اطلاعیه مهم مرکز نخبگان

اطلاعیه مهم شماره ۲۲ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

ویژه دوره آموزشی مرداد ماه
۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۰۱۷ اطلاعیه مهم مرکز نخبگان
تعداد بازدید:۱۰۲۹۴
اطلاعیه مهم شماره ۲۲ مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح

به اطلاع استعدادهای برتر وظیفه عزیز می‌رساند؛

کسانی که قبلاً برای شرکت در دوره آموزشی مرداد ۹۹ (اعزامی ۹۹/‏۰۵/‏۰۱) در سایت مرکز نخبگان ثبت نام نموده و پیامک تأیید دریافت نموده‌اند؛

 

  1. در صورتی که دارای گواهی آموزش تکمیلی ۴۵ روزه بسیج می‌باشند از اعزام به دوره آموزش رزم مقدماتی معاف بوده و این گواهی جایگزین دوره رزم مقدماتی مرداد ماه خواهد شد.

توجه: گواهی دوره ۳۰ روزه یا ۱۵ روزه برای جایگزین شدن دوره رزم مقدماتی مورد قبول نمی‌باشد و افرادی که این گواهی را دارند، بایستی در دوره آموزشی مرداد ۹۹ شرکت نمایند.

 

  1. طول دوره آموزشی مرداد ۹۹ به مدت یک ماه می‌باشد.

 

  1. به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دوره آموزشی به صورت شبانه روزی بوده اما با درنظر گرفتن شرایط خاص نخبگان / استعدادهای برتر وظیفه، تسهیلاتی در خصوص استفاده از مرخصی پایان هفته برای افراد متأهل و همچنین افرادی که دارای مشکل خاص می‌باشند پیش بینی شده است.

 

توجه: تسهیلات فوق شامل فراگیران دوره آموزشی تیر ماه ۹۹ در ادامه دوره‌ای که در آن قرار دارند (تا پایان تیر ماه) نیز می‌شود.

 

  1. افرادی که مجاز به شرکت در دوره آموزشی مرداد ۹۹ می‌باشند لازم است جهت رعایت اصول بهداشتی، لوازم شخصی (وسایل استحمام، مسواک، ماسک سفید، ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و…) مورد نیاز خود را برای طول دوره آموزشی (به مدت یک ماه) به همراه داشته که نیازی به تهیه این لوازم از خارج از پادگان نداشته باشند.

 

  1. فراگیران عزیز می‌توانند به همراه خود کتاب مطالعه، قرآن، سجاده و مهرشخصی نماز و همچنین گوشی همراه بدون دوربین (ساده) نیز داشته باشند.

توجه: تسهیلاتی برای استفاده از تلفن همراه ساده (غیر هوشمند و فاقد دوربین) به صورت محدود در طول دوره پیش بینی شده است.

 

  1. پیامک تاییدیه مجدد برای فراگیران عزیز اعزامی ۰۱/‏۰۵/‏۹۹ در تاریخ ۲۱/‏۰۴/‏۹۹‬ ارسال می‌شود.

 

  1. آدرس و زمان مراجعه به مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا (۰۱):

آدرس:

تهران- اتوبان بسیج- نبش سه راه تختی- مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا (۰۱)

زمان مراجعه:

پذیرش فراگیران از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۲/‏۰۵/‏۹۹‬ لغایت ساعت ۱۵:۰۰ عصر همان روز صورت می‌پذیرد.

 

 

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح


( ۶۵ )

نظر شما :

علی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵
با سلام برای بنده پیامک تائید آموزشی مرداد ماه آمده است ولی هنوز نامه شروع به کار صادر نشده و در مرحله دریافت نامه معرفی به سازمان هستم. لطفا در مورد وضعیت بنده و ضرورت شرکت در آموزشی توضیح دهید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱

در صورتی که در تاریخ مذکور مجدد پیام اعزام دریافت کنید، مورد تأیید هستید.

مهرداد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶
با سلام آیا برای شهریور ماه مجددا امکان ثبت نام برای شرکت در دوره آموزشی رزم مقدماتی وجود دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

سلام، بله بزودی فراخوان ثبت نام برای دوره شهریور ماه نیز اعلام میشود. 

امین ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹
سلام وقت بخیر دیگه چرا باید باز اسامی رو مجدداً 21 تیر اعلام کنید؟ یعنی پیام قبلی که برای اعزام اول مرداد بوده کنسل شده و یکسری ها حذف شدند؟ آقا تورخدا به فکر ماهم باشید، ممنون که تسهیلات آماده کردید و امکاناتی رو در نظر گرفتید ولی ما روی این مرداد ماه حساب باز کردیم، از محل کار مرخصی گرفتیم، اعلام کردیم که دیگه 100 درصد هست، متاهل هستیم. ممنون میشم بفرمائید اسم من توی لیست مرداد هست یا خیر، تشکر کد ملی: 2110456272
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳

سلام، خیر کنسل نشده، هدف از ارسال مجدد پیام، اطمینان از ارسال پیامک برای تمامیه اعزامین می‌باشد.

کاوه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰
سلام وقتتون بخیر ببخشید ثبت نام دوره آموزشی مرداد ماه 99 چه وقتی بود و تو سایت اطلاع رسانی نشده بود من تاریخ اول برگ شبزم اول تیر بود که موفق نشدم آموزشی برم و الان به اول شهریور تمدید شد آیا من تا اول شهریور میتونم به آموزشی برم یه موقع نتونم برم غیبت نخورم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

اعزام به آموزشی ارتباطی به غیبت خوردن در سامانه نظام وظیفه ندارد.

برای اعزام در دوره شهریور بایستی در سایت ثبت نام کنید. منتظر فراخوان بمانید.

 

 

فرید ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
با سلام و احترام بنده پیامک اولیه تایید آموزشی تیر ماه را دریافت کرده بودم ولی پیامک های تایید نهایی دوره آموزشی تیر و مرداد برای من ارسال نشد. آیا اسم من در لیست آموزشی مرداد هست یا باید برای دوره آموزشی شهریور ماه ثبت نام کنم ؟ با تشکر کد ملی: 1361699485
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

خیر در لیست اعزام نیستید.

محمد احمدی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰
سلام افرادی که معرفی به سازمان شدن اما شروع بکار نخوردن می تونن برای شهریور ثبت نام کنند؟ چون تازه معرفی به سازمان دستم رسیده و مطمئنا تا هماهنگی با سازمان و ثبت پروپزال یه مقدار طول میکشه دارای گواهی 45 روزه هم هستم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

خیر پیش نیاز ثبت نام در دوره آموزشی ثبت شروع بکار میباشد. 

علی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶
سلام من چندین بار پیام دادم هم زیر اطلاعیه های مربوطه و هم از طریق خود سایت اما جوابی نگرفتم، من نامه معرفی به سازمان رو آذر ماه سال پیش دریافت کردم و به سازمان مربوطه همون موقع مراجعه کردم اما به دلیل کند بودن سازمان و مشکلات پیش اومده برام، الان اواخر تصویب پروپوزال هستم. معیار گذارندن دوره آموزشی چیه واقعا؟منی که نزدیک به یکسال هست که فارغ‌التحصیل هستم و هم نامه معرفیم رو سال پیش گرفتم اعزام نمیشم اما کسایی که هنوز نامه معرفی هم ندارن دارن اعزام میشن ضمنا اطلاعیه برای ثبت نام دوره مرداد ماه ندیدم من توی سایت؟ در آخر میخواستم اطلاع پیدا کنم که دوره آموزشی مرداد ماه هستم یا نه؟ کد ملی 2281529029
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳

سلام، خیر در دوره آموزشی برج ۵ نیستید. بعد از ثبت شروع بکار برای ثبت نام در دوره آموزشی اقدام کنید.

مسعود قمری ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
سلام و خسته نباشید. با توجه به همزمانی دوره ی شهریور با مصاحبه ی آزمون دکتری، آیا ثبت نام در دوره ی شهریور الزامی است؟ مرسی که جواب می دهید.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲

برای تمامی کسانی که شروع بکار آنها ثبت شده است و به دوره آموزشی نرفته اند، بله ثبت نام در دوره ی شهریور الزامی است.

شایان فقیهی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
سلام. وقتتون بخیر. من قبلا گواهی تکمیلی 45 روزه را برای شما پست کردم. خواستم ببینم به دستتون رسیده و جایگزینی بنده انجام می شود؟ با تشکر فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

برای پیگیری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمد میرزاحسینی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶
با سلام محمد میرزاحسینی هستم با کد ملی 0440307279 سه سوال داشتم خواهشمندم جواب بدید: 1) نامه سوابق خدمتی من به شماره "1116/1/54/وظ" در تاریخ "99/3/12" از طرف آجا به مرکز نخبگان رسیده است و ثبت شده؟ 2) برای من پیامک اعزام 1 مرداد آمده است آیا این پیامک از سمت مرکز نخبگان است یا وظیفه عمومی؟ 3) بنده به سازمانی معرفی شده ام با وجود پیگیری هر روزه بنده اما روند کار بسیار کند پیش می رود آیا مشکلی پیش می آید از این بابت؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

 

برای پیگیری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید.

خیر پیامک از طرف مرکز نخبگان نیست

سعید قاسم زاده ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰
با سلام و عرض ادب شما را به یگانگی خدا قسم میدم. بنده را از لیست مرداد حذف نکنید. به فاطمه زهرا قسم من درشرف ازدواج هستم و لازم است اموزشی برم. رفتم با خانواده ی همسر اینده ام حرف زدم و شرطشون این بوده که من اموزشی برم. بنده تمام پیام های مرداد و حتی تیر ماه را دریافت کردم و حتی ایمیل هم برای بنده اماده بود. شما را به حضرت زهرا یه کاری برایم بکنید. من بهتون التماس میکنم. من از صبح زنگ میزنم کسی جواب نمیده. 1630148660
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سلام قرار نیست شما از لیست حذف شوید. نگران نباشید.

سید وحیدذوالفقاری ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹
سلام من هنوز نامه شروع به کار دریافت نکردم ولی پیامک دوره آموزشی مرداد ماه قبلا برای من ارسال شده. چون در جواب یکی از دوستان فرموده بودید تا صادر شدن نامه شروع به کار امکان حضور در دوره آموزشی نیست میخواستم بدونم وضعیت من چطور میشه؟ کد ملی: 0013021893
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱

سلام، شما هم در لیست اعزام مرداد ماه نیستید.

علی عبداللهی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰
سلام لطف می‌کنید چک کنید ببینید من در لیست مرداد هستم یا خیر؟ کد ملی: 0921437501
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

سلام، بله شما در لیست هستید.

سیاوش سالاریان ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
با سلام آیا اینجانب در لیست نهایی مرداد قرار دارم؟ قبلا پیامک تاییدیه مرداد برای من آمده بود سیاوش سالاریان کد ملی 3380435422
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸

سلام، بله شما در لیست هستید.

هادی علیرضایی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳
با سلام برای بار سوم هست که این پیام رو میزارم ولی جوابی ندادید لطفا شماره تلفنی از پشتیبانی آنی رسان قرار دهید به هیچ شماره ای پاسخ نمیدن 15 روزه نامه بنده تحویل پست شده ولی خبری نیست سوال بعدی در مورد آموزش تکمیلی بسیج هست آیا گواهی های شرکت در دوره 15 و 30 روزه به صورت جداگانه باشه مورد قبول هست؟ چون من تازه دوره هارو گذروندم گواهی هارو به صورت جداگانه دارم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱

سلام، پیگیری نامه را انجام میدهم و با شما تماس خواهم گرفت.

اگر اطلاعیه را دقیق مطالعه کنید متوجه میشوید که گواهی های جنابعالی قابل قبول نیست و بایستی دوره آموزشی را بگذرانید.

علی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با عرض سلام ببخشید چون راه ارتباطی دیگه ای وجود ندارد اینجا پیشنهادم را مطرح میکنم و پیشاپیش از لطف و پیگیری شما سپاس گزارم اگر امکانش هست خوب لیست کد ملی اعزامی های مرداد را در سایت قرار دهید تا افراد تک به تک مجبور به استعلام و صرف وقت جنابتان نشوند و از وضعیت اعزامی خود مطمئن شوند(با توجه به عدم اطمینان سامانه پیامکی). و پیشنهاد دوم اینکه اگر در سایت مشابه شرایط کنونی که در پائین اعلامیه ها و در مدت محدود پس از اعلام اعلامیه جدید وجود دارد، حداقل امکان وجود بخش پرسش و پاسخ آنلاین در سایت وجود داشته باشدکه در هر زمان مشمولان بتوانند مشکلات و موارد ضروری را با شما در میان بگذارند واقعا عالی و کاربردی میشود. با تشکر و احترام
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹

سلام، پیشنهاد حضرتعالی را مطرح خواهم کرد. سپاس از توجهتان.

جواد کوشکی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با سلام و احترام ضمن سپاس از تلاش های شما و همچنین تسهیلات فراهم شده برای اعزام مرداد ماه ممنون میشم در صورت امکان بررسی بفرمایید که آیا بنده در لیست مرداد ماه هستم؟ جواد کوشکی 4190108979
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹

سلام، بله شما در لیست هستید.

پارسا ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵
سلام. برای بنده پیامک دوره شهریور اومده و هنوز شروع به کار نخوردم. آیا قابل اعتنا هست ؟ کد ملی ۱۴۹۰۳۸۶۳۴۳
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰

این پیام از طرف مرکز نخبگان نیست، پیام اعزام عمومی سربازی میباشد.

محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶
سلام.. می خواستم خواهش کنم که اگر امکان داره تاریخ حضور در پادگان 4 مرداد روز شنبه باشد چون شما اعلام کردید 2 مرداد که پنجشنبه است.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

سلام، خیر متاسفانه امکانش نیست، فقط در روز پنجشنبه پذیرش صورت میگیرد.

علی قادری ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶
با سلام. شماره ی ملی من 3830002981 هست. آیا در لیست اعزام مرداد هستم؟ اگر نه، بنده داعا معرفی شدم و پروپوزال طرحم در حال طی روند تایید هست. در صورت تایید و اعلام شروع کار، اگر به فراخوان شهریور نرسم آیا در دوره های بعد امکان شرکت دارم؟ ممنونم از پاسخگویی.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲

سلام، خیر اسم شما در لیست اعزامیان برج ۵ نیست.

بعد از ثبت شروع بکار بله حتماً باید ثبت نام کنید. 

افتخاری ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۴
با اهدا سلام ، باتوجه به اینکه بنده قبلاً پیامک مرداد را دریافت کرده ام و از طرفی شهرستان هستم و پیگیری حضوری برایم مقدور نیست. آیا اسم بنده در لیست مرداد می باشد؟ 0640386164
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶

سلام، بله شما در لیست هستید

دانیال ایروانی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰
با عرض سلام. ببخشید بنده سوال در مورد دوره آموزشی دارم. با توجه به اینکه شروع بکار بنده تا اوایل مرداد ماه ثبت می شود، و از طرفی پیامک اعزام به دوره شهریور ماه را از سمت سازمان نظام وظیفه عمومی دریافت کرده ام، آیا حتمآ بایستی برای دوره شهریور ماه در سایت ثبت نام انجام دهم؟ یا می توانم پس از پایان پروژه اقدام به گذراندن دوره آموزشی کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷

سلام، در اولین دوره اعزام بعد از ثبت شروع بکار بایستی ثبت نام کنید.

حسین ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲
با عرض سلام ببخشید باتوجه به اینکه برخی از دوستان در تهران محل سکونت دارند ایا این امکان را فراهم می کنند پس از اتمام ساعت کار شب در منزل باشیم و فردا صبح مجدد به پادگان مراجعه کنیم. با تشکر از پاسخگویی
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳

سلام، خیر، با توجه به بند شماره ۳ همین اطلاعیه، این امکان فعلاً محیا نیست.

محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶
با سلام و وقت بخیر، در صورت امکان لطفا نام بنده را نیز بررسی نمایید که آیا در لیست اعزامی مردادماه قرار دارد یا خیر. با تشکر محمد میرعبدلی 4120417530
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰

سلام، بله شما در لیست هستید

حمید حکم آبادی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸
با سلام و احترام آیا همه افرادی که ایمیل و پیامک تاییدیه اعزام مرداد رو دریافت کردن از عدم تغییر لیست مطمئن باشن؟ من از تاییدیه دریافتی آخر اردیبهشت همه کارام ریخت بهم. اگر دریافت پیامک اعزام از نخبگان داشتیم از اعزام مطمئن باشیم؟ کد ملی 1383458358
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲

سلام، بله شما در لیست هستید

سید سینا پویا ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱
سلام و خسته نباشید امکانش هست بررسی بفرمایید که من در لیست نهایی مرداد ماه هستم؟ خیلی ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳

سلام، بله شما در لیست هستید

وحید ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷
سلام؛ امکانش هست بدونم در لیست مرداد هستم یا نه؟ قبلا پیامک مرداد به دستم رسیده.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵

سلام، خیر اسم شما در لیست اعزامیان برج ۵ نیست.

علی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳
ببخشید تو سایت قسمت تسهیلات زده مهلت ثبت نام در دوره آموزش رزم مقدماتی شهریو ماه 99 به اتمام رسیده است. دوباره فراخوان میدید یا برای ماهای بعد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹

خیر هنوز ثبت نام شروع نشده است، برای ثبت نام، منتظر فرخوان باشید.

محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵
با سلام و احترام. طبق راهنمایی همکاران شما در این سامانه بنده بلافاصله بعد از دریافت نامه فراغت التحصیل از دانشگاه، برای دریافت برگ سبز اقدام نمودم و تصویر برگ سبز دقایقی قبل از طریق همین سایت با کد رهگیری 283663044752448 در سایت قرار داده ام. قبلا پیامک حضور در دوره مرداد ماه آموزشی برای بنده ارسال شده بوده است. اگر امکان دارد بررسی کنید تا مطمئن شوم تاریخ اعزام آموزشی بنده مرداد می باشد؟؟؟ با تشکر کد ملی: 4433670227
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱

سلام، بله شما در لیست هستید

احمد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹
با سلام ممنون از پاسخگوییتان...
ابراهیم ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹
با سلام. بنده پیامک تایید مردادماه رو قبلا دریافت کردم ولی ایمیلی برای من نیومده. با توجه به این که تمامی برنامه های کاری و زندگیم رو روی اعزام مردادماه تنظیم کردم ممنون میشم اطلاع بدین که وضعیت اعزامی من به چه شکل هستش. کدملی: 5510022450
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲

سلام، بله شما در لیست هستید

رستمي ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳
سلام من گواهی آموزشی بسیجم رو ارائه دادم حضوری، چطوری میتونم مطمئن باشم و خیالم راحت باشه که قبول شده و دیگر نیازی به شرکت در دوره آموزشی ندارم باتشکر محمد هادی رستمی کد ملی 2080074865
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷

سلام، گواهی تکمیلی شما مورد تایید است. 

سید مصطفی بی آزار صیقلانی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
با سلام و عرض خسته نباشید. برای من فقط 18 تیر ایمیل آمد که برای آموزشی بروم که بعد همه چی عوض شد. خودم آمدم اسمم را در لیست مرداد ماه نفر 17 ام دیدم که باید به پادگان 01 ارتش بروم. خواستم شما هم چک بکنید لطفا و ببینید اسم من هنوز برای مرداد هست یا خیر چون برای من نه پیامکی برای مرداد آمد نه ایمیلی شماره ملی :2580510427 شماره تماس:09114624069
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

سلام،

در تاریخ ۱۸ تیر ماه هیچ ایمیلی از مرکز ارسال نشده است.

خیر شما در لیست ۰۱/‏۰۵/‏۹۹‬ بودید اما با تلاش و پیگیری بیش از حد خودتان، تاریخ اعزامتان را به ۰۱/‏۰۴/‏۹۹‬ تغییر دادید و میبایستی در محل در مرکز آموزش حضور پیدا میکردید.

در ضمن تمام مسئولیت غیبت شما در تاریخ ۰۱/‏۰۴/‏۹۹‬ بر عهده شما میباشد.

علیرضا ابراهیمی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹
سلام و وقت بخیر ممکنه اسم بنده رو هم چک بفرمایید که در لیست مرداد ماه هستم یا نه؟ کد ملی 0017085152
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲

سلام، بله شما در لیست هستید

علیرضا ابراهیمی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰
ممنونم از پاسخگوییتان این که پاسخگویی و تکریم مراجعان توسط شما نسبت به گذشته شما بسیار بهبود پیدا کرده، جای تقدیر و تشکر دارد جسارتا پیشنهاد یکی از دوستانی که بالا نظر دادند رو تکرار میکنم که برای خلوت تر شدن سر شما و کمتر شدن مراجعین لیست کامل اسامی اعزامی مرداد با کد ملی رو منتشر کنید و به دلیل منع اعلام کامل کد ملی افراد، به جای دو شماره در وسط کد ملی، ستاره بگذارید.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹

از حسن توجه شما سپاسگذاریم.

مسعود فرشباف ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵
با سلام و عرض ادب. بنده پیامک اعزام مرداد را دریافت کردم قبلا. میشه لطفا چک بفرمایید ایا در لیست اعزام نهایی مرداد هستم؟ 1360624104
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

سلام، بله شما در لیست هستید

ایمان ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲
با سلام، قبلاً برای آموزشی تیرماه ثبت‌نام کرده بودم اما جزء اعزامی‌ها نبودم. اعزام بنده چه ماهی خواهد بود؟ در سایت هم مجدد نمی‌توانم ثبت‌نام آموزشی انجام دهم و پیام "شما قبلاً این فرم را پر کرده‌اید" نشان داده شده است. لطفاً راهنمایی بفرمائید. تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

سلام، خیر در لیست اعزام نیستید.

در صورتی که شروع بکار شما ثبت شده است، برای ثبت نام در دوره شهریور ماه منتظر فرخوان باشید.

سالار ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه اینکه تشکر کنم بابت وقتی که می زارید و به سوالات و مشکلات رسیدگی می کنید. بنده متاهل و به تازگی هم بچه دار شدیم. ساکن کرمانشاه- اجاره نشینم و برای تاریخ 1و 2 مرداد باید اسباب وسایل منزل رو جابجا کنم. هر کاری کردم تا حالا هیچکدام از صاحبخانه ها راضی نشدن که تاریخ جابجایی رو تغییر بدن. به شدت هم نیاز دارم که مرداد ماه دوره آموزشیم تمام بشه- چون شهریور کارم تمام میشه و حتما دوره مرداد باید برم و اصلا اصلا نمیخام عقب بیوفته- پیامک تاییدیه هم برام آمده. الان فقط یک خواهش از شما دارم عاجزانه که بنده بجای 2 مرداد 4 مرداد خودم رو به یگان آموزشی معرفی کنم. چون اینجا کسی نیست کمکم کنه و زن و بچه م رو نمیتونم همین جوری بزارم به امان خدا. هر نوع مدرکی برای این گفته هام خواستید ارائه می کنم. اجاره نامه قدیم، اجاره نامه جدید. فقط اگر بتونید کمکم کنید خیلی سپاسگزار خواهم بود.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰

سلام، بنده درخواست شما را مطرح میکنم، در صورتی که پذیرفتن اطلاع رسانی خواهم کرد. 

امین ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲
با سلام من پیامک ارسالی برای یک مرداد را قبلاً دریافت کرده بودم اما الان خواهشمندم لطفا مجدد چک بفرمائید اسم بنده در لیست اعزامی مرداد ماه هست یا نه. سپاسگزارم 2110456272
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷

سلام، بله شما در لیست هستید

مصطفی عالی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵
با عرض سلام خدمت شما. من یک سوال داشتم در مورد استفاده از گوشی همراه. به دلیل کاری که برایم پیش آمده استفاده از گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت برای اینجانب ضروری می باشد. اگر ممکن است امکان استفاده ی محدود مثلا روزی 30 دقیقه در خارج از پادگان یا مکان مورد نظر شما مهیا شود؟ خیلی ممنون.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱

سلام، بایستی با مسئولین مرکز آموزش مطرح شود. 

شاهین زرگرنژاد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰
شاهین زرگرنژاد هستم با کد کلی 1850196389 ، پیامک تایید یکم مرداد را قبلا دریافت کردم.میخواستم بپرسم اسمم در لیست اعزامی های مرداد هست یا خیر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سلام، بله شما در لیست هستید

مصطفی رضاعلی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷
سلام. خواهش می‌کنم چک کنین من در لیست هستم. ۱۲۷۱۴۰۹۹۴۱ الان ۱ ماه نیم هست که پروپوزالم تصویب شده اما نامه شروع بکار صادر نشده تا برای آموزشی اقدام کنم. خواهش می‌کنم حداقل نامه شروع بکار صادر کنین.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲

سلام، خیر متاسفانه اسم شما در لیست اعزامیان برج ۵ نیست.

سعید نجات دارابی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۹
با سلام من برگ اعزام برای تاریخ ۴/۱ گرفتم و بلافاصله در سایت بارگزاری کردم. نامه معرفی به سازمان هم صادر شده ولی هنوز شروع به کار نگرفتم. برای دوره آموزشی باید دوباره ثبت نام کنم؟ چون توی سایت زده این فرم قبلاً پر شده است.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۴

سلام، در اولین دوره اعزام به آموزشی بعد از ثبت شروع بکار بایستی ثبت نام کنید. 

محمد حسین ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۰
با سلام و عرض ادب ممکنه اسم بنده رو هم چک بفرمایید که در لیست مرداد ماه هستم یا خیر؟ پیامک مربوط به مردادماه را قبلا دریافت نموده ام. کد ملی 0440242843
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

هادی آقازاده ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱
سلام. وقت بخیر من قبلا هم پیام دادم خدمتتون منتها پاسخ ندادید. من از طرف سازمانی که پروژه دارم باهاشون، ملزم هستم که حتما مرداد ماه حضور داشته باشم و تحلیل های مورد نظر رو به ددلاین برسونم. از طرف سازمان متبوع هم با شما گویا تماس گرفته اند. با اعزام تیر بنده مشکلی نداشتند ولی حتما باید مرداد و حتی بخش هایی از شهریور باشم. می تونید با خودشون هم در این مورد صحبت کنید.در مورد چرایی این اتفاق بهتر می توانند توضیح دهند که شاید نوشتنش اینجا نه خوب باشه و نه در حوصله شما بگنجنه. خواهش می کنم اعزام مرداد ماه بنده رو به تعویق بیاندازید. من به خاطر این موضوع تحت فشار شدید ذهنی ام. با تشکر فراوان هادی آقازاده 2840205548
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

بایستی قبل از تاریخ اعزام، اسزمان در قالب نامه ای عدم رضایت خود را راجع به اعزام شما اعلام کند تا در دست پیگیری قرار گیرد. 

میلاد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۷
با سلام خواستم ببینم من هم در اعزامی های مرداد ماه هستم؟ 1210069601
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

علیرضا ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۸
با سلام من پیامک اعزام مرداد رو دریافت کردم. ممکنه چک بفرمایید که در لیست اعزام هستم یا خیر؟ کدملی: 0371223407
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

میلاد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۷
با سلام عرض ادب تشکر از پاسخگوییتان دو تا سوال داشتم از خدمتتون یکی مرتبط و یکی نامرتبط با موضوع. اگر لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم اول اینکه پیامک دوره مرداد برای بنده ارسال شده بود، آیا تایید شده است؟ دوم اینکه بنده فرآیند دریافت حقوق و بیمه را از طریق محل انجام پروژه (ندسا) انجام داده ام، اما وقتی به بانک انصار مراجعه کردم کارتی جدید با همان شماره حساب کارت قبل (که در گذشته داشتم) به بنده تحویل شد و بر خلاف انتظار هیچ واریزی انجام نشده است. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید. متشکرم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

حمید ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷
با سلام و عرض ادب دو سوال داشتم از محضرتون...1- ثبت نام بنده در لیست مرداد ماه قطعی شده؟ 2- آیا پس از پذیرش در روز پنجشنبه از همان روز دوره آغاز می شود و یا نه از روز شنبه 4 مرداد؟ پیشاپیش از بابت پاسخگویی بسیار خوبتون کمال تشکر را دارم. حمید کلهرنیا کد ملی 0323574998
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

بله دوره از همان روز پنجشنبه آغاز خواهد شد. 

سجاد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۸
با سلام و عرض ادب. بنده پیامک اعزام مرداد را دریافت کردم قبلا. میشه لطفا چک بفرمایید ایا در لیست اعزام نهایی مرداد هستم؟ کد ملی: 2595837176
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

منوچهر امانت ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۹
با سلام برای من یکبار پیامک اعزام مراد ماه آمده میخواستم بدونم که آیا قطعا آموزشی مرداد رو میرم یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

جعفر ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۱
با سلام و ارادت لطفا بفرمائید که اسم بنده در لیست نهایی مرداد هست یا خیر؟ کدملی: 5550005654 ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

بشکار ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۲
با سلام و احترام، با وجود دریافت پیامک حضور در دوره اموزشی مرداد ماه، در صورت امکان مجددا بررسی نمایید نام بنده نیز در لیست اعزامی مردادماه قرار دارد یا خیر. با تشکر کد ملی 1740377907 بشکار
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

آرمین ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵
با سلام برای بنده پیامک تائید آموزشی تیر ماه آمده بود که متعاقبا اعلام شد که اعزام بنده به مرداد ماه تغییر یافته است. کلی از برنامه هام بهم ریخت و تو زندگی دچار مشکل شدم. خواستم بدونم تو لیست مردادماه هستم به صورت 100 درصد دیگه؟ ممنون میشم پاسخ بنده را بدهید کد ملی: 2080336207 باتشکر و سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

مهدی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید. ببخشید کد ملی 4285871602 در لیست مرداد هستم؟ ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

ایمان ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۱
با عرض سلام و خسته نباشید برای بنده پیامک اعزام مرداد امده با توجه به اقامت در شهرستان و اطمینان خاطر خواهشمندم اسمم رو در لیست مرداد چک بفرمایید. ایمان حسنوند- کد ملی 4189862800 با تشکر از لطف شما
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

محمود رحیمی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۶
با سلام و احترام برای بنده پیامک مرداد ماه نیومد، ولی وقتی با همکارانتون تماس گرفتم، بعد از دادن کد ملی گفتند که در لیست مرداد هستید. ممنون میشم که این موضوع رو مجددا چک کنید و اطلاع بدید. کدملی: 1830333828 باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

اشکان ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۷
سلام و احترام. اینجانب پیامک اعزام یک مرداد را از مرکز نخبگان داعا به تاریخ بیست هفتم خرداد دریافت کرده ام و قبل از آن ایمیل تایید اعزام تیر را دریافت کرده بودم. با توجه به این که پیامک ارسالی از داعا مبنی عمل است (اطلاعیه 19) و با توجه به مشکلات گفته شده به همکارانتان مبنی بر ضرورت اعزام اینجانت لطفا بررسی نمایید که آیا در لیست اعزامی مردادماه قرار دارم. با تشکر 5100000562
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

رضا ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳
با سلام و احترام دوره آموزشی شهریور ماه در کرج برگزار خواهد شد یا تهران؟ با سپاس.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸

سلام، در مرکز آموزش ۰۱ تهران برگزار خواهد شد.

پرهام ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۳
سلام . پیغام برام امده ولی این چند ماه زیاد پیام میومده میشه بگید تو لیست مرداد ماه هستم یانه ممنون . 0017656303
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

ناصر یوسف زاده ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۴
سلام، خسته نباشید،‌ میخواستم ازتون خواهش کنم اسم بنده رو هم در لیست مرداد ماه چک بفرمایید. خیلی ممنون میشم. ناصر یوسف زاده کندوانی،‌ کد ملی: ۰۰۷۹۷۸۹۰۳۱
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

محسن صدرالدینی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۷
با سلام و احترام ابتدا از پاسخگوییتون تشکر میکنم. ۲ تا سوال دارم از حضورتون. ۱- پیامک اموزشی مرداد برای من امده و طبق آن برنامه هایم را تنظیم کردم چون متاهل و شاغل و ساکن شهرستان هستم، آیا من همچنان در لیست اموزشی مرداد هستم؟ ۲- دو هفته پیش با بنده تماس گرفتید گفتید نامه شما به پست ارسال شده اما از پست چند بار پیگیری کردم گفتند هیچ نامه ای به نام شما به ما تحویل ندادند، حساب کاربری را هم شارژ پولی کردم، ممنون میشم پیگیری فرمایید. ۲ ماه میگدرد از تاریخ صدور نامه. با تشکر کد ملی ۴۹۱۱۸۱۱۵۱۱
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

اسلامي ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۴
با سلام در اطلاعیه قبلی ذکر شده بود که گواهی تکمیلی تا اخر امسال مورد قبول هست اگر کسی الان در حین گذراندن تکمیلی باشه به نحوی که تا اخر مرداد درگیر دوره تکمیلی باشد و پیامک تاییدیه دوره اموزشی مرداد نخبگان برای ان امده باشه میتواند نرود و بعدا گواهی تکمیلی ببرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳

خیر بایستی اسم خود را در فرم تکمیلی اعلام میکرد تا تاییدیه گواهی آماده شود.

حسینی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷
با سلام دریافت برگ سفید و افتتاح بانک سپه، دریافت برگه غربالگری و ... اجباری هست ؟ یا همراه داشتن کارت ملی کفایت میکند ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

برای فارغین از تحصیل بله اجباریست. 

جهانگیر ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۹
سلام و عرض ادب جهت برنامەریزی بیشتر و زودتر ممنون میشم بفرمایید بندە تو لیست مرداد هستم یا نه؟ جهانگیر محمودی 6460035539
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

اکبر شیری لرد ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۸
سلام و خسته نباشید من در دوره آموزشی تیرماه ثبت نام کردم اما هیچ پیامکی دریافت نکردم. با توجه به اینکه نامه شروع بکار من هم آمده چه اقدامی می بایست انجام دهم؟ کد ملی 2580385207
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱

سلام، خیر شما متاسفانه در لیست اعزم نیستید، برای برج ۶ در مهلت مقرر ثبت نام کنید.

محمدرضا اسمعیل بگی کرمانی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۰
با اهدای سلام و احترام، جسارتا اسم بنده به شماره ملی 2980169862 در لیست اعزامی مرداد ماه هست یا خیر? بنده پیامک تایید اعزام برج 5 را دریافت کرده ام
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

علی معظمی گودرزی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۷
با سلام و احترام بنده پیامک مرداد رو دریافت نکردم اما حضوری در مرکز حاضر شدم و اسمم در لیست مرداد بود. مجددا می‌خواستم سوال کنم که اسمم در لیست قطعی مرداد الان هست با تشکر کد ملی ۴۱۲۰۲۷۵۴۱۸
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

محسن عبدی بجندی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۹
با سلام و احترام برای بنده و جمعی از دوستان با این که پیامک تبلیغاتی رو نبستیم اما از مرکز نخبگان پیامکی دریافت نمیشه. لطفا برای نفرات اعزام مرداد ماه ایمیل نیز ارسال کنید. تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸

سلام، بله حتماً 

محسن شبستر ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۵
سلام و احترام. من گواهی آموزشی 45 روزه تکمیلی بسیجم رو در تاریخ گفته شده به داعا ارسال کردم، چطوری میتونم مطمئن باشم تأییدشده و از دوره آموزشی معاف هستم. باتشکر. محسن شبستر کد ملی 3320033751
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

برای پیگیری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

یحیی ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۶
بسمه تعالی با اهداء سلام و تحیت و عرض خسته نباشید و تشکر. با توجه به اینکه برخی از دوستان، عضو هیات علمی هستند و استاد راهنمای پایان نامه یا ... می باشند. لذا برای پاره از امور نیازمند آنند تا حد اقل در شبانه روز یک بار ایمیل ها یا ... خودشان را چک نمایند و پاسخگوی دانشجویان خودشان باشند، لذا چنانچه امکان داشته باشد شرایطی فراهم شود تا دسترسی به نت و ... در طول دوره آموزشی برای این عزیزان فراهم باشد. دست کم با گوشی همراه یا لب تاب و .... شخصی خودشان. با سپاس از پیگیری و پاسخگویی شما.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳

سلام، حتماً پیگیر این امکانات هستیم اما توجه داشته باشید که این مسائل کاملاً داخل یگانی است و بایستی با مساعدت مرکز آموزش صورت بپذیرد.

نوید ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۰
با سلام بنده قبلا برای شرکت در دوره تیر ماه ثبت نام کردم و شروع به کار هم برایم خورده ولی نمیدانم در دوره مرداد حضور دارم یا نه. شماره ملی بنده ۰۴۳۰۰۷۹۲۵۷ لطفا راهنمایی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. 

محمد امین ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۲۲
با سلام و احترام شروع به کار من هنوز نخورده و قبلا به دلیل ثبت نام اجباری برای تیر ماه ثبت نام کرده اما در لیست مرداد ماه قرار گرفته ام به دلیل پاره ای از مشکلات قادر به حضور در مرداد ماه نیستم. پیشتر تقاضا داشتم با توجه به اینکه شروع به کار من هنوز آغاز نشده مرا از لیست مرداد حذف بفرمائید. خواستم مطلع شم آیا از لیست مرداد ماه حذف شدم؟ و در صورت عدم حذف تا کنون تقاضای حذف دارم. با تشکر و تجدید احترام کد ملی ۰۰۸۱۲۱۰۴۷۷
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

سلام، شما در لیست اعزام نیستید.

علیرضا عبدالکریمی ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۶
با عرض سلام و خسته نباشید متاسفانه کنکور افتاده در روز‌های ۲ و ۳ مرداد. و من طبق اطلاعیه‌های قبلی فکر میکردم باید یکم به پادگان مراجعه کنم و یک روز وقت دارم که برگردم شهر خودم کرمان و کنکور بدم. اما با این برنامه ریزی که انجام شده آیا امکانش هست من در روز ۴ تیر خودم رو به مرکز آموزشی معرفی کنم؟ ممنون از پیگیری‌هایی که انجام میدین کد ملی ۲۹۸۰۸۱۱۹۱۲
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

سلام، این مسئله را پیگیری خواهم کرد و پاسخ میدهم.

اسماعیل ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۵
با سلام ممنون میشم کد ملی بنده رو برای مردادماه چک بفرمایید. 2122930683 من پیامک مرداد ماه را دریافت کرده بودم و هفت ماه از شروع به کارم میگذره. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

مجید ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۶
با سلام، بنده نامه معرفی به سازمان بکارگیرنده را اخیرا دریافت کرده ام، میخاستم ببینم وضعیت من برای دوره آموزشی مرداد ماه به چه ترتیبی است؟ در ضمن قبلا در فرم ثبت نام دوره آموزشی داشتن گواهی ۴۵ روزه را اعلام کردم اما گواهی بنده آموزشی ۳۰ روزه بسیج بوده و فکر میکنم قابل استناد نباشد، لطفا بررسی بفرمایید. منتظر پاسخ شما هستم، سپاس از شما کد ملی: 0640152937
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷

بایستی برای اعزام اینده ثبت نام کنید و اعزام شوید.

سروش احمدی ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۲:۰۶
با سلام و احترام. بنده بعد از اینکه لیست اعزمی تیرماه در روزهای آخر اصلاح شد، تاییدیه اعزامی برای مردادماه رh دریافت کردم و براین اساس تمامی برنامه های کاری و زندگی خود را روی اعزام مردادماه تنظیم کردم. ممنون میشم اطلاع بدین که وضعیت اعزامی بنده یقینا مردادماه هست. با تشکر سروش احمدی کدملی: 2392069557
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

میلاد معصومی ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۲:۳۷
سلام، آیا اینجانب در لیست نهایی مرداد قرار دارم؟ قبلا پیامک تاییدیه مرداد برای من ارسال شده است. کد ملی:3920382668
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

وحید نقاش ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۲:۳۹
با سلام. بنده چندین و چند بار در خصوص دوره اموزشی با شرکت و تیم فنی هماهنگ کردم، مرخصی گرفتم، کلی برنامه ریزی کردیم و متاسفانه به تعویق افتاد. بنده اخرین پیام درمورد اعزام در نوبت مرداد ماه رو دریافت کردم. ممنون میشم مجددا بررسی بفرمایید آیا در لیست مرداد ماه هستم یا خیر. با تشکر 2281950972
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

محمود کورکی ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸
با سلام و سپاس از پیگیری و پاسخ گویی حضرتعالی. بنده به تازگی نامه عدم نیاز از مرکز تحقیقات صدر دریافت نمودم و در حال رایزنی برای دریافت نامه اعلام نیاز از سازمانی دیگر می باشم. حال سوالم این است با توجه به اینکه شروع بکاری برایم ثبت نشده از لیست مردادماه حذف میشم یا اعزام می شوم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

سلام، شما در فرم اعلام داشته اید که (از تاریخ شروع به کار کمتراز۶ ماه گذشته است)

خیر حذف نشده اید، میتوانید در تاریخ مقرر تشریف ببرید.

محمد حسین صباغ زاده ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۴
سلام و وقت بخیر ممکنه اسم بنده رو هم چک بفرمایید که در لیست مرداد ماه هستم یا نه؟ کد ملی 0440242843
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲

سلام، بله شما در لیست اعزامی هستید.

باقری ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱
با سلام. بنده در تاربخ 27 خردادماه پیامک تغییر زمان دوره آموزشی از تیرماه به مردادماه رو دریافت کردم. پس از اون نیاز. به ثبت‌نام مجدد بوده است؟ و اینکه در لیست مردادماه هستم یا خیر؟ از پاسخگویی شما متشکرم کد ملی 5320030861
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی هستید. 

علی روستایی ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳
با سلام و عرض خسته نباشید بابت پاسخگویی مداوم شما بنده اعزامی مرداد ماه هستم. میدانم احتمالاً این موارد مربوط به مرکز آموزش است ولی در صورت اطلاع راهنمایی بفرمایید: 1. با توجه به اینکه بنده مشکل ریه دارم، آیا امکان بردن داروهای شخصی امکانپذیر است؟ 2. با توجه به اینکه بنده متاهل هستم، آیا امکان استفاده از مرخصی پایان هفته قطعی است؟ 3. آیا در روز 2 مرداد لازم است موی سر را اصلاح کرده باشیم؟ بابت تعدد پرسش ها عذر میخوام.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸

سلام، بله اما ورود با داروهای ضروری فقط با نسخه یا توصیه کتبی پزشک امکان پذیر است.

راجع به مرخصی های پایان هفته ای در اطلاعیه کامل توضیح داده شد.

 

علی جعفری سوها ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸
عرض سلام و وقت بخیر. تاریخ نامه شروع به کار اینجانب علی جعفری سوها با کد ملی ۱۴۶۷۵۱۰۷۷۷، ۲۴ اردیبهشت ۹۹ می‌باشد. البته بدلیل تعویق پیش آمده در فرآیند تأیید و ارسال نامه از سازمان بکارگیرنده در این تاریخ صادر شده است که اگر این تعویق پیش نمی‌آمد در پاییز ۹۸ نامه تأییدیه به مرکز نخبگان می‌رسید. با این وصف اگر در لیست مرداد ماه نباشم، چقدر امکان دارد که اینجانب در لیست اعزامی‌های شهریور برای رزم مقدماتی قرار بگیرم؟ (لازم به ذکر است که در تمامی فازهای مختلف ثبت نام انجام داده‌ام ولی هیچگاه پیامک تأییدیه برای این دوره را دریافت نکرده‌ام). همچنین اگر ممکن باشد تاریخ تقریبی فعال شدن ثبت نام برای رزم مقدماتی دوره شهریور را هم بفرمائید. با تشکر از زحمات و توجهتان
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. 

علیرضا چیت ساز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶
سلام، روزتون بخیر، برای بنده پیامک ارسال گواهی ۴۵ روز بسیج اومد در صورتی که بنده چنین گواهی ندارم و تنها دو ماه تا پایان پروژه زمان دارم. میشه بفرمایید موعد اعزام بنده چه زمانی هست. اگر اشتباها اسم بنده در لیست دارندگان گواهی دوره ۴۵ بسیج قرار گرفته لطفا اصلاح بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، اشتباهاً اسم شما را در لیست دارندگان گواهی دوره ۴۵ بسیج قرار نداده ایم، شما اعلام کرده اید که دارای گواهی دوره ۴۵ بسیج هستید.

وحید اسکندری ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با عرض سلام و خسته نباشید، اینجانب وحید اسکندری، به شماره کد ملی: 1630134368 در آموزشی تیرماه ۹۹ ثبت نام کرده بودم و از آنجا که گواهی ۴۵ روزه آموزشی تکمیلی بسیج را داشته ام و در تاریخ ۱۸/۳/۹۹ از طریق پست پیشتاز به سازمان ارسال گردید، به چه صورت میتونم مطمئن باشم و خیالم راحت باشه که گواهی مورد نظر قبول شده و دیگر نیازی به شرکت در دوره آموزشی ندارم. با تشکر فروان.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

برای پیگیری از وصول مرسوله ها و نامه ها بایستی با دبیرخانه مرکز در ارتباط باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

فرزاد راسخ ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵
با عرض سلام و خسته نباشید؛ بنده در لیست اولیه تیرماه بودم و پس از کاهش سهمیه تیرماه اعزام نشدم. با همکاراتون تماس گرفتم فرمودند تو لیست مرداد هستم. ممکنه چک کنید که حتما این دوره اعزام میشم یا نه؟ برای استعفا از کار برام مهمه. ممنون از پیگیریتون. (ضمنا به سازمان معرفی شدم و هنوز شروع به کار نخوردم). کد ملی 5410068531
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

سلام، شما در فرم تکمیل ثبت نام آموزشی ثبت کرده اید که (از تاریخ شروع به کار کمتراز۶ ماه گذشته است)

بله حتماً اعزام خواهید شد. 

رضا ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با سلام. استدعا میکنم جواب من رو بدید. من هنوز نامه شروع بکار دریافت نکردم و همینطور بدلیل بیماری حاد قلبی معاف از رزم هستم و اصلا در شرایط قرنطینه و کرونا نمیتونم باشم. امروز پیامک تاییده آموزشی مرداد رو دریافت کردم. آیا امکان انصراف دارم؟ حتی در خبری، ستاد کل، اجازه اعزام به آموزشی به معاف از رزم‌ها بخاطر مشکلات قلبی رو برای مرداد و شهریور نداده بود.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

با شما تماس گرفته شد. 

مرتضی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳
با سلام لطفا جواب سوال منو بدید. قبلا هم این سوال رو پرسیدم. بنده گواهی ۳۰ روزه تکمیلی بسیج را دارم. همچنین برای طی دوره ۱۵ روزه بسیج ثبت نام کردم که در مرداد ماه برگزار خواهد شد. آیا نیز به حضور در دوره مرداد ماه دارم یا اینکه پس از طی دوره ۱۵ روزه میتوانم گواهی ۴۵ روزه تکمیلی بسیج را برای بنیاد ارسال کنم؟ ممنون میشم جواب منو بدید.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

سلام، خیر یک گواهی ۴۵ روزه موزد تایید است.

گواهی های ۳۰ و ۱۵ روزه مورد تایید نیست. 

حامد ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸
با سلام بنده برای آموزشی مرداد امروز تایید شدم ولی وقتی برای دریافت برگ سبز و ارسالش به داعا اقدام کردم چون جراحی دیسک کمر داشتم به کمیسیون پزشکی معرفی شدم امروز کمیسیون نهایی بود که من رو معاف کردن، الان برای انصراف از طرح باید چیکار کنم؟ از داعا اقدام کنم یا سازمان خودم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

سلام، از سازمان اقدام کنید و انصراف بدهید.

ایمان ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸
با عرض سلام و خسته نباشید من طی پروسه معافیت در مقطع کارشناسی به دلیل اختلال دریچه قلب معاف از رزم شناخته شدم. بعد از گذراندن مقطع دکتری به دلیل طولانی بودن مراحل معافیت و طی نکردن آن در هنگام ارسال دفترچه خدمت برای من سالم ثبت شد. در صورتیکه هم اکنون هم در سیستم نظام وظیفه در قسمت معافیت پزشکی برای من اختلال درچه قلب ثبت شده است (به گفته نظام وظیفه باید بع از هر مقطع پروسه تکرار بشه). بدلیل شرایطی که بعد از فعالیت شدید بدنی (تنگی نفس و تپش قلب) برای من ایجاد میشه توصیه شما به بنده چی هست؟ البته بطور قطع خواستار شرکت در دوره مرداد هستم (امکان شرکت نکردن در رژه و امادگی جسمانی وجود دارد؟)
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

معافین از رزم به احتمال ۹۹% معاف میباشند از رژه؛ اما برای احتیاط مدارک پزشکی را همراه خود ببرید. 

امیر حسین ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
با سلام و خدا قوت دوتا سوال داشتم که فکر می کنم سوال بقیه دوستان هم باشه؛ ۱- اینکه کوتاهی مو در روز مراجعه در چه حدی باشه؟ آیا اصلاح کوتاه و آراسته کفایت میکنه ؟۲- ساعت مراجعه بین ساعت ۸ تا ۱۵ که هست تو هر ساعتی در این محدوده میشه مراجعه کرد ؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

سلام،

برای پذیرش در روز اول کوتاهی مو و آراستگی کفایت میکند.

بله پذیرش از راس ۸ شروع میشود تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت. 

مرتضی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
با سلام به نظر در پیام قبلی نتونستم منظورمو برسونم... برای من پیام اعزام دوره مردادماه ارسال شده است. در حال حاضر برای طی دوره ۱۵ روزه تکمیلی ثبت نام کردم که در مرداد ماه برگزار خواهد شد. در واقع در انتهای مرداد ماه گواهی ۴۵ روزه تکمیلی بسیج را دریافت خواهم کرد. آیا اگر در دوره مرداد ماه شرکت نکنم و در انتهای مرداد دوره تکمیلی ۴۵ روزه را برای بنیاد ارسال کنم، مشکلی ایجاد نخواهد شد؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷

بایستی در فرم ثبت نام تکمیلی اموزشی اعلام میداشتید که دارای گواهی بسیج هستید. 

مسعود ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳
با سلام آیا امکان انصراف از دوره مردادماه برای کسانی که پیامک دریافت کردند وجود دارد باتشکر توروخدا جواب بدید حضوری اومدم جواب نگرفتم تلفن رو هم کسی جواب نمیده
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

فعلاً امکان حذف و اضافه در لیست وجود ندارد، فردا مجدد پیگیری کنید.

سعید قوام‌سعیدی نوقابی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
با سلام و احترام مجدداً پیغامم رو میذارم. امیدوارم پاسخ دهید. اینجانب سعید قوام سعیدی نوقابی با کد ملی ۰۹۱۰۱۱۰۲۱۲ با توجه به اینکه شروع به کار بنده مورخ ۹ اردیبهشت می‌باشد و بیش از ۲ ماه از شروع بکار گذشته است، آیا بنده در لیست اعزام مرداد ماه هستم یا خیر؟؟؟ چون هم ثبتنام اولیه و هم ثبتنام تکمیلی رو انجام دادم.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

امین نوراله ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
سلام، شماره ملی من 0014906201 است، من اردیبهشت ماه ثبت نام کردم، در لیست تیر بودم، بعد گفتن در لیست مرداد هستم. الان برای من پیامکی ارسال نشده! لطفا اگر امکانش هست بفرمایید وضعیت من چگونه است؟ من شروع به کار نیز کرده ام و برای مسئولین سازمان مربوطه مهم است که چه زمانی به آموزشی خواهم رفت. اگر امکان دارد شماره تماسی هم بفرمایید که بتوانیم با شما در ارتباط باشیم. با تشکر فراوان.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

یوسف ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
با سلام. امروز برای بنده پیامک تایید آموزشی دوره مردادماه ارسال نشده است. آیا اسم من در لیست آموزشی مرداد هست؟ با تشکر. کد ملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید

جواد ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
سلام وقتتون بخیر. استدعا دارم جواب بنده رو بدید.بنده در سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی در حال خدمت میباشم. با توجه به در خواست سازمان نامبرده به منظور تمدید همکاری با اینجانب به مدت سه ماه تا پایان مرداد ماه و موافقت مرکز نخبگان نیروهای مسلح با این درخواست و لزوم خاتمه پروژه تا پایان مرداد، خواهشمند است تاریخ اعزام اینجانب را به شهریور ماه موکول بفرمایید. کد تاییدیه اعزام مرداد برای بنده ارسال شده است. با تشکر از حسن توجهتان. کد ملی: 3920225406
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹

سلام، سازمان سریعتر بایستی تحت عنوان نامه ای در خواست خود را به مرکز نخبگان اعلام دارد و منتظر پاسخ آن باشد. 

امیراحسان فرامرزی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷
با سلام و خداقوت. لطف می کنید ببینید من در لیست نهایی اعزام مردادماه هستم یا نه؟ کدملی:0016578635
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

امیررضا ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹
با سلام و احترام، من پیامک تایید دوره آموزشی مرداد ماه را دریافت کرده بودم ولی امروز پیامکی مبنی بر این تایید دریافت نکردم. آیا من در لیست دوره مرداد ماه هستم؟ سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

محمد ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با سلام . بی زحمت اگر امکانش هست چک کنید کهه در لیست اموزشی مرداد هستم یا نه ؟ کد ملی 3140088981
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

محمد رضایی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳
با سلام و خسته نباشید. بنده حدود ۴ ۵ ماه پیش برگه سبز (به تاریخ اعزام برج ۶) را تحویل دژبانی دادم و تصویر آن را متعاقبا آپلود کرده‌ام (و تقاضای اعزام در دیماه را دارم). اما با این وجود در سایت پلیس +۱۰ هنوز بنده بصورت آموزشی عادی ثبت شده‌ام. از هر گونه پاسخ یا پیگیری واقعا ممنون میشوم. ش.ملی: ۴۲۶۰۱۴۷۰۴۸ محمد رضایی
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵

بعد از برج ۶ کد شما به نخبگان تغییر میکند. 

سعید ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵
سپاس بابت پاسخگویی مدیریت سایت ولی میشه بفرمایید معیار اعزام لیست مرداد ماه بر چه اساس صورت گرفته؟ اگر معیار تکمیل لیست، ثبت نام به موقع بوده که شامل حالم میشه. اگر هم معیار ثبت شروع به کار بوده که بازم شامل حالم میشه و شروع به کار دارم. اونوقت چطور تو لیست اعزام مرداد ماه نیستم؟؟ لطفاً چنانچه امکان دارد بنده را در لیست اعزام مرداد ماه قرار دهید. چون درخواست اصلاحیه جزئی در عنوان طرح تحقیقاتی از طرف سازمان بکار گیرنده به مرکز نخبگان ارسال شده است و با توجه به اینکه در تاریخ 9 مرداد بایستی اولین گزارش 3 ماهه خود را ارسال نمایم، بنابراین اگر به آموزشی اعزام شوم و مرداد ماه را صرف آموزشی نمایم تا آن زمان تاییدیه اصلاح در عنوان طرح هم از طرف مرکز نخبگان میاد و گزارش 3 ماهه هم با احتساب 1 ماه مرخصی برای دوره آموزشی بعد از اتمام دوره آموزشی ارائه می‌گردد. ضمناً بررسی کنید ببینید آیا نامه اصلاحیه عنوان طرح از طرف سازمان بکار گیرنده تا این تاریخ بدست مرکز نخبگان رسیده است یا خیر؟ با تشکر
کاظم مشایخی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴
با سلام و احترام، در بین تمام سوالات پرسیده شده، کسی درباره کرونا سوال نکرده است، لطفا به پیام من پاسخ دهید. اگر کسی که پیامک تایید دوره آموزشی مرداد ماه را دریافت کرده و تا قبل از 2 مرداد به کرونا مبتلا شود و تست های آزمایشگاهی مثبت داشته باشد، تکلیف او چه خواهد شد؟ با تشکر از پاسخگویی شما.
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۲

طبیعی است که به بیمازستان جهت درمان منتقل خواهد شد. 

محمد هادوی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲
با عرض سلام. بنده در حال پیگیری شدید نامه اعلام نیاز خود از ارگان مربوطه هستم و امروز گفتند که نامه آماده شده و فقط فقط سه شنبه ها تحویل می دهند. من سه شنبه نامه رو گرفته و مدارک تشکیل پرونده را پست می کنم. برگه سبز خود را هم هفته ی گذشته داخل سایت بارگذاری کردم. آیا مشکلی از نظر وضعیت نظام وظیفه (غیبت و ...) نخواهم داشت؟ خیلی نگرانم. خواهشا پاسخ بدهید. تاریخ اعزام برگ سبزم 1 مرداد است. با تشکر از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷

خیر اگر برگ سبز خود را بارگذاری و فرم را درست پر کرده باشید خیر مشکلی پیش نمی آید.

جواد ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۸
با سلام و عرض ادب، این چندمین بار است که این پیام را ارسال میکنم و هیچ پاسخی را دریافت نمیکنم از مدیریت محترم سایت استدعا دارم پاسخ بنده را بدهند. بنده در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در حال خدمت هستم، مدت 19 ماهه خدمت اینجانب در سازمان نامبرده به پایان رسیده است، اما به دلیل حجم زیاد فعالیت های مربوط به پروژه و عدم خاتمه آن، مدت خدمت به مدت سه ماه تا پایان مرداد تمدید ماه شده است که مورد موافقت مرکز نخبگان نیروهای مسلح نیز قرار گرفته است. لذا با توجه به لزوم خاتمه پروژه تا پایان مرداد ماه، تقاضامندم تاریخ اعزام اینجانب به یکم شهریور ماه موکول گردد. پیامک تاییدیه اعزام مرداد ماه برای بنده ارسال شده است. با تشکر از پیگیریها و زحمات شما. کد ملی : 3920225406
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹

سلام، امکان حذف و اضافه در لیست اعزامیان نیست. 

علی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱
سلام. من ممکن است چند روز قبل از اعزام به دوره آموزشی مرداد ماه (حداکثر یک هفته)، فارغ التحصیل شوم. آیا باید برای برگ سبز اقدام کرده و آن را بارگزاری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سلام، خیر این لزومی به عجله کردن ندارید، بعد از دوره هم میتوانید برگ سبز خود را اخذ کنید.

سامان ناصری بروجنی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۵
با سلام و عرض خسته نباشید. لطف می کنید بررسی کنید من در لیست مرداد ماه هستم یا خیر؟ کد ملی : ۴۶۴۰۱۳۳۵۲۹
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

یونس ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۱
با سلام اینجانب متاهل بوده و به تازگی ازدواج کردم. طبق قانون قبلی مشمولین تا عصر در پادگان حضور داشتند... با این قانون جدید یعنی ما باید خانواده هامون رو تنها بذاریم؟! هیچ راهی نداره که عصر خارج از پادگان باشیم؟ تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

سلام، ایم مسائل داخل یگانی است و منوط به دستور فرمانده آموزش میباشد.

محمد هادوی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹
خیلی ممنونم از پاسخگویی شما. بله فرم را با دقت پر کردم. امکانش هست که شما هم بررسی بفرمایید که همه چیز درست باشه؟ کد پیگیری: 28361480974063. لطف می کنید. من در داخل سایت نظام وظیفه چک می کنم وضعیت سربازی رو اعزام عمومی 1 مرداد زده. پلیس +10 هم همینو گفت. وضعیت سربازی چه زمانی به نخبگی تغییر می کنه؟ باز هم تشکر می کنم از رسیدگی و توجه شما.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

زمانی که برگ سبز شما به نظام وظیفه ارسال شود. 

محسن عبدی بجندی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۲
با سلام و احترام؛ بنده در روز 16 تیرماه ذیل همین اطلاعیه از شما درخواست کردم با توجه به این که برای جمعی پیامک داعا ارسال نمی شود لطفا برای اعزامی های مرداد ماه ایمیل تایید نیز ارسال نمایید و شما موافقت نمودید. امروز مورخ 21 تیر ماه پیامک تایید برای تعدادی از دوستان از طرف داعا ارسال شده بود اما من باز پیامکی دریافت نکردم. ایمیلی هم برایم ارسال نشده. آیا بنده در لیست مردادماه هستم؟ خواهشمندم ایمیل تایید نیز ارسال کنید. تشکر.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۲

سلام، بله ایمیل ارسال شد،

 

امیرحسین فرحزادی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۶
سلام و عرض ادب بنده در تاریخ 16 اردیبهشت برای آموزشی ثبت نام کردم. لطفا بفرمایید در چه ماهی اعزام خواهم شد(0440239151). با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

سلام، برای اعزام بایستی برای دوره های اعزامی مجدد ثبت نام کنید 

مسعود صدری ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۸
با سلام و احترام اینجانب مسعود صدری به شماره ملی ۶۱۵۰۰۷۸۸۶۸ در گذشته پیامک اعزام تیرماه را دریافت کرده بودم که در نهایت کنسل شد و به مرداد موکول شد، از همین طریق از خدمتتان سوال پرسیدم که فرمودید در لیست مرداد قرار دارم ولی پیامکی برای دوره مرداد دریافت نکرده ام، خواهشمندم وضعیت بنده را اعلام فرمایید تا از بلاتکلیفی محض رها شوم و بتوانم پروژه را پیش ببرم. با تشکر و سپاس صدری
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

مهدی فرشی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۸
سلام وقت بخیر من در دوره تیرماه ۹۹ برای آموزشی ثبت نام کرده بودم که بعد از اعمال محدودیت اسم من در لیست تیرماه قرار نگرفت. پیرو کامنت در اطلاعیه قبل به بنده اعلام شد که اسم من در لیست مرداد قرار دارد ولی پیامکی مبنی بر اعزام مرداد دریافت نکردم.لطفا به بنده اعلام بفرمایید که در لیست مرداد قرار دارم یا نه؟ کد ملی:۱۲۵۰۳۰۰۶۴۹ مهدی فرشی
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

سید مسعود رضوانی نژاد ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۲
با سلام و خسته نباشید بنده سید مسعود رضوانی نژاد به کد ملی 4420440708 هستم و چون خط موبایل من رایتل هست برای من اس ام اس نمی آِید ممنون میشوم و چک کنید اسم بنده در لیست مرداد ماه هست یا خیر متشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

سعید فراهانی ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۹
با سلام با توجه به اینکه به خاطر قرنطینه حضور به صورت شبانه روزی الزامی می باشد و همچنین با توجه به اینکه مشمولان نخبگانی می باشند که مقالاتی در دست داوری دارند و همچنین نیاز به لپ تاپ، آیا امکان آوردن لپ تاپ و استفاده محدود از آن وجود دارد؟ با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

خیر، امکان بردن لپتاپ به داخل مرکز آموزش نیست.

حمید سراج ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۸
سلام اسم بنده در لیست اموزشی مردادماه بوده اما دیروز برای من پیامک تاییدیه نیامده.تاریخ اعزام من همان مرداد میباشد؟ کد ملی۲۱۷۰۲۲۲۳۱۶
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۳

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

مسعود ناظری ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸
با سلام، بنده چندین مرتبه سوالم را اینجا مطرح کردم اما متاسفانه هیچ پاسخی دریافت نکردم. بنده برای دوره تیرماه ثبت نام کردم اما متاسفانه به مردادماه منتقل شد. در تاریخ دوازدهم تیرماه با نمونه برداری از تیرویید مشخص شد که متاسفانه بایستی جراحی تیروییدکتومی انجام دهم. باتوجه به این که از لحاظ فیزیکی امکان حضور در دوره مردادماه را ندارم، خواهشمندم اسم بنده را از لیست مردادماه حذف بفرمایید. ضمنا اینجانب نخبه هستم و طرح جایگزین خدمت در تاریخ آذرماه به پایان خواهد رسید، از این رو در دوره آموزشی دی ماه شرکت خواهم کرد. شماره ملی بنده ۲۹۸۰۱۳۴۳۴۱. لطفا پاسخ بنده را بدهید، به اندازه کافی استرس بیماری را دارم و این مساله نیز تبدیل به یک مشکل اساسی شده است. از لطف شما سپاسگزارم.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۵

سلام، متاسفانه امکان حذف و اضافه در لیست نیست.

احسان خاکبازان ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳
با سلام لطفا جواب من رو بدید و من رو از بلا تکلیفی در بیاورید قبلا گفته بودید من جز لیست اعزام مرداد ماه هستم (ذیل اطلاعیه شماره 19) ولی هیچ پیامکی برای من ارسال نشده است. من در مراحل پایانی کار خودم هستم و تا انتهای تابستان کارم تمام میشود کد ملی : 0384906389
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید.

چند دقیقه قبل هم تلفنی استعلام گرفتید. 

محراب اسمعیلی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹
با سلام و احترام ممنون میشم مشخص نمایید بنده در لیست آموزشی مرداد هستم یا شهریور؟ کد ملی 3320010689 با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. ‌‌‌‌‌‌‌

داود ایل بیگی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۷
با سلام و وقت بخیر. عذرخواهم من طرحم تموم شده و مدارک جهت صدور کارت رو باید تحویل دعا بدم. چون شهرستان هستم میتونم پست کنم؟ اگه نکته ای در این زمینه هست ممنون میشم بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰

سلام، بایستی مدارک را ارسال کنید. 

سامان ناصری بروجنی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱
باسلام. من برای دوره آموزشی تیرماه ثبت نام کرده بودم و از ابتدا سیستم پیامکی برای من پیامک نمی فرستاد. لطف می فرمایید چک کنید که آیا در لیست مرداد ماه قرار دارم یا خیر؟ سامان ناصری کد ملی : ۴۶۴۰۱۳۳۵۲۹
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید. ‌‌‌‌‌‌‌

سینا خرمی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹
با سلام بنده پیامکی دریافت نکردم ولی ایمیل مردادماه برای من ارسال شده. آیا تنها دریافت ایمیل به منزله تایید ثبت نام در دوره مردادماه میباشد؟ کدملی: ۴۵۸۰۲۰۹۵۱۶
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

بله

سالار ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت رسیدگی به مشکلات و پاسخ به سوالات من 16 تیر ی پیام دادم خدمتتون که فرمودید درخواستم مطرح میشه و اطلاع رسانی میکنید. بنده 1و2 مرداد ماه خونه کشی دارم و تا الانم هرچقدر با صاحب خونه ها صحبت کردم و ازشون خواهش کردم قبول نکردن. ما به تازگی صاحب فرزند شدیم و من اینجا کسی رو ندارم استدعا میکنم معرفی به یگان رو برای من رو 4 مرداد در نظر بگیرید من در این شرایط همسر و فرزندتازه متولدشدمو چ طوری بدون سر پناه تنها بذارم. ممنون میشم کمکم کنید هرچی هم لازم دارید برای اثبات حرفام میارم اجاره نامه ها و...فقط خواهش میکنم کمک کنید که مشکل من حل بشه. باتشکر از زحماتتون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹

این مسئله کاملاً داخل یگانی میباشد، شما در تاریخ ۱ مرداد در مرکز آموزش حضور پیدا کنید و با مرکز آموزش صحبت کنید. 

یوسف ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶
با سلام. در پاسخ پیام بنده در این اطلاعیه نوشته بودید که در لیست اعزام مردادماه نیستم و باید برای فراخوان شهریورماه ثبت نام کنم. اما امروز ایمیل تاییدیه آموزشی مردادماه برای من ارسال شده است. آیا باید در دوره آموزشی مردادماه شرکت کنم؟ باتشکر. کدملی: 4420365064
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

با شما تماس گرفته شد. 

سید وحید راد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶
سلام، خسته نباشید، من در پیام ها دیدم که شما به کسانی که هنوز شروع به کار ندارند، فرمودید جز لیست نیستید، من هنوز شروع به کارم ثبت نشده ولی برای اعزام مرداد امروز برایم ایمیل اومد، خواهشمندم بفرمایید من حز لیست هستم یا ن؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

سعید ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹
با سلام و احترام بنده دیروز پیامک اعزام آموزشی مرداد ماه را دریافت نمودم. گویا امروز ایمیل هم ارسال شده ولی بنده ایمیل تایید دریافت نکردم. آیا پیامک به تنهایی به منزله ی تایید نهایی می باشد یا خیر؟ با احترام
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

مسعود ناظری ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵
با سلام و ممنون از پاسخ شما، بنده مدارک پزشکی را کامل دارم و تشخیص بدخیمی تیرویید برای بنده گذاشته شده است، چگونه می توانم حضور پیدا کنم وقتی که تاریخ جراحی و یدتراپی من چهارم مردادماه است؟!! گناهی نکرده ام که دندانپزشک متخصص هستم و امکان معافیت پزشکی را ندارم، توقع این میزان از همکاری را از مرکز نخبگان به عنوان فردی که 21 مقاله تا کنون برای دانشگاه و وزارت بهداشت چاپ کرده ام دارم. بنده اصلا امکان حضور ندارم، مدارک پزشکی را نیز می توانم برای داعا ارسال کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید که به چه آدرسی بفرستم. لطفا شرایط روحی و روانی من را نیز در نظر بگیرید، همسرم ماه هشت بارداری است، خودم به بدخیمی مبتلا شده ام و یک دختر چهار ساله نیز دارم. استدعا دارم یا تلفن پاسخ گو باشید یا که راهنمایی بفرمایید. شماره تماس بنده نیز: 09132982993 می باشد. با تشکر از لطف و همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

سلام، با توجه به شرایط، درخواست شما را پیگیری میکنم و اطلاع رسانی خواهم کرد.

سعید ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰
سپاس بابت پاسخگویی مدیریت سایت ولی میشه بفرمایید معیار اعزام لیست مرداد ماه بر چه اساس صورت گرفته است؟ اگر معیار اعزام، ثبت نام به موقع بوده که انجام دادم. اگر هم معیار ثبت شروع به کار بوده که بازم شامل حالم میشه و شروع به کار دارم. اونوقت چطور تو لیست اعزام مرداد ماه نیستم؟؟ استدعا دارم در لیست افراد اعزامی تجدید نظر بفرمایید و شرایط ما را هم درک کنید. کد ملی اینجانب: 0910110212
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳

سلام، با شما تماس گرفته شد امام پاسخی ندادید.

جناب قوام سعیدی نوقابی شما هنوز شروع بکارتان ثبت نشده است. 

محمد نعمت پور ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰
با سلام و سپاس از زحمات شما، شما رو به حضرت ابلفض قسم میدم مرخصی آخر هفته رو برای همه نخبه ها فراهم کنید ما مجردا هم هزار تا بدبختی داریم از ریواز مقالات گرفته تا کارهای شخصی دیگر که واقعا برای آبنده ما تاثیرگذار هستند
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلام، فراهم کردن این گونه امکانات در مسئولیت مرکز نخبگان نیست و زیر نظر یگان آموزشی می‌باشد. می‌توانید با صحبت با مرکز آموزش شما هم مرخصی بروید. 

محمدسالار ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
با سلام و عرض خسته نباشید بنده محمدسالار شاد مان هستم و هنوز تشکیل پرونده نداده ام ولی هفته پیش از طرف پدافند نیروی زمینی برای پروژه با بنده تماس گرفتند. به نظر نام بنده برای دریافت پروژه به سازمان ها ابلاغ شده. آیا در لیست اعزام مرداد ماه قرار گرفته ام؟ کد ملی : 2980548359
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

سلام، در لیست اعزامی برج ۵ نیستید. برای شرکت در دوره شهریور ماه بایستی ثبت نام کنید. منتظر فراخوان ثبت نام باشید. 

آرمین فریدونی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳
سلام و احترام. تورو خدا جواب بنده رو هم بدید این چند روز تمام راه های ارتباطی رو امتحان کردم اما موفق نشدم متاسفانه ارتباط برقرار کنم . من در خواست نامه معرفی به سازمان رو 20 اردیبهش دادم و نامه 20 خرداد رسید به دستم و بلافاصله اقدام کردم برای جایی که معرفی شدم که مرکز تحقیقات آجا بود. و گفتن مدارکتو همراه با رزومه بیار تهران و شخصا هم خودت باید اینکارو کنی، تو این شرایط کرونا از شیراز رفتم تهران و کاری که گفتن انجام دادم. ولی متاسفانه بعد از گذشت 1 ماه نامه عدم نیاز برای بنده زدن . در حالیکه من به هیچ عنوان تمایل به عدم نیاز گرفتن نداشتم و ندارم . الان من باید چه پروسه ای رو طی کنم دوباره؟ تو را به خدا به اینا بسپارید ایقد ما رو اذیت نکنن....اخه این وضعیت زندگی ، از اونور هم شرایط زندگیمون .... خسته شدیم بخدا
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

سلام، در خواست شما را پیگیری کرده و با شما تماس خواهیم گرفت. 

سجاد حق شناس لاری ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷
با سلام، بنده با شماره ملی 2500294722 قبلا برام پیامک آموزشی مردادماه اومده اما تاریخ 21 ام هیچ پیامک تاییدی نیومده. ممنون میشم توضیح بدید تاریخ اعزام بنده دقیقا کی هستش چون دیگه واقعا داریم گیج میشیم. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سلام، بله شما در لیست اعزامی برج ۵ هستید

مصطفی غلامرضایی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵
با سلام و عرض وقت بخیر به منظور حضور در دوره آموزشی تیرماه ثبت نام نموده ام ولی پیامک یا ایمیلی دریافت نکردم.لطفا حضور بنده (کدملی: 4420190221) را در لیست اعزام مرداد ماه بررسی نمایید. سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

سلام، شما فرم تکمیلی ثبت نام آموزشی را پر نکرده‌اید، لذا در لیست اعزامیان برج مرداد ماه نیز نیستید. 

سعید قوام‌سعیدی نوقابی ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
سلام مجدد بله عذرخواهم که تماس گرفتید، منتهی چون گوشیم تو محیط کار سایلنت هست متوجه نشدم. میشه لطف کنید مجدداً تماس بگیرید؟؟؟ چون منکه از این طرف موفق به برقراری تماس نمیشم. شما فرمودید من شروع بکارم ثبت نشده در حالی که بنده از تاریخ 9 اردیبهشت از طرف داعا شروع بکار دارم و حتی نامه اش رو هم دارم که چنانچه نیاز باشه میتونم نامه شروع بکارم رو ارسال کنم واستون. من الان بیشتر از دو ماه از تاریخ شروع بکارم گذشته و دارم به صورت تمام وقت میرم اداره. اگر بر اساس فرم ثبتنام تکمیلی در هفته اول خرداد میگید که شروع بکارم ثبت نشده که اره حق با شماست ولی دقیقاً روز بعد از اینکه اون فرم تکمیل کردم، هم اینجا تو سایت پیغام گذاشتم هم اینکه ایمیل زدم که اون قسمت رو اصلاح کنید چون من شروع بکارم صادر شده.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹

سلام مجدد، در فرم تکمیلی ثبت نام آموزشی، شما اعلام داشته اید که فاقد نامه شروع بکار هستید.

مهرداد ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲
با سلام و احترام بنده در اردیبهشت برای دوره اموزشی تیر پیامک دریافت کردم پس از کنسل شدن آن پیامک دوباره در سایت برای تیر ماه ثبت نام کردم ولی تا به حال هیچ پیامکی نه برای تیر و نه برای مرداد دریافت نکرده ام. آیا اسم بنده در لیست این دوره ثبت شده است؟ کد ملی 1360639926 ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳

سلام، شما در لیست برج ۴ حضور داشتید که غیبت کردید. 

زانا مظفری ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴
سلام وقت بخیر تورو خدا جواب بنده رو هم بدید این چند روز تمام راه های ارتباطی رو امتحان کردم اما موفق نشدم متاسفانه ارتباط برقرار کنم. چندین بار زیر همین اطلاعیه ها کامنت گذاشتم، زنگ زدم، ایمیل دادم، در قسمت ارتباط با ما نامه فرستادم همه راه حلی رو امتحان کردم........ بنده از پروژه جایگزین خدمتم دفاع کردم و پس تایید اصلاحات نهایی پروژه بنا شده که مرکز تحقیقات راهبردی دانشگاه دفاع که پروژه بنده اونجا انجام شده خودشون نامه خاتمه کار رو به نخبگان ارسال کنند. همانطوری که میدونید تو این شرایطی که ویروس کرونا هستش واقعا خیلی دردسر رفت و آمد. گفتم اگه محبت بفرمائید راهنمایی کنید که آیا میتونم مدارک رو از طریق پست بعدا از اینکه نامه رو دریافت کردید براتون ارسال کنم؟ در مورد اون مدارک پایان کار که در سایت گذاشتید هم سوال داشتم اینکه برای نامه لغو بیمه برای بنده که خیلی وقته دفترچه بیمه م تمدید نکردن باطل شده چون پروژه بنده با توجه به شرایط خاص که به وجود آمد حدود ۳۳ ماه طول کشیده؟ اگه نامه کنسل کردن بیمه لازمه خب باید چکار کنم چون به بنده هیچ نامه ای ندادن که به دفاتر بیمه نیروهای مسلح مراجعه کنم برای ابطال بیمه؟ برای عکس پرسنلی هم اگه بفرمائید زمینه و مشخصات عکس چطور باشه ممنون میشم؟ بنده صورت جلسه دفاع رو هم ندارم دست خود مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی هستش و گفتن که خودشون نامه خاتمه کار و این فرم رو ارسال می کنند براتون خواهش می کنم که بنده رو راهنمایی بفرمائید برای کارهای اتمام پروژه با تشکر فراوان از حسن همکاری شما
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷

سلام همین سوال را میتوانید از طریق تماس با ما مطرح کنید تا سریع تر به پاسخ برسید. 

بله شما میتونید مدارک مورد نظر را از طریق پست به ادرس دانشگاه که داخل سایت قرار دارد ارسال فرمایید

نامه لغو بیمه برای افرادی که در سازمان های کشوری پروژه انجام داده اند الزامی میباشد و شما که در داعا پروژه برداشتید نامه لغو بیمه لازم نیست

عکس باید با لباس ارتش نیرو زمینی و بادرجه مربوطه باشد برای دکتری ستوان یکم و برای کارشناسی ارتش ستوان دوم که میتونید با فتوشاپ انجام بدید

برای صورت جلسه هم اگه سازمانتون ارسال میکنن که معمولاً همراه با نامه پایان کار فرستاده میشود نیازبه اقدامی نیست

محمد ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰
سلام وقت بخیر شما زمان پذیرش ۲ مرداد اعلام شده درحالی که برگه سفید که از پلیس +10 گرفته ام تاریخ ۱ مرداد ساعت ۶ صبح را زده است ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که کدوم درست است؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

در تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۹۹‬ در مرکز آموزش تمامی سربازان (اعزامیان عمومی به دوره ضرورت) صورت میگیرد. از این رو برای حفظ شان و شخصیت شما نخبگان گرامی روز ۰۲/‏۰۵/‏۹۹‬ روز پذیرش شما عزیزان میباشد. 

رضا ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷
با سلام. اینکه گفته شده "پذیرش فراگیران از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۲/‏۰۵/‏۹۹‬ لغایت ساعت ۱۵:۰۰ عصر همان روز صورت می‌پذیرد." یعنی هر ساعتی بین این زمان میتونیم مراجعه کنیم؟ یا اینکه راس ساعت 8 باید در پادگان باشیم؟ چون از شهرستان میام برام مهمه جواب این سوال ممنون میشم من را راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

سلام، بله هر ساعتی که رسیدین پذیرش خواهید شد، اما سعی کنید در ساعات اولیه حضور پیدا کنید. 

امید شیدایی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
سلام لطف میکنید چک کنید که من در لیست مرداد ماه هستم یا نه؟ ایمیل و پیامک تایید دریافت کردم. 4240130441: کدملی