اطلاعیه مهم شماره ۲۵ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵ کد : ۱۱۹۵ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۳۴۸۷
اطلاعیه مهم شماره ۲۵ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه شماره ۲۴ به اطلاع عزیزانی که برای شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ در سایت مرکز نخبگان داعا ثبت‌نام نموده و یا در مهلت باقیمانده ثبت‌نام می‌نمایند می رساند:

  1. با توجه به تأخیر چندروزه در شروع ثبت‌نام که به دلیل نقص فنی سامانه ایجاد شد، مهلت ثبت‌نام برای دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ تا تاریخ ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ تمدیدشده است.

  1. با توجه به‌ضرورت همراه داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی در دوره آموزشی (اعم از بیمه درمانی نیروهای مسلح، بیمه تأمین اجتماعی و …)، لازم است در فرم ثبت‌نام، وضعیت بیمه درمانی خود را مشخص نمایید.

  • کسانی که پس از شروع به کار، حقوق آنان برقرارشده است و هنوز دفترچه بیمه خود را دریافت نکرده‌اند، نسبت به دریافت دفترچه در فرصت باقیمانده تا شروع دوره آموزش اقدام نمایند.

  1. با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و نامشخص بودن وضعیت دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال جاری، توصیه می‌شود (به‌خصوص به عزیزانی که در مراحل پایانی پروژه می‌باشند) در دوره آموزشی شهریورماه ثبت‌نام نموده و دوره آموزشی را به تأخیر نیندازند.

نکته* افرادی که پایان کار خود را به مرکز نخبگان تحویل داده اند و یا نامه پایان کارشان توسط سازمانها به مرکز نخبگان ن. م ارسال شده است، بایستی در دوره آموزشی شهریور ماه ۹۹ شرکت نمایند در غیر این صورت به منزله انصراف محسوب میشود.

  1. تمام افرادی که در دوره آموزشی شهریور ثبت‌نام می‌نمایند، ملزم به شرکت در دوره می‌باشند و مسئولیت عدم حضور غیرموجه در دوره بر عهده فرد می‌باشد.

  1. عزیزانی که در دوره آموزشی شهریورماه ثبت‌نام می‌نمایند (اعم از دانش‌آموختگان و دانشجویان) باید قبلاً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و درخواست اعزام داده و برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان داعا بارگذاری کرده باشند.

  • برابر هماهنگی انجام‌شده با سازمان وظیفه عمومی، نخبگانی که همزمان با انجام پروژه تحقیقاتی در حال تحصیل هستند (دانشجویان) نیز باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به دریافت برگ اعزام نمایند و فرآیند معاینه اولیه پزشکی و واکسیناسیون را طی نمایند (تاریخ انجام واکسیناسیون حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ اعزام می‌باشد).

  1. افرادی که دارای سابقه عدم حضور در اعزام‌های قبلی بوده و برای آنان در سامانه وظیفه عمومی غیبت ثبت‌شده است، باید برای فعال نمودن اعزام، مجدداً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند. این افراد در صورت واکسیناسیون قبلی تا ۵ سال نیاز به انجام مجدد واکسن ندارند و در صورت انجام معاینه اولیه پزشکی تا شش ماه نیاز به معاینه مجدد ندارند مگر اینکه اخیراً به بیماری مبتلا شده باشند.

  1. افرادی که اقدام به درخواست معافیت پزشکی در سامانه وظیفه عمومی نموده باشند تا زمان تعیین تکلیف وضعیت پزشکی، مجاز به ثبت‌نام در دوره آموزشی و دریافت پروژه نخبگی نمی‌باشند.

  1. پیامک تأییدیه ثبت‌نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ می‌باشند در تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به شماره همراه اعلام‌شده توسط شما عزیزان ارسال خواهد شد.

  1. سایر مواردی که در اطلاعیه شماره ۲۴ آمده (مانند: طول مدت دوره آموزش، گواهی تکمیلی بسیج، شبانه‌روزی بودن دوره، مجاز نبودن ثبت‌نام برای افرادی که شروع به کار آنان ثبت‌نشده، تاریخ پذیرش و مراجعه به مرکز آموزش) به قوت خود باقی است.

 

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ‌‌‌‌‌‌


( ۲۵ )

نظر شما :

سجاد 5490032790 ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
عرض سلام و احترام افرادی که دارای گواهی تکمیلی 45 روزه هستند هم لازم است به پلیس+10 برای دریافت برگه اعزام مراجعه کنند؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

سلام، بله کلیه نخبگان وظیفه بایستی با مراجعه پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت نمایند.

محمد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸
با سلام من به سه دفتر پلیس +10 مراجعه کردم هیچکدوم برای دانشجویان برگه اعزام نمیدم ما باید چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴

از روز دوشنبه ۱۳/‏۰۵‬ اقدام کنید.

مجید عسکری پور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
سلام وقت بخیر. بنده دانشجوی دکتری هستم اما زمانی که طرح نخبگی ام تمام کردم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد بودم. الان برای دوره شهریور ثبت نام کردم اما در فرم ثبت نام نوشتم فارغ التحصیل اما الان رفتم پلیس +10 میگن تو سیستم دانشجوی دکتری هستید و برگ اعزام نمیشه گرفت .لطف کنید اسم و فامیل بنده به سازمان نظام وظیفه جهت صدور برگ سبز ابلاغ نمایید مجید عسکری پور 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

سلام، با توجه به درج اطلاعات نادرست در سامانه ثبت نام آموزشی و بسته شدن لیست دانشجویان و ارسال به نظام وظیفه اکنون امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد.

در صورت امکان ثبت نام مجدد با شما تماس گرفته خواهد شد.

مهدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
با سلام، چند ماه است که منتظر هستم تا از طرف ندسا پروپوزال تصویب شده بنده به داعا ارسال شود ولی عنوان می کنند که به دلیل کرونا مشکلاتی در رفت و آمد وجود دارد. با این وجود احتمالا در طی امروز یا فردا ارسال می شود. الان برای من برگ سبز به تاریخ 99/6/1 آمده و تصویر آن را امروز در سایت بارگذاری کرده ام. آیا تنها این کار کافیست؟ اگر به اعزام نخبگان شهریور نرسم آیا باید به صورت عادی اعزام شوم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

سلام، بله بارگذاری تصویر برگ سبز و دقیق پر کردن فرم ثبت برک سبز، کفایت میکند.

خیر، در صورتی که به اعزام نخبگان شهریور نرسیدید برای اولین دوره بعد از ثبت شروع بکارتان اقدام کنید.

میلاد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹
با عرض سلام و خسته نباشید دریافت برگه اعزام و واکسن و پزشک را باید قبل از بیستم مرداد انجام بدیم یا بعد از اینکه نفرات اعزامی شهریور مشخص شدند.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

پیامک تاییدیه برای عیزان تا چند روز آینده ارسال خواهد شد.

مجید ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴
من پروژم احتمالا اوایل سال بعد تموم شه لازمه برا آموزشی شهریور ثبتنام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده است، بله ثبت نام کنید.

آرین کیانی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴
با عرض سلام و ادب با تشکر از زحمات شما بزرگواران، اینجانب آرین کیانی به شماره ملی 0079261787 در دوره آموزشی شهریور در ابتدای زمان ثبت نام، نام نویسی کردم. با توجه به اطلاعیه جدید 25 بنده دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستم ولی این موضوع را در ثبت نام ذکر نکردم از انجا که امکان ویرایش برای بنده فراهم نمی باشد بزرگواری نمایید این مورد را در ثبت نام من لحاظ نمایید تا در لیست اعزامی شهریور قرار بگیرم چون این موضوع برای من بسیار حیاتی است.(شروع به کار بنده ثبت شده است.( با سپاس فراوان از همکاری و زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸

سلام، مجدد ثبت نام کنید.

مجید باقریان ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
سلام ببخشید یه سوال که نمیدونم در این قسمت پاسخ داده میشود یا خیر بنده از طرف بنیاد نخبگان به نخبگان نیروهای مسلح معرفی شدم و هنوز هیچ اقدامی در سایت نکردم بفرمایید که ابتدا باید تشکیل پرونده دهم و بعد معرفی به سازمان بکارگیرنده را پر کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

سلام، قسمت سوالات متداول را مطالعه کنید. 

محمد میرزاحسینی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵
سلام، خواهشمندم جواب بدین طبق متنی که در پرش های متداول نوشتید: "پس از مراجعه به سازمان معرفی شده طی چه مدت می­توان پروپوزال خود را تصویب نمود؟ این مدت بستگی به سازمان مربوطه و توانایی شخص در تهیه و تصویب پروپوزال دارد. اگر زمان تصویب پروپوزال به طول انجامید، شخص باید مرکز را درباره­ی علت تاخیر در جریان بگذارد تا وضعیت وی توسط مرکز نخبگان مورد بررسی قرار­گیرد. حداکثر مدت زمان تصویب پروپوزال 2 ماه می باشد." بنده 31 خرداد به سازمان معرفی شده ام، تاریخ 2 تیر اقدام کردم و گفتند تماس میگیرند با پیگیری هفته ای دو بار تا امروز حتی برای تعیین پروژه با من تماس نگرفته اند و حتی با پیگیری هم به نتیجه ای نرسیدم. الان علت تاخیر من نیستم و سازمان هست، من این موضوع را چطور به مرکز اطلاع رسانی کنم و راه کار چی هستش؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه برخی سازمانها تا ۴ ماه نیز تصویب پروپوزال را طول میدهند. علی هذا شما با نماینده نخبگان سازمان در تماس باشید، با ایشان تلفنی صحبت شد و پیگیر کارتان شدیم تا هر چه زود تر شروع بکارتان ارسال شود. اگر تا ۰۱/‏۰۷/‏۹۹‬ موفق نشدید گزارش کنید تا تصمیم گیری شود. 

مهرداد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۸
با سلام. بنده دفترچه بیمه سلامت خدمات درمانی دارم و به همین دلیل دفترچه نیروهایی مسلح را نگرفتم.با توجه به اینکه قبل از این اطلاعیه (۲۵ )برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم میخواهم اطلاع دهم که بنده دفترچه بیمه درمانی دارم و اینکه سایت امکان ثبت نام مجدد آموزشی را ندارد ( امکان ثبت مجدد فرم وجود ندارد ). شرکت در این دوره آموزشی برای بنده حیاتی است زیرا از ابتدای مهر دوره فلوشیپ بنده آغاز میشود و تا ۱۸ ماه امکان شرکت در دوره آموزشی را ندارم ولی پروژم در کمتر از ۶ ماه آینده به پایان میرسد.لطفا مساعدت کنین که در این دوره شرکت کنم.سپاس سید مهرداد معتمدالشریعتی ش. م: ۰۸۱۰۰۱۱۲۷۱
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

خاکپور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۲
با سلام و احترام. بنده در 31 تیر برای دوره شهریور ثبت نام کردم ولی برگه اعزام رو نمی خواست. چند مورد سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین. 1- الان من بعد از تهیه برگه اعزام مجددا ان را با کد پیگیری قبلی و بصورت پاسخ ارسال کنم؟ 2- تاریخ اعتبار نهایی دفترچه بیمه سربازی بنده اخیرا به اتمام رسیده، آیا لازمه کاری انجام بدم؟ 3- بنده در مرحله ارائه گزارش نهایی و اتمام پروژه بوده و نیاز دارم حتما در این دوره شرکت کنم (با توجه به اینکه در دورهای تیر و مرداد ثبت نام کردم ولی در اولیت قرار نگرفتم) آیا بنده در اولویت شهریور قرار میگیرم که برگه اعزام را ارسال کنم. ممنون از لطفتون.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبلاً برگ سبز را دریافت نموده اید و به مرکز تحویل داده اید نیازی به اخذ مجدد آن نیست همچنین در صورتی که تاریخ اعتبار دفترچه بیمه شما تمام شده به دفاتر ساتا جهت تمدید مراجعه کنید 

یاسین حیات ابدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۸
سلام مجدد خدمت شما قبل از هر چیز از شما تشکر میکنم که پاسخ پیام قبل را دادید اما فکر کنم شما به طوز صحیح متوجه صحبت بنده نشده اید. من در فرم ثبتنام برای آموزشی خود قید کردم که برگه 45 روزه دارم و برگه 45 روزه خود را در تاریخ 1 مردادماه خدمتتان پست نمودم. حال میخواستم از خدمتتون بپرسم ایا برگه ارسالی توسط بنده مورد تایید شما قرار گرفته است یا خیر. پیشاپیش از پاسخگویی شما تشکر و قدردانی میکنم یاسین حیات ابدی کدملی، 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، قبل از ارسال گواهی بایستی در فرم ثبت نام را پر کنید و بعد از بارگذاری برگ سبز گواهی را ارسال نمایید. 

مجید عسکری پور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱
سلام مجدد. پورش میخوام شما فرمودید تا بیست مرداد امکان ثبت نام تمدید شده است. خواهشمندم لطف کنید فرم برای بنده فعال کنید که مجدد ثبت نام کنم و اطلاعاتم ویرایش کنم. 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

علی جعفری سوها ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۳
سلام علیکم! وقتتان بخیر. اینجانب علی جعفری سوها با کد ملی ۱۴۶۷۵۱۰۷۷۷ دارای بیمه سلامت هستم ولی موقع ثبت نام برای دوره‌ی آموزشی شهریور قید نکرده‌ام. برای ثبت نام مجدد هم پیام «شما قبلاً این فرم را پر کرده‌اید» وجود دارد. آیا نیاز به ثبت نام مجدد وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

محمدعلی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
عرض سلام و احترام افرادی که دارای گواهی تکمیلی 45 روزه هستند هم لازم است به پلیس+10 برای دریافت برگه اعزام (برگ سفید) مراجعه کنند؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر اما اگر برگ سبز را دریافت ننموده اید بایستی برای اخذ آن اقدان نمایید. 

کاظم مشایخی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با سلام و احترام و ممنون از پاسخگویی شما عزیزان، اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 که بدلیل درگیری با کرونا مجبور به انصراف از دوره مرداد شدم، مجدد در دوره شهریور ماه ثبت نام کردم، من سرباز نخبه در علوم پزشکی بقیه الله هستم و از 20 اسفند سال گذشته شروع به کارم تایید شده و طبق گفته کارشناس مسول قرار بود اوایل مرداد ماه دفترچه بیمه من صادر شود اما امروز با مراجعه حضوری، به من گفته شد شاید تا آخر ماه دفترچه بیمه برای من صادر شود. بنده با استناد به گفته این کارشناس، گزینه داشتن دفترچه بیمه را برای دوره شهریور ماه انتخاب کردم. آیا مشکلی برای اعزام نخواهم داشت؟ لطفا با توجه به اینکه من هیت علمی هستم و امکان شرکت در دوره دی ماه را ندارم، لطفا بنده را در لیست دوره شهویور قرار دهید، با تشکر از پاسخگویی شما عزیزان
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم ثبت نام را (دقیق و صحیح) مجدد پر کنید.

محمدحسین شهسواری ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با سلام، اینجانب محمدحسین شهسواری با کد ملی 0015279952 دارای بیمه نیروهای مسلح هستم ولی موقع ثبت نام برای دوره‌ی آموزشی شهریور قید نکرده‌ام. در حال حاضر اجازه تغییر نمیده. و همچنین بنده قبلا با درجه ستوان سه عکس گرفته بودم و حضوری به داعا تحویل داده بودم و بعد داخل این سایت متوجه شدم برای ارشد ستوان دو هست. الان برای آموزشی شهریورماه لازم هست دوباره عکس بگیرم و ارسال کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم ثبت نام را (دقیق و صحیح) مجدد پر کنید.

محمدعلی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
عرض سلام و احترام منظور از "برگ اعزام" در اطلاعیه 25، برگ سفید است یا برگ سبز؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بمنظور همان برگ سبز اعزام است.

یاسین حیات ابدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
باسلام و احترام پیرو پیام قبل خود باید خدمت شما عرض کنم که بنده در بخش آموزش سایت شما ثبتنام کردم و در همانجا هم قید کردم که برگه 45 روزه دارم و در بخش پاسخ پایین صفحه بخش ثبتنام آموزش تصویر اسکن شده برگه 45 روزه خود را خدمتتان ارسال نموده ام. ممنون میشم اگر امکانش هست بزرگواری نمایید و چک کنید و نتیجه تایید را به بنده اطلاع دهید. پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میشود و اطلاع رسانی خواهم کرد. 

رضا سرحدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با تقدیم سلام و احترام بنده برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم و گواهی 45 روزه نیز به مرکز ارسال کردم. با توجه به این که قبلا و در سال 1393 برگ سبز اعزام گرفتم و هنوز دارم. همین برگ سبز سال 1393 رو در سایت بارگذاری کنم یا جدید بگیرم؟ سال 93 کارشناسی را تمام کردم ولی الان دانشجوی دکتری هستم. کد ملی: 3660305367 سپاس از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

سلام، بله، بایستی برگ سبز جدید دریافت کنید و آنرا در سایت مرکز ن. م بارگذاری کنید. 

یاسین حیات ابدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
باسلام و احترام از بزرگواری شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و از بابت اینکه وقت میذارین و پیگیری میکنید تشکر میکنم از شما دوست بزرگوار
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

از حسن توجهتان سپاسگذارم.

رزگار حسن زاده ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
سلام بنده موقع ثبت نام آموزشی اشتباها فاقد دفترچه بیمه را انتخاب کردم و الان امکان ویرایش فراهم نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی 2920125656
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

صالحی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
با عرض سلام و احترام ابتدا از زحمات و پیگیری های مستمر شما تشکر می نمایم. دوم بنده جهت شرکت در دوره شهریور ماه، در تاریخ 30 مرداد ثبت نام کردم ولی در ان زمان بنده تیک بدون دفترچه درمانی را زدم در حالیکه دفترچه تامین اجتماعی دارم ولی موفق به دفترچه نیروهای مسلح نشدم و همچنین تاریخ شروع به کار را اشتباها به جای 11/03/1398، 11/03/1399 درج کردم. البته در قسمت وضعیت قید کردم در مرحله اتمام کار هستم. امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد و گفته میشه قبلا ثبت نام کردین. ایا در بخش پیگیری و پاسخ این مشکل را وارد کنم؟؟ با توجه به اینکه حدود 14 ماه از طرح اینجانب گذشته و در حال اتمام پروژه و همچنین فارغ تحصیلی میباشم؛ شرکت در دوره شهریور برای بنده حیاتی است. ممنون میشم مثل همیشه همکاری لازم را در این زمینه مبذول فرمایید. با تشکر فرشاد صالحی کد ملی: 4530058220
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

مجید باقریان ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
با سلام بنده 3 ماه هست به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی شدم و تا الان هیچ اقدامی فعلا انجام ندادم، اولین اقدامی که باید انجام بدهم تشکیل پرونده و ارسال پستی آن به دانشگاه دفاع ملی هست؟ ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

سوالات متداول را داخل سایت مطالعه کنید. 

خاکپور ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
با سلام و تشکر فراوان بابت پاسخگویی قبلی. بنده دانشجو هستم و قبلا برگ سبز نداشتم و تحویل ندادم. الان برای دوره آموزشی شهریور برگه سبز بگیرم از کدوم فسمت خدمتتون بفرستم (چون قبلا ثبت نام کردم آیا در بخش کد پیگیری و ارسال پاسخ فایل رو بفرستم یا بخش دیگه ای هست). ممنون. کد ملی 1360054723
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اخذ برگ سبز در قسمت تسهیلات (ثبت برگ سبز) تصویر آنرا بارگذاری کنید و فرم آنرا با دقت پر نمایید.

زمانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام اینجانب جواد زمانی برای چندمین بار پیام خود را ارسال می کنم. نامه شروع به کار اینجانب در سازمان بکار گیرنده تایید شده و این هفته به دفاع ملی ارسال خواهد شد. لذا در فرم ثبت نام بنده عنوان کمتر از شش ماه را تیک زده ام. در ضمن اینجانب دارای دفترچه تامین اجتماعی می باشم. ولی در فرم گزینه عدم داشتن دفترچه را تیک زده ام . لذا خواهشمندم امکان ویرایش را فعا کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

محمد فتحعلی پور راینی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
سلام. وقت بخیر من دوره آموزش شهریور ماه رو ثبت نام کردم، برگ سبز اعزام رو هم بارگذاری کردم. گواهی دوره تکمیلی بسیج رو هم از طریق پست براتون ارسال کردم. می خواستم ببینم بدستتون رسیده آیا؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای پیگیری از وصول و صدور و ارسال مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید

مسعود ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸
با سلام و احترام هفتع پیش حضوری خدمت رسیدم قرار شد بصورت سیستمی مشکل غیبت من برای نظام وظیفه حل شود و رفع غیبت شوم. خواشهمند است پیگیری بفرمایید -کد ملی: ۳۳۱۰۳۴۹۵۱۹
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری میشود و اطلاع رسانی خواهم کرد. 

آرین کیانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۷
سلام عرض ادب واقعا بابت پاسخگوییتون تشکر و قدردانی میکنم. بنده در سال 96 برگه سبز گرفتم و بدلیل قبولی کنکور ادامه تحصیل در مقطع دکتری دادم. الان همان برگه سبز قدیمی را بارگذاری کنم کفایت می کند یا باید برگه سبز جدید بگیرم؟ (در حال حاضر دانشجو هستم)
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر میبایستی برگ سبز مجدد دریافت کنید.

امیرحسین ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
با سلام بنده یکبار نوشتم پاسخی ندادید. من هم مانند برخی‌ها قبل از اطلاعیه 25م ثبت نام آموزشی انجام دادم و در آن زمان قید نکردم که دفترچه تامین اجتماعی دارم. لطفا امکان ویرایش یا ثبت نام مجدد را برای من امکان پذیر کنید. با تشکر کد ملی 0015313336
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

حسن عباسی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶
با سلام بنده موقع ثبت نام، به اشتباه گزینه فارغ التحصیل را انتخاب کرده ام (دانشجوی دکتری) هستم. با توجه به اینکه مجددا ثبت نام کرده ام و این گزینه را اصلاح نموده ام، آیا این مسئله حل شده است؟ همچنین بنده دارای گواهی 45 روزه بسیج هستم (4400101037)
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله نگران نباشید. 

مهدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
سلام، با تشکر از پاسخگویی شما. من دیروز برگ سبزم رو که برای اعزام اول شهریور هست در سایت بارگذاری کردم و هنوز شروع به کارم نیامده. دو سوال داشتم: 1- چقدر طول میکشه تا نتیجه اعلام بشه؟ هنوز در بخش پیگیری درخواست ها جوابی نیامده کد ملی بنده 0079411703 هست. 2- اگر به اعزام نخبگان شهریور نرسم آیا برگ سبز دیگر یا هر نوع مدرک دیگری به من داده می شود که نشان دهد وضعیت نظام وظیفه من مشخص است (چون بالای برگ سبز نوشته اعتبار تا 99/6/1)؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزام در شهریور ماه بایستی شرو بکارتان ثبت شده باشد در غیر این صورت برای اعزام های بعدی ثبت نام میکنید. در ضمن نگران اعتبار برگ سبز نباشید

وحید شهیدی پور ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۳
عرض سلام و احترام اینجانب وحید شهیدی پور با شماره ملی 0386168725 فرم ثبت نام دوره آموزشی شهریور ماه را در همان روز اول در سایت تکمیل و ارسال و در نهایت کد رهگیری بدون هیچ مشکلی دریافت کردم. اینجانب دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی می باشم. ولی در فرم اولیه سایت مشکل داشته و گزینه داشتن دفترچه تامین اجتماعی نبوده و الان اصلاح کردید. بنده شدیدا نیازمند شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه هستم، بنابراین خواهشمندم امکان ویرایش یا ثبت نام مجدد را فعال کنید و یا داشتن بیمه تامین اجتماعی من را لحاظ کنید تا مشکلی پیش نیاید. ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  مجدد ثبت نام کنید. 

عرفان خسروانی مقدم ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶
با سلام و احترام ببخشید من خواستم دوباره فرم رو تکمیل کنم به خاطر مشکل بیمه خدمات درمانی ممنون میشم این امکان رو برام فراهم کنید شماره ملی:۴۱۲۰۱۵۶۰۰۱
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید

زمانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
با عرض سلام ممنون از فعال کردن امکان ویرایش فرم . ولی برای اینجانب فرم ثبت نام آموزشی ثبت نمی شود- جواد زمانی
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

ثبت فرم مشکلی ندارد، مجدد تلاش کنید.

سید ابراهیم نزل آبادی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۴
سلام بنده امروز در شهرستان برای واکسن مراجعه کردم گفتند فعلا نداریم و معلوم نیست تا کی نیاید. اگر بخواهم شهریور به آموزشی بروم باید چکار کنم؟ شماره ملی 0780084111
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، واکسن موجود نبود یا پلیس +۱۰ برگ واکسیناسیون ارائه نمیکند؟ 

جواد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
با سلام. با توجه به توضیحات بند 5 (تاریخ انجام واکسیناسیون حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ اعزام می‌باشد) و بند 8 (پیامک تأییدیه ثبت‌نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ می‌باشند در تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به شماره همراه اعلام‌شده توسط شما عزیزان ارسال خواهد شد)، آیا باید قبل از اطمینان از اینکه در لیست اعزامی شهریور هستیم کار برگ سبز و واکسیناسیون را تا 15 مرداد انجام دهیم؟ یا تا 20 مرداد صبر کنیم که نتیجه مشخص شود سپس این اقدامات را انجام دهیم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۷

خیر تمامی نخبگان دانشجو از تاریخ ۱۳/‏۰۵/‏۹۹‬ برایشان برگ سبز نیز صادر خواهد شد. 

 

میلاد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۹
با سلام. بنده (کد ملی 2880110572) هم به علت فرم قبلی، به اجبار گزینه فاقد بیمه را انتخاب کردم ولی دفترچه تامین اجتماعی دارم. شرکت در این دوره برای من ضروری است، لطفا امکان ویرایش فرم را برای بنده نیز فراهم کنید. با تشگر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

میلاد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۹
با سلام لطفا ایمیل اینجانب را نیز پاسخ بفرمایید.باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۵

سلام، مجدد ارسال کنید. 

امین ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۷
با سلام و احترام بنده دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارم اما در فرم اولیه که ثبت کردم گزینه آن وجود نداشت. لطفا امکان ویرایش فرم را برای اینجانب نیز فراهم نمایید. با تشکر ش.م.: 2649922141
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴
باسلام و احترام بنده فرم آموزشی رو ثبت نام کردم. اما قسمت دفترچه بیمه را تیک نزدم . دفترچه تامین اجتماعی دارم. می توانم مجددا فرم را پر کنم. از طرفی من ترم آینده می خواهم از رساله ام دفاع کنم . خواهش می کنم اگر امکانش هست اسم من را در لیست شهریور قرار دهید. 3060129592
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمدعلی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳
عرض سلام و احترام. دانشجوهایی که گواهی 45 روزه تکمیلی دارند هم باید واکسن بزنند؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله کلیه نخبگان وظیفه بایست برگ سبز اعزام را دریافت کنند، برای اخذ برگ سبز بدیهی است که معاینات پزشک و وامسیناسیون نیز بایستی انجام شود.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰
باسلام و احترام خدمت شما پیرو پیام قبلی بنده مبنی بر تایید گواهی 45 روزه، خواستم از خدمتتون سوال کنم که آیا شما فرصت پیگیری را پیدا نمودین؟ ممنون میشم اگر بزرگواری کنید و نتیجه آن را به بنده اطلاع دهید. باتشکر- شماره شناسنامه: 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر ثبت نشده است. برای همین دوره اعزام فرم را پر کنید. تا در سامانه ثبت شود. 

محمد حسین شرفی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام من موقع ثبت نام آموزشی شهریور هنوز شروع به کارم تایید نشده بود. هم اکنون تایید شده است و بیمه من نیز تغییر کرده است. امکانش هست سایت را برای من باز کنید تا بتوانم اطلاعاتم را اصلاح کنم. با تشکر محمد حسین شرفی کد ملی: ۰۰۱۶۵۸۵۷۴۷
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمدعلی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
عرض سلام و احترام. امروز پلیس +۱۰ رفتم میگه اسامی برایشان ارسال نشده است. گفتم اطلاع بدم به شما. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

سلام، پیگیری خواهم کرد.

محمد فرجی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
با سلام و احترام بنده در هنگام مراجعه به مرکز نخبگان، برگه سبز خود را تحویل داده ام، آیا این کفایت میکند؟ در رابطه با بیمه، سازمان بکارگیرنده، برگه ای را تحت عنوان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با موضوع گواهی عضویت تحویل بنده داده است، آیا همین برگه برای موضوع بیمه کفایت میکند؟ البته خود دارای بیمه اختیاری تامین اجتماعی هم هستم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  بله کفایت میکند . 

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
باسلام و احترام مجدد بنده کد رهگیری هم اخذ کردم و کدرهگیری مربوط به آن را هم دارم اما چشم مجددا الان ثبتنام کردم. ممنون میشم بفرمایید که آیا ثبت شده است یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

بله ثبت شد.

محمد‌ امین ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با سلام و عرض ادب. با این که چند ماه است برگ سبز را هم پست کردم و هم تصویرش را در سایت بارگذاری کردم هنوز هم سامانه epolice تغییری نکرده. چه زمانی در سامانه اصلاح میشود که غیبت نخوریم؟ با تشکر. کد ملی ۱۲۷۱۸۵۳۰۰۰
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از سازمان وظیفه عمومی بپرسید، لیست نخبگان برایشان ارسال شده است.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱
سلام وقت بخیر برای ثبتنام که اقدام نمودم به بنده اخطاری مبنی بر اینکه شما قبلا ثبتنام کرده اید ارسال شد و اجازه تایید نهایی برای ثبتنام اموزشی داده نشد. بنده یک مرتبه در سامانه آموزش ثبتنام کردم که به اشتباه نوشتم دارای بیمه هستم و بنده بیمه تامین اجتماعی بودم و به همین خاططر و براساس سوالی که از همکار گرامیتون پرسیدم، مجددا اقدام به ثبتنام کردم و در بار دوم قید کردم که فاقد بیمه ام و دارای برگه 45 روزه هستم لذا بنده در حال حاضر 2 تا کدرهگیری دارم آیا ممکن است دلیل اینکه هنوز به بنده اطلاع داده نشده است این مسئله باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

شما گواهی بسیج دارید، بیمه برای اعزامیان حائز اهمییت است، ایرادی ندارد. 

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
سلام مجدد خدمت شما قبل از هر چیز واقعا ازتون تشکر میکنم که پاسخ پیام های بنده را میدهید و واقعا از شما تشکر و قدردانی میکنم برگه 45 روزه ای که خدمتتون ارسال نمودم، مورد تایید شما هست؟ و دیگه نیازی به رفتن بنده به اموزشی 30 روزه نیست؟ چون بنده دو روز آینده بایستی دفاع پروژه خود را انجام دهم و در صورت اطمینان از بابت تایید برگه 45 روزه خود میتوان شهریور ماه با یک مجموعه قرار داد ببندم، لذا ممنون میشوم بفرمایید که آیا آموزشی بنده با توجه به برگه 45 روزه خود منتفی میباشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

اگر اصل گواهی شما به مرکز رسیده باشد و در پرونده شما بایگانی شده باشد، بله مورد تایید است. 

هانی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
عرض سلام و وقت بخیر اینجانب به شماره پرونده 981794 در داعا، با توجه به اینکه شروع به کار اینجانب ثبت شده است و برگ سبز اعزام به خدمت خود را در تاریخ 3 تیرماه برای شما هم به صورت آپلود در سایت و هم به صورت فیزیکی ارسال کرده ام، همچنان در سایت نظام وظیفه در وضعیت ارسال به خدمت قرار داشته و عنوان سرباز نخبه وظیفه درج نشده است، با توجه به شرایط پیش آمده و عدم پاسخگویی به پیگیری های مختلفی که انجام داده ام، خواهشمندم پیگیری های لازم را انجام دهید تا بعد از چندین ماه پیگیری و دوندگی،دوباره مجددا گرفتار دچار غیبت از سربازی و گواهی رفع غیبت و غیره نشوم. سپاس فراوان از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری میشود. 

میلاد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
باسلام.متن ایمیل ک چندبارفرستادم این می باشد.دیروز دوباره ارسال کردم ولی هنوز جوابی داده نشده. اینجانب میلاد حجت انصاری هستم،شماره پرونده ۹۶۱۲۵۸،هفته پیش مدارک پایان کار رو ارسال کردم،میخواستم بدونم پروسه اینجانب چقدر پیشرفت کرده؟چقدر طول میکشه؟ لطفا به همکاران بفرمایید اگه پاسخ رانمی توان اینجا داد در ایمیل پاسخ بدهند.ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

مدارک شما در تاریخ ۰۵/‏۰۵/‏۹۸‬ به سازمان وظیفه عمومی ارسال شده است.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
به چه شکلی میتوانم پیگیری لازم را مبنی بر رسیدن برگه 45 روزه و بایگانی آن انجام دهم؟ بنده اگر اشتباه نکنم 1 مردادماه برگه 45 روزه خود را پست نموده ام
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

برای پیگیری از وصول و صدور و ارسال مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید

رضا سرحدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام بنده الان دفتر پلیس +10 در مشهد هستم. میگن چیزی به ما مبنی بر دادن برگ سبز به دانشجو ابلاغ نشده در صورتی که شما فرمودید از امروز مراجعه کنیم. ممنون میشم بفرمایید تکلیف چیست. سپاس از مهر شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

بخشی از دوستان برگ سبزشان صادر شده صبر کنید تا اطلاع دهیم.