اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه اصلاح‌شده شماره ۲۹ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۴۲۶ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۷۰۸۰
اطلاعیه اصلاح‌شده شماره ۲۹ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

بسم الله الرّحمن الرّحیم

قابل توجّه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه می‌توانند با توجّه به نکات ذیل برای شرکت در یکی از دوره‌های آموزش رزم مقدّماتی ۰۱/‏۰۹/‏۱۳۹۹ و یا ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۹ ویژه خود در سایت مرکز نخبگان ثبت نام نمایند.

توضیح: درصورتی که ظرفیّت دوره‌‌های مذکور تکمیل نشود و به حدّنصاب نرسند، دوره ۰۱/‏۰۹/‏۹۹ در دوره ۰۱/‏۱۰/‏۹۹‬ ادغام خواهد شد، بنابراین ثبت نام کنندگان دوره ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ به این موضوع توجّه داشته باشند.

۱. مهلت ثبت نام در این دوره‌های آموزش رزم مقدّماتی از تاریخ ۱۵/‏۰۶/‏۹۹‬ لغایت ۱۵/‏۰۷/‏۹۹‬ می‌باشد.

تبصره: اعزام نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه به دوره‌های عادی آموزش رزم مقدّماتی امکان‌پذیر نیست.

۲. با توجّه به ادامه شیوع ویروس منحوس کرونا، این دوره‌های آموزشی نیز یک‌ماهه است.

۳. افراد دارای گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) نیازی به شرکت در دوره آموزش نظامی نخبگان ندارند. این عزیزان بایستی ضمن اعلام این موضوع در سایت مرکز نخبگان، حدّاکثر تا تاریخ ۱۵/‏۰۷/‏۱۳۹۹‬ گواهی مذکور را از طریق پست ارسال و یا با مراجعه حضوری به درب ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی در ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری، به نماینده مرکز نخبگان تحویل نمایند.

۴. در فرم ثبت نام، وضعیّت بیمه درمانی خود را مشخّص کنید. چنانچه دارای دفترچه بیمه‌ای به غیر از دفترچه نیروهای مسلّح هستید نیز اعلام نمایید.

۵. به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شما عزیزان، دوره آموزشی به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌گردد و اعطای مرخّصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری امکان‌پذیر است.

۶. به عزیزانی که تاکنون در دوره آموزش نظامی شرکت نکرده‌اند و دفاعیّه نهایی پروژه آنان انجام شده و یا در شرف انجام است تأکید می‌شود که در این فراخوان ثبت نام نمایند، در غیر این صورت فرایند صدور کارت پایان خدمت آنان تا تشکیل دوره آموزشی در سال آینده به تأخیر می‌افتد.

۷. افرادی که تا زمان ثبت نام در دوره، شروع به کار آنان در مرکز نخبگان ثبت نشده باشد، واجد شرایط شرکت در این دوره‌ها نیستند.

ملاحظه: ثبت نام عزیزانی که سازمان به‌کارگیرنده‌شان مشخّص گردیده است و در حال نهایی‌سازی پروپوزال خود هستند به‌گونه‌ای که احتمال می‌رود ۱۵ روز پیش از اعزام موفّق به دریافت نامه شروع به کار شوند، نیز بلامانع است. این افراد می‌بایست آخرین وضعیّت خود را در فرم ثبت نام اعلام نمایند.

۸. عزیزانی که در دوره‌های آموزشی یادشده ثبت‌نام می‌نمایند (اعم از دانش‌آموختگان و دانشجویان) باید قبلاً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و درخواست اعزام داده و برگ سبز اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح بارگذاری کرده باشند.

ملاحظه: برابر هماهنگی انجام‌شده با سازمان وظیفه عمومی ناجا، نخبگانی که همزمان با انجام پروژه تحقیقاتی در حال تحصیل هستند (دانشجویان) نیز باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به دریافت برگ اعزام نمایند و فرآیند معاینه اولیه پزشکی و واکسیناسیون را طی نمایند. تاریخ انجام واکسیناسیون حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ اعزام می‌باشد.

تبصره: مهلت بارگذاری برگ سبز اعزام به خدمت در سایت مرکز نخبگان حدّاکثر تا بیست و پنجم ماه قبل از اعزام می‌باشد و به برگ‌های اعزامی که پس از آن به مرکز نخبگان ارسال شود ترتیب اثری داده نخواهد شد. مسئولیّت تأخیر در ارسال این برگ بر عهده خود فرد می‌باشد.

نکته: برای بارگذاری برگ اعزام، از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان، قسمت تسهیلات، ثبت برگ سبز اعزام را انتخاب فرمایید.

۹. افرادی که دارای سابقه عدم حضور در اعزام‌های قبلی بوده و برای آنان در سامانه وظیفه عمومی غیبت ثبت‌شده است، باید برای فعّال نمودن اعزام، مجدّداً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند. این افراد در صورت واکسیناسیون قبلی تا ۵ سال نیاز به تزریق مجدّد واکسن ندارند. همچنین در صورت انجام معاینه اوّلیّه پزشکی تا شش ماه نیاز به معاینه مجدّد ندارند مگر اینکه اخیراً به بیماری مبتلا شده باشند.

۱۰. اسامی نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه اعزام‌شده به دوره آموزش رزم مقدّماتی، از طریق مرکز نخبگان نیروهای مسلّح به سازمان‌های ذی‌ربط اعلام می‌گردد و بدیهی است نخبگان وظیفه بایستی پس از آموزش، برای ادامه کار و تکمیل پروژه جایگزین خدمت خود به سازمان به‌کارگیرنده مراجعه نمایند.

۱۱. دوره آموزش رزم مقدّماتی در چهارچوب مقرّرات مرکز آموزش به انجام می‌رسد و با فراگیران در طول مدّت آموزش برابر مقرّرات آن مرکز رفتار خواهد شد. بنابراین به عنوان مثال، خروج از کشور امکان‌پذیر نیست و اعطا یا عدم اعطای مرخّصی به فراگیران تابع قوانین مرکز آموزش خواهد بود.

۱۲. افرادی که پیشتر دوره آموزش نظامی را طی کرده باشند می‌بایست گواهی نامه صادرشده از سوی مرکز مربوط را قبل از شروع ثبت‌نام دوره آموزشی و در زمان تشکیل پرونده به مرکز نخبگان نیروهای مسلّح ارسال نموده باشند.

۱۳. افرادی که اقدام به درخواست معافیت پزشکی در سامانه وظیفه عمومی نموده باشند تا زمان تعیین تکلیف وضعیّت پزشکی، مجاز به ثبت‌نام در دوره آموزشی و دریافت پروژه نخبگی نمی‌باشند.

۱۴. پیامک تأیید ثبت نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی آذرماه ۹۹ و دی‌ماه ۹۹ می‌باشند، به‌ترتیب در تاریخ‌های ۰۳/‏۰۸/‏۹۹‬ و ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ به شماره تلفن همراه اعلامی آنان ارسال خواهد شد.

ملاحظه: عزیزانی که مشکلی در دریافت پیامک دارند، لازم است در اسرع وقت آن را رفع نمایند تا پیامک‌های مرکز نخبگان به دست آنان برسد.

۱۵. مکان و زمان مراجعه متعاقباً اعلام خواهد شد.

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح 


( ۳۸ )

نظر شما :

پوریا ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲
سلام، وقت بخیر برای سال ۹۹ دوره‌ی آموزشی دیگری هم برگزار می‌شود؟ یا این دو دوره آخرین دوره‌های امسال هستند؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۷

با سلام، بله این دو دوره آخرین دوره های اعزام برای سال جاری میباشد.

پدرام ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۸
سلام وقت بخیر با توجه به اینکه شروع دوره‌ی آموزشی آذر ماه است، امکانش هست زمان ارسال گواهی ۴۵ روزه را تمدید کنید؟ چون در دوره‌ی مهر ماه بسیج می‌توان شرکت کرد، ولی اواخر آبان گواهی آماده می‌شود. ممنون می‌شم این مورد رو بررسی کنید. با احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۷

با سلام، نقطه نظر و درخواست شما منعکس خواهد شد، مجدد اوخر هفته پیگیری نمایید.

مهدی ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۶
با سلام و وقت بخیر آیا مکان برگزرای دوره های آموزشی مشخص شده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۵

با سلام، همانطور که در اطلاعیه درج شده. مکان و زمان مراجعه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

امیر رضاقلی ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
با سلام. من در سال 90 دوره آموزشی را به شکل عادی گذرانده ام و مدارک آن را نیز در زمان تشکیل پرونده (بهمن پارسال) تحویل داده ام. برگ سبز اعزام به خدمت (اعزام برج هفت 99) را نیز ماه گذشته (اواخر مرداد ماه) دریافت و در سایت ثبت کرده ام. آیا باید برای این دوره ها ثبت نام کنم؟ آیا باید اقدامی انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴

با سلام، در صورتی که مدارک و مستندات را ارائه نموده اید، خیر نیازی به ثبت نام نیست.

علی ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۲:۱۶
با سلام. برای ثبت نام در دوره 99/10/01 حداکثر تا چه موقعی امکان ثبت نام هست؟ آیا غیر از دی ماه احتمال برگزاری دوره در سال جاری وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۲

با سلام، اطلاعیه را مطالعه نمایید راجع به این مسائل توضیح داده شده.

بهنام روزبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب بهنام روزبه با کد ملی 0944729320 به منظور تشکیل پرونده، تمام مدارک ذکرشده در سامانه را به صورت لوح فشرده (از جمله نامه اعلام نیاز از سوی سازمان بکارگیرنده) از طریق پست ارسال نمودم. همچنین با گواهی رهاسازی از یگان، از واحد نظامی مربوطه ترخیص شدم و به بنده اعلام شد که سوابق خدمتی برای دانشگاه دفاع ملی ارسال خواهد شد. سوال بنده این است که آیا باید مثل گذشته ایمیلی با عنوان "معرفی" به دانشگاه دفاع ملی جهت گرفتن وقت برای مراجعه حضوری ارسال کنم؟ و با توجه به شرایط بنده، آیا مرحله بعد درخواست نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز نخبگان ثبت نمایید. 

حمید ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام ینده بیماری حساسیت تنفسی دارم ولی از پزشک معاین نظام وظیفه خواستم که در برگه معاینه برای بنده سالم رد کنند. البته هنوز پیشنهادیه ارسال نکردم. آیا امکان دارد با توجه بیماری‌ام و شرایط کرونا در این دوره ثبت نام نکنم و در تیرماه 1400 شرکت کنم؟ خیلی ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۷

با سلام، ثبت نام نمایید اما در قسمت توضیحات شرایط خود را شرح دهید. 

یعقوب مدملی ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵
باسلام و عرض ادب ایا گواهی دوره تکمیلی بنده به دست شما رسیده و مورد تایید می باشد؟ 1960337017 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۵

با سلام، بله واصل شده است. 

محمد ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۶
با سلام خدمت شما. این دو دوره هر کدام در کدام مجموعه، 01 یا مدرسی، برگزار خواهد شد؟ -با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۴

با سلام، همتنطور که در اطلاعیه درج شده. مکان و زمان مراجعه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

افشین امیری مقدم ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۹
با سلام و عرض ادب و احترام...من در اواسط خرداد به دانشگاه مالک اشتر تهران معرفی شدم...و پروپوزالم را نوشتم ...ولی دائم به بهانه های مختلف ...با وجود اینکه پروپوزالم مورد تایید استاد راهنمای مربوطه می باشد...قسمت پژوهش دانشگاه تایید پروپوزال من را عقب می اندازند و نامه شروع به کار من بعد از گذشت یک ماه از تحویل پروپوزالم هنوز توسط دانشگاه زده نشده است...با وجود اینکه من از یزد تا الان سه مرتبه به تهران با وجود کرونا و این مباحث سفر کردم...خواستم بگم که اگر زمان تایید پروپوزالم طول کشیده است کم کاری مسئولین دانشگاه مالک اشتر تهران می باشد و من سر موقع پروپوزالم را مطابق نظر استاد راهنمایم تحویل دادم...لطفا یه تذکری به مسئولین مربوطه بدهیم...و اینکه می خواستم بدونم زمان تایید پروپوزالم نمی گذره عیبی نداره که از نامه شروع به کارم نزدیک به چهار ماه گذشته است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۲

با سلام، حتماً پیگیری خواهد شد و پاسخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 

محمد عباداللهی ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۳
در صورتیکه دفترچه بیمه هنوز صادر نشده باشد (نیروهای مسلح) باید به چه شکلی عمل کنیم؟ برای افرادی که در حال حاضر فاقد بیمه هستند ولی شروع به کارشان صادر شده است.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۱

با سلام، بایستی در فرم ثبت نام اعلام نمایید.

 

ذوقی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰
سلام و احترام. آیا پروپزال اینجانب با کد ملی 0590070290 تایید شده است؟ و شروع به کار اینجانب تایید شده است؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید.

سامان ناصری ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰
با سلام و عرض خسته نباشید. من مورخ دوم شهریور 99 درخواست گواهی آزادسازی مدرک تحصیلی را از طریق سایت داده ام. و درخواست کرده ام که این گواهی از طریق پست ارسال شود. لطف می فرمایید پیگیری نمایید که این گواهی صادر شده و پست شده است. با تشکر کد ملی 4640133529
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. 

امیر رضاقلی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱
با سلام. سپاس از پاسخ شما. اگر نیازی به ثبت نام در دوره نداشته باشم، با توجه به اینکه برگ اعزام به خدمت رو دریافت و آپلود کرده ام (تاریخ اعزام مهر 99)، مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید، جای نگرانی نیست.

امیر رضاقلی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷
با سلام. میشه لطفا وضعیت تایید برگه اعزام به خدمت من رو بررسی بفرمایین؟ کد پیگیری: 286561161704343 شماره ملی: 2300684187
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. ‌‌‌‌‌

محمد ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
باسلام و عرض ادب. آیا پرونده من در مرحله صدور کارت قرار گرفته است؟ کدملی 1293450316
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. 

محمد جواد ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
سلام تاریخ نامه تایید پروپوزال بنده تاریخ ۱۴ مرداد بوده و از آجا به داعا ارسال شده ولی پس از گذشت بیش از یکماه هنوز نامه شروع به کار من زده نشده چگونه باید پیگیر بشم ۱۲۷۱۲۷۶۱۹۴ محمد جواد صادق
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمد جواد ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
سلام برگ سبز اعزام به خدمت بنده اسفند ۹۸ بوده و من در زمان تشکیل پرونده حضوری، برگ سبز هم تحویل دادم. با توجه به عدم دسترسی به برگ سبز آیا نیاز به بارگذاری عکس آن داخل سایت قبل از شرکت در آموزشی دارم یا خیر؟ همچنین با توجه به تشکیل حضوری پرونده در سال ۹۸ آیا نیاز به ارسال سی دی مدارک دارم یا خیر؟ ممنون از پاسخگویی
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

۱- در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید جای نگرانی نیست. چنانچه در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا برایتان غیبتی منظور شده باشد، می‌توانید در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید.

۲- تحویل حضوری مدارک برای نخبگان سال‌های گذشته کافی است.

سعید ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
با سلام و احترام در ارتباط با نحوه حضور در سازمان بکار گیرنده با مشکلاتی مواجه هستم. از اونجایی که موفق به برقراری تماس باهاتون نمیشم، خواهش میکنم در اولین فرصت باهام تماس بگیرید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید.

نیازی به تماس تلفنی ندارید، با شرح مشکل خود از طریق ثبت در «تماس با ما» سایت إن شاء الله برای رفع مشکل شما پیگیری صورت خواهد گرفت.

فرید ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵
با سلام و عرض خسته نباشید آیا در این دوره هم مانند دوره شهریور امکان ثبت نام برای افرادی که پروپوزال آن‌ها در سازمان تصویب شده ولی هنوز از طرف مرکز نخبگان ن.م شروع به کارشون تایید و به سازمان فرستاده نشده، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، ممکن است ثبت نام عزیزان با این شرایط نیز میسّر شود. لطفاً اطلاعیه‌های سایت (از جمله تغییرات احتمالی اطلاعیه فعلی) را مد نظر داشته باشید.

حامد صدری ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹
با سلام و تقدیم احترام آیا ارائه کپی گواهی 45 روزه بسیج که توسط پایگاه مقاومت بسیج برابر اصل شده است، کفایت می کند؟یا اینکه اصل گواهی ارائه شود؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام، خیر بایستی اصل آن باشد. 

صباح ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷
با سلام و احترام من دوره آموزشی را گذرانده ام و گواهی آن را موقع ثبت نام به صورت حضوری تحویل بنیاد نخبگان دانشگاه عالی دفاع ملی داده ام در سازمان به کار گیرنده هم از پروژه ام دفاع کرده ام. البته قبل از دفاع و به دلیل نزدیک بودن اتمام زمان معافیت قانونی اقدام به درخواست اعزام نموده و برگه سبز را در این سامانه ثبت کرده ام تاریخ اعزام یک مهر 1399 است. لطفا بفرمایید تکلیف بنده چیست؟ از طرفی دوره آموزشی را قبلا رفته ام و همونطور که عرض کردم گواهی تقدیم شده است و از طرفی هم تا یک مهر اعزام هستم. پیشاپیش از پاسخگویی شما تشکر می کنم. کد ملی: 3360117204
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۹

با سلام، در صورتی که قبلاً دوره رزم مقدماتی را گذرانده اید نیازی به ثبت نام ندارید.

بلاغی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام و احترام خواهشمندم در صورت امکان مهلت ثبت نام در دوره آموزشی دی ماه به صورت جداگانه و تا آخر آبان در نظر گرفته شود تا کسانی که شروع به کار آنها ثبت نشده، بتوانند در این دوره شرکت نمایند. با سپاس از پیگیری های شما
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۷

با سلام، پیشنهاد و نقطه نظر شما منعکس خواهد شد، در صورت ایجاد تغییرات اطلاع رسانی میشود. 

محمد قربانی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶
با سلام بنده اواسط خرداد پروپوزال را تحویل سازمان داده ام و پروسه تصویب به خاطر کرونا طولانی شده است و نامه شروع به کار بنده هنوز نیامده است. از طرفی به خاطر شرایط تاهل بشدت نیازمند شرکت در دوره آذر یا دی هستم. خواهشمندم شرایط را برای حضور افرادی شبیه من را در دوره آموزشی آذر و دی فراهم نمایید. و این که با شرایط فوق می توانم ثبت نام آموزشی را انجام دهم؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، ممکن است ثبت نام عزیزانی با شرایط مشابه شما میسّر شود. لطفاً اطلاعیه‌های سایت (از جمله تغییرات احتمالی اطلاعیه فعلی) را مد نظر داشته باشید.

مهران ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰
با سلام. بنده زمان شروع پروژه برگه اعزام برام صادر شد و تاریخش برای پارسال می‌باشد. برای اعزام این دوره لازمه دوباره برگه اعزام بگیرم یا همان کافی است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶

با سلام، همان برگ سبز کفایت میکند، قبل از اعزام برای اخذ برگ سفید اقدام نمایید.

علیرضا رجب زاده ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲
با عرض سلام گواهی سابقه خدمتی من به دست شما رسیده؟ و آیا مورد تایید میباشد؟ سپاس. کد ملی: 0703652737
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. 

سیدعلی میرمحمدصادقی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷
با سلام و عرض ادب من بعد از ارسال فرم پیغامی جهت ثبت نام نیامد و کد رهگیری دریافت نشد اما جهت تکمیل مجدد سایت پیغام خطای این که شما قبلا این فرم را پرکرده اید می دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۵

ثبت نام شما با این کد رهگیری انجام شده است1816222223954866

یونس ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۳
سلام وقت بخیر - تلفن بنیاد به هیچ وجه پاسگو نیستند. من تهران نیستم حضوری مراجعه کنم آیا راه ارتباطی دیگه ای هست یا توی شهر مشهد هم مرکزی هست برای مراجعه؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌‌است. برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید.

حامد ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۲
سلام و خسته نباشید. عذر می خوام آیا افرادی که گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره 45 روزه) را دارند، علاوه بر ارسال مدارک به نخبگان، باید مانند دیگر عزیزان در سایت ثبت نام کنند و همینطور باید برگه سبز دریافت کنند؟؟؟ لطف می کنید توضیحات کامل در این مورد بفرمایید. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴

با سلام، بله بایستی ثبت نام نمایند و همینطور برگ سبز دریافت نمایند. 

علی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۹
با سلام. من برای دوره ی آموزشی آذر ماه 99 ثبت نام کردم. من سابقه جراحی واریکوسل با گرید بالا رو داشتم و پزشک جراحم من رو از انجام کارهای سنگین منع کرده است. چند سوال دارم: 1. ایا دوره ی آموزشی برای من اجباری هست؟ 2. اگر بله، ایا شرایط جسمی من در دوره آموزشی درنظر گرفته می شود؟ 3. در صورت معافیت از انجام رزم و کارهای سنگین، این مطلب در کارت پایان خدمت من درج می شود؟ ببخشید که طولانی شد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۳

با سلام، موارد پزشکی را حتماً در بخش معاینات پزشکی برای اخذ برگ سبز با پزشک معالج مطرح نمایید.

معین ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۸
با سلام و وقت بخیر من دارای دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) هستم و پروپزوزالم در شرف تصویب هست و همچنین دانشجوی دکتری تخصصی هستم، بعد از ثبت نام و تحویل مدرک دوره آموزشی تکمیلی بسیج، آیا باید به پلیس +10 مراجعه کنم و برگه اعزام و سایر مراحل را انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۱

با سلام، با توجه به بند ۸ بله

احسان ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۵
با سلام، بنده به درستی متوجه بند 8 و ملاحظه آن نشدم. آیا من که دانشجو هستم ابتدا باید برای دوره آموزشی ثبت نام کنم و بعد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنم و برگه واکسیناسیون رو دریافت کنم، یا قبل ثبت نام به پلیس+10 مراجعه نمایم، یا بعد از ارسال پیامک و تایید حضور بنده در دوره آموزشی به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنم؟ با توجه به اینکه به دانشجویان در حال تحصیل برگه سبز نمیدهند لازم است چه مدارکی را بارگذاری نمایند؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۱

با سلام، ابتدا ثبت نام نمایید و بعد از دریافت پیامک از طف مرکز نخبگان نسبت به اخذ برگ سبز خود اقدام نمایید.

امین عنایتی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۲
با سلام؛ بنده در تاریخ 28 مرداد درخواست ارسال نامه معرفی به سازمان را دادم و 1 شهریور پاسخ داده شد ظرف مدت 7 روز کاری ارسال میشود (با توجه به انتخاب ارسال از طریق پست). اما هنوز نامه به دستم نرسیده است، ضمنا حساب کاربری سامانه پستی را هم شارژ کرده ام. امکان دارد لطفا پیگیری شود در چه مرحله ای هست وضعیت ارسال نامه؟ با تشکر از زحمات و پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. 

شایان فقیهی ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵
سلام و وقت بخیر نامه معرفی بنده از اردیبهشت تا الان دست من نرسیده. به پست هم تماس میگیرم میگند به اونها هم داده نشده. ممنون میشم اگر امکانش هست نامه معرفی بنده دوباره صادر شود. شماره ملی :5100112409 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. ‌‌‌‌‌‌

امیرحسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷
با سلام اینجانب شروع به کارم در بهمن 1398 میباشد و برگه سبز را در آبان 1398 گرفته ام. برای آموزشی هم ثبت نام نکرده بودم و الان ثبت نام کردم. برگه سبزی که گرفته بودم رو در سایت بارگزاری کرده بودم. باید از پلیس +10 برگه سبز بگیرم مجدد و بارگزاری کنم؟ نیاز به معاینه مجدد دارم؟ لطف میفرمایید راهنمایی کنید. بسیار ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

۱ - در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید (به صورت ارسال پستی، تحویل به نماینده مرکز مستقر در ورودی دانشگاه عالی دفاع ملی یا ترجیحاً تکمیل فرم و بارگذاری در سایت)، جای نگرانی نیست. ‌‌‌‌

۲ - به بند ۹ اطلاعیه اصلاح‌شده شماره ۲۹ مرکز نخبگان توجه فرمایید.

معین ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۶
با سلام مجدد و عرض خسته نباشید من که دانشجو هستم برای موارد بند8 به پلیس +10 محل زندگی خود (زنجان) مراجعه کردم اما گفتند ما اطلاع نداریم و فقط باید از دانشگاه انصراف بدهید، حالا سوال من این بود که به کدام پلیس +10 باید مراجعه کنم که درجریان باشند آیا فقط در تهران امکان پذیر هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

ضمن عذرخواهی از عموم نخبگان شاغل به تحصیل متقاضی شرکت در دوره‌های آموزش نظامی، به‌زودی ناهماهنگی پیش‌آمده مرتفع می‌گردد و در خصوص زمان مراجعه این عزیزان به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.

ضمناً تفاوتی بین دفاتر پلیس +۱۰ تهران و دیگر شهرها وجود ندارد و نیازی به مراجعه به دفاتر تهران نخواهید داشت.

آصف خیراندیش ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
با سلام، من دوره 30 روزه بسیج را گذرانده ام. اگر دوره 15 روزه را هم شرکت کنم، به عنوان گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) مورد قبول است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

خیر، تنها گواهی دوره تکمیلی (۴۵ روزه) بسیج برای مرکز نخبگان قابل قبول است.

امیرحسین ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹
با سلام. بنده یکسال پیش برای شروع پروژه جایگزین برگه سبز را تحویل مرکز نخبگان در داعا دادم. الان برای این دوره این برگه سبز رو از کجا دوباره باید بگیرم و ارسال کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید جای نگرانی نیست. چنانچه در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا برایتان غیبتی منظور شده باشد، می‌توانید در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید. ‌‌‌‌‌‌

صادق ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام و خسته نباشید لطفا راهنمایی کنید دانشجویان چطور برگ سبز اعزام به خدمت را از پلیش +10 بگیرند؟ من مراجعه کردم گفتند فعلا وضعیتت معافیت تحصیلیه و نتونستم بگیرم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

ضمن عذرخواهی از عموم نخبگان شاغل به تحصیل متقاضی شرکت در دوره‌های آموزش نظامی، به‌زودی ناهماهنگی پیش‌آمده مرتفع می‌گردد و در خصوص زمان مراجعه این عزیزان به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.

مجید ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
سلام و احترام با توجه به شبانه روزی بودن این دوره وضعیت افراد متاهل صاحب فرزند چگونه است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

مطابق بند ۵ اطلاعیه، شبانه‌روزی بودن این دوره‌های آموزشی برای رعایت پروتکل‌های دوران فراگیری ویروس منحوس کرونا است، بنابراین عزیزان متأهّل حتی اگر دارای فرزند هم باشند مستثنی نیستند. تنها برای شرایط اضطراری می‌توانید از سلسله‌مراتب فرماندهی مرکز آموزش درخواست مرخّصی نمایید.

مهدی ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام باتوجه به اینکه دوره 45 روزه بسیج برای شهریور و مهر در حال برگزاری هست و ممکنه مدارکش در آبان یا اذر اماده بشه امکان داره زمان تحویل این گواهی رو تمدیدکنید؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

لطفاً با مراجعه منظم به سایت حاضر، پیگیر اطلاعیه‌های مرکز نخبگان باشید.

میلاد حیدری ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با سلام و وقت بخیر. بنده نامه معرفی به سازمان برایم ارسال شده، ولی هنوز موفق به تماس با سازمان مذکور نشده ام. خواستم بپرسم اگر چند روز دیرتر اقدام شود آیا مشکلی پیش می آید؟ سوال دیگه ای هم دارم، اینکه در این مرحله اگر نامه پذیرش دانشگاه در مقطع دکتری خارج از کشور برای سربازان نخبه وظیفه ارسال شود، آیا می توان از طرح جایگزین خدمت ترخیص شد؟ آیا مشکلی از لحاظ غیبت و محدودیت پیش نخواهد آمد؟ با تشکر از پاسخگویی شما.
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

۱- مطابق بند ۷ اطلاعیه، تنها در صورتی که پیش بینی می کنید تا ۱۵ روز پیش از اعزام موفق به شروع به کار گردید ثبت نام فرمایید.

۲- ادامه تحصیل عزیزان نخبه تنها در داخل کشور قابل بررسی است. لطفاً به بخش پرسش‌های متداول سایت مراجعه فرمایید.

محمد ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶
با سلام من پروپزالم دو ماهه سازمانم فرستاده برای داعا ولی خبری نشده هنوز خواهشا یه راه برای پیگیری بگید بهم دوبارم میل دادم جوابی نگرفتم من هر چی دیرتر شروع به کارم بخوره برنامه های اپلای سال آیندم به شدت خراب میشه 0016773187
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

محسن ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۸
با عرض سلام و خدا قوت. بنده مراحل اعزام به خدمتم رو انجام دادم و برگ سبزم رو در سایت بارگذاری کردم . آموزشی برج هفت برای من تعیین شده است. میخواستم از خدمتتون بپرسم که بنده نبایستی در دوره آموزشی تعیین شده در برج هفت شرکت کنم و می بایست در دوره ذکر شده در اطلاعیه فوق ثبت نام کنم و پس از تایید، مجددا دفترچه پست کنم ؟؟ این موضوع که در تاریخ مقرر به خدمت مراجعه نیمکنم مشکلی برای بنده به وجود نمی آورد ؟؟ و سوال دیگر اینکه مجددا دفترچه اعزام به خدمت رو در چه زمانی ارسال کنم؟؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در «برگ آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی» یا اصطلاحاً «برگ سبز»، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید (به صورت ارسال پستی، تحویل به نماینده مرکز مستقر در ورودی دانشگاه عالی دفاع ملی یا ترجیحاً تکمیل فرم و بارگذاری در سایت)، جای نگرانی نیست. اصولاً فلسفه الزام عزیزان نخبه به ارائه برگ سبز معتبر (تاریخ‌نگذشته)، انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان وظیفه عمومی ناجا است.

برای دریافت «برگ معرفی مشمولان به مراکز آموزش» یا اصطلاحاً «برگ سفید» می‌بایست درست پیش از اعزام به دوره آموزش نظامی اقدام فرمایید. جزئیات این موضوع از طریق اطلاعیه‌های مرکز نخبگان اعلام خواهد شد.

حمیدرضا ابراهیمی ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۱
با سلام. برخی از ارگان ها نامه اعلام نیاز را به شخص واگذار نمی کنند و مستقیما برای مرکز نخبگان ارسال می کنند. در اینصوت مدارکی که متقاضی باید به مرکز نخبگان ارائه کند شامل نامه اعلام نیاز نمی شود. در این شرایط مشکلی ایجاد خواهد شد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

خیر، فقط اطمینان حاصل کنید که سازمان موردنظرتان نامه را به‌هنگام به مرکز نخبگان ارسال نماید، چراکه اگر این نامه دیر واصل شود به آن ترتیب اثر داده نمی‌شود. ضمناٌ سازمان‌های لشکری در اولویت هستند.

حسام ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۶
با سلام، من در تاریخ اول مرداد برگه سبز برای شهریور گرفتم، ۵ مرداد برگه سبز رو آپلود کردم. برای دوره شهریور با توجه به نداشتن شروع به کار ثبت نام نکردم و پیامک یگان خدمتی بابل رو دریافت کردم. الان شروع به کار در حال تهیه شدن است. برای دوره بعد دوباره باید برگه اعزام جدید از پلیس +۱۰ بگیرم یا کار مجزایی برای رفع غیبت انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید (به صورت ارسال پستی، تحویل به نماینده مرکز مستقر در ورودی دانشگاه عالی دفاع ملی یا ترجیحاً تکمیل فرم و بارگذاری در سایت)، کفایت می‌کند و جای نگرانی نیست. مطابق هماهنگی‌ها با سازمان وظیفه عمومی ناجا قاعدتاً با مشکلی مواجه نخواهید شد.

در صورت ثبت غیبت پس از تحویل برگ سبز معتبر (تاریخ‌نگذشته)، در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) درخواست خود را ارائه فرمایید.

سبحان ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۷
با سلام و احترام. من پروژه جایگزین خدمت در یک شرکت دانش بنیان دارم و در شرکتی مشغول کار هستم. با شرکت صحبت کردم که آموزشی رو وسط پروژه برم و یک ماه مشکلی نداشته باشد. اما این که شبانه روزی درپادگان باید حضور داشته باشم، ممکن است نیاز به ارتباط با خارج از پادگان داشته باشم. امکان این هست که وسایل ارتباطی مثل گوشی هوشمند به پادگان برده شود؟ یا برای چنین موردی میتوان شب را در پادگان نمانم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

خیر، همراه داشتن وسایل ارتباطی و الکترونیکی در مرکز آموزش ممنوع است. همچنین مطابق بند ۵ اطلاعیه، درخواست مرخّصی صرفاً در موارد اضطراری می‌تواند با سلسه‌مراتب فرماندهی مرکز آموزش مطرح شود.

البته در ساعاتی از شبانه‌روز به شما اجازه داده می‌شود که برای مدتی گوشی هوشمند خود را از بخش امانات تحویل بگیرید و استفاده نمایید. همچنین خطوط تلفنی در آسایشگاه‌های فراگیران وجود دارد که می‌توانید مطابق مقررات مرکز آموزش در ساعات غیر آموزشی از آنها استفاده فرمایید.

محمود ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷
با سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بدونم اگر مرکزی که برای انجام پروزه بدان معرفی شده ایم اعلام عدم نیاز کرده باشد باید چیکار کنیم که به جای دیگر معرفی شویم و این کار از طریق سامانه ممکن است؟ ممنونم اگر جواب بدین کارمون راه بیافته.
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پس از وصول نامه رسمی سازمان به کارگیرنده دالّ بر عدم نیاز به شما در مرکز نخبگان، می‌توانید مجدداً در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت ← تسهیلات ← معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرّفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

حسین ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
سلام وقت بخیر. تکلیف دانشجویانی که به خاطر کرونا نتوانستن کار پایان نامه و دفاع را انجام بدهند چیه؟ یعنی هیچ فرصت مجددی واسشون نمیذارند که بتوانند به دوره ی آموزشی امسال برسند؟ با توجه به بازه ی زمانی 15 شهریور تا 15 آبان، کسانی که تو مهر میخوان از پایان نامه هاشون دفاع کنند به این طرح نمیرسند. امکانش نیست که مهلت ثبت نام تا آذر تمدید بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در حال حاضر تصمیمی بر تمدید مهلت ثبت نام در این دوره‌ها اتخاذ نشده است. البته دقت نمایید از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه موعد ثبت نام اینترنتی عزیزان در سایت مرکز نخبگان است که تنها چند دقیقه وقت لازم دارد. خود دوره‌های آموزشی در آذرماه و دی‌ماه برگزار می‌شود.

فرشید ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۴
سلام خدمت شما وقت بخیر من در مرداد ماه امسال برای برگ سبز اعزام اقدام نموده ام و زمان اعزام را در برج 8 سال 99 ثبت کرده اند. در ضمن تازه برای تشکیل پرونده و معرفی به سازمان اقدام نموده ام و حتی هنوز معرفی نامه به سازمان به دستم نرسیده است. بر اساس آنچه که دوستان گفتند، از زمان معرفی به سازمان تا ثبت شروع به کار حدودا 2 تا 3 ماه طول می کشد. با این اوصاف، بعید میدونم که بتوانم در دوره آموزشی آذر و دی اقدام کنم. در اینصورت تکلیف من چیه؟ برج 8 تاریخ اعزام منه. اگه ازش بگذره، آیا برام غیبت می زنن یا نه ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید (به صورت ارسال پستی، تحویل به نماینده مرکز مستقر در ورودی دانشگاه عالی دفاع ملی یا ترجیحاً تکمیل فرم و بارگذاری در سایت)، جای نگرانی نیست. البته تحویل در حین تشکیل پرونده و در لوح فشرده مربوطه قابل قبول نیست.

‌‌در خصوص ثبت نام یا عدم ثبت نام در دوره جاری، خودتان بر اساس ملاحظه ذیل بند ۷ اطلاعیه تصمیم‌گیری نمایید.

سید علی امامیان ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹
با سلام و عرض ادب ببخشید من چند سوال داشتم که خیلی ممنون میشم اگر پاسخ دهید من در حال حاضر پروپوزال ام را تحویل استادم دادم و ایشون تایید کردن و منتظر جلسه شورای پژوهشی هستم تا تصویب نهایی بشه و از طرفی به احتمال زیاد دکترا داحل کشور قبول میشم. با این تفاسیر برای گذراندن دوره اموزشی باید ثبت نام کنم؟ چون احتمال دانشجو دکترا شدن من زیاد هست؟ 2- ایا امکان طی کردن همزمان پروژه سربازی و دکترا میسر است یا اینکه من باید یک کدام را انتخاب کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ سؤال اول شما در متن اطلاعیه اصلاح‌شده شماره ۲۹ (ملاحظه ذیل بند ۷) و پاسخ سؤال دومتان در بخش «پرسش‌های متداول» سایت مرکز نخبگان (آیا نخبگان وظیفه می‌توانند در حین خدمت برای ادامه تحصیل اقدام کنند؟) موجود است. ‌‌‌‌‌‌‌

محسن ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
سلام افرادی که قبلا به صورت حضوری برگه سبز اعزام را به داعا تحویل داده اند، نیازی به بار گزاری برگه سبز اعزام ندارند؟ چون دیگر از دسترس آنها خارج شده است.
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید جای نگرانی نیست. چنانچه در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا برایتان غیبتی منظور شده باشد، می‌توانید در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید.

سعید ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶
با سلام، احتراما به استحضار میرسانم اینجانب دانشجوی دکتری هستم. برای ثبت نام این دوره نیاز به برگ سبز می باشد. اینجانب برای دریافت برگ سبز به دفتر پلیس 10+ مراجعه کردم. ولیکن آن دفتر اعلام داشت که برای صدور برگ سبز بایستی فارغ التحصیل بوده یا نامه انصراف و اخراج ارائه دهم. لطفا راهنمایی فرمائید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

ضمن عذرخواهی از عموم نخبگان شاغل به تحصیل متقاضی شرکت در دوره‌های آموزش نظامی، به‌زودی ناهماهنگی پیش‌آمده مرتفع می‌گردد و در خصوص زمان مراجعه این عزیزان به دفاتر پلیس +10 برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.

مهدی آسیما ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با سلام من در حال حاضر دانشجوی دکترا هستم(مرحله دفاع از رساله)، طرح جایگزین خدمتم که توی ۵۰ درصد انتهایی هست...برای دوره آموزشی دی ۹۹ ثبت نام کردم اما وقتی به پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کردم ... دو سه تا مرکز مختلف گفتن که هنوز ابلاغیه ای در مورد اینکه ما به «دانشجویان» برگ سبز اعزام بدیم دستمون نرسیده و فقط به فارغ التحصیلان و انصرافی ها برگ سبز اعزام میدیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید... باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

ضمن عذرخواهی از عموم نخبگان شاغل به تحصیل متقاضی شرکت در دوره‌های آموزش نظامی، به‌زودی ناهماهنگی پیش‌آمده مرتفع می‌گردد و در خصوص زمان مراجعه این عزیزان به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.

صالحان ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹
با سلام و احترام بنده در حال حاضر در حال خدمت نظامی هستم و شرایط نخبگی از طریق بنیاد نخبگان احراز و تایید شده است. مراحل ثبت نام و پیگیری امورات بنده از طریق بنیاد نخبگان به چه نحوی است؟ بنده حدود 13 ماه سابقه خدمت نظامی دارم با احتساب ۱۳ ماه خدمت نظامی پروژه جایگزین خدمت چگونه و به چه مدت تعریف می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان مطالعه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

برای رهاسازی از خدمت وظیفه عادی، با مراجعه به سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رهاسازی از یگان) فرم مربوطه را تکمیل فرمایید تا مرکز نخبگان در این خصوص با یگان خدمتی شما مکاتبه نماید.

پس از رهاسازی و وصول نامه مربوطه از یگان به مرکز نخبگان، بعد از گذشت ۳ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت ← تسهیلات ← معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل فرمایید.

ضمناً سوابق خدمتی شما از جمله دوره آموزشی برای مرکز نخبگان قابل قبول است، یعنی کافی است پروژه‌ای به ارزش چند ماه باقیمانده دوران خدمت خود انجام دهید.

میلاد ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹
سلام تاریخ شروع به خدمت من 98/9/4 میباشد ( پروژه جایگزین خدمت در شرکت دانش‌بنیان) و برگ سبز با تاریخ اعزام 98/8/1 را در تاریخ 98/6/5 تحویل داعا شده است. همچنین برای دوره آموزشی آذر ثبت نام کرده ام. آیا باید دوباره برگه سبز بگیرم ؟!
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

اگر برگ سبز خود را پیش از انقضای تاریخ اعتبار آن در سایت مرکز نخبگان بارگذاری کرده‌اید و یا از طریق پستی یا حضوری (نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) تحویل داده‌اید، کفایت می‌کند.

حسین ظفری ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
سلام،گواهی بلا مانع بودن تحصیل در مقطع دکتری را پر نموده ام.و در پیام بار آسمان آسیا (آنی رسان) نیز ثبت نام و حسابم را شارژ کرده ام. میخواستم هر چه زودتر برایم این گواهی نامه را ارسال نمایید. با تشکر فراوان.حسین ظفری با کد ملی:4610494851.
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ ثبت شده در تاریخ ۲۳/‏۰۶/‏۹۹‬ به درخواست شما: «با توجه به عدم وصول نامه به‌کارگیری شما، فعلاً از اقدام در مورد درخواستتان معذوریم.»

ضمناً برای چندمین بار استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید.

 

شایان فقیهی ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با عرض سلام درخواست های ارسالی از طریق فیلد (تماس با ما) درون سایت از چه طریق پیگیری و پاسخ داده می شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ پیام‌های ثبت‌شده در قسمت «تماس با ما» به آدرس ایمیل اعلامی‌تان ارسال می‌گردد. البته شما از ارسال ایمیل به مرکز نخبگان خودداری فرمایید چراکه کانال‌های دریافت اینترنتی پیام از عزیزان نخبه تنها شامل «تسهیلات»، «تماس با ما» و «ثبت نظر ذیل اطلاعیه‌های مرتبط» است.

محسن ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید سوالی دارم ممنون میشم پاسخ بدید. من برگ سبزم رو دریافت کردم و تاریخ اعزامم برای برج هفت می باشد. این که بنده در موعد مقرر به دوره آموزشی مراجعه نمیکنم و مثلا در آموزشی برج ده یا بعدا شرکت میکنم غیبت نمی خورم ؟؟‌ لازم به ذکر است که بنده در آخر مرداد ماه احراز نخبگی شدم ولی هنوز شروع به کار از اداره یا سازمانی نگرفتم.
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید (به صورت ارسال پستی، تحویل به نماینده مرکز مستقر در ورودی دانشگاه عالی دفاع ملی یا ترجیحاً تکمیل فرم و بارگذاری در سایت)، جای نگرانی نیست. اصولاً فلسفه الزام عزیزان نخبه به ارائه برگ سبز معتبر، انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان وظیفه عمومی ناجا است. ‌‌

امیر رضاقلی ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴
با سلام. آیا آپلود برگ اعزام به خدمت در سایت کفایت میکنه؟ یا باید اون رو بشکل حضوری یا با پست هم تحویل شما دهیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

بارگذاری برگ سبز معتبر (تاریخ‌نگذشته) در سایت مرکز (نوار ابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات ثبت برگ سبز اعزام) کفایت می‌کند و حتی بهتر از تحویل فیزیکی است.

وحیدرضا ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸
با سلام و احترام اینجانب وحیدرضا داروگر از مشهد طی نامه به شماره 15/16207 در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ از بنیاد ملی نخبگان جهت دریافت طرح نظام وظیفه به مرکز نخبگان دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی معرفی شدم. خواهشمندم راهنمایی فرمایید به چه صورت جهت تشکیل پرونده و دریافت طرح اقدام کنم. من به سایت mneb.ir/fa مرکز نخبگان نیروهای مسلح مراجعه کردم و طبق دستورالعمل مدارکم را در CD به آدرس پستی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی ارسال کرده ام . همچنین در سایت mneb.ir/fa درخواست نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده ثبت کرده ام. لطفا مشخص نمایید که آیا لازم است حضورا به دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی مراجعه کنم یا خیر؟ اگر لازم است حضورا مراجعه کنم در چه تاریخی مراجعه کنم؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است. اقداماتی که اظهار می‌فرمایید برای شروع فرآیند پروژه جایگزین خدمت شما فعلاً کافی است. البته برای تکمیل فرم معرفی به سازمان باید پس از گذشت ۳ هفته از تاریخ احراز نخبگی اقدام می‌نمودید. اکنون منتظر باشید تا نامه معرفی شما به سازمان به‌کارگیرنده به طریقی که حین تکمیل فرم مشخص کرده‌اید به دستتان برسد.

محمدرضا سهرابیان ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰
سلام؛ خسته نباشید؛ بنده در بخش "تماس با ما" موردم را مطرح کردم و نوشت که پیام شما با موفقیت ثبت شد. سوالم اینه که از چه طریق باید پیگیرش باشم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ پیام‌های ثبت‌شده در قسمت «تماس با ما» به آدرس ایمیل اعلامی‌تان ارسال می‌گردد. البته شما از ارسال ایمیل به مرکز نخبگان خودداری فرمایید چراکه کانال‌های دریافت اینترنتی پیام از عزیزان نخبه تنها شامل «تسهیلات»، «تماس با ما» و «ثبت نظر ذیل اطلاعیه‌های مرتبط» است.

هادی علیرضایی ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۴
با سلام و وقت بخیر ببخشید که مجبور شدم اینجا سوال بپرسم چون نه به تلفن زنگ میزنید و نه به پیامی که ار بخش تماس با ما بهتون میفرستم. مراحل انصراف به چه صورت می باشد؟ برای انصراف کلی از این تسهیلات؟ شروع بکار برای من ثبت نشده و در مرحله معرفی به سازمان هستم(به وزارت نیرو معرفی شدم)
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

با توجه به حساسیت موضوع انصراف از تسهیلات نظام وظیفه نخبگان، این نوع خدمات مستثنی شده است و فقط به صورت حضوری به انجام می‌رسد. چنانچه برای انصراف مصمم هستید، در یک روز کاری (شنبه تا چهارشنبه) صبح به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی مراجعه فرمایید.

محمدرضا سهرابیان ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷
سلام، خسته نباشید، من دیروز از طریق "ارتباط با ما" درخواستم رو فرستادم خدمتتون و فقط تأییدیه ارسال پیام رو بهم داد. میخواستم بپرسم چه جوری میتونم درخواستم رو پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ پیام‌های ثبت‌شده در قسمت «تماس با ما» به آدرس ایمیل اعلامی‌تان ارسال می‌گردد. البته شما از ارسال ایمیل به مرکز نخبگان خودداری فرمایید چراکه کانال‌های دریافت اینترنتی پیام از عزیزان نخبه تنها شامل «تسهیلات»، «تماس با ما» و «ثبت نظر ذیل اطلاعیه‌های مرتبط» است.

امین زین العابدین ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲
با عرض سلام و احترام. بنده دانشجوی دکتری هستم و سازمان بنده هم مشخص شده و در شرف تصویب پروپوزال هستم. طبق اطلاعیه دانشجویان دکتری نیز باید برگه سبز دریافت کنند. بنده فرم آموزشی رو پر کردم و در دی ماه ثبت نام کردم. آیا باید پیامکی از داعا برای من ارسال بشه مبنی بر این که برم و برگه سبز بگیرم یا هر موقع به پلیس +10 برم میتونم برگه سبز رو دریافت کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

به‌زودی در خصوص زمان مراجعه نخبگان در حال تحصیل به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.

فیروز ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳
با سلام و خسته نباشید ببخشید من برگه سبز رو بهمن 98 خدمتتون فرستادم. برای ثبت نام در دوره آموزشی های قبل به علت تصویب نشدن پروپوزال و عدم شروع به کار نتونستم ثبت نام کنم ولی برای این دوره الان بخام ثبت نام کنم برا واکسناسیون و معاینه رو دوباره انجام بدم؟( البته تو اطاعیه فرمودین که واکسناسیون تا 5 سال میشه ولی برا معاینه گفتین 6 ماه وقت هس یعنی الان من دوباره باید برم معاینه؟ یکیم برا رفع غیبت که سایت نظام وظیفه ثبت شده باید کار خاصی انجام بدم تا بتونم آموزشی شرکت کنم؟ با تشکر فیروز آقازاده
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

اولاً بدیهی است که اگر اعتبار معاینه پزشکی شما منقضی شده باشد نیاز به معاینه مجدد هست.

ثانیاً برای رفع غیبت می‌بایست در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید.

محمود کریمی ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸
با سلام و عرض خسته نباشید. میدانم که سوالات غیر مرتبط با اطلاعیه باید در بخش "تماس با ما" مطرح شود. اما دو بار از این طریق اقدام کردم و جوابی نگرفتم. تلفن هم همیشه اشغال است. بنده درخواست گواهی سوابق خدمتی کرده ام که در تاریخ 5 شهریور پاسخ گرفتم که درخواست بنده تحت اقدام قرار گرفته است. اما تاکنون جوابی نگرفته ام. آیا برای تشکیل پرونده باید منتظر جواب سوابق خدمتی بمانم؟ کد رهگیری درخواست: 1611183712675725 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

اقدام‌‌‌‌ مرکز نخبگان در خصوص درخواست سوابق خدمتی به صورت مکاتبه با یگان خدمتی پیش از احراز نخبگی شما است و پاسخ یگان پس از وصول در مرکز نخبگان به پرونده شما افزوده می‌شود. بنابراین نامه‌ای به دست خودتان نخواهد رسید.

علیرضا عربپور ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۴
با سلام، بنده به دلیل اینکه قبل از سال 99 معرفی شدم طبق سیستم قدیم برگ سبز را حضوری تحویل داعا نمودم و فایل آن را هم به همراه بقیه مدارک لازم برای تشکیل پرونده به صورت سیدی برای داعا پست نمودم، شروع پروژه بنده مرداد ماه بوده و تاریخ اعزام جدید بنده شهریور بوده است.، بنده برگ سبز جدید را بارگذاری نکرده ام و اکنون در سایت نظام وظیفه برای من غیبت رد شده است، درخواست گواهی رفع غیبت هم نموده ام، لطفا جهت رفع مشکل، بنده را راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

چنانچه فرم رفع غیبت را تکمیل و ارسال نموده‌اید، اقدام دیگری لازم نیست و هماهنگی‌های لازم با سازمان وظیفه عمومی ناجا به عمل خواهد آمد.

حسين پرنيان ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۶:۳۴
سلام وقت تون بخیر من در دوره آموزشی آذر ماه امسال ثبت نام کرده ام ولی هنوز پروپوزالم تصویب نشده است و بنابر دلایلی می خواهم از شرکت در این دوره انصراف دهم. برای انصراف از این دوره چه مراحلی را باید انجام بدهم؟ ممنون می شوم راهنمایی ام کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

با توجه به اینکه مهلت دوساله نخبگی شما رو به اتمام است، حذف شما از دوره آموزشی امکان‌پذیر نیست. ‌‌‌‌‌‌‌

محمدرضا سهرابیان ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
سلام؛ خسته نباشید. درخواست های بخش "تماس با ما" رو چه جوری میتونیم پیگیری کنیم؟ چون فقط نوشت که درخواست شما ثبت شد و راهی واسه پیگیری اعلام نکرد.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ پیام‌های ثبت‌شده در قسمت «تماس با ما» به آدرس ایمیل اعلامی‌تان ارسال می‌گردد. البته شما از ارسال ایمیل به مرکز نخبگان خودداری فرمایید چراکه کانال‌های دریافت اینترنتی پیام از عزیزان نخبه تنها شامل «تماس با ما»، «تسهیلات» و «ثبت نظر ذیل اطلاعیه‌های مرتبط» است.

حمزه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰
سلام. تاریخ شروع به کار بنده بهمن ما 1398 است و قبل از شیوع کرونا حضورا به دانشگاه دفاع ملی مراجعه کردم و برگه سبز و دیگر مدارک را تحویل دادم. الان هم در این دوره آموزشی آذرماه ثبت نام کردم. آیا نیاز است برگ سبز را اینجا آپلود کنم؟ آیا نیاز به دفاتر پلیس + 10 است و یا اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید جای نگرانی نیست. چنانچه در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا برایتان غیبتی منظور شده باشد، می‌توانید در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی مویدی ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷
با عرض سلام. افرادی که بعد از تحویل برگه سبز به داعا غیبت خوردن، برای رفع غیبت باید چیکار بکنن؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

لطفاً در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت ← تسهیلات ← گواهی‌ها ← رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید.

صادق ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹
با عرض سلام و خسته نباشید من بهمن ماه سال 98 برگ سبزم را در هنگام تشکیل پرونده به داعا به صورت حضوری تحویل داده بودم و تاریخ اعزام هم یکم شهریور 99 درج شده بود..چند روز پیش یعنی 23 شهریور که به پلیس +10 مراجعه کردم گفتند که تاریخ اعزام شما شده یکم آذر 99 حال سوال من این است که آیا من نیاز هست برای ثبت نام در دوره آموزشی آذر ماه 99 برگ سبز جدیدی آپلود کنم یا اینکه همون برگ سبزی که هنگام تشکیل پرونده داده بودم به صورت حضوری به داعا کافیست؟؟ عذر میخوام طولانی شد
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

اگر برگ سبز خود را پیش از انقضای تاریخ اعتبار آن در سایت مرکز نخبگان بارگذاری کرده‌اید و یا از طریق پستی یا حضوری (نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) تحویل داده‌اید، کفایت می‌کند و نیازی به ارسال توأمان از چند روش ندارید.

سینا ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۲:۴۵
با سلام بنده به تازگی درخواستم برای نظام وظیفه ی دانشگاهی بنیاد ملی نخبگان تایید شده است، آیا باید ثبت نام کنم برای این دوره؟ زیرا هنوز نامه ام ارسال نشده برای دانشگاه دفاع ملی، یا اینکه باید صبر کنم نامه ارسال شود و بعد ثبت نام کنم؟ این دوره ی آموزشی مقدماتی تفاوتی با آموزش 1 ماهه دارد یا همان است؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، پاسخ شما در بندهای ۲ و ۷ اطلاعیه اصلاح‌شده شماره ۲۹ موجود است.

پوریا سمندری ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
سلام وقت بخیر لطفا آدرس دقیق جایی که فرم مربوط به سازمان های به کار گیرنده وجود دارد را اینجا بگذارید. من چند روز هست دنبال این فرم هستم و فرم مربوط به سازمان به کارگیرنده رو پیدا نمیکنم.‌ متشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

فرم درخواست معرفی به سازمان در نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده در دسترس شما است.

محمد فعلی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۱
سلام. بنده درخواست صدور نامه منع استخدام دادم توی قسمت تسهیلات الان میخوام درخواست گواهی اشتغال به خدمت بدم مینویسه شما این فرم را قبلا پر کرده اید!!!!
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. 

برای تسهیل فرآیند اداری‌تان در مرکز نخبگان پیشنهاد می‌شود از ثبت درخواست‌های پی‌درپی خودداری فرمایید، چون با هر نوبت درخواست تسهیلات، پرونده شما از بایگانی خارج می‌شود و تا پیش از بازگشت آن به بایگانی، درخواست‌های بعدی‌تان قطعاً بی‌جواب خواهد ماند.

امیر ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۲
سلام و احترام بنده سابقاً متعهد به خدمت در قوه قضائیه بودم و قبل از شروع کارآموزی دوره رزم مقدماتی را با استفاده از برگ سبز تکمیلی بسیج (45 روزه) طی کردم ولی اصل برگ سبز را در آن دوره به محل خدمت تحویل دادم و صرفاً کپی آن را دارم. محل آموزشی بنده نیز نامه ای به قوه قضائیه مبنی بر طی شدن دوره رزم مقدماتی صادر کرده اند که کپی آن را نیز دارم. اکنون که از قوه قضائیه انصراف داده ام و برای انجام پروژه سربازی از بنیاد ملی نخبگان به مرکز نخبگان نیروهای مسلح معرفی شده ام، آیا بنده معافیت از دوره رزم مقدماتی هستم یا باید در این دوره ثبت نام و شرکت کنم؟ (کپی برگه سبز بسیج 45 روزه و کپی نامه محل انجام دوره آموزشی رزم مقدماتی را جهت ارائه دارم) لطفا راهنمایی بفرمایید چه اقدامی کنم. متشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

پاسخ شما در بند شماره ۳ اطلاعیه آمده است. لطفاً در همین مرحله از ثبت نام دوره‌های آموزشی در سایت مرکز نخبگان نام‌نویسی فرمایید و دارا بودن گواهی دوره تکمیلی ۴۵ روزه بسیج خود را نیز در فیلد مربوطه اظهار نمایید. در صورتی که پیش از شروع دوره آموزش ثبت نامی‌تان اصل گواهی گذراندن دوره تکمیلی بسیج خود را به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید، نیازی به حضور در مرکز آموزش نخواهید داشت.

امیررضا خیراندیش ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۵
با سلام بنده برگه سبزم رو قبل از تاریخ اعزام به صورت حضوری و موقع تشکیل پرونده به داعا تحویل دادم. آیا نیاز هست مجدد در سایت بارگذاری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید جای نگرانی نیست. چنانچه در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا برایتان غیبتی منظور شده باشد، می‌توانید در سایت مرکز (نوارابزار قرمز رنگ بالای سایت تسهیلات گواهی‌ها رفع غیبت) فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

رضا ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
سلام.ببخشید مکان اموزشی حدودا کی مشخص میشه؟ تا 15 مهر مشخص میشه یا میمونه بعد اتمام دوره ثبت نام اعلام میکنید؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

لطفاً با مراجعه منظم به سایت حاضر، پیگیر اطلاعیه‌های مرکز نخبگان باشید.

محسن ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱
با سلام. بنده در اوایل اول شهریور درخواست معرفی به سازمان به کار گیرنده ارسال کردم در جواب اومد که ده روز دیگه مجددا فرم رو ارسال کنم. دوباره بعد از گذشته مدت گفته شده میخوام فرم رو ارسال کنم اما پیغام گذاشته شده که شما قبلا این فرم پر کردید و دکمه ارسال فرم غیر فعال است. الان باید چی کار کنم ؟؟ خواهشا پاسخ بدید. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

لطفاً درخواست خود را از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. موضوع را به صورت «رفع خطای سایت» قید کنید.

سعید ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۱
با سلام و تقدیم احترام، پلیس +10 برای ثبت درخواست برگ سبز بنده که دانشجوی در حال تحصیل هستم با خطای سیستمی مواجه است. علت این خطا را عدم ارسال نام نخبگان درحال تحصیل به سازمان وظیفه اعلام کردند. این طور که گفته اند در سازمان نظام وظیفه باید نخبه درحال تحصیل بودن بنده ثبت شود تا پلیس +10 بتواند برگ سبز درحال تحصیل بدهد. لطفا راهنمایی فرمائید در حال حاضر باید چکار کنم؟ متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

ضمن عذرخواهی از عموم نخبگان شاغل به تحصیل متقاضی شرکت در دوره‌های آموزش نظامی، به‌زودی ناهماهنگی پیش‌آمده مرتفع می‌گردد و در خصوص زمان مراجعه این عزیزان به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت برگ سبز اطلاع‌رسانی خواهد شد. لطفاً اطلاعیه‌های آتی مرکز را پیگیری نمایید.