با کد ملی 2170025901 در دوره اموزشی اذرماه می باشم و برگه سبز با تاریخ جدید (1399/09/01) دریافت کرده ام لطفا امکان بارگزاری مجدد را برای بنده ایجاد نمایید باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

نیازی به بارگذاری مجدد نیست. 

علیرضا شاه زیدی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام و احترام، بنده شاهزیدی هستم با کد ملی ۱۲۷۰۵۳۰۴۹۶. اینجانب مدارک تشکیل پرونده و فرم درخواست سازمان بکار گیرنده را تکمیل و برای شما ارسال کردم. تاریخ برگ سبز هم اول دی ماه می باشد. سوال بنده این است که در صورت فرا رسیدن تاریخ اعزام اینجانب، و بطول انجامیدن فرایند تشکیل پرونده اینجانب، آیا باید به سربازی عادی بروم یا غیبت بخورم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

مصطفی خزائی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
خیلی ممنون لطف میکنید. نتیجه را چگونه پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

تماس بگیرید یا منتظر تماس مرکز باشید.

محمد نصیر تیغ ساززاده ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و احترام اینجانب تاکنون برای هیچ دوره‌ی اموزشی ثبت نام نکرده ام اما پیامک‌ اعزام آذرماه را دریافت کرده ام دلیل دریافت این پیام چیست؟ و ایا امکان حذف این دوره وجود دارد؟ با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

چه پیامی دریافت نموده اید؟ ؟

هادی قاسمی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱
با سلام و احترام بنده برای چندمین بار است که پیام میدم و نمایش داده نمی شود. بنده برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده ام ولی هنوز هیچ پیامکی دریافت ننموده ام، میخواستم بپرسم ببینم لیست دی ماه بسته شده؟ اسم بنده برای دوره دی ماه اضافه شده یاه نه؟ کد ملی بنده 4372435010 با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای اعزام دی ماه پیامک ارسال نشده.