اطلاعیه مرکز نخبگان

اطلاعیه شماره ۲۵ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵ کد : ۱۱۹۵ اطلاعیه‌های مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۱۰۵۶
اطلاعیه شماره ۲۵ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

‌‌‌‌‌‌‌ پیرو اطلاعیه شماره ۲۴ به اطلاع عزیزانی که برای شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ در سایت مرکز نخبگان داعا ثبت‌نام نموده و یا در مهلت باقیمانده ثبت‌نام می‌نمایند می رساند:

  1. با توجه به تأخیر چندروزه در شروع ثبت‌نام که به دلیل نقص فنی سامانه ایجاد شد، مهلت ثبت‌نام برای دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ تا تاریخ ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ تمدیدشده است.

  1. با توجه به‌ضرورت همراه داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی در دوره آموزشی (اعم از بیمه درمانی نیروهای مسلح، بیمه تأمین اجتماعی و …)، لازم است در فرم ثبت‌نام، وضعیت بیمه درمانی خود را مشخص نمایید.

  • کسانی که پس از شروع به کار، حقوق آنان برقرارشده است و هنوز دفترچه بیمه خود را دریافت نکرده‌اند، نسبت به دریافت دفترچه در فرصت باقیمانده تا شروع دوره آموزش اقدام نمایند.

  1. با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و نامشخص بودن وضعیت دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال جاری، توصیه می‌شود (به‌خصوص به عزیزانی که در مراحل پایانی پروژه می‌باشند) در دوره آموزشی شهریورماه ثبت‌نام نموده و دوره آموزشی را به تأخیر نیندازند.

نکته* افرادی که پایان کار خود را به مرکز نخبگان تحویل داده اند و یا نامه پایان کارشان توسط سازمانها به مرکز نخبگان ن. م ارسال شده است، بایستی در دوره آموزشی شهریور ماه ۹۹ شرکت نمایند در غیر این صورت به منزله انصراف محسوب میشود.

  1. تمام افرادی که در دوره آموزشی شهریور ثبت‌نام می‌نمایند، ملزم به شرکت در دوره می‌باشند و مسئولیت عدم حضور غیرموجه در دوره بر عهده فرد می‌باشد.

  1. عزیزانی که در دوره آموزشی شهریورماه ثبت‌نام می‌نمایند (اعم از دانش‌آموختگان و دانشجویان) باید قبلاً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و درخواست اعزام داده و برگ اعزام خود را در سایت مرکز نخبگان داعا بارگذاری کرده باشند.

  • برابر هماهنگی انجام‌شده با سازمان وظیفه عمومی، نخبگانی که همزمان با انجام پروژه تحقیقاتی در حال تحصیل هستند (دانشجویان) نیز باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به دریافت برگ اعزام نمایند و فرآیند معاینه اولیه پزشکی و واکسیناسیون را طی نمایند (تاریخ انجام واکسیناسیون حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ اعزام می‌باشد).

  1. افرادی که دارای سابقه عدم حضور در اعزام‌های قبلی بوده و برای آنان در سامانه وظیفه عمومی غیبت ثبت‌شده است، باید برای فعال نمودن اعزام، مجدداً به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند. این افراد در صورت واکسیناسیون قبلی تا ۵ سال نیاز به انجام مجدد واکسن ندارند و در صورت انجام معاینه اولیه پزشکی تا شش ماه نیاز به معاینه مجدد ندارند مگر اینکه اخیراً به بیماری مبتلا شده باشند.

  1. افرادی که اقدام به درخواست معافیت پزشکی در سامانه وظیفه عمومی نموده باشند تا زمان تعیین تکلیف وضعیت پزشکی، مجاز به ثبت‌نام در دوره آموزشی و دریافت پروژه نخبگی نمی‌باشند.

  1. پیامک تأییدیه ثبت‌نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ می‌باشند در تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به شماره همراه اعلام‌شده توسط شما عزیزان ارسال خواهد شد.

  1. سایر مواردی که در اطلاعیه شماره ۲۴ آمده (مانند: طول مدت دوره آموزش، گواهی تکمیلی بسیج، شبانه‌روزی بودن دوره، مجاز نبودن ثبت‌نام برای افرادی که شروع به کار آنان ثبت‌نشده، تاریخ پذیرش و مراجعه به مرکز آموزش) به قوت خود باقی است.

 

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح ‌‌‌


( ۴۱ )

نظر شما :

سجاد 5490032790 ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
عرض سلام و احترام افرادی که دارای گواهی تکمیلی 45 روزه هستند هم لازم است به پلیس+10 برای دریافت برگه اعزام مراجعه کنند؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

سلام، بله کلیه نخبگان وظیفه بایستی با مراجعه پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت نمایند.

محمد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸
با سلام من به سه دفتر پلیس +10 مراجعه کردم هیچکدوم برای دانشجویان برگه اعزام نمیدم ما باید چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴

از روز دوشنبه ۱۳/‏۰۵‬ اقدام کنید.

مجید عسکری پور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
سلام وقت بخیر. بنده دانشجوی دکتری هستم اما زمانی که طرح نخبگی ام تمام کردم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد بودم. الان برای دوره شهریور ثبت نام کردم اما در فرم ثبت نام نوشتم فارغ التحصیل اما الان رفتم پلیس +10 میگن تو سیستم دانشجوی دکتری هستید و برگ اعزام نمیشه گرفت .لطف کنید اسم و فامیل بنده به سازمان نظام وظیفه جهت صدور برگ سبز ابلاغ نمایید مجید عسکری پور 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

سلام، با توجه به درج اطلاعات نادرست در سامانه ثبت نام آموزشی و بسته شدن لیست دانشجویان و ارسال به نظام وظیفه اکنون امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد.

در صورت امکان ثبت نام مجدد با شما تماس گرفته خواهد شد.

مهدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
با سلام، چند ماه است که منتظر هستم تا از طرف ندسا پروپوزال تصویب شده بنده به داعا ارسال شود ولی عنوان می کنند که به دلیل کرونا مشکلاتی در رفت و آمد وجود دارد. با این وجود احتمالا در طی امروز یا فردا ارسال می شود. الان برای من برگ سبز به تاریخ 99/6/1 آمده و تصویر آن را امروز در سایت بارگذاری کرده ام. آیا تنها این کار کافیست؟ اگر به اعزام نخبگان شهریور نرسم آیا باید به صورت عادی اعزام شوم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶

سلام، بله بارگذاری تصویر برگ سبز و دقیق پر کردن فرم ثبت برک سبز، کفایت میکند.

خیر، در صورتی که به اعزام نخبگان شهریور نرسیدید برای اولین دوره بعد از ثبت شروع بکارتان اقدام کنید.

میلاد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹
با عرض سلام و خسته نباشید دریافت برگه اعزام و واکسن و پزشک را باید قبل از بیستم مرداد انجام بدیم یا بعد از اینکه نفرات اعزامی شهریور مشخص شدند.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

پیامک تاییدیه برای عیزان تا چند روز آینده ارسال خواهد شد.

مجید ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴
من پروژم احتمالا اوایل سال بعد تموم شه لازمه برا آموزشی شهریور ثبتنام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده است، بله ثبت نام کنید.

آرین کیانی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴
با عرض سلام و ادب با تشکر از زحمات شما بزرگواران، اینجانب آرین کیانی به شماره ملی 0079261787 در دوره آموزشی شهریور در ابتدای زمان ثبت نام، نام نویسی کردم. با توجه به اطلاعیه جدید 25 بنده دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستم ولی این موضوع را در ثبت نام ذکر نکردم از انجا که امکان ویرایش برای بنده فراهم نمی باشد بزرگواری نمایید این مورد را در ثبت نام من لحاظ نمایید تا در لیست اعزامی شهریور قرار بگیرم چون این موضوع برای من بسیار حیاتی است.(شروع به کار بنده ثبت شده است.( با سپاس فراوان از همکاری و زحمات شما
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸

سلام، مجدد ثبت نام کنید.

مجید باقریان ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
سلام ببخشید یه سوال که نمیدونم در این قسمت پاسخ داده میشود یا خیر بنده از طرف بنیاد نخبگان به نخبگان نیروهای مسلح معرفی شدم و هنوز هیچ اقدامی در سایت نکردم بفرمایید که ابتدا باید تشکیل پرونده دهم و بعد معرفی به سازمان بکارگیرنده را پر کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

سلام، قسمت سوالات متداول را مطالعه کنید. 

محمد میرزاحسینی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵
سلام، خواهشمندم جواب بدین طبق متنی که در پرش های متداول نوشتید: "پس از مراجعه به سازمان معرفی شده طی چه مدت می­توان پروپوزال خود را تصویب نمود؟ این مدت بستگی به سازمان مربوطه و توانایی شخص در تهیه و تصویب پروپوزال دارد. اگر زمان تصویب پروپوزال به طول انجامید، شخص باید مرکز را درباره­ی علت تاخیر در جریان بگذارد تا وضعیت وی توسط مرکز نخبگان مورد بررسی قرار­گیرد. حداکثر مدت زمان تصویب پروپوزال 2 ماه می باشد." بنده 31 خرداد به سازمان معرفی شده ام، تاریخ 2 تیر اقدام کردم و گفتند تماس میگیرند با پیگیری هفته ای دو بار تا امروز حتی برای تعیین پروژه با من تماس نگرفته اند و حتی با پیگیری هم به نتیجه ای نرسیدم. الان علت تاخیر من نیستم و سازمان هست، من این موضوع را چطور به مرکز اطلاع رسانی کنم و راه کار چی هستش؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، متاسفانه برخی سازمانها تا ۴ ماه نیز تصویب پروپوزال را طول میدهند. علی هذا شما با نماینده نخبگان سازمان در تماس باشید، با ایشان تلفنی صحبت شد و پیگیر کارتان شدیم تا هر چه زود تر شروع بکارتان ارسال شود. اگر تا ۰۱/‏۰۷/‏۹۹‬ موفق نشدید گزارش کنید تا تصمیم گیری شود. 

مهرداد ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۸
با سلام. بنده دفترچه بیمه سلامت خدمات درمانی دارم و به همین دلیل دفترچه نیروهایی مسلح را نگرفتم.با توجه به اینکه قبل از این اطلاعیه (۲۵ )برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم میخواهم اطلاع دهم که بنده دفترچه بیمه درمانی دارم و اینکه سایت امکان ثبت نام مجدد آموزشی را ندارد ( امکان ثبت مجدد فرم وجود ندارد ). شرکت در این دوره آموزشی برای بنده حیاتی است زیرا از ابتدای مهر دوره فلوشیپ بنده آغاز میشود و تا ۱۸ ماه امکان شرکت در دوره آموزشی را ندارم ولی پروژم در کمتر از ۶ ماه آینده به پایان میرسد.لطفا مساعدت کنین که در این دوره شرکت کنم.سپاس سید مهرداد معتمدالشریعتی ش. م: ۰۸۱۰۰۱۱۲۷۱
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

خاکپور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۲
با سلام و احترام. بنده در 31 تیر برای دوره شهریور ثبت نام کردم ولی برگه اعزام رو نمی خواست. چند مورد سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین. 1- الان من بعد از تهیه برگه اعزام مجددا ان را با کد پیگیری قبلی و بصورت پاسخ ارسال کنم؟ 2- تاریخ اعتبار نهایی دفترچه بیمه سربازی بنده اخیرا به اتمام رسیده، آیا لازمه کاری انجام بدم؟ 3- بنده در مرحله ارائه گزارش نهایی و اتمام پروژه بوده و نیاز دارم حتما در این دوره شرکت کنم (با توجه به اینکه در دورهای تیر و مرداد ثبت نام کردم ولی در اولیت قرار نگرفتم) آیا بنده در اولویت شهریور قرار میگیرم که برگه اعزام را ارسال کنم. ممنون از لطفتون.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که قبلاً برگ سبز را دریافت نموده اید و به مرکز تحویل داده اید نیازی به اخذ مجدد آن نیست همچنین در صورتی که تاریخ اعتبار دفترچه بیمه شما تمام شده به دفاتر ساتا جهت تمدید مراجعه کنید 

یاسین حیات ابدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۸
سلام مجدد خدمت شما قبل از هر چیز از شما تشکر میکنم که پاسخ پیام قبل را دادید اما فکر کنم شما به طوز صحیح متوجه صحبت بنده نشده اید. من در فرم ثبتنام برای آموزشی خود قید کردم که برگه 45 روزه دارم و برگه 45 روزه خود را در تاریخ 1 مردادماه خدمتتان پست نمودم. حال میخواستم از خدمتتون بپرسم ایا برگه ارسالی توسط بنده مورد تایید شما قرار گرفته است یا خیر. پیشاپیش از پاسخگویی شما تشکر و قدردانی میکنم یاسین حیات ابدی کدملی، 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، قبل از ارسال گواهی بایستی در فرم ثبت نام را پر کنید و بعد از بارگذاری برگ سبز گواهی را ارسال نمایید. 

مجید عسکری پور ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱
سلام مجدد. پورش میخوام شما فرمودید تا بیست مرداد امکان ثبت نام تمدید شده است. خواهشمندم لطف کنید فرم برای بنده فعال کنید که مجدد ثبت نام کنم و اطلاعاتم ویرایش کنم. 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

علی جعفری سوها ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۳
سلام علیکم! وقتتان بخیر. اینجانب علی جعفری سوها با کد ملی ۱۴۶۷۵۱۰۷۷۷ دارای بیمه سلامت هستم ولی موقع ثبت نام برای دوره‌ی آموزشی شهریور قید نکرده‌ام. برای ثبت نام مجدد هم پیام «شما قبلاً این فرم را پر کرده‌اید» وجود دارد. آیا نیاز به ثبت نام مجدد وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید، اصلاح شد.

محمدعلی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
عرض سلام و احترام افرادی که دارای گواهی تکمیلی 45 روزه هستند هم لازم است به پلیس+10 برای دریافت برگه اعزام (برگ سفید) مراجعه کنند؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر اما اگر برگ سبز را دریافت ننموده اید بایستی برای اخذ آن اقدان نمایید. 

کاظم مشایخی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با سلام و احترام و ممنون از پاسخگویی شما عزیزان، اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 که بدلیل درگیری با کرونا مجبور به انصراف از دوره مرداد شدم، مجدد در دوره شهریور ماه ثبت نام کردم، من سرباز نخبه در علوم پزشکی بقیه الله هستم و از 20 اسفند سال گذشته شروع به کارم تایید شده و طبق گفته کارشناس مسول قرار بود اوایل مرداد ماه دفترچه بیمه من صادر شود اما امروز با مراجعه حضوری، به من گفته شد شاید تا آخر ماه دفترچه بیمه برای من صادر شود. بنده با استناد به گفته این کارشناس، گزینه داشتن دفترچه بیمه را برای دوره شهریور ماه انتخاب کردم. آیا مشکلی برای اعزام نخواهم داشت؟ لطفا با توجه به اینکه من هیت علمی هستم و امکان شرکت در دوره دی ماه را ندارم، لطفا بنده را در لیست دوره شهویور قرار دهید، با تشکر از پاسخگویی شما عزیزان
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم ثبت نام را (دقیق و صحیح) مجدد پر کنید.

محمدحسین شهسواری ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با سلام، اینجانب محمدحسین شهسواری با کد ملی 0015279952 دارای بیمه نیروهای مسلح هستم ولی موقع ثبت نام برای دوره‌ی آموزشی شهریور قید نکرده‌ام. در حال حاضر اجازه تغییر نمیده. و همچنین بنده قبلا با درجه ستوان سه عکس گرفته بودم و حضوری به داعا تحویل داده بودم و بعد داخل این سایت متوجه شدم برای ارشد ستوان دو هست. الان برای آموزشی شهریورماه لازم هست دوباره عکس بگیرم و ارسال کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، فرم ثبت نام را (دقیق و صحیح) مجدد پر کنید.

محمدعلی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰
عرض سلام و احترام منظور از "برگ اعزام" در اطلاعیه 25، برگ سفید است یا برگ سبز؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بمنظور همان برگ سبز اعزام است.

یاسین حیات ابدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱
باسلام و احترام پیرو پیام قبل خود باید خدمت شما عرض کنم که بنده در بخش آموزش سایت شما ثبتنام کردم و در همانجا هم قید کردم که برگه 45 روزه دارم و در بخش پاسخ پایین صفحه بخش ثبتنام آموزش تصویر اسکن شده برگه 45 روزه خود را خدمتتان ارسال نموده ام. ممنون میشم اگر امکانش هست بزرگواری نمایید و چک کنید و نتیجه تایید را به بنده اطلاع دهید. پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میشود و اطلاع رسانی خواهم کرد. 

رضا سرحدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با تقدیم سلام و احترام بنده برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم و گواهی 45 روزه نیز به مرکز ارسال کردم. با توجه به این که قبلا و در سال 1393 برگ سبز اعزام گرفتم و هنوز دارم. همین برگ سبز سال 1393 رو در سایت بارگذاری کنم یا جدید بگیرم؟ سال 93 کارشناسی را تمام کردم ولی الان دانشجوی دکتری هستم. کد ملی: 3660305367 سپاس از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

سلام، بله، بایستی برگ سبز جدید دریافت کنید و آنرا در سایت مرکز ن. م بارگذاری کنید. 

یاسین حیات ابدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
باسلام و احترام از بزرگواری شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و از بابت اینکه وقت میذارین و پیگیری میکنید تشکر میکنم از شما دوست بزرگوار
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

از حسن توجهتان سپاسگذارم.

رزگار حسن زاده ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶
سلام بنده موقع ثبت نام آموزشی اشتباها فاقد دفترچه بیمه را انتخاب کردم و الان امکان ویرایش فراهم نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی 2920125656
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

صالحی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
با عرض سلام و احترام ابتدا از زحمات و پیگیری های مستمر شما تشکر می نمایم. دوم بنده جهت شرکت در دوره شهریور ماه، در تاریخ 30 مرداد ثبت نام کردم ولی در ان زمان بنده تیک بدون دفترچه درمانی را زدم در حالیکه دفترچه تامین اجتماعی دارم ولی موفق به دفترچه نیروهای مسلح نشدم و همچنین تاریخ شروع به کار را اشتباها به جای 11/03/1398، 11/03/1399 درج کردم. البته در قسمت وضعیت قید کردم در مرحله اتمام کار هستم. امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد و گفته میشه قبلا ثبت نام کردین. ایا در بخش پیگیری و پاسخ این مشکل را وارد کنم؟؟ با توجه به اینکه حدود 14 ماه از طرح اینجانب گذشته و در حال اتمام پروژه و همچنین فارغ تحصیلی میباشم؛ شرکت در دوره شهریور برای بنده حیاتی است. ممنون میشم مثل همیشه همکاری لازم را در این زمینه مبذول فرمایید. با تشکر فرشاد صالحی کد ملی: 4530058220
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

مجید باقریان ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
با سلام بنده 3 ماه هست به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی شدم و تا الان هیچ اقدامی فعلا انجام ندادم، اولین اقدامی که باید انجام بدهم تشکیل پرونده و ارسال پستی آن به دانشگاه دفاع ملی هست؟ ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

سوالات متداول را داخل سایت مطالعه کنید. 

خاکپور ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
با سلام و تشکر فراوان بابت پاسخگویی قبلی. بنده دانشجو هستم و قبلا برگ سبز نداشتم و تحویل ندادم. الان برای دوره آموزشی شهریور برگه سبز بگیرم از کدوم فسمت خدمتتون بفرستم (چون قبلا ثبت نام کردم آیا در بخش کد پیگیری و ارسال پاسخ فایل رو بفرستم یا بخش دیگه ای هست). ممنون. کد ملی 1360054723
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بعد از اخذ برگ سبز در قسمت تسهیلات (ثبت برگ سبز) تصویر آنرا بارگذاری کنید و فرم آنرا با دقت پر نمایید.

زمانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام اینجانب جواد زمانی برای چندمین بار پیام خود را ارسال می کنم. نامه شروع به کار اینجانب در سازمان بکار گیرنده تایید شده و این هفته به دفاع ملی ارسال خواهد شد. لذا در فرم ثبت نام بنده عنوان کمتر از شش ماه را تیک زده ام. در ضمن اینجانب دارای دفترچه تامین اجتماعی می باشم. ولی در فرم گزینه عدم داشتن دفترچه را تیک زده ام . لذا خواهشمندم امکان ویرایش را فعا کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

محمد فتحعلی پور راینی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
سلام. وقت بخیر من دوره آموزش شهریور ماه رو ثبت نام کردم، برگ سبز اعزام رو هم بارگذاری کردم. گواهی دوره تکمیلی بسیج رو هم از طریق پست براتون ارسال کردم. می خواستم ببینم بدستتون رسیده آیا؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای پیگیری از وصول و صدور و ارسال مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید

مسعود ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸
با سلام و احترام هفتع پیش حضوری خدمت رسیدم قرار شد بصورت سیستمی مشکل غیبت من برای نظام وظیفه حل شود و رفع غیبت شوم. خواشهمند است پیگیری بفرمایید -کد ملی: ۳۳۱۰۳۴۹۵۱۹
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری میشود و اطلاع رسانی خواهم کرد. 

آرین کیانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۷
سلام عرض ادب واقعا بابت پاسخگوییتون تشکر و قدردانی میکنم. بنده در سال 96 برگه سبز گرفتم و بدلیل قبولی کنکور ادامه تحصیل در مقطع دکتری دادم. الان همان برگه سبز قدیمی را بارگذاری کنم کفایت می کند یا باید برگه سبز جدید بگیرم؟ (در حال حاضر دانشجو هستم)
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر میبایستی برگ سبز مجدد دریافت کنید.

امیرحسین ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
با سلام بنده یکبار نوشتم پاسخی ندادید. من هم مانند برخی‌ها قبل از اطلاعیه 25م ثبت نام آموزشی انجام دادم و در آن زمان قید نکردم که دفترچه تامین اجتماعی دارم. لطفا امکان ویرایش یا ثبت نام مجدد را برای من امکان پذیر کنید. با تشکر کد ملی 0015313336
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

حسن عباسی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶
با سلام بنده موقع ثبت نام، به اشتباه گزینه فارغ التحصیل را انتخاب کرده ام (دانشجوی دکتری) هستم. با توجه به اینکه مجددا ثبت نام کرده ام و این گزینه را اصلاح نموده ام، آیا این مسئله حل شده است؟ همچنین بنده دارای گواهی 45 روزه بسیج هستم (4400101037)
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله نگران نباشید. 

مهدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
سلام، با تشکر از پاسخگویی شما. من دیروز برگ سبزم رو که برای اعزام اول شهریور هست در سایت بارگذاری کردم و هنوز شروع به کارم نیامده. دو سوال داشتم: 1- چقدر طول میکشه تا نتیجه اعلام بشه؟ هنوز در بخش پیگیری درخواست ها جوابی نیامده کد ملی بنده 0079411703 هست. 2- اگر به اعزام نخبگان شهریور نرسم آیا برگ سبز دیگر یا هر نوع مدرک دیگری به من داده می شود که نشان دهد وضعیت نظام وظیفه من مشخص است (چون بالای برگ سبز نوشته اعتبار تا 99/6/1)؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای اعزام در شهریور ماه بایستی شرو بکارتان ثبت شده باشد در غیر این صورت برای اعزام های بعدی ثبت نام میکنید. در ضمن نگران اعتبار برگ سبز نباشید

وحید شهیدی پور ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۳
عرض سلام و احترام اینجانب وحید شهیدی پور با شماره ملی 0386168725 فرم ثبت نام دوره آموزشی شهریور ماه را در همان روز اول در سایت تکمیل و ارسال و در نهایت کد رهگیری بدون هیچ مشکلی دریافت کردم. اینجانب دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی می باشم. ولی در فرم اولیه سایت مشکل داشته و گزینه داشتن دفترچه تامین اجتماعی نبوده و الان اصلاح کردید. بنده شدیدا نیازمند شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه هستم، بنابراین خواهشمندم امکان ویرایش یا ثبت نام مجدد را فعال کنید و یا داشتن بیمه تامین اجتماعی من را لحاظ کنید تا مشکلی پیش نیاید. ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  مجدد ثبت نام کنید. 

عرفان خسروانی مقدم ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶
با سلام و احترام ببخشید من خواستم دوباره فرم رو تکمیل کنم به خاطر مشکل بیمه خدمات درمانی ممنون میشم این امکان رو برام فراهم کنید شماره ملی:۴۱۲۰۱۵۶۰۰۱
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید

زمانی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲
با عرض سلام ممنون از فعال کردن امکان ویرایش فرم . ولی برای اینجانب فرم ثبت نام آموزشی ثبت نمی شود- جواد زمانی
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲

ثبت فرم مشکلی ندارد، مجدد تلاش کنید.

سید ابراهیم نزل آبادی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۴
سلام بنده امروز در شهرستان برای واکسن مراجعه کردم گفتند فعلا نداریم و معلوم نیست تا کی نیاید. اگر بخواهم شهریور به آموزشی بروم باید چکار کنم؟ شماره ملی 0780084111
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، واکسن موجود نبود یا پلیس +۱۰ برگ واکسیناسیون ارائه نمیکند؟ 

جواد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
با سلام. با توجه به توضیحات بند 5 (تاریخ انجام واکسیناسیون حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ اعزام می‌باشد) و بند 8 (پیامک تأییدیه ثبت‌نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی شهریورماه ۱۳۹۹ می‌باشند در تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به شماره همراه اعلام‌شده توسط شما عزیزان ارسال خواهد شد)، آیا باید قبل از اطمینان از اینکه در لیست اعزامی شهریور هستیم کار برگ سبز و واکسیناسیون را تا 15 مرداد انجام دهیم؟ یا تا 20 مرداد صبر کنیم که نتیجه مشخص شود سپس این اقدامات را انجام دهیم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۷

خیر تمامی نخبگان دانشجو از تاریخ ۱۳/‏۰۵/‏۹۹‬ برایشان برگ سبز نیز صادر خواهد شد. 

 

میلاد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۹
با سلام. بنده (کد ملی 2880110572) هم به علت فرم قبلی، به اجبار گزینه فاقد بیمه را انتخاب کردم ولی دفترچه تامین اجتماعی دارم. شرکت در این دوره برای من ضروری است، لطفا امکان ویرایش فرم را برای بنده نیز فراهم کنید. با تشگر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

میلاد ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۹
با سلام لطفا ایمیل اینجانب را نیز پاسخ بفرمایید.باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۵

سلام، مجدد ارسال کنید. 

امین ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۷
با سلام و احترام بنده دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارم اما در فرم اولیه که ثبت کردم گزینه آن وجود نداشت. لطفا امکان ویرایش فرم را برای اینجانب نیز فراهم نمایید. با تشکر ش.م.: 2649922141
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۴
باسلام و احترام بنده فرم آموزشی رو ثبت نام کردم. اما قسمت دفترچه بیمه را تیک نزدم . دفترچه تامین اجتماعی دارم. می توانم مجددا فرم را پر کنم. از طرفی من ترم آینده می خواهم از رساله ام دفاع کنم . خواهش می کنم اگر امکانش هست اسم من را در لیست شهریور قرار دهید. 3060129592
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمدعلی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳
عرض سلام و احترام. دانشجوهایی که گواهی 45 روزه تکمیلی دارند هم باید واکسن بزنند؟ باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله کلیه نخبگان وظیفه بایست برگ سبز اعزام را دریافت کنند، برای اخذ برگ سبز بدیهی است که معاینات پزشک و وامسیناسیون نیز بایستی انجام شود.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰
باسلام و احترام خدمت شما پیرو پیام قبلی بنده مبنی بر تایید گواهی 45 روزه، خواستم از خدمتتون سوال کنم که آیا شما فرصت پیگیری را پیدا نمودین؟ ممنون میشم اگر بزرگواری کنید و نتیجه آن را به بنده اطلاع دهید. باتشکر- شماره شناسنامه: 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر ثبت نشده است. برای همین دوره اعزام فرم را پر کنید. تا در سامانه ثبت شود. 

محمد حسین شرفی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲
با سلام من موقع ثبت نام آموزشی شهریور هنوز شروع به کارم تایید نشده بود. هم اکنون تایید شده است و بیمه من نیز تغییر کرده است. امکانش هست سایت را برای من باز کنید تا بتوانم اطلاعاتم را اصلاح کنم. با تشکر محمد حسین شرفی کد ملی: ۰۰۱۶۵۸۵۷۴۷
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمدعلی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳
عرض سلام و احترام. امروز پلیس +۱۰ رفتم میگه اسامی برایشان ارسال نشده است. گفتم اطلاع بدم به شما. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴

سلام، پیگیری خواهم کرد.

محمد فرجی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
با سلام و احترام بنده در هنگام مراجعه به مرکز نخبگان، برگه سبز خود را تحویل داده ام، آیا این کفایت میکند؟ در رابطه با بیمه، سازمان بکارگیرنده، برگه ای را تحت عنوان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با موضوع گواهی عضویت تحویل بنده داده است، آیا همین برگه برای موضوع بیمه کفایت میکند؟ البته خود دارای بیمه اختیاری تامین اجتماعی هم هستم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  بله کفایت میکند . 

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵
باسلام و احترام مجدد بنده کد رهگیری هم اخذ کردم و کدرهگیری مربوط به آن را هم دارم اما چشم مجددا الان ثبتنام کردم. ممنون میشم بفرمایید که آیا ثبت شده است یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

بله ثبت شد.

محمد‌ امین ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با سلام و عرض ادب. با این که چند ماه است برگ سبز را هم پست کردم و هم تصویرش را در سایت بارگذاری کردم هنوز هم سامانه epolice تغییری نکرده. چه زمانی در سامانه اصلاح میشود که غیبت نخوریم؟ با تشکر. کد ملی ۱۲۷۱۸۵۳۰۰۰
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از سازمان وظیفه عمومی بپرسید، لیست نخبگان برایشان ارسال شده است.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱
سلام وقت بخیر برای ثبتنام که اقدام نمودم به بنده اخطاری مبنی بر اینکه شما قبلا ثبتنام کرده اید ارسال شد و اجازه تایید نهایی برای ثبتنام اموزشی داده نشد. بنده یک مرتبه در سامانه آموزش ثبتنام کردم که به اشتباه نوشتم دارای بیمه هستم و بنده بیمه تامین اجتماعی بودم و به همین خاططر و براساس سوالی که از همکار گرامیتون پرسیدم، مجددا اقدام به ثبتنام کردم و در بار دوم قید کردم که فاقد بیمه ام و دارای برگه 45 روزه هستم لذا بنده در حال حاضر 2 تا کدرهگیری دارم آیا ممکن است دلیل اینکه هنوز به بنده اطلاع داده نشده است این مسئله باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

شما گواهی بسیج دارید، بیمه برای اعزامیان حائز اهمییت است، ایرادی ندارد. 

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
سلام مجدد خدمت شما قبل از هر چیز واقعا ازتون تشکر میکنم که پاسخ پیام های بنده را میدهید و واقعا از شما تشکر و قدردانی میکنم برگه 45 روزه ای که خدمتتون ارسال نمودم، مورد تایید شما هست؟ و دیگه نیازی به رفتن بنده به اموزشی 30 روزه نیست؟ چون بنده دو روز آینده بایستی دفاع پروژه خود را انجام دهم و در صورت اطمینان از بابت تایید برگه 45 روزه خود میتوان شهریور ماه با یک مجموعه قرار داد ببندم، لذا ممنون میشوم بفرمایید که آیا آموزشی بنده با توجه به برگه 45 روزه خود منتفی میباشد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

اگر اصل گواهی شما به مرکز رسیده باشد و در پرونده شما بایگانی شده باشد، بله مورد تایید است. 

هانی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳
عرض سلام و وقت بخیر اینجانب به شماره پرونده 981794 در داعا، با توجه به اینکه شروع به کار اینجانب ثبت شده است و برگ سبز اعزام به خدمت خود را در تاریخ 3 تیرماه برای شما هم به صورت آپلود در سایت و هم به صورت فیزیکی ارسال کرده ام، همچنان در سایت نظام وظیفه در وضعیت ارسال به خدمت قرار داشته و عنوان سرباز نخبه وظیفه درج نشده است، با توجه به شرایط پیش آمده و عدم پاسخگویی به پیگیری های مختلفی که انجام داده ام، خواهشمندم پیگیری های لازم را انجام دهید تا بعد از چندین ماه پیگیری و دوندگی،دوباره مجددا گرفتار دچار غیبت از سربازی و گواهی رفع غیبت و غیره نشوم. سپاس فراوان از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله حتماً پیگیری میشود. 

میلاد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸
باسلام.متن ایمیل ک چندبارفرستادم این می باشد.دیروز دوباره ارسال کردم ولی هنوز جوابی داده نشده. اینجانب میلاد حجت انصاری هستم،شماره پرونده ۹۶۱۲۵۸،هفته پیش مدارک پایان کار رو ارسال کردم،میخواستم بدونم پروسه اینجانب چقدر پیشرفت کرده؟چقدر طول میکشه؟ لطفا به همکاران بفرمایید اگه پاسخ رانمی توان اینجا داد در ایمیل پاسخ بدهند.ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

مدارک شما در تاریخ ۰۵/‏۰۵/‏۹۸‬ به سازمان وظیفه عمومی ارسال شده است.

یاسین حیات ابدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹
به چه شکلی میتوانم پیگیری لازم را مبنی بر رسیدن برگه 45 روزه و بایگانی آن انجام دهم؟ بنده اگر اشتباه نکنم 1 مردادماه برگه 45 روزه خود را پست نموده ام
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

برای پیگیری از وصول و صدور و ارسال مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید

رضا سرحدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام بنده الان دفتر پلیس +10 در مشهد هستم. میگن چیزی به ما مبنی بر دادن برگ سبز به دانشجو ابلاغ نشده در صورتی که شما فرمودید از امروز مراجعه کنیم. ممنون میشم بفرمایید تکلیف چیست. سپاس از مهر شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

بخشی از دوستان برگ سبزشان صادر شده صبر کنید تا اطلاع دهیم. 

میلاد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
با سلام و خسته نباشید بنده به چندین دفتر پلیس +10 در تبریز مراجعه کردم برای دانشجویان برگه اعزام ندادند. لطفا پیگیری کنید تازه میگن اگه برگه اعزام بگیرین ولی تو لیست نهایی نباشین غیبت میخورین
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنن و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیح شده‌اند.

چنانچه دفاتر گزینه‌ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رؤیت خواهند کرد.

خشایار واعظی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
با عرض سلام و خسته نباشید. بنده با کد ملی 2150270323 نامه شروع بکارم تازه تایید شده و به سازمان رسید و موقعی که داشتم ثبت نام آموزشی رو انجام میدادم هنوز نامه نیومده بود... میخواستم لطف کنید قسمت ثبت نام آموزشی رو برام باز کنید تا اصلاحش کنم. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

محمد حافظی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸
عرض سلام و احترام ینجانب محمد حافظی به شماره ملی 1700071531 در دوره آموزشی شهریور در ابتدای زمان ثبت نام، نام نویسی کردم. با توجه به اطلاعیه جدید 25 بنده دارای دفترچه بیمه روستایی هستم و برای گرفتن دفترچه بیمه نیروهای مسلح نیز فردا به دفاتر ساتا خواهم رفت ولی داشتن دفترچه بیمه روستایی را در ثبت نام ذکر نکردم و گزینه فاقد دفترچه بیمه را زدم ولی در توضیحات نوشتم که برای گرفتن دفترچه بیمه نیروهای مسلح فقط مراجعه ام به دفاتر ساتا باقی مانده است. حالا لازم است دوباره ویرایش بخش بیمه انجام شود یا خیر؟ چون این موضوع برای من بسیار حیاتی است که بتوانم در آموزشی شهریور ماه حور داشته باشم. خیلی ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

مهران خاکپور ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰
با سلام و احترام. بنده در تاریخ 31 تیر واسه آموزشی ثبت نام کردم ولی گزینه فاقد دفترچه بیمه رو زده بودم. ولی دفترچه بیمه سلامت دارم و می خواستم اگر امکانش هست سایت را برای من باز کنید تا بتوانم اطلاعاتم را اصلاح کنم. با تشکر مهران خاکپور. کدملی : 1360054723
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

کیوان قاسمی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳
با سلام و خسته نباشید بنده کیوان قاسمی به کد ملی ۲۷۴۰۱۶۵۵۸۷ در قسمت ثبت برگ سبز اشتباها برگ سبز قدیمی را خدمت شما ارسال کرده ام و پس از دریافت برگ سبز جدید با توجه به عدم امکان ارسال مجدد در قسمت پیگیری مشکل را توضیح داده و تصویر برگ سبز را ارسال کردم ایا نیاز به اقدام دیگری هست؟ پیشاپیش ممنون از راهنماییتان
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که فرم را به درستی پر کرده باشید ایرادی ندارد. 

ساسان زندی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹
سمعه تعالی با عرض سلام و احترام اینجانب ساسان زندی اصفهان به شماره ملی 1292350997 دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستم. در ابتدای زمان ثبت نام گزینه سایر بیمه ها وجود نداشت و از این رو فاقد دفترچه انتخاب شد. در حال حاضر سایت اجازه ثبت نام مجدد نداده و پیام شما قبلا این فرم را پر کرده اید نشان داده می شود. خواهشمندم راهنمایی نمایید و لطف فرموده، بنده را برای دوره ی آموزشی شهریور ماه اعزام نمایید. با نهایت احترام و سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

خشایار واعظی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۴
ضمن عرض سلام مجدد. بنده در پیامی که دادم پاسخی به بنده ندادید. میخواستم لطف کنید قسمت ثبت نام آموزشی رو برام فعال کنید که اصلاح کنم. موقع ثبت نام اولیه شروع به کار بنده نیومده بود و فاقد شروع بکار رو انتخاب کردم. الان نامه ام اومده و میخوام ویرایش کنم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

امین ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
با سلام من هر چی پیام میگذارم ولی نه نمایش داده می شود نه جوابی برای من می دهید راه حلی چی هست من میخوام ببینم ثبت نام ام برای دوره اموزشی انجام شده یا نه من چنیدن بار فرم ثبت نام را پر کردم ودکمه ثبت زدم کدی دریافت نکردم.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر هنوز ثبت نام نکرده‌اید.

امین ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴
با سلام ببنید ایا ثبت نام دوره اموزشی من انجام شده یا نه به من بگین راهش جی هست من از سابت چندی بار ثبت نام کردم وکدرهگیری دریافت نکردم. شمار ملی 1490113835
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، شما هنوز ثبت نام نکرده اید.

محسن هادیان پور ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید من روز ۳۰ ام تیر ماه فرم ثبت نام به شماره پیگیری 1812763724197821 را تکمیل کردم منتها چون دفترچه تامین اجتماعی دارم گزینه فاقد دفترچه رو انتخاب کردم. بعد از ثبت در قسمت پاسخ ذکر کردم که دفترچه تامین اجتماعی دارم. با توجه به اینکه در حال حاضر سامانه پیغام شما این فرم را پر کرده اید نمایش می دهد و اجازه ثبت نام مجدد را نمی دهد میخواستم بپرسم پاسخ ارسالی کافی است یا خیر. ممنون میشم راهنمایی کنید. ۰۳۷۰۶۹۱۲۲۹
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

جواد ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۷
با سلام و احترام ضمن تشکر از زحمات بی دریغ و پاسخگویی شما به اطلاع می رساند تاریخ اعزام اینجانب جواد علیمرادی با کد ملی 3920225406 یکم مرداد اعلام شده بود. با توجه به درخواست سازمان به کارگیرنده مبنی بر لزوم حضور اینجانب تا پایان مرداد ماه و نامه نگاری صورت گرفته با مرکز نخبگان نیروهای مسلح؛ اقدام به ثبت نام در دوره شهریور کرده ام. تقاضامندم اعلام بفرمایید آیا ثبت نام بنده در دوره شهریور ماه انجام شده است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که کد پیگیری دریافت نموده اید، به این معنی است که ثبت نام شما انجام شده است. 

محسن هادیان پور ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۸
با عرض سلام و خسته نباشید من روز ۳۰ ام تیر ماه فرم ثبت نام را تکمیل کردم منتها چون دفترچه تامین اجتماعی دارم گزینه فاقد دفترچه رو انتخاب کردم. بعد از ثبت در قسمت پاسخ ذکر کردم که دفترچه تامین اجتماعی دارم. با توجه به اینکه در حال حاضر سامانه پیغام شما این فرم را پر کرده اید نمایش می دهد و اجازه ثبت نام مجدد را نمی دهد میخواستم بپرسم پاسخ ارسالی کافی است یا خیر. ممنون میشم راهنمایی کنید. ۰۳۷۰۶۹۱۲۲۹
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

امین ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۳
اقا یبارم جواب من رو بدین یعنی چی من صدبار پیام دادم یکبارم جواب نگرفتم چرا اینطوری هست
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، سوالتان را بپرسید. 

ناصر هاشمی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۲:۲۳
با سلام و احترام بنده دانشجوی دکترا هستم و در تاریخ 30 تیرماه برای دوره آموزشی شهریورماه ثبت نام کردم. امروز از اطلاعیه 25 مطلع شدم. برای این منظور قصد دارم فردا برای برگ اعزام و واکسیناسیون اقدام کنم. بعد از دریافت برگ اعزام و واکسیناسیون آیا این مدارک باید در سامانه ثبت شود؟ یا موقع اعزام باید با خود به همرا داشته باشیم؟ در ضمن بدلیل مقرر نشدن حقوق در سامانه ثبت نام فاقد بیمه را انتخاب کردم ولی این ماه حقوقم برقرار شده. راهکار رو لطف می کنید؟ با تشکر ناصر هاشمی گورادل، کد ملی 1450270999
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر فقط برگ سبز را بار گذاری کنید. برای برقراری بیمه در قسمت تسهیلات فرم بیمه را پر کنید.

محمدعلی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۲
عرض سلام و احترام. من و خیل کثیری از دوستان که برگ واکسن رو گرفتیم، با نبود واکسن مواجه شدیم. البته اسم ما در سیستم پلیس +10 هم نبود. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸

برای واکسن و معاینات بایستی به مراکز بهداشت درمان مراجعه کنید.

یاسین حیات ابدی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸
باسلام و احترام نحوه تماس با دبیرخانه جهت اطلاع از رسیدن برگه 45 روزه بسیج پست شده به آنها و بایگانی آن در پرونده چگونه است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹

سلام، به شماره های داخل سایت در زمان مشخص شده تماس بگیرید و داخلی دبیرخانه را بخواهید تا وصل کنند.

مجید عسکری پور ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
باسلام و احترام. بنده در فرم ثبت نام اطلاعات را ویرایش نمودم و قید کردم دانشجوی دکتری می باشم. امروز مراجعه کردم سازمان نظام وظیفه توسیستم برای من برگ سبز صادر نشده و از طرفی در سیستم غیبت تاریخ 1 تیرماه 99 ثبت شده است. لطف کنید اسم بنده به نظام وظیفه ابلاغ کنید و غیبت بنده در سیستم رفع کنید و برگ سبز صادر شود. 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانشجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنن و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیه شده‌اند.

چنانچه دفاتر گزینه‌ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رؤیت خواهند کرد و می‌توانند برگ اعزام را صادر نمایند (مانند طلبه در حال تحصیل)

فرزاد بیداری ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱
با سلام...اینجانب فرزاد بیداری به شماره ملی 5040123469 در مورخه ۳۰ تیر برای دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کرده و کد پیگیری برای بنده ارسال شد...بنده امروز مورخه ۱۴ مرداد رفتم پلیس بعلاوه ۱۰ و نظلم وظیفه ی شهرستان...به بنده گفتن شما اعزام نشدید و تاریخ اعزام ندارید در سیستم و با این اوضاع برگه سبز صادر نمیشود لطفا راهنمایی کنید..‌
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

در صورتی که دانشو هستید  و برگ سبز شما صادر نشده است، در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانشجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنن و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیه شده‌اند.

چنانچه دفاتر گزینه‌ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رؤیت خواهند کرد و میتوانن برگ اعزام را صادر نماییند (مانند طلبه در حال تحصیل)

حسام مکوندی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با سلام اینجانب حسام مکوندی به شماره ملی 1756061912 دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستم. در زمان ثبت نام (30 تیرماه) گزینه سایر بیمه ها وجود نداشت و از این رو فاقد دفترچه انتخاب شد. اما در توضیحات ذکر کردم که دفترچه تامین اجتماعی دارم در حال حاضر سایت اجازه ثبت نام مجدد نداده و پیام شما قبلا این فرم را پر کرده اید نشان داده می شود. با توجه به نیاز به اعزام در شهریورماه لطفا جهت ثبت نام مجدد اینجانب همکاری فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید. 

رضا سرحدی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
سلام جهت اطلاع رسانی: دوستانی که به پلیس +10 مراجعه میکنن بهشون تاکید کنید که بازخوانی اطلاعات تحصیلی بزنن برای دانشجو و یا اینکه با نظام وظیفه تماس بگیرن. به این صورت مشکل حل میشه.
محسن رحیمی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام و احترام .اینجانب محسن رحیمی لرکی به شماره ملی 2281154181 در دوره آموزشی شهریور ماه در ابتدای زمان ثبت نام کرده ام . با توجه به اطلاعیه جدید 25 بنده دارای دفترچه تامین اجتماعی هستم ولی این موضوع را در ثبت نام ذکر نکرده ام . از آنجا که امکان ویرایش برای بنده میسر نیست، خواهشمند است این موضوع را در ثبت نام بنده لحاظ کنید تا در لیست شهریور ماه قرار گیرم. همچنین بنده دارای گواهی 45 روزه بسیج نیز میباشم . با سپاس از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲

مجدد ثبت نام کنید.

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
با سلام و احترام عذرمیخوام من در شهر مشهد هستم و دو مشکل اساسی وجود داره. اول اینکه اینجا واکسن وجود نداره و مشخص نیست کی میاد (من دیروز با تمام مراکز بهداشتی که اعلام شده تماس گرفتم). دوم دفاتر پلیس +10 توجیه نیستند و برگه اعزام به خدمت نمیدن. من به 2 دفتر مراجعه کردم. خواهش میکنم بزرگواری بفرمایین و این سوال را پاسخ داده و ما را از نگرانی دربیارین. ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

برای واکسن بایستی به مراکز بهداشتی مراجعه کنید و استعلام بگیرید.

برای برگ سبز در صورتی که دانشجو هستید در این رابطه با سازمان وظیفه عمومی ناجا هماهنگ شده که اطلاعات دانشجویان را تحت عنوان نخبه در حال تحصیل در سامانه نظام وظیفه ثبت کنن و دفاتر پلیس +۱۰ در این رابطه توجیه شده اند.

چنانچه دفاتر گزینه ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رویت خواهند کرد و میتوانن برگ اعزام را صادر نماییند (مانند طلبه در حال تحصیل)

امین ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
مگر ثبت نام از کجا هست چطوری باید انجام بشه غیر این فرمی هست که در قسمت ثبت نام آموزش هست پر میکنیم و ثبت را میزنیم من همین کارو صدبار انجام دادم ولی هیچ عکس العملی از سایت ندیدم من نمیدونم چیکار کنم من باید شهرویر ماه برم سه سال از پروزه ام گذشته من دیگه اخر خطم باید شهریور رو برم تورخدا کمک کنید این ثبت نام حل بشه.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹

فرم ثبت نام چک شد، موردی ندارد، مجدد تلاش کنید. 

امین ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳
من بارها این فرم را از اول پر کردم بارها زدم ثبت ولی هیچی کدی برایم نیامد من نمیدونم روند ثبت نام چگونه هست دلیل چیه بگین منم برطرف کنم. یا اگر ممکن شما من را ثبت نام کنید من صدبار ثبت نام کردم ولی ثبت نمی شود.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

فرم ثبت نام چک شده، مشکلی ندارد، مجدد تلاش کنید.

محمد ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
0080163289 ثبت نام من رو چک کنید آیا مشکل نداره باید برای اعزام در یک شهریور برنامه ریزی کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

سلام، بله

امین ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
الان دوبار از یک مرور گر دیگری نیز ثبت نام کردم سه چهار بار این مراحل رو انجام دادم ببنید ثبت نام من انجام شده 1490113835
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱

با شما تماس گرفته شد. 

احسان ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
با سلام ،احتراما اینجانب احسان مشکل گشا یه شماره ملی 4231928088 در دوره اموزشی شهریور ثبت نام نموده، تقاضای ویرایش ثبت نام و تغییر وضعیت دفترچه درمانی و همچنین فارغ التحصیلی( با توجه به ثبت نشدن فارغ التحصیلی ) را دارم ممنون از لطف شما
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶

مجدد ثبت نام کنید.

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲
با سپاس بیکران از شما بزرگوار.
مجید کیخای حسین پور ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام احتراما اینجانب گواهی 52 روزه بسیج جهت جایگزینی دوره آموزشی را برای سازمان از طریق پست ارسال کرده ام. و سپس برای دوره آموزشی شهریورماه اقدام وگزینه دارای برگه 45 روزه را انتخاب نمودم. میخواستم ببینم این گواهی مورد پذیرش قرار گرفته است یا نیاز است مجددا برای دوره آموزشی ثبت نام کنم؟ کد ملی 0640152937 در ضمن برگه سبز بتاریخ اعزام 1/6/99 نیز از طریق سایت و پست برای شما ارسال شده است. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

قبل از ارسال می‌بایستی ثبت نام می‌کردید. 

امین ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۳
ثبت نام من الان انجام شد الان بررسی کنید ببنید درست هست مشکلی نداره و من الان برای ادامه فرایند ثبت نام دوره آموزشی شهریور ماه چیکار باید بکنم ؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

بله انجام شد.

 

نیما ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶
با سلام و احترام عذرمیخوام من در شهر تبریز هستم و یک مشکل اساسی وجود داره دفاتر پلیس +10 توجیه نیستند و برگه اعزام به خدمت نمیدن. من به 4 دفتر مراجعه کردم. فرموده بودید گزینه ی بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی را بزنند، این اطلاعات را رویت خواهند کرد و میتوانن برگ اعزام را صادر نماییند ولی چنین گزینه در سیستم موجود نیست خواهش میکنم بزرگواری بفرمایین و این سوال را پاسخ داده و ما را از نگرانی دربیارین. ممنونم. 2960143116
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

پیگیری خواهم کرد. 

مسعود ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸
سلام و عرض ادب قرار شد بررسی بفرمایید وضعیت رفع غیبت من را چون رفتم حضوری پلیس بعلاوه 10 ولی هنوز غیبت خورده بود و نتوانستند پرینت برگه سبز بدهند. کد ملی: ۳۳۱۰۳۴۹۵۱۹
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

بررسی میشود.

محمد احمدی بلوطکی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱
باسلام و احترام و عرض خسته نباشید ببخشید بنده 6 مرداد برای آموزشی شهریور در سایت ثبت نام کرده بودم و دارای دوره تکمیلی 45 روز هستم از طریق بسته دوره تکمیل 45 روزه را برایتان ارسال کردم و از طریق پیگیری مرسولات پستی متوجه شدم که دیروز ساعت 11 تحویل شما داده شده است. میخواستم ببینم اگه امکانش هست لطفا بررسی بفرمایید که به دستتان رسیده و برای جایگزینی آموزشی ترتیب اثر داده شده است؟ باتشکر از زحمات و پیگیری های همیشگی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷

سلام، مراجعات حضوری به مرکز نخبگان ن. م ممنوع شده و بایستی مدارک خود را به صورت پستی به مرکز ارسال کنید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمدعلی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲
من امروز کلی دفاتر رفتم و آخر سر حضوری رفتم نظام وظیفه پیش مسئول نخبگان و همونجا همون لحظه نماینده داعا با یه لیست 46 نفری آمد و گفت کی به شما گفته برید پلیس +10!!! گفت ما خودمون به این 46 نفر پیامک میزنیم و فردا هم یک لیست 20 نفری دیگر آماده میکنیم.اگر ممکن است اسم من رو در این لیست قرار بدید. من تکمیلی دارم و واکسن و معاینه رو هم رفتم. با تشکر-محمد علی امیرآبادی- کد ملی 3610588268
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲

بایستی فرم ثبت نام آموزشی را پر کنید.

مجید کیخای حسین پور ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸
ممنون از پاسخ جنابعالی، گواهی بسیج در تاریخ 28/4/99 برای سازمان ارسال شده است. و پس از آن بر اساس پاسخ به ضرورت ثبت نام که در ذیل اطلاعایه انجام شد، ثبت نام برای دوره شهریور با ذکر دارای گواهی 45 روزه انجام شده است. آیا نیاز به ثبت نام مجدد می باشد یا این گواهی پذیرفته شده است. کد ملی 0640152937 با احترام مجدد
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۱

در صورتی که یکبار درست فرم را پر کرده اید و ثبت نام نام نموده اید، نیازی به ثبت نام مجدد نیست. تایید گواهی بسیج هم بعد از اعزام دوره اعلام میشود. 

سجاد 5490032790 ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷
عرض سلام و احترام بنده سال گذشته برگه سبز را حضوری تحویل مسئول محترم دادم و ایشان برگه سبز را در پرونده بنده الصاق کردند. از اونجایی که تاریخ اعتبار برگه سبز بنده تا دیماه 98 بوده است، آیا لازم است بنده برای گرفتن مجدد برگه سبز اقدام کنم یا همان برگه سبز قبلی کافی است؟ لازم به ذکر است بنده دارای گواهی تکمیلی 45 روزه هستم که آن گواهی نیز در روز تکمیل پرونده حضورا تحویل مسئول مربوطه شد. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

خیر نیازی به دریافت مجدد برگ سبز نیست.

رضا سرحدی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱
با سلام بعد از سه روز رفتن به پلیس +10 و انجام معاینه، سیستم پلیس +10 به دلیل دانشجو بودن برگه اعزام نمی دهد. نکته مهم تر این که ثبت نام اعزامی برای برج 6 پر شده است و کاربر پلیس +10 گفت برای برج 7 اعزامت میخوره اگر سیستم قبول کنه. واقعا ممنون میشم بفرمایید تکلیف چیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷

دانشجویانی که تا ۱۱/‏۵‬ فرم ثبت نام را پر کرده و پیامک مرکز نخبگان برایشان ارشال شده است، بایستی به مراکز پلیس +۱۰ برای اخذ برگ سبز مراجعه کنند و در صورتی که بعد از تاریخ ۱۱/‏۰۵‬ ثبت نام کرده اید منتظر پیامک برای اخذ برگ سبز باشید.

میلاد مرادیان ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵
سلام و خسته نباشید بنده قبل از ۱۱ مرداد فرم ثبت نام آموزشی شهریور رو تکمیل کردم، اما پیامک به من ارسال نشده. یعنی در اعزام شهریور نیستم؟ کد ملی 4270296641
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

برگ سبز برای شما صادر شده است، میتوانید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت کنید.

پیامک برای کلیه دانشجویانی که تا تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کرده اند ارسال شده، احتمالاً پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید. 

محسن رحیمی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷
با سلام و احترام . بنده امروز در شهر شیراز به چندین مرکز پلیس +10 مراجعه کردم، هیچکدام در مورد صدور برگه سبز به دانشجویان دکتری توجیه نبودند و در سیستم آن ها گزینه بازخوانی مجدد اطلاعات تحصیلی قابل رویت نبود. خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری فرمایید و در صورت امکان اگر بخشنامه رسمی یا لیست مراکز خاصی است اعلام فرمایید. ممنون میشم این موضوع را پیگیری کنید. با توجه به اینکه بنده از پروژه خود دفاع نموده ام و گواهی تکمیلی 45 روزه بسیج را دارم . خواهشمندم در رابطه با موضوع برگه سبز و بارگذاری آن برای دانشجویان راه حل جایگزینی پیشنهاد فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، طی پیگیری‌های انجام شده برای تمامی دفاتر پلیس+۱۰ پیام ارسال شده است. 

حسن عباسی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱
با سلام بنده ثبت نامم رو 5 مرداد انجام دادم، منتهی هنوز پیامکی مبنی بر مراجعه به پلیس +10 دریافت نکرده ام. به پلیس +10 هم مراجعه کردم، متاسفانه اسمم رد نشده گویا. الان چیکار باید بکنم؟ کد ملی 4400101037 کد پیگیری: 181428660771050
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

برگ سبز برای شما صادر شده است، احتمالاً دفتر پلیس +۱۰ توجیه نبوده اند، به مراکز دیگر مراجعه کنید.

وحید شهیدی پور ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۷
سلام و عرض ادب بنده وحید شهیدی پور با شماره ملی 0386168725 هستم. بنده برگ سبز را از پلیس +10 دریافت و در سامانه شما آپلود کردم، به پزشک هم مراجعه کردم و واکسن های مربوطه را زده ام. ضمنا در سایت برای دوره آموزشی شهریور ماه با موفقیت ثبت نام کردم و کد رهگیری دریافت کردم. نامه شروع به کار هم دارم. از محل کارم هم به مدت یکماه مرخصی گرفتم. در مجموع تمام اقدامات لازم را برای شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه انجام داده ام. ممنون می شوم بنده را حتما در لیست اعزام قرار دهید. به شدت به شرکت در این دوره نیاز دارم. ممنون می شوم که همکاری بفرمایید. اگر مشکلی هم هست قبلش اطلاع بدهید تا برطرف کنم که انشالله شهریور ماه در این دوره شرکت کنم.خدا خیرتون بدهد.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که واجدالشرایط باشید، حتماً اعزام خواهید شد.

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۱
عذرمیخوام من در تاریخ 30 تیر ثبت نام کردم. در پاسخ به پرسش جناب آقای سرحدی فرمودین برخی از افراد پیامک براشون ارسال شده. اما من هنوز هیچ پیامکی دریافت نکردم. من در مشهد هستم و مسئول دفتر پلیس +10 گفت که با زدن گزینه "بازخوانی اطلاعات" وضعیت دانشجو بودن مشخص میشه ولی نمیتونن برامون برگ اعزام صادر کنن. لطف میفرمایین اگر این قضیه رو پیگیری کنین.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

برگ سبز برای شما صادر شده است، احتمالاً دفتر پلیس +۱۰ توجیه نبوده اند، به مراکز دیگر مراجعه کنید.

ارین کیانی ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۱
سلام و عرض ادب بنده ارین کیانی به کد ملی 0079261787 در تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کردم دانشجو هم هستم متاسفانه پیامی مبنی بر دریافت برگه سبز دریافت نکردم. لطفا پیگیری نمایید. با سپاس از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

برگ سبز برای شما صادر شده است، میتوانید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت کنید.

پیامک برای کلیه دانشجویانی که تا تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کرده اند ارسال شده، احتمالاً پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید. 

مجید احسن ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۱:۴۵
با سلام و تشکر. من برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کردم اما مشکل آموزشی ام به گونه ای دیگر حل شده است خواهشمندم ثبت نام من را کان لم یکن و ملغی محسوب نمایید و من را از لیست حذف کنید. با سپاس فراوان کدملی۰۳۸۴۲۹۳۶۸۹
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، امکان این کار نیست.

مهرداد ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷
با عرض سلام و خسته نباشید در صورت امکان بررسی بفرمایید که آیا ثبت نام آموزشی بنده کامل است و نیاز به اقدام دیگری دارد یا نه؟ حضور در این دوره آموزشی برای من حیاتی است زیرا از ابتدای مهرماه دوره فلوشیپ شروع شده و تا ۱۸ ماه امکان حضور در آموزشی رزم مقدماتی را ندارم در حالیکه کمتر از ۶ ماه تا پایان پروژه باقی مانده است.پیامک تایید چه زمانی ارسال میشود؟با سپاس سید مهرداد معتمدالشریعتی - ۰۸۱۰۰۱۱۲۷۱
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله ثبت نام شما کامل انجام شده است.

ساسان ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۸
با سلام و خسته نباشید بنده پارسال مراحل ارسال دفترچه رو انجام دادم و زمان اعزام بنده اردیبهشت 99 بود (کارهای واکسن و ... انجام شده بود) اول اینکه آیا دوباره لازم به ارسال دفترچه و کارهای تابعه آن هست؟! دوم اینکه دفترچه بیمه من تا آخر ماه آماده میشه(مشکلاتی در واحد فعالیت من در خدمت سربازی(پروژه) پیش آمده بود که درست شده) آیا امکان شرکت در این دوره از آموزش برای من میسر خواهد بود؟ و اینکه سامانه برای پیگیری درخواست مدتهاست زده در حال بروز رسانی؛. آیا اطلاع رسانی تا آخر ماه از طریق سایت انجام میشه یا صرفا منتظر پیامک باشیم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

در صورتی که برگ سبز را دارید فقط نیازمند معاینه پزشک هستید.

در صورتی که واجد الشرایط باشید باشید اعزام خواهید شد.

از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
سلام و احترام خدمت شما بنده ساکن مشهد هستم و در برگه واکیسناسیون صرفا 6 مرکز اعلام شده که هیچ یک واکسن ندارن. اما یک مرکز بهداشت غیر از این 6 تا هست که واکسن دیفتری+کزاز رو داره. آیا واکسیناسیون در مرکزی غیر از این 6 تا قابل قبول هستش یا خیر؟ دفاتر پلیس +10 زیادی رو تماس گرفتم هر کدوم یک جور پاسخ میدن. لطفا شما پاسخ رو بفرمایین. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، با پلیس +۱۰ هماهنگ کنید. 

مصطفی کوهپیمای ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
عرض سلام و ادب خدمت شما من تقریبا یک سال از تاریخ شروع به کارم گذشته و به دلیل سنگینی حجم مطالعات اولیه پروژه ای که برام تعریف شده و نیاز به جمع اوری منابع خارجی و ترجمه اون ها تازه پروژم به ۴۰ درصد رسیده و در حال تکمیل گزارش پیشرفت کار هستم. ولی با توجه به اینکه منابع رو کاملا ترجمه کردم پروژه روی روال افتاده و سریع داره پیش میره و به تایم مشخص شده برا اتمام پروژه میرسه. میخواستم بدونم من که برای دوره شهریور ثبت نام کردم ولی هنوز گزارش پیشرفت کار رو به سازمان ندادم امکانش هست برای اعزامم به دوره اموزشی شهریور مشکلی پیش بیاد؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، ارائه گزارش پیشرفت ارتباطی با اعزام آموزشی ندارد.

محسن هادیان پور ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
با عرض سلام و احترام من در تاریخ ۳۰ ام تیر ماه ثبت نام اولیه رو انجام دادم منتها به دلیل نبودن گزینه بیمه تامین اجتماعی مجددا در تاریخ ۱۴ ام مرداد ثبت نام رو انجام دادم. تا این لحظه برای من پیامکی از طریق سازمان نیومده. پروژه من در تارخ ۱۳۹۷۰۵۰۱ تعریف شده و حضور در این دوره برای من حیاتی است. خواهشمندم اسم من رو در لیست این دوره قرار بدید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

در صورتی که واجد الشرایط باشید، حتمًا اعزام خواهید شد. 

مرتضی حمزه زاده ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
با عرض سلام و ادب من در مراحل پایانی پروژه می باشم و برای اعزام شهریور ماه در سایت ثبت نام و در پلیس +10 هم درخواست اعزام کردم. در برگه اعزام، تاریخ اعزام رو زده اول مهرماه و نوشته شما مشمول غایب حساب می شوید و 180 روز اضافه خدمت برام ثبت شده. الان تکلیف من چیه؟ تکلیف اعزام شهریور ماه چی میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که واجدالشرایط باشید، حتماً اعزام خواهید شد.

علی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
سلام و خسته نباشید بنده قبل از ۱۱ مرداد فرم ثبت نام آموزشی شهریور رو تکمیل کردم، اما پیامک به من ارسال نشده. یعنی در اعزام شهریور نیستم؟ کد ملی 1360950941
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

برگ سبز برای شما صادر شده است، میتوانید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت کنید.

پیامک برای کلیه دانشجویانی که تا تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کرده اند ارسال شده، احتمالاً پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید.

سید پارسا پرواسی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
با سلام. بنده چندین بار پیام دادم. متاسفانه پیام های بنده پاسخ داده نمیشود. سوالی داشتم خدمتون. با توجه به اینکه من قبل ۱۱ مرداد ثبت نام کردم و پیامی مبنی بر رفتن پلیس +۱۰ برای بنده نیامده. آیا ثبت نام بنده تکمیل شده است. بنده بشدت به حضور شرکت در این دوره نیازمندم و همچنین کارهای واکسن هم را انجام دادم. کد ملی ۲۰۸۰۳۸۶۸۲۴ با تشکر و احترام پیشاپیش از پاسخ شما
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴

برگ سبز برای شما صادر شده است، میتوانید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ سبز را دریافت کنید.

پیامک برای کلیه دانشجویانی که تا تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کرده اند ارسال شده، احتمالاً پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید. 

رزگار حسن زاده ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
با سلام و خسته نباشید بنده پیامک آموزشی شهریور را دریافت نکرده ام. آیا در لیست اعزام هستم؟ کدملی ۲۹۲۰۱۲۵۶۵۶
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

برای اعزامیان پیامک ارسال خواهد شد.

مهدي رزم آهنگ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
با سلام و احترام بنده دانشجو هستم و گواهی 45 روزه بسیج هم دارم. الان برای دریافت برگ سبز به پلیس+10 مراجعه کنم یا فعلا صبر کنم؟ کد ملی:2560085488
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲

از شنبه میتوانید مراجعه کنید.

مهدی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸
با سلام. بنده ثبت نام آموزشی شهریور را قبل از تاریخ ۱۱ مرداد انجام داده ام، ولی پیامک صدور برگه سبز را دریافت نکرده ام. لطفا چک کنید که برای بنده برگه سبز صادر شده است یا خیر. ممنون. کد ملی: 4380145670
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

اگر قبل تاریخ ۱۱/‏۰۵/‏۹۹‬ ثبت نام کرده اید، بله برایتان صادر شده است. و اگر پیامک بدستتان نرسیده احتمالاً برای مسدود کردن پیام های تبلیغایست.

محمدعلی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
عرض سلام و احترام . من 7 مرداد ثبت نام کردم و کد پیگیریم هم 1814521136251134 است ولی برگ سبز و پیامکی برام نیامده. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸

اگر قبل تاریخ ۱۱/‏۰۵/‏۹۹‬ ثبت نام کرده‌اید، بله برایتان صادر شده است. و اگر پیامک بدستتان نرسیده احتمالاً برای مسدود کردن پیام های تبلیغایست

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
با عرض سلام و خسته نباشید عذرمیخوام در پاسخ قبلی فرمودین که برای بنده برگه سبز صادر شده. امروز مجدد به دفتر پلیس +10 مراجعه کردم و میگن لیست شهریورماه پر شده و ما فقط برای مهر میتونیم اعزامتون کنیم و گزینه شهریور فعال نیست. من بهشون گفتم که ما مربوط به بنیاد ملی هستیم و احتمالا اعزاممون با بقیه فرق داره ولی گفتن ما نمیتونیم برای شهریور اعزام کنیم. لطفا این سوال رو پاسخ بفرمایین و مشکل رو حل کنین. من تا بحال 4 بار برای این برگه به پلیس +10 رفت و آمد کردم.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

سلام، تاریخ اعزام روی برگ سبز فرقی ندارد، مهم داشتن برگ اعزام است.

ایمان دولت کیا ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
با سلام و احترام. ممنون می شوم به دو سوال من پاسخ بدید. من موقع تشکیل پرونده در سال ۹۶ برگ سبز خود را به شما تحویل داده بودم و تاریخ اعتبارش تا ۹۶/۴/۱ بود. آیا لازم است دوباره برگ سبز بگیرم و بارگزاری کنم؟ ایا لازم است دوباره واکسن و معاینه پزشکی انجام بدم ؟ ایمان دولت کیا ۰۰۱۳۳۹۶۹۶۱
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴

سلام، خیر نیازی نیست. 

محمد ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
با سلام امروز بنده دوباره رفتم چند تا پلیس +10 برگ سبز نمیدن و میگن اول باید واکسن بزنین و معاینه پزشکی برین بعد...واکسن مننژیت هم فعلا تو تبریز نیست ما چکار کنیم؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

با مراکز بهداشت و درمان مطرح کنید، مرکز نخبگان هم پیگیری خواهد کرد. 

محمدعلی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴
عرض سلام و احترام. آقا میشه خواهشا ببینید ثبت نام من انجام شده؟ چون گواهی 45 روزه تکمیلی رو دادم، میترسم ثبت نامم انجام نشده باشه. از صب 10 تا پلیس +10 رفتم میگن اسمت نیس. تشکر. محمدعلی امیرآبادی- کدملی 3610588268
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹

خیر، شما شروع بکار ندارید، کارت سبزتان زمانی جایگزین دوره آموزشی میشود که شروع بکارتان ثبت شده باشد.

عبدالله ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۴
mylove: با سلام و تقدیم احترام اینجانب عبدالله محمدی پارسا به شماره ملی 0069966036 که پیشتر در دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کرده بودم، پیرو نامه مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح به شماره 3123/1/1612/071724/3 به تاریخ 6/5/1399 انصراف خودم را از ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی شهریور اعلام می دارم. لطفا انصراف بنده را قبول بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست نخبگان اعزامی به دوره آموزش رزم مقدماتی نهایی نشده است.

اکبر شیری لرد ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۸
با سلام و عرض ادب اینجانب موقع گرفتن طرح جایگزین خدمت فارغالتحصیل ارشد بودم و برگ سبز خود را که تیر ماه سال قبل بود تحویل مرکز نخبگان داده ام و از مهر ماه سال قبل دانشجوی دکتری شدم و از داعا نامه اشتغال به تحصیل به دانشگاه تحویل دادم همچنین 30 تیرماه برای دوره شهریور ثبت نام کردم و کد پیگیری دریافت کردم اما هنوز پیامکی دریافت نکرده ام لطف کنید راهکاری ارایه دهید تا من انجام دهم کد ملی هم 2580385207 می باشد
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، کسانی که قبلاً برگ خود را به مرکز تحویل داده اند، نیازی به اخذ مجدد آن ندارند.

جواد زمانی ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
سلام و عرض ادب بنده جواد زمانی به کد ملی ۱۷۲۹۸۷۹۴۱۱ در تاریخ ۵/۱۱ ثبت نام کردم دانشجو هم هستم متاسفانه پیامی مبنی بر دریافت برگه سبز دریافت نکردم. لطفا پیگیری نمایید. با سپاس از همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک برای شما نیز ارسال شده است.

مصطفی کوهپیمای ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸
عرض سلام و ادب من سال ۹۷ برگ سبزم رو موقع تشکیل پرونده به سازمان تحویل دادم که تاریخ اعزامم دی ماه ۹۷ بود. من تا حالا برای دوره های اموزشی قبلی تو لیست اعزامی نبودم. با توجه به بند شماره ۶ این اطلاعیه نیازی هست که به پلیس +۱۰ برم و دوباره برگ سبز بگیرم؟ ممنون بابت پاسخگوییتون
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۶

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که برگ سبز خود را به مرکز نخبگان نیروهای مسلح تحویل داده اید، نیازی به اخذ مجدد برگ سبز ندارید.

حسن دیبا ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱
با سلام و احترام اینجانب حسن دیبا به کد ملی 0010955194 و شماره پرونده 971607 به عنوان دانشجوی دکتری تخصصی در تاریخ 30 تیر برای دوره آموزشی شهریور اقدام کردم و در تاریخ 14 مرداد برای پزشک و واکسن اقدام کرده و در تاریخ 16 مرداد ثبت و دریافت برگ سبز اقدام شد.برگ سبز دریافتی در تاریخ 16 مرداد شامل برخی موارد است که باعث نگرانی شده است، اول اینکه تاریخ اعزام را 1 مهر 97 درج کرده است، همچنین میزان تحصیلات را کارشناسی ارشد درج نموده و در نهایت به دلیل اینکه غیبت لحاظ شده به مدت 180 روز اضافه خدمت زده شده است. بعد از صحبت با مرکز پلیس +10 بیان کردند که برای دانش جویان عضو بنیاد ملی نخبگان به آنها ابلاغیه ای صورت نگرفته است!؟ الان من چه کار باید انجام بدم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری میشود و انشاالله با شما تماس خواهیم گرفت. 

موسوی ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۹
با سلام دوباره لطفا پاسخ بدید!!! نه تماس پاسخگو هستید و نه نظراتم رو جواب می دهید!!! من دو سری نامه ارسال کردم براتون: 1-نامه دلایل به طول انجامیدن گرفتن اعلام نیاز بنده همراه با مستندات و امضا و...(به منظور رفع مشکل نظام وظیفه بنده) 2-نامه موافقت تفاهم نامه به همراه اعلام نیاز از دانشگاه قم (امروز ارسال شد) الان باید چکار کنم؟ منتظر باشم تا نامه دوم بررسی بشه و نتیجه به من اعلام بشه؟ یا باید در قسمت "معرفی به سازمان بکارگیرنده" ثبت انجام بدهم؟ ممنون میشم این بار دیگه جواب بدید. موسوی هستم کد ملی:0370445031
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، عذر خواهی می‌کنم بابت عدم پاسخگویی به سوالاتتون، اما باید عرض کنم که، نظر دادن زیر پست‌ها باید مربوط به آن پست باشد تا پاسخ داده شود لطفاً در قسمت تماس با ما پیام بگذارید. 

سید ابراهیم نزل آبادی ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۹
سلام بنده 8 مرداد ثبت نام کردم. ولی چون مدت دفترچه بیمه نیروهای مسلح م تمام شده است، در حال حاضر بیمه ندارم. ولی گویا بیمه ضروری است که در این صورت تا تاریخ باقیمانده تا اعزام اقدام به گرفتن دفترچه سلامت می نمایم. لطفا بفرمایید وضعیت بنده برای اعزام چگونه است؟ آیا امکان ویرایش دارم. کد ملی: 0780084111 کد پیگیری: 1814562811640496
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست نخبگان اعزامی به دوره آموزش رزم مقدماتی نهایی نشده است.

علي ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
با سلام و احترام بنده برای دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کردم و فرم های واکسیناسیون و معاینه پزشکی رو از دفتر پلیس +10 دریافت نمودم. پس از انجام معاینه پزشکی برای انجام واکسیناسیون اقدام نمودم اما متاسفانه بیش از 10 روز است که تمامی مراکز بهداشت مشهد واکسن ندارند و می گویند شاید تا آخر ماه واکسن نیاید.خواستم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید که در صورت عدم توزیع واکسن تکلیف چیست؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

مسئله تامین واکسن جزء وظایف مرکز نخبگان ن. م. نیست، اما می توانید از طریق مراکز بهداشت و درمان پیگیری نمایید.

سینا ساجدی ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۹
با عرض سلام و احترام. اینجانب سینا ساجدی با کد ملی 0453510841 برای ثبت نام در دوره شهریور به پلیس +10 مراجعه کرده ام و فرمودن که ظرفیت دوره شهریور تکمیل شده و باید مهر ماه به آموزشی بروم. در اطلاعیه شماره 25 تاکید بر حضور در دوره آموزشی شهریور ماه گردیده. اینجانب هم تمایل به حضور در دوره شهریور ماه را دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید که برای حضور در دوره شهریور چه باید بکنم؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاریخ درج شده بر روی برگ سبز اهمیتی ندارد، مهم اخذ برگ سبز اعزام میباشد.

علی قادری ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
با سلام و درود. ممنونم از کمک‌های همیشگی‌تون. من برای اعزام شهریور بدون تایید شروع کار ثبت‌نام کردم. شروع کارم 15ام مرداد نامه ش به مرکز رفته. اما مشکلات زیادی برای اعزام شهریور دارم. بعد از ثبت نام این مسائل پیش اومد. یکیش اینه چون در دانشگاه تدریس میکنم و ترم ممکنه از ۱۵ شهریور به صورت آنلاین شروع بشه. ۳۸۳۰۰۰۲۹۸۱. شماره ملی من. هیچ نوع بیمه ای هم ندارم. آیا امکان دار واجد شرایط اعزام شهریور نباشم اصلا؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، دوستانی که فاقد نامه شروع بکار هستند به این دوره آموزش رزم مقدماتی اعزام نخواهند شد.

مجید باقریان ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸
با سلام برای تشکیل پرونده حتما لازم است که برگه سبز را داشته باشیم؟ نمیشود بعد از تایید شروع کار اقدام به برگه سبز کرد؟ بنده 06/31 یکسال از تاریخ فراغتم تمام میشه، آیا میتوان بعد از این تاریخ اقدام به دریافت برگه سبز کرد؟ لطفا راهنمایی کنید واقعا سردرگم هستم
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، برای تشکیل پرونده تمامی مدارک درج شده در سایت بایستی باهم ارسال گردد.

قاسم لیانی ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰
با سلام و احترام اینجانب متقاضی شرکت در دوره آموزشی تیرماه بودم که متاسفانه در گروه تاییدشدگان قرار نگرفتم (اسمس تایید برایم نیامد). در حال حاضر نیز فرصت ثبت نام در دوره شهریور را هم از دست دادم. با توجه به اینکه بنده برگ سبز نیز گرفتم (به تاریخ اعزام 1/5/99 که از این تاریخ گذشت) و مدرس دانشگاه نیز هستم دوره های بعدی آموزشی شما چه ماه هایی است؟ ایا دوره شهریور شما دارای ظرفیت هست؟ قاسم لیانی کد ملی 2259959520
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک اعزام برای هیچ نخبه ای ارسال نشده است، پیامک ارسالی به منظور اخذ برگ سبز دانشجویان بوده است.

مسعود رضوانیان ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۱
با سلام. متاسفانه پس از چندین بار پیگیری هیچ نتیجه ای به من اعلام نکردید. من هنوز در سیستم وضعیت رفع غیبت نشده ام جهت اعزام برای آموزشی شهریور ماه. لطفا خواهشا پیگیری کنید چون من پایان کار رو انجام میدم و فقط نیاز به آموزشی دارم.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، حتماً پیگیری میشود.

علیرضا صحراییان ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۶
با سلام و خسته نباشید. اینجانب با شماره نامه 15/14343 در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ به مرکزنخبگان نیروهای مسلح معرفی شده ام. طبق گفته بنیاد نخبگان، یک ماه پس از نامه معرفی در تاریخ ۱۳۹۹/۰4/۲۶ با مرکزنخبگان نیروهای مسلح از طریق این سایت جهت دریافت معرفی نامه مکاتبه کرده ام که پاسخی داده نشده است. لطفا بفرمایید چه اقدامی کنم؟؟ مجدد مکاتبه کنم یا صبر کنم؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، نیازی به مکاتبه نیست، ابتدا در سایت ثبت نام نمایید سپس، در قسمت تسهیلات فرم معرفی به سازمان بکارگیرنده را تکمیل نمایید.

محمدعلی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۲
سلام. من جدیدا پروپوزالم برای داعا ارسال شده و گواهی 45 روزه دارم و معاینه و واکسن رو هم انجام دادم و ثبت نام آموزشی شهریور هم انجام دادم. اگر ممکن است اسم من رو هم برای نظام وظیفه بفرستید تا برگ سبزم رو بگیرم. چون این دوره برام حیاتی است. با تشکر- محمد علی امیرآبادی-کدملی 3610588268
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، در صورتی که ثبت نام کرده باشید و واجد شرایط باشید، مدارک برای سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال خواهد شد. 

امین ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳
سلام لطفا ببنید اسم من در لیست شهریور ماه هست ممنونم، شماره ۱۴۹۰۱۱۳۸۳۵
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست نخبگان اعزامی به دوره آموزش رزم مقدماتی نهایی نشده است.

صالحی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲
با سلام و احترام ضمن تشکر از پاسخ دهی مطلوب شما، من در روز اول ثبت نام که سایت درست شد، ثبت نام دوره اموزشی شهریور را انجام دادم ولی به دلیل اصلاح بیمه درمانی مجدد در تاریخ 14 مرداد ثبت نام انجام دادم. ولی فعلا برای بنده پیامک ثبت نام نیومده. از طرفی بعد کلی پیگیری برای برگ اعزام به خدمت، پلیس +10 در مرحله اخر گفتند باید گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه بیارید و دانشگاه طی چند روز پیش تعطیل بوده و معمولا تا موافقت با درخواست اینجانب یک هفته ای طول میکشه. واکسیناسیون و معاینه پزشکی رو انجام دادم و برگ واکسیناسیون رو ضمیمه فایل درخواست ثبت نام اموزشی کردم. با توجه به اینکه بنده در انتهای کار پروژه هستم و از تاریخ شروع به کار بنده بیش از 14 ماه گذاشته، خواهش میکنم امکان ثبت نام دوره اموزشی شهریور را برای بنده فراهم نمایید. این مورد برای بنده حیاتی است. lمتشکرم فرشاد صالحی. کد ملی: 4530058220
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیامک اعزام برای هیچ نخبه ای ارسال نشده است، پیامک ارسالی به منظور اخذ برگ سبز دانشجویان بوده است. البته زین پس اخذ برگ سبز برای کلیه نخبگان وظیفه  ضروری گردیده  است.

محراب اسمعیلی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷
با سلام لطفا یه چک میکنید که بنده در لیست اعزامی آموزشی شهریور هستم؟ پروژه بنده به اتمام رسیده و فقط آموزشی مونده. از طرفی سومین دوره هست که ثبتنام می کنم! برای آموزشی شهریور هم برنامه ریزی کرده ام. کد ملی 3320010689 با تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، هنوز لیست نخبگان اعزامی به دوره آموزش رزم مقدماتی نهایی نشده است.

فرزاد بیداری ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
با سلام خدمت شما خواهش میکنم به سوال من پاسخ بدید و راهنمایی کنید... بنده فرزاد بیداری به کد ملی 5040123469 در مورخ ۳۰ تیر ثبت نام کردم با وجود اینکه حتی پیامک های تبلیغاتی بنده مسدود نیست منتهی هیچ پیامکی دریافت نکردم، از طرف دیگر به پلیس +10 مراجعه کردم و برگه سبز برای من صادر شده ولی در کل استان اردبیل واکسن موجود نیست... خواهشا راهنمایی کنید‌...
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

سلام نخبه گرامی. عیدتان مبارک.

مسئله تامین واکسن جزء وظایف مرکز نخبگان ن. م. نیست، اما می توانید از طریق مراکز بهداشت و درمان پیگیری نمایید.

رضا سرحدی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
با سلام و تقدیم احترام بنده دانشجو هستم و 30 تیر ثبت نام کردم. پیامک دریافت نکردم. طبق صحبت هایی که هفته قبل با همکاران شما داشتم فرمودند بیستم (فردا) به پلیس 10+ مراجعه کنم. خواهش میکنم بفرمایید برگه سبز من صادر شده است؟ شماره ملی: 3660305367
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، از تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۹۹‬ به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

رضا سرحدی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
این پیام صرفا برای عرض تبریک عید سعید غدیر خم و سپاسگزاری از زحمات تک تک شما دوستان مرکز نخبگان است.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

از حسن توجه شما سپاسگزاریم.

هانی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷
سلام و خسته نباشید من روز چهارشنبه 2بار پیام گذاشتم و پیگیر تغییر وضعیت نظام وظیفه خودم در سایت پلیس +10 از در حال خدمت به سرباز نخبه وظیفه شدم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. با وجود اینکه برگه سبز اعزام خودم رو 3 تیرماه ارسال کرده بودم، همچنان وضعیت نظام وظیفه من در بخش اعزام به خدمت قرار دارد. نمیدانم چرا پاسخی از طرف شما دریافت نمیکنم، خواهشمندم مساله اینجانب را پیگیری فرمایید تا بیش از این دچار دوندگی و گرفتاری مربوط به رفع غیبت سربازی نشوم. شماره پرونده: 981794 تاریخ آپلود اولیه برگ سبز : 3تیرماه تاریخ ارسال فیزیکی برگ سبز: 6تیرماه
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاریخ اعزام درج شده بر روی برگ سبز خود را اعلام کنید. 

هانی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
عید شما و تمام همکارانتان مبارک ممنون از پاسخگویی سریع، تاریخ درج شده ا شهریور 1399 است، البته تاریخ برگه ای که آپلود کرده بودم ا مرداد ماه بود که نظام وظیفه به صورت خودکار به اول شهریور انتقال داده است. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

نگران نباشید مشخصات شما برای سازمان وظیفه عمومی به منظور تغییر کد و حضور ارسال شده است.

مجید عسکری پور ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸
سلام وقت بخیر. بنده پلیس + 10 درخواست اعزام دادم و الان دارم کارهای اعزام میکنم اما میگن تاریخ اعزام یک مهر میشه. فقط گفتم درخواست تعجیل بدین شاید اوکی بشه واسه یک شهریور. لطف میکنید راهنمایی کنیدو بنده جز لیست اعزام می باشم؟ 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، تاریخ درج شده بر روی برگ سبز اهمیتی ندارد، فقط اخذ برگ سبز اعزام مهم است.

علی قادری ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
با سلام. خسته نباشید. ممنون از پاسخگویی همیشگی. شروع به کار من در تاریخ ۱۵ مرداد ثبت شده. بدون اون ثبت نام کرده بودم. و در سامانه‌ی نظام وظیفه من هنوز در وضعیت اعزام در یکم شهریور هستم و به نخبه‌ی وظیفه تغییر پیدا نکرده. ممنون میشم پیگیری یا راهنمایی کنین. ۳۸۳۰۰۰۲۹۸۱ شماره‌ی ملی.
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، پیگیری خواهد شد.

ارین کیانی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
با سلام و عرض احترام. در ابتدا لازم میدونم واقعا از زحمات شما بزرگواران در پاسخگویی به سوالات بسیار تشکر کنم و عرض خسته نباشید داشته باشم. بنده ارین کیانی به کد ملی 0079261787 دانشجو هستم و برگه سبز را هم بار گذاری نمودم. ایا ثبت نام من تکمیل شده؟ مورد دیگر روی برگه سبز تاریخ اعزام من برج هفت خورده و ۱۸۰ روز هم غیبت! ایا مسیله خاصی هست؟ باز هم از زحمات شما بزرگوارن کمال تشکر را دارم
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله مراحل ثبت نام را کامل طی کرده‌اید، متنتظر پیا تأیید باشید. 

سید محمدرضا ناقدی فر ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
با سلام و احترام عذرمیخوام من به تازگی حقوقم برقرار شده و بیمه هم ندارم. در موقع ثبت نام هم گزینه "فاقد بیمه" را تیک زدم. آیا نداشتن بیمه برای آموزشی بنده مشکلی ایجاد نمیکنه؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۹

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیرمشکلی ایجاد نمی‌کند. 

خشایار واعظی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳
با سلام و خسته نباشید و ضمن تبریک عید سعید غدیرخم خدمت شما.بنده همین چند روز اخیر نامه شروع بکارم اومده و برای همین هنوز فاقد دفترچه بیمه ام..برای آموزشی هم ثبت نام کردم و گزینه فاقد دفترچه رو زدم. خواستم بپرسم شرایط افراد فاقد دفترچه برای آموزشی چیست و آیا باید کار خاصی انجام بدیم یا خیر؟ یه خواهشی هم داشتم لطفا پیام های قسمت تماس با ما رو هم پاسخ بدید.. چند بار پیام دادم اما پاسخی نگرفتم.. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸

با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، خیر نیازی به انجام کاری نیست. 

صفری ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۷
با سلام خدمت همه شما عزیزان دانشکاه دفاع ملی بادتوجه به محدودیت تعداد افراد دوره اموزشی لطفا افرادی ک در اخر پروژه اشان هستند را برای این دوره انتخاب کنید تا حق کسی ضایع نشود کسانی ک‌تازه پروژه گرفتن یا شروع بکار کردند هنوز وقت دارند برای دوره اموزشی ولی بچه هایی که اخر پروژه هستند در الوویت اول هستند چون وقت دیگری ندارند، لطفا این مساعدت لازم را داشته باشید.ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، بله این اولویت ها حتماً منظور خواهد شد. 

ناصر هاشمی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۶
با سلام و احترام ببخشید به دلیل نبود واکسن، موفق به گرفتن برگ سبز و بارگذاری در سیستم نشده ام. الان میخواستم ببینم چیکار کنم؟ آیا شهریور ماه اعزام میشم؟ میخواستم برنامه ریزی کنم. از زحماتتون ممنون ناصر هشامی گورادل، کد ملی 1450270999
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۹

پیامک اعزام ارسال خواهد شد. در صورتی که در لیست اعزامیان باشید بلامانع است.

سیدحامد سیدی پور ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۷
سلام وقتتون به خیر پیامک دوره مرداد برای من نیومد. منتظر بودم اگر بیاد با شما تماس بگیرم که به دلیل یه مسیله خانوادگی نمیتونم تو دوره شرکت کنم. به همین دلیل با شما تماس نگرفتم. برای شهریورماه هم به دلیل کارهای دفاع دکتری نتونستم ثبت نام کنم. دوشنبه گذشته پلیس تماس گرفت که غیبت خوردی. الان تو سخا برای من زده اعزام به خدمت از یک مرداد. لطف کنید راهنمایی کنید که چیکار باید انجام بدم برای رفع غیبت. من تو اولین آموزشی پس از شهریور ثبت نام میکنم. کدملی 6199970871 ش پرونده 960515
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،  برگ سبز خود را تحویل مرکز نخبگان داده اید؟

کورش اسفندیاری ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱
با سلام. لطفا برای پاسخ به سوالات غیرمرتبط به اطلاعیه‌ها، روش دیگری معرفی نمایید. بسیاری از دوستان همچون خود بنده برای دریافت پاسخ ناچار به درج سوالات غیرمرتبط به اطلاعیه می‌شوند که بعضی پاسخ داده شده و بعضا بدون پاسخ می‌ماند.
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

در قسمت تماس با ما پیام بگذارید. 

مجید عسکری پور ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
باسلام و احترام. بنده برگ سبز بارگذاری نمودم و پایان کار بر روی پرونده است. ان شاءالله جز اعزام شهریور ماه باشم. 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

انشاالله

یعقوب رحیم وندی ۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷
با عرض سلام. من حدود یک هفته هست که به دفاتر پلیس +۱۰ تبریز مراجعه میکنم میگن گزینه دریافت برگ سبز حین تحصیل برای شما فعال نیست. لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم. چون ایمیل و تلفن پاسخ نمیدن مرکز نخبگان. کد ملی ۱۳۶۰۷۹۹۳۳۸
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،

برای نخبگان درحال تحصیل جهت اخذ برگ سبز پیامک ارسال میشود.

عباس ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸
با سلام. بنده قبل از اینکه نخبگیم احراز بشود برگه سبز رو فرستاده بودم و امروز شماره نامه نیثروهای مسلح رو دریافت کرده ام و گفته شده است که باید لوح فشرده را برای دانشگاه ارسال بکنم. میخواستم ببینم که بنده باید دوره آموزشی عادی را که در تاریخ یکم آبان شروع خواهد شد را شرکت بنمایم یا اینکه همین برگه سبز را برای داشگاه ملی ارسال کنم و آموزشی رو نروم. با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

با سلام و تقدیم خدمت شما نخبه گرامی، خیر بایستی برای اولین دوره اعزام بعد از ثبت شروع به کارتان ثبت نام نمایید و در اعزام نخبگان، اعزام شوید.