اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۴ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی شهریور ماه
۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۰۹۱ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۲۳۸۶
اطلاعیه مهم شماره ۲۴ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

قابل توجه عزیزان استعداد برتر وظیفه

به اطلاع میرساند؛ استعدادهای برتر وظیفه ای که شروع به کار آنان از سوی مرکز نخبگان نیروهای مسلح تایید شده، با توجه به نکات ذیل میتوانند برای شرکت در دوره آموزش رزم مقدماتی ۰۱/۰۶/۱۳۹۹ در سایت مرکز نخبگان ثبت نام نمایند.

  1. مهلت ثبت نام در دوره آموزش رزم مقدماتی از تاریخ ۲۸/‏۰۴/‏۹۹‬ لغایت ۱۰/۰۵/۹۹ میباشد.
  2. دوره آموزشی شهریور ماه ۱۳۹۹ همانند دوره تیر ماه یک ماهه میباشد.
  3. افرادی که دارای گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند، از گذراندن این دوره معاف میباشند. این عزیزان بایستی ضمن اعلام این موضوع در سایت مرکز نخبگان، حداکثر تا تاریخ ۱۰/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ گواهی مذکور را از طریق پست ارسال و یا با مراجعه حضوری به درب دانشگاه عالی دفاع ملی، تحویل نماینده مرکز نخبگان نمایند.
  4. در فرم ثبت نام وضعیت دفترچه بیمه را مشخص کنید( چنانچه دارای دفترچه بیمه ای بجز دفترچه نیروهای مسلح میباشید اعلام نمایید)
  5. بدلیل افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شما عزیزان، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده و اعطای مرخصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری امکان پذیر میباشد.
  6. افرادی که دوره مذکور را طی نکرده اند و دفاعیه نهایی پروژه آنان انجام شده و یا در مراحل پایانی کار میباشد، تاکید میشود در دوره شهریور ماه ۹۹ شرکت نمایند، در غیر این صورت ممکن است در فرایند صدور کارت پایان خدمت آنان وقفه طولانی ایجاد شود.
  7. افرادی که تا کنون شروع بکار آنان در مرکز نخبگان ثبت نشده است نمیتوانند در این دوره شرکت نمایند، بنابراین مجاز به ثبت نام در سایت برای شرکت در دوره نیستند. این گروه از عزیزان در صورتیکه در دوره آموزشی ثبت نام و دوره را طی نمایند، مدرک پایان دوره برای ایشان صادر نخواهد شد.
  8. افرادی که پیامک شرکت در دوره آموزشی شهریور ۹۹ را دریافت می نمایند لازم است جهت رعایت اصول بهداشتی، لوازم شخصی (وسایل استحمام، مسواک، ماسک سفید، ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و…) مورد نیاز خود را برای طول دوره آموزشی (یکماهه) به همراه داشته باشند.
  9. پیامک تاییدیه ثبت نام برای افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی شهریور ماه ۹۹ می باشند، در مورخه ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به شماره همراه اعلامی توسط شما عزیزان ارسال میشود.

نکته: عزیزانی که مشکلی در دریافت پیامک دارند، لازم است در اسرع وقت آن را رفع نمایند تا امکان پیامک های ارسالی مرکز نخبگان برایشان فراهم آید..

  1. آدرس و زمان مراجعه به مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه کرج؛

آدرس:

کیلومتر ۲۸ اتوبان شهید فهمیده غرب (تهران به کرج) - جنب شهرک خاتم الانبیاء

زمان مراجعه:

پذیرش فراگیران از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۱/‏۰۶/‏۹۹‬ لغایت ساعت ۱۵:۰۰ همان روز صورت می‌پذیرد.

 

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح


( ۷۴ )

نظر شما :

مصطفی کوهپیمایی ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۵
عرض سلام و خسته نباشید. من نامه شروع به کارم رو مهر ماه سال پیش گرفتم و با توجه به تاکید بر لزوم شرکت در این دوره برای افرادی که نامه شروع به کار داشته و در مراحل انتهایی پروژه می باشند درخواست حضور در این دوره را دارم.برای ثبت نام دوره از طریق فرم مربوطه اقدام خواهم کرد. اما با توجه به لزوم ثبت برگ سبز در سایت، تمامی تاریخ های اعزام در فرم ثبت برگ سبز برای سال 99 می باشد. ولی تاریخ اعزام برگ سبز من مربوط به قبل از سال 99 است. ممنون می شم در این مورد راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷

سلام، در صورتی که برگ سبز خود را به مرکز تحویل داده اید، نیازی به بارگذاری فیزیکی آن نیست.

سعید قوام‌سعیدی نوقابی ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۹
با سلام و احترام تو فرم ثبتنام دوره آموزشی، فیلد تاریخ شروع به‌کار مشکل داره. به هر روشی که امتحان میکنم قبول نمیکنه و ارور میده. خواهشمند است بررسی کنید ببینید ایراد کار کجاست. کلی ملی: 0910110212
پاسخ مدیر سایت ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

در حال بررسی است؛ در اسرع وقت حل میشود.

حسین دست رس ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰
عرض سلام و خسته نباشید دارم. من یه سوال دارم که نزدیک دو هفتس هر روز زنگ میزنم اما کسی جواب نمیده، ایمیل میزنم و حتی زیر اطلاعیه ها کامنت میذارم و هنوز سوالامو کسی جواب نداده. عاجزانه خواهش میکنم سوالم رو بدون جواب نذارین. تاریخ اعزام برگه سبزم 1 شهریور 99 هست، من فقط برگه سبزم رو توی سامانه mneb بارگذاری کردم و نه سی دی مدارک تشکیل پرونده رو پست کردم و نه درخواست معرفی به سازمان دادم. با توجه به اینکه شرط لازم شرکت در دوره آموزشی شهریور داعا، شروع به کار هست، میخواستم بدونم منی که هنوز تشکیل پرونده ندادم و بعیده تا اون موقع، شروع به کارم بخوره، واسه اینکه غیبت نخورم دقیقا باید چیکار کنم؟ همین که برگه سبز رو آپلود کردم کافیه؟ لازمه مدارکی که در سی دی کپی میشه به صورت فیزیکی هم به همراه سی دی پست بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴

سلام، بله همین که برگه سبز رو آپلود کردید کافیه، خیر نیازی به ارسال مدارک به صورت جداگانه نیست، داخل CD کفایت میکند. 

سید محمدرضا ناقدی فر ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴
عذرمیخوام لطفا این پیام رو پاسخ بدید. لطفا پاسخ بدید. من ثبت فرم رو انجام دادم اما کد پیگیری برام ارسال نشده است و نمیدونم که آیا ثبت نام من کامل انجام شده یا خیر (کد ملی: 0921250940). وقتی دوباره ثبت نام انجام میدم پیام زیر میاد: "مقدار فیلد تمامی_گزینه_های_بالا_را_به_دقت_خوانده_و_صحت_ اطلاعات_را_تایید_مینمایم_، نمی تواند خالی باشد." من تیک اون گزینه رو میزنم ولی باز هم این پیام میاد. خواهش میکنم پاسخ بدید. باید چیکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

اصلاح شده، مجدد تلاش کنید. 

مجتبی مهدوی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
با سلام و عرض ادب و احترام جسارتا بنده در دانشگاه تدریس می کنم و فقط در مرداد ماه قادر به شرکت در دوره آموزشی هستم. از شما خواهشمندم مرحمت بفرمایید و این فرصت را برای بنده فراهم کنید که به عنوان فرد ذخیره در دوره آموزشی مرداد ماه شرکت کنم کد ملی: 0780358090 شماره تماس: 09307782851
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

بهزاد ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰
با سلام و احترام. الان که طول دوره آموزشی یک ماه شده، طول کل دوره به جای 14+2=16 شده 14+1=15؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

سلام، متوجه سوالتون نشدم واضح تر بپرسید. 

کاوه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
سلام وقتتون بخیر چرا موقع ثبت نام دوره آموزشی شهزیور ماه با اینکه تیک (تمامی گزینه های بالا را به دقت خوانده و صحت اطلاعات را تایید مینمایم.) را میزنم موقه ثبت پیغام زیر را میدهد لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید: مقدار فیلد تمامی_گزینه_های_بالا_را_به_دقت_خوانده_و_صحت_اطلاعات_را_تایید_مینمایم_، نمی تواند خالی باشد. تو را خدا راهنکایی کنید چون من 7 ماه از پروژم مونده و دوره آموزشی شهریور ماه برای من مهم هست. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

سلام، اصلاح شده است، مجدد امتحان کنید.

یاسین حیات ابدی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۰
باسلام و احترام خدمت شما سروان گرامی بنده در مرحله دفاع نهایی خود هستم و قصد دارم در اموزشی شهریور ماه شرکت کنم. نحوه درخواست خود را برای اعزام چگونه بایستی خدمتتان ارسال نمایم؟ کارت سبز را بایستی به صورت اصل مدرک خدمتتان پست کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷

سلام، در قسمت ثبت نام دوره های آموزشی، برای ثبت نام اقدام و فرم را پر کنید.

بله بایستی اصل مدرک را ارسال نمایید. 

محمد امین نباخته ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷
سلام. در ثبت نام آموزشی من تیک موارد بالا را قبول دارم رو میزنم ولی بازم میگه باید تیک بزنی. با چند تا سیستم مختلف امتحان کردم.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴

سلام، حل شده است، مجدد امتحان کنید. 

امیر نوبیل ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۳
با سلام احتراما باستحضار میرساند اینجانب به عنوان نخبه طرح جایگزین خدمت سربازی را در خرداد ماه امسال تمام کردم. آیا برگه سبز برای اینجانب الزامی است؟؟ همچنین در دوره آموزشی شهریور ماه امسال میتوانم ثبت نام نمایم. باتشکر از زحمات شما و همکاران
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳

سلام، اخذ برگ سبز اعزام برای تمامی نخبگان فارغ التحصیل اجباریست.

بله میتوانید شرکت کنید. 

رضا احمدی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰
عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب بعنوان نخبه طرح جایگزین خدمت سربازیم در تیر ماه امسال به پایان رساندم. و در سال 89 یکبار برگه سبز برای دوره کارشناسی دریافت نمودم. آیا برای امسال که دوره دکترا به پایان رساندم آیا نیازی است مجددأ برگه سبز دریافت کنم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

برگ سبز خود را به مرکز نخبگان تحویل داده اید؟ 

مصطفی کوهپیمایی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۹
عرض ادب و احترام بابت ثبت نام دوره آموزشی مشکلی هست در تکمیل فرم. من آخرین تیک مربوط به تایید صحت تمامی اطلاعات را می زنم اما هر بار این خطا را می دهد. مقدارفیلدتمامی_گزینه_های_بالا_را_به_دقت_خوانده_و_صحت_اطلاعات_را_تایید_مینمایم_، نمی تواند خالی باشد. خواهشمند است بررسی کنید. با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹

سلام، حل شده است، مجدد امتحان کنید. 

یاسین حیات ابدی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶
باسلام و احترام در بخش ثبت نام در دوره های آموزش رزم مقدماتی هر چه برای ثبتنام اقدام میشود، اتفاق خاصی رخ نمیدهد و اخطار داده میشود. خواهشمندم بنده را راهنمایی نمایید تا بتوانم در آموزشی شهریور ماه شرکت نمایم. لازم به ذکر است بنده برگ سبز تکمیلی بسیج خود را سال 1388 گرفته ام. ایا میتوانم به استناد آن آموزشی خود را بگذرانم؟ پیشاپیش از لطف شما و پاسخگوییتون تشکر و قدرر دانی مینمایم. کدملی: 2980031291
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

سلام، حل شده است، مجدد امتحان کنید. 

ایمان تیمورنژآد ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
با سلام و عرض خسته نباشید به طور کلی پس از کلیک بر روی دکمه ثبت هیچ اتفاقی نمیوفتد لطفا بررسی کنید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

سلام، اصلاح شده است، مجدد امتحان کنید. 

محمد مهدی طاعتی کلی ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
با عرض سلام و ارادت خدمت سروران گرامی در مرکز معظم داعا اینجانب از تاریخ 28 تیرماه (روز گذشته) تا به امروز بیش از 100 بار برای دادن درخواست شرکت در دوره آموزشی شهریورماه اقدام کردم ولی ثبت نهایی با یک پیغام تکراری که "گزینه های بالا را خوانده و صحت اطلاعات را تایید می نمایم را پر نمایید" انجام نمی شود. در حالیکه من آن تیک را هر بار نشاندار می کنم. خواهشمندم در صورت امکان بزرگواری فرموده و راه حلی ارائه فرمایید. با سپاس طاعتی- کد ملی: 0078887925
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

سلام، حل شده است، مجدد امتحان کنید. 

مجید احسن ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۴
خواهش میکنم بگین من باید چکار کنم. پیام هم گذاشتم هیچ جوابی ندادید. من میخام برای شهریور ثبت نام کنم. کل فرم رو ده بار پر کردم پیام میده: «لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:مقدار فیلدتمامی_گزینه_های_بالا_را_به_دقت_خوانده_و_صحت_اطلاعات_را_تایید_مینمایم_، نمی تواند خالی باشد.» و ثبت نام انجام نمیشه. من باید برای ثبت نام چکار کنم. گرفتاری شدم.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸

سلام، حل شده است، مجدد امتحان کنید. 

مسعود ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶
ا سلام و احترام بنده در دانشگاه ع پ آجا طرحم تموم شده ولی اجازه دفاع نمیدن و میگن باید مقاله Isi بیاری این درصورتیه که بودجه 1.5 میلیونی به من دادن برای طرحی که کیت های آزمایشگاهی طرح من 30 میلیون هزینشه و از این اسف بار تر اینه که همون 1.5 میلیون رو به من ندادن هنوز من زندگیم تحت شعاع این طرح قرار گرفته از لحاظ موقعیت های کاری تورو خدا یکاری بکنید .... 1250144302
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

سلام، مسئله را پیگیری خواهم کرد و با شما تماس خواهیم گرفت.

مجتهدی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹
با سلام و احترام با توجه به اینکه فرمودین اسم من در لیست ذخیره مرداد هست و چون هنوز قطعی نشده. آیا ثبت نام در دوره شهریور مشکلی ایجاد می کنه؟ چون کمتر از 6 ماه از کارم مونده و انشاالله می خوام در یکی از این دوره ها باشم که امیدوارم مرداد ماه باشه. ممنون از شما. کد ملی 1360639926
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، خیر مشکلی ایجاد نمیکند. 

مجید عسکری پور ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
عرض سلام وارادت. لطف کنید با توجه به شرایط کرونا دوره ها کوتاهتر نمایید و همچنین چون دوره رزم را یک ماهه کردید، دوره بیسج تکمیلی 30 روزه برای جایگزینی دوره قبول نمایید 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

سلام، حتماً پیشنهادات شما منعکس خواهد شد.

مرتضی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶
با سلام واقعا دیگه خسته شدم، به تعداد زیاد پیام دادم و کسی پاسخگو نیست. برای چندمین بار است که پیام میدم. خواهش میکنم جوابی به بنده بدید. بنده برای دوره ۱۵ روزه تکمیلی بسیج ثبت نام کردم که در اواخر مرداد برگزار میشود و پس از طی این دوره گواهی ۴۵ روزه تکمیلی را خواهم داشت. در حال حاضر هم پروژه جایگزین را در شرکت دانش بنیان از سوی معاونت ریاست جمهوری میگذرانم. همچنین خودم نیز مدیرعامل شرکت دانش بنیان هستم. در زمان ثبت نام در اردیبهشت ماه اطلاعی از شبانه روزی بودن دوره آموزشی نداشتم و با فرض شباهت دوره با سالهای قبل ثبت نام کردم. با توجه به نوع برگزاری دوره و شبانه روزی شدن واقعا امکان حضور در دوره مرداد را ندارم. لطفا انصراف بنده را از دوره مرداد بپذیرید تا گواهی ۴۵ روزه بسیج را ارائه دهم یا در صورت عدم پذیرش گواهی در دوره دی ماه شرکت کرده و آمادگی حضور در دوره شبانه روزی را داشته باشم. خواهش میکنم پاسخی به پیام های بنده بدهید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷

با شما تماس گرفته شد پاسخ ندادین، در صورتی که یک گواهی ۴۵ روزه دارید مورد تایید است، در غیر این صورت (گواهی ۳۰ روزه + ۱۵ روزه) مورد تایید نیست

جواد یزدانی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱
با سلام و عرض ادب در سایت عنوان شده است که افرادی که دارای دوره تکمیلی هستند حتما باید در سایت درخواست و گواهی دوره را نیز پست نمایند. دو تا سوال داشتم. 1-قسمتی که باید درخواست رو ثبت کنیم کجاست؟ 2-باید کپی گواهی دوره تکمیلی رو به مرکز پست کنیم یا اصل گواهی را؟ آیا امکان دارد درخواست را نیز در کنار گواهی به صورت مکتوب پست نماییم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

بایستی اصل گواهی پست شود.

در قسمت تسهیلات، فرم ثبت نام آموزشی 

علی قادری ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
ببخشید بازم. و اینکه دوره ی 30 روزه ی بسیج رو هم کاش قبول کنین. ممنون میشیم منعکس کنین. چون واقعا بحث سلامت و ایمنی همه ی ما حتی کادر پادگان ها مطرحه.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴

سلام، چشم حتماً مطرح خواهم کرد. 

کاظم مشایخی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴
با سلام و احترام. اینجانب کاظم مشایخی به کد ملی 3020074932 که ایمیل و پیامک تایید دوره مرداد را دریافت کرده ام و آماده شرکت در دوره بودم، به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به انصراف از دوره شدم (مستندات پزشکی خدمت شما پست و ایمیل گردید). طبق صحبتی که با جناب میارعباسی داشتم، فرمودند که در دوره شهریور ماه مجددا ثبت نام کنم اما همچنان فیلد مربوط به تاریخ شروع به کار، خطا می دهد و امکان ثبت نام وجود ندارد. ممنون از پیگیری شما عزیزران
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

سلام، اصلاح شده ‌، مجدد امتحان کنید. 

علی جعفری سوها ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰
عرض سلام و وقت بخیر! با توجه به اینکه اینجانب ممکن است در آذر و دی ماه امسال مشغول تدریس در دانشگاه باشم و امکان حضور در دوره آموزشی برایم با دشواری همراه باشد در صورت امکان لطف نموده و اسم اینجانب را در لیست اعزامی‌های شهریور ماه قرار دهید. من فرم ثبت نام شهریور را تکمیل نموده‌ام و از شروع به کار طرحم کمتر از شش ماه گذشته است. با تشکر از توجه و همراهیتان. کد ملی: ۱۴۶۷۵۱۰۷۷۷ شماره تماس: ۰۹۱۴۸۱۰۶۰۲۸
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳

سلام، انشاالله اعزام خواهید شد.

رزگار حسن زاده ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام و عرض خسته نباشید همانطور که مستحضرید اکثراً افرادی که مشغول انجام پروژه جایگزین خدمت هستند، متاهل و شاغل هستند. بصورت مثال بنده هم متاهل هستم و هم مدرس دانشگاه و دوره آموزشی تابستان بهترین دوره برای شرکت من است. لطف کنین شرایطی رو فراهم نمایید که مانند دوره مرداد، بند 6 (یعنی ثبت شروع به کار) برای دوره شهریور نیز برداشته شود. منتظر پاسخگوییان هستم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

سلام، پیشنهاد و نقطه نظر شما را مطرح میکنم.

علی قادری ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹
بسیار ممنون میشم جواب این سوال رو هم بدین. من در روز 7 مرداد در سازمان بکارگیرنده از پروپوزالم دفاع خواهم کرد. آیا الان میتونم در دوره ی شهریور ثبت نام کنم؟ برگ سبز رو هم اریبهشت در سایت ثبت کردم. یا باید صبر کنم بعد از 7ام که تاریخ شروع به کارم مشخص بشه؟ ممنون میشم از پاسخگوییتون.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳

سلام، بند ۶ را مطالعه کنید. 

یاسرسبزواری ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۱
باعرض سلام و احترام،بنده حدود دو هفتس هرروز تماس میگیرم و هم زیراطلاعیه ها کامنت گذاشتم و هم درقسمت تماس با ما هم پیغام دادم چندمرتبه ولی هیچ جوابی نگرفتم خواهش میکنم پاسخم رو بدید این مساله برام خیلی حیاتیه،زمان احراز نخبگی بنده چندروز بعد از ثبتنام تیربود ولی چون شرکت در دوره اموزشی برام خیلی مهمه و گواهی منع عدم استخدام و شرایط ازدواجم وابسته به دوره اموزشیه حضوری اومدم خدمتتون ولی گفتین راهی نداره و دوره بعد حتما ثبتتام کنم،الان ک ثبتنام برای دوره شهریور هست امکانش بنده هم ثبتنام کنم؟توروخدا اگه مقدوره همکاری‌بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

سلام، گواهی منع عدم استخدام و هر تسهیلات دیگر ارتباطی به دوره آموزشی ندارد، شما بایستی پیگیر ثبت شروع بکارتان باشید. 

دانیال ایروانی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۳
با عرض سلام در صورت امکان بنده را در لیست ذخیره اعزام مرداد قرار دهید. کد ملی: 1050535065 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸

سلام، اسم شما در لیست ذخیره ثبت شد،چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید

احمد کوچکی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۸
با سلام و خدا قوت؛ بنده برگ سبز را در سامانه آپلود کردم، آیا نیازی به تحویل فیزیکی هم هست. و اگر نیاز هست آیا میشه حضوراً تحویل داد یا حتما باید از طریق پست باشه؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

سلام، در صورتی که برگ سبز خود را بارگذاری و فرم آنرا به درستی پر کرده اید، خیر نیازی به ارسال مجدد آن نیست.

ایمان ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۰
با سلام و احترام، با توجه به بند 6 و این مطلب که شروع به کار اینجانب به احتمال زیاد تا 99/5/10 ارسال خواهد شد، در این صورت می‌توانم در این دوره ثبت‌نام نمایم؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

سلام، خیر بایستی در زمان ثبت نام شروع بکار شما در مرکز نخبگان ثبت شده باشد.

محمد احمدی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶
باسلام واحترام و عرض خسته نباشید خدمت شما بابت پاسخگویی و رفع نگرانی استعدادهای برتر لطفا اگر امکانش هست بذارید افرادی که شروع به کار آنها هنوز نخورده است هم برای دوره آموزشی شرکت کنند، همینطور که دوستمون هم در کامنت ها اشاره کرده اند، طلایی ترین فرصت برای خیلیا باتوجه به شاغل بودن تابستان هست و کسانی که دارای دوره آموزشی 45 روزه بسیج هستند باتوجه به اینکه فرمودید مورد قبول می‌باشد برای دوره شهریور ماه ظرفیتی را اشغال نمی‌کنند و برای سایر متقاضیان که نزدیک به پایان کارشان هستند محدودیتی ایجاد نمی کنند، لطفا اجازه ثبت نام دهید که مشکل دوره آموزشی که بار بسیار سنگینی بر روی دوش ماست برداشته شود چون ممکنه همچین فرصتی دیگر برای ما بوجود نیاید سپاس از زحمات و پیگیری های شما
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

سلام، در خواست و پیشنهاد شمارا مطرح میکنم ، در صورت موافقت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

علی آقاجانی قناد ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۵
با عرض سلام. بنده چند بار متن گذاشتم اما پاسخی داده نشده است. دو مطلب دارم. نکته اول آن است که بنده موارد را پر کرده و آیکون ثبت ففرم را می زنم آیا باید کد پی گیری بدهد؟ چون بدون آن که خطا بدهد کد پی گیری نیز نمی دهد. نمی دانم ثبت نام صورت گرفته یا نه. نکته دوم ان که در ذخیره مرداد قرار گرفته بودم آیا برای مرداد تایید شده یانه؟ لطفا پاسخ دهید.کد ملی 0381745058
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵

سلام، خیر اسم شما برای آموزشی شهریور ماه ثبت نشده است، مجدد تلاش کنید.

برای لیست جایگزین اعزام مرداد ماه، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید

علی آقاجانی قناد ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۸
آیا برگ سبز قبل از ثبت نام باید بارگزاری شود؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، به محض فراغت از تحصیل بایستی برگ سبز آماده به اعزام را دریافت و بارگذاری کنید، فرقی ندارد قبل از ثبت نام آموزشی باشد و یا بعدش.

اسدی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۹
با سلام خدمت شما. اینجانب با کدملی 2640065807، قبلاً گواهی منع عدم استخدام درخواست کرده بودم و آن را تحویل گرفتم. حال می‌خواهم گواهی اشتغال به خدمت درخواست کنم، ولی این پیغام که "شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید" برای من نمایش داده می‌شود. لطفاً بررسی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲

مجدد درخواست دهید اصلاح شده است.

مجید احسن ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۷
عرض سلام و وقت بخیر! با توجه به اینکه اینجانب مجید احسن از پروژه ام دفاع کرده ام و شرایطم خاص هست و باید کارت پایان خدمت بگیرم لطف نموده و اسم اینجانب را حتما در لیست اعزامی‌های شهریور ماه قرار دهید. من فرم ثبت نام شهریور را تکمیل نمودم و کد پیگیری هم گرفتم. با تشکر از توجه و لطف و همراهیتان. کد ملی: 0384293689 شماره تماس: 09128515709 09367024721
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱

سلام، فرم ثبت نام را پر کنید، انشاالله اعزام خواهید شد.

مجید احسن ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۱
با سلام مجدد و درود بر شما که سریع و دقیق پاسخ می دهید. من پیشنهادم این هست که طول دوره آموزشی را با توجه به شرایط کرونایی و خطرات احتمالی کوتاه نمایید و دوره را فشرده تر کنید. این امر ممکن است. دوره های آموزشی غیرنخبگان از60 روز نصف شده و یکماهه شده و دوره های آموزشی طلاب در تیپ امام صادق کمتر از 20 روز برگزار می شود. نخبگان نیز مستحق به عنایت و لطف مسئولین امر در کوتاه شدن طول دوره آموزشی و حفاظت از جان و سلامتی هستند. با تشکر فراوان از شما
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

سلام، حتماً نقطه نظر جنابعالی را منعکس خواهم کرد.

رضا سرحدی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
با سلام با توجه به این که بنده کپی رنگی گواهی 45 روزه بسیج را در دفتر اسناد رسمی برابر اصل کردم و به مرکز نخبگان ارسال کردم. آیا لازمه دوباره اصل گواهی رو پست کنم؟ کد ملی: 3660305367 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸

بله بایستی اصل گواهی را ارسال نمایید. 

رضا ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸
با سلام و احترام من در تاریخ 16 تیر درخواست قرار گرفتن در لیست ذخیره مرداد ماه رو با توجه به شرایطم مطرح کردم و شما بنده رو در لیست قرار دادید. اما دیروز که تلفنی پیگیری کردم، متوجه شدم بنده علیرغم اضافه شدن نام ذخیره ها به لیست اصلی، هنوز در لیست نیستم. ممنون میشم اگر پیگیری بفرمایید. کد ملی: 0921395973
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸

چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید

محمد احمدی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
باسلام و احترام و عرض خسته نباشید بابت پیگیری و رفع مشکلات استعدادهای برتر لطفا کسانی که هنوز شروع به کار آن‌ها نخورده و دارای گواهی دوره تکمیلی 45 روزه بسیج هستند را هم اجازه ثبت نام دهید زیرا همانطور که فرمودید گواهی آن ها به جای دوره آموزشی قابل قبول هست و نیازی به شرکت در آموزشی ندارند بنابراین ظرفیت دوره را اشغال نمی کنند و خدایی نکرده حق کسانی که پروژه آن ها رو به اتمام هست هم ضایع نخواهد شد. تشکر از پیگیری همیشگی شما
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

سلام، متاسفانه فقط در صورتی که شروع بکارتان ثبت شده باشد امکان ثبت نام وجود دارد. 

اسماعیل موسوی اصل ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳
چرا جواب درخواست های من را نمی دهید؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

سلام، درخواست خود را بفرمایید.

یاسین حیات ابدی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸
باسلام و احترام بنده در سایت و در بخش پیگیری برای اعزام چند مورد را عرض نمودم که برای اطمینان در اینجا هم خدمتتان اعلام میکنم و ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید: 1- بنده به اشتباه نوشتم که دارای بیمه درمانی نیروهای مسلح هستم که این مسئله اشتباه است و بنده بیمه تامین اجتماعی هستم و تا این لحظه برای بیمه درمانی نیروهای مسلح اقدام نکردم. از آن جا که سایت امکان ویرایش ندارد ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید 2- بنده گواهی پایان دوره تکمیلی بسیج خود را در سال 1388 گرفته ام. ایا این موضوع که این گواهی نامه برای زمان لیسانس بنده است مشکلی ندارد؟ و اینکه ادرسی که باید آن را پست کنم، ادرس ذیل است (نشانی: آدرس: تهران - اتوبان شهید بابایی (شرق به غرب)، بعد از پل بزرگراه شهید باقری (مسیر کندرو)، بعد از شهرک مسکونی شهید رسولی، دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی – تلفن- : 27353380-021-کد پستی: 1698613411) 3- دوره تکمیلی بسیج بنده بیش از 45 روز است (53 روز است). از این بابت مشکلی وجود ندارد؟ 4- بنده سال 1397 برگه سبز خود را برای خدمت گرفته ام ایا مجددا برای گرفتن آن باید اقدام کنم؟ و باتوجه به اینکه امکان بارگزاری برگه سبز در سایت شما برای سال 99 است بنده نباید انجا بارگزاری کنم؟ یاسین حیات ابدی شماره شناسنامه 2980031291 شماره موبایل 09131963874 بنده کلیه مدارک اعم از برگ سبز، برگه تکمیلی 45 روزه خود را در پیوست خدمتتان ایمیل نمودم و انشالله تا اواسط مرداد ماه دفاع نهایی خود را از پروژه ام انجام خواهم داد پیشاپیش از لطف شما و وقتی که بابت پاسخ دهی به سوالاتم میذاری تشکر و قدردانی میکنم
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

سلام، مجدد فرم را پر کنید، تمامی مواد بدون مشکل میباشد، فقط مورد اول را دقت کنید. 

علی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
با سلام خدمت شما. از طرف دانشگاه محل تحصیل به من اعلام شده که برای انجام فرآیند فارغ التحصیلی، باید گواهی به دانشگاه ارائه دهم که نخبه وظیفه بوده و مشغول خدمت سربازی هستم. آیا باید گواهی اشتغال به خدمت از شما درخواست کنم و به دانشگاه ارائه کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

بله فرم گواهی اشتغال به خدمت را پر کنید.

مجید باقریان ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰
با سلام بنده 99/06/31 مهلت یکساله استفاده از معافیت تحصیلی تمام میشود و هنوز درخواست شروع بکار نداده ام، الان بعد از پست کردن دفترچه و دریافت برگه سبز حتما اول باید آموزشی بروم ؟ نمیشود آموزشی را بگذارم بعد از اتمام پروژه؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

سلام، در اولین دوره اعزام بعد از ثبت شروع بکار بایستی ثبت نام نمایید.

یاسین حیات ابدی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳
باسلام و احترام سپاس از پاسخگوییتان مطابق با فرمایش شما، مجددا در خواست اموزشی دادم و عدم دارا بودن بیمه را هم قید کردم از راهنماییتان سپاسکزارم من گواهی 45 روزه بسیج خودم را پست کردم. حدود تا چه مدت مشخص میشود که آیا بنده با این گواهی معاف از 1 ماه آموزشی خواهم شد یا خیر؟ چگونه به بنده نتیجه آن را اطلاع میدهید. باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳

از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. 

کاظم مشایخ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
با عرض معذرت بنده الان 4 بار پیغام گذاشته ام و الان هنوز پاسخی دریافت نکردم و نمیدونم چرا به سؤالات بنده پاسخ داده نمی شود؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶

سلام، چون نظرات و سوالاتتون ارتباطی با اطلاعیه و پست ندارد.

مرتضی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸
با سلام من قصد انصراف از دوره مرداد را دارم و میخوام برای دریافت گواهی ۴۵ روزه اقدام کنم. قبلا هم پیام دادم. در صورت عدم حضور در دوره و ارائه گواهی ۴۵ روزه در ماه آینده مشکلی برای بنده پیش خواهد آمد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

سلام، امکان حذف و اضافه در لیست وجود ندارد

مرتضی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷
با سلام موقع ثبت نام آموزشی اعلام نکردید که دوره یه ماهه و به صورت شبانه روزی است وگرنه بنده به هیچ وجه ثبت نام نمیکردم. الان هم اصلا امکان حضور در دوره مرداد را ندارم. لطفا انصراف بنده را قبول کنید. لطفا و خواهشا در این باره با بنده همکاری کنید تا بنده در دوره های بعدی با دانستن دقیق شرایط شرکت کنم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

سلام، امکان حذف و اضافه در لیست وجود ندارد

امیرعلی محمدی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با سلام، لطفا جواب بدین. با توجه به سوابق خدمتم و گذراندن دوره آموزش 45 روزه، آیا لازم تو سایت ثبت نام کنم یا بدون ثبت نام ترتیب اثر داده میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

در صورتی که سابقه خدمت قبلی دارید، خیر نیازی به ثبت نام نیسات، اما در صورتی که فقط گواهی ۴۵ روزه دارید بله بایستی در ثبت نام کنید. 

علی رضا یوسفی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام و ادب احتراما همانگونه مستحضرید متاسفانه بحران کرونا ویروس (کووید 19) در وضعیت قرمز قرار گرفته است. پیشنهاد می گردد جهت حفظ سلامتی همکاران شما و همچنین نخبگان محترم، مدت زمان دوره آموزشی کوتاه تر و بصورت فشرده و حداکثر به 20 روز تقلیل یابد. از اینکه مراتب را انتقال خواهید داد کمال تشکر را دارم.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

سلام، پیشنهاد شما را مطرح خواهم کرد.

حمیدرضا ترابی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵
با سلام بنده قبل از قبولی در دکترا 1 ماه کامل دوره آموزشی را طی کرده ام و پس از قبولی در دکترا از دوره آموزشی ترخیص شدم. آیا با توجه به اینکه الان دوره آموزشی 1 ماهه شده، این دوره 1 ماهه که بنده طی کرده ام کافی خواهد بود یا مجددا باید در دوره آموزشی ثبت نام کنم؟ در صورتی که کافیست چکار باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸

سلام، در صورتی که دوره آموزشی را تمام کرده و به پایان رسانده اید و مدرک پایان دوره آموزش رزم مقدماتی را دریافت نموده اید، بله مورد تایید است؛ در غیر این صورت خیر مورد تایید نیست و بایستی مجدد آموزش ببینید. 

محمد مهدی مجرد کاهانی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
با سلام احتراما بیش از یکماه است که از ارسال پروپوزال و نامه شروع به کار سازمان بکارگیرنده اینجانب به سازمان می گذرد. اما با پیگیری انجام شده از سازمان بکارگیرنده، می گویند هنوز نامه به دستشان نرسیده است. لطفا در صورت امکان اینجانب را از صدور یا هر نتیجه ای دیگر در این زمینه مطلع فرمایید تا بتوانم برای دوره آموزشی شهریورماه ثبت نام کنم. این چندمین پیام من هست. لطفا در صورت امکان پاسخ دهید. قبلا از حوصله شما در پاسخگویی به مراجعین کمال تشکر را دارم. با احترام شماره ملی: 0946441669
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

مرتضی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳
با سلام با توجه به اینکه گفتید امکان حذف و اضافه نیست و به هیج وجه کمکی به وضعیت بنده نکردید در حالی که مقصر نبودیم. بنده امکان حضور در دوره مرداد را نداشته و ناچارا باید غیبت داشته باشم. حداقل اعلام کنید در صورت غیبت چه اتفاقی برای بنده رخ خواهد داد.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳

با شما تماس گرفته شد. 

مسعود ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
سلام من از روز ۲۸ تیر هر کاری میکنم پس از ثبت نام در سایت جهت اموزشی شهریور نمیشه فرم رو ارسال کنم.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹

مجدد تلاش کنید اصلاح شده است.

مهدی ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶
سلام؛ وقتتون بخیر؛ ما که شروع به کارمون اومده و حدود یکسالی میشه که در حال کار روی پروژه ایم، میتونیم پستداک داخل کشور مشغول به فعالیت بشیم؟ با سربازی نخبگی منافاتی نداره؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سلام، ادامه تحصیل حین انجام پروژه از نظر مرکز نخبگان بلامانع است.

امیرعلی محمدی ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵
چرا پاسخگو نیستید؟؟؟ نه تماس نه ایمیل و نه اینجا، هیچکدومو جواب نمیدین!!! چرا خبری از بیمه بنده نمی شود؟؟ اخر شهریور سربازیم تموم میشه!! تورو خدا یه کاری کنید. 09307216808
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

سلام، نامه شما در تاریخ ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ صادر شده است.

هوشمند ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
سلام خواهشمندم جواب بدهید می خواهم برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کنم. آیا شروع به کار من تایید شده است؟ 6510012685
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

مجید ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹
با سلام واحترام، اینجانب گواهی دوره آموزشی 52 روزه بسیج بهمراه برگه سبز را برای مرکز از طریق پست ارسال کرده ام. میخواستم بدونم آیا این گواهی مورد پذیرش مرکز جهت جایگزینی دوره آموزشی قرار گرفته است یا نیاز به ثبت نام برای دوره شهریورماه می باشد؟ شماره ملی 0640152937 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸

بایستی ثبت نام کنید و در فرم اعلام کنید که دارای گواهی بسیج هستید.

هوشمند ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹
سلام خواهشمندم جواب بدهید می خواهم برای دوره آموزشی شهریور ثبت نام کنم. آیا شروع به کار من تایید شده است؟ 6510012685
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

سلام، بله ثبت شده، ثبت نام کنید.

محمد‌ امین ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴
با سلام. برای این که نامه شروع به کار رو بفرستید هم باید آنی‌رسان رو شارژ کنیم؟ با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

خیر نامه شروع بکار برای سازمان ارسال میشود.

احمد کوچکی ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳
سلام من در جریان دفترچه بیمه نبودم. نداشتنش خللی در آموزشی وارد میکنه؟ بنده شهریور ثبت نام کردم سوال بعدی اینکه آیا بارگذاری برگ سبز کفایت میکنه یا اینکه اصل اون رو هم باید تحویل بدم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶

برای کسانی که دفترچه ندارند و بایستی اعزام شوند، دفنترچه صادر خواهد شد.

در صورتی که برگ سبزخود را بارگذاری کردید و فرم آنرا درست و دقیق پر کده اید، خیر نیازی به ارسال آن ندارید.

حامد دشتارا ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵
سلام من تقریبا 10 ماه از نامه معرفی به سازمانم گذشته متاسفانه تو این مدت بعد از چند ماه معطل کردن گفتند پروژه ای نداریم و من عدم نیازم رو گرفتم و بنابراین الان نامه شروع بکار ندارم. دوره آموزشی تیر رو ثبت نام کردم تو مرحله اول پیامک تایید هم بهم ارسال شد که بعد مجددا پیام اومد تاریخ اعزامتون به شهریور تغییر کرد. الان یعنی آموزشی شهریور رو هم نمیتونم شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰

ثبت نام کنید اما وضعیت پیشرفت پروژه را فاقد نامه شروع بکار اعلام کنید، نتیجه اعلام خواهد شد.

سید محسن رضوانی ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۲
با سلام و خسته نباشید. متاسفانه امکان پیگیری درخواست های نخبگان از طرف داعا فراهم نشده و موجبات بلاتکلیفی و نگرانی می شود. خواهشمندم در مورد ایجاد بستر ارتباطی بین نخبگان و مرکز تصمیم گیری صورت گیرد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵

 

با عنایت به حجم بسیار بالای امورات مرکز نخبگان، پاسخ دهی تلفنی از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۶:۰۰ انجام می‌گیرد. برای پیگیر نامه ها و مرسولات تماس بگیرید. 

مسعود ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
سلام و خسته نباشید من جهت آموزشی شهریور فرم ثبت نام رو در وبسایت تکمیل و ارسال نمودم. ۲ تا سوال دارم : ۱- من تیر موعد آموزشی داشتم که نتونستم برم، تاییدیه آموزشی شهریور من میاد که آماده شم جهت اعزام ؟ ۲- من دفترچه تامین اجتماعی دارم از محل کارم و نیروهای مسلح نگرفتم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

بایستی منتظر تاییدیه بمانید. 

امیرعلی محمدی ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷
سلام، فرمودین نامه بیمه بنده 99/05/01 صادر شده، خب کی به دستم میرسه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶

با نماینده پست جناب کفاش زاده تماس بگیرید.

۴۴۲۲۹۵۸۴ ‌‌‌‌‌

علی قادری ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
با سلام. کماکان بند 6 برقراره و ما نمیتونیم بدون ثبت شروع کار برای آموزشی اقدام کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ثبت نام کنید، نتیجه اعلام میشود.

امیرعلی محمدی ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱
با آقای کفاش زاده تماس گرفتم، فرمودن نامه ای به اسم بنده به ایشان نرسید.
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

از ساعت ۱۳ تماس بگیرید و پیگیری کنید. 

محمد احمدی ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸
باسلام و احترام باتوجه به سوال چندتا از دوستان در رابطه با اینکه هنوز شروع بکار آن ها ثبت نشده و آیا می توانند آموزشی شهریور را ثبت نام کنند یا خیر، در جواب فرمودید که ثبت کنید و بررسی خواهد شد، بنده هم درخواست را برای آموزشی شهریور ثبت کردم. باتوجه به اینکه بنده دارای دوره تکمیلی 45 روزه بسیج هستم و در چند دانشکده تدریس میکنم بهترین فرصت برای گذراندن آموزشی بنده شهریور ماه می باشد، لطفا در صورت امکان همکاری بفرمایید. در ضمن بنده در سازمان مربوطه تشکیل پرونده داده ام و در حال انجام ثبت پروپزال می باشم. باتشکر از زحمات و پیگیری های شما
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳

بررسی میشود نگران نباشید. 

پارسا - کد ملی: 1490386343 ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰
با سلام و عرض ادب. برای این جانب حیاتی هست که دوره شهریور ثبت نام کنم، از این رو خواهشندم که وضعیت شروع به کار را استثنائاً لطف کرده و اعلام نماید. کد ملی: 1490386343
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲

ثبت نام کنید، برای اعزام وضعیت شروع بکارتان بررسی میشود. 

خشایار واعظی ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۴
با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم آیا بنده که نامه شروع بکارم هنوز نیومده هم میتونم در آموزشی شهریور ثبت نام کنم یا اینکه طبق بند 6 ممکنه مشکل پیش بیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

ثبت نام کنید، وضعیت شما برای اعزام بررسی میشود.

امیرحسین ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۹
با سلام و ارادت.. بنده تازه نامه ی معرفی برایم صادر شده است ولی شروع به کار ندارم ولیکن به دلیل اینکه در شرف ازدواج هستم بهترین زمان امدزشی برایم شهریور است.. اجازه ی ثبت نام اموزشی دوره ی شهریور برای ما وجود دارد؟؟ ش ملی ۳۲۴۱۴۴۳۰۰۰
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱

ثبت نام کنید، وضعیت شما برای اعزام بررسی میشود.

محمد ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷
سلام سازمان ما بیمه نکرده کلا برای آموزشی شهریور ثبت نام کردم از نظر بیمه و دفترچه نداشتن مشکلی نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

برای ثبت نام خیر مشکلی ندارید برای اعزام وضعیت بررسی میشود.

سید میثم موسوی ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳
با سلام اینجانب سید میثم موسوی (با کد ملی 0067348467) یکبار از طریق سایت گواهی جذب هیات علمی درخواست کردم و تحویل گرفتم. الان که برای گواهی آزاد سازی مدرک موقت میخواهم درخواست دهم، درخواست ثبت نشده و پیغام "شما قبلا این فرم را پر کرده‌اید" میدهد. خواهشمندم پیگیری فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

اصلاح شد. 

میلاد مرادیان ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
با سلام و خسته نباشید بنده نزدیک یک ماه هستش که به سازمانی معرفی شدم، ولی به دلیل شرایط ناشی از کرونا و پیگیری غیر حضوری روند طولانی شده و هنوز شروع به کارم ثبت نشده برای دوره شهریور ثبت نام کردم ، به دلیل تاهل و اشتغال به تدریس در سال تحصیلی، شرکت در دوره تابستان برام ضروری هستش، لطفا در بند شروع به کار استثنا قائل بشید برای این دوره هم.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸

سلام، شرایط بررسی میشود و توسط پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد احمدی ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۴
باسلام و احترام ببخشید در بند 3 فرمودید افرادی که دارای دوره تکمیلی بسیج هستند در سامانه ذکر کنند و تا 10 مرداد پست کنند. سوالم این هست که تا 15 مرداد نتایج اعزامی ها به دوره آموزشی مشخص میشود، از کجا بدونیم که در این دوره هستیم که تکمیلی رو پست کنیم یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹

شما وقتی ثبت نام کنید و دارای گواهی ۴۵ روزه بسیج باشید، گواهی شما برای این دوره پذیرش میشود.

یاسین حیات ابدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
باسلام و احترام ممنون میشوم پاسخ سوال بنده را که از هفته قبل خدمتتون ارسال کردم به بنده بدهید. سوال بنده این بود که آیا گواهی 45 روزه بنده مورد تایید قرار گرفته است یا خیر؟ یاسین حیات ابدی 2980031291 پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵

سلام، خیر بایستی فرم ثبت نام را پر کنید و در فرم ثبت کنید که دارای گواهی میباشید.

رزگار حسن زاده ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۶
سلام بنده موقع ثبت نام آموزشی اشتباها فاقد دفترچه بیمه را انتخاب کردم و الان امکان ویرایش فراهم نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید. کد ملی 2920125656
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی، مجدد ثبت نام کنید.

حسن عباسی ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸
خواهش میکنم جواب بدید، لطفا جواب بدید با سلام بنده قبلا هم این مسئله رو ذکر کرده بودم، گفته بودین بررسی میکنین و اطلاع میدین اما متاسفانه چیزی دریافت نکردم. گواهی دوره 45 روزه بسیج بنده ضمیمه شده است. با توجه به اینکه گواهی بنده مفقود شده است، بنده گواهی مجدد (کپی برابر اصل) را از پایگاه بسیج دریافت کردم و در داخل پاکت با نام و کد ملی خودم، شخصا به ورودی دانشگاه دفاع ملی تحویل دادم. از آنجا که بنده متاهل هستم، عدم شرکت در دوره شهریور ماه، مشکلات اساسی برای زندگی کاری و شخصی بنده ایجاد خواهد کرد، لذا خواهشمندم در حد امکان این مسئله را لحاظ فرمایید و نام بنده را برای این دوره اعلام کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما نخبه گرامی،سلام، فرم ثبت نام شهریور ماه را نیز پر کنید (قید کنید که دارای گواهی ۴۵ روزه میباشید).

حسن عباسی ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷
خواهشا جواب بدهید، لطفا پاسخ بدید بنده هنگام ثبت نام به اشتباه وضعیت تحصیلی را فارغ التحصیل وارد کردم (به خاطر مشکل سایت فقط قصد امتحان کردن داشتم که مشکل برطرف شده یا خیر)، بعدش چون امکان ویرایش وجود نداشت، یک بار دیگر ثبت نام کردم و وضعیت را دانشجو زدم. این مسئله مشکلی ندارد؟ حال میخواستم لطف کنید و مشخصات بنده رو برای پلیس +10 هم بفرستید که بتونم برگ اعزام بگیرم. کد ملی 4400101037
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱

مجدد ثبت نام کنید. 

حسن ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱
خواهش میکنم جواب بدید، لطفا جواب بدید با سلام بنده قبلا هم این مسئله رو ذکر کرده بودم، گفته بودین بررسی میکنین و اطلاع میدین اما متاسفانه چیزی دریافت نکردم. با توجه به اینکه گواهی بنده مفقود شده است، بنده گواهی مجدد (کپی برابر اصل) را از پایگاه بسیج دریافت کردم و در داخل پاکت با نام و کد ملی خودم، شخصا به ورودی دانشگاه دفاع ملی تحویل دادم. از آنجا که بنده متاهل هستم، عدم شرکت در دوره شهریور ماه، مشکلات اساسی برای زندگی کاری و شخصی بنده ایجاد خواهد کرد، لذا خواهشمندم در حد امکان این مسئله را لحاظ فرمایید و نام بنده را برای این دوره اعلام کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲

دیروز پاسخ مسئله شما را دادم.