اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۸ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی شهریور ماه
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۶ کد : ۱۳۳۹ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۷۶۸۹
اطلاعیه مهم شماره ۲۸ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

قابل توجه عزیزان نخبه و استعداد برتر وظیفه

به اطّلاع می‌رساند؛ نخبگان‬ و‬ استعدادهای برتر وظیفه‌ای که در سایت مرکز نخبگان نیروهای‬ مسلّح‬ برای شرکت در دوره ۰۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹ ثبت نام نموده‌اند و پیامک سازمان وظیفه عمومی و مرکز نخبگان و یا یکی از این دو پیامک را برای حضور در دوره آموزشی ۰۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹ مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه دریافت نموده‌اند، می‌بایست در تاریخ فوق در محلّ آموزش حضور یابند.

نشانی:

کیلومتر ۲۸ بزرگراه شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیا (ص) -

مرکز آموزش شهید مدرّس نیروی زمینی سپاه

زمان مراجعه:

پذیرش فراگیران ساعت ۰۷:۰۰ صبح مورّخ ۰۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ صورت می‌پذیرد.

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح 


( ۴۱ )

نظر شما :

یاسین حیات ابدی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶
باسلام و احترام برای بنده ابتدا پیامکی مبنی بر پذیرش برگه ۴۵ روزه بنده امد و بعد از چند ساعت پیامک دیگری مبنی بر معرفی خود در اول شهریور برای اموزشی امد. الان تکلیف بنده به چه شکلی است؟ ایا بخاطر برگه ۴۵ روزه نباید اموزشی برم؟ و اینکه الان باید مدارک خاصی را تهران بفرستم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شماره ای که پیامک از آن دریافت نموده اید را اعلام نمایید. 

مجتبی مهدوی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲
با سلام و عرض ادب و احترام جسارتا بنده دوره آموزشی مرداد ماه را گذرانده ام، اما پیامکی برای من ارسال شده است که به موجب آن باید در دوره شهریور ماه ثبت نام کنم. جسارتا تکلیف بنده چیست؟ کد ملی: ۰۷۸۰۳۵۸۰۹۰ شماره تماس: ۰۹۳۰۷۷۸۲۸۵۱
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷

ا سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر از ناحیه ما اشتباهی صورت گرفته است از شما پوزش می‌طلبیم.

وحید ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳
با سلام و عرض ادب بنده پیامک تاییدیه را دریافت کرده ام و 01.06.1399 به مرکز آموزشی شهید مدرس مراجعه خواهم کرد. اما دو سوال داشتم. 1. در روز اول معرفی صورت می گیرد و ما برمیگردیم و مقدمات را فراهم میکنیم و در روز دیگر دوره شروع می شود و یا از همان ابتدا دوره یکماهه شروع می شود، اگر اینطور هست برای پوشش ظاهری قانون خاصی هست، کاری برای انجام دادن قبل مراجعه نیست؟ 2. امکان مراجعه با ماشین شخصی می باشد؟ ممنون می شوم پاسخ دهید.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

۱. این مطلب به تصمیم مرکز آموزش بستگی دارد ولی پیشنهاد می‌کنیم با آمادگی و همراه داشتن وسایل لازم به مرکز مراجعه فرمائید. لباس نظامی در همان مرکز به شما تحویل می‌شود و نیازی نیست از قبل تهیه کرده باشید.

۲. بله، می‌توانید با خودروی شخصی مراجعه فرمائید. پارکینگ مناسب نیز برای خودروهای فراگیران در ورودی این مرکز آموزش وجود دارد.

سعید ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷
با عرض سلام و احترام خدمت کارکنان پر تلاش مرکز نخبگان؛ اینجانب دیروز از سر شماره 98110300 پیامکی تحت عنوان"متقاضی گرامی به شماره ملی 2980486191 درخواست اعزام شما در دفتر پلیس + 10 تکمیل و جهت بررسی به سازمان وظیفه عمومی ارسال خواهد شد" دریافت نمودم...در صورتی که من اصلا به دفتر پلیس+10 تا حالا مراجعه نکرده ام....امروز که به دفتر پلیس+10 مراجعه نمودم به من گفتن که مرکز نخبگان برای من درخواست اعزام صادر کرده است.....بنده در تاریخ 21 مرداد بر اساس اطلاعیه شماره 26 در سایت نخبگان برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم و هیچ پیامکی از سوی مرکز نخبگان برای بنده ارسال نشده است و در حال حاضر دانشجو دکتری میباشم....سوال من این هستش که آیا بنده در لیست اعزامی شهریور ماه قرار دارم یا نه؟ با تشکر از لطف و عنایت شما
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله به شما اطمینان می‌دهیم که در لیست اعزامی شهریورماه هستید. لطفاً در زمان مقرّر در مرکز آموزش حضور یابید.

علی رضا یوسفی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹
سلام و ادب بنده جهت شهریور ماه ثبت نام کرده بودم که با توجه به ظرفیت مردادماه و طی تماس و هماهنگی شما در دوره اموزشی مردادماه شرکت و دوره را با موفقیت سپری کردم. الان پیام شرکت در دوره شهریور ماه برآیم ارسال شده است. !!!!!! لطفا بررسی بفرمایید سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر از ناحیه ما اشتباهی صورت گرفته است از شما پوزش می‌طلبیم.

یاسین حیات ابدی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
باسلام و احترام یگان خدمتی شما در اعزام 1399/06/01 برای مرکز مرکز نخبگان(مرکز آموزش شهید مدرس کرج) تعیین گردید.جهت دریافت برگه معرفی نامه به دفاتر پلیس+10 مراجعه نمایید. پیام بالا با شماره: 98110300 با سلام. نخبه گرامی گواهینامه پایان دوره 45 روزه آموزش تکمیلی بسیج شما واصل شده است و بعنوان کفایت از دوره آموزش نظامی محسوب گردید. بنابراین نیازی به حضور شما در دوره آموزش شهریور ماه 99 نمی باشد. پیام بالا با شماره: 982127351 ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر.حیات ابدی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سرشماره دوم از طرف مرکز نخبگان است. بنابراین پاسخ این مرکز همان است که در پیامک دوم برای شما ارسال گردیده است.

df ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
سلام و عرض ادب ببخشید اگه پیامک تایید تکمیلی بسیج از بنیاد نخبگان دریافت شده باشد دیگر نیازی به حضور در محلّ آموزش نمیباشد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

خیر، کسانی که گواهی آنها مورد تأیید بده است، نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره‌های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

محمد حسین شرفی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹
با سلام توی اطلاعیه 24 ساعت پذیرش تا 15 اعلام شده بود. الان همه باید ساعت 7 پذیرش شوند؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله با توجه به درخواست مرکز آموزش جهت غربالگری های بهداشتی، از شما خواستاریم ساعت ۷ صبح روز یکم شهریور ماه در محل آموزش حضور یابید. 

بلاغی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
با سلام و احترام به رغم اینکه برگ سبز اعزام به خدمتم را به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر تحویل داده‌ام، و نامه معرفی به سازمانم در دانشگاه مالک اشتر در دست بررسی است‌، پیامک اعزام به خدمت جهت حضور در تاریخ ۱ شهریور ۹۹ از سازمان وظیفه عمومی در آموزشگاه المهدی سپاه بابل دریافت کرده‌ام. چرا با اینکه نخبگی‌ام احراز شده و فرآیند دریافت پروژه جایگزین خدمت برای اینجانب در سازمان یادشده در دست بررسی است، از نظام وظیفه پیامک اعزام به خدمت دریافت کرده‌ام؟ الان باید چه کاری انجام دهم؟ با تشکر از پاسخگویی و پیگیری شما بلاغی 2572748290
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

خیر این پیامک برای اعزام عمومی میباشد.

سید محمدرضا ناقدی فر ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
با عرض سلام و احترام خدمت شما میخواستم درخواست کنم که اگر ممکن هستش بهترین روش دسترسی به پادگان را برای دوستانی که با اتوبوس یا قطار به پادگان میرن رو لطفا مشخص بفرمایین. آیا باید با در ایستگاه متروی "اتمسفر" پیاده شد یا ایستگاه "کرج"؟ از روی گوگل مپ هر دو ایستگاه در سمت مقابل بزرگراه هستن و مشخص نیست که آیا امکان دسترسی به سمت دیگر بزرگراه وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم پاسخ بفرمایین.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله دسترسی به اتوبان را نیز دارد، بعلت همجواری با شهرک مسکونی خاتم، تفاوتی بین پیاده شدن بین این دو ایستگاه نیست.

سید محمود تقوی شهری ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
با سلام و احترام؛ من گواهی دوره ۴۵ روزه را در هنگام تشکیل پرونده ارائه نموده‌ام که در پرونده موجود است و گزینه تکمیلی را نیز در هنگام ثبت نام آموزشی تیک زده ام. اما فقط پیامک اعزام نخبگان شهریور و نه قبولی تکمیلی را دریافت نموده ام! بسیار ممنون میشوم پیگیری بفرمایید. سید محمود تقوی شهری کد ملی: 0919377221
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید نشده است و بایستی برای ثبت نام در دوره‌های بعدی آموزش رزم مقدماتی اقدام نمایید .

رامين سليماني ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲
با سلام بنده پیامک شرکت در دوره آموزشی ۱ شهریور را دریافت نموده ام، با توجه به اینکه دوره ی ۱ مرداد بنده اعزام شدم و دوره را گذرانده ام، آیا لازم است که برای پیگیری حضوری به مرکز بروم؟ دلیل عدم هماهنگی را متوجه نمی شوم، لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر از ناحیه ما اشتباهی صورت گرفته است از شما پوزش می‌طلبیم.

میثاق پرهیزکار ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
سلام خواهش میکنم به این سوال پاسخ دهید. ایا همه پیامک ها از طرف این دو سازمان ارسال شده یا هنوز برای کسانی مثل دانشجویان پیامک تا اخر امروز ارسال میشود ؟ اسم من در اسامی اعزامی هست (طبق گفته خود شما ) اما هیچ پیامکی دریافت نکردم تا الان. ۲۵۸۰۴۴۰۰۷۰ کد ملی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً بر اساس پاسخ قبلی اقدام فرمایید.

حسین ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
سلام و وقت بخیر علی رغم اینکه فرموده بودید در مورد مدارک مورد نیاز ، وسایل مجاز و وسایل غیرمجاز ، مانند تلفن همراه ، اطلاع رسانی میفرمایید، ولی متاسفانه تا این لحظه انجام نشده است. به عنوان مثال در هیچ مرحله ای از اطلاعیه ها اشاره ای به دریافت برگه سفید نشده بود ولی در بین پاسخ به سوالات گفته شده که باید دریافت بشه. و همچنان مشخص نیست که دریافت آن الزامی است یا خیر. با توجه به اینکه پیش تر فرمودید فعالیت آموزشی از همان روز اول آغاز میشود و امکان مرخصی هم نیست، لطفا به صورت شفاف تر اطلاع رسانی بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی منتظر بمانید تا گواهی شما پس از استعلام مورد تأیید قرار گیرد. نیازی به حضور شما در مرکز آموزش نیست.

ر ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳
با عرض سلام و احترام، احتراماً، اینجانب با ایمیل ثبت شده در ارسال نظرات، درخواست استعلام وضعیت خود را برای اعزام به پادگان شهید مدرس کرج در شهریور داشتم. پیشاپیش از ارسال پاسخ شما در نظرات بسیار سپاسگزارم. با تشکر و سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶

با سلام و احترام، برای اعزام شما اقدام مقتضی صورت گرفته است. لطفاً منتظر دریافت پیامک تأییدیه اعزام خود از مرکز نخبگان باشید.

محمد ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶
سلام و خسته نباشید. تو برگه معرفی نامه به پادگان زده گواهی غربالگری کرونا بگیرید. من امروز 4 5 مرکز سلامت رفتم. انجام نمیدن و توجیه نیستن. اجباریه این گواهی یا خود پادگان انجام میده؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مراحل غربالگری إن شاء الله در بدو ورود فراگیران به مرکز آموزش انجام خواهد گرفت. در صورتی که پیامک اعزام به دوره آموزشی را از مرکز نخبگان یا نظام وظیفه دریافت کرده‌اید، مطابق اطلاعیه مهم شماره ۲۸، ساعت ۷ صبح یکم شهریورماه در مرکز آموزش حضور به هم رسانید.

حسام ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰
با عرض سلام برای حضور در آموزشی باید موی سر با چه شماره ای کوتاه بشه؟ اصلا نیازی هست? یا مرتب و کوتاه باشه کافیه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، إن شاء الله در روز ورود به مرکز آموزش در خصوص مقررات دوره آموزشی توجیه خواهید شد. از قبل لازم نیست اقدامی انجام دهید.

یاسین حیات ابدی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵
باسلام خدمتتون شماره پیامک ها را در پیام قبلم ارسال نمودم ممنون میشم بزرگواری کنید و پاسخ دهید پیام پایین از شماره تماس 98110300 است یگان خدمتی شما در اعزام 1399/06/01 برای مرکز مرکز نخبگان(مرکز آموزش شهید مدرس کرج) تعیین گردید.جهت دریافت برگه معرفی نامه به دفاتر پلیس+10 مراجعه نمایید. و پیام زیر از شماره تماس 982127351 با سلام. نخبه گرامی گواهینامه پایان دوره 45 روزه آموزش تکمیلی بسیج شما واصل شده است و بعنوان کفایت از دوره آموزش نظامی محسوب گردید. بنابراین نیازی به حضور شما در دوره آموزش شهریور ماه 99 نمی باشد. ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی منتظر بمانید تا گواهی شما پس از استعلام إن شاء الله مورد تأیید قرار گیرد. نیازی به حضور شما در مرکز آموزش نیست.

رزگار حسن زاده ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
با سلام آیا اسم بنده در لیست اعزام شهریور ماه است؟ کد ملی 2920125656
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما اصولاً درخواست اعزام به دوره آموزشی را در سایت ثبت نکرده اید و بدیهی است که اعزام نخواهید شد. البته چنانچه واجد شرایط بوده اید، مسئولیت عدم ثبت نام در دوره شهریورماه متوجه خود شماست.

ج.ر ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و احترام بنده در تاریخ 21 مرداد در سایت ثبت نام نموده ام اما تاکنون هیچ پیامکی از سازمان وظیفه عمومی و مرکز نخبگان دریافت نکرده ام، فقط دیروز پیامک زیر را دریافت کردم : متقاضی گرامی درخواست اعزام شما در دفتر پلیس +10 تکمیل و جهت بررسی به سازمان وظیفه عمومی ارسال خواهد شد. امروز برای دریافت برگه سبز به پلیس +10 مراجعه کردم اما برگه ای برای من صادر نشده بود. ممنون میشم وضعیت بنده را چک بفرمایید. 1250216249
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

احسان ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
سلام آموزشی شهریورماه، هم پادگان مدرس کرجه و هم ۰۱ ارتش؟؟ برای بنده پیامک اعزام شهریورماه برای 01 ارتش اومده و برگ سفیدمم که گرفتم همون 01 ارتش خورده!
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، دوره شهریور ۹۹ تنها در مرکز آموزش شهید مدرس سپاه برگزار می‌شود و تمامی عزیزان نخبه که پیامک تاییدیه اعزام به دوره آموزشی را دریافت کرده‌اند می‌بایست در زمان مقرر در آن مرکز حضور یابند. ‌‌‌‌‌‌

محمدعلی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳
با سلام و عرض پوزش از پیام‌های مکرر. بنده تا اکنون هیچ پیامکی جهت اعزام دریافت نکرده‌ام. به پلیس +10 هم مراجعه کردم ولی گفتند هیچ اعزامی ندارم. اما شما در پیام‌های قبلی فرمودید که اسم من در لیست اعزامی شهریور هست. لطفاً راهنمایی بفرمایید که الان وضعیت من چیه و باید چکار کنم. با سپاس فراوان. کدملی:0440280494
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. حتماً یکم شهریورماه ساعت ۷ صبح در مرکز آموزش شهید مدرس حاضر شوید.

مصطفی غلامرضایی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
با سلام و احترام وقت بخیر بنده در دوره آموزشی نخبگان مردادماه در 01 نزاجا به صورت رزرو شرکت کرده و دوره را کامل گذراندم. اما هم از مرکز نخبگان و هم نظام وظیفه پیام مبنی بر شرکت در شهریور ماه ارسال شده است. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر از ناحیه ما اشتباهی صورت گرفته است از شما پوزش می‌طلبیم. ‌‌‌‌‌‌‌

امیرعادل شمشیرگران ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶
کد ملی ۰۶۴۰۲۸۸۵۹۶ با سلام، بنده ابتدا در دوره آموزشی ۱ مرداد بودم، به مرکز نخبگان نامه ای نوشتم و تحویل به جناب سرهنگ دادم که در اون مشکلاتم رو توضیح دادم و گفتم نمی توانم در دوره های تابستان شرکت کنم و مورد قبول واقع شد، اما اخیرا از نظام وظیفه پیامک شرکت در دوره ۰۱ نزاجا برایم ارسال شده با این که در دوره شهریور نیز ثبت نام نکرده ام. به داعا مراجعه کردم و سرباز دم در گفت که مشکلی نیست و اگه ثبت نام نکرده ای نیازی نیست مراجعه کنی، تکلیف بنده چیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبل از تاریخ اعزام، برگ سبز خود را به این مرکز تحویل داده‌اید، نیازی به مراجعه در زمان مذکور در آن برگه وجود ندارد و غیبت احتمالی نیز با اطلاع رسانی شما رفع خواهد شد. ضمناً دوستی که دم در مسئول پاسخگویی به شما عزیزان نخبه است، نماینده مرکز نخبگان است و روشن است که می توانید به پاسخ های ایشان اعتماد نمایید.

سعید ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰
با سلام ظرف مدت ۴۸ ساعت گذشته دو مرتبه پیامک اعزام مورخ ۱۳۹۹/۶/۱ در مرکز آموزش شهید مدرس را دریافت کرده‌ام. من تو دوره شهریور ماه ثبتنام داشتم و تو لیست رزرو دوره مردادماه نیز قرار داشتم. با توجه به اینکه در اعزام ۱ مرداد چند نفر غیب کرده بودند من جایگزین شدم و اعزامی ۱ مرداد بودم. لطفاً اسم بنده رو حذف کنید از لیستتون و کسی دیگه رو جایگزین کنید که شاید به گذراندن دوره آموزشی نیاز مبرم داشته باشه. کد ملی: ۰۹۱۰۱۱۰۲۱۲
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اینکه زمان اعزام بسیار نزدیک است و بسیاری از مکاتبات و هماهنگی‌ها پیشتر صورت پذیرفته است، متأسفانه امکان حذف از لیست اعزام وجود ندارد. روشن است که چنانچه در دوره شهریورماه شرکت نفرمایید، مسئولیت آن متوجه خود شما خواهد بود.

محمد جواد فتحی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
به نام خدا با سلام و احترام ضمن تشکر از اطلاع رسانی دقیق شما ببخشید اینجانب برای آموزشی شهریور نام نویسی کردم. پیامک تایید برای ما ارسال شده است. هنوز پروپزالم تایید نشده هست. نامه شروع به کار را نزده اند. هفته اول شهریور دفاع می کنم. از سوی دیگر نیمه اول شهریور پیش دفاع رساله دکتری دارم و نیمه دوم دفاع نهایی صورت می گیرد. خواهشمند است عنایت بفرمایید با توجه به این دو مورد اسم اینجانب در لیست اعزامی های نیمه دوم سال قرار گیرد. هر چه تلاش کردم موفق به برقراری تماس با مرکز نخبگان نشدم. ۴۱۹۰۱۱۲۸۷۹ محمدجواد فتحی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به اینکه زمان اعزام بسیار نزدیک است و بسیاری از مکاتبات و هماهنگی‌ها پیشتر صورت پذیرفته است، متأسفانه امکان حذف از لیست اعزام وجود ندارد. ‌‌‌‌‌‌‌

مهرداد ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷
با عرض سلام و خسته نباشید دو تا سوال داشتم از خدمتتون. من در دوره مرداد ماه رزرو بودم و با تماس شما در این دوره یعنی آموزشی مرداد شرکت کرده و دوره را به طور کامل گذراندم. اما دوباره پیامک شرکت در دوره شهریور را دریافت کرده ام. آیا نیاز به مراجعه هست؟ همچنین به دلیل عدم دریافت پیامک در دوره تیر غیبت داشتم و الان 6 ماه اضافه خدمت درج شده است. با توجه به اینکه من فعلا دانشجو هستم، درخواست گواهی رفع غیبت از سایت را داشته ام. اما گواهی ارسال نشده است. لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی 1360639926 با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر از ناحیه ما اشتباهی صورت گرفته است از شما پوزش می‌طلبیم. ضمناً می‌توانید در سایت مرکز (تسهیلات ï گواهی‌ها ï رفع غیبت) مجدداً درخواست خود را ثبت فرمایید.

احمد برومند ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
با سلام و احترام. بنده پیامک نخبگان مبنی بر تأیید ثبت نام دوره شهریور را دریافت نموده ام. از پلیس بعلاوه ده برگ سبز صادر شد اما هم شروع خدمت اول مهرماه خورده و هم مشمول غیبت و 180 روز اضافه خدمت شده ام! در صورتی که همچنان دانشجو دکتری هستم. لطفا در این خصوص راهنمایی ام کنین. نیازی به اصلاح و پبگیری هست؟ تشکر 0840061811
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، با توجه به دریافت پیامک از مرکز نخبگان، حتماً همین امروز بلکه همین الان به مرکز آموزش شهید مدرس سپاه مراجعه فرمایید. برای رفع غیبت نیز در سایت مرکز (تسهیلات ï گواهی‌ها ï رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

علیرضا حسین نژاد ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲
با سلام و احترام بنده در دوره آموزشی شهریور ثبت نام نموده و برگ سبز و پیامک حضور در مرکز آموزشی شهید مدرس کرج نیز دریافت نموده ام. این در حالی است که دارای گواهی تکمیلی چهل و پنج روزه بوده و اصل گواهی مذکور را در تاریخ 25 مرداد به نماینده مرکز نخبگان مستقر در درب دانشگاه عالی دفاع ملی تحویل داده ام لکن تاکنون تاییدیه ای در این خصوص دریافت نکردم. لذا خواهشمند است در صورت وصول گواهی مذکور، اینجانب را راهنمایی و اینکه آیا نیازی به حضور در محل آموزشی وجود دارد یا خیر؟ با تشکر 0480299889
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، اگر گواهی دوره ۴۵ روزه خود را تحویل داده اید نیازی به حضور در مرکز آموزش ندارید.

امین معراجی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲
باسلام و احترام. اینجانب مطابق اطلاعیه های مرکز، گواهی 45 روزه را اردیبهشت ارسال کردم. آیا گواهی جایگزین آموزشی شده؟ من جزو اولین افرادی بودم که آموزشی امسال را ثبت نام کردم و شروع بکارم هم خورده است. کدملی 3380008346
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، بله مورد تایید است. 

سعید ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶
با سلام و احترام. هفته پیش طی تماسی که همکاران تان با من داشتند گواهی 45روز بسیجی من را اعلام وصول کردند و تایید ان را نیز فرموند ولی پیامک مبنی بر اعلام وصول و تایید آن برای اینجانب نیامد. لازم به ذکر است که پیامک حضور در اموزشی کرج برام آمده است. لطفا پیگیری فرمایید. تماس هم که هر زمان و روز گرفتم پاسخگو نبودید و این عدم پاسخگویی متاسفانه با مشکلاتی برای نخبگان همراه است. با احترام. شماره ملی:1450108822. بنده طبق صحبت قبلی که فرمودند تایید است در یگان مورد نظر برای آموزش حضور نیافتم. لطفا اطلاع فرمایید که چرا پیامک تایید برای اینجانب نیامده است. سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، خوشبختانه گواهی ۴۵ روزه بسیج شما به‌تازگی بایگانی و تآیید شده است. بنابراین نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

کاظم مشایخ ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱
با سلام و وقت بخیر خدمت شما با عرض معذرت اینجانب به کد ملی 5470008770 الان در مرحله ارسال پروپوزال به مرکز هستم، برگه سبز رو هم قبلا در سایت بارگذاری کردم و منتهی چند روز پیش پیامکی از سازمان نظام وظیفه عمومی برای بنده ارسال شد مبنی بر اینکه یگان خدمتی شما در اعزام 99/06/01 مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم تعیین گردیده، چرا با حالی که بنده به موقع برگ سبز خود را به موقع به مرکز ارسال کردم این پیامک برای بنده ارسال شده، الان بایستی اقدام خاصی انجام بدم؟ خواهشمند است راهنمایی بفرمائید. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید، نیازی به مراجعه به مرکز آموزش وجود ندارد و غیبت احتمالی نیز با ثبت درخواست شما در سایت (تسهیلات ï گواهی‌ها ï رفع غیبت) رفع خواهد شد.

محمدعلی عباسی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱
با سلام و عرض ادب و احترام. اسم من در لیست اعزامی شهریور قرار داشت. اما در روز پنجشنبه از طرف "نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح" با من تماس گرفتند و گفتند چون در سامانه برای من درخواست کمیسیون پزشکی ثبت شده به هیچ وجه اول شهریور به پادگان مراجعه نکنم و اسمم از لیست خارج خواهد شد. ایشان گفتند که خودشان با داعا هماهنگ می‌کنند. ایشان هم‌چنین گفتند که من در اولین فرصت از داعا نامه‌ای برای نظام وظیفه بگیرم تا سریعاً وضعیتم را مشخص کنند تا به اعزام بعدی (گفتند آذر ماه) برسم. لطفاً راهنمایی بفرمایید که من الان باید چکار کنم؟ آیا می‌توانم برای دریافت نامه به داعا مراجعه حضوری کنم؟ با تشکر. محمد علی عباسی. کد ملی: 0440280494.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری و به طریق مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

یوسف ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
باسلام. بنده در اطلاعیه شماره 26 به شما پیام داده بودم که شروع به کارم ثبت نشده است و طبق گفته شما برگ سبز قبلی ام را مجددا بارگزاری کرده بودم. برای بنده از طرف نظام وظیفه عمومی پیامک آمده است که "یگان خدمتی شما در اعزام 99/06/01 برای مرکز پایگاه هوایی شهید خضرایی تعیین گردید" و امروز از طرف یگان با بنده تماس گرفته اند که چرا برای آموزشی نیامده ام و پاسخ داده ام که جایگزین خدمت نخبگان هستم. برای تمدید تاریخ اعزام، بنده نیازی است که کاری انجام دهم؟ با تشکر. کد ملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ سبز، آن برگ را به این مرکز تحویل داده‌اید، نیازی به مراجعه به مرکز آموزش وجود ندارد و غیبت احتمالی نیز با ثبت درخواست شما در سایت (تسهیلات ï گواهی‌ها ï رفع غیبت) رفع خواهد شد. ‌‌‌‌‌‌‌

مسلم بهمن کار ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳
باسلام و احترام و عرض تسلیت ایام محرم. اینجانب مطابق اطلاعیه های مرکز، نیز گواهی 45 روزه را خرداد ماه بصورت حضوری تحویل نماینده نخبگان جنب درب دژبانی دادم. هفته قبلی پیامکی از شماره 110300 دریافت کردم که روز 1 شهریور در مرکز آموزش 01 نزاجا حضور پیدا نمایید. خواهشمند است بررسی نمایید و وضعیت بنده را مشخص نمایید. با تشکر از زحمات شما. کد ملی 4251202244
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره‌های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

ابوالقاسم گل خندان ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
با سلام و خسته نباشید. من ماه گذشته طرح جایگزین خودم رو دفاع و کارهای نهایی آن را انجام دادم. هنوز موفق به گذراندن دوره آموزشی خود نشدم. ممنون میشم بفرمایید ثبت نام دوره بعد چه زمانی هست و باید چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، آغاز ثبت نام برای دوره آینده از اواسط شهریور ماه میباشد إن شاء الله.

امین عنایتی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
با سلام؛ از شماره 27350000 با من تماس گرفته شده که در اون لجظه موفق به پاسخگویی نشد؛ چطور امکانش هست پیگیری کنم علت تماس چه بوده؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، منتظر تماس مجدد از مرکز نخبگان باشید.

علیرضا حسین نژاد ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
با سلام و احترام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان با عنایت به تحویل گواهی دوره تکمیلی اینجانب به آن مرکز، خواهشمند است مراتب وصول یا عدم وصول و تایید یا عدم تایید گواهی مذکور را اعلام فرمائید. با تشکر 0480299889
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، گواهی دوره ۴۵ روزه شما تاکنون به این مرکز واصل نشده است. لطفاً به منظور تأیید گواهی مذکور، تا آخر هفته آن را به صورت پستی یا حضوری به مرکز نخبگان برسانید.

ابوالقاسم گل خندان ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
عذرخواهی میکنم. پیرو سوال گذشته خودم الان بنده بایستی به مراکز مراکز پلیس +10 مراجعه و برگ سبز خودم رو اخذ و در سامانه بارگذاری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً اطلاعیه‌های سایت مرکز نخبگان را مد نظر داشته باشید. در صورت فراغت از تحصیل، می‌بایست تاکنون برگ سبز خود را در سایت مرکز نخبگان بارگذاری می‌کردید. در صورتی که دانشجو هستید، منتظر پیامک مرکز نخبگان برای دریافت برگ سبز خود از دفاتر پلیس ۱۰+ باشید.

مصطفی خزائی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳
سلام وقت بخیر برای من پیامک ارسال نمیشه از طرف دعا، خواستم ببینم مشکل از کجا هست؟ و اینکه به سازمان جغرافیای نیروهای مسلح معرفی شده بودم رفتم حضوری گفتند اولویت ما رشته شهرسازی نیست و قرار شد عدم نیاز بزنند ولی هنوز نزدند خواستم ببینم شما به وزارت راه و شهرسازی یا مرکز مطالعات شهرداری یا میراث فرهنگی هم سرباز نخبه معرفی میکنید یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، برای صدور نامه عدم نیاز خود از طریق سازمان به‌کارگیرنده پیگیری نمایید.

امیرسالار خندان ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱
با سلام و عرض ادب ضمن خسته نباشید و خداقوت و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان، بنده امیرسالار خندان 1270454651 مدرک تکمیلی 45 روزه خود را در تیر ماه 98 ارسال نمودم با این حال پیامک مربوط به وصول مدرک تکمیلی را دریافت نکردم در صورت امکان بنده را راهنمایی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶

با سلام، لطفاً برای پیگیری وصول و صدور و ارسال مرسوله‌ها و نامه‌ها با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

پیمان کمالوند ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳
با سلام بنده گواهی 45 روزه ام رو روز چهارشنبه تحویل دادم به دژبانی کمی خواستم ببینم رسیده دستتون یا خیر 4073565893
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، گواهی دوره ۴۵ روزه شما تاکنون به دست مقام مسئول در این مرکز نرسیده است. لطفاً چند روز تأمل فرمایید.

سید حسین سیدی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶
سلام بنده در خرداد ماه برگه طرح تکمیلی 45 روزه را تحویل داده ام و پایان کار بنده هم در اردیبهشت تحویل شده است. برای بنده پیامک از سوی سازمان وظیفه آمده است که یگان شما 01 نزاجا تعیین گردید. به این پیامک اعتنایی نکنم و منتظر پیامک مرکز نخبگان باشم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵

با سلام، در صورتی که مدارک پایان کار (اعم از مدارک و مستندات آموزشی و یا پروژه) شما نقصی داشته باشد با شما تماس میگیرند. 

اشکان ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲
چرااا هیچ کس پاسخو نیست؟ بیش از صد بار تماس گرفتم شماره اشغاله، ایمیل میفرستم جواب نمیده کسی. اینجا سوال میپرسم باز متاسفانه کسی پاسخگو نیست! با سلام احتراما بنده در لیست اعزام 1 تیر بودم که اسمم خط خورد. و الان در لیست اعزام شهریور قرار گرفته ام. متاسفانه به دلیل شروع دانشگاه و کلاس هادر شهریور، امکان حضور در دوره را ندارم. متاسفانه هیچ کدام از تلفن ها هم پاسخ گو نیستند. الان تکلیف چیست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱

با سلام با توجه به غیبت شما در محل آموزش تا انتهای سال جاری از پذیرش شما برای اعزام آموزشی معذوریم و همچنین در صورتی که هرگونه مشکل برایتان در روند پیشبرد پروژه جایگزین خدمتتان پیش بیاید مسئولیت آن متوجه خودتان است.

صادقی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
بسمه تعالی با سلام و احترام ببخشید بنده در سامانه درخواست «گواهی جذب هیات علمی» را که میزنم. اجازه ثبت نمی دهد و پیام می دهد که شما قبلا این فرم را پر کرده اید. ممنون میشوم مشکل را برطرف نمایید که درخواست خود را ثبت نمایم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، این گواهی در ۲۸/‏۰۵/‏۹۹‬ برای شما صادر شده است و إن شاء الله به‌زودی واصل می‌شود. ثبت درخواست مجدد برای صدور این گواهی مستلزم سپری شدن ۳ ماه زمان است.

امیرسالار خندان ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
سلام و عرض ادب، ضمن خسته نباشید و تسلیت ایام سوگواری. ببخشین بنده خواهشمندم در صورت امکان بفرمایید تکمیلی 45 روزه بنده به دستتان رسیده است چون اواخر خرداد ماه برایتان پست کرده ام ولی همچنان پیامک اعزام اموزشی را دریافت میکنم، بعضی از دوستان پیامک وصول گواهی 45 روزه را دریافت نموده اند گویا، از شما بزرگوار و زحماتتون کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیرسالار خندان 1270454651
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با سلام، لطفاً برای پیگیری وصول و صدور و ارسال مرسوله‌ها و نامه‌ها با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

مصطفی خزائی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
سلام وقت بخیر بنده برگ سبز 1 مرداد را بارگزاری کردم اما سایت نظام وظیفه 1 ماه عقب انداخته آموزشی را ، الان باید برگ سبز شهریور را بگیرم از پلیس بعلاوه 10 دوباره در سایت بارگزاری کنم یا همان برگ سبز قبلی کفایت می کند؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷

با سلام، مجدد بایستی بارگذاری نمایید. 

علی رضا یوسفی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
با سلام و ادب احتراما ، اینحانب جهت دوره اموزشی شهریورماه ثبت نام کرده بودم که با توجه به ظرفیت مردادماه و طی تماس همکاران شما در دوره مردادماه شرکت و دوره را با موفقیت سپری کردم. الان برای من پیام شرکت در دوره شهریور ماه ارسال شده و در پلیس 10+ نیز برگ سفید شهریورماه ثبت شده است. لطفا بررسی بفرمایید با توجه به اینکه بنده با هماهنگی و پیشنهاد و دستور داعا (تماس تلفنی) در دوره مردادماه شرکت کرده ام، مشکل برطرف گردد و خدایی نکرده منجر به اعلام غیبت و مشکلات احتمالی نگردد. همچنین مسئول پادگان 01 گفتند گواهی های دوره را جهت داعا ارسال خواهند کرد. با تشکر از زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، اگر دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان را به طور کامل گذرانده‌اید، نیازی به مراجعه ندارید. اگر احیاناً برایتان غیبتی ثبت شود می‌توانید در سایت مرکز (تسهیلات ï گواهی‌ها ï رفع غیبت) درخواست خود را ثبت فرمایید.

محمد ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱
با سلام و احترام بنده انشالله اواخر شهریور پروژه ام به اتمام می رسد. سوال 1) ایا برای اتمام پروژه حتما باید مقاله ای اس ای چاپ کنیم و یا فقط اتمام پروژه و تایید توسط دانشگاه میزبان کفایت می کند؟ 2) بنده برگ سبز را دریافت کردم و تاریخ اعزام را 1/7/99 زدند، متاسفانه سایت شما را دیر چک کردم و متوجه اعزام های تیر و شهریور ماه نبودم. الان باید برگ سبز را تحویل شما بدهم؟ تاریخ اعزام بعدی احتمالا کی خواهد بود؟ از پاسخگویی دقیق شما ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

با سلام، ارائه مقاله ISI به صورت اختیاری میباشد و تحمیل آن به نخبگان غیر قانونی و قابل پیگیری است.

برگ سبز خود را در سایت بارگذاری نمایید و منتظر فراخوان ثبت نام آموزشی برج ۹ بمانید.

علیرضا حسین نژاد ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱
با سلام و احترام بنده اصل گواهی 45 روزه ام رو روز شنبه 25 مرداد تحویل نماینده نخبگان مستقر در درب دانشگاه دادم. مجدد روز چهارشنبه 29 مرداد تصویر آن را تحویل ایشان دادم لکن تا کنون هیچگونه تاییدیه ای دریافت نکردم. خواهشمند است موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام فرمائید. با تشکر و تجدید احترام 0480299889
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

با سلام ، لطفاً برای پیگیری وصول و صدور و ارسال مرسوله‌ها و نامه‌ها با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

سیدحسن ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱
باسلام من نتونستم در آموزشی ثبت نام کنم سایت اجازه نمیداد ولی برگ سبزم را ثبت کرده بودم الان یه پیامک اومده که برم آموزشی ارتش چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

با سلام، در صورتی که برگ سبز خود را در مهلت مشخص شده ارسال و یا بارگذاری نمایید، نیازی به انجام کار خاصی ندارید. 

 

آرمین فریدونی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶
با عرض سلام و خسته نباشید . بنده تمامی پیام های زیر این پست را مطالعه نمودم اما به پاسخ یکی از سوالات نرسیده ام. برای بنده در سایت نظام وظیفه عمومی در تاریخ 1 شهریور اعزام به پادگان شهید دستغیب جهرم رو زده. در حالیکه تقریبا 3 ماه پیش برگ سبزم رو توسایت اپلود کردم. حالا برای رفع غیبت ، در قسمت گواهی رفع غیبت ادرس پستی و تحویل درب مرکز را زده است، میخواستم ببینم مگر این گواهی باید توسط ما دریافت شود؟؟؟ یا همینکه اونو پر کنیم کافیه؟؟؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ دهی شما...
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۲

با سلام، در صورتی که برگ سبز خود را در مهلت مشخص شده ارسال و یا بارگذاری نمایید، نیازی به انجام کار خاصی ندارید. 

 

آهنی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷
با عرض سلام ، اینجانب برگ سبز که تاریخ اعزام آن بهمن ماه بود را اردیبهشت ماه بارگذاری نمودم، اما با ثبت نام در دوره آموزشی تیر ماه که به دلیل عدم صدور شروع کار اجازه حضور در دوره را نیافتم تاریخ اعزام نیز به شهریور ماه تغییر یافت و در بخش ثبت برگ سبز اعزام پیام " شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید" نمایش داده می شود که اجازه بارگذاری مجدد برگ سبز اعزام را نمی دهد. لطفا برای حل این مساله راهنمایی لازم را بفرمایید. با تقدیم احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۱

با سلام، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید. 

محمد سعید آقا محمد ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳
با سلام و عذرخواهی بابت سوال غیر مرتبط، تلفن ها دائم اشغال است. نامه بنده از مرکز به کار گیرنده ۳ تیر ماه ۹۹ زده شده ولی با اینکه کارم رو شروع کردم، پیگیری که کردم گفتند هنوز جواب نامه و تأییدیه نیامده در حالی که ۲ ماه گذشته و من ماه سوم باید گزارش پیشرفت اول را بدهم. چگونه می شود پیگیری کنم کی نامه می رسد و آیا تأیید شده یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام، لطفاً برای پیگیری وصول و صدور و ارسال مرسوله‌ها و نامه‌ها با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

بهنام روزبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۹
با عرض سلام من هرچقدر تماس می گیرم، مشغول است. از طریق ایمیل هم جوابی دریافت نکردم. اینجا هم بار دوم است که پیام میدهم. عاجزانه تقاضا دارم که جواب بنده رو هم بدهید. اینجانب بهنام روزبه با کد ملی 0944729320 یک بار تقاضای گواهی رهاسازی از یگان رو ارسال کردم و همکاران شما فرمودند که 10 روز دیگر دوباره ارسال کنید. الان بیش از 10 روز گذشته و دیگه سامانه اجازه ارسال فرم رو به بنده نمی دهد و نوشته شما قبلا این فرم را ارسال کردید. با توجه به شرایط زندگی شدیدا به همکاری و مساعدت شما نیازمندم. تنها جایی که میشد جوابی دریافت کرد اینجا بود و به همین دلیل در قسمت نامرتبط پیام دادم. ممنون میشم پیگیری بفرمایید و بنده رو راهنمایی کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام، اصلاح شد، مجدد تلاش کنید.

حسین ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱
سلام بنده شش ماه شده که پروژه ام تمام شده و پایان کار گرفتم. اما هنوز نمی دانم آیا مدارک پایان کارم به دست داعا رسیده یا نه (سازمان بکارگیرنده گفته که مدارک را برای شما ارسال کرده است.). سپاسگذار خواهم بود اگه به بنده اطلاع بدین که مدارک به داعا رسیده یا نه؟ متاسفانه تلفنی نمی تونم ارتباط برقرار کنم. چون هر وقت زنگ میزنم مشغوله. کد ملی 0653306539
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۲

با سلام، لطفاً برای پیگیری وصول و صدور و ارسال مرسوله‌ها و نامه‌ها با دبیرخانه مرکز نخبگان در ارتباط باشید.

مرتضی ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵
با عرض سلام و احترام خدمت کارکنان پر تلاش مرکز نخبگان؛ اینجانب در دوره آموزشی تیر ماه شرکت کرده ام، اما چند روز پیش از سر شماره 98110300 پیامکی تحت عنوان"متقاضی گرامی به شماره ملی *** درخواست اعزام شما در دفتر پلیس + 10 تکمیل و جهت بررسی به سازمان وظیفه عمومی ارسال خواهد شد" دریافت نمودم. باید کار خواصی انجام بدم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۷

با سلام، به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید و پیگیر مسئله شوید، اگر مشکلی بود مطرح نمایید. 

محمد‌ امین ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳
با سلام. با این که شروع به کارم بیش از 1 ماه پیش بوده هنوز اسمم به نظام وظیفه ارسال نشده و در سامانه epolice هنوز وضعیت اعزامم تغییری نکرده است. لطفا بررسی بفرمایید که نیاز به رفع غیبت پیش نیاید. کد ملی 1271853000 با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۴

با سلام، برگ سبز خود را برای مرکز ارسال و یا در سایت بارگذری کرده اید؟

حامد ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۶
با سلام. عذر می خوام، از آنجا که بنده متاسفانه الان اطلاعیه مربوط به اعزام شهریور ماه را رویت کردم، آیا امکان ارسال گواهی 45 روزه بسیج برای دوره بعدی وجود دارد؟؟؟ اگر پاسخ مثبت است، درباره روال انجام کار توضیح می فرمایید؟؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۳

با سلام، در صورت پذیرش گواهی ۴۵ روزه برای دوره های آینده، توضیحات تکمیلی ارائه خواهد شد. 

حسین ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۳
سلام و خسته نباشید چرا هر چه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ تماس گرفته میشود کسی پاسخگو نیست؟
محمدعلی ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۴
با سلام. بنده نخبه وظیفه محمدعلی کرمی به شماره ملی 0012343250 هستم. مشغول انجام پروژه جایگزین خدمت هستم و دوره ی آموزش رزم مقدماتی نخبگان را در تاریخ 2 مرداد 1399 شرکت کردم. در برگه ی سبز بنده مدت 90 روز اضافه خدمت به دلیل غیبت درج شده بود، اما بنده غیبتی نداشتم و برگه سبز خود را به موقع در سایت مرکز نخبگان بارگذاری کردم و به موقع پروپوزالم تصویب شده و مشغول کارهای نهایی پروژه خود هستم و در دوره آموزشی رزم مقدماتی هم شرکت کرده ام. اگر تاخیری بوده به دلیل پیگیری درخواست معافیت پزشکی بوده که پاسخ آن را دیر دریافت کردم. سوالات بنده این ها است: 1- چگونه باید رفع غیبت انجام دهم؟ 2- اگر باید از طریق سایت اقدام کنم، گواهی رفع غیبت از طریق سایت مرکز نخبگان را باید جهت ارایه به کجا سفارش بدهم؟ 3- پس از دریافت گواهی باید آن را به کجا پست کنم؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۹

با سلام گواهی رفع غیبت را جهت ارائه به نظام وظیفه درخواست کنید، نیازی به پست آن نیست مرکز نخبگان اقدامات لازم را برای برطرف شدن غیبت شما انجام میدهد.

احسان ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۹
با سلام و احترام با تشکر از اینکه پاسخگوی سئوالات هستید. افرادی که گواهی ۴۵ روزه داشته و معاف از آموزشی شدند، جهت پیگیری امور و پایان کار چه اقدامی باید انجام دهند؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۱

با سلام مدارک پایان کار را برای مرکز ارسال نمایید.

سعید ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷
با سلام و احترام میخواستم بپرسم گزارش پیشرفت ۳ ماهه باید به‌صورت فایل pdf بدست شما برسه یا در قالب لوح فشرده؟؟ چون اولین گزارش هست در جریان کارش نیستم. لطفاً راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

با سلام، بایستی به صورت فیزیکی به همراه CD ارسال شود، سازمان ها در جریان هستند.

سید رضا ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
با عرض سلام من هرچقدر تماس می گیرم، خط اشغال است. از طریق ایمیل هم جوابی دریافت نکردم. عاجزانه تقاضا میکنم که جواب بنده رو هم بدهید. من پروژه جایگزین خدمتم در حال اتمامه منتها 6 ماه اضافه خدمت بدلیل دیرکرد در معرفی به نظام وظیفه داشتم میخواستم بدونم بعد از پایان کار چکار باید بکنم. شدیدا به همکاری و مساعدت شما نیازمندم. تنها جایی که میشد جوابی دریافت کرد اینجا بود عذر خواهی میکنم که در جای نامربوط سوال میپرسم ممنون میشم پیگیری بفرمایید و بنده رو راهنمایی کنید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

با سلام، درخواست رفع غیبت دهید.

محمد‌ امین ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰
با سلام و احترام. در پاسخ به پرسش شما، بله برگ سبز را هم پست کردم برای داعا و هم در سایت بارگذاری کردم. در رابطه با عدم تغییر وضعیت اعزام نظام وظیفه پیام داده بودم خدمتتان. کد ملی ۱۲۷۱۸۵۳۰۰۰ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

با سلام، نگران نباشید، اصلاح می شود.

امین ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۸
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت. بنده درخواست گواهی اشتغال به خدمت داشتم ولی سایت اجازه ارسال درخواستم را نمی دهد. لطفا رسیدگی نمایید. سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هارا از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز ثبت نمایید.

ناصر تقوی ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱
سلام من (ناصر تقوی 0590277431) نزدیک به یک سال از تاریخ فارغ التحصیلیم می گذره (آبان تاریخ اعزام عمومی منه) نزدیک به 8 ماه هم هست که درگیر فرایند سربازنخبگی هستم و علی رغم داشتن نامه اعلام نیاز از شرکت برق استان مرکزی (حتی پروژه سربازی تعریف شد و در جلسه گروه تحقیقات شرکت کردم وموضوع تصویب شد) به دانشگاه امام حسین معرفی شدم( 50 روز طول کشید) که بعد از گذشت 2 هفته به بنده خبر دادن که پروژه ای برای من ندارن و نامه عدم نیاز زدن!!!!!! تو رو خدا پیگیر باشید عمر مون داره بی خود و الکی میگذره من و خیلی از دوستانی که این مسیر و طی می کنند حتی یه ترم هم اضافه تر درس و پژوهش مونو طول ندادیم بعد باید سر بحث سربازی اینطور اتلاف وقت کنیم بی زحمت یه فکر اساسی برای این مسئله بکنید خیر سرمون ما نخبه به حساب می آیم خسته شدم انقدر زنگ زدم پیام گذاشتم و دنبال کار و گرفتم (8 ماه گذشته هنوز سربازی شروع نشده)
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هارا از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز ثبت نمایید. 

عارف ۰۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۲۸
سلام. برای ثبت گواهی 45 روزه آیا اقدام خاصی باید انجام بشه؟ من تصویر مدرک رو بهمراه سایر مدارک ارسال کردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

با سلام، بایستی در فرم‌های ثبت نام اعزام اعلام کنید و سپس گواهی را ارسال نمایید.

محمد حسین صباغ زاده ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
با سلام و احترام بنده در دوره آموزشی مرداد ماه (99/05/02) شرکت کرده و برگه سبز خود را در سامانه بارگزاری نموده ام. لازم به ذکر است که دو برگه سبز در سامانه بارگزاری شده است که یکی از آنان مربوط به اعزام مرداد ماه 99 و دیگری مربوط به اعزام شهریور ماه 99 است (برگه سبز اول در خرداد ماه دریافت شد که تاریخ اعزام را مرداد ماه درج نموده و با مراجعه مجدد به پلیس +10 در تیرماه، تاریخ اعزام 1 ماه به عقب افتاده و برگه سبز را برای اعزام شهریور ماه به اینجانب تحویل دادن). علاوه بر دو برگه فوق، یک برگه سبز هم با تاریخ اعزام شهریور ماه 98 (قبل از شروع به کار پروژه نخبگی) را در سال گذشته به صورت حضوری تحویل داده ام. با این وجود در برگه سبز با تاریخ اعزام مرداد ماه 99، 180 روز غیب درج شده است.آیا لازم است گواهی رفع غیب را ارسال نمایم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

با سلام، بله درخواست گواهی رفع غیبت دهید. 

صادق ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با سلام و خسته نباشید بنده درخواست گواهی سوابق خدمتی را در سامانه دادم، کی میتوانم فرم معرفی به سازمان بکارگیرنده را پر کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هارا از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز ثبت نمایید. 

یگانه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام. نه تلفنی و نه بخش تماس با ما و نه حضوری پاسخگو نیستید. هیج راه ارتباطی وجود نداره
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هارا از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز ثبت نمایید. 

محمدرضا سهرابیان ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
سلام؛ خسته نباشید؛ برای پیگیری یه سری موارد در مورد خدمتم، سازمان به کار گیرنده گفته باید به داعا مراجعه کنم. جسارتاً برای مراجعه حضوری باید چی کار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ممنوع شده ‌‌‌است، بنابراین درصورت لزوم درخواست و یا شکایت خود را در همین سایت ارسال نمایید تا پیگیری شود.

‌‌‌‌‌‌‌

امین ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶
با سلام پایان کار من در اردیبهشت بود. در تیرماه آموزشی نخبگان رو شرکت کردم و اوایل مرداد مدارک پایان کار رو حضوری تحویل دادم. اما تا همین الان خبری از کارت پایان خدمت نیست. تلفن هیچ زمان پاسخگو نیست. ایمیل هم زدم و جواب نگرفتم. چطور میتونم روند ارسال مدارک برای کارت پایان خدمت رو پیگیری کنم؟ جهت جذب هیئت علمی این امر رو ضروری نیاز دارم. کد ملی: 0941150471
پاسخ مدیر سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هاو نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز نخبگان ثبت نمایید. 

روح الله ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۴
باسلام بنده سال ۹۷ پروپزالم تایید شد و تا الان ۹۰ پیشرفت داشتم و ان شا... تا شهریور پروژه را تمام میکنم. در اموزشی تیرماه هم شرکت کردم. اما پرونده من در سازمان نظام وظیفه هنوز «معافیت تحصیلی» ثبت شده. باتوجه به اینکه پرونده جذبم در یکی از دانشگاه‌ها تنها معطل کارت پایان خدمت است، لطفا پرونده بنده که معافیت تحصیلی خورده را پیگیری کنید که پس از اتمام پروژه سریعتر کارت را دریافت کنم و مشکل جدیدی نداشته باشم باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری خواهد شد.

محمد ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹
با سلام. با وجود اینکه برگه سبز بنده در زمستان 98 و به صورت حضوری تحویل شد اما در سامانه نظام وظیفه وضعیت بنده غایب ثبت شده است.درخواست گواهی رفع غیبت هم ثبت شد. گواهی فوق را باید تحویل دفاتر پلیس +10 داد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، خیر، پس از ثبت درخواست مرکز نخبگان پیگیر رفع غیبت شما خواهد شد.

شعیب دهقانی ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۶
تو رو به خدا یه نفر جواب بده کسی که تلفن هارو جواب نمیده... تنها راه دسترسی اینجاست شما هم جواب نمیدین! من با کد ملی درخواست تسهیلات عدم منع استخدام داده بودم و آزاد سازی مدرک ... نامه آزاد سازی مدرکم اومده اما نامه عدم منع استخدام نیومد... دوباره هم نمیتونم درخواست بدم میگه قبلا این فرم رو پر کردین!!!! خواهشاااااااا پیگیری کنید یا دوباره بتونم درخواست بدم یا واسم بفرستین. یا حداقل تو این شرایط مجبور نشم بیام تهران
پاسخ مدیر سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۳

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هاو نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز نخبگان ثبت نمایید. 

جعفر رضایی ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰
سلام، من جعفر رضایی هستم، شماره ملی 1450815243 کارهای معرفی به سازمان برای انجام پروژه‌ام انجام شده و از ۲۵ اردیبهشت پروپوزالم هم تایید شد و دارم کارم رو انجام میدم. ولی دو تا سوال دارم: ۱. اینکه برام یه پیامکی اومده از شماره ۱۱۰۳۰۰ که یک شهریور باید پایگاه آموزشی شهید انشایی باشم! و از پلیس +۱۰ هم برگه سفید کردم نوشته بود یک شهریور شروع خدمتم هست! الان واقعا نگرانم که چی شده دقیقا! ۲. برای من اون موقع گفته بودین یک تیر آموزشیم هست ولی من کرونا اینا گرفته بودم و بعد ثبت نام دوره رو انجام نداده بودم، الان باید کی آموزشی برم و چیکار باید کنم. ممنون میشم این دوتا سوالم رو جواب بدین.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۲

با سلام، برای این دوره ها ثبت نام نمایید و اعزام شوید. 

سعید شکیبا ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴
با سلام و احترام، بنده دوهفته قبل مدارک صدور کارت رو به دژبانی تحویل دادم، میخواستم بدونم مدارک به دستتون رسیده یا خیر؟ ممنون میشم یه خبر بدید که خیالم راحت بشه. با تشکر و تجدید احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۸

با سلام، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌ها و نیز مسائل شخصی خود را که شامل حال دیگر نخبگان نمی‌شود از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز نخبگان ثبت نمایید.

شاهین ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
با عرض سلام و خسته نباشید. اگر فردی دارای یک یا دو ماه غیبت از خدمت باشد و از طرفی شرایط نخبگی را داشته باشد آیا می تواند برای دریافت پروژه جایگزین خدمت اقدام کند؟برای مثال من قبل از عید برای ارسال دفترچه اقدام کردم و من را به کمیسیون پزشکی ارجاع دادند. احتمال اینکه معافیت پزشکی دریافت کنم پایین است اما باید مراحل اداری کمیسیون پزشکی کامل شود که کمی طولانی است و احتمالا یک ماه بعد از اتمام معافیت تحصیلی من تمام شود. آیا من میتوانم پروژه جایگزین خدمت بگیرم؟