اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۳۰ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵ کد : ۱۷۳۳ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۱۰۴۸
اطلاعیه مهم شماره ۳۰ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند که پیرو اطلاعیه شماره ۲۹ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر ن. م، مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره‌های آموزشی ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ و یا ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۹ تا روز پنج شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ تمدید شده است.

لذا خواهشمند است با مراجعه به سایت مرکز نخبگان و مطالعه دقیق اطلاعیه شماره ۲۹، در مهلت مقرر ثبت نام نمائید.

 

شایان ذکر است که محل آموزش هر دو دوره آذرماه و دی ماه، مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه کرج مشخص شده است.

آدرس:

کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح


( ۵۱ )

نظر شما :

فرهاد احمدنژاد ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳
با سلام و عرض ادب اینجانب فرهاد احمدنژاد فرزند محمد فارغ التحصیل دکتری زمین شناسی اقتصادی با کدملی 3762241457 به شماره پرونده 971021 بیش از یک ماه و نیم (45 روز) می باشد که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و متاسفانه هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از این مقام عالی تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر فرهاد احمدنژاد
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما منتظر تایید نهایی ریاست جهت ارسال به سازمان وظیفه عمومی میباشد.

حامد ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰
با سلام و وقت بخیر. بنده طبق اطلاعیه شماره 29 مرکز نخبگان، پس از ثبت نام در سایت مرکز، اقدام به ارسال پستی مدارک 45 روزه بسیج خود نمودم ولی تاکنون پیامک تایید آن برای بنده ارسال نشده است. ممنون می شوم اعلام بفرمایید که گواهی بسیج بنده تایید شده است یا خیر؟؟ شماره ملی بنده 2730049691
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید تا مهلت ثبت نام به اتمام برسد.

کاربر دارای تکمیلی ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۳
با سلام و احترام و عرض خسته نباشید، برای اینجانب با کدملی 0371037204 وضعیت تکمیلی مورد تایید شما قرار گرفته است؟ اگر بله، آیا باید در ادامه کاری انجام دهم یا خیر و فرآیند تمام است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اتمام مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

جواهری ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲
باسلام و سپاس. با شماره پیگیری 288843060617503 در سامانه ثبت نام نمودم و ضمن اعلام داشتن گواهی تکمیلی بسیج، حضورا آن را به دانشگاه تحویل دادم. ولی در قسمت پیگیری درخواستها نتیجه ای اعلام نشده است. با توجه به تاهل و فرزند، ممنون میشم زودتر نتیجه استعلام گواهی را اعلام فرمایید. که مشخص شود معاف از دوره آموزشی هستم یاخیر. کد ملی 0082401373
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اتمام مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

امیرحسین ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰
با سلام لطفا امکان ویرایش تاریخ اعزام رو هم اضافه کنید. بنده قصد جابجایی تاریخ اعزام از دی ماه به آذر ماه را دارم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فعلاً اصلاح فرم در سایت در دسترس نیست، اما بنده به طور دستی برایتان اینکار را انجام میدهم.

عبداله امیرانی ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
با سلام و خسته نباشید اینجانب نیز به علت تدریس در دانشگاه در خواست تغیر دوره اموزشی از آذر به دی را دارم موقع ثبت نام به اشتباه دوره اذر را انتخاب کردم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید.

امید اکبری شیخ آباد ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
با سلام احترام، بنده چندین بار در قسمت تماس با ما سایت درخواستم را اعلام کردم ولی هنوز هیچ جوابی نگرفتم ممنون میشم به سوال بنده پاسخ دهید. من پرپوزالم را اول شهریور به مرکز نخبگان ارسال کردم ولی هنوز نامه شروع به کار دریافت نکردم و با توجه به اینکه نمیدانم در چه مرحله ای از تصویب پروپوزال هستم برای آموزشی دی ماه ثبت نام کردم، می خواستم ببینم آیا شروع به کار بنده ثبت شده است یا خیر؟ و اینکه ثبت نام آموزشی مورد تایید است؟کد ملی: 0640346596
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

حسین عزیزی ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
سلام و احترام. بنده برای تشکیل پرونده برگ سبزم رو که تاریخ اعزبامش 1 شهریور بود، اردیبهشت ماه تحویل داعا دادم. اسمم برای شهریور نیامد. الان نظام وظیفه تاریخ اعزامم را به 1 آذر موکول کرده. الان اگر اسمم برای آموزشی آذر در بیاد نیاز هست مجددا برگ سبز بگیرم!؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، در صورت لزوم اطلاع میدهیم.

علی خودی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷
با سلام و احترام اینجانب گواهی 45 روزه خو را در تیر ماه برای آن مرکز ارسال نمودم اما یامی مبنی دریافت ان برایم ارسال نشده اگر ممکن است بررسی کنید که به دستتان رسیده است و تایید شده؟ سپاس گزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری خواهم کرد.

علی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶
سلام. آیا گواهی‌های صادرشده توسط مرکز نخبگان (مانند گواهی منع عدم استخدام) فقط 6 ماه اعتبار دارند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله، بر روی گواهی ها این موضوع درج شده است. 

فرشاد رضائی ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام و احترام، اینجانب فرشاد رضائی فارغ التحصیل دکترای مهندسی عمران با کد ملی 1289242798 می باشم. بیش از دو ماه است که مدارک پایان کار خود را برای آن نهاد پست کرده ام، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعی از روند صدور کارت پایان خدمت خود کسب نکرده ام. خواهشمندم مرا از وضعیت کارت پایان خدمت خود آگاه سازید. با کمال تشکر،
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در تاریخ ۳۰/‏۰۶/‏۹۹‬ مدارک شما به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال شده. 

واحد برزگری ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲
با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید بنده برزگری هستم به شماره ملی 4470044202. بنده در تیرماه ثبت نام کردم و گواهی دوره تکمیلی را هم فرستادم. الان در جریان نیستم که ایا در پرونده بنده ثبت شده و مورد قبول واقع شده یا خیر. ممنون میشم اگه اطلاع دهید که آیا تکمیلی بنده به عنوان جایگزین دوره آموزشی پذیرفته شده یا نه. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جناب برزگر بعد از اتمام مهلت ثبت نام پیام خواهیم داد.

عباس ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶
با سلام. بنده مراحل تشکیل پرونده را انجام داده ام و سی دی را چند روز پیش پست کرده ام و تاریخ اعزام بنده یکم ابان ماه است( من قبل از احراز نخبگی برگه سبز گرفته ام). لذا میخواستم ببینم که آیا بنده باید این دوره را شرکت کنم یا نه و اینکه اگر شرکت نکنم و غیبت بخورم آیا این غیبت خوردن قابل برطرف شدن است یا خیر؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را بارگذاریکرده اید، الزامی به حضور در اعزام آموزشی ندارید. 

مهدی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
سلام وقتتون بخیر من شروع به کارم مهرماه 98 هست و الان یکسال از شروع به کارم میگذره. من اردیبهشت 99 فارغ تحصیل شدم. پروژه من احتمالا تا اسفند 99 طول بکشه. من الان یه نگرانی دارم و اون این هست که اگر تا میام کارهای اتمام پروژه رو انجام بدم بیشتر از اردیبهشت 1400 بشه ایا سربازی غیبت میخورم؟ یعنی الان نظام وظیفه میدونه که من نخبه وظیفم و نباید برام غیبت بزنه؟ من هیچ مدرکی به نظام وظیفه خودم ارسال نکردم. من راموزشی هم رفتم. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را در سایت بارگذاری کرده اید؟ 

احمد ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
باسلام و احترام، ثبت نام در سایت برای ثبت درخواست دوره آموزشی امکان پذیر نیست. و پیغام عدم فعالسازی میزند در صورتیکه ایمیلی ارسال نشده که فعال کنم. برای ثبت نام آموزشی چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با یک ایمیل دیگر در سایت ثبت نام نمایید.

علی زحمتکش ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام. من نامه شروع به کار خودم رو هفته گذشته به دست مرکز نخبگان داعا رسوندم. میخواستم بپرسم که ثبت نام در این دوره آموزشی الزامی هست یا می تونم نوبت بعدی ثبت نام کنم؟ برگه سبز خودم رو هم در تاریخ شهریور 98 تحویل دادم. شماره پرونده 98072 - کد ملی 0921118341.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای کسانی که شروع بکارشان تصویب و به مرکز نخبگان ارسال شده است الزامی است.

حسین ظفری ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵
با عرض سلام و خسته نباشید،احتراماً اینجانب حسین ظفری دوازده امامی با کد ملی 4610494851 ساکن استان چهارمحال و بختیاری، ،در تاریخ 20/11/1398 نامه احراز نخبگی از طرف بنیاد نخبگان نیروهای مسلح برایم آمد.بلافاصله با آمدن نامه با بنیاد نخبگان تماس گرفتم.شخصی گوشی را برداشت و گفت:که بعد از عید بیا.می خواهیم به تعطیلات برویم.بعداز عید نیز که کرونا آمد ،غیر حضوری در اردیبهشت پرونده بنده را بر روی معاونت نیروی انسانی سپاه تهران فرستادند.بنده نیز آنجا رفتم وآن ها نیز به دانشگاه امام حسین ارجاع دادند.به آن جا رفتم و مدارکم را تحویل دادم،گفتند زنگ میزنیم.یک ماه بعد از طرف دانشکده پیامبر اعظم شخصی به نام رسول زارع زاده زنگ شد و بنده هم رزومه خودم رو برای ایشان فرستادم.وی بعد از دو ماه معطلی و عدم جواب دادن به پیامک ها و تماس های بنده زنگ زد وگفت ما دانشجوی دکتری میخواهیم.آخه یکی نیست به این شخص که مثلاً استاد است بگوید که همان موقع این حرف را بگو و یکی نیست پیگیری کند آقای رمضانی که نماینده رابط بین دانشگاه و بنیاد هستید چرا بر روی این دانشکده فرستادید در حالی که میدونستید بنده کارشناسی ارشد داشتم.خلاصه بعدن، فرستادن روی دانشکده علوم اجتماعی.آن ها نیز مثل توپ فوتبال به همدیگر پاس میدادند.آقای ظفری به آفای صدری و صدری هم به موسوی نیا.آقای موسوی نیا دانشکده انقلاب بعد چند هفته معطل کردن فرستاد روی دکتر چیت فروش و ایشان هم میگویند درباره دولت ملت سازی یه موضوع و تحقیق بفرست،در حالی که حیطه کاری بنده جنگ نرم و فضای سایبری است و این دوموضوع یعنی دولت ملت سازی با جنگ نرم هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند.آیا میشود مهندس عمران عمل قلب باز انجام دهد؟ اولا بنده در یک خانواده فقیر به دنیا آمده ام و با افتخار میگویم:بنده زاده هستم نه آقا زاده. و با تمام سختی ها و مشکلات کارگری کرده ام وهمزمان نیز درس خوانده ام.دوما پارتی ندارم جز خدا.آیا باید حتما فامیل نزدیک و درجه یک شما و یک آقا زاده باشم تا مشکلاتم حل شود..سوماً جواب این هشت ماه بلاتکلیفی بنده را چه کسی می دهد. همین کم کاری ها را انجام میدهید که کشور پیشرفت کندی دارد،همیشه دم از کم کاری مسئولین دولتی میزنید در حالی که خودتان مسئول هستید. در سایه نشسته اید حقوق بالا میگیرید،کارتان را به نحو احسن انجام دهید،آیا این خواسته زیادی است. لطفاًبه این موضوع رسیدگی بفرمایید و حق را به حق دار برسانید.با تشکر و سپاس فراوان. حسین ظفری دوازده امامی.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

پویا توفیق ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
با عرض سلام و احترام. اینجانب پویا توفیق با کد ملی 6010060400 چندین روز متمادی است که سعی در ثبت نام سایت دارم. بعد از تکمیل موارد خواسته شده در سایت پیام "ایمیل فعال سازی ارسال شد. تایید نمایید." نمایش داده می شود. ولی به بنده هیچ ایمیلی ارسال نمی شود. و موقع ورود به سایت با ارور حساب کاربری شما فعال نیست روبرو می شوم. با توجه به تاریخ تمدید شده برای ثبت نام در دوره های آموزشی تا تاریخ 99/08/01، بنده باید در سایت ثبت نام کنم. ممنون می شم اگر لطف کنید و به مشکل بنده رسیدگی کنید. با تشکر و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پوشه اسپم را چک کنید.

علی سرخوش سرا ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۲
با سلام و احترام و با تشکر از پاسخگویی دقیق و به موقع شما. ببخشید خواستم بپرسم مشکل دانشجویان برای گرفتن برگه اعزام از پلیس+10 حل شده است و ما می توانیم الان پلیس +10 بریم و درخواست اعزام برای این دوره را بدهیم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر برای دانشجویان عزیز پیام ارسال میشود و بعد از دریافت آن برای اخذ برگ سبز اقدام میکنند. 

سعید نوروزی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰
سلام روزتون بخیر. من برای آذر ماه آموزشی ثبت نام کردم ولی در سامانه epolice تاریخ اعزام من رو به دی ماه تغییر دادین. آیا باید حتما دی برم آموزشی؟ من خیلی حیاتی هست که آذر حضور داشته باشم و جزوه نفرات اولی بودم که در سامانه ثبت نام کردم.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر تمدید تاریخ برای غیبت نخوردن شماست. 

هادی قاسمی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸
با سلام و احترام بنده به دلیل عدم دریافت ایمیل تاییدی جهت درخواست ثبت نام دوره آموزشی و ضمن این که این دروه ثبت نام تا اول آبان بیشتر فرصت ندارد چندین بار پیام دادم از مقام عالی تقاضامندم لطفا قبل از اتمام فرصت به مشکل بنده رسیدگی فرمایید پیشاپیش سپاسگذارم از حسن همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ایمیبل تاییدیه برای چه چیزی؟ در سایت قسمت تسهیلات، ثبت نام دوره های آموزشی، ثبت نام نمایید. 

مجتبی ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۷
با سلام و احترام اینجانب گواهی 45 روزه خو را در تیر ماه برای آن مرکز ارسال نمودم اما پیامی مبنی بر دریافت ان برایم ارسال نشده اگر ممکن است بررسی کنید که به دستتان رسیده است و تایید شده؟ سپاس گزارم (کدملی 0371037204)
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزام دوره تیر ماه هم ثبت نام کرده بودید؟

محب نیا ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴
با سلام و احترام. بنده روز 27 ام مهر برگه سبز به دستم رسید و ارسال کردم (با کد پیگیری 2810401587394457) و تاریخ اعزام به دلیل پیگری معافیت پزشکی ۱ آبان تعیین شده. با توجه به مطالعه اطلاعیه های جاری متوجه شدم باید تا قبل از ۲۵ ام ارسال می‌کردم. - با این شرایط مجددا برای دریافت برگه سبز اقدام و آپلود کنم؟ - این طور که برداشت کردم باید آموزشی یکم آبان نیز غیبت کنم و سپس برای آموزشی نخبگان اقدام کنم. درست است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی ندارد.

حسن بزرگ منش ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳
با عرض سلام، برای ثبت نام در آموزشی باید ابتدا در سایت mneb ثبت نام کرد ولی هیچ ایمیل فعالسازی ارسال نمی گردد، پوشه اسپم هم چک کردم، سه ایمیل مختلف هم استفاده کردم. با توجه به سایر نظرات گویا سایر دوستان هم چنین مشکلی دارند، لطفا رسیدگی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷

مجدد امتحان نمایید.

کاظم مشایخی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳
با سلام و احترام، اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932، چندین بار جهت پیگیری رسیدن گزارش پیشرفت 60 درصد به داعا تماس گرفتم اما موفق نشدم، لذا مجبور شدم جهت پیگیری اینجا پیام بگذارم. آیا گزارش پیشرفت 60 درصد بنده به دست شما رسیده و در پرونده درج شده است؟ اگر رسیده، فقط باید پایان کار اعلام کنم جهت دریافت کارت، درست است؟ با تشکر از پیگیری و پاسخگویی شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سایت مرکز دسترسی به مدارک و نامه ها ندارد، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمد میرزاحسینی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام محمد میرزاحسینی هستم با کد ملی 0440307279. از تاریخ 31 خرداد به سازمان مربوطه برای انجام پروژه معرفی شده ام و با پیگیری بسیار زیاد به تازگی پروپوزالی را برای پروژه مورد توافق نوشته ام که برای تصویب همچنان زمان خواسته اند. با توجه به این حجم از زمانی که هدر رفته آیا می توانم در آموزشی ثبت نام نمایم تا این مراحل طی شود به خصوص اینکه بنده بسیار پیگیر بوده ام برای تعریف پروژه و بسیار نگران از هدر رفت این زمان؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله ثبت نام نمایید. 

مجید عسکری پور ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
باسلام و احترام. اینجانب مجید عسکری پور نخبه سرباز که دوره آموزشی در شهریورماه 99 در پادگان مدرس کرج سپری کردم و نامه پایان کار بنده بر روی پرونده است و همچنین مدارک صدورکارت در روز سوم آموزشی تحویل آقای دل آرا نماینده داعا دادم. ببخشید من هرچه پیام میدهم پاسخ به ینده.نمی دهید. عاجزانه خواهشمند وضعیت صدور کارت بنده اطلاع دهید. برای استخدام نیاز فوری دارم کد ملی 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در حال بررسی جهت  ارسال به سازمان وظیفه عمومی است.

فرشاد بهرامی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵
با سلام و احترام من دیروز درخواست گواهی اشتغال به خدمت داده بودم، اما متاسفانه نتونستم کدرهگیری/پیگیری رو یادداشت کنم. میخواستم بپرسم که آیا گواهی صادر شده؟ جسارتا امکانش هست که کد رهگیری رو برام ارسال کنید که بتونم پیگیری کنم؟ ممنونم از توجه شما کد ملی: 3860658891
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

۱۶۱۷۴۶۱۹۳۹۰۵۶۴۴۷ کد پیگیری درخواست شما: 

امیررضا خیراندیش ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
با سلام بنده امیررضا خیراندیش هستم به کد ملی ۰۷۸۰۳۲۲۱۷۷، در تاریخ ۱۲ مهر درخواست گواهی رفع غیبت دادم که با پست برام ارسال کنید ولی متاسفانه تا کنون هیچ نامه ای به دست بنده نرسیده ممنون میشم پیگیری کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سایت مرکز دسترسی به مدارک و نامه ها ندارد، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

وحید کریمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
با سلام و احترام- اینجانب وحید کریمی خسروشاهی به کد ملی 1700059981 به شماره پرونده 971071 در حدود یک ماه پیش مدارک پایان کار خود را ارسال نموده ام. اما اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمت خود نداشته و جهت استخدام، نیاز مبرم به کارت پایان خدمت دارم. لذا خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید. باتشکر از زحمات گرانقدرتان- وحید کریمی خسروشاهی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در حال بررسی جهت  ارسال به سازمان وظیفه عمومی است.

احمد رضایی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷
با سلام، سوال بنده این است که آیا برگه سبز اعزام پیش از ثبت نام آموزشی در سایت باید گرفته شود یا پیش از بیست و پنجم ماه قبل از اعزام؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

برگ سبز برای فارغ التحصیلان به محض ثبت نام در سایت و برای دانشجویان بعد از دریافت پیامک مرکز نخبگان. 

مجید قاسمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳
با سلام و وقت بخیر بنده برای آموزشی آذر ماه ثبت نام و برگ سبز گرفتم و گواهی دوره تکمیلی 45 روزه بسیج را پست کردم چه طور مطلع بشم که به دستتون رسیده گواهی و اینکه تکلیف آموزش بنده چیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر باشید برایتان پیامک ارسال خواهد شد.

مجید باقریان ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام تاریخ اعزام بنده در برگه سبز 99/08/01 خورده است، در دوره آموزشی آذرماه نیز ثبت نام کرده ام. پلیس +10 میگوید تاریخ اعزام بنده در سامانه 99/10/01 خورده است، آیا این تغییر تاریخ از آبان به دی از سوی داعا صورت گرفته است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را برای سایت بارگذاری کرده باشید، بله. 

هادی قاسمی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
با سلام و احترام پیرو پیام قبلی، لطفا نام کاربری به نام هادی قاسمی با کد ملی 4372435010 ایمیل hadigh110@gmail.com را فعال کنید تا بنده بتوانم وارد سایت شوم. تقاضامندم در صورت امکان جهت رفع مشکل فعال سازی نام کاربری بنده مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با سپاس فراوان. هادی قاسمی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حساب کاربری شما مشکلی ندارد.

مهدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
سلام وقتتون بخیر من شروع به کارم مهرماه 98 هست و الان یکسال از شروع به کارم میگذره. من اردیبهشت 99 فارغ تحصیل شدم. پروژه من احتمالا تا اسفند 99 طول بکشه. من الان یه نگرانی دارم و اون این هست که اگر تا میام کارهای اتمام پروژه رو انجام بدم بیشتر از اردیبهشت 1400 بشه ایا سربازی غیبت میخورم؟ یعنی الان نظام وظیفه میدونه که من نخبه وظیفم و نباید برام غیبت بزنه؟ من هیچ مدرکی به نظام وظیفه ارسال نکردم. برگه سبز هم نگرفتم. قبل دکترا قبول شدن سابقه خدمت قبلی داشتم و وقتی در دوره دکترا نخبگیم احراز شد شما نامه زدید و سابقه خدمتم که شامل آموزشی میشد رو هم آوردید مرکز نخبگان. حالا من سوال دارم. اگر من تا اردیبهشت 1400 پروژم تموم بشه نیازی به گرفتن برگه سبز نیست؟ اگر نتونم تا اردیبهشت 1400 پروژه را نهایی کنم میتونم در همون زمان برگه سبز بگیرم و در سایت بارکذاری کنم؟ با توجه به اینکه یکسال بعد فارغ تحصیلی فرصت معرفی کردن خودمون به پلیس +10 رو داریم. ممنون میشم همه سوالاتمو جواب بدید.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌‌‌‌‌برگ سبز خود را به مرکز تحویل داده اید؟ 

اسماعیل سهولی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
سلام نامه شروع کار بنده از داعا رسیده به مرکز بکار گیرنده ام..من نیز برای دوره آموزشی اذرماه ثبت نام کردم..ولی هنوز برگ سبز ارسال نکرده ام. ایا به پلیس +10 برای برگ سبز اقدام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله، برای اخذ برگ سبز بایستی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه تنمایید. 

علی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام. لطفاً پاسخ بدهید. هر چقدر از طریق تماس با ما و پیگیری فرم اقدام میکنم، کسی پاسخگو نیست. اینجانب با کد ملی 2640065807 به منظور شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی (که معمولاً در شهریور ماه برگزار میشد) در تاریخ 10 تیرماه درخواست گواهی منع عدم استخدام ثبت کرده و آن را دریافت کردم. از آنجایی که این فراخوان به تاخیر افتاده و در بازه زمانی 10 آبان تا 18 آذر برگزار خواهد شد (حتی ممکن است تمدید شود) و گواهی قبلی من فقط تا 10 دی ماه اعتبار دارد، اینجانب گواهی منع عدم استخدام جدیدی درخواست کردم ولی به من گفته شده که تا زمانی که گواهی قبلی منقضی نشود، گواهی جدیدی صادر نخواهد شد. از آنجایی که گواهی قبلی من در زمان بررسی پرونده متقاضیان جذب هیئت علمی منقضی خواهد شد، لطفاً پیگیری کنید تا این گواهی مجدد برای من صادر شود.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ‌مجدد پیگیری کردم امکان صدور گواهی مجدد نیست بایستی گواهی قبل منقضی شود و بعد مجدد اقدام نمایید. 

اکبر حیدری تاشه کبود ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲
با سلام و اهدای خدا قوت خدمت پرسنل محترم داعا. اینجانب اکبر حیدری تاشه کبود مدارک پایانکار و صدور کارت خود را حدود یکماه قبل به صورت حضوری تحویل درب ورودی داده ام و در حال حاضر نیز بنا به ضرورت نیاز به کارت پایان خدمت، حدود 10 روز پیش درخواست گواهی پایانکار را در سامانه ثبت نمودم که گفته بودند ده روز دیگر اقدام نمائید، حالا که می خواهم با گذشت ده روز دوباره اقدام نمایم سیستم می گوید قبلاً این فرم را پر نموده اید در حالی که عرض کردم در پاسخ گفته شده بود ده روز دیگر دوباره درخواست بدهم. حالا ممنون خواهم شد هم وضعیت صدور کارت بنده را بزرگواری بفرمائید و اطلاع رسانی بفرمائید و هم پیرامون گواهی پایانکار راهنمایی نمائید. با تشکر کد ملی: 2949874231
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در دست اقدام برای تأیید نهایی می‌باشد. 

مجید احسن ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام و عرض ادب اینجانب مجید احسن یک ماه است مدت زیادی است که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از شما بزرگواران تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید و من رو از سرنوشت کارت مذکور باخبر کنید. ضمنا من این پیام رو چند روز پیش هم گذاشتم امام متاسفانه پاسخی نداید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در دست اقدام برای تأیید نهایی می‌باشد. 

حسام عارف خانی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
سلام سازمان بکار گیرنده بنده نامه شروع به کارم را به داعا فرستاده اما هنوز پاسخی از داعا دریافت نشده است. آیا ثبت نام در این دوره آموزشی برایم امکان پذیر است؟ اگر بله، باید هم اکنون برای دریافت برگ سبز اقدام نمایم یا خیر؟ بنده دانشجوی دکتری در حال تحصیل هستم. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

‌‌‌‌بله می‌توانید برای دوره آموزشی ثبت نام نمایید. 

مهدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷
من کدملی ام این هست: 5490012447 لطفا ببینید نیاز به تحویل برگه سبز برام هست یا خیر با توجه به اینکه سابقه خدمت قبلی داشتم. خیلی ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی برگ سبز خود را مجدد دریافت نمایید. 

کاظم رحمانی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
با سلام. من شروع به کارم در تاریخ 2/22 زده شده، من واسه پیگیری پرداخت حقوق با تاخیر به سازمان به کارگیرنده مراجعه کردم و در این مدت فرمت نامه ها تغییر کرده و من الان در پرداخت حقوق و ادامه طرح دچار مشکل شدم! و سازمان بهم گفت تا نامه شروع به کارم رو داعا باید دوباره به معاونت نیروی انسانی سپاه اداره سرباز ارسال کنه تا مشکل حل بشه! چطوری میتونم این مشکل رو حل کنم. کاظم رحمانی کد ملی 0720216826
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سازمان و نماینده نخبگان سازمان بایستی پیگیر ثبت شروع به کار شما در داعا شود. ‌‌

علی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰
با سلام و احترام من به شماره ملی 2281529029، دیروز نامه شروع به کارم رو از طرف دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به همراه پروپوزال و سی دی اون به مرکز نخبگان تحویل دادم و از طرف همون دانشگاه به مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه ارجاع داده شدم اما متاسفانه مدیریت سرباز مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه قبول نکرد نامه مرکز نخبگان رو و من رو عودت داد باز به مرکز نخبگان جهت تعیین تکلیف. هر چقدر هم توضبح دادم که من سال 98 معرفی شدم و فرایند تصویب طولانی شده، میگفتن نه بودجه ما تو سال 99 تصویب شده و قبول نمی کنیم شما رو. ساعت 3 بعد از ظهر به دژبانی دانشگاه دفاع ملی مراجعه کردم که نامه عودت سپاه رو تحویل بدم به مرکز نخبگان اما دژبانی نامه رو قبول نکردن و گفتن وقت اداری تموم شده. من هم پرواز داشتم ساعت 5 و باید برمی گشتم. با توجه به این توضیحات، اول اینکه راهی هست تا من اسکن نامه نیروی انسانی سپاه رو بفرستم برای مرکز نخبگان؟ و درنهایت تکلیف من چی میشه؟ به جای دیگه معرفی میشم؟ واقعا اعصابم خورد شده. یکساله که من درگیرم و هر بار با ی چیز جدید روبرو میشم؟ طوری که من رو به مرحله انصراف رسونده. دیگه خسته شدم از اینکه باید دایما بین شیراز و تهران در رفت و آمد باشم و هزینه کنم و نتیجه قطعی نگیرم. تو رو به خدا من رو ازاین بلاتکلیفی دربیارید... اگر می دونید که این نا هماهنگی ها درست نمیشه من بیام انصراف بدم برم همون سربازی عادی راحت بشم یا اینکه من رو به یک ارگان دیگه مثل ارتش و... معرفی کنید با تشکر و سپاس از زحماتتون
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از تاریخ ۰۷/‏۰۸/‏۹۹‬ به بعد ایمیل کنید.

حمزه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷
سلام. اینجانب حمزه لطفعلی نژاد با کد ملی 0921205945 در دوره آذرماه ثبت نام کردم و تا پایان سال هم پروژه ام تمام میشود. برگه سبز نیز مجددا گرفتم و تاریخ اعزام اول آذر است. برگه را نمیتوانم در بخش ارسال برگ سبز آپلود کنم. مدام خطای 500 internal server error میدهد. چند روز هم هست تماس هم میگیریم خطوط همواره مشغول است. الان باید چکار کنم؟ حضورا برگه سبز را تحویل دهم؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶/‏۰۸/‏۹۹‬ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

احمدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴
باسلام و عرض خسته نباشید بنده دوره آموزشی شهریور را ثبت نام کرده بودم و دارای دوره تکمیلی 45 روزه می باشم و پیامک اعلام وصول به جای دوره آموزشی را هم همان موقع دریافت کردم که دیگر نیازی نیست در هیچ یک از دوره های آموزشی مرکز نخبگان شرکت کنید اما متاسفانه سامانه epolice را که امروز چک کردم تاریخ مجدد اعزام برای 99/10/01 برام ثبت شده، لطفا بررسی میفرمایید؟ چون مهلت آموزشی برج 9 و 10 داره تموم میشه اگه میدونید مشکلی هست که وقت هست اموزشی آینده را ثبت نام کنم بااحترام محمد احمدی بلوطکی شماره ملی 1830175890
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتما بررسی خواهد شد.

رضا سرحدی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۴
با سلام بنده در دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم.برگ سبز را بارگزاری و گواهی دوره 45 روزه را هم برای داعا ارسال کردم. پیامک نظام وظیفه مبنی بر اعزام و پیامک داعا مبنی بر تایید دوره 45 روزه و عدم نیاز به حضور در آموزشی را قبل از اعزام دریافت کردم. الان در سامانه epolice اعزام من به برج 10 تمدید شده است. آیا این عادی است یا مشکلی پیش آمده است؟ کد ملی: 3660305367 پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری خواهم کرد در صورت لزوم به انجام کاری اطلاع رسانی میشود. 

مرتضی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
با سلام و عرض ادب اینجانب فارغ التحصیل دکتری مهندسی برق با کدملی 1293277754 به شماره پرونده 77682 بیش از دو ماه می باشد که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و متاسفانه هیچ اطلاعی از وضعیت کارت پایان خدمتم ندارم . بر همین اساس از این مقام عالی تقاضامندم با توجه به نیاز مبرم به کارت پایان خدمت جهت استخدام مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، جناب حق پرست عزیز، شما فقط نامه پایان کار را تحویل داده اید، مدارک پایان کار خود را نیز ارسال کنید تا در دست اقدام قرار گیرد.

سینا شیرگیر ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۵
با سلام و عرض ادب. احتراما اینجانب سینا شیرگیر فارغ التحصیل دکتری عمران با کد ملی 1610012763 و شماره نامه 15/15243 در تاریخ 15 شهریور دفترچه اعزام به خدمت ارسال کرده و برگ سبز دریافت کردم که تاریخ اعزام بنده روز 1 آبان تعیین شده است. بنده برگ سبز رو از طریق سامانه MNEB.ir بارگذاری کردم که کد رهگیری آن 288453197897587 است. آیا لازم هست بنده در روز 1 آبان به نظام وظیفه مراجعه کنم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. 

امین ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۲:۵۷
سلام احتراما اینجانب برای ثبت نام در سایت اطلاعات خود رو وارد کرده و پس از نشان داده شدن پیام "ایمیل تایید ارسال شد" ایمیلی دریافت نکردم. با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام برای دوره آموزشی لطفا این مورد را بررسی فرمایید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶/‏۰۸/‏۹۹‬ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

محمود کورکی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۵
با سلام و احترام جهت تعیین تکلیف پروژه ام با توجه به اینکه در سال قبل احراز نخبگی شده ام و فرصت آن رو به پایان است نامه ارسال نمودم، در قسمت ارتباط با ما مطرح نمودم، بارها پیام دادم... کاش پاسخ می دادید...
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله پیام و نامه شما دیروز تحویل مسئول ذیربط قرار گرفت، شخصاً دیروز فقط ۵ بار با شما تماس گرفتم و پاسخ ندادید…

پوریا سوری ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶
با سلام متاسفانه ایمیل اعتبارسنجی ثبت نام برای من ارسال نمی شود. با دو ایمیل مختلف نیز امتحان کرده ام. برای ثبت نام در دوره آموزشی نیاز به ثبت نام فوری داشتم. در پوشه اسپم نیز چیزی ارسال نشده است. p.souri96@aut.ac.ir n.viper4813@gmail.com
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

هادی قاسمی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲
با سلام، درصورت تاخیر (بیش از 4 ماه) در تعریف پروژه توسط سازمان معرفی شده چه کسی مسئول است؟ درصورتی که سازمان پروژه ای تعریف نکند و نامه عدم نیاز هم ندهد چه باید کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نامه ای تنظیم نمایید و شرح ماجرا را بنویسید و برای مرکز ارسال کنید تا در دست پیگیری قرار گیرد. 

یعقوب رحیم وندی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶
با عرض سلام حدود دو هفته هست که من مدارک تشکیل پرونده را هم آپلود و هم پست کرده ام منتها خبری دریافت نکرده ام مبنی بر اینکه تشکیل پرونده انجام شد و . مرحله بعدی چیست و چه کاری باید انجام دهم. تلفن های تماس که نوشته اید اشغال می باشند لطفا  راهنمایی کنید شماره ملی من 1360799338 هست با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً پس از گذشت ۲ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

راهنمایی‌های موردنیاز برای ادامه فرآیند اداری شما (پس از صدور و ارسال نامه احراز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان) در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان در دسته «معرفی به سازمان، شروع به کار» در دسترس است. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶
با سلام و خسته نباشید. من تا حالا چندین بار زیر این اطلاعیه و حتی از قسمت تماس با ما هم سوالم رو پرسیدم ولی جوابی نگرفتم. ممنون میشم جواب بدید. بنده قبلا یک بار در خواست گواهی آزادسازی دانشنامه رو داده ام ولی حالا دسترسی من برای درخواست سایر گواهی ها بسته شده است. از اونجایی که زیر هر گواهی نوشته شده این گواهی حداکثر تا دو بار صادر میشود و من تنها از ابتدای شروع به کار فقط یکبار درخواست گواهی داده ام، خواهشمندم موضوع رو بررسی کرده و من را راهنمایی نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

میلاد ثانی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و عرض ادب اینجانب میلاد ثانی با کد ملی 2980070866 درخواست ثبت نام در دوره اموزشی مورخ 1399/10/1 را دارم اما متاسفانه ایمیل فعال سازی برای ثبت نام در سایت برای بنده نمی ایید. همچنین به دلیل شلوغی نتوانستم خدمتتان تلفنی تماس بگیرم. ممنون می شوم بنده را جهت ثبت نام راهنمایی بفرمایید. همچنین نامه شروع به کار بنده نیز خدمتتان ارسال گردیده. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

لظفا تمام اطلاعاتی که در فرم ثبت نام میباشد را اعلام نمایید.

(نام، نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره تماس، دارای شروع بکار یا فاقد، دارای بیمه یا فاقد.)

علی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶
با سلام و صبح بخیر گفته بودید که نامه سپاه رو ایمیل کنم از تاریخ 7/8/99 به بعد، به چه آدرسی ایمیل کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
samna1@sndu.ac.ir
مجید ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
با سلام و احترام؛ اینجانب در تاریخ 27 مهر 99 از طریق بخش تسهیلات درخواست گواهی پایان کار دادم. با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، آیا این درخواست به دست مرکز رسیده است؟ بنده شدیداً به گواهی پایان کار جهت ارائه به سازمان مربوطه نیازمندم. لطفاً مساعدت فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی پایان کار غیر حضوری ارائه نمیشود.

مجید ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰
ببخشید، چون راه دیگری برای مکاتبه پیدا نکردم، از این طریق سوالم را مطرح میکنم: من در تاریخ 27 مهر 99 درخواست گواهی پایان کار را دادم و نحوه ارسال گواهی را نیز از طریق پست و تحویل در منزل انتخاب کردم. لذا اگر نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت گواهی مذکور میباشد، لطفاً زمان مراجعه را اعلام فرمایید. سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در روز های کاری در ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر

حسین روزگار ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب حسین روزگار به شماره ملی 2433123607 در دوره آموزشی آذر ماه ثبت نام کرده ام. با توجه به اینکه در شرف دفاع از رساله دکتری هستم و تاریخ آن آذرماه می باشد می خواستم ثبت نام را ویرایش و دوره دی ماه را انتخاب کنم که در سیستم امکان آن نیست. تقاضا داشتم تا در صورت امکان لطف نموده و دوره دی ماه را برای اینجانب انتخاب نمایید. چندین بار درخواست داده ام از طریق سیستم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت امکان، حتمًا جابجا خواهید شد. 

هادی مرشدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با سلام بنده ثبت نام کردم برای ۱ دی ولی الان میخوام برای ۱ آذر تغییرش بدم. ایا میتونم مجدد ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکان ثبت نام مجدد نیست در صورت امکان، حتمًا جابجا خواهید شد.

حامد ذاکر ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱
با سلام اینجانب حامد ذاکر با کد ملی 4420461799 در آموزشی شهریور ماه پادگان شهید مدرس شرکت کردم و به پایان رساندم. فرماندهان پادگانم ذکر کردند هیچ کس تجدید دوره نشده است. اما در سایت epolice چک می کنم تاریخ اعزام یک دی است و اسم پادگان آموزشیم قید نشده. لطفا چک می کنید من باید کاری انجام بدهم یا مشکل سیستمی است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری خواهم کرد. 

میلاد ثانی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
با سلام و عرض ادب احتراما اینجانب میلادثانی با کد ملی 2980070866 و شماره تماس 09133399686 درخواست تایید ثبت نام برای نام نویسی در دوره اموزشی مورخ 1399/10/01 را دارم. اینجانب به علت پایان مهلت ثبت نام مجددا خدمتتان پیام ارسال نموده ام. با تشکر از همکاری شما متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد. 

احمدی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
باسلام بنده برای آموزشی شهریور ماه ثبت نام کرده بودم و دارای دوره 45 روزه بسیج هستم که براتون پست کرده بودم. همون موقع پیامک وصول دوره 45 روزه به جای آموزشی شهریور را دریافت کردم اما متاسفانه دیروز که سامانه epolice را چک کردم تاریخ اعزام جدید برام زدن به تاریخ 99/10/01 لطفا بررسی میکنید مشکل چیه؟ بااحترام محمد احمدی 1830175890
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله در حال پیگیری هستیم.

سید محمد امین اجاق ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و احترام چندین بار اینجا سوال پرسیدم ولی پاسخی دریافت نکردم ممنون میشم پاسخ دهید. من دانشجوی دکتری هستم و قصد شرکت در دوره دی ماه را دارم اما با توجه به اینکه برای دانشجویان برگه سبز صادر نمیشود سوالم این بود که بنده الان در سایت برای آمورشی دی( بدون اپلود کردن برگه سبز) ثبت نام کنم ، مشکلی پیش نخواهد آمد؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی پیش نمیآید. 

طه اکرمی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲
با سلام بنده گواهی 45 روزه را تحویل داده ام اما پیامک تحویل برای من ارسال نشده است. لطفا راهنمایی فرمایید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، صبور باشید تا ثبت نام تمام شود.

علی ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
با عرض سلام و خسته نباشید من تازه چند روز پیش نامه شروع به کارم رو مورخ 27/7/99 تحویل مرکز نخبگان دادم اما هر چی میخوام ثبت نام کنم برای دوره آموزشی خطا میده سیستم؛ آذر ماه یا دی ماه برام فرقی نمیکنه هر کدوم بشه ممنون میشم و کد ملیم هم 2281529029 هست. ممنون میشم که درخواست من رو ثبت بفرمایید و نتیجه اون رو اطلاع بدید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد. 

احمد ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳
با سلام، من تقریبا یک هفته ای هست دارم تلاش میکنم در سایت ثبت نام کنم تا بتوانم دوره آموزشی را هم ثبت نام کنم. اما اصلا ایمیل تایید برای فعالسازی ارسال نمی شود.علیرغم اینکه از ایمیلهای متفاوت استفاده کردم وهمچنین فولدر اسپم رو هم چک کردم. همچنان نتوانستم ثبت نام کنم. تماس تلفنی هم تا الان موفقیت آمیز نبوده و اکثرا مشغول است. خواهشمند است، دوره ثبت نام آموزشی را حداقل یک هفته تمدید کنید تا سیستم ثبت نام سایت اصلاح شود.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از پاسخ دادن به پیام های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

ساسان م ۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۷
سلام و وقت بخیر خدمت مدیرمحترم سایت حسب اطلاعیه شماره 29، بنده امروز منتظر دریافت پیامک تأیید ثبت نام بودم که تنها پیامکی که دریافت کردم در مورد افتتاح حساب بانک سپه از طرف اداره موظفین بود. آیا این پیامک به منزله تایید ثبت نام است و دوره آموزشی بنده مطابق برنامه از اول آذرماه شروع میشود؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای کسی پیامک ارسال نشده. ‌‌‌‌‌‌‌

حسین اسکندری ۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۰
سلام و خسته نباشید بعنوان دانشجوی دکتری برای دوره سربازی ثبت نام کردم. ظاهرا باید از پلیس +10 برگه تهیه کنم. خواستم بدونم این هماهنگی با شما باید انجام شه و منتظر چه مدرکی از سمت شما باشم که به پلیس +10 ارائه بدم و به من برگه بدن؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیامک باشید.

مهدی خدمتلو ۰۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶
با سلام عرض خسته نباشید احتراما بنده دوره آموزشی آذر ماه را ثبت نام نموده ام اما پیامکی برای بنده ارسال نشده است.خواهشمند است وضعیت درخواست را اعلام نمایید. کد ملی 4400205843
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای کسی پیامک ارسال نشده. 

مجتبی رسولی ۰۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۸
با سلام و سپاس. بنده برای آذرماه ثبت نام کردم و نیاز دارم بدانم آیا قطعا آذرماه هست یا نه چون تا امروز چهارم آبان پیامکی برای بنده نیامده است. 1. با توجه به عدم ارسال پیامک برای بنده آیا امکان دارد با دی ماه ادغام شده باشد؟ 2. آیا امکان تغییر درخواست ثبت نام از آذر به دیماه برای بنده وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن اطلاع خواهم داد. 

شهرام دادگستر ۰۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۷
با سلام و احترام اینجانب برای آموزشی دوره دی ماه ثبت نام کردم ولی هنوز پروپوزال تصویب نشده و شروع به کار نخورده. اگر تا تاریخ اعزام دی ماه که ثبت نام نمودم، همچنان شروع بکار نخوره، آیا اعزام دی ماه برای بنده لغو خواهد شد؟ و باید منتظر آموزشی دوره بعد از عید باشم؟ ممنون میشم روال احتمالی رو توضیح دهید.
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتیکه بیمه داشته باشید احتمال اعزام شدن برایتان هست. 

سرباز_نخبه_پزشکی ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵
طرح نخبگان رشته های پزشکی دوباره چه زمانی باز میشه؟ چرا با زندگی این همه نخبه بازی میکنید؟ چرا یه شبه طرحو لغو میکنید؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تا اطلاع ثانوی بکار گیری پزشکان عمومی در مرکز نخبگان مقدور نیست، لغو نشده به تعویق افتاده، برای اطلاع بیشتر بایستی از بنیاد استعلام بفرمایید. 

امیرسعید گیاهی ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹
با سلام و احترام اینجانب امیرسعید گیاهی به کد ملی 0018028977 به اشتباه در هنگام ثبت نام گزینه 50 درصد ابتدایی پروژه رو انتخاب کردم و با توجه به اینکه از شروع به کار بنده 11 ماه گذشتع است خواهشمند است که در یکی از این دو دوره آموزشی بنده را مقرر فرمایید.سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً 

آرمین میرزاپور ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با سلام من میخواستم برای دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کنم اما اول بایستی در سایت ثبت نام میکردم که هر چه کردم نشد چون ایمیل تاییدیه برای من ایمیل نشد. از طرفی مهلت ثبت نام دوره آموزشی رو به اتمام است و اگر ثبت نام نکنم 1 سال عقب میفتم
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا روز سه شنبه تاریخ ۰۶ / ‏۰۸/‏۹۹ از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

اسم و کد ملی خود را ارسال نمایید.

 

آرمین میرزاپور کوهدشت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰
نام و نام خانوادگی : آرمین میرزاپور کوهدشت کد ملی: 4200143917 لطفا اگر امکانش هست برای بنده در دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کنید نمیشه از طریق سیستم اعمال کرد
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد.

آرمین میرزاپور کوهدشت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
از پاسخگویی به موقع شما بسیار سپاسگزارم. درخواست بنده که ثبت شده آیا الان باید به پلیس+10 مراجعه کنم و برگ اعزام درخواست بدهم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر منتظر پیامک باشید، در صورت تایید برایتان پیام رسال میشود.

نائلی ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
با سلام و احترام اینجانب محمدحسین نائلی کد ملی 0946481172 دانشجوی دکتری صنایع غذایی هستم. نامه شروع به کارم از سازمان بکار گیرنده در 99.06.24 به مرکز نخبگان داعا صادر و ارسال شده است. برای دوره آموزشی آذرماه 99 ثبت نام کرده ام. برای دریافت برگ اعزام به پلیس +10 مراجعه کردم ولی با توجه به اینکه دانشجو هستم برگه اعزام صادر نشد. نیاز دارم برای دوره آذر ارسال شوم. بیمه تامین اجتماعی نیز دارم. لطفا در مورد چگونگی دریافت برگ اعزام بنده را راهنمایی نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برایتان پیامک ارسال شد، جهت اخذ برگ سبز اقدام نمایید، در غیر این صورت نیازی به دریافت آن جهت اعزام  ندارید.

امین ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲
با سلام خسته نباشید لطفا به اقای نیار عباسی بگین در مورد طرح سربازی و نیز سپری کردن دروه اموزشی نیاز هست یک نامه یا توضیحی به خانم سیدی به نظام وظیفه کل بزنند، چون من هر روز زنگ میزنم تلفن اشغال میزنه راه دسترسی دیگری نداشتم اینجا پیام دادم و در قسمت تماس باما خیلی پیام دادم الان دو ماه سپری شد ولی اون نامه که باید میدادن ندادن الان شما لطفا مساعت کنید این تماس برقرار بشه و من در این کرونا باز از شهرستان نیام تازه اومدم البته نامه یک ماه نشده گرفتم بردم ولی گفتن این نیست اشتباه شده که گفتن اقای عباسی با خانم سیدی تماس بگیرند حل می شود. تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً منتقل خواهم کرد. ‌‌‌‌

شهرام دادگستر ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۰
با سلام سوالی پرسیده بودم مبنی بر اینکه اگر تا اعزام دی ماه شروع بکار من نخوره، ایا اعزام لغو خواهد شد یا خیر؟ که فرمودین اگر بیمه داشته باشم ممکنه اعزام انجام بشه. درحال حاضر بیمه فعالی ندارم و قبل از مشمول شدن فقط بیمه تامین اجتماعی داشتم. با این توصیف احتمالا اعزام دی ماه من لغو خواهد شد؟ بطور کلی اگر بخوام اعزام دی ماه رو انصراف بدم و برای دوره بعدی پس از شروع بکار قطعی ثبت نام کنم، چه اقدامی باید انجام بدم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتیکه نه شروع بکار دارید و نه بیمه نیازی به انصراف ندارید، قطعاً اعزام نمیشوید. 

مجتبی رسولی ۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۷
با سلام و سپاس بخاطر پاسخگویی‌هایتان در این شرایط حساس. بنده مجتبی رسولی. به کد ملی 1270956310 در دوره آذرماه ثبتنام کرده ام اما با توجه به تعطیلی‌های انجام شده و وقفه های انجام شده کارهایی نظیر تدریس دارم که تا ابتدای آذرماه تکمیل نمیگردد. غلی رغم پیگیریهای بنده پیامک تا به این لحظه برای اینجانب ارسال نگردیده و بنابراین ناچارا فرض را بر ادغام در دوره دی ماه قرار داده ام. با توجه به اینکه بنده تا به امروز مکاتباتی در پیگیری درخواست ها و بخش نظرات داشته ام ولی قطعی شدن زمان اعزام بی نتیجه مانده است لذا تقاضا دارم به دلیل مشکلاتم تاریخ اعزام از آذر به دیماه تغییر کند. پیشاپیش از مساعدت شما سپاس گزارم.
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد.

حسن دیواندری ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷
با سلام احترام حسن دیواندری با کد ملی 0860354131 مدارک دوره تکمیلی بسیج 45 روزه خود را به آن مرکز ارسال کرده ام ولی اقدامی در خصوص ثبت نام در سایت برای آموزشی انجام نداده ام، چون بنده ایست خدمت خورده بودم و یکبار 1398/6/1 به دوره آموزشی 15 روزه سپاه (جبرانی تا 60 روز) اعزام شده بودم. ممنون میشوم وضعیت قبول دوره تکمیلی 45 روزه را اطلاع رسانی کنید آیا
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک ارسال خواهد شد، صبور باشید. 

سامان نصیری ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۷
با سلام و احترام اینجانب برای آموزشی دوره آذرماه ثبت نام کردم و در فرم ثبت نام گزینه "فاقد بیمه" را لحاظ کرده بودم. هم اکنون دارای بیمه نیروهای مسلح هستم ولی امکان ویرایش فرم وجود ندارد. ممنون خواهم شد اگر امکان دارد در صورت نیاز فرم بنده را اصلاح نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد. 

محسن آدم زاده ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
با عرض سلام با عرض پوزش به دلیل اینکه تلفن های سازمان یا اشغال هستند و یا جواب نمیدهند مجبورر شدم سوالم را در این قسمت جویا شوم. نامه اعلام نیاز بنده به همراه سی دی در روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه به صورت پستی به دانشگاه رسیده است میخواستم ببینم چه موقعی باید برای تکمیل قسمت معرفی به سازمان به کارگیرنده در سایت اقدام کنم؟ همچنین یکشنبه و دوشنبه ( ۲۰ و ۲۱ مهر ماه) درخواست نامه رهاسازی از یگان (کد پیگیری: ۱۶۱۶۸۶۲۵۰۳۳۶۵۴۱۷) و نامه سوابق خدمتی (کد پیگیری: ۱۶۱۶۷۵۳۰۲۷۶۲۸۰۶۰) را در سایت ثبت کرده ام ولی هنوز جوابی نگرفته ام، میخواستم جویا شوم که در چه مرحله ای است؟ کد ملی: ۱۲۷۱۵۹۳۶۸۸
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از وصول پاسخ نامه سوابق خدمتی درخواست معرفی به سازمان را درسایت تکمیل نمایید. 

احمد ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۲
با سلام و احترام با توجه به اینکه کمکان از طریق سیستم نمی شود برای آموزشی ثبت نام کرد. خواهشمند است،درخواست اینجانب را برای ثبتنام دوره آموزشی دیماه ثبت نمایید. احمد صالحی شماره ملی4710215693
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد.

مهدی ضرابی ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۴
با عرض سلام و ادب اینجانب مهدی ضرابی به کد ملی 5039949545 هستم و سه سوال خدمتتون داشتم: اول اینکه بنده به مدت یک سال هست که از شروع به کارم گذشته و علی رغم انجام دقیق مراحل اداری هنوز از طرف نظام وظیفه پیامک غیبت دریافت میکنم و نگران هستم که بعدا برای صدور کارت مشکلی پیش بیاد. دوم میخواستم سوال کنم بعد از دیماه تا آخر سال باز هم دوره آموزشی دیگری هست؟ و سوم اینکه میخواستم از طریق سامانه برای شرکتی که در آن کار میکنم گواهی تهیه کنم منتها بازیابی رمز عبور انجام نمیشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا اطلاع ثانوی از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌

امیرعلی علائی ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۹
با سلام و احترام، اینجانب امیرعلی علائی با کد ملی ۰۰۱۴۳۹۹۴۴۱ در دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده بودم (وضعیت پروژه نخبگی ام در نیمه ابتدایی است). در زمان ثبت نام وضعیت ادامه تحصیلم برای مقطع دکتری مشخص نبود. در حال حاضر برای دکتری قبول شده و تاریخ شروع ترم تحصیلی، دهم آبان ۱۳۹۹ اعلام شده است. با توجه به تلاقی این ترم تحصیلی با اعزام آموزشی دی ماه، آیا امکان لغو دوره آموزشی دی ماه برای بنده وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکان لغو وجو ندارد. 

علی ۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۶
سلام خداقوت برای من پیامکی ارسال نشده است. اسم من در لیست دروه ی آموزشی آذرماه هست؟ علی ملکی به کدملی 0083140522
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای کسی پیامک ارسال نشده. ‌‌‌‌‌‌‌

حميد تيموري ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۱
با سلام و احترام اینجانب حمید تیموری با شماره ملی 1280438169 از هفته گذشته برای ثبت نام در سایت به منظور اعزام به آموزش دی ماه ثبت نام می کنم ولی متاسفانه ایمیل فعال سازی برای من ارسال نمی شود. حتی بعد از 6 آبان ماه یعنی دیروز و امروز هم اقدام نمودم ولی موفق نشدم. لطفا در صورت امکان برای آموزش دی ماه اینجانب را ثبت نام کنید. با تشکر حمید تیموری
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا اطلاع ثانوی از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درخواست شما ثبت شد. 

کاظم رحمانی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲
سلام. وقت بخیر. ببخشید من تاریخ 22/2 شروع به کارم زده شده، واسه آموزشی هم ثبت نام کردم ولی هنوز تاییدیه ای نیومده واسم. چطوری میتونم بررسی کنم. کد ملی 0720216826 کاظم رحمانی
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طبق دستورالعمل ابلاغ‌شده به مرکز نخبگان، ارائه اطلاعاتی از قبیل شروع به‌کار و تأییدیه آن به پژوهشگران امکان‌پذیر نیست. لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع به‌کار و تأییدیه آن باید از طریق سازمان به‌کارگیرنده اقدام نمایند. از نماینده نخبگان سازمان به‌کارگیرنده بخواهید تا با این مرکز تماس بگیرند.

آرمین میرزاپور ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
با سلام، بنده آرمین میرزاپور کوهدشت هستم به شماره ملی ۴۲۰۰۱۴۳۹۱۷، باتوجه به نقص سیستم خودتان اموزشی دیماه را برام ثبت کردید و فرمودید منتظر پیام باشم بعد به پلیس+۱۰مراجعه کنم برای برگه اعزام ولی هیچ پیامی تاکنون به دستم نرسیده، من پروژه ام بهمن امسال تمام است و اگر دیماه اموزشی نرم یکسال عقب میفتم
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، همچنان عرض میکنم منتظر پیام باشید. 

سید میثم موسوی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با سلام و خسته نباشید بنده سید میثم موسوی با کد ملی 0067348467 جهت دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کردم. امروز که برای گرفتن برگه سبز جهت بار گذاری به پلیس +10 مراجعه کردم، برگه سبز با غیبت به بنده دادن! میخواستم ببینم همین رو من برای شما بار گذاری کنم یا برای رفع غیبت کاری باید بکنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله همین را بارگذری کنید و همچنین برای رفع غیبت اقدام نمایید. 

امیرعلی علائی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
با سلام و احترام، اینجانب امیرعلی علائی با کد ملی ۰۰۱۴۳۹۹۴۴۱ در دوره آموزشی دی ماه ثبت نام کرده بودم (وضعیت پروژه نخبگی ام در نیمه ابتدایی است). در زمان ثبت نام وضعیت ادامه تحصیلم برای مقطع دکتری مشخص نبود. در حال حاضر برای دکتری قبول شده و تاریخ شروع ترم تحصیلی، دهم آبان ۱۳۹۹ اعلام شده است. با توجه به تلاقی این ترم تحصیلی با اعزام آموزشی دی ماه، آیا امکان لغو دوره آموزشی دی ماه برای بنده وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکانش نیست.

محمود امیرصالحی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳
با سلام و عرض احترام، اینجانب محمود امیرصالحی فرزند اسماعیل فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مواد به شماره پرونده 960637 و کد ملی 2130087671، بیش از دو ماه می باشد که مدارک پایان کار خود را تحویل داده ام و متاسفانه هنوز کارت پایان خدمت را دریافت نکرده ام. چنانچه مدارک دارای نقص می باشد، لطفا بنده را مطلع فرمایید؛ در غیر این صورت، از این مقام عالی تقاضا می نمایم که مساعدت لازم جهت تسریع در صدور کارت پایان خدمت را مبذول فرمایند. با تشکر- محمود امیرصالحی
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱

محمود امیرصالحی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
تشکر فراوان بابت پاسخگویی سریع شما. امکانش هست پیغام بنده برای مسیول مربوطه ارسال گردد؟ چون دو هفته است که هر روز در ساعت های مشخص شده با هر دو شماره تماس میگیرم و متاسفانه موفق به صحبت نشده ام. نامه شروع به کار بنده با تاخیر ۱۱ ماهه از سوی سازمان بکارگیرنده صادر شده بود، خواهشمندم اگر مقدور است پیغام قبلی بنده را برای مسیول مربوطه ارسال فرمایید تا کارت بنده زودتر صادر گردد. با کمال تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴

 بله حتماً منتقل میکنم

امیرمهیم مهیمی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸
با سلام، و عرض ادب و احترام؛ اینجانب امیرمهیم مهیمی با کد ملی 2993868748 و کد پرونده 980052 برای دوره آموزشی آذرماه ثبت نام کرده بودم، اما، هنوز برای من بیمه نیروهای مسلح برقرار نشده است که فرآیندی زمان بر می باشد. از جنابعالی خواهشمندم، در صورت امکان، دستور فرمایید که اعزام اینجانب از آذر به دی ماه تغییر نماید، تا من به صورت قطعی شامل برقراری بیمه شوم. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما ثبت شد.  ‌‌‌‌‌‌

حسن دیواندری ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵
با سلام و احترام بنده چندین بار برای ثبت نام در سایت تلاش کرده ام ولی هربار (با دو ایمیل متفاوت) در اخر پیام تایید لینک ارسالی به ایمیل دریافت کرده ام ولی هیچ ایمیلی دریافت نکرده ام ممنون اگر وضعیت بنده را در خصوص تایید نام کاربری انجام دهید 0860354131 دو ایمیل استفاده شده Hasan_divandari94@yahoo.com Hasan.divandari94@gmail.com
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا اطلاع ثانوی از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌

سید میثم موسوی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷
با سلام بنده موسوی هستم که چند دقیقه پیش محبت کردید جواب من رو دادید و فرمودید جهت رفع غیبت اقدام کنم. میخواستم بدونم برای رفع غیبت چکار باید بکنم، باید از شما گواهی رفع غیبت بگیرم و ببرم پلیس10+؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸

اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

‌‌‌‌‌‌‌

یحیی نورمحمدی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵
بسمه تعالی با اهدا سلام و تحیت و تشکر از زحمات حضرتعالی و همکاران گرامیتان. اینجانب یحیی نورمحمدی در دوره آموزش مرداد ماه در پادگان 01 ارتش شرکت داشته ام. از آنجا که دانشگاه محل خدمت بنده (دانشگاه ملایر) بر أخذ گواهی شرکت بنده در این دوره اصرار دارند، مستدعی است گواهی ای مبنی بر شرکت بنده در دوره مزبور و اتمام آن را به آن دانشگاه ارسال فرمایید. با عرض پوزش که از این طریق درخواست خودم را ارائه کردم؛ هیچ یک از کانال های ارتباطی موفق نبود.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مرکز نخبگان این گواهی را اصلاً صادر نخواهد کرد.

میلاد طاهریان ۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰
با سلام و احترام. اینجانب رمز ورود خویش را به سامانه فراموش نموده و با این که درخواست تغییر رمز عبور می دهم، پیغام می آید که مشکل در ارسال ایمیل وجود دارد. ممنون می شوم با توجه به نیاز فوری به ثبت درخواست، راهنمایی نمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا اطلاع ثانوی از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اسماعیل سهولی ۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۱
سلام، نامه شروع کار بنده از 1 مهر 99 از داعا به سازمان به کار گیرنده ام ارسال شده است و بنده در تاریخ 15 مهر برای دوره آموزشی آذر ثبت نام کرده ام، با توجه به نامه شروع کار بنده، می خواستم لطف کنید و منو حتما در دوره آموزشی (آذرماه) ثبت نام کنید. برگه سبزم رو نیز پیگیرم و امروز (پنج شنبه) واکسن هامو هم زدم، ارسال پیامک برای آموزشی آذر ماه چه تاریخی برای کسانی که ثبت نام کرده‎اند، میاد؟ ممنون از همکاری و وقتی که می گذارید.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در فرم ثبت نام، ثبت نام کرده اید؟

مجید دارابی ۰۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
با سلام، من تقریبا یک هفته ای هست دارم تلاش میکنم در سایت ثبت نام کنم اما اصلا ایمیل تایید برای فعالسازی ارسال نمی شود.علیرغم اینکه از ایمیلهای متفاوت استفاده کردم وهمچنین فولدر اسپم رو هم چک کردم. همچنان نتوانستم ثبت نام کنم. تماس تلفنی هم تا الان موفقیت آمیز نبوده و اکثرا مشغول است. با توجه مشکل داشتن سایت تا این لحظه و عدم بارگذاری برگه سبز، با توجه به شرایط پیش امده کنونی راهنمایی بفرمایید!!
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اختلال و نقص فنی پیش آمده در سایت مرکز نخبگان، تا اطلاع ثانوی از خدمات رسانی در ثبت نام در سایت و همچنین پاسخ دادن به پیام‌های شما عزیزان در قسمت تماس با ما و برخی تسهیلات ارائه شده در سایت معذوریم.

‌‌تاریخ اعزام شما در برگ شبز چه تاریخی است؟

مصطفی خزائی ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹
سلام و عرض ادب من از یک سازمان اعلام نیاز گرفتم خواستم ببینم امکانش هست نامه اعلام نیاز را حضوری بیارم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله 

حمیدرضا سعادتی ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲
سلام . تقریبا شهریور ماه بود که من ثبت نام کردم برای آذر ماه . هنوز SMS دریافت نکردم . نهایتا کی مشخص میشه که پذیرفته شدم برای دوره آذر ماه ؟ شماره ملی 0010249443 و سوال دیگه ای که دارم هیچگونه مدارک دیگه نیاز نیست برای تکمیل کارم ؟ من پایان پروژم انجام شده . صورتجلسه و سی دی تحویل داده شده. فقط مونده دوره آموزشی
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاکنون برای کسی پیامک ارسال نشده. 

اسماعیل سهولی ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶
سلام سهولی هستم با شماره ملی 3570048705 و شماره تماس 09106710637، بنئده برای آموزشی آذرماه ثبت نام کردم...و الان پیگیر برگه سبز هستم.معاینه رفتم و واکسن هامو هم زدم.منتها الان که رفتم برگه سبزمو بگیرم، خطای سیستم میاد، خطای سیستم هم این که: این مشمول در حال حاضر دارای درخواست درحال بررسی در سازمان وظیفه عمومی می باشد و نمی توان برای آن در خواست جدید ثبت نمود. کارمند پلیس +10، گفتش که بخاطر دانشجویی دکترایی این خطا میاد و از طریق داعا پیگیر بشید، می خواسیتم بدونم، من ک برای دوره آموزشی اذر ثبت نام کردم با این مشکلی که هستش باید چیکار کنم؟ممنون خواهم شد راهنمایی کنید. و این مشکل حل بشه و به دوره اموزشی اذر برسم...نامه شروع به کارمم 1 مهر خورده..با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیامک باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

امیر حسین کاظمی ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۳
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل زحمت کش و پرتلاش داعا، اینجانب امیرحسین کاظمی با شماره ملی 3040202634، برای آموزشی آذر ماه ثبت نام کرده ام اما متاسفانه امروز متوجه مبتلا شدن به بیماری کرونا از طریق خواهرم شده ام. از آنجایی که فرایند بیماری حداقل دو هفته طول میکشد و امکان ناقل بودن تا یک ماه وجود دارد، به توصیه پزشکان خودم را در منزل قرنطینه کرده ام و امکان حضور در آموزشی آذر ماه برای من وجود ندارد. لذا از شما تقاضا دارم که آموزشی من را از آذرماه به دی ماه منتقل کنید تا بتوانم بعد از کسب صحت و سلامتی در آن شرکت نمایم. از بذل توجه شما به شرایط ناخواسته ایجاد شده کمال تشکر و قدردانی را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک پزشکی و همچنین درخواست خود را کتباً از طریق پست ارسال نمایید.

آرمین میرزاپور کوهدشت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱
با سلام بنده آرمین میرزاپور کوهدشت به شماره ملی 4200143917 تاریخ شروع به کارم برای طرح جایگزین خدمت از 1398/09/24 بوده است و تا کنون دو گزارش پیشرفت رساله داده ام و برای دوره آموزشی دیماه در سیستم ثبت نام کردم. ولی برگ سبز اعزام از پلیس+10 تا کنون نگرفتم. میخواستم ببینم باید این برگ اعزام را دریافت میکردم و در سایت آپلود میکردم؟ الان اینکار را بکنم یا نیازی نیست؟ باید منتظر پیامک باشم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی سریع تر اقدام نمایید. 

امین ایزدپناهی ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶
با عرض سلام و خسته نباشید بنده امین ایزدپناهی هستم با کد ملی 2281102793 من در تاریخ 17 مهر درخواست نامه معرفی به سازمان را در سایت ثبت کردم ولی علی‌رغم پیگیری حضوری درب داعا و تماس با بخش پست هنوز نامه به پست آنی رسان هم نرسیده است. اگر لظف کنید که پیگیری کنید که نامه معرفی به سازمان بنده در چه مرحله‌ای هست و کی به دست من میرسد ممنونتون میشم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله پیگیری می‌شود.

آرمین میرزاپور ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام بنده آرمین میرزاپور کوهدشت به شماره ملی 4200143917 تاریخ شروع به کارم برای طرح جایگزین خدمت از 1398/09/24 بوده است و تا کنون دو گزارش پیشرفت رساله داده ام و برای دوره آموزشی دیماه در سیستم ثبت نام کردم. ولی برگ سبز اعزام از پلیس+10 تا کنون نگرفتم. پلیس+۱۰ میگه چون مشغول به تحصیلید نمیشه درخواست اعزام و برگ سبز بگیرید
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۹

کسانی که دانشجو هستند بعد از دریافت پیامک مرکز نخبگان مبنی بر اخذ برگ سبز، برای آن اقدام نمایند.

محمد ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵
سلام و عرض ادب. بنده برای دوره‌ی آموزشی دی‌ماه ثبت نام کردم و برگ سبزم هم تابستون پارسال به صورت فیزیکی تحویل دادم. اما تو سامانه‌ی نظام وظیفه برام غیبت ثبت شده. اگه اشتباه نکنم هر چه سریع‌تر باید نسبت به دریافت نامه‌ی رفع غیبت اقدام کنم، درسته؟ مشکل اینجاست که بنده ماه پیش برای دریافت گواهی اشتغال به خدمت اقدام کردم، اما سازمان به کار گیرنده گزارشات رو ارسال نکرده بود. پیگیر شدم و ارسال کردن، اما الان موقع ارسال فرم درخواست گواهی، با خطای «شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید» مواجه میشم. بنده الان احتیاج به «دو گواهی» اشتغال به خدمت برای ارائه به دانشگاه جهت دریافت مدارک و همچنین رفع غیبت دارم. ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید. کد ملی 0012544991
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی صبر کنید تا مشکل سایت به طور کامل برطرف شود. 

مصطفی خزائی ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۸
سلام وقت بخیر خواستم بینم نامه عدم نیاز قرارگاه خاتم که هفته قبل صادر شده، رسیده به دست داعا ؟ اگر عدم نیاز رسیده، من نامه اعلام نیاز از مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را حضوری بیارم خدمتتون ممنون مصطفی خزائی با کد ملی 0016464941
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنده دسترسی به مدارک و نامه ها ندارم، برای پیگیری ارسال و دریافت نامه‌ها، مدارک پایان کار و، می‌توانید با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید. تماس در روزهای اداری ساعات ۱۳ الی ۱۶ با شماره‌های ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۰ و ۰۲۱۲۷۳۵۳۳۸۱( لطفاً یک پیام ر و ۱۰ بار تکرار نکنید)

محمد علی کمالی ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۶
با سلام و عرض ادب اینجانب محمد علی کمالی فرزند نادر با کدملی 2301095460 و شماره پرونده 972328 فارغ التحصیل دکتری مدیریت مالی مدارک خود را اوایل مهرماه تحویل آن مرکز محترم نموده ام لیکن اطلاعی از آخرین وضعیت پرونده خود ندارم. مستدعی است با توجه به نیاز اینجانب به کارت پایان خدمت، مساعدت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در صف برای بررسی و ارسال است. 

اشکان بابازاده ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳
سلام خسته نباشید من (1292704365) برای دوره آموزشی 1399/09/01 ثبت نام کردم، اما هنوز پیامی در این خصوص دریافت نکرده ام. لطفا اگر به تاریخ دیگری موکول شده است اطلاع رسانی کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

سجاد ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
با سلام، من با کد ملی 0703711611 برای دوره آذر ماه درخواست داده بودم و هنوز پیامی دریافت نکردم. آیا برای اعزام در این دوره انتخاب نشدم ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. 

حسام عارف خانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
سلام اگر متقاضی شرکت در دوره آموزشی آذرماه بوده باشیم و به هر دلیل پیامک برایمان ارسال نشده باشد، به طور خودکار برای دوره دی ماه در نظر گرفته خواهیم شد یا خیر؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر.

سعید یزدانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
با سلام و احترام آیا امکان تغییر درخواست بنده با کد ملی 1270786415 از آموزشی آذر ماه به آموزشی دی ماه وجود دارد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر چنین امکانی جود ندارد. 

سعید یزدانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰
با عرض سلام و احترام مجدد ممنون از پاسخگوییتان، با توجه به اینکه هنوز پیامکی دریافت نکرده ام. آیا اینجانب سعید یزدانی راد با کد ملی 1270786415 در لیست اعزام آذرماه قرار دارم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

بله، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. 

حسام عارف خانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶
سلام پس اگر ممکنه گزینه اعزام بنده رو از آذر به دی تغییر بدید. ش. م. 0921571631 متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، امکانش نیست.

موسی الرضا ابوچناری ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶
با سلام و احترام اینجانب موسی الرضا ابوچناری با کد ملی 5210011275 برای دوره آموزشی 99/10/01 ثبت نام کردم و کد رهگیری هم دریافت کردم اما تاکنون پیامکی دریافت نکرده ام. آیا برای این دوره اعزام خواهم شد یانه؟ و اینکه چه زمانی بایستی به پلیس +10 مراجعه کنم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست دی ماه بسته نشده، بایستی منتظر بمانید. 

حسام عارف خانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰
سلام پس میشه یه بررسی بفرمایید که در لیست اعزام آذرماه هستم یا خیر؟ ش. م. 0921571631
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

 خیر، شما فاقد شروع بکار هستید.

بهزاد ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲
با سلام و احترام بنده پایان کار از سازمان گرفتم با توجه به اینکه فرایند بررسی پایان کار در داعا طولانی است و کارت پایان خدمت معلوم نیست کی به دست ما برسد چگونه می توانیم به صورت موقت با قید وثیقه از کشور خارج شویم؟ خیلی ضروری این امر برای من.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از نظام وظیفه جویا شوید. 

ساسان ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
با سلام و احترام بنده با شماره ملی 0078590191 برای دوره آموزشی آذرماه ثبت نام کرده ام. باتوجه به اینکه هنوز پیامکی دریافت نکردم آیا ممکنه همچون سایر دوستان تایید بفرمایید که من آیا در آذر ماه اعزام هستم یا خیر؟ و اگر بله آیا میتوانید راهنمایی بفرمایید که قبل از اعزام چه مراحلی باید طی شود. با تشکر فراوان از لطف شما
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴

شما اصلاً ثبت نام نکرده اید. 

صادق ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹
با سلام و عرض ادب بنده با شماره کد ملی 0922637806 برای آموزشی آذر ماه ثبت نام کردم ولی پیامکی برای اینجانب نیومده میخواستم بپرسم آیا من در لیست آذر ماه قرار دارم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی ملکی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴
سلام روزتون بخیر ببخشید اسم من در لیست اعزام آموزشی آذرماه هست؟ علی ملکی به کد ملی ۰۰۸۳۱۴۰۵۲۲
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

امیر ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵
با سلام و عرض ادب؛ در مورد تاریخ برگه سبز خواسته شده برای دوره آموزشی آذر، پلیس +10 میگه نمیتونه تاریخ قبلی رو تغییر بده. اگر برگ سبز قبلی که تقدیم شما شده رو با همون تاریخی که داره براتون آپلود کنیم شما خودتون تاریخ اعزام رو تصحیح میکنین؟ پلیس +10 میگه ما کاری ازمون بر نمیاد.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بایستی برگ سبز جدید باشد.

حمیدرضا سعادتی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰
ُلام . با توجه به اینکه من هنوز پیامک دریافت نکردم بنده در لیست آموزشی آذر ماه هستم؟ 0010249443
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

حمیدرضا سعادتی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹
سلام ببخشید واقعا من اطلاعات تکمیلی جایی نمیبینم . اول اینکه بنده برگه سبز را سال 96 تحویل داعا دادم . الان برای رجوع به پادگان برگه واکسیناسیون کفایت میکند؟ یا باید دوباره برگه سبز بگیرم؟ دوم اینکه در زمان اعزام لباس، و غیره چگونه تهیه میشود. توضیحاتی هست که ببینیم ؟ متشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱

اقا اگر برات پیام اومده باید طبق اون پیام عمل کنید اگر نیومده هیچ کاری نمیخواد بکنی ‌‌‌‌‌‌‌

صادق تودرباری ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹
با عرض سلام من برای سومین باره که این پیامو میفرستم ولی در گروه منتر نمیشه من برای دوره آموزشی آذر ثبت نام کردم ولی پیامکی برام نیومده میخواستم ببینم که من اعزام هستم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲

کد ملی را ارسال کنید. 

صادق تودرباری ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۴
0922637806 ممنون بابت پاسخگوییتون
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. 

حسن جیریائی شراهی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰
با سلام حسن جیریائی شراهی به شماره ملی ۰۵۲۰۸۶۶۹۳۲ برای دوره آموزشی آذر ۹۹ ثبت نام کردم یک بار هم سوال پرسیدم، لطفا راهنمایی کنید برام پیامک نیومده تا بحال میخوام بدوم آیا تاریخ اعزامم تغییر کرده؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،، شما فاقد شروع بکار هستید، و اصلاً در این دوره تایید نشده اید.

قربانی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۷
با سلام و احترام، بنده دانشجوی دکتری هستم. برای دوره آموزشی دی ماه 99 ثبت نام کرده ام. میخواستم بدانم آیا نام بنده برای دوره مذکور در نظر گرفته شده است؟ پروژه بنده در سازمان به اتمام رسیده و پایان کار بنده تاریخ 18 شهریور 99 است. سازمان به بنده اطلاع داده است که نامه پایان کار بنده به مرکز ارسال شده است. می خواستم بدانم آیا نامه اتمام کار بنده توسط مرکز نخبگان دریافت شده است؟ شماره پرونده اینجانب:970037 شماره ملی اینجانب: 0520217608 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست دوره دی ماه بسته نشده، بایستی منتظر بمانید. 

جواد مقتدر ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۵
باسلام و احترام بنده جواد مقتدر کارگران با کد ملی 1360402039 دوره اذر ثبت نام کردم که در دوره های قبلی هم ثبت نام کرده بودم ولی باز پیامکی دریافت نکردم خواهشا راهنماییم کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیرشما تایید نشد اید، شما فاقد شروع بکار هستید.

سیدحامد سیدی پور ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۱:۴۳
سلام من برای دوره آذر ثبت نام کردم. فکر میکردم باتوجه به شرایطم که پایان دوره هستم پذیرفته بشوم. اما پیامک دریافت نکردم. لطف میکنید بررسی کنید که در دوره های زمستان ثبت نام شده ام یا نه. کد ملی 6199970871 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

مسعود ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۲:۳۹
با سلام و عرض ادب بنده با شماره کد ملی 0016709233 برای آموزشی آذر ماه ثبت نام کردم ولی پیامکی برای اینجانب نیومده میخواستم بپرسم آیا من در لیست آذر ماه قرار دارم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، شما خودتان اعلام کردید که فاقد شروع بکار هستید.

کیانوش شجاع ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵
باسلام آیا با گواهی 45 روزه بسیج بنده موافقت شده؟ کد ملی: 0860206211 بنده برای اعزام به آموزشی هم درخواست داد. ممنون از پاسخگویی
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، شما برای دی ماه ثبت نام کرده اید، باید منتظر بمانید. 

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۷
سلام سهولی هستم برای دوره آموزشی آذرماه ثبت نام کرده ام ولی هنوز پیامکی دریافت نکردم. نامه شروع بکارم نیز 1 مهر 1399 ثبت شده است. ممنون میشم اگر بفرمایید برای دوره آموزشی ثبت شده ام یا نه؟ شماره ملی 3570048705
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما فاقد شروع بکار هستید.

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲
من نامه شروع بکارم اومده، تاریخش نیز 1399/07/01 خورده، نیاز هستش که در سایت آپلودش کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

خیر 

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶
خب با این اوصاف باید چیکار کنم که بتونم در دوره آموزشی شرکت کنم؟ با وجود اینکه نامه شروع بکارم خورده، شما می فرماید که فاقد شروع بکار هستم. باید از کجا پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷

خودتون اعلام کردید فاقد شروع بکار هستید. 

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰
ای وای اشتباه زدم پس.... الان من نامه شروع بکارم دستمه، چجوری می تونم اصلاحش کنم و در دوره آموزش شرکت کنم؟اگر نیاز هستش که نامه رو براتون ارسال کنم یا حضوری بیارم میتونم...من نزدیک هستم.حکیمه هستم. راهکارتون چیه؟با تشکر از همکاری شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

مشخصات را بدهید تا در لیست رزو اضافه کنم. 

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
اسماعیل سهولی فرزند محمد، شماره ملی 3570048705 رشته شیمی تجزیه، دانشجوی دکتری، تاریخ شروع بکار: 1399/07/01 سازمان بکار گیرنده: دانشگاه امام حسین (ع) ممنون از شما، من حتی واکسنامو هم زدم.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸

به احتمال زیاد تایید خواهید شد، منتظر خبر باشید.

میلاد ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
با سلام و تقدیم احترام خواهشمندم شماره ملی ۳۲۲۰۰۰۲۷۴۹ بنام میلاد عباسی را جهت تعیین اعزام بررسی بفرمایید. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. 

محمدرضا ایزدی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹
با سلام آیا مدارک بنده به شماره ملی 2280429446 و شماره پرونده 971205 برای صدور کارت پایان خدمت به نظام وظیفه رفته است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما ۱۰ روز دیگر به سازمان وظیفه عمومی ارسال میشود. 

اسماعیل سهولی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵
ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

ارادتمندم. 

جواد مقتدر ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹
اخه من چکار کنم از پارسال دی ماه منو معرفی کرده بودن برا راهن خدا شاهده هر روز هم پیگیر بودم کسی پاسخگو نبود اخر سر اخر شهریور گفتن تایید شد و به نخبگان ارسال کردیم الان هم که شما میفرمایید نامه شروع بکار ندارین الان طبق گفته اونا تایید من یک ماه و نیم هست به نخبگان ارسال شده خواهش میکنم کمکم کنین من برا اذر کلاسامو هماهنگ کرده بودم
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چشم من حتماً پیگیری میکنم. 

حسام عارف خانی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶
سلام ممنون از پاسخگوییتون. من دیروز در مورد اعزام آذرماه سوال کردم، فرمودید فاقد شروع به کار هستم. سازمان به کارگیرنده بنده نیمه اول مهر شروع به کارم رو زد و به داعا ارسال کرد. ممنون میشم یه بررسی بفرمایید و اگه ممکنه بنده رو آذرماه اعزام کنید. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲

بله حتماً، بررسی میشود. 

علی علی اکبری صادق اباد ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
با سلام و عرض خسته نباشید لطفا جواب بدید بنده علی علی اکبری (کدملی 5429973531) هستم. من مدارک صدور کارت و نامه پایان کارم(کپی) رو در اولیل مهر ماه 99 به دفتر نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ارسال کردم دو روز بعد از ارسال با من تماس گرفتند که مدارک رسیده اما اصل نامه پایان کار هنوز از سازمان دریافت نکردند می خواستم اگه امکانش هست اطلاع پیدا کنم که ایا مدارک برا صدور کارت به نظام وظیفه ارسال شده؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک شما در حال بررسی است.

وحید عباسی فلاح ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
با سلام. اینجانب وحید عباسی فلاح با کد ملی 4270623391 درخواست آموزشی آذر ماه را داده بودم لطفا بررسی کنید ایا بنده در لیست افراد این دوره هستم یا خیر برای بنده پیامکی ارسال نشده است تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، شما فاقد شروع بکار هستید.

علی علی اکبری صادق اباد ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

ارادتمندم. 

قربانی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام و عرض ادب، بنده دانشجوی دکتری هستم و پروژه خود را در سازمانی که به آن معرفی شدم در تاریخ 18 شهریور 99 به پایان رسانده ام. بنده در دوره آموزشی دی ماه 99 ثبت نام کرده ام. خواهشمند است به بنده بفرمایین در دوره آموزشی دی ماه نام بنده ثبت شده است یا خیر؟ همچنین می خواستم بدانم نامه اتمام پروژه بنده از سازمانی که در آن مشغول بودم توسط مرکز نخبگان دریافت شده است یا خیر؟ شماره پرونده: 970037 کد ملی: 0520217608 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

هنوز لیست دی ماه بسته نشده. 

سعید یزدانی راد ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰
با سلام و احترام برا حل مشکل آموزشی آقای بابایی فرمودن جهت یادآوری باهاشون تماس بگیرم. ایمیل یا شماره تماسی از ایشون دارید؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲

الان که نگفت، شما قبل از اعزام برج ۱۰ همین جا یاد آوری کنید. 

سیدامیررزازهاشمی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما؛ من برای آموزشی دوره آذر ماه پیامک دریافت کردم و برای گرفتن برگه سبز جدید دچار مشکل شده ام. من فارق التحصیل هستم و نزدیک دفاع از پروژه ام. برگ سبز رو موقع تشکیل پرونده گرفته بودم و تقدیم شما کرده بودم. تاریخ روی برگ سبزه من برای قبل هست. برای گرفتن برگه سبز با تاریخ اعزام اذر ماه اقدام کردم که پلیس +10 و نظام وظیه گفتن امکان تغییر تاریخ نیست. من قبل 15 ماه برگه سبز با تاریخ قبلی رو آپلود کرده ام. باید برای دریافت برگه سبز با تاریخ آذر ماه چه اقدامی کنم؟ ممنونم از توجهتون(ک.م: 4310570488)
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نباید تاریخ را عوض کنید بایستی مجدد برگ سبز دریافت کنید، تاریه برگ سبز اهمتی ندارد. 

مهران دادجو ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴
با سلام. من برگه سبز جدید گرفتم ولی میخوام آپلود کنم روی سایت توی قسمت ثبت برگه اعزام ارور شما قبلا این فرم را پر کرده اید میده و نمیتونم آپلود کنم. من قبلا یه بار برگه سبز آپلود کردم ولی الان برای دوره آذر طبق پیامک خودتون باید دوباره آپلود کنم. چند باری اقدام کردم نشده. کامنتم نوشتم جواب ندادید. لطفا بگید باید چیکار کنم من!؟ مهران دادجو ۱۲۷۱۸۱۹۴۴۹
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام دارید، نیازی به بارگذاری مجدد برگ سبز ندارید.

حامد سماکوش ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸
با سلام و احترام خدمت شما مسئول گرامی سوالی داشتم در رابطه با متنی که در صفحه شخصی اینجانب با کد ملی 2050393679 ارسال شده و تقریبا 1 ماه از ارسال این پیام میگذرد. "با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، درخواست شما تحت اقدام قرار گرفته است. إن شاء الله پس از تأیید مقام مسئول، نامه شما صادر خواهد شد." اینکه آیا از سمت داعا به سازمانی معرفی شدم و هنوز سازمان مربوطه پاسخی نداده یا اینکه هنوز مسئول مربوطه در داعا شرایط اینجانب را تایید نکرده تا نامه ای به سازمان مشخصی ارسال گردد. و اگر به سازمانی معرفی شده ام اسا امکانش هست که بفرمایید به کجا معرفی شدم که هنوز خبری نشه و امکان پیگیری حضوری هست یا خیر؟. با سپاس فراوان از پاسخگویی و لطفتان
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسئله شما جهت پیگیری به دست مقام مسئول رسید. 

سیدامیررزازهاشمی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳
با سپاس فراوان از پاسخ دهیتون. پس کپی همون برگه سبز قبلی با مهر جدید پلیس +10 کافی نیست و باید دوباره درخواسته برگه سبز کرد و مراحل واکسیناسیون و پزشکیشو طی کرد برای دریافت برگه سبز جدید؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

خیر بایستی تاریخ آینده داشته باشد. 

میلاد عباسی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷
با سلام خواهشمندم اسم میلاد عباسی با شماره ملی ۳۲۲۰۰۰۲۷۴۹ را جهت تعیین وضعیت اعزام مشخص فرمایید. بنده برای اموزشی اذر ثبت نام کرده ام. در صورتی که در اذر مشمول اعزام نباشم امکانش هست اکه اسمم در لیست دی ماه باشد؟ با تقدیم احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸

الان خیر بعد از اعزام برج ۹ پیگیری نمایید.

ساجد مجیدزاده ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸
سلام، وقتتون بخیر. بنده برای آموزشی آذر ماه ثبت نام کرده بودم. ولی پیامکی برام نیومده بود. امروز از سمت داعا همکاراتون تماس گرفتن و گفتن که اگه می خواهی آموزشی بری، باید برگ سبز از پلیس +10 بگیری. مراجعه کردم به پلیس +10 و گفتن که غیبت خوردی!!!. در حالی که بنده برگ سبز رو یک سال پیش به صورت حضوری تحویل داعا داده بودم. پلیس +10 گفت برای صدور مجدد برگ سبز باید دوباره واکسن بزنی و مدارک مورد نیاز رو بیاری!!! سوالم اینجاست که بنده که حضوری برگ سبزمو تحویل داعا دادم چرا باید مجدد این مراحل رو طی کنم؟ لطفا مشکل بنده رو حل کنین. ساجد مجیدزاده کد ملی : 2740653581
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

عزیز برای رفع این مشکل باید مجدد برگ سبز دریافت کنید. مشکل شما با دریافت مجدد آن حل میشود. 

افشین جاوید ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
سلام و خداقوت بنده متاهل هستم. مخاستم بپرسم آیا افرادی که متاهل هستن میتواند حدمقدور اخر هفته ها منزل بروند؟؟ از بچه هایی که تابستون رفته بود مدرس کرج که پیگیری کردم، گفته بودن این اجازه رو به بچه های متاهل نمیدن و باید کل دوره در پادگان حضور داشته باشی. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هماهنگی‌های لازم با سلسله‌مراتب فرماندهی مرکز آموزش صورت گرفته است که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند. لطفاً درخواست خود را با فرمانده خویش در میان بگذارید. ‌‌‌‌‌‌‌

علیرضا فراهانی ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام و عرض ادب، از آنجایی که پیامکی برای بنده ارسال نشده است، ممنون می‌شوم وضعیت اعزام بنده برای آذر ماه را بررسی بفرمایید. ۰۰۱۴۵۷۱۹۵۱
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

جواد مقتدر ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
باسلام و احترام بنده جواد مقتدر کارگران به کد ملی 1360402039 . دیروز لطف کردین فرمودین شرایط منو بررسی میکنید و میفرمایید اگر لطف کنین بنده رو دوره اذر ماه در نظر بگیرید بنده مشکلات زیادی دارم ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

دیروز عرض کردم که در لیست رزو شمارا ‌‌‌‌‌‌در لیست رزو اضافه کردم. 

احمد ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵
با سلام و احترام، اینجانب احمد صالحی برای دوره دی ماه ثبت نام کرده بودم. ولی پیامک مربوط به دوره آذر برای من ارسال شده است. بنابراین امروز مراجعه کردم به پلیس +10 برای دریافت مجدد برگ سبز، برگ سبز با تاریخ اعزام دو سال قبل را به من داد و گفت سیستم همین را به ما نشان میدهد. از طرفی برای لغو و ثبت نام جدید برگ سبز نیاز است فرایند واکسیناسیون دوباره طی شود. با توجه به تشخیص کرونا من و اینکه دوره 14 روزه قرنطینه تمام نشده است. برای اینکه مراحل دریافت واکسیناسیون و معاینه را انجام دهم، باید چکار کنم؟ برگه سبز که امروز دریافت کردم با تاریخ اعزام قدیم را آپلود کنم؟ یا منتظر دوره ای که در سایت برای دیماه ثبت نام کردم و پیامکی برای آن نیومده است، باشم؟ (شماره ملی 4710215693)
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر شما برای برج ۹ ثبت نام کرده اید. 

حسام عارف خانی ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴
سلام برای بررسی شروع به کار بنده جهت اعزام به آموزشی، قرار بود یه بررسی بفرمایید. میخواستم از نتیجه بپرسم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

کد ملی را ارسال نمایید.

حميدرضا خيري ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳
با سلام و عرض ادب بنده برای دوره آموزشی آذرماه ثبت نام کردم ولی پیامک برام ارسال نشده پزشک هستم و با توجه به کرونا مشغول در سازمان اگر اسمم تو لیست آذرماه هست باید به سازمان خبر بدم جهت جایگزینی حمیدرضا خیری کدملی ۶۲۵۰۰۱۲۰۷۹
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ اعزام هستید. 

علیرضا فراهانی ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳
عرض ادب مجدد بنده هم مشابه آقای هاشمی برگ سبزم رو که تاریخ اعزامش مال دو سال پیش هست رو همان زمان ثبت پرونده تحویل داعا دادم. متاسفانه درست متوجه پاسختون به ایشون نشدم. آیا لازمه مجددا اقدام کنم برای دریافت برگ سبز؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

بله برگ سبز را بگیرید اما نیازی به بارگذاری ندارید.