اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۳ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی نخبگان
۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۰۶۴ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۷۶۲۴
اطلاعیه مهم شماره ۲۳ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

پیرو اطلاعیه شماره ۲۲، به اطلاع عزیزان استعداد برتر می رساند: با وجود هماهنگی های انجام شده در خصوص ارایه برخی تسهیلات به فراگیران دوره های آموزشی مانند اعطای مرخصی پایان هفته به افراد متاهل، متاسفانه بدلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش تعداد موارد ابتلا به این بیماری در چند روز اخیر در کشور و به جهت رعایت ملاحظات و تدابیر پیشگیرانه بهداشتی و حفظ سلامتی عزیزان، تاکنون امکان ارایه تسهیلات پیش بینی شده، برای فراگیران دوره آموزشی تیر ماه فراهم نشده و در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد، امکان ارائه این تسهیلات به فراگیران دوره آموزشی مرداد ماه نیز به استثنای موارد اضطراری فراهم نخواهد شد.

بدین وسیله ضمن پوزش از فراگیران عزیز، نکات زیر را یادآوری می نماییم.

  1. دوره آموزشی مرداد ماه همانند دوره تیر ماه یک ماهه میباشد.
  2. ا فرادی که دارای گواهی دوره آموزشی تکمیلی بسیج (دوره ۴۵ روزه) میباشند، از گذراندن دوره آموزش نظامی ویژه نخبگان وظیفه معاف میباشند. این عزیزان باید ضمن اعلام موضوع در سایت مرکز نخبگان، گواهی مذکور را از طریق پست ارسال و یا با مراجعه حضوری به درب دانشگاه عالی دفاع ملی، تحویل نماینده مرکز نخبگان نمایند.
  3. بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط اعلام شده در بالا، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده و اعطای مرخصی به فراگیران فقط در موارد اضطراری امکان پذیر میباشد.
  4. ار آنجایی که پیش بینی می شود روند بیماری کرونا در کشورحداقل تا پایان سال ادامه داشته باشد، توصیه می شود افرادی که در لیست آموزشی مرداد ماه قرار دارند، طی این دوره را به ماه های بعدی سال که ممکن است از نظر بیماری شرایط بهتری نداشته باشد موکول ننمایند.
  5. افرادی که پروژه آنان به پایان رسیده و یا در مراحل پایانی بوده و در لیست آموزشی مرداد قرار دارند تاکید می شود در دوره مرداد ماه شرکت نمایند؛ در غیر این صورت چون ظرفیت جدیدی برای طی دوره آموزش در کوتاه مدت ایجاد نمی شود، ممکن است در فرایند صدور کارت پایان خدمت آنان وقفه طولانی ایجاد شود. ‌‌‌‌‌‌‌

در پایان یادآوری می شود مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح با درک شرایط عزیزان و با هدف حفظ حداکثری سلامت آنان، تلاش می نماید با هماهنگی مسئولان مربوط شرایط بهتری را برای گذراندن دوره آموزشی فراهم نماید.

 

 


( ۵۲ )

نظر شما :

محمد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴
با سلام..یعنی اصلا امکانش نیست آخر هفته مرخصی بگیریم؟ چون من تازه 1 ماهه بچه م دنیا اومده..
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰

سلام، با فرمانده مرکز آموزش هماهنگ شده که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند. لطفاً خواسته خود را با فرمانده مرکز درمیان بگذارید.

مهرداد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵
با سلام و احترام. شرمنده دوباره پیام میدم. فرمودین من اسمم تو لیست تیر ماه بوده ولی من هیچ ایمیل و پیامکی نگرفتم. الان غیبت خوردم. لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید.من اخرای پروژه ام هست. الان باید چی کار کنم. آیا امکانش هست به لیست مرداد اضافه بشم؟ کد ملی 1360639926.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷

خیر، بایستی برای دوره شهریور ماه ثبت نام کنید.، منتظر فراخوان ثبت نام باشید.

مجید فاضلی کبریا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰
ضمن عرض سلام و خسته نباشید ببخشید بنده هنوز شروع به کار دریافت نکردم و در بند 6 اطلاعیه فرمودید در این صورت به شما اطلاع بدهیم جهت تعویق دوره آموزشی. نیازی به مراجعه حضوری هم هست یا فقط منتظر اطلاعیه جدید در مورد اعزام شهریور ماه بمونیم برای ثبت نام؟ پیشاپیش از توجه و پاسخگویی تان سپاسگذارم. مجید فاضلی کبریا (کد ملی 436***2050)
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵

سلام، بله تمامی عزیزانی که تا کنون شروع بکار آنها ثبت نشده است، مجاز به شرکت در این دوره نمی‌باشند و بایستی اعزام خود را تا ثبت شروع بکارشان به تعویق بیاندازند. 

حمیدرضا جهانبانی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰
با سلام و احترام. بنده در تاریخ خرداد ماه در سایت اعلام کردم که دارای برگه بسیج 45 روزه هستم ( به شماره پیگیری 32738300495075) و در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه برگه بسیج 45 روزه را به دانشگاه دفاع ملی پست کردم. خواستم از جنابعالی بپرسم که الان وضعیت آموزشی من به چه صورته؟ معافیت بنده مورد تایید واقع شده؟ و نیاز به پیگیری هست؟ عذر خواهی میکنم بخاطر تعدد سوال.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷

سلام.  در صورتی که در فرم تکمیلی ثبت نام اعلام داشته‌اید که دارای گواهی هستید مورد تایید. 

محمدرضا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱
با سلام و احترام میخواستم بدونم نام من در تایید شدگان نهایی اعزام مرداد ماه هست یا خیر؟ ممنون کد ملی ۰۳۷۰۸۸۹۳۳۹
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

مجید عسکری پور ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸
با سلام و احترام. لطف کنید نام بنده چک نمایید در لیست اعزام مرداد ماه حضور دارم یاخیر. مجید عسکری پور کد ملی 3031825713
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

وحید امیدی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰
سلام؛ من هنوز نامه شروع به کار دریافت نکردم اما هم پیامک و هم ایمیل تایید دریافت کردم. آیا باید در دوره آموزشی شرکت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹

سلام، بله تمامی عزیزانی که تا کنون شروع بکار آنها ثبت نشده است، مجاز به شرکت در این دوره نمی‌باشند و بایستی اعزام خود را تا ثبت شروع بکارشان به تعویق بیاندازند.

میلاد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴
با سلام و احترام میخواستم بدونم نام من در تایید شدگان نهایی اعزام مرداد ماه هست یا خیر؟ ممنون کد ملی 0923647988
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

فرشاد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱
سلام ممکنه چک کنید ببینید من در لیست مرداد هستم یا نه؟ کد ملی: 0012106232
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

امیر ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶
با سلام احتراماً خواهشمند است چک بفرمایید اسم من در لیست مرداد ماه هست یا خیر. ممنون کد ملی: 2110456272
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

سیدمهدی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۷
سلام و خسته نباشید...آقا خواهش میکنم یه بار مشخص اعلام کنید من که شروع به کار هنوز ندارم، باید برای مرداد ماه اعزام بشم یا نه!؟ واقعا خسته شدم ... در اطلاعیه قبل تر هم وضعیت را گفتم و سوال پرسیدم، به بنده گفته شد بله اعزام خواهید شد و پیامک و ایمیل تایید را نیز هم دریافت کرده ام.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲

سلام، تمامی عزیزانی که تا کنون شروع بکار آنها ثبت نشده است، مجاز به شرکت در این دوره نمی‌باشند و بایستی اعزام خود را تا ثبت شروع بکارشان به تعویق بیاندازند.

علی عبدالحی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶
سلام و خسته نباشید من جراحی انجام دادم و پزشک معالجم حداقل تا یک ماه آینده من رو از حضور در دوره آموزشی منع کرده. من از چه طریقی باید برای انصراف از دوره مرداد اقدام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد. 

سید علی موسوی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸
با سلام و احترام. بنده بدلیل برخی ریزه کاری های در نوشتن پروپوزال فعلا شروع بکار نخوردم ولی پیامک تایید مرداد و ایمیل در روزهای گذشته و هم ماه های قبل دریافت کرده ام و چندبار هم پرسیدم از خدمتتون و تایید کردین علیرغم شروع بکار و حتی مرخصی هم برای آموزشی مرداد گرفته ام. و بدلیل برخی شرایط زندگی تمام برنامه هام رو کنسل کردم برای مرداد. خواهش میکنم لطفا لطفا لطفا اجازه بدین حضور داشته باشم. با احترام. سید علی موسوی ۱۳۶۱۶۸۹۸۴۶
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد. 

علی عربی آیسک ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۶
با عرض سلام و ادب و احترام حقیر برای دوره آموزشی مرداد پیامک تایید دریافت کردم می خواستم بدونم با توجه به این که حقیر متاهل و فرزند دارم اگر در دوره 45 روزه بسیج در شهر محل سکونت خودم شرکت کنم آیا از دوره آموزشی نخبگان کفایت می کند و مورد قبول است یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱

خیر بایستی دوره آموزشی نخگان را سپری کنید.

محمد امین جعفری ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷
با عرض سلام آقا تو رو خدا جواب بدید من چندین بار تماس گرفتم نشد پیام دادم نشد حضوری هم اومدم گفتن نامه معرفی به سازمانم ارسال شده ولی با آنی رسان صحبت کردم گفتن به ما چیزی تحویل نشده، حضوریم میام میگید دست پسته! پس بالاخره این نامه ما چیشد الان بیش از 45 روزه نامم نیومده دستم. لطفا راهنمایی کنین
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

سلام، پیگیری میکنم و تماس میگیرم خدمتتان.

صادق ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳
سلام من میخوام بدونم شروع به کارم خورده یانه ولی هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده و نامه هنوز به سازمانم هم ارسال نشده اگه امکان داره تاریخ شروع به کارم رو به من بگید؟ کد ملی0923247671
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

سینا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷
با سلام و احترام پروپوزال بنده اول خرداد ماه بصورت سیستمی توسط سازمان بکار گیرنده ارسال شده و بنده مدارک را پست کرده ام اما بعد از 50 روز هنوز وضعیت شروع به کارم نا معلوم است. شماره تماس پاسخگویی هم وجود ندارد. از طرفی همانطور که قبلا هم کامنت داده بودم برای من ضروری هست در این دوره آموزشی شرکت کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬ن شروع بکار) بلامانع میباشد.

وحید ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱
سلام. لطفا چک بفرمایید اسم من در لیست دوره مرداد ماه هست ؟ با تشکر کد ملی: ۳۳۰۰۰۹۶۷۴۱
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

یاسر احمدی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۸
سلام من پیامک دوره مرداد برام اومده ولی شروع به کارم نخورده هنوز، ممنون میشم اسم منو حذف کنید که مشکلی برام پیش نیاد. خیلی مسیرم دوره. یاسر احمدی: 0880083948
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬ن شروع بکار) بلامانع میباشد.

رضا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰
با عرض سلام و خسته نباشید، میخواستم یه پیشنهادی رو خدمت شما مطرح کنم. با توجه به اوج گیری دوباره کرونا و ظرفیت بالای اسایشگاه های پادگان که احتمال سرایت بیماری رو بیشتر میکنه، لطفا با برداشتن قید اجباری بودن ثبت نام برای دوره شهریور ماه، شرایطی رو بوجود بیارید که صرفا دوستانی که پایان کارشون نزدیک هست در دوره شرکت کنن و اعزام سایر دوستان به دوره های اتی به تعویق بیوفته. اینطوری با کاهش تعداد شرکت کننده ها ظرفیت پادگان کم شده و سرامت دوستان هم تضمین میشه. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۹

سلام، پیشنهادات جنابعالی را مطرح خواهم کرد.

سید سعید حسینی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۶
با سلام من بعد از دوره کارشناسی حدود 10 روز رفتم آموزشی ارتش (04 بیرجند) که کارشناسی ارشد قبول شدم و تسویه کردم. بعدش هم دکتری قبول شدم و الان دانشجوی دکتر هستم. الان اسمم برای آموزشی مرداد 01 ارتش در اومده. خواستم ببینم مشکلی برایم پیش نمی اید؟؟ مثلا اینکه بعدا به من بگویند که حتما باید همون 04 بیرجند می رفتم آموزشی یا اینکه من هم مثل سایر نخبگان می توانم مرداد ماه اموزشی بروم. با تشکر شماره ملی 2220010211
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۷

سلام، خیر هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

مهدوی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹
با سلام و عرض ادب و احترام جسارتا بنده شاغل هستم و شرایط کاری دارم که تنها در تابستان قادر به گذراندن دوره آموزشی هستم و پیامکی برای دوره مرداد ماه برایم ارسال نشده است. با توجه به اینکه برخی از دوستان از دوره آموزشی مرداد انصراف داده اند، آیا امکان پذیر است که دوره آموزشی خود را در مرداد ما سپری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۵

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

صادقی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰
بسمه تعالی با سلام و احترام ضمن تشکر از پیگیری های شما. لطفا با توجه به اینکه 1 ماه کامل؛ اجازه خروج نداریم برای روزهای تعطیل و به صورت محدود امکاناتی را در مرکز فراهم نماید که به اینترنت دسترسی داشته باشیم. خیلی از مسائل مانند پیگیری و اصلاحیه مقالات و پیگیری مسائل دانشجویان و... نیازمند اینترنت دارد و این وقفه یک ماهه مشکلاتی ایجاد می کند. ممنون میشوم این مورد را پیگیری بفرمایید. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

سلام، حتماً پیگیر این امکانات هستیم اما توجه داشته باشید که این مسائل کاملاً داخل یگانی است و بایستی با مساعدت مرکز آموزش صورت بپذیرد.

پوریا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۹
با سلام دوره عادی آموزشی یک ماه است و چون نخبگان در شرایط عادی همیشه از سربازان عادی دوره آموزشی را کمتر می گذراننند می بایست این مهم در دوره های کرونایی نیز لحاظ شود. بنابراین با در نظر گرفتن شرایط دوره کرونایی نخبگان سه هفته ای باشد و در خصوص دوره تیرماه نیز فورا لحاظ گردد با تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۹

سلام، پیشنهادات جنابعالی را مطرح خواهم کرد.

مهدی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
با سلام. برای بنده پیامک تاییدیه آموزشی مرداد ماه ارسال نشده است. لطفا چک نمایید که بنده در لیست اعزام مرداد ماه حضور دارم یا خیر. کد ملی: 4380145670
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید.

ابراهیم ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۷
با سلام. با توجه به این که هم پیامک و هم ایمیل اعزام مردادماه را دریافت نموده اما همچنان شروع به کار اینجانب ثبت نشده است، در صورت اجبار برای تعویق آموزشی چه اقدامی باید صورت گیرد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدون ‬شروع بکار) بلامانع میباشد.

پرهام ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
سلام . در ردیف 6 اعلام کردید "شروع به کار صادر نشده " منظورتون چیه ؟ الان من با سازمان به کار گیرنده صحبت کردم به توافق رسیدیم و حدود یک ماه میشه که پروپوزال فرستادم تا تایید بشه ولی هنوز تایید نشده الان این شامل من میشه ؟ باید برم مرداد ماه یا نه ؟ لطفا کلی پاسخ ندید ( مثل سایر پاسختون) چون نمیدونم الان شروع به کار من صادر شده یا نه ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۵

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬شروع بکار) بلامانع میباشد.

مهدی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۳
سلام، من پروپوزالم رو ابتدای تیر دادم به سازمان اما نمیدونم شروع به کار شدم یا نه. در صورت امکان وضعیت شروع به کار بنده رو بررسی بفرمایین و اطلاع بدین تا در صورت امکان برای آموزشی ثبت نام کنم. ممنون کد ملی 0922746206
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۵

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬شروع بکار) بلامانع میباشد.

رضا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۹
با سلام من هم هنوز شروع بکارم نخورده و احتمالا به یک ماه زمان نیاز داشته باشد جهت تایید. اما sms تایید مرداد را دریافت کردم. آیا باید اینجا اعلام کنیم که شروع بکار نخورده؟ و همچنین درخواست دارم که بدلیل کرونا و پیوستگی انجام پروژه، پس از پایان پروژه به آموزشی بروم. آیا امکان هماهنگی این مورد هست؟ خواهش میکنم برای من پس از اتمام پروژه، دوره آموزشی را در نظر بگیرید.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۸

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای این اعزام دوره حذف شد و از دوره های آینده اجرایی میشود. 

محمد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۲
با سلام احتراماً خواهشمند است چک بفرمایید اسم من در لیست مرداد ماه هست یا خیر. ممنون کد ملی: 4849958362
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید.

مصطفی غلامرضایی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۱
با سلام و عرض وقت بخیر برای شرکت در آموزشی تیرماه ثبت نام نمودم اما پیامک و ایمیل دریافت نکردم. لطفا حضور یا عدم حضور بنده را در لیست مرداد ماه بررسی فرمایید. سپاسگزارم. کد ملی:4420190221
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۵

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. 

حمید ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۰
با سلام منظور از بند 6 اطلاعیه، شروع به کار توسط سازمان است یا صدور شروع به کار توسط مرکز نخبگان؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۵

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد.

صدرا ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۰۵
با سلام و احترام میخواستم بدونم نام من در تایید شدگان نهایی اعزام مرداد ماه هست یا خیر؟ ممنون کد ملی ۲۹۳۰۱۵۳۰۴۰
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۲

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

امیرحسین محجوب ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۶
سلام و ارادت.. توی کامنت ها میبینم گفتید بند 6 حذف شده از شرایط اموزشی.. یعنی مایی که هنوز شروع به کار نخوردیم میتونیم برای دوره اموزشی شهریور درخواست بدیم ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

سلام، عرض کردم برای اعزام برج ۵ بلامانع است، شرایط ثبت نام و شرکت در دوره برم ۶ متعاقباً اعلام خواهد شد. 

مجتبی مهدوی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰
با سلام و عرض ادب و احترام جسارتا فرمودید که قصد دارید نام بنده را در لیست افراد ذخیره مرداد ماه ثبت کنید؛ بنابراین اطلاعاتم را خدمتتان ارسال می نمایم. کد ملی: ۰۷۸۰۳۵۸۰۹۰ شماره تماس: ۰۹۳۰۷۷۸۲۸۵۱
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳

سپاسگذارم.

مسعود ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱
سلام و عرض ادب ۲ سوال از حضورتون دارم: یکی اینکه دوره شهریور در کدام پادگان هست و دیگیری اینکه دوره بعد از شهریور مهر ماه میباشد ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

سلام، احتمالاً دوره شهریور ماه در آموزشگاه مدرس کرج میباشد.

دوره بعد از شهریو رماه، برج ۹ میباشد.

سید وحید راد ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
با سلام، با توجه به اینکه بنده هنوز نامه شروع به کار ندارم ، خواستم بدونم در لیست مرداد ماه هستم یا خیر، و اینکه امکانش هست در این دوره شرکت نکنم، و برای دوره های دیگه ثبت نام کنم؟؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تأیید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدون شروع بکار) بلامانع می‌باشد.

مجتهدی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲
با عرض سلام و احترام با توجه به اینکه من دوره تیر رو به دلیل عدم دریافت پیامک و ایمیل از دست دادم و با توجه به شرایطم که شرکت در دوره مرداد برام ضروری هست. آیا امکانش هست من هم در لیست ذخیره مرداد اضافه بشوم؟ کد ملی 1360639926
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

محمد ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴
با سلام و احترام. اینجانب چندماه است به علت شیوع کرونا و دیگر مشکلاتی که در رابطه با استاد راهنما پیش آمد هنوز موفق به انجام دفاع از پروپوزال خود نشده ام و از طرف مدیریت نخبگان به بنده اولتیماتوم داده اند که ظرف چند روز آینده باید از پروپوزال دفاع نمایم و در غیر این صورت طرح بنده لغو خواهد شد. لذا با توجه به اینکه دوره آموزشی بنده مرداد ماه است خاضعانه خواهشمندم دوره آموزشی بنده را به تاخیر بیاندازید. با تشکر. محمد میرعبدلی 4120417530
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

سلام، امکان حذف و اضافه در لیست وجود ندارد

علیرضا عبدالکریمی ۲۹۸۰۸۱۱۹۱۲ ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
با عرض سلام و احترام پیرو اطلاعیه قبل من یک پیام فرستادم و گفتم که کنکور در روزهای ۲ و ۳ مرداد برگزار میشه و من باید در کرمان حضور داشته باشم که کنکور بدم. و آموزشی هم دقیقا افتاده ۲ مرداد. آیا امکانش هست من خودم رو چهارم یعنی شنبه به مرکز آموزشی معرفی کنم؟ خواهش میکنم پیگیری بفرمایید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلام، با فرمانده مرکز آموزش هماهنگ شده که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند لطفاً خواسته خود را با فرمانده مرکز درمیان بگذارید

مهزیار گرجی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید. دو تا سوال داشتم. سوال اول اینکه آیا باید برگه سفید رو هفته قبل از اعزام مرداد ماه دریافت کنیم؟ سوال دوم هم این است که روز پنجشنبه، دوم مرداد، صرفا خودمان را معرفی می کنیم و دوره شبانه روزی از شنبه شروع میشه و یا از همان دوم مرداد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۲

برای اخذ برگ سفید پیامک ارسال خواهد.

خیر روز پنجشنبه شروع آموزش است.

احمد برومند ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴
با سلام و احترام میخواستم بدونم نام من در تایید شدگان نهایی اعزام مرداد ماه هست یا خیر؟ ممنون کد ملی 0840061811
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

علیرضا عبدالکریمی ۲۹۸۰۸۱۱۹۱۲ ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱
با سلام من پیام داده بودم مبنی بر همزمان شدن کنکور ارشد و شروع آموزشی ولی همین الان اطلاعیه ای از سمت سازمان سنجش صادر شد که طبق اون تاریخ کنکور جابجا شده و به زودی اعلام میشود با تشکر
رضا سرحدی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵
با عرض سلام و خسته نباشید با توجه به اینکه بنده در تیر و مرداد پیامک یا ایمیل دریافت نکردم محبت می فرمایید اسم بنده رو در لیست ذخیره مرداد ماه وارد کنید. گواهی 45 روزه بسیج دارم و قصدم ارائه این گواهی به جای دوره آموزشی است. کد ملی 3660305367 پیشاپیش از محبت شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸

سلام، در فرم ثبت نام برج ۶ ثبت کنید

وحید ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳
لطفا جواب بنده را بدهید. با توجه به اینکه من نامه شروع به کار ندارم، ازتون خواهشمندم اگر امکان دارد در دوره مرداد شرکت نکنم، و آموزشی را به تعویق بندازم؟؟ از همکاریتون سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

سلام، امکان حذف و اضافه در لیست وجود ندارد

علیرضا متقی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵
با سلام من پیامک مرداد رو دریافت کردم پریروز اما ایمیلی برام ارسال نشد. اگر ممکنه چک بفرمایید که ثبت نام من نهایی هست؟ کدملی: 0371223407
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

بلاغی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
با سلام و احترام با توجه به اینکه احراز نخبگی اینجانب در ۱۵ بهمن ۹۸ صورت گرفته خواهشمندم بررسی کنید که آیا نامم در لیست اعزامی مرداد قرار دارد؟ کد ملی 2572748290 با تشکر از پاسخگویی و پیگیری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

حمیدرضا زورمند ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
با سلام..بنده هفته پیش با شما تماس گرفتم و اسم بنده را نوشتید که اگر کسی انصراف داد، من جای اون شخص مرداد برم آموزشی..چندین نفر را میشناسم که انصراف دادند یا کلا معافیت گرفتند و آموزشی مرداد نمیاند.. میشه اسم من را برای آموزشی مرداد رد کنید؟ حمیدرضا زورمند
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

حمید کلهرنیا ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و عرض ادب و احترام با توجه به اینکه طبق آخرین اطلاعیه امکان اخذ مرخصی آخر هفته برای متاهلین و سایر عزیزان وجود ندارد، تقاضا دارم در صورت امکان معادل مرخصی های مزبور از طول دوره کسر شود تا ضمن کاهش ریسک ابتلا به بیماری، شرایط برای کسانی که دچار دغدغه های شغلی و ... هستند تسهیل گردد. البته همانطور که مستحضرید دوره آموزشی نخبگان در کل کوتاهتر از دوره های آموزشی سایر سربازان عزیز است. لذا با توجه به اینکه دوره آموزشی برخی پادگان ها حتی به دو هفته نیز کاهش پیدا کرده، ممنون میشم راجع به پیشنهاد حقیر یک ارزیابی بفرمایید. پیشاپیش از بذل توجه و پاسخگویی دلگرم کننده جنابعالی و همکاران محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم. با تجدید احترام کلهر کدملی: 0323574998
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶

سلام، پیشنهاد شما را مطرح خواهیم کرد. در صورت پذیرش اطلاع رسانی مینماییم.

علی قادری ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲
با سلام. آیا حدودا مشخص شده فراخوان دوره ی شهریور کی هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۹

هفته آینده فراخوان ابلاغ میشود.

محمد جواد وثاقی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸
سلام بنده پیامک حضور دوره مرداد رو دریافت کردم اما نامه شروع به کار ندارم باید برای مرداد بیام یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۸

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬ن شروع بکار) بلامانع میباشد.

حمید رضائی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴
با سلام و احترام. اینجانب حمید رضائی به شماره شناسنامه 1160288127 در تاریخ 21 اردیبهشت ماه پروپوزالم در سازمانم تصویب شد و در نامه ای با تاریخ سربرگ 21 اردیبهشت ماه 99 برای داعا ارسال شده است. پس از پیگیری های فراوان، که هر دفعه مسئولین محترم داعا گفتند پروپوزال شما در حال بررسی می باشد، امروز مجددا پیگیری کردم و یکی از مسئولین به بنده گفت پروپوزال شما اصلا به دست داعا نرسیده است. لطفا بفرمایید من الان باید چیکار کنم؟! اگر من مجددا پروپوزالم را خودم به همراه نامه شروع به کار برای داعا پست کنم، مشکلی نیست؟! لطفا راهنمایی بفرمایید، شدیدا به دفترچه بیمه نیازمندم. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۷

(طبق دستوالعمل داده شده به مرکز نخبگان ن.م، امکان دادن اطلاعتی از جمله شروع بکار و تاییدیه آن به پژوهشگران امکان پذیر نمی باشد.

لذا پژوهشگران برای پیگیری وضعیت شروع بکار و تاییدیه آن باید از طریق سازمان بکارگیرنده اطلاع یابند.

از نماینده سازمان بکارگیرنده بخواهید تا با مرکز نخبگان ن.م تماس بگیرند و اطلاعات لازم را از این مرکز بگیرند و پیگیر ارسال نامه شروع بکار از این مرکز باشند).

سروش احمدی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵
با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید و دوستان نیز اشاره کردند مدت دوره آموزشی عادی به نصف (یک ماه) کاهش پیدا کرده، در حالیکه برای نخبگان میتوان گفت تغییری نکرده است چرا که این دوره قبلا اسماً 45 روزه بوده اما در واقع با احتساب مرخصی های آخر هفته (تقریبا 2 هفته) فرد نخبه تنها یک ماه حضور فعال در مرکز آموزشی داشت که در شرایط کنونی نیز همان می باشد و واقعا درحق نخبگان کم لطفی شده است. علاوه بر این افراد نخبه اغلب متاهل، شاغل و یا درگیر فعالیت های علمی مربوط به حوزه تخصصی شان (مقاله و ...) هستند. لذا حضور یکماهه و بدون مرخصی فشار مضاعفی بر دوش ایشان می باشد. لذا از حضرتعالی تقاضا دارم دررابطه با این موضوع با مسئولان مربوطه رایزنی فرمایید که در صورت امکان طول دوره آموزشی نخبگان در شرایط فعلی به 2-3 هفته کاهش یابد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۴

سلام، نقطه نظر و پیشنهاد شمارا مطرح خواهم کرد.

علی آقاجانی قناد ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
با عرض سلام. بنده برای استخدام نیازمند گواهی آموزش هستم و برای من ضروری است و بیش از نیمی از پروژه را نیز انجام داده ام. خواهشمندم بنده را در لیست مردادماه وارد نمایید. کد ملی 0381745058
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۲

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

‌اما مرکز نخبگان گواهی دوره آموزشی صادر نمیکند. 

محمد زندی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴
با عرض سلام با توجه به اینکه هنوز فراخوان ثبت نام شهریور را اعلام نکرده اید، آیا اخذ برگ سبز وبارگذاری آن در این مرحله در سامانه لازم است یا صبر کنیم بعد از اعلام فراخوان اقدام کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۰

بارگذاری برگ سبز ارتباطی به اعزام آموزشی ندارد، در صورتی که فارغ التحصیل شده اید بایستی برای اخذ برگ سبز تعجیل کنید.

بابک ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۱
با سلام. برای بنده پیامک تاییدیه آموزشی مرداد ماه ارسال نشده است و فقط یک ایمیل تاییده دریافت کرده ام لطفا چک نمایید که بنده در لیست اعزام مرداد ماه حضور دارم یا خیر. کد ملی: 1450825370
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۲

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

محسن ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۸
با سلام و احترام . با توجه به اینکه اینجانب از پروژه خود دفاع کرده و نامه اتمام درحال صادر شدن است اما متاسفانه نتوانستم در دوره آموزشی تیر و مرداد شرکت کنم. با عنایت به این موضوع که عده ای انصراف دادن از حضور در دوره مرداد ماه ، خواهشمند است اسم بنده را در لیست ذخیره آموزشی مرداد قرار دهید . با سپاس از حسن توجه شما (محسن رحیمی لرکی _ شماره ملی : 2281154181 _ شماره تماس : 09365236695) همچنین بنده دارای گواهی 45 روزه بسیج میباشم.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۲

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

احسان یوسفیان ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۹
سلام و تشکر از زحماتتون. اگر شروع به کار تایید باشه، حتما برای دوره ی شهریور اعزام خواهیم شد یا باز هم ممکنه بر اساس ظرفیت به دوره های بعد تعویق بشه؟؟ اولین دوره بعد از شهریور چه ماهی خواهد بود . ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۹

سلام، بله بر اساس ظرفیت اولویت بندی خواهد شد.

محمد فتحعلی پور راینی ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰
با سلام و وقت بخیر بنده برگ سبز اعزام به خدمت رو در سامانه آپلود کردم اما تاریخ اعزام رو اشتباه وارد کردم. در زیر درخواست در قسمت پاسخ به این موضوع اشاره کردم. می خواستم ببینم آیا برگ سبز بنده ثبت شده است و آیا تصحیح شده است؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۹

مجدد برگ سبز خود را بارگذاری کنید و فرم را پر کنید. 

سید علی امامیان ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۰
با سلام و عرض ادب. میشه چک کنید که ایا نام من در لیست اموزشی مرداد ماه هست یا نه؟ ضمنا در حال نوشتن پروپوزال هستم و شروع به کار نخوردم و دارم با سازمان به کار گیرنده هماهنگ میکنم بایت شروع به کار.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۷

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. 

شهرام عبدی ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰
با سلام. برای بنده پیامک تاییدیه آموزشی مرداد ماه ارسال نشده است و فقط یک ایمیل تاییده دریافت کرده ام لطفا چک نمایید که بنده در لیست اعزام مرداد ماه حضور دارم یا خیر. کد ملی:0682341746 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

علی روستایی ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶
با سلام و ادب در ابتدا تشکر می کنم بابت بابت پاسخگویی شما. بنده جزو لیست آموزشی مرداد ماه هستم. با توجه به اینکه این دوره با هدف حفظ سلامتی افراد به صورت شبانه روزی برگزار میگردد، بنظر می رسد این اقدام زمانی می تواند مؤثر واقع شود که در ابتدای دوره از ناقل نبودن همه شرکت کنندگان در دوره اطمینان حاصل گردد چون در غیر اینصورت شبانه روزی بودن دوره و حضور دائم نخبگان در پادگان می تواند منجر به شیوع سریعتر بیماری بین سایر افراد گردد. پیشنهاد بنده آن است که در صورت امکان در ابتدای دوره با انجام آزمایش از ناقل نبودن همه افراد اطمینان حاصل شود.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

سلام، بله حتماً غربالگری ها انجام خواهد گرفت.

احمد ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷
با سلام. میخواستم ببینم من در دوره آموزشی مرداد هستم یا خیر؟ کد ملی 3040057073
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

هادی ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸
با سلام و احترام با وجود اینکه نامه من به سازمان به کارگیرنده خورده است ولی هنوز شروع کار بنده ثبت نشده است و از سویی پیامک اعزام مردادماه برای بنده آمده است. خواستم بدانم این موضوع برای دوره آموزشی من مشکل ایجاد نمی کند
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

سلام، بند ۶ با توجه به شرایط برای اعزام این دوره حذف شد، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدو‬ن شروع بکار) بلامانع میباشد.

رضا ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱
با سلام و احترام بنده دیروز هم به شما پیام دادم ولی پاسخی دریافت نکردم. باتوجه به اینکه مدت اندکی تا پایان کار بنده باقی مونده، سپاسگزار خواهم بود که در صورت امکان، بنده رو در لیست مرداد ماه قرار بدهید. کد ملی: 0921395973. با سپاس و احترام.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

سلام، نام شما در لیست افراد ذخیره ثبت گردید، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد تا ۴ مرداد ماه فراخوان میشوید.

هادی کشاورز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
با سلام و احترام بنده در حال حاضر چند روزی است علائمی از بیماری را دارم و به دنبال گرفتن نتیجه آزمایشات هستم. چنانچه دکتر تشخیص دهند که نباید به دوره بروم چطور باید انصراف دهم . ممنون از راهنماییتان
پاسخ مدیر سایت ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹

با ارسال نتیجه آزمایشات مربوطه توسط پست به مرکز نخبگان و استعداد های برتر نیروهای مسلح میتوانید بعد از اطمینان حاصل نمودن از سلامتی خود در دوره های بعدی آموزشی رزم مقدماتی شرکت کنید.

محمد علیخانی ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷
با سلام توروخدا جواب بدید چون نه تلفن و نه ایمیل پاسخگو نیستن. با توجه به اینکه اینجانب محمد علیخانی جهت دوره ی آموزشی مرداد ماه تایید شده ام و با توجه به اینکه بنده در تاریخ 9 مرداد آزمون کتبی فلوشیپ جراحی و در تاریخ های 11 تا 13 مرداد آزمون شفاهی دارم و محل برگزاری آزمون در شیراز می باشد، خواهشمندم در صورت امکان دوره ی آموزشی بنده را به شهریورماه تغییر دهید. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳

سلام، قبلاً به شما پاسخ داده شده،

با فرمانده مرکز آموزش هماهنگ شده که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند. لطفاً خواسته خود را با فرمانده مرکز درمیان بگذارید، امکان حذف و اضافه در لیست اعزام نیست. 

علی مظلوم ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
با عرض سلام و ادب خدمت شما ابتدای امر از تمامی زخمات شما و کادر داعا سپاسگزاری می کنم. بنده و بسیاری از همرزمان در دوره مرداد ماه دغدغه های شغلی و متاهلی و علمی داریم و از طرفی هم برای ادامه مسیرمان ضروریست در این دوره شرکت کنیم. با توجه به این موضوعات بسیار ممنون میشم موضوع کاهش دوره را با توجه به قرنطینه کامل بودن مطرح کنید . پیشاپیش از حسن نظر شما و همکاران محترم در داعا و همچنین ارتش کمال تشکر را دارم. ارادتمند ؛ علی مظلوم 0016147200
پاسخ مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱

سلام، چشم مسائل را منعکس خواهم کرد. 

محمد ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱
سلام خسته نباشید. ممنون از پاسخگویی شما. بنده در لیست مرداد هستم اما در اطلاعیه ها دیدم که برای شروع آموزشی باید شروع به کار تایید شده باشه اما بنده در مرحله ی پروپوزال هستم و شروع به کار هنوز نخورده ام. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه اقدامی انجام بدم.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

سلام، حضور نخبگان تایید شده در این دوره اعزام در هرصورت (با شروع بکار / ‏بدون شروع بکار) بلامانع میباشد

آرمین ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با سلام بنده با شماره ملی 2080336207 در دوره اموزشی برج 5 هستم و فقط خواستم بدونم دقیقا چه تاریخی باید حضور داشته باشیم؟99/5/1 یا 99/5/2 ؟ممنون میشم اطلاع بدین بهم! با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

سلام، در تاریخ ۰۲/‏۰۵/‏۹۹‬ حضور داشته باشید.

آرمان ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵
با سلام آیا داشتن برگ سفید برای اعزام مردادماه الزامی است؟ با مراجعه به دفتر پلیس+10 گفتند هنوز برای بنده صادر نشده است. کدملی 2300486598 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

سلام، در صورتی که فارغ التحصیل هستید بله بایستی برگ سفید را دریافت نمایید.

بهروز فاتحی ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴
درود بر شما باتوجه به اینکه زمان اعزام در برگه سفید اول مرداد ماه است و طبق اطلاعیه مرکز نخبگان دوم مردادماه است. در نهایت کدام تاریخ اعزام، نهایی و صحیح تر است؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵

سلام، ۰۲/‏۰۵/‏۹۹‬ تشریف ببرید. 

امیر ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۷
سلام. من در آزمون دکتری امسال شرکت کردم. اعزام 2 مرداد هستم. امکانش هست اعزامم رو یک ماه به تاخیر بندازم؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

سلام، با فرمانده مرکز آموزش هماهنگ شده که در موارد اضطراری نسبت به رفع مشکل فراگیران اقدام نمایند. لطفاً خواسته خود را با فرمانده مرکز درمیان بگذارید

پوریا تومانی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۲:۴۱
با سلام بنده فارغ التحصیل هستم و نام بنده در اعزامی های مردادی قرار دارد. اما در هنگام مراجعه به پلیس + ۱۰ گفتند که برگه سفید برای شما صادر نشده است و چون در وضعیت غایب هستید و همچنین درخواست اعزامی وجود ندارد امکان صدور آن در سیستم موجود نیست. آیا برای اعزام مرداد ماه من مشکلی پیش نمی اید؟ با تشکر. 2281212467
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱

سلام، خیر موردی ندارد، نگران نباشید.

سعید قاسم زاده ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹
با سلام و عرض ادب ضمن تشکر بابت پاسخ گویی شما میخواستم ازتون خواهش کنم با مسئولین زیربط در خصوص کاهش طول دوره صحبت نمایید. شرایط کرونایی به شدت حاد می باشد. پایدار باشید انشالله.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

سلام، چشم حتماً نقطه نظر های جنابعالی را منعکس خواهم کرد.

بشکار-کد ملی ۱۷۴۰۳۷۷۹۰۷ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳
با سلام و احترام پیامک و ایمیل نهایی تایید در دوره اموزشی مرداد رو دریافت کردم ولی میرم پلیس+۱۰ که برگه سفید خدمت رو بگیرم میگن که برگه سفیدتون هنوز نیونده و اعزام شما خورده اول شهریور.لطف میکنید راهنمایی بفرمایید.برای من ضرورت داره که مرداد ماه برم دوره اموزشی چون یکسال معافیت تحصیلی هم مرداد تموم میشه و غیبت میخورم.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳

سلام، اگر تاییدیه مرکز نخبگان را دریافت نموده اید نگران تغییرتاریخ اعزام نباشید.

علی عبداللهی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳
سلام، من پیامک مرداد گرفتم و همچنین در کامنت‌ها پرسیدم فرمودید در لیست مرداد حتما هستم. ولی پلیس+۱۰ به من میگه اعزامت شهریور هست و برگه سفید اعزام برای مرداد ندارم که بهم بده. من بدون برگه سفید اعزام برم آموزشی مرداد؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹

نگران نباشید، لیست شما در مرکز هست و پذیرش خواهید شد.