اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۳۰ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵ کد : ۱۷۳۳ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۴۹۷۲
اطلاعیه مهم شماره ۳۰ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند که پیرو اطلاعیه شماره ۲۹ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر ن. م، مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره‌های آموزشی ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ و یا ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۹ تا روز پنج شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ تمدید شده است.

لذا خواهشمند است با مراجعه به سایت مرکز نخبگان و مطالعه دقیق اطلاعیه شماره ۲۹، در مهلت مقرر ثبت نام نمائید.

 

شایان ذکر است که محل آموزش هر دو دوره آذرماه و دی ماه، مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه کرج مشخص شده است.

آدرس:

کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح


( ۳۶ )

نظر شما :

فرهاد احمدنژاد ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳
با سلام و عرض ادب اینجانب فرهاد احمدنژاد فرزند محمد فارغ التحصیل دکتری زمین شناسی اقتصادی با کدملی 3762241457 به شماره پرونده 971021 بیش از یک ماه و نیم (45 روز) می باشد که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و متاسفانه هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از این مقام عالی تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر فرهاد احمدنژاد
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما منتظر تایید نهایی ریاست جهت ارسال به سازمان وظیفه عمومی میباشد.

حامد ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰
با سلام و وقت بخیر. بنده طبق اطلاعیه شماره 29 مرکز نخبگان، پس از ثبت نام در سایت مرکز، اقدام به ارسال پستی مدارک 45 روزه بسیج خود نمودم ولی تاکنون پیامک تایید آن برای بنده ارسال نشده است. ممنون می شوم اعلام بفرمایید که گواهی بسیج بنده تایید شده است یا خیر؟؟ شماره ملی بنده 2730049691
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید تا مهلت ثبت نام به اتمام برسد.

کاربر دارای تکمیلی ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۳
با سلام و احترام و عرض خسته نباشید، برای اینجانب با کدملی 0371037204 وضعیت تکمیلی مورد تایید شما قرار گرفته است؟ اگر بله، آیا باید در ادامه کاری انجام دهم یا خیر و فرآیند تمام است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اتمام مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

جواهری ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲
باسلام و سپاس. با شماره پیگیری 288843060617503 در سامانه ثبت نام نمودم و ضمن اعلام داشتن گواهی تکمیلی بسیج، حضورا آن را به دانشگاه تحویل دادم. ولی در قسمت پیگیری درخواستها نتیجه ای اعلام نشده است. با توجه به تاهل و فرزند، ممنون میشم زودتر نتیجه استعلام گواهی را اعلام فرمایید. که مشخص شود معاف از دوره آموزشی هستم یاخیر. کد ملی 0082401373
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اتمام مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

امیرحسین ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰
با سلام لطفا امکان ویرایش تاریخ اعزام رو هم اضافه کنید. بنده قصد جابجایی تاریخ اعزام از دی ماه به آذر ماه را دارم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فعلاً اصلاح فرم در سایت در دسترس نیست، اما بنده به طور دستی برایتان اینکار را انجام میدهم.

عبداله امیرانی ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
با سلام و خسته نباشید اینجانب نیز به علت تدریس در دانشگاه در خواست تغیر دوره اموزشی از آذر به دی را دارم موقع ثبت نام به اشتباه دوره اذر را انتخاب کردم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

امید اکبری شیخ آباد ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
با سلام احترام، بنده چندین بار در قسمت تماس با ما سایت درخواستم را اعلام کردم ولی هنوز هیچ جوابی نگرفتم ممنون میشم به سوال بنده پاسخ دهید. من پرپوزالم را اول شهریور به مرکز نخبگان ارسال کردم ولی هنوز نامه شروع به کار دریافت نکردم و با توجه به اینکه نمیدانم در چه مرحله ای از تصویب پروپوزال هستم برای آموزشی دی ماه ثبت نام کردم، می خواستم ببینم آیا شروع به کار بنده ثبت شده است یا خیر؟ و اینکه ثبت نام آموزشی مورد تایید است؟کد ملی: 0640346596
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

حسین عزیزی ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
سلام و احترام. بنده برای تشکیل پرونده برگ سبزم رو که تاریخ اعزبامش 1 شهریور بود، اردیبهشت ماه تحویل داعا دادم. اسمم برای شهریور نیامد. الان نظام وظیفه تاریخ اعزامم را به 1 آذر موکول کرده. الان اگر اسمم برای آموزشی آذر در بیاد نیاز هست مجددا برگ سبز بگیرم!؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، در صورت لزوم اطلاع میدهیم.

علی خودی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷
با سلام و احترام اینجانب گواهی 45 روزه خو را در تیر ماه برای آن مرکز ارسال نمودم اما یامی مبنی دریافت ان برایم ارسال نشده اگر ممکن است بررسی کنید که به دستتان رسیده است و تایید شده؟ سپاس گزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری خواهم کرد.

علی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶
سلام. آیا گواهی‌های صادرشده توسط مرکز نخبگان (مانند گواهی منع عدم استخدام) فقط 6 ماه اعتبار دارند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله، بر روی گواهی ها این موضوع درج شده است. 

فرشاد رضائی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام و احترام، اینجانب فرشاد رضائی فارغ التحصیل دکترای مهندسی عمران با کد ملی 1289242798 می باشم. بیش از دو ماه است که مدارک پایان کار خود را برای آن نهاد پست کرده ام، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعی از روند صدور کارت پایان خدمت خود کسب نکرده ام. خواهشمندم مرا از وضعیت کارت پایان خدمت خود آگاه سازید. با کمال تشکر،
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در تاریخ ۳۰/‏۰۶/‏۹۹‬ مدارک شما به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال شده. 

واحد برزگری ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲
با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید بنده برزگری هستم به شماره ملی 4470044202. بنده در تیرماه ثبت نام کردم و گواهی دوره تکمیلی را هم فرستادم. الان در جریان نیستم که ایا در پرونده بنده ثبت شده و مورد قبول واقع شده یا خیر. ممنون میشم اگه اطلاع دهید که آیا تکمیلی بنده به عنوان جایگزین دوره آموزشی پذیرفته شده یا نه. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جناب برزگر بعد از اتمام مهلت ثبت نام پیام خواهیم داد.

عباس ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶
با سلام. بنده مراحل تشکیل پرونده را انجام داده ام و سی دی را چند روز پیش پست کرده ام و تاریخ اعزام بنده یکم ابان ماه است( من قبل از احراز نخبگی برگه سبز گرفته ام). لذا میخواستم ببینم که آیا بنده باید این دوره را شرکت کنم یا نه و اینکه اگر شرکت نکنم و غیبت بخورم آیا این غیبت خوردن قابل برطرف شدن است یا خیر؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را بارگذاریکرده اید، الزامی به حضور در اعزام آموزشی ندارید. 

مهدی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
سلام وقتتون بخیر من شروع به کارم مهرماه 98 هست و الان یکسال از شروع به کارم میگذره. من اردیبهشت 99 فارغ تحصیل شدم. پروژه من احتمالا تا اسفند 99 طول بکشه. من الان یه نگرانی دارم و اون این هست که اگر تا میام کارهای اتمام پروژه رو انجام بدم بیشتر از اردیبهشت 1400 بشه ایا سربازی غیبت میخورم؟ یعنی الان نظام وظیفه میدونه که من نخبه وظیفم و نباید برام غیبت بزنه؟ من هیچ مدرکی به نظام وظیفه خودم ارسال نکردم. من راموزشی هم رفتم. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را در سایت بارگذاری کرده اید؟ 

احمد ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
باسلام و احترام، ثبت نام در سایت برای ثبت درخواست دوره آموزشی امکان پذیر نیست. و پیغام عدم فعالسازی میزند در صورتیکه ایمیلی ارسال نشده که فعال کنم. برای ثبت نام آموزشی چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با یک ایمیل دیگر در سایت ثبت نام نمایید.

علی زحمتکش ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام. من نامه شروع به کار خودم رو هفته گذشته به دست مرکز نخبگان داعا رسوندم. میخواستم بپرسم که ثبت نام در این دوره آموزشی الزامی هست یا می تونم نوبت بعدی ثبت نام کنم؟ برگه سبز خودم رو هم در تاریخ شهریور 98 تحویل دادم. شماره پرونده 98072 - کد ملی 0921118341.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای کسانی که شروع بکارشان تصویب و به مرکز نخبگان ارسال شده است الزامی است.

حسین ظفری ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵
با عرض سلام و خسته نباشید،احتراماً اینجانب حسین ظفری دوازده امامی با کد ملی 4610494851 ساکن استان چهارمحال و بختیاری، ،در تاریخ 20/11/1398 نامه احراز نخبگی از طرف بنیاد نخبگان نیروهای مسلح برایم آمد.بلافاصله با آمدن نامه با بنیاد نخبگان تماس گرفتم.شخصی گوشی را برداشت و گفت:که بعد از عید بیا.می خواهیم به تعطیلات برویم.بعداز عید نیز که کرونا آمد ،غیر حضوری در اردیبهشت پرونده بنده را بر روی معاونت نیروی انسانی سپاه تهران فرستادند.بنده نیز آنجا رفتم وآن ها نیز به دانشگاه امام حسین ارجاع دادند.به آن جا رفتم و مدارکم را تحویل دادم،گفتند زنگ میزنیم.یک ماه بعد از طرف دانشکده پیامبر اعظم شخصی به نام رسول زارع زاده زنگ شد و بنده هم رزومه خودم رو برای ایشان فرستادم.وی بعد از دو ماه معطلی و عدم جواب دادن به پیامک ها و تماس های بنده زنگ زد وگفت ما دانشجوی دکتری میخواهیم.آخه یکی نیست به این شخص که مثلاً استاد است بگوید که همان موقع این حرف را بگو و یکی نیست پیگیری کند آقای رمضانی که نماینده رابط بین دانشگاه و بنیاد هستید چرا بر روی این دانشکده فرستادید در حالی که میدونستید بنده کارشناسی ارشد داشتم.خلاصه بعدن، فرستادن روی دانشکده علوم اجتماعی.آن ها نیز مثل توپ فوتبال به همدیگر پاس میدادند.آقای ظفری به آفای صدری و صدری هم به موسوی نیا.آقای موسوی نیا دانشکده انقلاب بعد چند هفته معطل کردن فرستاد روی دکتر چیت فروش و ایشان هم میگویند درباره دولت ملت سازی یه موضوع و تحقیق بفرست،در حالی که حیطه کاری بنده جنگ نرم و فضای سایبری است و این دوموضوع یعنی دولت ملت سازی با جنگ نرم هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند.آیا میشود مهندس عمران عمل قلب باز انجام دهد؟ اولا بنده در یک خانواده فقیر به دنیا آمده ام و با افتخار میگویم:بنده زاده هستم نه آقا زاده. و با تمام سختی ها و مشکلات کارگری کرده ام وهمزمان نیز درس خوانده ام.دوما پارتی ندارم جز خدا.آیا باید حتما فامیل نزدیک و درجه یک شما و یک آقا زاده باشم تا مشکلاتم حل شود..سوماً جواب این هشت ماه بلاتکلیفی بنده را چه کسی می دهد. همین کم کاری ها را انجام میدهید که کشور پیشرفت کندی دارد،همیشه دم از کم کاری مسئولین دولتی میزنید در حالی که خودتان مسئول هستید. در سایه نشسته اید حقوق بالا میگیرید،کارتان را به نحو احسن انجام دهید،آیا این خواسته زیادی است. لطفاًبه این موضوع رسیدگی بفرمایید و حق را به حق دار برسانید.با تشکر و سپاس فراوان. حسین ظفری دوازده امامی.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

پویا توفیق ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
با عرض سلام و احترام. اینجانب پویا توفیق با کد ملی 6010060400 چندین روز متمادی است که سعی در ثبت نام سایت دارم. بعد از تکمیل موارد خواسته شده در سایت پیام "ایمیل فعال سازی ارسال شد. تایید نمایید." نمایش داده می شود. ولی به بنده هیچ ایمیلی ارسال نمی شود. و موقع ورود به سایت با ارور حساب کاربری شما فعال نیست روبرو می شوم. با توجه به تاریخ تمدید شده برای ثبت نام در دوره های آموزشی تا تاریخ 99/08/01، بنده باید در سایت ثبت نام کنم. ممنون می شم اگر لطف کنید و به مشکل بنده رسیدگی کنید. با تشکر و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پوشه اسپم را چک کنید.

علی سرخوش سرا ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۲
با سلام و احترام و با تشکر از پاسخگویی دقیق و به موقع شما. ببخشید خواستم بپرسم مشکل دانشجویان برای گرفتن برگه اعزام از پلیس+10 حل شده است و ما می توانیم الان پلیس +10 بریم و درخواست اعزام برای این دوره را بدهیم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر برای دانشجویان عزیز پیام ارسال میشود و بعد از دریافت آن برای اخذ برگ سبز اقدام میکنند. 

سعید نوروزی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰
سلام روزتون بخیر. من برای آذر ماه آموزشی ثبت نام کردم ولی در سامانه epolice تاریخ اعزام من رو به دی ماه تغییر دادین. آیا باید حتما دی برم آموزشی؟ من خیلی حیاتی هست که آذر حضور داشته باشم و جزوه نفرات اولی بودم که در سامانه ثبت نام کردم.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر تمدید تاریخ برای غیبت نخوردن شماست. 

هادی قاسمی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸
با سلام و احترام بنده به دلیل عدم دریافت ایمیل تاییدی جهت درخواست ثبت نام دوره آموزشی و ضمن این که این دروه ثبت نام تا اول آبان بیشتر فرصت ندارد چندین بار پیام دادم از مقام عالی تقاضامندم لطفا قبل از اتمام فرصت به مشکل بنده رسیدگی فرمایید پیشاپیش سپاسگذارم از حسن همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ایمیبل تاییدیه برای چه چیزی؟ در سایت قسمت تسهیلات، ثبت نام دوره های آموزشی، ثبت نام نمایید. 

مجتبی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۷
با سلام و احترام اینجانب گواهی 45 روزه خو را در تیر ماه برای آن مرکز ارسال نمودم اما پیامی مبنی بر دریافت ان برایم ارسال نشده اگر ممکن است بررسی کنید که به دستتان رسیده است و تایید شده؟ سپاس گزارم (کدملی 0371037204)
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزام دوره تیر ماه هم ثبت نام کرده بودید؟

محب نیا ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴
با سلام و احترام. بنده روز 27 ام مهر برگه سبز به دستم رسید و ارسال کردم (با کد پیگیری 2810401587394457) و تاریخ اعزام به دلیل پیگری معافیت پزشکی ۱ آبان تعیین شده. با توجه به مطالعه اطلاعیه های جاری متوجه شدم باید تا قبل از ۲۵ ام ارسال می‌کردم. - با این شرایط مجددا برای دریافت برگه سبز اقدام و آپلود کنم؟ - این طور که برداشت کردم باید آموزشی یکم آبان نیز غیبت کنم و سپس برای آموزشی نخبگان اقدام کنم. درست است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی ندارد.

حسن بزرگ منش ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳
با عرض سلام، برای ثبت نام در آموزشی باید ابتدا در سایت mneb ثبت نام کرد ولی هیچ ایمیل فعالسازی ارسال نمی گردد، پوشه اسپم هم چک کردم، سه ایمیل مختلف هم استفاده کردم. با توجه به سایر نظرات گویا سایر دوستان هم چنین مشکلی دارند، لطفا رسیدگی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷

مجدد امتحان نمایید.

کاظم مشایخی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳
با سلام و احترام، اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932، چندین بار جهت پیگیری رسیدن گزارش پیشرفت 60 درصد به داعا تماس گرفتم اما موفق نشدم، لذا مجبور شدم جهت پیگیری اینجا پیام بگذارم. آیا گزارش پیشرفت 60 درصد بنده به دست شما رسیده و در پرونده درج شده است؟ اگر رسیده، فقط باید پایان کار اعلام کنم جهت دریافت کارت، درست است؟ با تشکر از پیگیری و پاسخگویی شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سایت مرکز دسترسی به مدارک و نامه ها ندارد، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمد میرزاحسینی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام محمد میرزاحسینی هستم با کد ملی 0440307279. از تاریخ 31 خرداد به سازمان مربوطه برای انجام پروژه معرفی شده ام و با پیگیری بسیار زیاد به تازگی پروپوزالی را برای پروژه مورد توافق نوشته ام که برای تصویب همچنان زمان خواسته اند. با توجه به این حجم از زمانی که هدر رفته آیا می توانم در آموزشی ثبت نام نمایم تا این مراحل طی شود به خصوص اینکه بنده بسیار پیگیر بوده ام برای تعریف پروژه و بسیار نگران از هدر رفت این زمان؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله ثبت نام نمایید. 

مجید عسکری پور ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
باسلام و احترام. اینجانب مجید عسکری پور نخبه سرباز که دوره آموزشی در شهریورماه 99 در پادگان مدرس کرج سپری کردم و نامه پایان کار بنده بر روی پرونده است و همچنین مدارک صدورکارت در روز سوم آموزشی تحویل آقای دل آرا نماینده داعا دادم. ببخشید من هرچه پیام میدهم پاسخ به ینده.نمی دهید. عاجزانه خواهشمند وضعیت صدور کارت بنده اطلاع دهید. برای استخدام نیاز فوری دارم کد ملی 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در حال بررسی جهت  ارسال به سازمان وظیفه عمومی است.

فرشاد بهرامی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵
با سلام و احترام من دیروز درخواست گواهی اشتغال به خدمت داده بودم، اما متاسفانه نتونستم کدرهگیری/پیگیری رو یادداشت کنم. میخواستم بپرسم که آیا گواهی صادر شده؟ جسارتا امکانش هست که کد رهگیری رو برام ارسال کنید که بتونم پیگیری کنم؟ ممنونم از توجه شما کد ملی: 3860658891
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

۱۶۱۷۴۶۱۹۳۹۰۵۶۴۴۷ کد پیگیری درخواست شما: 

امیررضا خیراندیش ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
با سلام بنده امیررضا خیراندیش هستم به کد ملی ۰۷۸۰۳۲۲۱۷۷، در تاریخ ۱۲ مهر درخواست گواهی رفع غیبت دادم که با پست برام ارسال کنید ولی متاسفانه تا کنون هیچ نامه ای به دست بنده نرسیده ممنون میشم پیگیری کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سایت مرکز دسترسی به مدارک و نامه ها ندارد، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

وحید کریمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
با سلام و احترام- اینجانب وحید کریمی خسروشاهی به کد ملی 1700059981 به شماره پرونده 971071 در حدود یک ماه پیش مدارک پایان کار خود را ارسال نموده ام. اما اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمت خود نداشته و جهت استخدام، نیاز مبرم به کارت پایان خدمت دارم. لذا خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید. باتشکر از زحمات گرانقدرتان- وحید کریمی خسروشاهی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در حال بررسی جهت  ارسال به سازمان وظیفه عمومی است.

احمد رضایی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷
با سلام، سوال بنده این است که آیا برگه سبز اعزام پیش از ثبت نام آموزشی در سایت باید گرفته شود یا پیش از بیست و پنجم ماه قبل از اعزام؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

برگ سبز برای فارغ التحصیلان به محض ثبت نام در سایت و برای دانشجویان بعد از دریافت پیامک مرکز نخبگان. 

مجید قاسمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳
با سلام و وقت بخیر بنده برای آموزشی آذر ماه ثبت نام و برگ سبز گرفتم و گواهی دوره تکمیلی 45 روزه بسیج را پست کردم چه طور مطلع بشم که به دستتون رسیده گواهی و اینکه تکلیف آموزش بنده چیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید برایتان پیامک ارسال خواهد شد.

مجید باقریان ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام تاریخ اعزام بنده در برگه سبز 99/08/01 خورده است، در دوره آموزشی آذرماه نیز ثبت نام کرده ام. پلیس +10 میگوید تاریخ اعزام بنده در سامانه 99/10/01 خورده است، آیا این تغییر تاریخ از آبان به دی از سوی داعا صورت گرفته است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را برای سایت بارگذاری کرده باشید، بله. 

هادی قاسمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
با سلام و احترام پیرو پیام قبلی، لطفا نام کاربری به نام هادی قاسمی با کد ملی 4372435010 ایمیل hadigh110@gmail.com را فعال کنید تا بنده بتوانم وارد سایت شوم. تقاضامندم در صورت امکان جهت رفع مشکل فعال سازی نام کاربری بنده مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با سپاس فراوان. هادی قاسمی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حساب کاربری شما مشکلی ندارد.

مهدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
سلام وقتتون بخیر من شروع به کارم مهرماه 98 هست و الان یکسال از شروع به کارم میگذره. من اردیبهشت 99 فارغ تحصیل شدم. پروژه من احتمالا تا اسفند 99 طول بکشه. من الان یه نگرانی دارم و اون این هست که اگر تا میام کارهای اتمام پروژه رو انجام بدم بیشتر از اردیبهشت 1400 بشه ایا سربازی غیبت میخورم؟ یعنی الان نظام وظیفه میدونه که من نخبه وظیفم و نباید برام غیبت بزنه؟ من هیچ مدرکی به نظام وظیفه ارسال نکردم. برگه سبز هم نگرفتم. قبل دکترا قبول شدن سابقه خدمت قبلی داشتم و وقتی در دوره دکترا نخبگیم احراز شد شما نامه زدید و سابقه خدمتم که شامل آموزشی میشد رو هم آوردید مرکز نخبگان. حالا من سوال دارم. اگر من تا اردیبهشت 1400 پروژم تموم بشه نیازی به گرفتن برگه سبز نیست؟ اگر نتونم تا اردیبهشت 1400 پروژه را نهایی کنم میتونم در همون زمان برگه سبز بگیرم و در سایت بارکذاری کنم؟ با توجه به اینکه یکسال بعد فارغ تحصیلی فرصت معرفی کردن خودمون به پلیس +10 رو داریم. ممنون میشم همه سوالاتمو جواب بدید.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌‌‌‌‌برگ سبز خود را به مرکز تحویل داده اید؟ 

اسماعیل سهولی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
سلام نامه شروع کار بنده از داعا رسیده به مرکز بکار گیرنده ام..من نیز برای دوره آموزشی اذرماه ثبت نام کردم..ولی هنوز برگ سبز ارسال نکرده ام. ایا به پلیس +10 برای برگ سبز اقدام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله، برای اخذ برگ سبز بایستی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه تنمایید. 

علی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام. لطفاً پاسخ بدهید. هر چقدر از طریق تماس با ما و پیگیری فرم اقدام میکنم، کسی پاسخگو نیست. اینجانب با کد ملی 2640065807 به منظور شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی (که معمولاً در شهریور ماه برگزار میشد) در تاریخ 10 تیرماه درخواست گواهی منع عدم استخدام ثبت کرده و آن را دریافت کردم. از آنجایی که این فراخوان به تاخیر افتاده و در بازه زمانی 10 آبان تا 18 آذر برگزار خواهد شد (حتی ممکن است تمدید شود) و گواهی قبلی من فقط تا 10 دی ماه اعتبار دارد، اینجانب گواهی منع عدم استخدام جدیدی درخواست کردم ولی به من گفته شده که تا زمانی که گواهی قبلی منقضی نشود، گواهی جدیدی صادر نخواهد شد. از آنجایی که گواهی قبلی من در زمان بررسی پرونده متقاضیان جذب هیئت علمی منقضی خواهد شد، لطفاً پیگیری کنید تا این گواهی مجدد برای من صادر شود.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌مجدد پیگیری کردم امکان صدور گواهی مجدد نیست بایستی گواهی قبل منقضی شود و بعد مجدد اقدام نمایید. 

اکبر حیدری تاشه کبود ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲
با سلام و اهدای خدا قوت خدمت پرسنل محترم داعا. اینجانب اکبر حیدری تاشه کبود مدارک پایانکار و صدور کارت خود را حدود یکماه قبل به صورت حضوری تحویل درب ورودی داده ام و در حال حاضر نیز بنا به ضرورت نیاز به کارت پایان خدمت، حدود 10 روز پیش درخواست گواهی پایانکار را در سامانه ثبت نمودم که گفته بودند ده روز دیگر اقدام نمائید، حالا که می خواهم با گذشت ده روز دوباره اقدام نمایم سیستم می گوید قبلاً این فرم را پر نموده اید در حالی که عرض کردم در پاسخ گفته شده بود ده روز دیگر دوباره درخواست بدهم. حالا ممنون خواهم شد هم وضعیت صدور کارت بنده را بزرگواری بفرمائید و اطلاع رسانی بفرمائید و هم پیرامون گواهی پایانکار راهنمایی نمائید. با تشکر کد ملی: 2949874231
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در دست اقدام برای تأیید نهایی می‌باشد. 

مجید احسن ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام و عرض ادب اینجانب مجید احسن یک ماه است مدت زیادی است که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از شما بزرگواران تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید و من رو از سرنوشت کارت مذکور باخبر کنید. ضمنا من این پیام رو چند روز پیش هم گذاشتم امام متاسفانه پاسخی نداید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در دست اقدام برای تأیید نهایی می‌باشد. 

حسام عارف خانی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
سلام سازمان بکار گیرنده بنده نامه شروع به کارم را به داعا فرستاده اما هنوز پاسخی از داعا دریافت نشده است. آیا ثبت نام در این دوره آموزشی برایم امکان پذیر است؟ اگر بله، باید هم اکنون برای دریافت برگ سبز اقدام نمایم یا خیر؟ بنده دانشجوی دکتری در حال تحصیل هستم. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

‌‌‌‌بله می‌توانید برای دوره آموزشی ثبت نام نمایید. 

مهدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷
من کدملی ام این هست: 5490012447 لطفا ببینید نیاز به تحویل برگه سبز برام هست یا خیر با توجه به اینکه سابقه خدمت قبلی داشتم. خیلی ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی برگ سبز خود را مجدد دریافت نمایید. 

کاظم رحمانی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
با سلام. من شروع به کارم در تاریخ 2/22 زده شده، من واسه پیگیری پرداخت حقوق با تاخیر به سازمان به کارگیرنده مراجعه کردم و در این مدت فرمت نامه ها تغییر کرده و من الان در پرداخت حقوق و ادامه طرح دچار مشکل شدم! و سازمان بهم گفت تا نامه شروع به کارم رو داعا باید دوباره به معاونت نیروی انسانی سپاه اداره سرباز ارسال کنه تا مشکل حل بشه! چطوری میتونم این مشکل رو حل کنم. کاظم رحمانی کد ملی 0720216826
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سازمان و نماینده نخبگان سازمان بایستی پیگیر ثبت شروع به کار شما در داعا شود. ‌‌

علی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰
با سلام و احترام من به شماره ملی 2281529029، دیروز نامه شروع به کارم رو از طرف دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به همراه پروپوزال و سی دی اون به مرکز نخبگان تحویل دادم و از طرف همون دانشگاه به مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه ارجاع داده شدم اما متاسفانه مدیریت سرباز مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه قبول نکرد نامه مرکز نخبگان رو و من رو عودت داد باز به مرکز نخبگان جهت تعیین تکلیف. هر چقدر هم توضبح دادم که من سال 98 معرفی شدم و فرایند تصویب طولانی شده، میگفتن نه بودجه ما تو سال 99 تصویب شده و قبول نمی کنیم شما رو. ساعت 3 بعد از ظهر به دژبانی دانشگاه دفاع ملی مراجعه کردم که نامه عودت سپاه رو تحویل بدم به مرکز نخبگان اما دژبانی نامه رو قبول نکردن و گفتن وقت اداری تموم شده. من هم پرواز داشتم ساعت 5 و باید برمی گشتم. با توجه به این توضیحات، اول اینکه راهی هست تا من اسکن نامه نیروی انسانی سپاه رو بفرستم برای مرکز نخبگان؟ و درنهایت تکلیف من چی میشه؟ به جای دیگه معرفی میشم؟ واقعا اعصابم خورد شده. یکساله که من درگیرم و هر بار با ی چیز جدید روبرو میشم؟ طوری که من رو به مرحله انصراف رسونده. دیگه خسته شدم از اینکه باید دایما بین شیراز و تهران در رفت و آمد باشم و هزینه کنم و نتیجه قطعی نگیرم. تو رو به خدا من رو ازاین بلاتکلیفی دربیارید... اگر می دونید که این نا هماهنگی ها درست نمیشه من بیام انصراف بدم برم همون سربازی عادی راحت بشم یا اینکه من رو به یک ارگان دیگه مثل ارتش و... معرفی کنید با تشکر و سپاس از زحماتتون
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از تاریخ ۰۷/‏۰۸/‏۹۹‬ به بعد ایمیل کنید.

حمزه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷
سلام. اینجانب حمزه لطفعلی نژاد با کد ملی 0921205945 در دوره آذرماه ثبت نام کردم و تا پایان سال هم پروژه ام تمام میشود. برگه سبز نیز مجددا گرفتم و تاریخ اعزام اول آذر است. برگه را نمیتوانم در بخش ارسال برگ سبز آپلود کنم. مدام خطای 500 internal server error میدهد. چند روز هم هست تماس هم میگیریم خطوط همواره مشغول است. الان باید چکار کنم؟ حضورا برگه سبز را تحویل دهم؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶/‏۰۸/‏۹۹‬ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

احمدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴
باسلام و عرض خسته نباشید بنده دوره آموزشی شهریور را ثبت نام کرده بودم و دارای دوره تکمیلی 45 روزه می باشم و پیامک اعلام وصول به جای دوره آموزشی را هم همان موقع دریافت کردم که دیگر نیازی نیست در هیچ یک از دوره های آموزشی مرکز نخبگان شرکت کنید اما متاسفانه سامانه epolice را که امروز چک کردم تاریخ مجدد اعزام برای 99/10/01 برام ثبت شده، لطفا بررسی میفرمایید؟ چون مهلت آموزشی برج 9 و 10 داره تموم میشه اگه میدونید مشکلی هست که وقت هست اموزشی آینده را ثبت نام کنم بااحترام محمد احمدی بلوطکی شماره ملی 1830175890
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتما بررسی خواهد شد.

رضا سرحدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۴
با سلام بنده در دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم.برگ سبز را بارگزاری و گواهی دوره 45 روزه را هم برای داعا ارسال کردم. پیامک نظام وظیفه مبنی بر اعزام و پیامک داعا مبنی بر تایید دوره 45 روزه و عدم نیاز به حضور در آموزشی را قبل از اعزام دریافت کردم. الان در سامانه epolice اعزام من به برج 10 تمدید شده است. آیا این عادی است یا مشکلی پیش آمده است؟ کد ملی: 3660305367 پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری خواهم کرد در صورت لزوم به انجام کاری اطلاع رسانی میشود. 

مرتضی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
با سلام و عرض ادب اینجانب فارغ التحصیل دکتری مهندسی برق با کدملی 1293277754 به شماره پرونده 77682 بیش از دو ماه می باشد که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و متاسفانه هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از این مقام عالی تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جناب حق پرست عزیز، شما فقط نامه پایان کار را تحویل داده اید، مدارک پایان کار خود را نیز ارسال کنید تا در دست اقدام قرار گیرد.

سینا شیرگیر ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۵
با سلام و عرض ادب. احتراما اینجانب سینا شیرگیر فارغ التحصیل دکتری عمران با کد ملی 1610012763 و شماره نامه 15/15243 در تاریخ 15 شهریور دفترچه اعزام به خدمت ارسال کرده و برگ سبز دریافت کردم که تاریخ اعزام بنده روز 1 آبان تعیین شده است. بنده برگ سبز رو از طریق سامانه MNEB.ir بارگذاری کردم که کد رهگیری آن 288453197897587 است. آیا لازم هست بنده در روز 1 آبان به نظام وظیفه مراجعه کنم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. 

امین ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۲:۵۷
سلام احتراما اینجانب برای ثبت نام در سایت اطلاعات خود رو وارد کرده و پس از نشان داده شدن پیام "ایمیل تایید ارسال شد" ایمیلی دریافت نکردم. با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام برای دوره آموزشی لطفا این مورد را بررسی فرمایید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶/‏۰۸/‏۹۹‬ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

محمود کورکی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۵
با سلام و احترام جهت تعیین تکلیف پروژه ام با توجه به اینکه در سال قبل احراز نخبگی شده ام و فرصت آن رو به پایان است نامه ارسال نمودم، در قسمت ارتباط با ما مطرح نمودم، بارها پیام دادم... کاش پاسخ می دادید...
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله پیام و نامه شما دیروز تحویل مسئول ذیربط قرار گرفت، شخصاً دیروز فقط ۵ بار با شما تماس گرفتم و پاسخ ندادید…

پوریا سوری ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶
با سلام متاسفانه ایمیل اعتبارسنجی ثبت نام برای من ارسال نمی شود. با دو ایمیل مختلف نیز امتحان کرده ام. برای ثبت نام در دوره آموزشی نیاز به ثبت نام فوری داشتم. در پوشه اسپم نیز چیزی ارسال نشده است. p.souri96@aut.ac.ir n.viper4813@gmail.com
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

هادی قاسمی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲
با سلام، درصورت تاخیر (بیش از 4 ماه) در تعریف پروژه توسط سازمان معرفی شده چه کسی مسئول است؟ درصورتی که سازمان پروژه ای تعریف نکند و نامه عدم نیاز هم ندهد چه باید کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه ای تنظیم نمایید و شرح ماجرا را بنویسید و برای مرکز ارسال کنید تا در دست پیگیری قرار گیرد. 

یعقوب رحیم وندی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶
با عرض سلام حدود دو هفته هست که من مدارک تشکیل پرونده را هم آپلود و هم پست کرده ام منتها خبری دریافت نکرده ام مبنی بر اینکه تشکیل پرونده انجام شد و . مرحله بعدی چیست و چه کاری باید انجام دهم. تلفن های تماس که نوشته اید اشغال می باشند لطفا  راهنمایی کنید شماره ملی من 1360799338 هست با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶
با سلام و خسته نباشید. من تا حالا چندین بار زیر این اطلاعیه و حتی از قسمت تماس با ما هم سوالم رو پرسیدم ولی جوابی نگرفتم. ممنون میشم جواب بدید. بنده قبلا یک بار در خواست گواهی آزادسازی دانشنامه رو داده ام ولی حالا دسترسی من برای درخواست سایر گواهی ها بسته شده است. از اونجایی که زیر هر گواهی نوشته شده این گواهی حداکثر تا دو بار صادر میشود و من تنها از ابتدای شروع به کار فقط یکبار درخواست گواهی داده ام، خواهشمندم موضوع رو بررسی کرده و من را راهنمایی نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

میلاد ثانی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و عرض ادب اینجانب میلاد ثانی با کد ملی 2980070866 درخواست ثبت نام در دوره اموزشی مورخ 1399/10/1 را دارم اما متاسفانه ایمیل فعال سازی برای ثبت نام در سایت برای بنده نمی ایید. همچنین به دلیل شلوغی نتوانستم خدمتتان تلفنی تماس بگیرم. ممنون می شوم بنده را جهت ثبت نام راهنمایی بفرمایید. همچنین نامه شروع به کار بنده نیز خدمتتان ارسال گردیده. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

لظفا تمام اطلاعاتی که در فرم ثبت نام میباشد را اعلام نمایید.

(نام، نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره تماس، دارای شروع بکار یا فاقد، دارای بیمه یا فاقد.)

علی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶
با سلام و صبح بخیر گفته بودید که نامه سپاه رو ایمیل کنم از تاریخ 7/8/99 به بعد، به چه آدرسی ایمیل کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
samna1@sndu.ac.ir
مجید ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و احترام؛ اینجانب در تاریخ 27 مهر 99 از طریق بخش تسهیلات درخواست گواهی پایان کار دادم. با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، آیا این درخواست به دست مرکز رسیده است؟ بنده شدیداً به گواهی پایان کار جهت ارائه به سازمان مربوطه نیازمندم. لطفاً مساعدت فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی پایان کار غیر حضوری ارائه نمیشود.

مجید ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
ببخشید، چون راه دیگری برای مکاتبه پیدا نکردم، از این طریق سوالم را مطرح میکنم: من در تاریخ 27 مهر 99 درخواست گواهی پایان کار را دادم و نحوه ارسال گواهی را نیز از طریق پست و تحویل در منزل انتخاب کردم. لذا اگر نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت گواهی مذکور میباشد، لطفاً زمان مراجعه را اعلام فرمایید. سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در روز های کاری در ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر

حسین روزگار ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب حسین روزگار به شماره ملی 2433123607 در دوره آموزشی آذر ماه ثبت نام کرده ام. با توجه به اینکه در شرف دفاع از رساله دکتری هستم و تاریخ آن آذرماه می باشد می خواستم ثبت نام را ویرایش و دوره دی ماه را انتخاب کنم که در سیستم امکان آن نیست. تقاضا داشتم تا در صورت امکان لطف نموده و دوره دی ماه را برای اینجانب انتخاب نمایید. چندین بار درخواست داده ام از طریق سیستم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت امکان، حتمًا جابجا خواهید شد. 

هادی مرشدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با سلام بنده ثبت نام کردم برای ۱ دی ولی الان میخوام برای ۱ آذر تغییرش بدم. ایا میتونم مجدد ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکان ثبت نام مجدد نیست در صورت امکان، حتمًا جابجا خواهید شد.

حامد ذاکر ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱
با سلام اینجانب حامد ذاکر با کد ملی 4420461799 در آموزشی شهریور ماه پادگان شهید مدرس شرکت کردم و به پایان رساندم. فرماندهان پادگانم ذکر کردند هیچ کس تجدید دوره نشده است. اما در سایت epolice چک می کنم تاریخ اعزام یک دی است و اسم پادگان آموزشیم قید نشده. لطفا چک می کنید من باید کاری انجام بدهم یا مشکل سیستمی است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری خواهم کرد. 

میلاد ثانی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
با سلام و عرض ادب احتراما اینجانب میلادثانی با کد ملی 2980070866 و شماره تماس 09133399686 درخواست تایید ثبت نام برای نام نویسی در دوره اموزشی مورخ 1399/10/01 را دارم. اینجانب به علت پایان مهلت ثبت نام مجددا خدمتتان پیام ارسال نموده ام. با تشکر از همکاری شما متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد. 

احمدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
باسلام بنده برای آموزشی شهریور ماه ثبت نام کرده بودم و دارای دوره 45 روزه بسیج هستم که براتون پست کرده بودم. همون موقع پیامک وصول دوره 45 روزه به جای آموزشی شهریور را دریافت کردم اما متاسفانه دیروز که سامانه epolice را چک کردم تاریخ اعزام جدید برام زدن به تاریخ 99/10/01 لطفا بررسی میکنید مشکل چیه؟ بااحترام محمد احمدی 1830175890
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله در حال پیگیری هستیم.

سید محمد امین اجاق ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و احترام چندین بار اینجا سوال پرسیدم ولی پاسخی دریافت نکردم ممنون میشم پاسخ دهید. من دانشجوی دکتری هستم و قصد شرکت در دوره دی ماه را دارم اما با توجه به اینکه برای دانشجویان برگه سبز صادر نمیشود سوالم این بود که بنده الان در سایت برای آمورشی دی( بدون اپلود کردن برگه سبز) ثبت نام کنم ، مشکلی پیش نخواهد آمد؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی پیش نمیآید. 

طه اکرمی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲
با سلام بنده گواهی 45 روزه را تحویل داده ام اما پیامک تحویل برای من ارسال نشده است. لطفا راهنمایی فرمایید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، صبور باشید تا ثبت نام تمام شود.

علی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
با عرض سلام و خسته نباشید من تازه چند روز پیش نامه شروع به کارم رو مورخ 27/7/99 تحویل مرکز نخبگان دادم اما هر چی میخوام ثبت نام کنم برای دوره آموزشی خطا میده سیستم؛ آذر ماه یا دی ماه برام فرقی نمیکنه هر کدوم بشه ممنون میشم و کد ملیم هم 2281529029 هست. ممنون میشم که درخواست من رو ثبت بفرمایید و نتیجه اون رو اطلاع بدید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد. 

احمد ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳
با سلام، من تقریبا یک هفته ای هست دارم تلاش میکنم در سایت ثبت نام کنم تا بتوانم دوره آموزشی را هم ثبت نام کنم. اما اصلا ایمیل تایید برای فعالسازی ارسال نمی شود.علیرغم اینکه از ایمیلهای متفاوت استفاده کردم وهمچنین فولدر اسپم رو هم چک کردم. همچنان نتوانستم ثبت نام کنم. تماس تلفنی هم تا الان موفقیت آمیز نبوده و اکثرا مشغول است. خواهشمند است، دوره ثبت نام آموزشی را حداقل یک هفته تمدید کنید تا سیستم ثبت نام سایت اصلاح شود.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌