اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۶ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی شهریور ماه
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸ کد : ۱۲۷۰ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۰۱۹۹
اطلاعیه مهم شماره ۲۶ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

پیرو اطلاعیه شماره ۲۴ و ۲۵ مرکز نخبگان ن.م به اطلاع می‌رساند که مهلت ثبت نام برای دوره آموزشی شهریور ماه ۹۹ با عنایت به موارد زیر تا روز شنبه مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۹۹‬ تمدید گردید.

  1. افرادی که نامه معرفی آنان از سوی مرکز نخبگان به سازمان‌های بکارگیرنده ارسال گردیده و طرح تحقیقاتی آنان در آن سازمان تصویب شده است، اما هنوز شروع بکار آنان از سوی مرکز نخبگان صادر نشده است نیز می‌توانند در مهلت باقیمانده برای شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام نمایند.

توضیح: این افراد در صورتی که فاقد برگ سبز اعزام می‌باشند، بایستی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و برگ اعزام خود را نیز در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نمایند.

  1. تمام افرادی که دارای نامه شروع بکار بوده و دارای برگ اعزام به تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۹۹‬ نیز می‌باشند می‌بایست برای شرکت در دوره شهریور ماه ۹۹ در سایت مرکز نخبگان ثبت نام کرده باشند.

توضیح ۱) ‌‌‌‌‌‌ملاک تعیین کد نخبگی و اعزام برای دوره آموزشی نخبگان، لیست ارسالی از سوی مرکز نخبگان به سازمان وظیفه عمومی می‌باشد.

توضیح ۲) چنانچه این دسته از افراد به هر دلیلی موفق به ثبت نام در سایت مرکز نخبگان نگردند می‌بایست با هماهنگی این مرکز، در روز اعزام به مرکز آموزش شهید مدرس سپاه مراجعه نمایند تا مورد پذیرش قرار گیرند.

  1. عزیزانی که به هر دلیلی، مانند داشتن غیبت، دانشجو بودن و غیره نتوانسته‌اند تاکنون در سامانه مرکز نخبگان ثبت نام نمایند نیز می‌توانند در فرصت باقی‌مانده برای این دوره ثبت نام نموده و در سایت مرکز نخبگان درخواست رفع مشکل نمایند.
  2. عزیزانی که برای تزریق واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نموده‌اند و موفق به تزریق واکسن مننژیت نشده‌اند، حتماً واکسن دوگانه (کزاز+دیفتیری) را تزریق نمایند. لیکن برابر هماهنگی‌های انجام شده، واکسن مننژیت در محل آموزش تزریق خواهد شد. ضمناً هماهنگی‌های لازم با دفاتر پلیس +۱۰ در این خصوص انجام شده است.
  3. پیامک تأیید دوره برای کسانی که تاکنون ثبت نام نموده‌اند، طی روز جاری و فردا (۲۰ و ۲۱ مرداد ماه) ارسال می‌شود. همچنین پیامک تایید دوره برای افرادی که از این پس ثبت نام می نمایند در تاریخ ۲۷/‏۰۵/‏۹۹‬ ارسال خواهد شد.

مرکز نخبگان و استعداهای برتر نیروهای مسلح ‌‌‌‌‌‌‌


( ۴۹ )

نظر شما :

محمد ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز در بنیاد نخبگان، بنده فارغ التحصیل شدم و برگ اماده به خدمت به تاریخ 1 شهریور دارم که تحویل بنیاد نخبگان نیروهای مسلح دادم. سازمان بکارگیرنده نیز اعلام کرده که تیرماه ما نامه شروع به کار رو برات زدیم فرستادیم بنیاد. با توجه به جراحی پای راست فعلا توانایی شرکت در دوره آموزشی رو ندارم. برای همین ثبت نام هم نکردم. میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد من در دوره های بعدی شرکت کنم؟ الان باید چکار کنم؟ سپاس فراوان کد ملی: 4849958362
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

با سلام و احترام، لطفاً برای تصمیم‌گیری در این خصوص مدارک پزشکی خود را با پست ارسال فرمایید.

حقیقی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۸
با سلام و عرض ادب و احترام متاسفانه دفاتر پلیس بعلاوه ده شهرستان ها توجیه نیستن و برگه اعزام به دانشجو ها نمیدن.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴

با سلام و ادب خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً از دفتر پلیس +۱۰ مورد نظر بخواهید مرکز پیام خود را بررسی نمایند. برای توجیه بیشتر می‌توانند با سازمان وظیفه عمومی ناجا تماس بگیرند.

فرشید سلطان‌ویس ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۸
سلام. تاریخ اعزام بنده تا اول شهریور تمدید شده است و ۸۰ درصد پروژه‌م هم تایید شده است. در حال امکان حضور در دوره‌ی شهریور به دلیل شرایط شرکت دانش‌بنیانم ندارم. میتونم در دوره‌ی زمستان ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً مستندات خود دالّ بر امکان پذیر نبودن شرکت خود در دوره آموزشی شهریورماه را از طریق پست ارسال فرمایید تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود. البته در هر حال مسئولیت عدم ثبت نام در دوره شهریورماه متوجه خود شماست.

محمدرضا عطاری ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۲
با سلام و احترام بنده نامه شروع به کارم زده شده و در حال حاضر در حال انجام پروژه مربوطه هستم .. آیا حتما باید در این دوره آموزشی شرکت کنم یا میتونم برای سال آینده یعنی بعد از انجام پروژه اقدام کنم .. ممنون میشم پاسخ بدید... با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ثبت نام افراد واجد شرایط (تمام دوستانی که شروع به کار نموده‌اند) الزامی است.

مصطفی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴
سلام. اینجانب قبل از ۱۱‌ام ثبت‌نام کردم. آیا اسم من در لیست اعزام شهریور ماه هست؟ کد ملی: ۱۲۷۱۴۰۹۹۴۱ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که در فهرست اعزام قرار گرفته باشید، به‌زودی پیامک برایتان ارسال می‌شود إن شاء الله.

علی قادری ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۸
با سلام. ممنونم از اطلاع‌رسانی و پاسخگویی همیشگیتون. من قبل از ۱۵ مرداد برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم. شروع به کارم همون ۱۵ مرداد ثبت شده تا جایی که از سازمان بکارگیرنده پرسیدم. بیمه هم ندارم و در برگ سبز تاریخ اول شهریور برای اعزامم ثبت شده. آیا لازم هست بازم ثبت‌نام کنم؟ واجد شرایط میشم؟ تا این لحظه پیامک تایید برام ارسال نشده. شماره‌ی ملی: ۳۸۳۰۰۰۲۹۸۱
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً مجدداً ثبت نام فرمایید.

محمدجوادفتحی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹
با سلام در اطلاعیه شماره 24 قید شده است که:«افرادی که تا کنون شروع بکار آنان در مرکز نخبگان ثبت نشده است نمیتوانند در این دوره شرکت نمایند، بنابراین مجاز به ثبت نام در سایت برای شرکت در دوره نیستند. این گروه از عزیزان در صورتیکه در دوره آموزشی ثبت نام و دوره را طی نمایند، مدرک پایان دوره برای ایشان صادر نخواهد شد» ببخشید نامه شروع به کار ما هنوز صادر نشده است، منتها پروپزال تکمیل شده و به امید خدا تا پایان برج تصویب می شود. برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کرده ام، پیامک برای اینجانب صادر شده است مبنی بر اینکه کسانی که برای دوره شهریور ثبت نام کرده اند برای دریافت برگ سبز و مراحل پزشکی مراجعه نمایند. سوالم این است که اسم اینجانب برای دوره شهریور تأیید شده است و می توانم دوره شرکت کنم؟ محمدجوادفتحی: 4190112879
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، إن شاء الله با شما تماس خواهیم گرفت.

مجید ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
با سلام و خسته نباشید من میخاستم طبق همین اطلاعیه برا آموزشی شهریور ثبتنام کنم چون شروع به کارم خورده تاریخ اعزامم ۱ شهریوره سازمان بهم اجازه نمیده و حتی گفت اگه ثبتنام کنی روند نخبگیت با مشکل مواجه میشه ...الان من یا افراد شبیه من چیکار کنن؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سازمان‌های بکارگیرنده تحت امر مرکز نخبگان هستند و مطابق تصمیم مرکز نخبگان تمامی دوستان دارای نامه شروع بکار می‌بایست در این دوره ثبت نام نمایند و در صورت تأیید و دریافت پیامک در دوره شرکت کنند.

نیما ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۷
سلام و سپاس فراوان ببخشید من دانشجو هستم . دفاتر پلیس +۱۰ برگه سبز بدون تزریق واکسن تحویل نمی دهد تا در سامانه بارگزاری کنیم باید چیکار کنیم میگویند شرط تحویل برگ سبز تکمیل فرم تزریق واکسن می باشد ضمن اینکه در تبریز هیچکدام از واکسن ها نیست نه کزاز نه دیفتری نه منژیت !!!! خواهشا پیگیری کنید تا برگه سبز رو بدون واکسیناسیون تحویل بدن و اینکه تدابیری بیندیشید که تمام واکسیناسیون در محل خدمت انجام گیرد نه فقط منژیت ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، إن شاء الله پس از بررسی، به صورت مقتضی اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

فرید ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۴
با سلام و احترام با توجه به بند ۱، افرادی که برگ اعزام به تاریخ ۹۹/۶/۱ دارند ولی تاکنون پروپوزال آن‌ها در سازمان معرفی شده تصویب نشده است،آیا نمی توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند ؟ (لازم به ذکر است که بنده تاریخ اعزام قبلی‌ام ۹۹/۴/۱ بوده و در سایت برگ اعزام مربوط به تاریخ ۹۹/۴/۱ را موقع تشکیل پرونده اپلود کرده‌ام و از طرف نظام وظیفه اعزام من به تاریخ ۹۹/۶/۱ تعویق یافته است.) از نظر غیبت به مشکل نمی‌خورم ؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عزیزانی که شروع بکارشان ثبت شده است مجاز به ثبت نام هستند. لطفاً برگه سبز جدید خود را در سایت بارگذاری نمایید.

علی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۵
با سلام و عرض خسته نباشید من نامه معرفی رو گرفتم و تصویب پرپوزال هم در مراحل پایانی هست ولی نامه شروع به کار هنوز از سمت سازمان به کار گیرنده صادر نشده که به داعا تحویل بدم؛ آیا من هم می تونم ثبت نام کنم و اعزام بشم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً ثبت نام فرمایید تا شرایط شما برای شرکت در دوره آموزشی بررسی شود.

سامان رسولی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۳
سلام من برگ اعزامم رو زمان معرفی به داعا گرفتم (سال ۹۷) و بهشون هم تحویل دادم. برای آموزشی شهریور مجدد باید برگ اعزام بگیرم یا نیازی نیست؟ وضعیتم در سخا هم اعزام به خدمت است و غیبت ثبت نشده
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه برگ سبز خود را یک نوبت به مرکز نخبگان تحویل داده‌اید، نیازی به دریافت مجدد برگ سبز ندارید.

کاظم مشایخی ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۶
باسلام و احترام، اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932، برگه اعزام من ابتدا برای تاریخ اول تیر ماه 99 بود که در سایت آپلود کردم اما اخیرا به تاریخ اول شهریور ماه 99 تغییر کرده است، چون قبلا برگه اعزام را در سایت بارگزاری کرده بودم، برگه جدید قابل بارگذاری نیست، لذا آن را از طریق پست به مرکز نخبگان ن م ارسال کردم. با توجه به اطلاعیه شماره 26، بنده شرایط اعزام به دوره آموزشی شهریور ماه را دارم اما هنوز پیامک تایید برایم ارسال نشده است، آیا بنده در لیست آموزشی شهریور ماه هستم!؟؟؟ با تشکر از پاسخگویی شما عزیزان.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد  تلاش کنید.

علیرضا ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۷
با سلام، اینجانب دارای نامه شروع بکار می باشم. با توجه به پروژه تعریف شده در سازمان مربوطه هنوز حدود 9 ماه تا پایان پروژه وقت دارم. با توجه به مشکلاتی که دارم تصمیم داشتم دوره آموزشی را بعد از پایان کار پروژه در تابستان آینده بگذارنم. لطفا راهنمایی فرمایید امکان دارد یا حتما باید در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کنم. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً مستندات خود دالّ بر امکان پذیر نبودن شرکت خود در دوره آموزشی شهریورماه را از طریق پست ارسال فرمایید تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود. البته در هر حال مسئولیت عدم ثبت نام در دوره شهریورماه متوجه خود شماست.

یاسین حیات ابدی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۰
باسلام و احترام خدمت شما بنده برای اموزشی در خواست داده بودم و برگه 45 روزه خود را هم خدمتتون ارسال کرده بودم. اما به بنده نه پیامکی مبنی بر تایید برگه 45روزه آمده و نه پیامی مبنی بر آموزشی شهریور ماه ممنون میشوم بنده را راهنمایی کنید. ارادتمند شما-حیات ابدی شماره شناسنامه: 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک عزیزانی که دارای برگ بسیج هستند هنوز ارسال نشده است. 

حمید ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۳
با سلام اینجانب شروع به کارم به تازگی از سوی مرکز نخبگان صادر شده است، همچنین تاریخ اعزامم حدود دو ماه پیش تمدید شد و در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی به 99/6/1 تغییر یافت. بنده امکان شرکت در دوره شهریور ماه را ندارم و در سایت ثبت نام نکرده ام. با توجه به اینکه در ابتدای انجام پروژه می باشم آیا امکان دارد که در دوره های آتی شرکت نمایم؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ثبت نام افراد واجد شرایط (تمام دوستانی که شروع به کار نموده‌اند) الزامی است.

مجید عسکری پور ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹
با سلام و احترام. بنده برگ سبز اعزام را بارگذاری کرده ام اما هنوز پیامک تایید حضور در دوره دریافت نکردم فقط یک پیامک دریافت کردم دوشنبه 20 مرداد که جهت شرکت در دوره باید برگ سبز را از پلیس + 10 دریافت کنم. من برگ سبز را بارگذاری کردم فقط در برگ سبز تاریخ اعزام یک مهر قید کردند و از طرفی غیبت بدلیل عدم شرک در دوره تیرماه نوشته شده. لطف کنید این موارد حل نمایید و اینکه بنده جهت اعزام تایید شدم؟ چون پیامک هنوز دریافت نکردم 3031825713 09134430295
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و عرض ادب خدمت شما نخبه گرامی، پیامک‌ها در دست ارسال است، لطفاً منتظر بمانید.

علی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴
با عرض سلام و خسته نباشید من دیروز پیام دادم اما چون دیدم جواب داده نشده دوباره پیام دادم. تصویب پروپوزال من در مراحل پایانی قرار دارد و به تصویب مرکز تحقیقاتی مربوطه در سازمان بکار گیرنده رسیده است. آیا من هم می توانم در این دوره شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً بند اول اطلاعیه شماره ۲۶ و توضیح ذیل آن را ملاحظه فرمائید.

فرید ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱
با سلام و احترام و سپاس از پاسخ گوییتان چون عرض کردید من برگ سبز جدیدم را در سایت بارگزاری کنم، لطفا مشکل (شما این فرم را قبلا پر کرده اید) را برای ثبت برگ اعزام جدید برای بنده برطرف کنید تا من بتوانم برگ اعزام جدیدم را بارگزاری کنم. با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد تلاش کنید، اصلاح شد.

حسن سلیمانی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
با سلام خدمت شما اینجانب به کد ملی 0922778477 تا پایان مرداد نامه پایان کارم به دفاع ملی ارسال می شود. 3 سوال داشتم که ممنون می شوم مرا راهنمایی کنید 1- من برگه سبز و معاینه و واکسن رو در تاریخ 97/11/16 انجام داده ام. تاریخ اعتبار معاینه در اطلاعیه 25 برابر 6 ماه ذکر شده است اما با مراجعه به پلیس +10 امکان معاینه مجدد فراهم نیست. در بابت معاینه لطفا راهنمایی کنید. 2- من در ثبت نام اولیه فاقد بیمه زده ام اما در توضیحات نوشته ام که بیمه دیگر دارم. 3- اگر اسم من در لیست شهریور نباشد چه کاری باید انجام دهم. با مشکلی روبه رو خواهم شد. با تشکر فراوان.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی

۱. در خصوص معاینه پزشکی لطفاً از دفاتر پلیس +۱۰ راهنمایی بخواهید.

۲. همینکه از دفترچه بیمه برخوردار هستید کفایت می‌کند.

۳. إن شاء الله پیامک را دریافت و به دوره آموزشی اعزام خواهید شد.

قاسم لیانی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵
با سلام با توجه به اینکه برگه سبز اعزامی که اولین بار در سایت بارگزاری نمودم به تاریخ اعزام 5/1/ بوده ولی متاسفانه در لیست پذیرفته شدگان دوره های قبل قرار نگرفتم، آیا لازم است برای تغییر تاریخ روی برگ اعزام اقدامی صورت گیرد؟ بنده جزو ثبت نام شدگان دوره شهریور هم هستم که تاکنون پیامی مبنی بر تایید برایم نیامده است. کد ملی 2259959520
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی

با توجه به اینکه قبلاً برگ سبز برایتان صادر شده، نیازی به دریافت برگ سبز جدید ندارید. منتظر دریافت پیامک باشید.

محمد ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
با سلام و احترام دیروز پیامک که به« پلیس به اضافه ده مراجعه کنید » دریافت کردم و واکسن نتونستم تهیه کنم اما به پزشک مراجعه کردم و ثبت کردند. میخواستم بلیط تهیه کنم ، و این که اسم من قطعی در لیست هست یا خیر؟ کدملی3060129592
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که در فهرست اعزام قرار گرفته باشید، به‌زودی پیامک برایتان ارسال می‌شود إن شاء الله. ‌‌‌‌‌‌‌

حسن دیبا ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴
با سلام و احترام اینجانب حسن دیبا به کد ملی 0010955194 و شماره پرونده 971607 در داعا، به عنوان دانشجوی دکتری تخصصی در تاریخ 30 تیر برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم و در تاریخ 14 مرداد برای پزشک و واکسن اقدام نموده و در تاریخ 16 مرداد ثبت مدارک و برگ سبز را از پلیس +10 دریافت و در سامانه بارگذاری کردم. در برگ سبز دریافتی میزان تحصیلات را کارشناسی ارشد درج نموده و به دلیل اینکه غیبت لحاظ شده به مدت 180 روز اضافه خدمت زده شده است. بعد از صحبت با مرکز پلیس +10 در روز دریافت برگ سبز، بیان کردند که برای دانش جویان عضو بنیاد ملی نخبگان به آنها ابلاغیه ای صورت نگرفته است!؟ آیا نیاز است که برای دریافت برگ سبز مجدداً به پلیس +10 مراجعه کنم یا همان برگ سبز بارگذاری شده با موارد ذکر شده برای اعزام آموزشی شهریورماه با توجه به اینکه دانشجوی دکتری هستم و تحصیلات درج شده در برگ سبز مغایر و کارشناسی ارشد درج شده است کفایت می کند؟ پیشاپیش از همکاری و پاسخگویی شما کمال تشکر دارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی

با توجه به اینکه قبلاً برگ سبز برایتان صادر شده، نیازی به دریافت برگ سبز جدید ندارید. منتظر دریافت پیامک باشید.

سید علی امامیان ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
با سلام و عرض ادب. من برگه سبز اعزامی به تاریخ 1 تیر ماه دارم و از سوی نظام وظیفه تهران تاریخ اعزام من به 1 شهریور تغییر یافته و از طرفی هنوز موفق به تایید پروژه در سازمان معرفی شده نشده ام ایا من هم باید ثبت نام کنم؟ ضمن اینکه امکان بارگذاری مجدد برگه سبز برای من مهیا نیست چون قبلا بارگذاری کردم.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر در صورتی که شروع بکارتان هنوز ثبت نشده الزامی به ثبت نام نیست اما بایستی برگ سبز جدید خود را در سایت بارگذاری نمایید. 

یاسین حیات ابدی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
سلام مجدد خدمت شما سرور گرامی از اینکه پاسخ بنده را دادین سپاسگزارم. اگر امروز پیامک مربوط به اعزام اموزشی بنده که درخواست خود را 1مردادماه ارسال نمودم نیاید، به معنای ان است که برگه 45 روزه من تایید شده است؟ لازم به ذکر است من ۱۵ مردادماه از پروژه خود دفاع نمودم و تنها اموزشی بنده باقیمانده است شماره شناسنامه: ۲۹۸۰۰۳۱۲۹۱ باتشکر و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر، پیامک تاییدیه بسیج متفاوت است و متعاقباً ارسال خواهد شد إن‌شاء‌الله.

یوسف ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
با سلام. من هنوز شروع به کارم ثبت نشده است و پروپوزالم در سازمان تایید نشده است. تاریخ اعزام بنده قبلا به اول شهریور ماه تمدید شده است. برای اعزام های بعدی نیاز است که برگ سبز جدید بگیرم و بارگذاری کنم یا برگ سبز قبلی برای تمدید مجدد (غیبت نخوردن) تا تاریخ اعزام بعدی کفایت می کند. باتشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر همین برگ سبز را در سایت بارگذاری نمایید.

سعید دارابی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام من نامه معرفی به سازمان گرفتم. موضوع پروژه نیز با سازمان مربوطه هماهنگ کردم. ولی بدیل کرونا جلسه شورای پژوهشی برای تصویب پروپوزال از سمت سازمان مربوطه تشکیل نشده. من میتونیم در این دوره شرکت کنم؟ بعداً برای گرفتن پایان کار مشکلی پیش نمیاد؟ سعید نجات دارابی، کد ملی: ۲۴۸۰۲۶۴۲۸۹
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر در صورتی که شروع بکارتان تصویب نشده باشد، نباید در این دوره ثبت نام نمایید. 

سعید ایرانمنش ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با عرض سلام و احترام فراوان خدمت عزیزان مرکز نخبگان اینجانب سعید ایرانمنش به شماره ملی 2980486191 پروژه تحقیقاتی را در سازمان به کارگیرنده تصویب کرده ام و در چند روز آینده نامه شروع به کار به مرکز نخبگان ارسال خواهد شد.بنده برای دوره آموزشی شهریور ماه میخواهم ثبت نام کنم و با توجه به اینکه دانشجو هستم،بعد از ثبت نام در سایت مرکز نخبگان آیا باید اقدام دیگری انجام دهم؟(به پلیس+10 باید مراجعه بکنم برای دریافت برگ سبز با توجه به اینکه دانشجو هستم؟) با تشکر از لطف و محبت شما
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که شروع بکارتان تصویب شده باشد، بایستی در این دوره ثبت نام نمایید.

حکیمی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱
با سلام، آیا وضعیت مرخصی پایان هفته برای متاهلان در این دوره نیز مانند تیر و مرداد می باشد؟ یعنی تمام 30 روز ماه رو باید داخل پادگان باشیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با فرمانده مرکز آموزش هماهنگ شده که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند. لطفاً خواسته خود را با فرمانده مرکز درمیان بگذارید.

مهدی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
با سلام، گرچه در اطلاعیه شماره 26 به دقت ذکر شده است ولی جهت اطمینان این سوال را از خدمتتان می پرسم: پروپوزال من تصویب شده ولی هنوز نامه شروع به کار نیامده است.با توجه به این که در بند 1 این اطلاعیه از کلمه "می توانند" استفاده شده، آیا بنده می توانم به دلیل برخی مشکلات در دوره شهریور ثبت نام نکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی شروع بکارتان ثبت شده باشد باید ثبت نام کنید.

محمد ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲
سلام و خسته نباشید پیرو اطلاعیه گفته بودن ک ثبت نام در دوره آموزشی شهریور اجباری هست. برای من پیامک اعزام اومد و متاسفانه مشکل حیاتی برام پیش اومده و نمیتونم تو این دوره شرکت کنم. لطف میکنید راهنمایی کنید آیا امکانش هست ک انصراف بدم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر امکان حذف از لیست اعزام وجود ندارد.

افشین امیری مقدم ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴
با سلام...بنده به سازمان به کارگیرنده مراجعه کردم...و پروپوزالم را با تمام فرم های مربوطه تحویل دادم...ولی هنوز تصویب نکردند و نامه شروع به کارم ثبت نشده است...و طبق اطلاعیه ی قبلی در دوره آموزشی ثبت نام نکردم...الان که نباید حتما در دوره ی شهریور ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی شروع بکارتان ثبت نشده باشد نباید ثبت نام کنید. 

مهدي رزم آهنگ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴
با سلام و عرض ادب بنده در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کردم و گواهی دوره 45 روزه هم دارم و تحویل درب دانشگاه داده ام. اما دیروز پیامک شرکت در دوره شهریور ماه برای من آمد. در پیام های قبلی دیدم که فرمودید پیامک مربوط به دارندگان گواهی بسیج، متعاقبا ارسال خواهد شد. برای من سوال شد که چرا پیامک شرکت در دوره برای من ارسال شده است. ممنون می شوم بررسی بفرمایید. کد ملی:2560085488
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیام اعزام برای شما ارسال نشده است، آن پیام ، پیام دریافت برگه سبز آموزشی بوده.

یوسف ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱
با سلام. ببخشید که مجددا سوال می پرسم در پیام قبلی ام پاسخ داده بودید که نیازی به گرفتن برگ سبز جدید نیست. تاریخ اعتبار برگ سبز قبلی من تا برج 3 بوده است (قبلا برای ثبت نام آموزشی بارگذاری کرده بودم و فایل برگ سبز را در CD تشکیل پرونده برای شما پست کرده بودم) اما در سایت گزینه برج 6 به بعد را می توان انتخاب کرد. لطفا راهنمایی نمایید. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱

برگه سبز قبلی خود را به مرکز تحویل نداده بودید؟

خدادادی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷
با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر برای تمام پیگیری های مربوط به امور نخبگان برای بنده پیام مربوط به شهریور ماه ارسال گردیده است منتهی در استان هیچ گونه واکسنی موجود نیست و به همین خاطر برگه سبز رو پلیس +۱۰ به ما تا زمانی که واکسیناسون انجام ندهیم برای بارگزاری در سامانه شما تحویل نمی دهند. لطفا راهنمایی فرمایید که باید چه کار کنیم ؟ چون از شهرستان قراره بیایم خدا نکرده می ترسیم بدیلی عدم واکسیناسیون و عدم بارگزاری برگه سبز پادگان مدرس قبول نکنه و ما رو رد کنه لطفا پاسخ دهید ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برنامه اعزام شما قطعی است، بعد از پیگیری ها برای دریافت برگه سبز و واکسیناسیون پیام تکمیلی ارسال خواهد شد.

مسعود رضوانیان ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
سلام و خسته نباشید من پیامک شهریور ماه برام ارسال شده. ولی هنوز نمیتونم از پلیس بعلاوه ۱۰ برگه سبز بگیرم- چکار کنم ؟ بدون برگه سبز برم مرکز آموزشی ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اعلام بفرمایید چنانچه دفاتر گزینه ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رویت خواهند کرد و میتوانن برگ اعزام را صادر نماییند (مانند طلبه در حال تحصیل) 

خشایار واعظی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳
ضمن عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بپرسم دوره آموزشی از همون یکم شهریور رسمی آغاز میشه یا اینکه پس از روز اول چند روز مرخصی میدن تا برگردیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله طبق برنامه های قبلی از تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۹۹‬ برنامه آموزش نخبگان شروع خواهد شد. 

محسن ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱
با سلام و آرزوی سلامتی، در حین تکمیل فرم معرفی به سازمان به کار گیرنده با کد پیگیری 2610283392146481، متاسفانه شماره تلفن همراه بنده به اشتباه وارد گردیده است و صحیح آن 09161130156 می باشد. لطفا اصلاح فرمایید. بسیار سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی شروع بکارتان ثبت شده باشد بایستی ثبت نام کنید. 

ابراهیم ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
سلام خدمت شما، برای بنده پیامک اعزام 1 شهریور اومده، الان دفترچه بیمه ندارم، میخواستم ببینم چه طور باید دفترچه بیمه بگیرم و اگه نباشه مشکلی پیش میاد یا خیر؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در سایت فرم بیمه را تکمیل کنید.

علی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰
با سلام پیامک تایید دوره شهریور برای بنده اومد. به پزشک هم مراجعه کردم منتها در تبریز واکسن نیست و پلیس +10 بدون برگ واکسن برگه اعزام نمیده تکلیف ما چی هست؟؟؟؟؟؟لطفا پیگیری نمایید هر کسی سازه خودش را میزنه و این وسط ما گرفتار شدیم
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسائل مربوط به کمبود واکسن در دست پیگیری است، در هر صورت اعزام کسانی که تایید شده اند و پیام تایید برایشان ارسال شده است، به قوت خود باقی است. در صورت لزوم در این باره پیام و یا اطلاعیه تکمیلی صادر خواهد شد. 

محمد فتحعلی پور راینی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲
سلام. وقت بخیر. من در تاریخ ۳۱ تیر برای شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کرده ام. گواهی دوره تکمیلی بسیج رو از طریق پست هم ارسال کردم. برگ سبز اعزام رو هم بارگذاری کرده ام. اما هنوز برای من پیامکی نیامده است. با توجه به این تاریخ اعزام من اول شهریور هست لطفا بررسی کنید. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک تنها برای عزیزانی که اعزام خواهند شد ارسال شده است.

فرزاد حقیقی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶
سلام. عرض ادب متاسفانه سه روز هست درگیر پلیس بعلاوه ده مشهد هستم. فرم واکسن و معاینه پزشک رو تکمیل کردم باز الان میگن گواهی اشتغال به تحصیل میخوان. دانشگاه ها هم دو هفته تا اول شهریور تعطیل هستن. لطفا اگر امکان دارد درخواست برگه اعزام من رو از نظام وظیفه بدین. فرزاد حقیقی ۰۷۸۰۳۵۲۰۰۹ کد ملی
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانشجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنند و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیه شده اند.

میثم رمضانی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۲
با عرض سلام بنده دانشجوی دکتری هستم و پروژه جایگزین خدمتم رو تیر 98 شروع کردم 19 شهریور درخواست ثبت نام برای دوره آموزشی دادم و امروز پیامک تایید اومد که 1 شهریور به مرکز مراجعه کنم بنده چون دانشجو هستم دفترچه اعزام به خدمت پست نکردم و برگه اعزام به خدمت ندارم. مشکلی از این بابت وجود ندارد؟ قبل از تاریخ 1 شهریور باید واکسن بزنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برگ سبز خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت نمایید. در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانشجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنند و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیه شده اند. به منظور صدور برگ سبز انجام مراحل پزشکی از جمله واکسیناسیون ضروری است. 

حسن دیبا ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
با سلام و احترام آیا پس از بارگذاری برو سبز در سایت، نیاز است که برگ سبز را به صورت فیزیکی نیز به مرکز نخبگان ارسال نمود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر بارگذاری در سایت کفایت میکند.

محمد احمدی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷
باسلام وقت بخیر ببخشید پیامک تایید دوره افرادی که دوره تکمیلی 45 روزه دارند کی ارسال می شود؟ بااحترام
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اطلاع رسانی میشود.

چمران همتي ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۲
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اعزام شهریور ثبت نام نموده ام و نامه شروع بکار ابنکانب نیز مربوط به سال ۹۷ میدباشد و در حال اتمام پروژه هستم. برگه اعزام خود را قبلا به داعا شخصا تحویل داده ام. اما پیامک مربوط به اعزام شهریور برای من ارسال نشده است. برای من ضروری است که در این دوره شرکت کنم. محبت میفرمایید اسم بنده رو چک بفرمایید و بزای اعزام شهریور ماه ثبت نمایید؟ چمران همتی کد ملی ۲۴۵۲۲۷۶۸۰۴
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در ثبت نام درج نموده اید که دارای گواهی بسیج میباشد، برای عزیزانی که دارای گواهی هستند، پیامی ارسال نشده است. 

محمد فرجی ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵
با سلام و احترام آیا برای مطالعه در طول دوره آموزشی، در وقتی که ممکن باشد، میتوان با خود کتاب به همراه آورد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً 

مهدی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۲
با عرض سلام خسته نباشید خدمت سروران گرامی و سپاس از پاسخ به سئوالات ساعت حضور در پادگان شهید مدرس کرج کی هست؟ در سایت عنوان شده از ۸ تا ۱۵ و در پیامکی که ارسال شده اومده ۷ صبح. برای ماهایی که قراره از شهرستان به اونجا بیایم این تایم مهمه. ممنون میشم شفاف بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بنا به درخواست مرکز آموزش پذیرش نخبگان گرامی فقط راس ساعت ۸:۰۰ صبح روز ۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ صورت میگیرد.

عرفان خسروانی مقدم ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۲:۱۰
با سلام و احترام من واسه آموزشی ثبت نام کردم و کمتر از شش ماه به اتمام پروژم مونده و واکسیناسیونم انجام دادم و برگه اعزام هم توی سایت اپلود کردم فقط توی برگه اعزام تاریخ اعزام رو زده یکم مهرماه و هنوز پیامکی دریافت نکردم بابت تایید اعزام آموزشی شهریورماه ممنون میشم پیگیری کنید چرا پیامک تایید واسه من نیومده کد ملی:۴۱۲۰۱۵۶۰۰۱
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده باشد تایید شده اید.

پوریا محمودی اصل همدانی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۸
با سلام و خسته نباشید طبق اطلاعیه‌ی ۲۶، کسایی که شروع‌به‌کار دارن و اعزامشون هم اول شهریوره "باید" برای دوره‌ی آموزشی شهریور ثبت‌نام کنن. من این شرایط رو دارم، منتها نه حقوقم برقرار شده هنوز و نه بیمه دارم. علاوه‌بر این موضوع، مشکل پزشکی‌ای دارم که حضور توی این دوره رو برام نامقدور می‌کنه. می‌خواستم ببینم چطور می‌تونم بندازمش عقب و دوره‌های بعدی اعزام بشم. پیشاپیش تشکر از جوابی که می‌دین.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً مستندات خود دالّ بر امکان پذیر نبودن شرکت خود در دوره آموزشی شهریورماه را از طریق پست ارسال فرمایید تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود. البته در هر حال مسئولیت عدم ثبت نام در دوره شهریورماه متوجه خود شماست. ‌‌‌‌‌‌‌

کیوان ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸
سلام وقت بخیر ببخشید من تازه نامه شروع بکارم اومده ولی هنوز پروژه رو شروع نکردم. تصمیم داشتم سال آینده بعد از انجام بخشی از پروژه در دوره آموزشی شرکت کنم. خواستم بپرسم واسه دوره شهریور امسال الزامیه شرکت کنم یا میتوانم سال آینده شرکت کنم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ثبت نام افراد واجد شرایط (تمام دوستانی که شروع به کار نموده‌اند) الزامی است. ‌‌‌‌‌‌‌

احمد کوچکی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵
با سلام بنده(شماره ملی 3782444868) برای دوره ثبت نام کردم. اما پیرو این اطلاعیه تاکنون پیامکی دریافت نکرده ام. آیا مشکلی وجود داشته یا هنوز ارسال نشده ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده باشد تایید شده اید.

سید سعدی حسینی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام. اینجانب قبل 1مرداد ماه برای آموزشی ثبت‌نام کردم. آیا اسم من در لیست اعزام شهریور ماه هست؟چون هنوز هیچ پیامی دریافت نکردم کد ملی: 3750119880 با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده باشد تایید شده اید. 

هوشمند ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با سلام. بنده با شماره ملی 6510012685 سازمانم پروپزالم را برای داعا ارسال کرده است اما هنوز شروع به کارم تایید نشده است. از طرفی کارهای بیمه را هم نتوانسته ام انجام دهم..باید در این دوره ثبت نام کنم؟ بدون بیمه اشکالی ندارد؟ لطفا این شماره ملی را چک بفرمائید.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر ایرادی ندارد، در صورتی که شروع بکارتان تصویب شده است ثبت نام کنید.

سید ابراهیم نزل آبادی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲
سلام برای بنده پیامک اول شهریور آمده است ولی دفترچه بیمه ندارم. به یکی از دوستان با شرایط مشابه فرمودید فرم بیمه از سایت دریافت گردد ولی در قسمت فرم ها و دانلودها چنین فرمی نبود. ممنون میشم راهنمایی کنید. آیا باید بیمه هایی شبیه سلامت و ... اقدام کنیم. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر به ایشان عرض کردم فرم بیمه را در قسمت تسهیلات تکمیل نمایید.

محمد ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷
باسلام و احترام برگ سبز را در کدام قسمت سایت بارگذاری کرد؟ قسمت ثبت نام آموزشی پیام می دهد که قبلا توسط شما فرم پرشده است. با تشکر3060129592
پاسخ مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در قسمت ثبت برگ سبز

Hossein ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶
سلام و عرض ادب. ببخشید من چندین بار پیام دادم و هنوز جوابی نگرفتم. جایی هم برای پرسش سوالات نیست.بنده نامه به سازمان بکارگیرنده را گرفتم و هنوز پروپوزالم تصویب نشده است. اول اردیبهشت ۹۹ اعزام داشتم که آخر فروردین برگه اعزام را در سایت آپلود کردم و حضوری به خدمت شما رساندم. در طی این مدت یکبار دیگر از طرف نظام وظیفه پیامی به من داده شد که مهلت اعزام شما به شهریورماه تمدید شد. آیا نیاز هست به پلیس +۱۰ مراجعه کنم و برگه اعزام جدید بارگزاری کنم؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی برگ سبز جدید را بارگذاری نمائید.

صالحی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹
با سلام من برای ثبت نام آموزشی تو قسمت دفترچه بیمه اعلام کردم که برای بیمه اقدام نکرده ام (بدلیل عدم دریافت حقوق از سازمان بکارگیرند) ولی دارای دفترچه بیمه دیگری هستم. امروز با توجه به اینکه اعتبار دفترچه تمام شده بود برای تعویض اقدام کردم که گفتند حدود یک ماه طول می کشد. اکنون با توجه به اینکه فاقد دفترچه بیمه هستم آیا برای اعزام مشکلی پیش می آید؟ یا چگونه می توانم برای دریافت بیمه اقدام نمایم ؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم بیمه و حقوق را در قسمت تسهیلات تکمیل نمایید. 

علی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳
با سلام. من قبلا برگه سبزم رو بارگذاری کرده بودم. اما تاریخ اعزامم از سمت خود نظام وظیفه به برج 6 جابه جا شد. آیا نیازی هست برگه جدید رو بارگذاری کنم؟ اما اصلا هم نمیتونم بارگذاری کنم. سایت نوشته که شما قبلا این فرم را پر کردید. علی طهرانیان 0014763184
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی برگ سبز جدید را بارگذاری نمایید.

سید پارسا پرواسی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴
با سلام و عرض ادب. بنده برگه سبز را در قسمت برگه سبز سایت بارگزاری نمودم. سوال بنده از شما بزرگوار این میباشد که آیا نیاز به طی مرحله دیگری میباشد. و یا برای شرکت در دوره شهریور ارسال برگه سبز کفایت میکند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد. همچنین آیا برگه سبز بدست شما رسیده است. با تشکر سید پارسا پرواسی کد ملی:‌ ۲۰۸۰۳۸۶۸۲۴
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای شرکت در دوره شهریور بایستی فرم ثبت نام آموزشی را تکمیل نمایید. 

ساسان زندی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹
با عرض سلام و تشکر فراوان از پاسخویی اینجانب ساسان زندی اصفهان به شماره ملی 1292350997 در شهریور ماه 97 پس از احراز نخبگی برگه ی سبز دریافت کردم و آن را به داعا تحویل دادم. در برگ سبز تاریخ اعزام 1 آبان 97 اعلام شده بود. در حالحاضر برای دوره آموزشی شهریور 99 ثبت نام کردم و پیامک تایید ثبت نام نیز دریافت شد. آیا برای شرکت در دوره آموزشی شهریور نیاز به گرفتن مجدد ((برگ سفید)) هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به دریافت مجدد برگ سبز نیست، اما تمامیه اعزامیان بایستی برگ سفید را از دفاتر پلیس +۱۰ اخذ نمایند.

محمد امین ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰
با سلام و عرض ادب بنده دانشجوی دکتری تخصص هستم و طبق اطلاعیه 26 برای گرفتن برگه سبز به پلیس +10 مراجعه کردم. برگه اعزام برای بنده به تاریخ 1 مهرماه صادر شده است. در برگ سبز دریافتی میزان تحصیلات را کارشناسی ارشد درج نموده و به دلیل اینکه غیبت لحاظ شده به مدت 180 روز اضافه خدمت زده شده است. آیا این غیبت 180 روزه درج شده مشکلی برای بنده ایجاد خواهد کرد؟ ممنونم از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر مشکلی نیست برگ سبز خود را بارگذاری نمائید.

حسین ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۲۴
با سلام با توجه به اینکه در پاسخ یکی از نظرات فرموده اید که برنامه آموزش از روز اول شهریور بلافاصله آغاز میشود و مرخصی وجود ندارد، لطفا در مورد وسایلی که لازم است در روز پذیرش همراه داشته باشیم، وسایل مجاز و وسایل غیرمجاز اطلاع رسانی بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

دانیال ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
با سلام و خسته نباشید ممنون میشم سوال من رو جواب بدید من در برج ۸ سال۹۸ برگه سبز خودم را حضوری تحویل داعا دادم و روی برگه سبز من تاریخ اعزام برج ۱۲ سال ۹۸ درج شده بود، چند وقت پیش یه پیامک برام مبنی بر اینکه " زمان اعزام شما به شهریور تمدید شد " اومد ، الان باید برگه سبز جدیدم با تاریخ اعزام شهریور بگیرم و تو سایت بارگزاری کنم یا همون قبلیه که تحویل دادم کافیه؟ لازم به ذکر است که درخواست آموزشی من برای شهریور از سمت داعا تایید شده است و پیامک آن برایم ارسال شده.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی برگ سبز جدید را بارگذاری نمائید.

ایوب ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۱
با سلام و احترام. بنده در دوره آموزشی شهریور ماه از طریق سایت ثبت نام کرده ام و دارای دوره تکمیلی 45 روزه می باشم. برگ سبز هم به شما تحویل داده ام و در سایت نظام وظیفه به عنوان سرباز مرکز نخبگان معرفی شده ام. پرونده اینجانب با ضمیمه برگ دوره 45 روزه تکمیلی نزد دکتر عباسی می باشد. شماره پرونده 971282 هنوز هیچ پیامکی مبنی بر شرکت در دوره آموزشی(اینکه تکمیلی اینجانب مورد قبول قرار گرفته) برایم نیامده است. برای بار دوم قصد داشتم که باز هم فرم آموزشی رو تکمیل نمایم که به پیام"شما قبلا فرم را پر کرده اید" برخوردم. میخواستم بدونم الان وضعیت من به چه شکل هست؟ چون اینجانب در مراحل پایانی کار هستم و به زودی بخواهم از طرحم دفاع کنم. پیشاپیش سپاسگذارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای عزیزانی که دارای گواهی ۴۵ روزه بسیج هستند هنوز پیامی ارسال نشده است.

ادریس ارژه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۸
با سلام ضمن تشکر از پاسخگویی صبورانه شما، من قبلا برگ سبز بارگزاری کردم. آیا نیازی هست دوباره بارگزاری کنم. در دوره شهریور هم ثبت نام کردم. وضعیت من رو میشه بفرمایید آیا امکان اعزام من وجود دارد. با تشکر 2899921053
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به بارگذاری مجدد نیست.

على ميرمحمدصادقى ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۴
من در اواسط شهریور دفاع نهایى دکترا را باید انجام بدم. اگر ثبت نام کنم و قبل از دفاع اعزام بشم دکتراى من به مشکل میخوره. لطفا راهنمایى بفرمایید بایستى چه کار کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بررسی میشود در صورت موافقت اطلاع رسانی میشود.

بهروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴
با سلام و وقت بخیر از زمان ارسال نامه معرفی به سازمان تا به حال بیش از دو ماه گذشته است و هنوز موفق به ارسال و تایید پروپوزال به دلیل مشکلات اجتناب ناپذیری که به دلیل بیماری مادرم برایم اتفاق افتاد نشدم. از طرفی مادرم آبان ماه عمل جراحی دارند و از آنجایی که من تک پسر هستم، نیازمند حضور دایمی من در کنار ایشان است و در صورتی که در زمان عمل یا دوره نقاهت پس از آن در آموزشی باشد ممکن است مشکلاتی برایشان به وجود بیاید که بسیار من رو نگران کرده است. آیا امکانش هست من برای دوره شهریور ثبت نام کنم با وجود اینکه تصویب پروپوزال و شروع به کارم ثبت نشده است؟ باور کنین تو این شرایط مادرم خیلی نگران هستن و میترسم این نگرانی براشون مشکلی به وجود بیاره. خیلی خیلی ممنون میشم اگر برای اعزام من به دوره شهریور مساعدت بفرمایید. من ثبت نام رو در سایت انجام میدهم خواهش میکنم برای اعزام شهریورم کمکی از دستتون برمیاد انجام بدین. متشکرم کد ملی: ۲۱۵۰۲۴۲۵۲۴
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بررسی میشود در صورت موافقت اطلاع رسانی میشود.

حمیدرضا ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۶
من از سری های اولیه نخبگان هستم. اون موقع باید حتما اول برگه سبز میگیرفتیم و تحویل داعا میدادیم تا پروژه بهمون میدادن. الان برگه سبز دوباره باید برم بگیرم از پلیس +۱۰؟ این برگه سبز داخل پروندم هستش و من باید بیام از داعا بگیرم. من نامه پایان کارمم رو به همراه پروژه ۱ ماه پیش تحویل دادم و هنوز هیچ جوابی دریافت نکردم. کد ملی ۰۰۱۰۲۴۹۴۴۳ و سوال دیگه آیا امکان داره که برای مهر ماه ثبت نام کنم؟ یا باید حتما برای دی ماه ثبت نام کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، به کرات با شما تماس گرفته شد پاسخ ندادید. با توجه به اینکه این سوال ارتباطی با اطلاعیه ندارد، اما قابل ذکر است که در تاریخ ۰۷/‏۰۵/‏۹۹‬ فقط‬ نامه پایان کار شما به همراه ابطال بیمه به مرکز تحویل داده شده است، هیچ مدرک دیگری از شما به مرکز ارسال نشده است. 

بهنام ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۷
با سلام تاریخ و شماره نامه نخبگی بنده در تاریخ 1399/05/20 به بنیاد نخبگان نیرو های مسلح زده شد. با توجه اینکه تاریخ اعزامم 1399/06/1 است، اگر دوره آموزشی پیش رو را نروم، آیا غیبت می خورم؟ لازم به ذکر است در تاریخ 1399/05/20 برگ سبزم را داخل سامانه ارسال کردم. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برگ سبز خود را در سایت بارگذاری نمائید.

ارشیا احمدی نژاد ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۲
با سلام. اینجانب ارشیا احمدی نژاد (1271320428) قبلا برگه اعزام به خدمت خود را که برای 1 تیر بوده در سایت بارگذاری کرده ام. بعدا اعزام من تمدید شده و برگه سبز به تاریخ 1 شهریور گرفته ام. با این حال در سایت امکان بارگذاری برگه سبز جدید خود را ندارم. خواهشمند است این مورد را اصلاح بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، اصلاح شد. 

جلیل جلیلی ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
با سلام و عرض خسته نباشید احتراما من میخواستم در آموزشی شهریور ماه ثبت نام کنم، با مرکز به کار گیرنده تماس گرفتم گفتند شروع به کارت طی یکی دو روز آینده میخورد. آیا می توانم در آموزشی ثبت نام کنم؟ در ضمن من دارای برگ سبز عادی برای تاریخ ۱ شهریور بودم، آیا الان برای آموزشی بنیاد برگ سبز دیگری صادر می شود که می بایست تهیه کنم؟! احتراما جلیل جلیلی هستم به کد ملی ۶۳۰۹۹۲۵۲۸۸ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله ثبت نام کنید تا بررسی شود.

مصطفی کوهپیمای ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴
عرض سلام‌ و ادب خدمت شما و تشکر بابت پاسخگوییتون به همه سوالات دوستان من تاریخ ۲۱ مرداد پیامک تایید ثبت نامم برای دوره اموزشی شهریور رو دریافت کردم. با توجه به اینکه من کارت سبزم رو برا دی ماه ۹۷ گرفته بودم نیازی هست که دوباره کارهای ویزیت پزشک و واکسن رو دوباره انجام بدم؟ یا اینکه مدرک خاصی باید برای حضور تو پادگان از پلیس +۱۰ بگیرم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برای معاینه پزشک اقدام نمائید و البته برگ سفید خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت نمایید. 

محمدرضا ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷
سلام، اینجانب دانشجوی دکتری می باشم و برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم. امروز برگه سبزم را از پلیس +10 دریافت کردم اما در این برگه تاریخ اعزام 1 مهر خورده است و 180 روز اضافه خدمت ناشی از غیبت برای اینجانب در نظر گرفته شده است. آیا لازم است این برگه سبز را آپلود کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله بایستی بارگذاری نمایید.

حسین برزگری ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶
با سلام و احترام من آموزشی شهریور را ثبت نام کردم و گواهی 45 روزه را پست و برگ سبز را بارگذاری کردم میشه بگید وضعیت بنده چطوریه؟ بسیار ممنونم 4460034859
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴

برای پیگیری از وصول و ارسال  مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید.   

محراب اسمعیلی ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱
با سلام اینجانب برای 1 شهریور اعزام آموزشی هستم، برگ سبز و همچنین برک واکسیناسیون از پلیس +10 دریافت کردم ولی به مرکز بهداشت ها مراجعه کردم هیچکدام واکسن ندارن. الان راه کار چیه لطفا؟ ئهمون برگ سبز را بارگذاری کنیم کافیه؟ 3320010689
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مسائل مربوط به کمبود واکسن در دست پیگیری است، در هر صورت اعزام کسانی که تایید شده اند و پیام تایید برایشان ارسال شده است، به قوت خود باقی است. در صورت لزوم در این باره پیام و یا اطلاعیه تکمیلی صادر خواهد شد. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی مختاری ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴
با سلام و عرض ادب. ببخشید من دو بار پیام دادم و هنوز جوابی نگرفتم.بنده روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اقدام به درخواست کارت سبز از پلیس +10 کردم اما متاسفانه گفتند اسم شما در لیست نخبه ها نمیباشد. این در حالی است که بنده پروژه خود را پیش دفاع کرده و آماده دفاع هستم و طی نامه قبلی تمام مشکلات را ذکر کردم. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید. (مهدی مختاری به شماره ملی 0910029725) سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً اشتباه کرده اند مجدد مراجعه کنید. 

مهدی مختاری ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
با سلام مجدد و سپاس از پاسخگویی شما، جسارتا منظور شما این است که اسم من جز لیست نخبه های وظیفه هست و باید مجدد به پلیس +10 مراجعه کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

اسم شما در لیست دانشجویان نخبه هست 

علیرضا احمدی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با سلام و احترام من برگ سبز رو بارگزاری و در دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم، ولی هنوز در مرحله معرفی به سازمان بکار گیرنده هستم. از طرف دیگه، پیامی از طرف نظام وظیفه برای حضور در دوره آموزشی شهریور ماه در مرکزی بغیر از مدرسی کرج اومده. می خواستم بدونم الان من جزوه دوره اموزشی نخبگان هستم و اینکه فراخوان نظام وظیفه رو باید چیکار کنم؟ با تشکر ۴۴۲۰۰۳۹۲۵
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر شما اصلاً ثبت نام نکرده اید.

علی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷
با عرض سلام و خسته نباشید برگ سبز اعزام من به تاریخ 1/6/1399 هست که تیرماه در قسمت ثبت برگ سبز اعزام از منوی تسهیلات بارگذاری کردم اما به نظر می رسد که مرکز نخبگان آن را به سازمان وظیفه عمومی اطلاع رسانی نکرده است. چون الان پیامک آمده که یگان اعزام من پادگان شهید دستغیب جهرم هست به جای مرکز نخبگان. ضمنا برای دوره آموزشی شهریور هم ثبت نام کردم. الان من مراجعه کنم یا نه؟ بابت غیبت و اضافه خدمت نگران هستم. لذا خواهشمندم رسیدگی بفرمایید که تکلیف اینجانب چیست؟ کد ملی:2281529029 با تشکر از زحماتتان
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امروز مدارک مشمولین به نظام وظیفقه ارسال شد، اعتنایی به پیامکهای اعزام عمومی نکنید.

مهدی مختاری ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
با سلام و احترام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز در بنیاد نخبگان، امروز 27 مرداد هنوز پیامک تأیید دوره آموزشی شهریورماه برای من هنوز ارسال نشده است. با توجه به اینکه تنها دفاع پروژه از من باقی مانده و نیز از اول مهر باید در دانشگاه تدریس کنم خواهشمند است اسم بنده را در لیست اعزام این دوره لحاظ نمایید.با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما در تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ اعزام هستید

هانی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹
سلام و وقت بخیر به علت شرایط خاصی که دارم نمیتوانم در دوره آموزشی شهریور ماه شرکت کنم و مدارکم رو برای تعویق دوره سربازی برای شما در 22 مرداد ماه از طریق پست ارسال کردم. درخواست پیگیری و اطلاع رسانی داده بودم. البته دیروز گویا از طریق تلفنی از طرف داعا با من تماس گرفته شده بود که نتوانستم پاسخ دهم. ممنون میشم دوباره با من تماس بگیرید و یا نتیجه را اعلام فرمایید. شماره پرونده: 981794 ممنون و سپاس فراوان از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با درخواست شما موافقت شده است. لطفاً برای ثبت نام دوره های بعدی اطلاعیه‌های سایت مرکز نخبگان را مد نظر داشته باشید.

رضا سرحدی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
عرض سلام و احترام بنده در آموزشی شهریور ثبت نام کردم و گواهی 45 روزه بسیج را نیز به مرکز ارسال کردم. دیروز برای من پیام تعیین یگان خدمتی از طرف نظام وظیفه آمد. محبت کنید و بفرمایید تکلیف چیست؟ قبلا با همکاران شما تماس گرفتم و گفتن که گواهی 45 روزه بسیج من درج در پرونده شده است. کد ملی: 3660305367 ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

حسن زمانی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲
با سلام و احترام. بنده در دوره آموزشی شهریور ماه در تاریخ 30 تیر از طریق سایت ثبت نام کرده ام و دارای دوره تکمیلی 45 روزه می باشم که در روز تشکیل پرونده ضمیمه پرونده نمودم. همچنین بنده دانشجو بوده و برگ سبز را که تاریخ اعزامم در آن برای 1 مهر ثبت شده در تاریخ 23 مرداد 99 ثبت نمودم. همچنین از طرف نظام وظیفه یک پیامک برای پادگان شهید مدرس برای تاریخ 99/06/01/ دریافت نمودم، میخواستم ببینم اگه امکانش هست لطفا بررسی بفرمایید برای جایگزینی دوره تکمیلی به جای دوره آموزشی ترتیب اثر داده شده است؟ باتشکر از زحمات و پیگیری های همیشگی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

حمید ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷
با سلام اینجانب پس از تمدید دوم برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم، اما تا امروز 27 مرداد پیامک تایید دریافت نکرده ام. آیا در لیست اعزام شهریور قرار دارم یا خیر؟ 4610064911 سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام قرار نگرفته‌اید.

محمد مهدی طاعتی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
با عرض سلام و ارادت احتراماً اینجانب محمد مهدی طاعتی کلی به کد ملی 0078887925 هستم که برای حضور در دوره آموزشی شهریور ماه پیامک هم دریافت کردم. امروز که برگه سفید خودم رو از پلیس+10 دریافت کردم در اون 180روز غیبت ذکر شده. در صورتی که بنده حتی یک روز هم غیبت نداشتم و در موعد قانونی (سال 97) برگه سبزم رو گرفتم و پس از ارائه اون به داعا در دی ماه 97، در اردیبهشت 98 نامه شروع به کارم ثبت شد. الان باید چه کاری انجام بدم که این مساله رفع بشه؟ با سپاس فراوان از شما طاعتی
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً در سایت مرکز به قسمت تسهیلات ← گواهی‌ها ← گواهی رفع غیبت مراجعه و درخواست خود را ثبت فرمایید.

علی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲
با سلام، خسته نباشید، آیا هنوز پیامک تایید ارسال نشده است؟ چون باید برای صبح یکشنبه هفته آینده با استاد راهنمای طرحم جلسه ای دو سه ساعتی داشته باشم و هماهنگ کنم هم با استاد راهنما و در صورت اعزام هم با پادگان برای مرخصی؛ بنابراین ممنون می شوم که چک بفرمایید و به اطلاع برسانید که برای شهریور اعزام هستم یا نه؟ کد ملی: 2281529029 با تشکر و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام شهریورماه قرار نگرفته‌اید.

سعید ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸
با عرض سلام و احترام و خسته نباشی خدمات شما؛ سوال بنده از شما این است که آیا بنده در لیست اعزامی شهریور ماه قرار دارم؟بنده در 21 مرداد ثبت نام کردم در سایت......کد ملی:2980486191
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام قرار نگرفته‌اید.

حسن زمانی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
باسلام و احترام و عرض خسته نباشید ببخشید بنده 30 تیر برای آموزشی شهریور در سایت ثبت نام کرده بودم و دارای دوره تکمیلی 45 روز هستم که در روز تکمیل پرونده ضمیمه پرونده نمودم. همچنین برگه سبز را هم که تاریخ اعزام بنده برای 1 مهر ثبت شده بود را در تاریخ 23 مرداد در سایت ثبت کردم و همچنین برای بنده از نظام وظیفه برای پادگان شهید مدرس برای 1 شهریور پیامک آمده است، میخواستم ببینم اگه امکانش هست لطفا بررسی بفرمایید که برای جایگزینی گواهی تکمیلی به جای دوره آموزشی ترتیب اثر داده شده است؟ باتشکر از زحمات و پیگیری های همیشگی شما (حسن زمانی باجگانی با کد ملی 4479975691)
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

علی قادری ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶
با سلام و عرض خسته نباشید. آیا من در لیست اعزام اول شهریور هستم؟ 3830002981 شمارۀ ملی.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام قرار نگرفته‌اید.

مسعود فرشباف آقاجانی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱
یا سلام و عرض ادب بنده چندین بار پیغام گذاشتم جوابی نگرفتم لطف همینجا پاسخ بدین یا پاسخ را در ایمیل ارسال بفرمایید. بنده مسعود فرشباف آقاجانی (1360624104) در حال حاضر دانشجوی دکتری هستم و تا سال 1402 معافیت تحصیلی دارم که تا قبل اعزامم در برج 5 در سایت نظام وظیفه قابل مشاهده بود. بعد اینکه از دوره اموززشی مرداد برگشتم در سایت نظام وظیفه معافیت تحصیلی بنده را تا سال 97 (برای دوره ارشدم) زده و وضعیت را پایان معافیت تحصیلی زده. بنده ترسم از اینه نظام وظیفه به اشتباه نامه ابطال یا پایان معافیت تحصیلی به دانشگاه بنده (علوم پزشکی تبریز) بزنه و انتخاب واحد و ادامه تحصیل بنده با مشکل مواجه بشه. لطفا راهنمایی بفرمایید که من باید چیکار کنم. در جریانم که این مسئله برای خیلی از دانشجوها پیش اومده. لطفا لطفا لطفا به نحوی پاسخ بنده را بدهید. شماره تماس 09143102933
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با پلیس +۱۰ و نظام وظیفه مشورت کنید. 

علی قادری ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸
لطفا جواب بدید.ممنون میشم. من دیروز پیامک دریافت کردم که معرفی شدم به کرج از طرف بنیاد نخبگان. اما شما به یکی از دوستان گفتید تازه امروز مدارک رو فرستادید.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورت دریافت پیامک از مرکز نخبگان بدیهی است که اعزام خواهید شد.

بابازاده ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰
سلام. روزبخیر. تاریخ اعزام من 1 تیر بود و متاسفانه تغییر کرد برای 1 شهریور. االان به دلیل تدریس در دانشگاه در شهریور ماه نمیتواتنم در دوره شرکت کنم. متاسفانه تلفن ها هم هیچ کس پاسخگو نیست؟ الان چگونه و با چه کسی باید هماهنگ کنم؟ کد ملی 1292704365
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما برای شرکت در دوره های آموزش رزم مقدماتی نخبگان بایستی در سایت (در زمان مقرر) ثبت نام نماییید تا اعزام شوید در غیر این صورت اعزام نخواهید شد. 

فرید هاشمی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸
با عرض سلام و احترام خدمت شما بنده فرید هاشمی با کد ملی 1467305448 فارغ التحصیل دکتری برق قدرت پس از معرفی بنیاد ملی نخبگان به مرکز نخبگان و استعداد های برتر نیروهای مسلح و تشکیل پرونده به مرکز رشد فناوری نوین معرفی و پروژه خود را ار اردیبهشت سال 98 شروع کرده ام. الان در مراحل پایانی پروژه می باشم. در سایت برای دوره آموزش شهریور ماه ثبت نام کرده ام ولی تاکنون هیچ پیامک تایید به جهت مشخص شدن وضعیت دریافت نکرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید. چند بار هم پیام گذاشتم ولی جواب نگرفتم .ارادتمند فرید هاشمی 09126462477
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیام تاییدیه باشید در صورت تایید به شما ارسال خواهد شد

امیر ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹
با عرض سلام و خسته نباشید؛ اینجانب امیراحسان فرامرزی پیامکی دریافت کردم مبنی بر اینکه اعزام اینجانب جهت آموزشی به تاریخ 1 / 6 / 99 و یگان 01 ارتش خواهد بود و برای اخذ معرفی نامه به پلیس بعلاوه 10 مراجعه نمایم. در حالی که اینجانب در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام نکرده‌ام (به‌علت نداشتن شروع به کار و شروط مطرح شده در اطلاعیه ها). لطفا راهنمایی بفرمایید آیا مطابق این پیام، می‌بایست اقدامی انجام دهم یا به روال قبل، اعزام اینجانب در دوره های آتی آموزشی مرکز نخبگان خواهد بود و مشکلی به وجود نمی‌آید؟ با تشکر از پاسخگویی شما. کدملی: 0016578635
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک دریافت شده از طرف مرکز نخبگان نبوده است. 

محسن رحیمی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴
با سلام و خسته نباشید بنده پیامک تعیین یگان خدمتی برای یک شهریور از نظام وظیفه دریافت کردم . با توجه به اینکه بنده برگه تکمیلی 45 روزه بسیج خود را حضوری به مرکز نخبگان تحویل دادم، شما فرمودید برای کسانی که برگه تکمیلی دارن هنوز پیامک ارسال نشده است. آیا هنوز باید منتظر دریافت پیامک تایید دوره تکمیلی باشیم یا خیر ؟ همچنین چندین بار بنده پیام دادم که برای مراکز بهداشت شهر شیراز واکسن مننژیت نیومده و مراکز پلیس +10 بدون واکسن به ما برگه سبز نمیدن. اگر میشه لطف بفرمایید این مطلب رو پیگیری نمایید یا حداقل در مورد کسانی که تکمیلی دارن استثناء قائل شوند. با سپاس از حسن توجه شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امروز یا فردا پیامک ارسال خواهد شد.

امین ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۰
با سلام و خسته نباشید در مورد طرح جایگزین خدمت بعد دو سال طرح را کار کردن ایا سازمان با دلایل غیر منطقی و غیر علمی و با نطر فردی که حتی در پروزه یک مشارت نداشت و یک راهنمایی نکرد کمک نکرده و صرفا بخاطر یک مسله شخصی و با اینجاد دید تاثیر بر ذهن داور باعث کسر گردیده می شود کسر ب جای نخبگی داد درحالی که من هیچ اشتباهی در کارم درنتایجم در کاری موضوعی که به من خود سازمان داده اشتباهی نکردم و دقیق و هر چیزی که گفتنه بودن و هر چیزی که خواسته بودن را انجام دادم دوسال وقت گذاشتم الان با این برخورد با این کسر که میگن من به شدت حالم بد شده از دیروز ناراحتم و بخدا بیهوش شدم رفتم سرم بهم وصل کردن حالم خوب نیست کمک کنید لطفا به من بگین راهی بگین بعد و دو سال خرده ای من کار کردم بیاد یک فرد با نظرش بگه نه این رو رد کنید میشه شما یعنی مرکز داعا خودش بررسی نمیکنه خودش کل خدمتی نمیده مگه ؟ممنونم کمک کنید جوابمو بدین
پاسخ مدیر سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

۱. پروژه‌های عزیزان نخبه جایگزین خدمت است و نمی‌توان برای آنان پروژه کسر خدمت در نظر گرفت.

۲. چنانچه پروژه انجام‌شده از نظر استاد راهنما و داور هم‌تراز با پروژه نخبگی (معادل ۱۹ ماه خدمت) نباشد، می‌توانند یک پروژه دیگر برای تکمیل مدت خدمت باقیمانده تعریف نمایند.

محمد ابراهیمی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۹
سلام. واقعا خسته نباشید. پاسخگویی خیلی خوب شده. خدا قوت. بنده 1 تیر شروع به کارم خورده. فارغ التحصیل هستم و تاریخ اعزام هم 1 شهریور. مدارک پزشکی رو 23 مرداد پست کردم برای بنیاد نخبگان تا در صورت امکان شهریورماه در آموزشی شرکت نکنم. از طرفی چون ثبت نام الزامی بود، ثبت نام کردم. البته یکشنبه 26 مرداد از نظام وظیفه پیامک دادن (ساعت 8 صبح) که ا شهریور افتادی پادگان 01. بعدش نظام وظیفه دوباره (ساعت 4 بعد از ظهر) پیامک داد که افتادی پادگان نخبگان مدرس کرج. امروز (27 مرداد) هم تا الان پیامکی برام نیومده از طرف بنیاد نخبگان. میخواستم بدونم وضعیت من به چه صورت هست. کد ملی: 4849958362
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مدارک پزشکی شما تاکنون واصل نشده است، بنابراین شما در لیست اعزامی شهریور ماه هستید. ‌‌

رسول کیوان پور ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۷
با سلام و خسته نباشید. نامه معرفی من در تاریخ 29 تیر از بنیاد نخبگان ارسال شده اما هنوز مدارک را نفرستادم. با توجه به نبود واکسن و ندادن برگ سبز در مراکز پلیس +10، میتوانم مابقی مدارک را (بدون برگ سبز) برای تشکیل پرونده ارسال کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سعی کنید تمام مدارک را در یک لوح فشرده ارسال نمایید.

احسان ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۱
با سلام و احترام اینجانب با کدملی 4231928088 جهت دوره آموزشی شهریور ثبت نام نموده ام.برگ سبز با تاربخ اعزام اول مهرماه را بارگداری نمودم که جدیدا از سازمان نظام وظیفه برای اینجانب پیامک ارسال شده و تاریخ اعزام را به اول شهریور و پادگان مدرس(نخبگان)تغییر داده است. توضیحا اینکه گواهی 45 روزه بسیح دارم و پست نموده و از طرف بنیاد نخبگان هیج پیامگی مبنی بر تایید گواهی و یا اعزام به دوره ارسال نگردیده است. با توجه به فرضت زمانی کم تا اول شهریور ، لطفا وضعیت اینجانب را بررسی نمایید سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما به مرکز نخبگان رسیده است. 

حمید ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۶
با سلام و وقت بخیر - اس ام اس تایید برای بنده ارسال نشده است. با توجه به اینکه شرایط ورود به این دوره آموزشی را داشته ام و در مهلت مقرر مدارک خود را آپلود کرده ام، امکان دارد بررسی مجدد برای اعزام بنده داشته باشید؟ با تشکر . کد ملی 4433367291
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیام تاییدیه باشید در صورت تایید به شما ارسال خواهد شد

احمد برومند ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۶
با سلام. بنده دانشجوی دکتری هستم و نامه تایید پروپوزال بنده از سازمان بکارگیرنده حدود یک هفته پیش تحویل داده شده است. بنده درخواست دارم دوره اعزام شهریور حضور داشته باشم. ثبت نام هم کردم. متاسفانه دفاتر پلیس بعلاوه ده بخاطر فقدان واکسن مننژیت و اینکه من دانشجویم برگ سبز برای من صادر نکردند. با اقای شمس نظام وظیفه هم صحبت کردم ایشون فرمودند از همین طریق فعلا دنبال کنم. با توجه به اینکه فعلا سفر ضروری به مشهد داشتم، آیا من شنبه یک شهریور در پادگان حضور داشته باشم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیام تاییدیه باشید در صورت تایید به شما ارسال خواهد شد

یاسین حیات ابدی ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۹
باسلام و احترام بنده چند مرتبه خدمت شما پیام دادم و پیگیر پیامک تایید برگه۴۵ روزه و یا اعزام اموزشی شدم. ممنون میشم اگر لطف کنید و به بنده اطلاع دهید که ایا برگه ۴۵ روزه بنده موردد تایید است یا خیر؟ چون نه پیامی برای اعزام برای بنده امده است و نه پیامی برای تایید برگه ۴۵ روزه. از طرفی هم تنها چند روز تا اتمام ماه مرداد باقی نمانده اسن و بنده واقعا بلاتکلیف هستم. ممنون میشوم پاسخ بنده را بدهیذ. پیشاپیش از پاسختون کمال تشکر را دارم. ارادتمند شما یاسین حیات ابدی
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما بهدست مرکز رسیده است.

محمدعلی عباسی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۷
با سلام و احترام خدمت کارشناسان محترم مرکز نخبگان. با توجه به اطلاعیه فوق من در روز 23 مرداد فرم ثبت نام را تکمیل نموده ام ولی پیامکی جهت اعزلم دریافت نکرده ام. آیا اسم من در لیست اعزامی‌های 1 شهریور هست؟ کد ملی: 0440280494
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیام تاییدیه باشید در صورت تایید به شما ارسال خواهد شد

محسن ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹
با سلام. بنده بعد از مهلت ذکر شده در این اطلاعیه برای دوره شهریور ماه ثبت نام کرده ام. برای حضور در دوره شهریور ماه چه اقدامی باید انجام دهم؟ همچنین افرادی که به علت عدم ثبت نام یا مشکلات دیگر موفق به حضور در این دوره نمی شوند چه مشکلاتی برای آن ها به وجود می آید؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر پیام تایید باشید. 

کیوان ساعدپناه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲
با سلام و احترام و عرض خسته نباشید. امروز 28مرداد پیامک تأیید دوره آموزشی شهریورماه برای من هنوز ارسال نشده است. با توجه به اینکه سرکارم و مجبورم مرخصی بگیرم. لطفا اگه میشه بررسی کنید که بدونم اسمم تو لیست هست یا نه (3720401154 کد ملی). خیلی ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امروز ارسال خواهد شد. 

مسعود رضوانیان ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳
با سلام مجدد من پلیس +۱۰ مراجعه کردم نه برگه سبز در سیستم بود- نه برگه سفید و گفتم که اعزام من رو فعال کنید گفتند دسترسی ندارند. پیامک داعا رو مبنی بر اعزام شهریور دریافت کردم فقط- ۱ شهریور مدرس کرج برم ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که پیام را دریافت کرده اید، بله در محل حاضر شوید.

ارژه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
با سلام و عرض احترام میخواستم بدونم اسم من در دروه شهریور ثبت شده؟ نیاز دارم که شهریور دوره رو برم چون از مهر تدریس دارم. با تشکر 2899921053
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام قرار نگرفته‌اید.

یوسف ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
با سلام. شروع به کار بنده ثبت نشده است و از طرف نظام وظیفه پیامک آمده است که "یگان خدمتی شما در اعزام 99/06/01 برای مرکز پایگاه هوایی شهید خضرایی تعیین گردید" این پیامک از طرف نظام وظیفه بی تاثیر است؟ باتشکر. کدملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه برگ سبز خود را به مرکز نخبگان تحویل داده اید و یا در سایت مرکز نخبگان بارگذاری نموده اید، به پیامک مذکور اعتنایی نکنید.

سعید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
با عرض سلام و احترام و خسته نباشید خدمت کارکنان پر تلاش و پاسخگو مرکز نخبگان؛ اینجانب در تاریخ 21 مرداد در سایت مرکز نخبگان برای دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام نموده ام و تا این لحظه پیامکی مبنی بر اعزام دریافت نکرده ام....آیا بنده برای این دوره اعزام میشوم یا نه؟کد ملی:2980486191 با تشکر از لطف و عنایت شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام قرار نگرفته‌اید.

محمد ابراهیمی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶
با سلام و خسته نباشید، پیرو پیام قبلی که فرمودید مدارک پزشکی هنوز واصل نشده است، از سایت اداره پست چک کردم. مدارک 25 مرداد ساعت 11 به گیرنده (بنیاد نخبگان) تحویل گردیده است. خواهشمند است پیگیری بفرمایید. بنده مشکوک به کرونا هستم. آزمایش و توصیه پزشک معالج جزو مدارک ارسالی است. هر چند از نظر جسمانی هیچ مشکلی برای شرکت در این دوره ندارم. فقط از نظر حساسیت موضوع باید عنوان میکردم. سپاس فراوان 4849958362
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری بیشتر صورت گرفت. متاسفانه تاکنون مدارک ارسالی شما به مرکز نخبگان واصل نشده است و بنابراین در لیست اعزام قرار گرفته اید. لطفاً در اسرع وقت مدارک خود را به درب دانشگاه عالی دفاع ملی برسانید.

میلاد مرادیان ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
با سلام و خسته نباشید آیا پیامک از سرشماره 110300 برای اعزام به مرکز نخبگان مدرس کرج به معنی تایید نهایی مرکز نخبگان برای اعزام هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تنها سرشماره ۰۲۱۲۷۳۵۱ برای ارسال پیامک‌های مرکز نخبگان استفاده می‌شود. ‌‌‌‌‌‌ چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از این سرشماره دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام شهریورماه قرار نگرفته‌اید.

سعید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
با سلامی دوباره و ببخشید که دوباره مزاحم وقت شریف شما میشم.....در صورت دریافت پیامک تایید،آیا باید به پلیس+10 مراجعه کنم برای برگه سبز؟؟؟بنده دانشجو هستم و تا حالا برگه سبز نگرفتم و دارای معافیت تحصیلی هستم......و این سوال خیلی دیگر از دوستان نیز می باشد.....با تشکر لطف و عنایت شما
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله در صورتی که پیامکی با این مضمون دریافت کردید، بایستی جهت اخذ برگ سبز به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

یاسین حیات ابدی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶
باسلام و احترام مجدد خدمت شما قبل ازهر چیز از شما بابت پاسخگوییتون تشکر میکنم شما در پیام قبل فرمودین که گواهی من به مرکز رسیده است. آیا این به این معناست که مورد تایید قرار گرفته است و نیاز به شرکت در آموزشی شهریور ماه نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مورد تایید است.

محمدرضامحبتی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام و احترام. بنده پیامک تایید دوره شهریور را از شما دریافت کرده ام. قبلا برگه اعزام به خدمت رو تحویل شما داده ایم. واکسن و ازمایش هم رفته بودیم. الان برای دوره شهریور باید مجددا به پلیس +10 مراجعه کنیم؟ من امروز رفتم که برگه اعزام بگیرم گفتند که اسم شما توی سیستم نیست و از داعا پیگیری کنید که باید چه کاری انجام بدید. با توجه به اینکه فرصت زیادی باقی نمانده است،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

‌‌‌‌‌‌‌با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یک نوبت بارگذاری برگ سبز کفایت می‌کند. چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام شهریورماه قرار نگرفته‌اید.

محمد ابراهیمی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
با سلام و احترام، پیرو پیام قبلی که فرمودید در اسرع وقت مدارک رو حضوری تحویل بدید، من دستور پزشک رو قبل پست کردم و دیگه مدرکی ازش ندارم. فقط کپی آزمایش رو میتونم تحویل بدم. مشکلی نیست؟ 4849958362
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، منتظر بمانید تا مدارکتان به دست مرکز نخبگان برسد. البته در صورت عدم وصول مدارک، مسئولیت عدم شرکت در دوره شهریورماه متوجه خود شماست. ‌‌‌‌‌‌

احسان ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴
با سلام دیروز از نظام وظیفه اس ام اس اعزام برای 1 شهریور برای مرکز نخبگان کرج برای بنده ارسال شد ولی هنوز از سر شماره داعا برای بنده چیزی ارسال نشده آیا من در لیست اعزامی شهریور ماه قرار گرفتم؟ احسان ابراهیمپور به شماره شناسنامه 4640109172
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، چنانچه حداکثر تا فردا پیامک تأییدیه را از مرکز نخبگان دریافت نمایید به این معناست که اعزام می‌شوید، واگر نه یعنی در فهرست اعزام شهریورماه قرار نگرفته‌اید.

محمدعلی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
باسلام و احترام بنده چند مرتبه خدمت شما پیام دادم و پیگیر پیامک تایید برگه۴۵ روزه شدم. ممنون میشم اگر لطف کنید و به بنده اطلاع دهید که ایا برگه ۴۵ روزه بنده مورد تایید است یا خیر؟ ممنون میشوم پاسخ بنده را بدهیذ. محمدعلی امیرآبادی-کدملی 3610588268
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

مجید کیخای حسین پور ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
باسلام و احترام بنده نیز چند مرتبه خدمت شما پیام دادم و پیگیر پیامک تایید برگه۴۵ روزه شدم. ممنون میشم اگر لطف کنید و به بنده اطلاع دهید که ایا برگه ۴۵ روزه بنده مورد تایید است یا خیر؟ کدملی 0640152937
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما مورد تایید نمیباشد و بایستی بعد از ثبت شروع بکار برای اعزام به دوره آموزشی اقدام نمایید.

مجید کیخای حسین پور ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
سلام و ممنون از پاسخگویی شما. من برای دوره شهریور ثبت نام کرده ام و با توجه به پیامک دریافتی برگه اعزام را از پلیس +10 دریافت کرده ام و با توجه به فاصله 1200 کیلومتر با مرکز پرواز را نیز رزرو کرده ام. شایان ذکر است پروپزال من در سازمان بکارگیرنده تایید و برای داعا ارسال شده است. برای حضور در دوره شهریورماه مشکلی که نخواهد بود؟ خواهشمند ام اسم من را در لیست این دوره قرار دهید 0640152937
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شروع به کار شما در سازمان به کار گیرنده نیز هنوز تأیید نشده است و لذا در فهرست اعزام این دوره قرار نگرفته اید.

حسین مجدی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام و احترام. برای بنده هنوز پیامک تاییدیه ارسال نشده است. در صورت امکان بفرمایید که نام بنده در لیست اعزام شهریور هست یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

حسین ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱
باسلام و احترام بنده چند مرتبه خدمت شما پیام دادم ممنون میشم اگر لطف کنید و به بنده اطلاع دهید که ایا برگه ۴۵ روزه بنده مورد تایید است یا خیر؟ ممنون میشوم پاسخ بنده را بدهیذ. 4460034859
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

مهران خاکپور ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵
با سلام و احترام. بنده در دوره ثبت نام کردم و برگه اعزام که برای تاریخ 1 شهریور و پادگان مدرس هست گرفتم و براتون ارسال کردم. ولی تا الان پیامک تایید حضور در دوره برام نیومده. من در مرحله دفاع از پروژه هست و می خواستم در این دوره شرکت کنم. می خواستم ببینم در لیست هستم یا نه. کد ملی : 1360054723
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

ایمان دولت کیا ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
سلام بزرگواران، روزتون بخیر من امروز برگ سفید گرفتم که زیرش نوشته به مراکز بهداشت دولتی جهت غربالگری کرونا برید و تاییده عدم ابتلا را بیاورید. سوال اینجاست من الان برم آزمایش که تا ۱ ام نمیرسه جوابش. میشه راهنمایی بفرمایید؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با مراکز پلیس +۱۰ مشور کنید. 

علیرضا حدادی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
سلام.ایا گواهی تکمیلی بنده مورد تایید واقع شد؟ 0012801488
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

مجید کیخای حسین پور ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
ممنون و سپاس از پاسخگویی سریع شما. با توجه به دریافت برگه اعزام از پلیس +10 مشکلی از لحاظ غیبت برای دوره های اعزام آتی نخواهد بود؟ آیا نیاز به پیگیری از سمت من می باشد؟ 0640152937
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بایستی برگ سبز خود را در سایت بارگذاری نمایید. 

ایمان ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵
با سلام و احترام ممنون میشم مورد پذیرش واقع شدن گواهی 45 روزه بنده رو بهم اطلاع بدید. چون پیامک از طرف نظام وظیفه برای بنده ارسال شده، میخواستم بدونم نیازی نیست اول شهریور به پادگان برم دیگه؟ ممنون کد ملی: 2281459594
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

میلاد مرادیان ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴
آیا اسم من در لیست اعزام شهریور هست؟ کد ملی 4270296641
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی قادری ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸
با سلام. آیا من در لیست نهایی اعزام هستم؟ پیامک بنیاد نخبگان برام نیومده هنوز. 3830002981. کد ملی.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

مجید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲
با سلام ببخشید برای من یک پیامک از 110300 مبنی آموزشی مرکز نخبگان مدرس ارسال شده است...آیا اسم بنده در لیست اعزامی شهریور میباشد؟ کد ملی 1361407816
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

حمید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲
با سلام ممنون میشم بفرمایید اسم بنده در لیست شهریور ماه هست یا خیر؟ 4610064911 کد ملی
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

محمدرضا رضائی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳
با سلام و احترام. آیا اسم من در لیست اعزام شهریور هست؟ کد ملی 0922846243
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

محمدرضامحبتی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳
با سلام و احترام. لطفا بررسی بفرمایید که اسم بنده در لیست نهایی شهریورماه قراردارد یانه! (0371478162) هفته گذشته پیامک تایید دوره شهریور برای مدرس کرج را دریافت کردم ولی امروز ادمین محترم گفتند که اگر تا فردا پیامک تایید دریافت نکردیم یعنی در لیست شهریور قرار نداریم. لطفا بررسی بفرمایید. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

آهنی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱
با سلام، بنده برگ سبز را اردیبهشت ماه بارگذاری کردم، با توجه به پیامک اعزام عمومی برای شهریورماه، آیا نیاز به اخذ مجدد برگ سبز و سفید می باشم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۹

بله بایستی برگ سبز جدید خود را بار گذاری نمایید.

محسن رحیمی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۵
با سلام و احترام . بنده در دوره آموزشی شهریور ثبت نام کرده ام و برگ سبز خود را امروز بارگذاری کردم. همچنین دانشجوی دکتری می باشم و گواهی 45 روزه بسیج خود را به صورت حضوری در اول مرداد تحویل داده ام . ممنون میشم بفرمایید که گواهی 45 روزه بنده تایید شده یا خیر و از نظام وظیفه برای بنده پیامک ارسال شده است؟ کد ملی :2281154181
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

خشایار واعظی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲
با سلام و خسته نباشید. میشه بفرمایید آیا بنده در لیست اعزام شهریور هستم؟ کدملی 2150270323 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

احمد برومند کاخکی ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷
باسلام. آیا بنده در لیست اعزام شهریور ماه هستم؟ ممنون 0840061811
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر شما در لیست اعزامی شهریورماه نیستید. ‌‌‌‌‌

میثاق پرهیزکار ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸
کد ملی ۲۵۸۰۴۴۰۰۷۰ سلام.وقت بخیر. من امروز ۲۸ مرداد پلیس ۱۰+ رفتم ولی اصلا از جریان خدمت دانشجویان نخبه اطلاعی نداشتن اما با اصرار من از روی سیستم دیدن که که یک اعزام به خدمت برایم ثبت شده اما هنوز پیامکی برام نیومده. میشه لطفاً بگید من در لیست شهریور ماه هستم یا نه ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

محمد ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۵
با سلام و احترام خدمت کارکنان محترم داعا. برای بنده دیروز صبح از سمت پلیس +10 پیامک اعزام جهت یک شهریور به «01 نزاجا» آمده است! در حالی که بنده «اصلا برای شهریور ثبت نام نکرده ام» و «بعلت مقتضیات پروژه و اجبار سازمان» به ایشان تعهد به اعزام در دی ماه را داده ام. بعلاوه این پیامک از سمت داعا نیست و اعزام بنده در پلیس +10 به نخبگی تغییر پیدا نکرده. خواهشمندست این مسئله مورد پیگیری واقع شود. ش ملی: 4260147048
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۷

با سلام، خیر پیامک از مرکز نخبگان نیست پیامک اعزام عمومی میباشد، برای اعزام به مراکز آموزش نخبگان بایستی در سایت ثبت نام نمایید. 

سعید ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۳
با عرض سلام و احترام خدمت کارکنان پر تلاش مرکز نخبگان؛ آیا بنده در لیست اعزامی شهریور ماه قرار دارم؟ کد ملی:2980486191 با تشکر از لطف و عنایت شما
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

عباس ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۱
با عرض سلام و احترام اینجانب پیامک دوره شهریور را دیروز دریافت نمودم. بلافاصله با پلیس +10 مراجعه نمودم , برگ سبز و سفید را گرفتم اما توی هر دو وضعیت تاهل را مجرد زده ولی من متاهل هستم. مورد بعدی اینکه خواستم برگه سبز رو توی سایت آپلود کنم اصلا گزینه برج 6 نداره و همه تاریخ ها از ماه 7 به بعد هستند ممنون میشم پاسخ دهید و راهنمایی بفرمائید.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برگ سبز خود را ارسال نمایید، وضعیت تاهل را با مراکز پلیس +۱۰ هماهنگ نمایید. 

وحید اسکندری ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۹
با سلام و احترام. بنده در دوره آموزشی تیر ماه از طریق سایت ثبت نام کرده ام و دارای دوره تکمیلی 45 روزه می باشم. برگ سبز هم موقع تشکیل پرونده تحویل داده ام و در سایت نظام وظیفه به عنوان سرباز مرکز نخبگان معرفی شده ام. پرونده اینجانب با ضمیمه برگ دوره 45 روزه تکمیلی با پیگیری از دبیرخانه محترم در پرونده می باشد. هنوز هیچ پیامکی مبنی بر شرکت در دوره آموزشی(اینکه تکمیلی اینجانب مورد قبول قرار گرفته و پیام : با سلام. نخبه گرامی گواهینامه پایان دوره 45 روزه آموزش تکمیلی بسیج شما واصل شده است و بعنوان کفایت از دوره آموزش نظامی محسوب گردید. بنابراین نیازی به حضور شما در دوره آموزش شهریور ماه 99 نمی باشد) برایم نیامده است. برای بار دوم قصد داشتم که باز هم فرم آموزشی رو تکمیل نمایم که به پیام"شما قبلا فرم را پر کرده اید" برخوردم. میخواستم بدونم الان وضعیت آموزشی من به چه شکل هست؟ممنون، سالم و سلامت باشید، سپاسگذارم. وحید اسکندری، کد ملی:۱۶۳۰۱۳۴۳۶۸
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۶:۳۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، گواهی شما تأیید شده است و نیازی به حضور در مرکز آموزش و همچنین نیازی به ثبت نام در دوره های بعدی آموزش رزم مقدماتی ندارید.

محمدحسین عباسی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳
با سلام بنده محمدحسین عباسی هستم. آیا اسم من در لیست اعزام شهریور ماه هست؟ (۰۴۴۰۱۲۵۸۴۷) با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمدعلی عباسی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷
با سلام خدمت کارشناسان محترم. آیا نام من در لیسا اعزامی هست؟ کد ملی: 0440280494
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید.

بهنام افشاری ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
با سلام و خسته نباشید. شروع به کار بنده ثبت نشده است و از طرف نظام وظیفه پیامک آمده است که "یگان خدمتی شما در اعزام 99/06/01 برای مرکز آموزشگاه شهدای نظام وظیفه نزاجا (01) تعیین گردید" باید به این پیامک اعتنا کنم؟ من برگۀ سبز خود را در 26 اسفند 98 تحویل مرکز نخبگان داده ام. باتشکر. کدملی: 4285738503
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را به مرکز نخبگان تحویل داده اید و یا در سایت مرکز نخبگان بارگذاری کرده اید، خیر اعتنایی نکنید. 

سعید ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
با عرض سلام و احترام خدمت کارکنان پر تلاش مرکز نخبگان برای بنده هنوز پیامک تایید اعزام به دوره شهریور ماه ارسال نشده است اما در قسمت نظرات وقتی که کد ملی را گفتم،گفته شده که در لیست اعزام قرار دارین.....آیا بلاخره در لیست شهریور ماه قرار دارم؟؟؟در صورتی که در لیست شهریور قرار دارم آیا باید برای برگه سبز به پلیس+10 مراجعه کنم؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم التماس میکنم بنده را راهنمایی بفرمایید سعید ایرانمنش کد ملی:2980486191 شماره تماس:09139383063
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، لطفاً همان پاسخی که خدمتتان ارائه شد ملاک عمل شما باشد. برای دریافت برگ سفید اعزام به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه فرمایید.

حمید خبیری ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با سلام و احترام دو هفته پیش پیامکی از طرف مرکز نخبگان نیروهای مسلح برای بنده ارسال گردید مبنی بر گرفتن برگه اعزام به خدمت از پلیس +۱۰ برای حضور در دوره آموزشی شهریورماه پس از گرفتن این برگه و ارسال به شما, متاسفانه هنوز پیامک تایید برای من ارسال نشده است. ممنون میشوم بررسی کنید که آیا در فهرست اعزام شهریورماه هستم یا خیر حمید خبیری ۴۴۳۳۳۶۷۲۹۱
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر شما در لیست اعزامی شهریورماه نیستید. ‌‌‌‌‌‌

محمدعلی عباسی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
با سلام خدمت کارشناسان محترم. آیا من در لیست اعزام شهریور هستم؟ با تشکر فراوان. محمدعلی عباسی. کد ملی: 0440280494
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله شما در لیست اعزامی شهریورماه هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

Amir ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳
با سلام و خسته نباشید آیا بنده در لیست شهریور ماه قرار گرفتم ؟ طبق تماس تلفنی دیروز قرار شد امروز نتیجه مشخص شود . با تشکر کد ملی : 0015580717
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فعلاً به لیست کسی اضافه نشده است.

آهنی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶
با سلام، فرمودید نیاز به بارگداری مجدد برگ سبز اعزام می باشد. اما این قسمت با توچه به بارگذاری قبلی که در اردبیشهت ماه شده است، بسته می باشد. لطفا مشکل این قسما را رفع نمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، یک نوبت بارگذاری برگ سبز کفایت می‌کند. 

رحمت امینی ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶
با سلام و تقدیم احترام. من شروع به کارم در خرداد ماه تاریخ خورده است و در دوره آموزشی ثبت نام نکرده ام. ولی پیامکی برایم آمده که در تاریخ اول شهریور و از طرف نظام وظیفه، محل آموزشی 01 نزاجا تعیین شده است. الان برای این دوره آموزشی باید به چه صورت عمل نمایم؟ و آیا می توانم در دوره های بعدی آموزش نخبگان ثبت نام کنم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبل از تاریخ اعزام، برگ سبز خود را به این مرکز تحویل داده‌اید، نیازی به مراجعه در زمان مذکور در آن برگه وجود ندارد و غیبت احتمالی نیز با اطلاع رسانی شما رفع خواهد شد.

رضا عظیمی ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷
با سلام اینجانب رضا عظیمی با کد ملی 6400045473 در تاریخ 29/11/98 به داعا مراجعه کردم جهت تکمیل پرونده، با توجه به اینکه تا به امروز هیچ پروژه ای برایم تعیین نشده ، برای اینکه بیشتر از این معطل نشوم میشود برای امریه وزارت نیرو اقدام کنم؟ سردرگم شدم بخدا اگه همون اول سربازی عادی رو رفته بودم الان تمام شده بودم . خواهش میکنم راهی جلوم بذارین. با احترام
پاسخ مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵

با سلام و تقدیم احترام و عرض تسلیت ایّام عزای سیّد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت شما نخبه گرامی، وضعیت شما در سازمان به‌کارگیرنده در تاریخ ۲۱/‏۰۴/‏۹۹‬ پیگیری گردیده است. مسئول مربوطه فرمودند با قسمت‌های زیرمجموعه مکاتبه کرده‌اند تا هرکدام نیاز داشتند پروپوزال خود را ارائه نمایند، ولی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. شما می‌توانید شخصاً به سازمان به‌کارگیرنده خود مراجعه نمایید تا چنانچه واگذاری پروژه به شما مقدور نیست، نامه عدم نیازتان را ارسال نمایند و وقتتان بیش از این هدر نرود.