اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۷ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰ کد : ۱۲۹۲ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۵۹۱۴
اطلاعیه مهم شماره ۲۷ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

با توجّه به غیر حضوری شدن سازوکار رسیدگی به امور اداری نخبگان در اثر شیوع ویروس منحوس کرونا، مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح علاقه‌مند است از دیدگاه شما عزیزان در این خصوص کسب اطّلاع نماید. به این منظور پرسش‌نامه‌ای تهیّه و در صفحة اصلی سایت مرکز تعبیه گردیده است.

از عموم نخبگان و استعدادهای برتری که تجربة مراجعه یا ارتباط با این مرکز دارند تقاضا می‌شود در اوّلین فرصت با صرف حدود پنج دقیقه از وقت گران‌بهای خود برای تکمیل این پرسش‌نامة برخط، این مرکز را در بهبود خدمت‌رسانی یاری نمایند. توجّه داشته باشید که آخرین مهلت شرکت در این نظرسنجی یکشنبه ۲ شهریورماه است. بدیهی است که با آغاز تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، دریافت پاسخ‌های جدید پس از این تاریخ منتفی خواهد بود.

هدف از این نظرسنجی، مقایسة سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری برای ارائة تسهیلات و پاسخ‌گویی به سؤالات شما عزیزان در مرکز است. لازم به ذکر است که با توجّه به ممنوعیّت رسیدگی حضوری به امور اداری نخبگان در شرایط کنونی، سؤالات مرتبط با روش حضوری ناظر به گذشته است. همچنین توجّه نمایید که موضوع سؤالات این تحقیق صرفاً ارتباط با مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح مستقر در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی است و دیگر دستگاه‌های دخیل در فرآیند خدمت وظیفة نخبگان همچون مراکز آموزش نظامی، سازمان‌های به‌کارگیرنده، سازمان وظیفة عمومی ناجا و دفاتر پلیس ۱۰+ خارج از دایرة آن قرار می‌گیرند.

همچنین با توجّه به منظور مورد اشاره از برگزاری این نظرسنجی، تکمیل اطّلاعات مکانی (شهر و استان محلّ سکونت و فاصلة آن با مرکز نخبگان) ضروری است. عزیزان نخبه میتوانند با مرجعه به سایت مرکز، در قسمت تسهیلات نظرسنجی عمومی را انتخاب نمایند. پیشاپیش از بذل توجّه، دقّت در پاسخ‌گویی و مشارکت به‌هنگام شما عزیزان قدردانی می‌شود.

با کمال تشکّر و احترام

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح ‌‌‌‌‌‌‌


( ۴۵ )

نظر شما :

نیما ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۶
سلام. در صفحه اصلی سایت نظر سنجی ندیدم. کجاست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در قسمت تسهیلات اولی فرمک، فرم نظر سنجی است. 

مهدی نیک روش ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷
با عرض سلام و خدا قوت خدمت کارشناسان مرکز نخبگان. بابت این نظرسنجی و تلاش برای رفع مشکلات، خیلی سپاسگزارم. این موضوع درک درست مدیریت و کارشناسان محترم مرکز از مشکلات مراجعین را نشان می دهد. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از حسن توجهتان سپاسگزاریم ‌‌‌‌‌

حمید رشیدزاده ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
با عرض سلام خدمت شما بنده روزانه بیش از 50 بار تماس میگیرم با شماره 02127353380 متاسفانه همش خط تلفن اشغاله بعد از احراز نخبگی و دریافت شماره نامه گفتن که به سایت این مرکز مراجعه و نوبت بگیرم ولی چجوری نوبت گرفتنش رو بنده پیدا نکردم. بعد از خواندن بخش سوالات متداول متوجه شدم که بایستی تشکیل پرونده و سازمان بکار گیرنده را انتخاب کنم که این کار را نیز انجام دادم که بعد از ثبت نام در بخش سازمان بکارگیرنده برای بنده یک پیامی تحت عنوان نحوه ارسال معرفی نامه: مراجعه به درب ورودی دانشگاه (این نامه بعد از 7 روز کاری تحویل درب ورودی دانشگاه میشود) متوجه نشدم کدوم نامه؟ و اصلا توی این شرایط خوتونم فرمودید مراجعه حضوری امکان پذیر نیست لطفا بنده را راهنمایی بکنید که چکار بایستی بعد از احراز نخبگی و دریافت شماره نامه از طرف بنیاد بایستی انجان بدم. ببخشید اگه طومار نوشتم و اطاله کلام کردم. ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، (تحویل نامه بعد از ۷ روز کاری تحویل درب ورودی دانشگاه میشود) به این منظور است که تشریف بیاورید به در ب دانشگاه دفاع ملی و نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده را تحویل بگیرید.

سعید شکیبا ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷
با سلام و احترام، بنده امروز مدارک صدور کارت رو به بخش مراجعات نخبگان دانشگاه تحویل دادم. با توجه به اینکه بنده در دوره آموزشی تیرماه بودم، برای من اعزام مرداد در نظام وظیفه ثبت شده است. خواهشمند است بفرمایید که پرونده بنده مشکلی دارد یا خیر؟ بیش از 50 بار با شماره های 80 و 81 تماس گرفتم در روزهای مختلف اما متاسفانه نتوانستم با شما صحبت کنم. در اطلاعیه دیگری هم پیام گذاشتم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح خواهد شد، نگران نباشید. ‌‌‌‌‌‌‌

وحید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵
باسلام و احترام لحن برخورد و راهنمایی اپراتورهایی که به تلفن پاسخ میدن اصلا مناسب یک نخبه ای که تماس میگیرد نیست. و اینکه لطفا در صورت امکان، امکان ارسال پستی تسهیلات و گواهی ها را برای اونهایی که خارج از استان تهران زندگی میکنن سریع تر و هموارتر کنین.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ابتدا عذر خواهی میکنم بابت مکدر شدن خاطرتون، همچنین تشکر میکنم از اطلاع رسانی حضرتعالی، حتماً پیگیری خواهد شد.

علیرضا ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۷
سلام لطفا قسمت تشکیل پرونده و تکمیل مدارک رو هم آنلاین کنین خیلی راحت تر هست و میشه به راحتی تصاویر رو براتون آپلود کنیم و مشکل پست و سی دی رو هم نداره و بسیار سریعتره
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۶:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً نقطه نظر شما منعکس میشود.

ایزدی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۲
با عرض سلام و احترام و تشکر بابت زحمات شما، در بازه نیمه دوم مرداد ماه تا کنون بنده از طریق قسمت تماس با ما چندین بار طرح سؤال نموده‌ام که بر خلاف قبل متأسفانه موفق به برقراری ارتباط نشدم، در حدود 1 ماه هست که درخواست گواهی داده‌ام ولی هیچ اطلاعاتی ندارم که درخواست بنده در چه وضعیتی هست! ممنون میشم پیگیری بفرمایید، شماره درخواست: 16898130554217
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.

نیما محمدنژاد ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۴
باسلام و احترام و خسته نباشید. موضوع بسیار مهمی بود میخواستم خدمتتون عرض کنم. خیلی نگران هستم لطفا کمک و راهنمایی بفرمایید. در پرسش های متداول نوشته بودین در صورت پذیرش در مقطع دکتری میشه گواهی بلامانع بودن تحصیل از مرکز دریافت کرد. امروز دیدم ادیت کردین نوشتین صدور این گواهی مشروط به دریافت گواهی شروع به کار می باشد. این جانب درحال خدمت عادی بودم که نخبگیم احراز شد و دوماه بود درگیر اخذ گواهی رهایی از خدمت بودم و در آستاته ورود به مقطع دکتری هستم و باید دو تا گواهی دیگر (گواهی معرفی به سازمان بکارگیرنده و گواهی درخواست سوابق خدمتی) رو اخذ کنم. که اخذ هرکدام حدود یک ماه طول میکشه و تا هنگام ثبت نام دکتری عملا نمیشه گواهی شروع به کار را اخذ کرد. خیلی نگران شدم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید من الان چیکار کنم تکلیفم چی میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶

با سلام، مسئله شما پیگیری میشود و متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

حمید کلهرنیا ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
با سلام و عرض ادب پیشاپیش از پاسخگویی بسیار خوبتان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. احتراما نامه پایان کار بنده به شماره 99/34532 مورخ 99/04/17 به همراه تمامی مستندات از سوی سازمان بکارگیرنده به داعا ارسال شده است. همچنین بنده دوره آموزشی را نیز در مردادماه در مرکز 01 نزاجا گذرانده ام. حال نیاز مبرم به کارت پایان خدمت دارم. چندین بار هم از طریق تلفن تلاش کردم اما موفق به پیگیری نشدم. تقاضا دارم به بنده بفرمایید کار من در چه مرحله ای قرار دارد؟ مجددا از لطف و بذل توجهتون صمیمانه تشکر می کنم. با تجدید احترام حمید کلهرنیا کد ملی 0323574998
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۵

با سلام، بایستی منتظر تایید مدارک و ارسال آن به سازمان وظیفه عمومی باشید. 

وحید ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۰
با سلام و تشکر بخاطر تسهیلاتی که برای نخبگان درنظر گرفتین. کسی که نخبگیش احراز شده و در آستانه معرفی به سازمان بکارگیرنده هست میتونه امسال دکتری بخونه در حین پروژه؟ لطفا این امکان رو از نخبه ها نگیرین که نتونن دکتری بخونن. تو سوالات متداول نوشتین درصورت شروع بکار نخبه ها میتونن درخواست گواهی بلامانع بودن تحصیل رو بدن. خودتون میدونین که نامه شروع بکار پروسش طولانیه و ممکنه چندماه طول بکشه. کسی که از خدمت عادی به تازگی ترخیص شده و به مرکز نخبگان معرفی شده و از مهر ماه امسال بخواد دکتری بره واسه ثبت نام در دانشگاه چیکار کنه؟ خواهشا رسیدگی کنین به این مورد خیلی حیاتی و سرنوشت سازه.
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، استدعا می‌شود پیام‌های غیرمرتبط با موضوع اطلاعیه‌هارا از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت مرکز ثبت نمایید.

سچاد ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۹
سلام در قسمت درخواست گواهی من یکبار درخواست دادم و دو مرتبه به من اجازه درخواست نمیدهد سایت. لطفا بفرمایید باید چکاری انکاج بدهم
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

لطفاً درخواست خود را از طریق قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) ثبت نمایید. موضوع را به صورت «رفع خطای سایت» قید کنید.

گل پیچ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۹
با سلام بنده یک هفتس هر روز هم تماس تلفنی میگیرم و هم از قسمت تماس با ما پیام میذارم و تالا دو سه بار ایمیلم زدم اما جواب نگرفتم متاسفانه. سوال اولم اینه ک احراز نخبگیم از بنیاد ملی انجام شده و شماره نامه بمن دادن. الا تو این مرحله باید چیکار کنم؟ ایا فقط مدارک جهت تشکیل پرونده رو ب ادرس داخل سایت پست کنم کافی هست؟ بعد از این مرحله ک پست کردم چه باید کنم؟ سوال دومم این هست که میخاستم ببینم از کجا باید مطلع بشم ک سازمان های همکار با داعا چ سازمانمایی هستند ک نامه اعلام نیاز ازشون بگیرم. من شیراز هستم و نیاز دارم نامه رو از اینحا بگیرم.. ببخشید پرحرفی کردم. ممنون میشم جواب بدین
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۶

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی،

مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ممنوع شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید. توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب ذیل از سایت مرکز نخبگان ملاحظه نمایید:

http://mneb.ir/fa/page/524

ضمناً بعد از گذشت ۳ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت تسهیلات معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم معرفی را تکمیل و ثبت فرمایید.

برای طرح سؤالات مبتلابه عموم عزیزان نخبه می‌توانید از امکان «ثبت نظر» در ذیل خبر مربوطه در سایت استفاده کنید. برای پیگیری مسائل اداری شخصی خود و نیز مسائل غیرمرتبط با اخبار منتشرشده مرکز، از قسمت «تماس با ما» (از نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت مرکز نخبگان) استفاده نمایید. شایان ذکر است که مکاتبات ایمیلی فقط در شرایط خاص بررسی می‌شود.

نهایتاً لازم به توضیح است که فهرست سازمان‌های دارای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح قابل انتشار نیست.